|   | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
    
          |   
      
   
    
      |   | 
      
        
        
        Musk Elon        
                         
        Od: Hmmmmmmmmm         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 8:59                              
         
               
          
                 
Prvy test s lueskou posadkou bude asi v case kedy podla Muska z pred par rokov mala uz letiet jeho lod s ludskou posadkou na Mars. Ten chalan si robi proste z huby rit, aby namotaval akcionarov.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: Murkoslav         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 9:02                              
         
               
          
                 
Máš pravdu. Len si teraz naštval kopec veriacich. A nemyslím tým veriacich v Boha. Ale veriacich v Muska.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od reg.: John D. Bill         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 9:31                              
         
               
          
                 
Ocakavam ze sa tu coskoro objavi relativne vyrazne hejtovanie zo strany elonovych inkvizitorov.
 
 
A keby bol ten hejt napriek ocakavaniam maly, budes moct kliknut pre zvacsenie.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: in2desire         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 13:17                              
         
               
          
                 
  Musk posunul plan koli bezpecnosti posadky comu kvitujem ... nesprava sa ako NIKITA CHRUSCOV , ktory koli 50temu vyrociu KSS nechal zgegnut astronautov len aby pozdvihol Komunisticke ego. A mimochodom ,   je to hlavne Musk co znasa najvacie financne zatazenie ..    
 
        
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: in2desire         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 13:19                              
         
               
          
                 
  Soory .. nie CHRUSCOV ale BREZNEV ! Chruscov bol fajn...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: Súdruh Šebej         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 20:50                              
         
               
          
                 
https://en.wikipedia.org/wiki/ List_of_spaceflight-related _accidents_and_incidents
 
Skore je 4 vs 14, maju co dohanat lol      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: reg.: Houston         
        | 
        Pridané:
        21.6.2019 8:59                              
         
               
          
                 
Z dvoch cisel vsetko nevycitas. Mozem to napisat aj 2 vs 2.
 
Dopis aj, kolko testov/letov mali tie raketoplany a kolko testov/letov mali tie Sojuzy - hlavne ten prvy.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: polakc         
        | 
        Pridané:
        22.6.2019 21:41                              
         
               
          
                 
149 pre Sojuz a 135 pre apple shuffle. Nic moc      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: in2desire         
        | 
        Pridané:
        21.6.2019 9:59                              
         
               
          
                 
ked uz sme pri cislach ..
 
https://en.wikipedia.org/wiki/Nedelin_catastrophe       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: McUH         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 10:16                              
         
               
          
                 
Pamätám ako to tu označovali za malú anomáliu a nech sme ticho keď o tom aj tak nič nevieme (pritom vesmírny program existuje už vyše 50 rokov). 
 
By ma zaujímalo či má Koenigsmann stále plnú dôveru, keď ani po vyše mesiaci stále nepozná príčinu a odďaľujú lety.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: žaluď         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 13:05                              
         
               
          
                 
my sme veriaci v žaluďa!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: meno nepoviem         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 18:22                              
         
               
          
                 
Myslíš tých, čo majú web zaludi.sk, po výsmechu z celej republiky zmeneného na za-ludi.sk?
 
Aj tak najväčší žaluď je trapko (v zmysle bezcharakterný zlodej, klamár, podvodník, egoista...). Ešte ani len zadarmo na výlet do Normandie sa mu nechcelo. Nehovoriac o tom že za 5 rokov pracoval len 3 dni v týždni. Ach jaj. A kopec ľudí mu to ešte doteraz žerie.
 
      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: žaluď         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 22:34                              
         
               
          
                 
áno! aj ty si žaluď!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: Verím v Muska         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 9:14                              
         
               
          
                 
Nemáš pravdu      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: CirrusLogic         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 10:02                              
         
               
          
                 
Argumenty na mentálnej úrovni autora.
 
By sa dalo povedať, že si klinicky mŕtvy.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: alter012         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 10:10                              
         
               
          
                 
verím v Muska ! 
 
počuli ste slovo Božie !       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: XMen         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 12:41                              
         
               
          
                 
Nemate pravdu. Muskove mlyny melu pomali ale isto. Terminy sice nestiha ale nakoniec dostane svoj produkt do realnej podoby.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: mif         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 9:45                              
         
               
          
                 
Akcionarov spaceX :D hlavne ked to nie je public trading company      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: CirrusLogic         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 10:05                              
         
               
          
                 
Si sa pobavil ako retard, ale nepochopil si pointu.
 
 
Tu ide o Muskovu "božskú auru", aby mohol vycickať každý rok $2 mld z emisie akcií aby ten jeho domček z kariet nedrbol.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: siirii         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 10:33                              
         
               
          
                 
SpaceX je zisková spoločnosť, ty domček z karát.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: Wernher         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 10:54                              
         
               
          
                 
Ale strááášne pomalá spoločnosť. A tie úspechy sú nevalné, a vlastne ešte nedosiahli ani to, čo NASA pred 50-timi rokmi, 20 júla 1969.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: aasami         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 12:53                              
         
               
          
                 
Ale dosiahli to, co NASA nedosiahla dodnes. Lacne lety so znovupouzitelnymi raketami.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: Werher         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 13:27                              
         
               
          
                 
Rovnako nebezpečné ako vtedy, hádam už s trochu lepšou technológiou nedosahujúcou vtedajšie vzdialenosti.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ultraradikalny optimalizatorizmus        
                         
        Od: syntaxterrorX .XXX         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 14:00                              
         
               
          
                 
Podľa mňa táto diskusia dospela do štádia, kedy je pre smerovanie ďalšieho vývoja možné konštatovať, že zmieňovaná alternatíva určitým spôsobom zásadne mení priekazne celú situáciu.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ultraradikalny optimalizatorizmus        
                         
        Od: Wernher         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 14:33                              
         
               
          
                 
Však to bolo jasné už pred prvým písmenkom tvojho príspevku.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ultraradikalny optimalizatorizmus        
                         
        Od: Bebebe         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 18:26                              
         
               
          
                 
Presne to som tak som to chcel okomentovat, si mi to vyfukol...       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: polakc         
        | 
        Pridané:
        22.6.2019 21:46                              
         
               
          
                 
dalsi retard. U statnych letov je cena podstatna. Cim drahsie, tym lepsie.       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: siirii         
        | 
        Pridané:
        21.6.2019 17:11                              
         
               
          
                 
Pomalá? Prosím?
 
SpaceX dosiahlo za ŠESŤ rokov to, čo žiadna NÁRODNÁ, ani súkromná vesmírna agentúra doteraz a spoľahlivé vertikálne pristávanie prvých stupňov rakiet. Okrem toho, v súčasnosti disponujú najvýkonnejšou raketou na svete. To všetko s tým, že začínali na zelenej lúke a s veľmi obmedzeným rozpočtom.
 
Neuveriteľné, aké hlody sa tu človek dočíta.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: 33jkl33         
        | 
        Pridané:
        22.6.2019 10:54                              
         
               
          
                 
Nikto ťa tu nenúti písať také hlody.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: trolop         
        | 
        Pridané:
        22.6.2019 21:44                              
         
               
          
                 
retard      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: iOfcaaa         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 22:36                              
         
               
          
                 
Teraz si ukázal aký si káreček... Ty si myslíš,že musk je 100% majiteľ Špaček X?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Musk Elon        
                         
        Od: Spacer         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 12:17                              
         
               
          
                 
s lesklou posádkou ? nejakí nagélovaní ?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        NASAa        
                         
        Od: Dakujem         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 12:01                              
         
               
          
                 
Z huby rit si robi cela NASA.
 
Za 60 rokov a MILIARDY dolarov nedokazala to, co trapny sukromnicek za 5 rokov s milionikmi od kamosov.
 
 
A kebyze aj cely Muska a Tesla a SpaceX skrachuju - neplatili to danovi poplatnici a cosi sa predsa len 9podla mna hodne0 posunulo dalej.
 
 
Kdezto darmozraci v NASA spravili za poslednych 10 rokov co?
 
PowerPoint sa nerata.
 
      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: NASAa        
                         
        Od: Golisko         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 12:29                              
         
               
          
                 
Ty si ale riadny kokotino.
 
NASA stedro pumpuje prachy do SpaceX
 
NASA stedro pumpuje technologie, ludi a knowledge do SpaceX.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: NASAa        
                         
        Od: vfffs         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 20:55                              
         
               
          
                 
retard si neuvedomuje, ze SpaceX je asi tak sukromna ako ako NDS a Doprasostav dokopy      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: NASAa        
                         
        Od: siirii         
        | 
        Pridané:
        25.6.2019 9:46                              
         
               
          
                 
SpaceX je súkromná spoločnosť.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: NASAa        
                         
        Od: siirii         
        | 
        Pridané:
        25.6.2019 9:47                              
         
               
          
                 
NASA nepumpuje prachy do SpaceX, platí im za ich služby.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Riaditeľ SpaceX        
                         
        Od: Riaditeľ SpaceX         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 13:24                              
         
               
          
                 
"Aprílové zničenie lode Crew Dragon pri teste SpaceX bezpochyby povedie k posunutiu letov lode SpaceX s ľudskou posádkou oproti pôvodným plánom."
 
 
Nič sa posúvať nebude! Aké Aprílové zničenie lode Crew Dragon? To bol len Aprílový žartík, ľudskej posádke nič také nehrozí... Verte mi... Prosím...
 
 
-Riaditeľ SpaceX      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ultraradikalny empaticizmus        
                         
        Od: syntaxterrorX .XXX         
        | 
        Pridané:
        20.6.2019 20:10                              
         
               
          
                 
Presne tak. V krajine s mottom In God We Trust bezpecnostou ľudskej posádky odovodnovane testovanie okrem vlastizrady iný zmysel priekazne nedáva.      
             
                          
       |