|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
   
    
      |  | 
        
        pätica        
        Od: csdcd44@@         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:17
 
 pätíc a usb konektorov nie je nikdy dost!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: pätica        
        Od: fwejfpe         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:42
 
 pätica, petlica, petelica, ... Aspoň prvé dve by mohli byť kompatibilné...
 
 Na druhej strane ono tých pár pinov navyše nemusí byť problém. Aj niektoré xeon-y (s viac pinmi) sa dajú dať po flešnutí bios-u do bežnej desktopovej (lacnej) dosky a fungujú.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: pätica        
        Od: Wernher         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 11:54
 
 Pätica, šestica, sedmica...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Však to majú v názve        
        Od: Bbkkkfkdkd         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 11:42
 
 Každých päť procesorov je jedna pätica.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Však to majú v názve        
        Od: lal         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 13:22
 
 TIL ze patica sa pise s prehlasovanym a
 oO
 
 | 
    
      |  | 
        
        prdel        
        Od reg.: JamesSVK         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:36
 
 to si robia srandu alebo myslia vazne?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: :Pjetro de         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:41
 
 si bol posl. 2 dekady v kome?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od reg.: JamesSVK         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:50
 
 nebol ale tak ked jedna firma vie bezat 3+1 generacie na tej istej patici dokonca stare dosky bez vyrazneho prepadu vykonu tak ma to prekvapuje
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 10:12
 
 To hovori o tom, ze ta firma vobec neinovuje a jej novy produkt je len prefarbena iteracia toho povodneho.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Jfjdkgi         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 13:30
 
 Aha ty hovoríš o inteli
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od reg.: shapira         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:41
 
 Nie, nie.. Nerobia si srandu..
 To myslia úplne vážne..
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: dewfwef         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:44
 
 Ale ruku na srdce, koľko ludí upgraduje desktop? Buď si kúpia nový notebook a starý pusunú deťom/rodine, alebo keď už, tak v desktope riešia disk, ramku, alebo maximálne GPU. Doska a procesor sa menia zvačša raz za 5 (a viac) rokov a niekedy sa pridá aj zdroj, alebo bedňa...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Tommy Robinson         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:54
 
 to je fajn, že máš štatistiky výmeny komponentov v počítačoch, mohol by si sa podeliť aj s nami...
 a ešte je fajn, že vám nevadí zmena pätice s každým refrešom CPU, však určite intelákonm nevadí, že si MUSIA s novým procesorom kupovať aj dosku. a určite to nevadí samotnému intelu, veď peniažky nesmrdia a fajne sa kotúľajú do kapsy navyše aj za dosky!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 10:11
 
 Predstav si, ze nevadia.
 
 Kupujem to najlepsie, co je dostupne na trhu - nebudem predsa svoj novy CPU rvat do starej dosky.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Tictac         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 10:42
 
 Keď kupuješ to najlepšie na trhu, ako to narveš do Intel dosky?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 13:01
 
 kladivom?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Tommy Robinson         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 11:07
 
 nebudeš, lebo nemôžeš.
 určite je vás viac takých, nadutých, postihnutých velikášstvom. ale normálni ľudia nevyhadzujú zbytočne peniaze von oknom a určite by privítali kompatibilitu v päticiach naprieč viacerými generáciami procesorov. našťastie už nemáme rok 2016 a AMD vám ukazuje prostredník :-)
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 12:59
 
 Ok, tak ma teda osviet, preco by som si mal kupit nejaku staru 4xx dosku, ked mozem mat novu s pcie4.0 a x570 chipsetom?
 Len preto, aby som dokazal, aka som socka?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: :Pjetro de         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:03
 
 ty si to nepochopil kuratenko ze?
 
 tu nejde o to v co kupit V DANOM CASE, lebo to je absolutne jasne ze ked kupovat dnes, tak iste x570 a nie x470
 
 tu ide o to ze ked uz si tu x470 pred rokom kupil aj s nejakym napr. R7 2600, nemusis zas kupovat x570, ked tam chces dat 12-jadroveho killera R9 3900X ci buduceho 16-jadroveho overkillera R9 3950X
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: lololol         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:18
 
 dokupuješ do starej foršne nové procesory? a fungujú so starým chipsetom? nepoznám nikoho, kto by menil len procesory, kto potrebuje viac výkonu, tak napr. po skončení záruky pretaktuje, ale procák meniť..?!
 opačne mám skúsenosť, že na doske časom nafúkne kondíky a treba ju vymeniť, ale tiež je to zvyčajne po viac rokoch a po zvážení plusov a mínusov sa kúpi aj nový výkonnejší procák, resp. celý komp
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: :Pjetro de         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:26
 
 tvoje skusenosti a logika su od veci
 
 preco by som (ked mam taku psychicku potrebu) nemohol dat novy procak do fosne ktoru uz mam ... bez starosti a takmer bez roboty ... stary procak sa preda (a procaky sa predavaju lepsie ako fosne ze ano) a hotovo
 nie ... miesto toho sa zajebem na dva dni, pitvat celu kysnu aby som yvmenil fosnu a pri nepriaznivej konstalacii hviezd by bolo mozno aj potrebne preinstalit OS
 
 zaujimave ze dakedy to bola uplne bezna vec vymenit 2-3 procaky na jednej fosni az pokial to slo, lebo kazdy rok prisiel 2x vykonnejsi model cpu
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:54
 
 Takze len preto, ze si Ty neschopny, musia vsetci, co skladaju nove PC trpiet na starom zeleze?
 
 Sorry, ja mam rad slobodu a kapitalizmus - beriem, co chcem a mam vyber ci chcem bleeding edge, alebo 6 rokov staru kokotinu v novom sate.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: RRrrrr         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 23:44
 
 Si kokot a nechceš to pochopiť a vidieť.
 Ergo si kokot a nevidíš to, nevieš o tom.
 Tu niet pomoci.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        13.7.2019 6:03
 
 nepis kokotiny, kamen, na it si este nedozrel.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Junnior         
        | 
        Pridané:
        14.7.2019 21:03
 
 Ty buď žiješ na Gurune, alebo sa nás všetkých neustále snažíš prerobiť k svojmu obrazu. Kedysi boli CPU neskutočne drahé a aj preto ho nikto nikdy nikde nemenil, česť výnimkám.
 Prečo by to ktosi robil, však Tebe to vzdelanie fakt dosť ubližuje.
 Ty si asi jediný, kto to urobil...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: :Pjetro de         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:29
 
 ked fosna skape, tak potom je na rade kupa novej ... ale ked chce chudacik so Z270 a 4-jadrak Ci7 7700K upgradnut na 6-jadrak rodiny 8xxx ci 9xxx, uz musi mat novu fosnu so Z370
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        13.7.2019 6:07
 
 ano. a tak je dobre.
 
 lebo okrem lepsieho procka ziskas hw pcie raid a usb 3.1 spolu s usbc.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: lalalalalalalqwe         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 23:35
 
 absolutny suhlas. to ze sa raz za par rokov zmeni socket vobec nevadi ... nikto normlany si nekupuje pc a po 2 rokoch upgraduje procesor . pc sa kupuje ako auto, maximalne po case kupis nove kolesa a max upgradujes vyfuk a sanie ale urcite nie motor a prevodovku (procal dosku)
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: :Pjetro de         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:20
 
 no prosim, R9 3900X na B350: https://bit.ly/2NQF2Gd
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:55
 
 A samozrejme aj s pcie 4.0, ze ano...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: partizann         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 16:53
 
 Jaj, bo bez tej PCIe 4 neprezijes v dnesnej dobe a mas tak strasne vela zariadeni co ju potrebuju.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        13.7.2019 6:08
 
 Aha, tak takto to je.
 Uz som sa zlakol, ze amd prislo s niecim uzitocnym.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Fip666         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 11:50
 
 Praveze to nie je len o upgrade. Ked Ti odide doska po 3+rokoch tak zaplaces nad tym, ake mas moznosti. Bud bazar, alebo ak este kupis novu dosku pre svoj socket - je ich malo a su predrazene. A ked nie, tak ta caka kompletna vymena. Je ina doba a PC sa drzia dlhsie, ludia vidia ze nema zmysel casty upgrade a nechcu zbytocne platit. Preto zamrzi, ked vies, ze vlastne ten socket vobec zmenu nepotrebuje a Intel to robi proti zakaznikovi.
 
 V tomto ma u mna AMD velke plus, s intelom som riesil podobny problem uz 3x no teraz mu uz nedam sancu.
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:59
 
 Jakze proti zakaznikovi?
 Je skupy socka pjetro iny zakaznik ako pista, ktory si sklada nove pc? Preco by mal pista kvoli pjetrovej neschopnosti trpiet?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od reg.: Fip666         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 15:42
 
 Proti zakaznikovi v tom, ze menia rozhranie BEZ REALNEHO dovodu. A v tomto pripade ako u intelu vela krat - novy cpu by vedeli urobit bez problemov kompatibilny s existujucim socketom, ale zamerne socket zmenia. DMI stale rovnake, napajanie rovnake, DDR4 ... rovnake.
 
 Ja neriesim socky. Ako bude pista trpiet, ked nedostane kazdy rok novy socket, ktory je elektricky uplne rovnaky ako ten minulorocny? Ako ?
 
 Intel nic nevylepsil ani nic nepridal - len vymenil socket. Po 12 rokoch u Intelu, utekam prec.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od reg.: Fip666         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 15:45
 
 Este mi napadlo vhodne prirovnanie:
 
 Intel vymenil JACK 3.5mm za 3.6mm, asi tak k tejto firme a jej socketovym inovaciam
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        13.7.2019 6:27
 
 Kokotina.
 
 Ked uz, tak spravny priklad by vol, ze intel zaviedol novy si based processing zvuku a vymenil 3.5 jack za xlr.
 co je popici a absolutne super.
 
 socky ako pjetrik by picovali ako chrome, lebo ich stara, podradna picovina za 3.50 eura z tesca nejde najebat do novych dosiek.
 Inteligentni a sikovni ludia oslavuju...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: jelito         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 12:10
 
 ibaze o dva roky da xlr prec, da tam nieco ine novsie, mozno aj s prinosom pre 5% ludi a teda kedze nie si socka tak je to pre teba uplne super
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 16:40
 
 Ano, je.
 A nie, nezaskoci ma, bo repraky zozeru trs, xlr a rca.
 Vojak stara, vojak ma.
 
 Akurat luzri, co nemyslia vopred a kupia prvu lacnu picovinu budu picovat.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: prdel        
        Od: Inrelak         
        | 
        Pridané:
        13.7.2019 6:23
 
 si si vedomy, ze existuju aj one veci ako dmi a ramky?
 co takto napr. napajanie toho cpu (s cim sa naposledy hrali a co bol jeden z dovodov, preco prisiel novy chipset)?
 
 ale, v principe ta chapem - o com nevies, to to nechyba.
 ale netlac svoju neschopnost, nevedomost a zadubenost ako hlavny dovod proti vyvoju a integracii novych veci.
 
 | 
    
      |  | 
        
        ultraradikalny empaticizmus        
        Od: syntaxterrorX .XXX         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 10:14
 
 Ej veru, taketo polosado je uz pre priekazne skutocnych vychutnavacov masa.
 
 | 
    
      |  | 
        
        dekoruje fľaše od horčice, pozn.:lacno        
        Od: vajko         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 9:55
 
 Vidim, ze serial Intel a jeho skurviacke ojeby bude mat novu seriu. Najs!
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: dekoruje fľaše od horčice, pozn.:lacno        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 10:32
 
 Pilotny diel predstavuje vykradnutie ip a techniky intelu a vznik konkurencie.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: dekoruje fľaše od horčice, pozn.:lacno        
        Od: Tommy Robinson         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 11:08
 
 Intel Inside - Idiot Outside
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: dekoruje fľaše od horčice, pozn.:lacno        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 13:03
 
 Zober si farbicku,
 Nakresli si kruzok,
 Do kruzku napis intel,
 Mimo kruzku napis amd.
 
 Precitaj si svoju hlasku.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: dekoruje fľaše od horčice, pozn.:lacno        
        Od: :Pjetro de         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:50
 
 to mas nejake pomylenkane:
 
 v kruzku ma byt intel
 mimo kruzku tvoje meno
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: dekoruje fľaše od horčice, pozn.:lacno        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 15:22
 
 Spolu s tvojou mankou :)
 
 | 
    
      |  | 
        
        Zivy prenos        
        Od: kotko         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 10:47
 
 Vyrábaj redukcie do pätíc
 Zbohatneš
 
 | 
    
      |  | 
        
        pjetro?        
        Od reg.: John D. Bill         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 12:37
 
 Podozrive je ze sa v komentoch zatial este neobjavil vyraz intel-dementel.
 
 Zeby bol Pjetro na pohode?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: pjetro?        
        Od: Tommy Robinson         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 12:51
 
 intel-dementel, intel-dementel, intel-demente, spokojný?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: pjetro?        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 13:04
 
 Bol predat oblicku, aby si kupil novy rezen.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: pjetro?        
        Od: :Pjetro de         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:15
 
 nestihol som komentovat, rozmyslam ci sa mam smiat alebo plakat:
 
 - spatna kompatibilita absolut hovno, novy socket (zeby aj chipset?)
 - ten 10C blud vyjde za pol roka a vykon nebude stacit ani na 12C R9 3900X
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: pjetro?        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:29
 
 A aky je use case ryzena?
 Hry - zaostava za intelom,
 Office - mas v pici
 Robota - ak potrebujes rdimm, intel, ak nie - stary Xeon je lacnejsi.
 Onanovanie nad pomalymi jadrami - amd
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: pjetro?        
        Od: :Pjetro de         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 14:37
 
 "use case ryzena" - taky isty ako intela demente
 
 Hry - zaostava za intelom, ano ale uz iba par %, intelu pomaha jedine fakt, ze hry potrebuju malo vlakien kde su frekvencie vysoke a hry nepotrebuju ani tak vysoke IPC, ale brutalne vysoke frekvencie cpu
 
 Office - ano mas v pici aj s celym tebou
 
 Robota - ak potrebujes rdimm, intel, ak nie - stary Xeon je lacnejsi ... aha zrazu je uz dobry aj absolut low-end v server segmente
 
 Onanovanie nad pomalymi jadrami - ty si laskavo onanuj nad svojou gebulou, jedine co intel-dementel drzi pri zivote ked je  akoze lidrom (o nejakych 10%) na poli malo-vlaknoveho vykonu, su brutalne frekvencie cez 5 ghz pri malo vlaknach, ipc je inak uz totozne a s multijadrovym vykonom moze ist intel akurat tak do prdele
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: pjetro?        
        Od: Intelak         
        | 
        Pridané:
        12.7.2019 15:28
 
 Takze, u hier sa zhodneme,
 V offici - ano, mam v pici, celeho mojho. Spytaj sa doma, ako sa im pacilo.
 Robota - e7-8xxx, 10-12 jadra mas za stovku, kupis osem, mas viac jadier ako vsetky rezne aj tr, plus rdimm.
 
 Onanovanie - intel lider - suhlas, ipc sny si strc.
 
 | 
    
      |  | 
        
        inurface        
        Od: amd ftw         
        | 
        Pridané:
        13.7.2019 9:11
 
 novy clanok: Nové Ryzeny 3000 sú viac ako konkurencieschopné, majú lepšie IPC ako Intel
 
 :DDD
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: inurface        
        Od: Konkurent         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 8:30
 
 zhrnute:
 
 features: amd, lebo pcie4.0
 dosky: intel, vacsi vyber pre actualny gen
 pamate: intel, ziaden problem
 singlethread, hry: intel, vysoky takt, ipc
 multithread, produktivita: amd, lebo vela jadier
 overclock: intel, uz v zaklade 5.0 GHz
 spotreba: amd, lebo nedokaze ist hore s taktom
 cena: amd, lacnejsie jadro, aj ked menej vykonne
 
 Silne stranky - lacne jadra, menej pazrave a pcie4.0.
 Slabe stranky - pomale, neefektivne, tazko pretaktovatelne, a v neposlednom rade problemove s malym vyberom bizuterie.
 Rizika - odjebanie biosu (napr. spomali hry), pomale ramky
 Prilezitosti - ryzen 4000 bude na tom hadam lepsie
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: inurface        
        Od: Junnior         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 9:15
 
 Načo by kto pretaktovával nejakú súčiastku? Proste kupujem s tým, že má nejaké parametre.
 To si aj nové auto hneď zoberieš susedovi do stodoly, a idete meniť v počítači výkon motora? A potom sa čuduješ strate záruky alebo technickým problémom? Ak mám súčiastku - napríklad odpor na 2W, tak ju nebudem zaťažovať 4W, lebo je onedlho po nej.
 Hodnota pretaktovateľbosti je zbytočný parameter, aj keď to čosi o kvalite napovedá. Skôr si všimni, ako pokleslo množstvo zlata a jeho karáty u takýchto súčiastok. To hovorí tiež o kvalite. PCIex v4 je rovnako nepotrebné, ako meniť DDR3 na DDR4.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: inurface        
        Od: Konkurent         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 10:27
 
 Pretaktovatelnost Ti hovori o rezervach.
 Co znaci, ak chces/potrebujes extra vykon, vies za cas vytazit viac.
 Ak ale nemozes ani manualne vyzmykat ani Herz, znamena to, ze diel bezi na hraniciach svojich moznosti (alebo Ta niekto umelo ojebava a obmedzuje).
 
 A tedka sa rozhodni: kupis nieco "produkt x" o com vies, ze ide s rezervou a da este spolahlivo 10-20% navrch, alebo vec "produkt y", ktora ide na picny chlp a zjebe sa uz pri 5% pretazeni?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: inurface        
        Od: Junnior         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 11:09
 
 A načo by to niekto robil??
 Ak chceš viac, proste si kúp vyšší model!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: inurface        
        Od: Konkurent         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 12:18
 
 Pre to, pre co pri navrhu ratas s nejakou bezpecnostnou konstantou.
 
 To znamena, ze ak mas 109.5 kila, nekupis si stolicku, ktora sa pri 110 kilach rozlame na cucky. Ale kupis si taku, ktora je robena na 130 kil (ale znesie aj 150 kiloveho brava, resp. sa nerozlame, ak ti sadne na kolena dcera).
 
 | 
    
      |  | 
        
        Čo tu furt riešite.        
        Od: Junnior         
        | 
        Pridané:
        13.7.2019 10:38
 
 Nerozumiem filozofií niektorých...
 Proste ak mením dosku(rozumej MB), tak k nej dám aj nový CPU. Nikdy ma ani len nenapadlo, a mnoho mojich známych detto, že by som mal nový CPU cpať do staršej MB!
 A príde mi úplne normálne, že k novému CPU si kúpim aj novú MB. A že má iný socket je tiež normálne. Prečo by nebolo...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Čo tu furt riešite.        
        Od: sdasdasd         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 13:17
 
 MB Intel 440BX so slotom 1 vedel zobrat celu generaciu PII a PIII:
 Klamath
 Deschutes
 Covington
 Mendocino
 Katmai
 Coppermine
 Tualatin
 
 Frekvencie CPU od 233 po 1400MHz
 osobne som tam mal na striedacku postupne asi 4 CPU od 500 po 1400MHz (Tualatin)
 
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Čo tu furt riešite.        
        Od: Junnior         
        | 
        Pridané:
        15.7.2019 14:41
 
 Hej na plošáku pre Slot 1 si mal aj päticu s.370 pre nejaký 466 MHz Celeron. V tých časoch stála PIII 733MHz cez 7000 korún. Tak už vidím ako si to doma niekto menil... Netáraj prosím...
 Už vidím ako 440BX čipset zožral Tualatin...
 To si mal akú základovku, lebo už sa mi tie táraniny nezdajú ani na úrovni BIOSu.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Yntel        
        Od: asdsdf         
        | 
        Pridané:
        14.7.2019 11:53
 
 Kde je problem ? Intel ovecky kupia aj ked bude AMD 3x vykonnejsie a za 1/3 ceny. Apple politika...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Yntel        
        Od: fdsdsa         
        | 
        Pridané:
        14.7.2019 17:03
 
 Ked bude? A to bude kedy? O sto rokov?
 
 |