neprihlásený Pondelok, 29. apríla 2024, dnes má meniny Lea
Kontrola pravosti Windows XP denne kontaktuje servery Microsoftu

Windows Genuine Advantage Notifications softvér od Microsoftu overujúci pravosť Windows XP, ktorý sa užívateľom začal inštalovať pre české a anglické verzie XP v marci respektíve apríli tohto roka, podľa aktuálnych informácií zasiela pri každom štarte počítača údaje spoločnosti Microsoft. Podľa Microsoftu ale v žiadnom prípade nejde o spyware.

DSL.sk, 8.6.2006


Ako v posledných dňoch zistilo viacero užívateľov Windows XP a IT expertov, aktuálna verzia softvéru kontroly pravosti Windows, Windows Genuine Advantage Notifications (WGAN), pravidelne po každom štarte Windows kontaktuje servery Microsoftu.

Deje sa tak aj v prípade, že inštalované Windows XP sú originálne a WGAN ich aj overí ako platné.

WGAN je aplikácia, ktorá sa nainštaluje do Windows XP a v prípade neoriginálnej kópie upozorňuje na tento fakt neustále užívateľa na viacerých miestach. WGAN sa distribuuje automaticky pomocou systému aktualizácie Windows Automatic Updates.

Skutočnosť, že WGAN denne kontaktuje servery Microsoftu, spoločnosť potvrdila. Ako v stredu pre AP uviedol David Lazar, riaditeľ programu originálnych Windows WGA, pravidelné kontaktovanie je bezpečnostnou poistkou, keďže softvér je stále ešte v pilotnej fáze.

V prípade, že by sa napríklad zistilo, že sa v overovaní náhle vyskytuje pre chybu WGAN softvéru (napríklad po inštalovaní novej záplaty) príliš veľa nesprávnych označení legálnych Windows za nelegálne, práve denné kontaktovanie serverov Microsoftu by umožnilo Microsoftu WGAN na počítačoch užívateľov deaktivovať.

Lazar priznal, že o činnosti WGAN programu neboli užívatelia Microsoftom dostatočne informovaní, podľa agentúry AP sa ani v žiadnych relevatných licenčných podmienkach vzťahujúcich sa k WGAN jednoznačne nehovorí o možnosti kontaktovať za týmto účelom servery Microsoftu.

O postupnom aktivovaní sťahovania WGAN, ktoré je voliteľné a užívateľ ho môže odmietnuť, sme podrobne informovali v tomto článku.

Podľa Lazara 40% užívateľov, ktorým aktualizácia ponúkla inštaláciu WGAN, ju odmietlo.

Dnes Microsoft reagoval aj na priame obvinenia, že WGAN je spywarom podľa obvyklých definícii. Vo vyhlásení Microsoft uviedol, že WGAN nezasiela žiadne informácie o tom, či PC už bolo úspešne overené ani žiadne iné informácie a spywarom tak nie je. Microsoft zároveň pripravuje aktualizáciu WGAN, ktorá bude kontaktovať servery Microsoftu približne raz za dva týždne.

Podľa licencie WGA pri prvom overovaní originálnosti Windows WGA zasiela Windows XP produktový kľúč, presnú verziu OS, informácie z BIOSu a lokálne nastavenia a jazyk, uvádza Zdnet.


      Zdieľaj na Twitteri


Používate na svojom PC/pripojení (DSL/káblovom routri) firewall (aj NAT) filtrujúci aj odchádzajúcu prevádzku? (hlasov: 517)

Áno      52%
Používam firewall iba na prichádzajúce dáta      13%
Používam firewall, neviem      23%
Nepoužívam žiadny firewall      12%


Najnovšie články:

Po rokoch vypustené nové navigačné Galileo satelity, SpaceX na to obetovala raketu
Operačný systém Proxmox pre virtualizáciu vydaný v novej verzii 8.2
České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome


Diskusia:
                               
 

Nuz to sa dalo cakat :) lepsie kupit licenciu, je to jednorazove a zase az taka hrozna suma to nie je ...

ked nemas na professional kup home edition ... :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ide o to ze sa pripajaju bez tvojho vedomia niekam co je uplne na <>
to moje ubuntu 6.06 LTS nerobi :]
fok m$
dovie ake udaje este xp posielaju
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja nemem na original prof.... a nechcem HOME!! Mam frof ale naco aktualizovat?? Kamarat ma original HOME a po autualizacii mu to pose same chybki,teraz neaktualizuje a nema ziaden problem.... ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

to je genialne riesenie
Odpovedať Hodnotiť:
 

a preco nechces HOME?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nuz, mam original home edition, nepouzivam ziadny, podotykam ZIADNY firewall a aj ten co je integrovany vo windows som odje.kal takze NIST, antivirak ani nic podobne, mam zapnute pravidelne updaty a kompik mi f pohodke funguje dobre tri mesiace BEZ jedineho virusu ci spywaru a to aj tak ku kontrole ma donutilo mrznutie pocitaca ale to bolo sposobene hardwarom.. takze tak.. :) Teraz mam instalovanu vistu tak uvidime co za nowosc.. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A to im akoze mame verit, ze po aut. aktualizacii legalnych Windows sa pri kazdom starte PC odosle do MS 'LEN' informacia o pravosti Windows??? Su to nesifrovane data??? Myslim ze takto sa cely Windows stava Spyware.. pri dnesnej Bush politike to nie je nic zvlastne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Naposledy sa mi WGAN nainstaloval 1.3.2006. V clanku je pisane o tejto verzii ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ten Microsot sa snazi vtlacit aj tam kam by nemal - toto je jasne porusovanie sukromia! (vacsinou) bez vasho vedomia sa vam nainstaluje software a potom dokonca kazdy den kontaktuje MS ... kam to spejeme???
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak sa ti nepaci win,si si ho nemusel instalovat.je to ich soft.
Odpovedať Hodnotiť:
 

s tym ja nesuhlasim, to je akoby som isiel do obchodu si kupit chleba a oni ti budu zistovat ci mas v penazenke dost penazi nie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

no je to ich soft ale moj pocitac - co im dava pravo posielat informacie z MOJHO PC bez MOJHO vedomia? NIC! to je ako keby sa mobilny operator rozhodol odpocuvat zakaznikov - nema na to pravo!
Odpovedať Hodnotiť:
 

ide to s tvojim vedomim, ved ten update sa ti nenainstaloval len tak sam od seba, ale sam si potvrdil jeho instalaciu suhlasom s licencnymi podmienkami tejto aktualizacie ... alebo necitas nikdy to, co je napisane na obrazovke, pred tym, ako kliknes na I Agree ? ;) ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

hehe... to je moj problem... :D necitam tieto veci...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako hovoriš, da sa to porovnať s mobilnym opratorom ktory by ťa odpocuval po tom ako by zistili že mas paušal načierno a že voláš zdarma ! Presne to isté ja v tomto pripade, softver načierno musi mať svoje nevyhody, a spoločnosť si chce spočítať okolko nelegalnych kopii putuje svetom. Podla mna by ale mohol XP byt lacnejsi, o mnoho viac ludi by si ho legalizovalo !
Odpovedať Hodnotiť:
 

ALE ONI TA ODPOCUVAJU AJ KED TO MAS LEGALNE.
Pod ruzkom zaplaty a tvojej bezpecnosti sa ti nainstaluje nieco co pravidelne odosiela nezname informacie do MS!!!
ty si si to dako zle precital alebo co.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako vies, operatori tiez archivuju hovory, komunikaciu a tak, problem nastava ked to zacne niekto kontroovat, myslis ze niekto v microsofte kontroluje tie prichodzie spravy, je ich tony, pochybujem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

cudujes sa? Kolko milionov alebo zeby miliard? fakt neviem pouzivatelov ma nelegalne windows.. raz to muselo prist.. tak ako porusujeme my licencne podmienky sirenia softwaru pravidelne ked odklikneme accept tak oni zasahuju do nasho sukromia..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hm info o biose...atď im odosiela tý sa musia šulať na tom aké shit-compy máme podaktorý.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to jednoznacne spyware, kedze odosiela mnou nechcene data do sveta. Nezaujimaju ma vyhovorky M$, bolo, je a aj bude to na <>. Radsej si nainstalujte Linux ci MacOS X!
Odpovedať Hodnotiť:
 

linux mozno akurat na server,a nerob tu reklamu, max os, je total humac.
Odpovedať Hodnotiť:
 

opatrne, blbecek vypatlany, nevies to ani len spravne napisat s tymi krivými paprcami, vrat sa zase na pieskovisko, kym tata nezisti ze mu sedis za kompom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

oh Ty pras1va buzna.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mac je urobeny pre dva typy ludi:
- pre snobov
- pre blondynky s IQ do 75.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Este si zabudol na programatorov, grafikov, a ludi, co chcu mat stabilny a bezpecny OS. Okrem toho si nie som vedomy, ze je nevyhoda ked je vsetko jednoduche a funkcne, alebo ano? Stavim svojho Maca, ze ty si ziadneho nemal, inak by si toto nevypustil. Skor by som povedal, ze zavidis, lebo ti ocinko takeho nekupil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čakám na toho Maca.



V jednoduchosti je krasa, to nepopieram, ale co sa tyka pocitacov, potrebujem mat vsetko zlozite, inak by som nemal robotu......
Odpovedať Hodnotiť:
 

A zjavne aj nespolahlive...
Odpovedať Hodnotiť:
 

zisti si kolko programatorov pisalo okna a kolko macOS
Odpovedať Hodnotiť:
 

No podel sa s nami, koľko? A čo to má spoločné s celou vecou, fakt neviem, čo tým chcel básnik povedať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na nieco si zabudol clovece!
MacOS uz hodis skoro na kazde PC. Aj ja ho mam na skladacke a tvrdim, ze je lepsi, nez hocijaky Windows!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Legálne?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Suhlasim,naozaj si to vystihol,zavana to spywarom... Ja sice WGAN v kompe nemam (zasahom prozretelnosti som odmietol install,aj ked som este nevedel,o com to je),ale plne podporujem tych nespokojnych.M$-politika mi v poslednej dobe nevonia... A pre tych,co hned pindaju,ze naco mam Win: Prave si stahujem Ubuntu,tak mi drzte palce..:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Načo ste si to nechali nainštalovať???
Updatujte si manuálne, aby sa vám ho PC nedostal taký humus.
Odpovedať Hodnotiť:
 

NEUPDATUJTE VOBEC pokial nemate original !!! to je fakt, uz ani len na ServicePacky nebudú použitelne s nelegalnou kopiou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

...a obcas ani s legalnou :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne tak

Odpovedať Hodnotiť:
 

pravda pravda a este koho sere windows tak nech si da Linux a este k tym firewall od windows jak kamos povedal ¨eto brana bez plota ¨ :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

vidite pani,ja WGA v pc nemam a mam to na salame, a aj tak by mi zacal hukat firewall,keby chcelo nieco odist,aj ked uz mam taky pocit,ze nieco chcelo,kerio ukazal ze code injection z iexplorera.Takze neviem,ci to nejde zo samostatneho winu a nasli si vyhovorku ze z WGA.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Som zvedavy ktori s tych co tu pindaju ze je to spyware maju legalne win... od kamosa skopcili a teraz sa boja ze im budu vyskakovat okna... lameri
Odpovedať Hodnotiť:
 

To nie je o tom kto ma legalne win, ale o tom, ze to je spyware. A spyware je to aj v legalnych win.
Pre tvoje info ja mam legalne XP.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne John, ako inak aj my ostatní.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja musim priznat,ja nemam, ale aj tak,chapes, je to blbe,ked si debilne okna posielaju report domov.trosku blbe,ne?
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je ako keď ukradneš auto s GPS a podľa toho ťa nájdu. Na jednej strane je to spravodlivé a na druhej strane aj zlodeji majú svoje práva, nie? :). Inak nie som zástancom billa a som za to, by študenti, ľudia zo slabších pomerov a ostatní ľudia, čo nemajú majetkový prospech s win, dostali win zadarmo.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty si pekny cocot a auto by si nechcel?
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je ako keď ukradneš auto s GPS a podľa toho ťa nájdu. Na jednej strane je to spravodlivé a na druhej strane aj zlodeji majú svoje práva, nie? :). Inak nie som zástancom billa a som za to, by študenti, ľudia zo slabších pomerov a ostatní ľudia, čo nemajú majetkový prospech s win, dostali win zadarmo.

Odpovedať Hodnotiť:
 

boze moj ako mozes prirovnavat NEHMOTNY software, ktory staci raz napisat a predavat len licencie s HMOTNYM autom? Je to skor ako keby si si spravil dokonalu kopiu mercedesa, a za to by ta mercedes stihal. Si trosku uvedom ake prirovnania pises.
Odpovedať Hodnotiť:
 

povedal dobre, všetko je chránené či už patentom, copyrightom, alebo registrovanou obchodnou známkou, keď spravíš kopiu mercedesu, a budeš to tak aj volať, a predávať tak ťa budú stíhať, keď to nazveš povedzme mercetes tak to je o inom, ale musí tam byť rozdiel, napr. v hrách ktoré nemajú licenciu sa to uplatnňuje bežne, a soft stačí raz napísať, ale si vezmi koľko toho písania je, keď si ten soft napíšeš jednotku po jednotke, a nulu po nule manuálne, bez toho aby si videl kód, len na základe toho že vidíš ako to vyzerá tak sa sťažuj...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano mas pravdu, lenze ja hovorim o uzivani mercedesu (tej tvojej "kopie") a nie o predavani. A viem si moc dobre predstavit ake narocne asi je napisanie windowsu. Ale tu ide o nieco ine. Tym ze ukradnes mercedes, sposobis vyrobcovi (predajcovi) HMOTNU SKODU, ale ked si nainstalujes nelegalne okna, tak sice sposobis SKODU, ale nie materialnu pretoze microsoft len pride o zisk. A ukradnutim mercedesu pride vyrobca (predajca) nielen o zisk ale aj o naklady na vyrobu auta (material, ludska praca a podobne).
Povedzme ze by navrh mercedesu stal 10mil USD (myslim tym projekt), ale vyroba samotneho auta by ich nestala ani cent a ty by si ho ukradol. Vtedy by to bolo ako z oknami (trochu fantazirujem ale ked to chcete prirovnavat k autam, inac to nejde).
Co ty na to?
Odpovedať Hodnotiť:
 

poviem len že máš pravdu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tým autom s gps som myslel trabanta, keď už tak veľmi chcete.

Trabant nikomu chýbať nebude, ale keď už tam je gps, prečo by si ho majiteľ nevyhľadal? No a zlodej sa potom nesmie sťažovať - aj keď to auto nikomu nechýba.
V tom zmysle to bolo myslené, nemal som primárny cieľ porovnávať hmotné a nehmotné.
Odpovedať Hodnotiť:
 

este stale su ludia ktorym sa trabanty velmi pacia, takze to auto by mu mozno chybalo.
Nemal si primarny ciel porovnavat hmotne a nehmotne, ale porovnal si to.
Software a auto (aj ked len trabant) nemozes porovnavat. Trabanty maju pre vela ludi historicku hodnotu :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tu ide o to, že poloha tvojho auta je posielaná (aj keď je to tvoje auto skutočne tvoje, a že si si ho kúpil) bez tvojho vedomia, keby to z legálnych okien neposielalo správy je to o inom.. takto to je spyware...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ibaze majitelom windows je ms, pokial si nekupis licenciu (potom si majitelom kopie). Jednoducho software nemozes prirovnavat k autam!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Potom ale nemozes nadavat tvorom virusov, ze si "daju" svoj kod na tvoj pocitac bez tvojho vedomia. A nedajboze, ze by tam bolo licencne ujednanie, ze ten soft(virus) nesmies odinstalovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

lol? co to ma spolocne s prirovnavanim sw s autami?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam legalne windows a s tym som sa nestretol.. takze nepindat a zakupit originaly..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bud kecas alebo tomu nerozumies. V robote mame Corporate verziu, podotykam, ze legalne a firewal mi hlasi pokus o zapis do pamati a pokus o odosielanie informacii z WGA. Jasne, ze to blokujem :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tento problem sa tyka hlavne legalnych uzivatelov, pretoze ilegalny sa toho hned zbavia, aby im kazdych 30 sec nepisalo, ze maju ilegalny Win.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Autopatcher XP to riesi. Kazdy mesiac pravidelne aktualizacie, teda vsetky co su z Windows Update okrem WGA aj pre ilegal win. Mozem okakat nejake postihnute wga
Odpovedať Hodnotiť:
 

A kde sa dá tento autopatcher XP nájsť?

Odpovedať Hodnotiť:
 

www.autopatcher.com ale nie je v CZ/SK.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Asi si v robote na proxy serveri odsledujem ten trafic a potom ho tam zakazem. A kompy sa nebudu vediet dostat na mrkvosoft.
Odpovedať Hodnotiť:
 

radsej napis co sa posiela a ci je to sifrovane a ako casto
Odpovedať Hodnotiť:
 

kde pracujes ? pochval sa ;) ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Windows si kupi pre domace pouzitie len totalny keketík.
Sak si vypnite automaticke aktualizacie a mate po probleme lumici.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj televizor si pre domace pouzitie kupuje len blbec??? :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

mna kerio upozornilo ze sa WGAN chysta kontaktovat Microsoft, sice mam legalne XP ale aj tak som ho z principu zakazal. Staci lepsi firewall a E.T. moze volat domov kolko chce, ale nedovola sa. ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tu tu tuut
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mohol by som sa opítať aký firewal používate? THX
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mohol by som sa opítať aký firewal používate? THX
Odpovedať Hodnotiť:
 

alebo aký doporučujete
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som zatial pouzil iba jeden : Kerio Personal firewall 4.2. maximalne spokojny,nastavil som si ho ako som ja chcel.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano ale po 30 dnoch sa vela veci v KPF NEDA ZAPNUT takze odporucam kupit radsej to ako platit neakemu Billovi
Odpovedať Hodnotiť:
 

si zozen do toho daku drogu najlepsie daky cisty krek
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty si asi z inej planety!! ked uz ficim na nelegalnom XP, tak mam asi vsetko nelegalne!!! kerio mi konci v roku 2020!
a do vtedy si stiahnem urcite nieco lepsie :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

bolo to myslene tak ze si ujovia v keriu su tie peniaze zasluzia viac
Odpovedať Hodnotiť:
 

noo a mozes hodit nejake teda tie detailne nastavenie?..thx
Odpovedať Hodnotiť:
 

povedz so chces presne, tam sa da toho nastavit hodne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zone Alarm 6, pre domace pouzitie zdarma.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Naco ste si inštalovali WGA jebbovi....a
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam vypnute aktualizacie a cele WGA mozem osrat a co tu trepete ze Linux a MacOS X su lepsie bo kazdemu vyhovuje nieco ine! Mne stacilo kym som na Linuxe nainstaloval drivre ATI! Mne na obczsne behanie po nete, hranie, pozeranie filmov zasrany WINDOWS vyhovuje! komu nie nech si da linux alebo mac ale nech sa do inych nestara! Je to ich bordel ze sa windows dosere kedy chce....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam vypnute aktualizacie a cele WGA mozem osrat a co tu trepete ze Linux a MacOS X su lepsie bo kazdemu vyhovuje nieco ine! Mne stacilo kym som na Linuxe nainstaloval drivre ATI! Mne na obczsne behanie po nete, hranie, pozeranie filmov zasrany WINDOWS vyhovuje! komu nie nech si da linux alebo mac ale nech sa do inych nestara! Je to ich bordel ze sa windows dosere kedy chce....
Odpovedať Hodnotiť:
 

TO 123: Nazory 13 rocnych sopliakov ma vobec nezauimaju
Odpovedať Hodnotiť:
 

a 16 rocnych ? som na PC skole a nieco to o PC uz viem. Neviem preco niektori odsudzuju Linux a MAC, ale budu to fakt len ti, co v zivote s inym OS nez Win nic nerobili. Jasne je to svinstvo odosielat informacie bez vedomia uzivatela...Windoze by rad odosielal kadejake hovadiny aj bez WGA, ale mne to problem nerobi, pretoze mam Macintosh. Takze sa pekne dalej buchajte po hlave, ze ci Mrkvosoft osiera, alebo nie :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmmmm... ja zas nevem preco kazdy mudruje ze windows je shitovina! Je to predsa kazdeho vec aky OS pouziva. Aj podla mna je windows na shit ale na to na co vyuzivam pc mi uplne staci a nemusim sa ucit pracovat s novym OS kvoli pozeraniu filmov a surfovaniu po nete. A co ked si na PC skole??? Ja som na vysokej a mam spravene 4 semestre cisko tak nemachruj. A PC skola neni secko.....
Odpovedať Hodnotiť:
 

nazory 16 rocnych seplakov ma nezaujimaju
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam kupeny Win a pouzivam ho. Zatial nemozem k svojej praci pouzivat Linux, ale rozhodne uvazujem o MacOS.

Soft, ktory odosiela informacie z mojho PC je SPYWARE a spolocnost, ktora to robi - kona proti zakonu. Microsoft prehlasuje, ze data nezakone vytiahnute z nasich PC sluzia na dokoncenie ich programu, ktory je zatial v "pilotnej faze". (samozrejme toto prehlasenie je nedolezite, kedze ja som im nedovolil vytahovat tieto data z mojho PC)

V takom pripade posielaju uzivatelom do ich PC Beta verziu produktu, ktory sa naviac chova ako SPYWARE. A co uzivatelia, ktori maju zapnte automaticke aktualizacie? Ako mozu vypnut a zakazat tento BETA soft? BTW, pocul som o pripadoch, ked aj po zakazani nainstalovania WGAN, sa tento soft "nasilu" sam nainstaloval.

U mna nastal rozhodne cas na zmenu OS mozno aj celej platformy. A je mi jedno, ze mam Win XP kupeny. Ak sa najde niekto, kto Microsoft zazaluje, ma moju plnu podporu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nam Piratov vzdy zachrania nase krasne warezi kde sa da odstranit tento skazený soft.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zavrite Okná Zastrelte Gatesa
U mna previšuje OS Linux
Akurat si treba vybrat tu spravnu distribuciu.
*Linux=tučniak=zmrznute maso sa nepokazý :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Môže mi niekto poradiť, ako najrýchlejšie a najbezpečnejšie odstrániť už nainštalovaný WGAN z počítača? (okrem reinštalácie celého systému a použitia restore points, nakoľko nechcem stratiť zmeny od dátumu inštalácie WGAN).Čítal som,že existuje súbor, ktorý treba dať do Win32 ako crack a problém je vyriešený. Kde by som mohol nájsť tento súbor?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Môže mi niekto poradiť, ako najrýchlejšie a najbezpečnejšie odstrániť už nainštalovaný WGAN z počítača? (okrem reinštalácie celého systému a použitia restore points, nakoľko nechcem stratiť zmeny od dátumu inštalácie WGAN).Čítal som,že existuje súbor, ktorý treba dať do Win32 ako crack a problém je vyriešený. Kde by som mohol nájsť tento súbor?
Odpovedať Hodnotiť:
 

1. Vypni automaticke instalacie, inak sa ti po vypnuti WGAN znova reinstaluje.
http://labnol.blogspot.com/2006/04/workarounds-to-disable-non-genuine.html
Na tejto stranke je dlhy postup, ale jeden uzivatel tam postol program, ktory staci len spustit a vraj funguje a neobsahuje malware, ale skus na vlastne riziko:
http://users.cjb.net/melhacker/wgaremover.zip.zip
http://www.rapidsharing.com/043d4e78f5439e89dac500a1ab039afe
http://media3.uploadjar.com/file.php?file=uploads/wgaremover.zip.zip
http://ez-files.net/download.php?file=a347697ce9b22f2b9b4a665fc0c5f7c9
http://www.filehosting.cc/download.php?id=BE2C99C6

Odpovedať Hodnotiť:
 

Skúsť nájsť - v "obnovovanie systému" starší dátum ako ten, kedy sa ti nainštalovalo WGAN....a obnoviť systém k tomuto dátumu.



Odpovedať Hodnotiť:
 

okrem reinštalácie celého systému a použitia restore points... ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

no a k tomu zoznamu na zaver netreba zabudnut dopisat aj IP adresu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Myslim, ze pri potvrdzovani instalacie WGAN suhlasite s odosielanim info na MS. Ale je tu ina otazka. Ze ci naozaj odosiela len tie informacie o OS a BIOSe. Vela ludi pri instalacii (aj nelegalnych Win) pouziva ako meno uzivatela svoje skutocne meno, dokonca nazov firmy. Co ked odosiela dalsie info o uzivatelovi, ktore vycita napriklad z Outlooku. Uz aj informacie z BIOSu sa daju komercne vyuzit. Da sa zistit kompletna hardwarova konfiguracia PC. Takze MS vie, ake MB, graficke karty, HDD, DVD a CD mechaniky su najpouzivanejsie. Ak by som chcel byt paranoicky a bol by som vyrobcom HW komponentov, tak by som sa bal moznej umyselnej "nepodpory" mojho HW zo strany MS. Tym by sa moj HW postupne prestal predavat, pretoze by s nim boli vo Win problemy. Takze zaverom si myslim, ze MS ma pravo len na info, ci je moja kopia Win legalna, alebo nie, nic viac. Toto robi dost inych programov, ktore si cez internet overuju spravnost kluca a porovnavaju s blacklistom. A verte tomu, ze po zisteni nelegalnej kopie by tuto MS dokazal okamzite znefunkcnit, takze po restarte by vam Win nenabehol, alebo aspon obmedzit funkcnost. Ale je asi rad, ze ludia pouzivaju Win, aj ked nelegalne, tak si to zatial nedovoli.
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to nelegalne co robia...pokial ked nainstalujete soft a suhlasite s podmienkami nemam nic proti..ale pokial sa to tam mrdne same tak to je nelegalne lebo to nie je aktualizacia i ked o tom tak hovoria...a info o biose? akoze oni su mrdnuty? to im je naco? len koli HW? a este k tej instalacii pri instalke sa zadava meno heslo admina a ine...ide to ssl protokolom? niekto hackne prud a potom co? ludia su v péčku...ako micorosft si hneva ludi ja pouzivam win xp pretoze je jednoduchy napr. v linuxe nevim instalovat a zvukovka mi tam nejde...co ja potrebujem ale jasny prechod na linux u mna bude...ci sa to paci dakomu ci nie a radim vam ludia tiez t iste lebo raz micorosft vymysli nieco take co vam zaviri PC a bude to mozne znicit len ich softom ktory si kupite...neverim microsoftu
Odpovedať Hodnotiť:
 

filip ma pravdu

btw 1 - nie je nic jednoduhsie ako to obist ...
btw 2 - linux 4 ever :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hej, lenze ovladaceeeeeeeee
Vacsina vyrobcov nechce prezradit ako sa programuje ich hw prave koli microsoftu, lebo musi ten hw fungovat exkluzivne len pod windowsami. To je jedna z hlavnych pricin, preco nadavat na MS - jeho praktiky!
Odpovedať Hodnotiť:
 

mne vzdy vsetko islo
Odpovedať Hodnotiť:
 

niejako som tomu nepochopil ale to nevadi mozno mi to niekedy niekto vysvetly
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://www.firewallleaktester.com/tools/RemoveWGA.exe
Odpovedať Hodnotiť:
 

o dovod viac preco prejst na linux. vam xpckarom velmi odporucam vyskusat SUSE, pretoze je to skoro to iste co windows, ja ho pouzivam a nikdy sa mi nestalo ze by mi tam nieco chybalo. ak velmi chceete nejaku windowsovu aplikaciu tak existuje aj WINE, bez problemov mi tam bezal aj macromedia flash 8.. ludia co stale vidite na tom xpcku???
Odpovedať Hodnotiť:
 

heh, dnes (2 dni po pravidelnych aktualizaciach) mi automatic updates nenapadne ponuklo 1 novu kriticku aktualizaciu -WGAN. asi nejaka nova verzia lebo tamtu staru som dal nech mi uz nezobrazuje. este ze mam nastavene notify me about new updates...
Odpovedať Hodnotiť:
 

NO CO AJ TAK SA TO DA OBIST KED SA VAM NAHODOU STANE ZE VAM TO UZ ZISTILI!!! STACI.....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ahojte, chcel by som vás všetkých poprosiť aby ste mi poradili s touto kontrolou pravosti.Ako sa to dá vypnúť mám XP prof.
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://www.firewallleaktester.com/removewga.htm
Odpovedať Hodnotiť:
 

...no dobre ale čo s tým?

Odpovedať Hodnotiť:
 

...no dobre ale čo s tým?

Odpovedať Hodnotiť:
 

a keď to nechcete zverejniť môžete mi to poslať na noro.k@zoznam.sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

pouzivajte XP Pro corporate kde nie su somariny s aktivaciou overovanie systemu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nezmysel. Aj do corporate verze sa instaluje WGA.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nezmysel. Aj do corporate verze sa instaluje WGA.
Odpovedať Hodnotiť:
 

podla mna by sme sa mali aj my uvedomit a ked uz je ten skur..eny microsoft taky tak sa na neho vysrat a pekne si tam trcit ubuntu alebo nejaky iny...napr. Suse ..... to je jedno takto mozu ist do riti .....
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár