neprihlásený Štvrtok, 7. novembra 2024, dnes má meniny René
Umelá inteligencia od Google už porazila ľudí aj v StarCrafte

Značky: umelá inteligenciaGoogle

DSL.sk, 25.1.2019


Spoločnosť DeepMind zaoberajúca sa vývojom umelej inteligencie a patriaca do skupiny Google vyvinula softvér využívajúci metódy umelej inteligencie, ktorý v priamom súboji porazil dvoch z najlepších profesionálnych hráčov real-time stratégie StarCraft II.

DeepMind v minulosti vyvinula softvér AlphaGo, ktorý pomocou neurónových sietí dokázal ako prvý program poraziť najlepších hráčov v hre Go. Následne jeho ďalšia verzia AlphaZero ešte pokročila, keď sa len na základe znalostí pravidiel hier šach, japonský šach a Go naučila sama hrať hraním so sebou všetky tieto tri hry lepšie ako najlepší ľudia a softvér a to dokonca len za niekoľko hodín.

Tzv. neurónové siete sú spôsobom analýzy dát, pri ktorom sa vstup pretransformováva na výstup spracovaním sieťou uzlov komunikujúcich rovnakým spôsobom ako neuróny v mozgu človeka. Programátor pri nich neprogramuje deterministický algoritmus, siete sa učia generovať požadované výstupy trénovaním na vzorke dát.

Kým tieto doskové hry sú síce komplikovanými hrami čo sa týka úrovne najlepších hráčov ale s pomerne jednoduchými pravidlami a samotným mechanizmom hry, StarCraft II je pre počítače väčšou výzvou z pohľadu komplikovanosti a komplexnosti hry, vstupov a výstupov a zrejme aj dlhodobejšími jasnejšími stratégiami.


Predstavenie AlphaStar (video: DeepMind)



Vyvinutý softvér AlphaStar sa trénoval najskôr analýzou záznamov hier ľudských hráčov, následne vzájomnými súbojmi medzi rozličnými verziami softvéru s rozličnými postupne sa zlepšujúcimi stratégiami. Tento turnaj bežal 14 dní, každá verzia bežala na 16 akcelerátoroch tretej generácie pre neurónové siete TPU od Google a jedna verzia pri trénovaní odohrala do 200 rokov hry v reálnom čase.

V hre si hráč vyberá jednu z troch rás, DeepMind trénoval svoj softvér len pre rasu Protoss a to len v súbojoch s inými hráčmi hrajúcimi tiež za túto rasu. Následne v decembri spoločnosť usporiadala stretnutie s dvomi profesionálnymi hráčmi patriacimi do špičky, najskôr s Dariom TLO Wünschom a následne s Grzegorzom MaNa Kominczom. Kým TLO sa špecializuje na hranie za inú rasu Zerg a v súbojoch hral s Protoss, MaNa už bežne hráva s rasou Protoss.

Oba súboje vyhral AlphaStar 5:0 na zápasy.

Softvér mal v tomto súboji ale jedno zvýhodnenie, cez API mal k dispozícii naraz celú mapu. Videl síce na nej iba to čo by videl ľudský hráč, videl ju ale celú naraz a nemusel si vyberať a prepínať pohľad na rozličné lokality mapy. Podľa DeepMind to reálne neprinieslo veľkú výhodu, keď softvér aj tak hral spôsobom že sa naraz venoval iba jednej lokalite.

V kvalite natrénovaného AlphaStar vyjadrenej v MMR pri rovnakom prístupe ako u ľudského hráča bol ale dosahovaný malý rozdiel, pri včerajšej jednozapásovej exhibičnej odvete s MaNa nový prototyp AlphaStar hral s pohľadom ako ľudský hráč a AlphaStar v tomto zápase prehral. AlphaStar bol podľa dostupných informácií ale výrazne menej natrénovaný, iba s 20 rokmi reálneho času tréningu.

V každom prípade AlphaStar hrá podobným spôsobom ako ľudia a nevyužíva možnosť realizovať akcie rýchlejšie ako ľudia, dokonca uskutočňuje o niečo menej akcií ako profesionálni hráči. Konkrétne má medián 277 akcií za minútu oproti 390 a dokonca 678 u MaNa a TLO. Podľa informácií DeepMind to vyplýva z toho, že sa softvér učil hrať najskôr pomocou záznamov hier ľudí.

AlphaStar tiež nereaguje rýchlejšie ako ľudia a skôr naopak relatívne pomaly, keď priemerne zareaguje na situáciu za 350 ms.

Technológiu, trénovanie a dosahované výsledky v trénovaní detailne DeepMind popisuje v tomto príspevku. V príspevku sa venuje víťazstvám, včerajšiu prehru ale zrejme detailne nerozoberá.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

OpenAI kúpila doménu chat.com, za mnoho miliónov
Dopyt po flash pamäti sa podľa významného výrobcu za pár rokov strojnásobí
EÚ vyšetruje výrobcu skla Gorilla kvôli možnému zneužitiu dominantného postavenia
Nvidia sa znovu stala najhodnotnejšou spoločnosťou sveta
Orange začal poskytovať pripojenie cez sieť popri vedeniach distribútora elektriny
Apple investuje do prevádzkovateľa satelitnej konštelácie využívanej iPhonmi
Enkóder AV1 videa SVT-AV1 na ARM výrazne zrýchlil
Japonci vyniesli do vesmíru prvý satelit z dreva
O2 dá zákazníkom na mesiac tzv. nekonečné dáta
Telekom má pre predplatenky akciový balíček neobmedzených dát


Diskusia:
                               
 

posielam kvety nOObom...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Nic nove ja som si SC proti umelej inteligencii zahral uz v roku 1998 stacilo to pustit na singleplayer...
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

aj vyhrať sa dá ľahko: there is no cow level
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto spolu s NSA_BIG_DATA a biometriou a proti Skynetu uz nie je sanca vyhrat dnes - alebo "az" o 10 rokov.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Samozrejme, že má menej APM. Koľko zbytočných APM majú profesionálni hráči?
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

By som povedal ze skoro ziadne. Ked zrovna neovladaju alebo neklikaju nieco dolezite tak musia udrziavat tempo aby boli v strehu takze musia vkuse nieco klikat a selectovat aby nespomalili tempo. Ked potrebujes nahle ovladat x jednotiek a chvilu si nic nerobil tak ono to trva kym sa rozbehnes. Preto je lepsie vzdy byt v strehu a udrziavat si klikacie tempo. Lebo ak budes v relaxe tak kym nabehnes znovu tempa tak ta to moze stat hru. Samozrejme n00bs idluju jak svina lebo low leagues nemaju potrebu mat take vysoke APM.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

"Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co?"
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

ja tomu rozumiem, ale zbytocnymi apm som mysle prave to. UI sa nemusi drzat v strehu.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Rata sa, samozrejme priekazne, medzi APM aj Tourette?
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Pre mna by bolo priekazne relativne ovela efektnejsie vidiet AI konzistente porazat profi hracov v DOTA2.
Odpovedať Známka: -2.4 Hodnotiť:
 

Mne by stačilo aj v boxe.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

DOTA je pre chujov co nevedia ovladat viac ako jednu jednotku.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Presne tak. Az neovladat jednu je priekazne skutocne umenie.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

https://www.youtube.com/watch?v=92tn67YDXg0 tu mas nejaku dotu neviem ci je to zrovna dota2 :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

678 akcii za minutu ... to im rataju i zmurkanie?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

na klavesnici tukaju rychlejsie jak mozart na klaviri a to iba s jednou rukou, s druhou rukou klikaju jak sialeni
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To je cisto lagmy, lebo cez ps2 posielat "aj ja chcem nieco eminentne relevantne urobit, ked sa vysosti uraci venovat mi trochu vzacnej pozornosti" pred "nieco robim" priekazne netrebalo.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Nieje to uplne pravda. AI bola vo vyhode videla protivnikove jednotky. Ked zmenili nastavenie "vnimania" teda AI videla len to co vidi hrac tak rapidne pohorela.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

AI nevidela protivnikove jednotky, "fog of war" fungoval aj pre AI

každopádne mala výhodu v tom, že mala náhľad na celú mapu z vrchu, kým hráč musel štandardne prepínať po mape.

V živom zápase bola AI obmedzená na rovnaký pohľad ako majú hráči a prehrala - každopádne bola oveľa menej naučená ako predošlé verzie s "maphackom"
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Dajme tomu, že Mana by sa za "jedného z najlepších hráčov" ešte pri prižmúrení oka dal označiť... ale TLO.. tak to už je dosť prehnané... Na druhej strane chápem, že autor článku to nemôže vedieť a len prepisuje podľa zahraničnej správy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Technický aj TLO by sa ešte dal zaradiť medzi top s prizmurenym okom ale len jeho zerg.

Včerajší protoss v jeho podaní bol na úrovni diamond hráča.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ako pozeral som ten zapas ale to fakt hraju tak zle ked hraju pro hraci za off race?
By som na tu noob ai poslal scarlet zergfest. Hned by bol uzemneny 0-10.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

TLO bol niekedy davno Terran, teraz je uz dlhe roky Zerg - ako sme vcera videli jeho Protoss je na biednej urovni(v porovnani s pro Protossmi)

kedze AI trenovala len PvP tak Scarlett by musela taktiez hrat Protoss - ale pokial viem jej P je na velmi vysokej urovni.

som zvedavy na dalsie ukazky v dalsich match-upoch ale to este chvilu potrva
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nahovno AI ked dava len PvP :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviete ako je na tom AI v hre Clovece?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Napizzu sunkovu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Draw decision.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Nikto s ním nechce hrať, lebo podvádza.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V Starcrafte vyhra aj rocne dieta...
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Ked je AI taky frajer nech ma porazi v pokri!
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

https://www.deepstack.ai/
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zapni Pokerstars. Tam je kopec AI hracov z dielne pokerstatrs.

Minimalne ich pouzivaju na eliminaciu vacsiny hracov do ITM.

Nebudem naivny a mysliet si, ze nepodvadzaju. Taktiez aj zivy poker a kamery a stab v pozadi.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

To uz sa tiez stalo. A dokonca to viedol Slovak, vyvoj toho softu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

oznacovat to co robia IT giganti v dnesnej dobe ako "umela inteligencia" je uplne absurdne. pojem umela inteligencia MA znamenat "sentient self-aware" inteligenciu. Co je ale absolutne nerealizovatelne(kto programuje vie o com hovorim). Vsetko co sa dnes oznacuje AI su len if else podmienky obalene mnozstvom "naucenych" dat trochu smrcnute statisikou, nic viac.
Odpovedať Známka: -1.8 Hodnotiť:
 

Teraz trepes a poriadne, vydno ze si nic nekodil pre Machine Learning ... trenujes to na roznych modeloch kde mas rozne vstupy a vystupy, vyjde ti confidence z naucenych dat, Kde tam mas tvoje if else?
PS: Radsej by som nechcel vidiet tvoj kod na umelu inteligenciu :)
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

vydno? To vážne?
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

99% slov v SK jazyku ma po "v" tvrde Y. Tak moje neurony to takto vyhodnotili aj ked je to chybne.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Jasne, hadam nevidi na makko ako nejaky pupus :)
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

To co robia IT giganti sa ti moze zdat jednoduche a aj je. ML sa dokaze naucit hocikto kto ma logiku a rozumie kus matematike. To co robia IT giganti nie je zlozite ale zlozito sa to realizuje. Od ziskavania ubervelkych datasetov, ich cistenia, anotovania, po ich processing a trenovanie, optimalizaciu kodu tak aby si nepotreboval trilion giga ramky atd. Podstata je lahka realizacia nie. Btw IT giganti mavaju state of the art vyledky skoro v kazdom AI challenge, takze asi to nebude take jednoduche.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

sorry ine vlakno ....
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Chcel tym povedat to ze AI moze byt technicky vyspela, ale nikdy nebude vediet rozoznat co je spravne a co nie. Je jedno ci mas podmienkovanie if/else, alebo urcujes pravdepodobnost vysledku na zaklade velkeho mnozstva dat. Pocitac vie vsetko vyhodnocovat len numericky(pocitac nevie ze hraje proti niekomu nejaku hru), pocitac ma zadany prikaz vysledku hry a doprogramovane pravidla hry(napr. strojovym ucenim alebo predpisanou logikou) a ten sa snazi dodrzat tym ze sleduje skore/postup protivnika(sach, GO), alebo hraje bez spatnej vazby(Starcraft). V obidvoch pripadoch pocitac hrajuci hru ju len sleduje a smeruje k zadanemu vysledku - cielu a neuvedomuje si ze ju hraje.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Kde mas dokaz o tom, ze AI nieje uvedomena?

Kedze moze byt inteligentnejsia ako clovek, tak sa nemusela prezradit, kedze vie, ze by ju clovek chcel vypnut alebo upravit.

Uz teraz moze ovladat vsetko co ma mikroprocessor a je to pripojene do siete.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Koli absencii umyslu mozes AI povazovat za neuvedomelu. Ako som pisal vyssie, pocitac bude hrat hru pretoze ma naprogramovane aky vysledok ma dosiahnut ale sam sa tuto hru hrat nerozhodol a ani nema vlastnu(vnutornu) tuzbu hru vyhrat(alebo sa jej zucastnit). Dovodom preco AI stale nema tieto vlastnosti su chybajuce matematicke metody syntezy citov a vnimania zivych bytosti, resp. este niesu dostatocne rozvinute aby boli pouzitelne v praxi. Kedze sucasne kompy funguju len numericky, jediny sposob ako ich naprogramovat je cez matiku.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

ja trepem? prosimta, chod mi nakodit ozajstny generator nahodnych cisiel a potom sa mozme o niecom bavit.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Presne. Dodnes ziaden generator nahodnych cisiel neexistuje.Tie cisla su pseudonahodne a nepomoze ani ruzovy sum. Akakolvek akcia je v celom vesmire vzdy niecim ovplyvnena. Nahoda neexistuje. Vsetko je len zhoda roznych okolnosti.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Popries princip neurcitosti aj celu kvantovu mechaniku? Treba napisat, ak nie rovno celu knihu, tak aspon clanok do karentovaneho casopisu s impaktom alebo impaktovaneho casopisu s karentom...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

a z toho som už dávnejšie vydedukoval, že slobodná vôľa, čiže možnosť voľby je len ilúzia. Čiže aj budúcnosť je presne daná, nedá sa ovplyvniť. Zaujímavé je iba to, že ju nikdy nevyrátame, pretože ju ovplyvňujú všetky čiastočky vesmíru
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ty chod radsej kodovat hranolky do mekacu..
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nemas celkom pravdu. Ako ludia si myslia, AI by malo citit, co nebude. V dnesnej dobe vieme robit dobru Umelu percepciu, cize vieme rozpoznavat zvuk, obraz, po novom aj myslienku v texte, sentiment.

Z Definicie AI vyplyva, ze je to hociaka inteligencia vykonavana pocitacom. Aj IF else je umela inteligencia, lebo sa rozhoduje pocitac, aj ked mu to niekto predtym poveodal. Lenze IF Else uz dnes nepovazujeme za AI, ale povazujeme to za najstroj.

Rovnaky priklad je OCR, ktore kedysi bolo AI a ked sa to zacalo pouzivat a tak to ludia zacali povazovat za nastroj.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

To co robia IT giganti sa ti moze zdat jednoduche a aj je. ML sa dokaze naucit hocikto kto ma logiku a rozumie kus matematike. To co robia IT giganti nie je zlozite ale zlozito sa to realizuje. Od ziskavania ubervelkych datasetov, ich cistenia, anotovania, po ich processing a trenovanie, optimalizaciu kodu tak aby si nepotreboval trilion giga ramky atd. Podstata je lahka realizacia nie. Btw IT giganti mavaju state of the art vyledky skoro v kazdom AI challenge, takze asi to nebude take jednoduche.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

@Redakcia, kedze tu stale davate tento isty paragraf o neuronovych sietach, tak si to prosim aspon opravte. (aj ked radit redakcii je ako hadzat hrach na stenu).

"Tzv. neurónové siete sú spôsobom analýzy dát, pri ktorom sa vstup pretransformováva na výstup spracovaním sieťou uzlov komunikujúcich rovnakým spôsobom ako neuróny v mozgu človeka. Programátor pri nich neprogramuje deterministický algoritmus, siete sa učia generovať požadované výstupy trénovaním na vzorke dát. "

- To nie su takzvane neuronove siete ale su to neuronove siete tak sa volaju takze niesu takzvane, este lepsie ked to budete volat Umele neuronove siete (z angl. ANN).

- Nie je to sposob analyzi dat.

- "komunikujúcich rovnakým spôsobom ako neuróny v mozgu človeka" ANN su len inspirovane NN v mozgu a ani zdaleka nie je mozne (ani s nadsazkou) povedat, ze ide o rovnaky sposob.

Takze si dovolim Vam napisat paragraf, ktory mozete pouzivat v buducnosti a bude aspon o kus presnejsi.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Umelé neurónové siete sú matematické modely, ktoré sa používajú o oblasti strojového učenia. Sú inšpirované prepojeniami neurónov v mozgu. Model sa učí na veľkom množstve vstupných dát a k nim prislúchajúcim výsledkom postupným zmenšovaním chyby modelu. Modely založené na umelých neurónových sieťach sú schopné sa naučiť akúkoľvek matematickú funkciu vďaka použitiu nelineárnych aktivačných funkcií.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Akoze "akukolvek funckiu" ?
Podla teba ak na vstup dam miliardu bitcoin adries a na vystup prisluchajuce privatne kluce tak si modely vyvodia matematicku funkciu?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Priekazne nerozumies ani strojovemu uceniu a ani kriptografii a ako sa tie kluce generuju.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Priekazne tomu rozumiem viac ako ty, kedze som to uz par krat kodil. AD1: Kryptografia je zalozena na matematike
AD2: Ty si tvrdil ze akukolvek funckiu

Takze co teraz? Menis nazor?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Preto to to pisem lebo sa do toho nerozumiem. Make sense.

Stojim si za tym ze akukolvek funkciu. Lenze ta funkcia musi existovat musi byt realna, len je pre cloveka tazke ju najst preto su ANN na to skvele. ANN nerobi ziadne zazraky je to len matematicky model, ktory tu funkciu vie najst ked ma na to dostatok dat.

Teraz k tej kryptorgrafii. Tie kluce su generovane nejakym nahodnym generatorom alebo EC (what ever), to znamena ze dva kluce vedla seba maju medzi sebou spolocny len algoritmus, ktory ich vytvara. Cize trenovanim by si hladal funkciu toho algoritmu. S pravdepodobnostou bliziacou sa k istote ti poviem, ze by si maximalne skoncil s overfitnutym modelom, ktory by ti bol nahovno.

Kedze si to uz programoval viac krat ako pises tak to mozes skusit. Odpoved napr. tu: https://dopice.sk/mu7
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Myslim ze na akukolvek diferencovatelnu funkciu stacia dve vrstvy s presnym poctom neuronov podla poctu vstupov. Kto chce si to najde v NN for Pattern Recognition od Ch.M. Bishopa.

Zrejme aj na kryptograficku funkciu by to slo pouzit ale modularne funkcie ... asi by to nebolo na dve vrstvy
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dobry vyber knihy. Tu som cital. :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Celkovo je nezmyselne pridavat velke mnoztvo vrstiev pri FF NN. Najviac sa ucia len tie posledne...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dobre, priam vyborne si to napisal.
Napriklad " ...prepojeniami neurónov v mozgu. " - tak, neuronov v mozgu BODKA
Tazko ten opis moze zlepsit nejake adjektivum, urcite nie "cloveka"
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aka redakcia? Jeden kokot.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ja som za nebo rad. Najdem tu informacie aj vtipne komenty. Dokonca sa mi par krat sto ze mi v diskusii poradili. Ja chvalim a velebim admina :))
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Neuveritelne, aj po siestich hodinach je ten prispevok (aj s nadvazujucimi odpovedami) stale na webe.

Voci redakcii je to samozrejme hadzanie hrachu na stenu ale nie voci citatelom (diskusie). Okrem samotneho prispevku to v odpovediach rozprudilo zmysluplnu a poucnu debatu diskutujicich.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Je tu taka este jedna vec ohladom NN, je tu este jeden novy poznaok ohladom neuronov tie v skustocnosti sluzia ako anteny iba prenasaju informaciu a neukladaju oni sami nerozhoduju o tom kde aka informacia pojde. Pocitacovy model NN aspon ten ktory som poznal ja je iba velmi zjednoduseny pohlad na fungovanie mozgu ktory ho ma akoze modelovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nech ma AI skúsi poraziť v odhadzovaní snehu
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

preco to ma robit AI, nestaci freza ?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

A co tak smartfreza s umelou nteligenciou?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Roboticka freza co ti bude sama chodit po zahrade. :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

... a bude komunikovat s ostatnymi frezami, mat info o dalsej nadielke snehu z internetu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dufam, ze aj Vallo nejake objedna, lebo hlavne mesto odhrna sneh katastrofalne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked uz bude mat aj freza UI bude ju treba chodit.vencit?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uz len natrenovat AI na tunajsich diskusiach a urcite by odpovedal v style:

Priekazne vytlacit papier cez PDA vo velkom kancli cez WiFi by si vyzadovalo mat vlastnu asistentku Janku H. a sefa Ondreja Macka. Vytlacila by sa fotka usmievaveho Elona Muska zo skracovaca dopice.sk, ktora by sa pouzila na detegovanie kvality ...
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

kliknut pre zvacsenie mozete tu, tu a tu.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Na to stačí bot a jeden tu už je.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Keď bude AI vytvárať 50% hdp potom budem spokojný.

inak starcraft je pre mňa legenda.. ale klasický multiplayer mi neprišiel na chuť.. vlastne tam nejde o nič len mať väčšiu bunču pešiakov
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ja som seba porazil v starcrafte ked som porazil supera a som odisiel z hry skor.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Lol lol
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ked ta tak citam, nemozem sa ubranit pocitu ze si svetovo prva umela demencia (ÚD).
Prosim autora, aby sa prihlasil k tomutom uspechu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

porovnavat niekoho, kto ma rocne skusenosti (pripadne desatrocne) s niekym, kto ich ma storocne s nejakou vyhodou nie je uplne fer
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Konečne normálny komentár k veci.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

dokáže poraziť akúkoľvek umelú, či prirodzenú inteligenciu.
k a p i t á n d a n k o
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

to je postrach akejkolvek inteligencie, porazil ju už v zárodku
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Cenim že gejmerský AI majstri v Google majú všetci Macbooky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

jj aj my.
Okrem iPhonee je to jediny spolahlivy ukazovatel uspesneho cloveka.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ľuďom drbe načisto. Umelé city...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár