|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
   
    
      |  | 
        
        DigitálnaStopa        
        Od: Čolenkceš         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:09
 
 A čo som sa ja nedopočul... :) Antik je dobrá firma.Gratulujem!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: ojojojko         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:33
 
 ale prava vlastni televizia, ked nezaplatia, nebudu moct vysielat, Antik vlastne nema na vyber, je iba sprostredkovatel
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: old         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 14:17
 
 aj oni majú na výber, pohroziť markíze vyradením z ponuky
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: RomanKE         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 9:59
 
 Antik je super. Mne stale pod testom idu aj nova stanice a vsetky prima stanice. A tie 2 eur navyse si zasluzia...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: aasami         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 12:49
 
 Tvoj sarkazmus nebol detegovany a preto mas minusko.
 
 Ja by som xel viac reklam, ked uz teda mam za to platit.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od reg.: Iguso         
        | 
        Pridané:
        18.7.2017 14:58
 
 Dobre zase ruku na srdce, keby nemusel tak by Antik zrejme nedvihal cenu, co mimochodom nedvihol kolko uz je tomu - 10 rokov ?
 540Sk / 17,92  za internet + tv ( 100 eur jednorazovo box samozrejme  ) ... k tomu ti stastnejsi z nas 1gbit / 1gbit...
 
 Ja mam len dumku, antiku tie 2 eura nemam problem poslat, skor ma serie ze to pojde tym posrancom narkozackym a ochkarskym :/
 
 PS : Doma som, ked treba dam kluce od vylezu aj Herkules tu je.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: maxos         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 10:43
 
 Urobili to najlepsie ako mohli. Osobne by som zriadil extra balik pre tych zmrdov tak aby kazdy videl na fakture kolko realne plati za ktore sluzby a aby mal moznost kedykolvek ich deaktivovat.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: MAJAK - neregistrovany         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 0:14
 
 este keby spravili moznost takto po dvoch eurach vypinat jednotlive stanice konkretnych vysielatelov a hned by si clovek vedel pekne nastavit len to co realne chce ...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: emmmm         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 14:58
 
 to v podstate nevies, nakolko jednotlive kanaly vlastnia urcite skupiny a tie ta defacto nutia vysielat cely balik nejaky programov za ovela vyhodnejsie ceny ako keby ti to predal zvlast. Kazdopadne, markiza s joj sa s jej cenovou politikou zacina radit medzi premiove kanaly, nehovoriac o tom ze marza je 0,-
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: meheh         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:07
 
 no ale toto teda vobec nie je vhodne spravanie dobrej firmy. zakaznik podpisal zmluvu s tym, ze bude platit 17.92€, takze ocakava, ze tato cena ostane pocas celej viazanosti, a nie ze ak nepridu a nepodpisu dodatok, tak zvysime cenu... ked uz, defaultne to malo byt tak, ze iba vyradia kanaly a cena ostava, a dodatky maju podpisovat ti, ktori si chcu priplatit za ten hnoj.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: hmm         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:17
 
 V Antiku nie je viazanost. Je iba 3mesacna vypovedna lehota.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: Matejkosko         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 22:38
 
 Začo mínus? Antik je bez viazanosti :D
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: DigitálnaStopa        
        Od: syntaxterrorXXX         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:27
 
 Šak veď toto. Či náhodou celé strašenie diablom a mocnosťami pekelnými nie je založené na zášti, že ako jediný dokážu ctiť pôvodnú zmluvu s každým zákazníkom bez ohľadu na vplyv rôznych "objektívnych okolností mimo nášho dosahu".
 
 | 
    
      |  | 
        
        telekom        
        Od: Koumak         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:09
 
 Keby sa tak pridal k odbalickovaniu aj Telekom, to by bolo riadneho hrmotu na SK...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: telekom        
        Od: existpieeerreee         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:50
 
 Ja uz som pisal do telekom. Su zazmluvneni na dlhsie obdobie. Takze zatial sa z ich strany nic nemeni. Dufam ale, ze sa vyberu rovnakou cestou
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: telekom        
        Od: emm         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 15:08
 
 Telekom je jeden z najvacsich inzerentoch v tychto TV, to akoze si vypne svoj vlastny reklamny kanal? ha ha..
 
 | 
    
      |  | 
        
        who\'s next?        
        Od: tmp         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:19
 
 who's next? UPC?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: who\\\\\\\'s next?        
        Od: Nick Twisp         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:34
 
 Nie. Tavoda sa dohodol.
 
 | 
    
      |  | 
        
        konečne        
        Od: iconv         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:34
 
 Konečne, platené kanály patria do plateného balíka
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: konečne        
        Od: msw         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 9:01
 
 povedal by som že tieto konkrétne kanály patria skôr do kanála
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: konečne        
        Od: tojejednozas         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 11:38
 
 Plateneho? To zvysia vodne stocne?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: konečne        
        Od: aasami         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 12:53
 
 Ako spravny optimista verim, ze spoplatnenie prinesie zvysenu kvalitu vysielania. Samozrejme len technicku (4k), ze by zlepsili obsahovu stranku, to sa neobavam. Z hovna rezen nebude to sa nebojim.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: konečne        
        Od reg.: ujoslav         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 11:21
 
 Presne. Normálne mali zriadiť nové balíky Žumpa a Žumpa HD. A do tých to presnúť.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Toto nie je spravne        
        Od: Drahomirer         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:36
 
 Jedna vec je extra spoplatnit Markizu a JOJ, ale toto je nieco ine. Oni jednoducho zdvyhnu ceny zakaznikom.
 
 Ti musia ist na pobocku sami poziadat, aby mali cenu ako pred tym? Preco teda priamo nevyradili Markizu a JOJ a zakaznik musi ist osobne na pobocku, aby si ju doplatil?
 
 Toto mi pride ako snaha zdvyhnut cenu a "hodit to" na situaciu ohladom Markizy a JOJ. Kazdy vie, ze len minimum zakaznikom realne pride na pobocku a poziada o vyradenie tychto kanalov.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: jvn         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:47
 
 To bude asi kvôli tomu, že markíza a Joj si dali podmienku, že operator nemôže vyradiť ich kanáli zo základného balíčka. Takže antik to vyriešil dodatkom k zmluve, kde zákazník súhlasí s vyradením.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: meheh         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:09
 
 a suhlas so zvysenim ceny vyriesili ako? ci staci poslat email a mozem si dat cenu aj 1000€ mesacne?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: Matejkosko         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 18:30
 
 Antik nemá viazanosť (len 3 mesačnú výpovednú lehotu), takže môže zmeniť cenu z mesiaca na mesiac.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: jvn         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 18:54
 
 Ved je to tam napisane.. Suhlas na zvysenie ceny nepotrebuju, ak sa ti nepaci, mozes odstupit od zmluvy bez sankcie, aj ked mas este viazanost..
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: jvm         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 21:32
 
 Markíza a jojka si nemožu dávať žiadne podmienky, niesú to regulačné orgány. Môžu byť radi že niekto ich program šíri.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: syntaxterrorXXX         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 10:04
 
 Samozrejme že si možu dávať podmienky. A práve (ne)jedinečnosť je principialne nevnutitelna inou stranou.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od reg.: K-NinetyNine         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 8:58
 
 akoze si nemozu davat podmienky? a co je potom zmluva medzi televiziou a poskytovatelom, ak nie suhrn podmienok?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: asdasddsadsa         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 15:35
 
 Ja urcite na tu pobocku pojdem. Nejde o 2 eura. Ide o princip ze nemienim podporovat reklamy prekladane filmami. Na medialny obsah mam Netflix a Torrentleech.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: autobus         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 14:10
 
 Express VPN a PopcornTime
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: man in shadow         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 22:59
 
 A tomu sa hovori biznis... Kazdy rozumny podnikatel to spravi takto a koli zakonom da tuto moznost ostat pri rovnakej cene. Je to spravne a slusne? Nie je... Ale vitaj v kapitalizme.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od reg.: lamka1         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 17:52
 
 wtf? preco by provider mal dotovat sukromnu televiziu, ktoru siri na svojej sieti a tato zaraba miliony na reklamach?
 
 | 
    
      |  | 
        
        sFzMXVbMBXLPutMu        
        Od: JimmiXzSqc         
        | 
        Pridané:
        31.7.2017 0:54
 
 C6fqM7 http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Toto nie je spravne        
        Od: Antikar         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 20:31
 
 Ak odstupite od zmluvy, vratime musia Vam vratit vsetky naklady - aj cenu set top boxov (ak ich vratite)...
 
 | 
    
      |  | 
        
        super,        
        Od: sarusian         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:52
 
 kto sa prida dalsi do klubu ?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Spravne        
        Od: Robert K         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:52
 
 Uplne suhlasim ... i ja som ziadal skylink o moznost vyradenia markizy a joj za znizenie poplatku ,alebo vratenie ceskych stanic ....skoda nevislo ... ale plne fandim .
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Spravne        
        Od: Johhys         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 9:04
 
 Ja som platil Skylink dve karty. Jedna vyprsala a islo na šarika. Druha konci o pol roka a tiez sa pojde inou cestou. Drbrm cely Skylink.
 
 | 
    
      |  | 
        
        MeaningOfLajf        
        Od: FindTheFish         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:54
 
 Serus ľudia!Čo si myslíte o Žilinskej univerzite?Oplatí sa tam prihlásiť?Totižto chcem byť debilný inžinierik,ktorý chce pracovať pre nejaký korporát pre deravý groš :)Bo žena a deti :)
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: martiiiiiinBJ         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 14:05
 
 Doteraz to bolo tak, ze si sa potajomky stretol s dekanom, polozil obalku s 1000 E na stol a do 2 tyzdnov si mal titul doma. Ak to teraz robia aj oficialne, tak sa radsej prihlas.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: MeaningOfLajf         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 23:20
 
 Iba tisícka?Podľa mňa,vyššia suma sa platí ešte aj v paneurópskej imitácii vysokej školy v blave :)Krásy svet :)
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: ajtacka         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 6:39
 
 V Cesku niektore univerzity boli najprv na smiech, kedze zamestnavatelia automaticky hadzali ich zivotopisy do kosa, ale casom je tusim jedna univerzita v Cesku lepsia ako ta Karlova. Ktovie ako to bude na Slovensku po dlhsom case.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: Neviem-         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 14:08
 
 Chceš byť debilný inžinierik? Tak to asi hovoríme o študijnom odbore EKONOMIKA A MANAŽMENT PODNIKU,že?
 
 Mimochodom, už máš ženu a deti a teraz chceš ísť na univerzitu?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: MeaningOfLajf         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 23:28
 
 Áno,neudržal som svoje zvieracie pudy,a pustil som to do prvej slečny,ktorá mi neutiekla :)Čo už,nie som sám..A áno,najlepšie fleky majú manMagori.A fajný koks a chlast :)
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: halibuk         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 15:22
 
 Pokiaľ ti ide o vzdelanie, tak ser na slovenské školy a choď do Prahy.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: ...         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:08
 
 Pokial nestudujes svetovu prestiznu univerzitu, tak je to uplne jedno. Vsade to stoji za rovnake hovno. Vsade je problem s financovanim, vsade sa najdu uplne rovnaki kokoti ako cez kopirak a situacia je +/- vsade rovnaka. Ide len o odbor, ktory clovek vystuduje - tam jedine si si vybera, ci vystuduje filozofiu, alebo nejaku rozumnu techniku. Ci to studuje v Ziline, alebo v Amsterdame je prakticky jedno.
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: vgy         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 19:13
 
 Aku si skolu urobi, taku ju bude mat.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: MeaningOfLajf         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 23:31
 
 Čecháci sú kundy.Niečo podobné,ako nadutí francúzi.Nemám rád ich švejkovský prístup..
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: Sea Monkey         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:06
 
 Pozdravujem Bozenu a deti
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: Kolotocar         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 22:52
 
 Moc nepochodis. Chod niekam na vychod, tam prejdes cez obalky.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: MeaningOfLajf        
        Od: MeaningOfLajf         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 23:14
 
 Ale,ale.Moc preceňuješ.Západ vs.Východ=rozprávka pre deti :)Všade existuje korupcia,a v chudobnejších krajoch sú nižšie sumy :)
 
 | 
    
      |  | 
        
        spoplatňuje Markízu        
        Od reg.: nemam a nebudem mat         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:55
 
 cize teraz mam ist na pobocku antiku a povedat im ze nechcem joj a markizu inac mi dvihnu poplatok, aj ked telku nemam a nepozeram ? what a hell...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: spoplatňuje Markízu        
        Od reg.: nemam a nebudem mat         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 13:59
 
 jo a btw... prave som pozeral mejl a ziadne info o zmene mi neprislo
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: spoplatňuje Markízu        
        Od: Matejkosko         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 14:52
 
 Mne teraz prišlo. Počkaj si. Ale pokiaľ si mal starý mail na webmail.antik.sk, tak to príde tam.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: spoplatňuje Markízu        
        Od: Vlado71         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 21:24
 
 Hlavne ze po uliciach beha auto TANGO TV 0€ .... Takze k internetu mam tv gratis, zajtra im napisem, preco mam drahsi internet o 2€...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: spoplatňuje Markízu        
        Od: emm         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 15:12
 
 ak nemas aktivovanu telku (settopbox) tak nie, ved to mas na stranke..
 
 | 
    
      |  | 
        
        invest        
        Od: cervena lopata         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 14:07
 
 Dobry den
 
 hladam spoluinvestora za ucelom zriadenia novej reklamnej
 stanice na uzemi SK - Slovak Ad 24/7
 pozadovana investicia 1000000EUR (50%)
 
 rychla navratnost pri cene 19.99/mesiac
 
 pripadne ponuky prosim zasielat na
 uzvamnacistojebe@gmail.com
 
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: invest        
        Od reg.: Zapredaný         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 15:48
 
 Budete akciovka? Mám záujem o 25% akcií a členstvo v správnej rade.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: invest        
        Od: MeaningOfLajf         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 23:35
 
 Hmm,pomôžem ti s výberom osôb,ktoré sú najviac vhodné na manipuláciu naivných konzumentov lacných šmejdov.Ideš do toho?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Narkoza        
        Od: František BUXANTO         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 14:14
 
 Platené televízie väčšinou reklamu nevysielajú a keď vysielajú tak sú to len upútavky na ich programy. Čiže ok ak Markíza chce byt platená tak v pohode kľudne im dám 2euri za predpokladu, že prestanú vysielať reklamu.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Narkoza        
        Od: čitateľ         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 15:16
 
 Netrep, ty im dáš tie 2 eurá aj tak, dokonca aj viac eur.
 
 | 
    
      |  | 
        
        heeeeee        
        Od: hehhh         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 15:57
 
 koho este bavi cumiet na ten hnoj?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: heeeeee        
        Od: MeaningOfLajf         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 23:46
 
 Podľa mňa,dnešné televízie by mali zmeniť svoje programy.Namiesto debilných správ a na podobnej úrovni existujúcich relácií by mali robiť len sadistické reality porno s ich vlastními redaktormi :) A pre slabšie povahy s určitou dávkou cudnosti :) A k tomu ďalšie relácie,kde by sa pre zmenu neustále mlátili,hlava-nehlava.Hmm,pripomína mi to jeden veľmi známy seriál..
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: heeeeee        
        Od: roob_zabanovany         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 0:27
 
 kus! zajtra (teda uz je dnes) vecer zaciname! Winter is coming!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: heeeeee        
        Od: ...         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 8:09
 
 Snad zajtra v nasom casovom pasme.
 
 | 
    
      |  | 
        
        tamtung        
        Od: tamtung         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:38
 
 pre redakciu:
 
 nejde mi zaplatit mastercard (fio), cez tatrabanku platby, telekom kredit.
 
 Firefox can’t find the server at cap.attempts.securecode.com.
 
 neviem ci je problem len u mna, alebo co...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Vsjo v parjadke        
        Od: syntaxterrorXXX         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:41
 
 To len v súlade s plánom nastáva doba kešu.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Vsjo v parjadke        
        Od: tamtung         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 16:48
 
 nic, beriem spat, DNS bol na vine ,defaultny od telekomu.
 ale ano - doba kesu, mas pravdu.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Vsjo v parjadke        
        Od: Neviem-         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 17:03
 
 http://dopice.sk/jUu
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Vsjo v parjadke        
        Od: čitateľ         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 17:17
 
 Vlašské nie sú dosť in?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Vsjo v parjadke        
        Od: Neviem-         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 17:43
 
 Jebať, aj tak to bol trápny vtip ...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Vsjo v parjadke        
        Od: syntaxterrorXXX         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 17:57
 
 Absolutnu kvalitu neindikuje potencial relativnej perspektivy.
 
 | 
    
      |  | 
        
        antik?        
        Od: hejter         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 17:21
 
 pocuvaj, za co ja platim ti geno vyje*ane sku*vete?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: antik?        
        Od: Matejkosko         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 18:31
 
 10 rokov stará hláška z videa Fortuňáka (KE), ktorý chcel stávkovať, ale nešiel mu internet. Fortuňáka v KE pozná snáď každý.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: antik?        
        Od: jhdhnv         
        | 
        Pridané:
        18.7.2017 14:27
 
 takze mu nesiel, tak potom je irelevantne kto to bol
 
 | 
    
      |  | 
        
        Kto už v tejto dobe pozerá markízu alebo jojku :-)        
        Od: jn01         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 17:27
 
 Kto už v tejto dobe pozerá markízu alebo jojku :-)
 
 Trapné televízne kanáli plné klamstva !!!!!
 
 | 
    
      |  | 
        
        ............        
        Od: tenodtal         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 18:54
 
 aj?
 AJ.
 
 ajajajaj?
 AJ.
 
 ajajajajajajaj?
 AJ.
 
 ajajajajajajajajjajajajaj?
 AJ.
 
 ajajajajjajajajjajjajjajjjajjajjajj.
 AJ.
 
 :D
 
 
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        YouTuberi mi stačia.        
        Od: Mrdkýza         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 19:24
 
 Mali by ich spoplatniť a nech už zaniknú. Žijú z relkami a zo zodratých pások s vykopávkovými trhákmi.
 
 | 
    
      |  | 
        
        A ako to bude so smart tv boxom a bezplatnym balikom?        
        Od: rado22         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 19:31
 
 A co s tymi co maju smart tv box za cca 100 eur a pozeraju len zakladny balik ktory je zadarmo http://www.smarttvbox.sk/programova-ponuka ? V tomto bezplatnom baliku je aj Markiza a Joj.
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: A ako to bude so smart tv boxom a bezplatnym balikom?        
        Od: rolh         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 20:30
 
 Vyhodia Markizu, Dajto, Doma, Joj, Wau a este neviem ake ich pribuzne kanaly ... tak ako museli vyhodit aj ceske. A mozno ti daju moznost za 2 EUR mesacne platit za tie hovno programy plne reklam
 
 | 
    
      |  | 
        
        Vdaka        
        Od: Tomas Tuba         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 20:54
 
 Uzasna sprava. Na to som cakal roky. Konecne ich nebudem mat v ponuke a este aj zadarmo. Dakujem Antik :)
 
 | 
    
      |  | 
        
        Titulok        
        Od: ghasdfdsaihjl         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 21:32
 
 Tak milé vnúčatá, a jedného dňa sme proste všetci prešli na cardsharing. Televízie z toho nič nemali, operátori skrachovali a tak starodávna televízia proste skončila. Dobrú noc.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Hnoj a Narkoza        
        Od: Kolotocar         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 22:48
 
 Dobry krok, mimo automatickeho zvysenia ceny.
 Standardne mali cenu ponechat rovnaku a stanice vyradit zo zoznamu. Ked si Markiza a Joj myslia, ze si zasluzia viac, nech sa nechaju prekvapit.
 
 | 
    
      |  | 
        
        ________        
        Od: _______         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 22:54
 
 ako pozeram viacerym ludom usiel clanok (aspon dufam) http://www.dsl.sk/article.php?article=19654
 
 | 
    
      |  | 
        
        To sa len tak nevidi!        
        Od: Drahomirer         
        | 
        Pridané:
        15.7.2017 22:57
 
 Jedna z prvych diskusii co vidim bez zelenych komentarov! :D
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: To sa len tak nevidi!        
        Od: greyIsPower         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 0:13
 
 dal som ti minus aby ani tento nebol zeleny
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: To sa len tak nevidi!        
        Od: pepe janko         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 5:49
 
 Asi uz sa ufoni na to vyprdli a odleteli na Mars.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: To sa len tak nevidi!        
        Od: chazar         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 19:39
 
 ale tu piču Alzu zabudli zobrat so sebou
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: To sa len tak nevidi!        
        Od: alza-kot         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 8:34
 
 sto kokotov do rite tyzdenne!
 kupuj, pozemstane!
 
 | 
    
      |  | 
        
        nemam predstavu        
        Od: a718726         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 7:45
 
 skapinajuci kon kope, tym myslim narkozu a hnojku.
 juj ale bodaj by to spoplatnili cele, slovaci si to zasluzia..
 ja potom zrusim celu TV a hotovo.
 teraz mam TV  len a len kvoli Discovery a NG.
 
 | 
    
      |  | 
        
        segalonging        
        Od: segal         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 11:18
 
 Krok ale vyžaduje na strane zákazníkov vyvinutie nezanedbateľnej aktivity.. toto ma dostalo...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: segalonging        
        Od: čitateľ         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 11:44
 
 A to tam ešte chýba slovíčko aktuálne. A samozrejme úsmev Elona.
 
 | 
    
      |  | 
        
        asdfg        
        Od: marcoooooooo         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 12:23
 
 To, ze tie reklamno-odpadove stanice ako joj a markiza chcu za svoje vysielanie peniaze je smiesne, ale je to ich vec .. mna skor stve, ze mam zmluvu s Antikom, ktoru som u nich podpisal a oni mi dokazu poslat mail a na zaklade toho zvyhnut cenu, ale ja nemozem poslat mail a vyradit tie pseudostanice, ale musim tam ist osobe? .. tak nech oni pridu ku mne domov a ja to podpisem , ked sa to neda elektronicky ..
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: asdfg        
        Od: čitateľ         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 14:37
 
 Vieš si predstaviť čo by sa stalo keby automaticky zrušili markízy a jojky, a obnoviť by sa dali iba osobne podpisom na pobočke?
 
 | 
    
      |  | 
        
        bolo dost        
        Od: autobus         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 14:13
 
 niekedy nebolo nic ine na vyber a reklamne televizie mali dost hlupakov co ich pozeralo. dnes mladi telku nepozeraju, maju netflix a torenty. je preto jasne, ze pri nizsich prijimoch musia zmenit cenovu politiku. akurat im nedochadza, ze cenami si nepomozu. stacil by kvalitny obsah. nuž darmo. pojdu do prdele coskoro
 
 | 
    
      |  | 
        
        Titulok:        
        Od: Meno:         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 16:55
 
 Mohli to spravit naopak. Deaktivovat vsetkym a kto by chcel tak si moze aktivovat za 2e. A nie teraz slusni ludia budia musiet kvoli tomu chodit na pobocku. Alebo kebyze aspon cez net to ide zrusit......
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Titulok:        
        Od: čitateľ         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 17:29
 
 Ber to pozitívne, stretneš množstvo nových slušných ľudí.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Maetel & Meeme :p        
        Od: LytaRyta         
        | 
        Pridané:
        16.7.2017 17:09
 
 nj, vidíte deti, keby ste "sa líp ůúčili!.."
 
 Casting
 Deadline reported on June 21, 2016, that the five main cast members, Peter Dinklage, Nikolaj Coster-Waldau, Lena Headey, Emilia Clarke, and Kit Harington had been in contract negotiations for the final two seasons. It was reported that the cast members have increased their salary to $500,000 per episode for the seventh and eighth season.[46][47] It was later reported that the actors had gone through a renegotiation, for which they had increased their salary to $1.1 million per episode for the last two seasons.[48] On April 25, 2017, it was reported by Daily Express that the actors' new salary made them each earn £2million per episode
 
 mno vidiš, "kdyby ses líp učeu" :p
 
 btw.@tomu gentlemanovi s "napustenou slešnou, čo chce ist, ted, (takmer na staré kolená) študovat na Uni..
 - mno vidiš, to ty máš
 aspon tú svoji slečnu,
 a  detí pár..
 tož uspokoj se s tým, co máš,
 a nežádej od osudů víc..
 
 | 
    
      |  | 
        
        TV žumpy        
        Od: ach jaj k Hnoj a Narkóze         
        | 
        Pridané:
        17.7.2017 15:34
 
 Hnoj a Narkoza "velia" outsideri, ktorých jedinou vidinou sú prachy a nie to čo zaujíma ľudí.
 
 Ďalší problém je s totálne nekvalifikovanými moderátormi, ktorí nevedia artikulovať, doslova ničia slovenský jazyk a "nanucujú" náračie, ktoré do televízie vôbec nepatrí.
 Nech si ho nechajú pre regionálne TV stanice.
 Toto nepatrí pre TV stanice, ktoré sa vysielajú po celom Slovensku a pre slovenských občanov, ktorí pozerajú TV aj v zahraničí. Tí "musia" grcať, čo sa to u nás stalo.
 
 |