neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
O2 plošne zdražuje paušály o 2 eurá, chce donútiť zákazníkov k elektronickému styku

Značky: O2ceny

DSL.sk, 13.5.2020


Mobilný operátor O2 dnes oznámil krok, ktorý bude nepochybne zákazníkmi intenzívne kritizovaný, plošné zdražovanie paušálnych programov o 2 eurá mesačne.

Okolnosti tohto kroku naznačujú, že operátorovi nemusí ísť len o zvýšenie príjmov. Dôležitou motiváciou je zrejme snaha donútiť zákazníkov prejsť na plne elektronickú komunikáciu a celkovo elektronický styk s operátorom a tým alternatívne tak zvýšiť zisk znížením nákladov.

Takto sa totiž operátor snaží v oznámení aj svoj krok zdôvodniť, ako podporu nastavenia zákazníkov na riešenie vecí digitálnym spôsobom. Zákazníkom sa tiež snaží krok prezentovať aj ako krok s priaznivým efektom na životné prostredie a prístup ako zodpovedný voči spoločnosti a životnému prostrediu.

Zákazníkov, ktorí prejdú na plne elektronický styk, sa zvýšenie ceny efektívne dotýkať nebude, keď získajú tzv. Digitálny bonus práve vo výške 2 eurá mesačne a cena im tak zostane vo výsledku na rovnakej úrovni.

Podmienkami pre získanie bonusu je splnenie troch podmienok, využívanie elektronickej faktúry, platba faktúr elektronickými prostriedkami a aktivácia tzv. Digitálneho boxu v Moje O2, elektronickej formy zasielania dôležitých dokumentov vrátane zmlúv.

Zdraženie sa bude týkať programov Mini, Paušál, Smart Paušál, Dáta, Internet na doma, Internet s bonusom Mini a dokonca aj programov doteraz s nulovým mesačným poplatkom Fér na faktúru, Moja Firma a Telemetria. Tým narastie mesačný poplatok z 0 eur na 2 eurá.

Termín zavedenia zvýšenej novej ceny bude závisieť na termíne uzatvorenia aktuálnej zmluvy a cena sa začne pre jednotlivých zákazníkov zvyšovať od konca júna.

Keďže zmena je podstatnou zmenou podmienok služby majú zákazníci právo bez sankcií od zmluvy odstúpiť do jedného mesiaca. Bližšie detaily O2 neavizuje.

Zdraženie respektíve zavedenie poplatku sa netýka predplatených kariet, ktoré zároveň ale nemôžu ani získať bonus 2 eurá.

Bližšie informácie o zdražovaní aj podmienkach Digitálneho bonusu je možné nájsť na tejto stránke O2.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii
Helikoptéra na Marse bude zbierať dáta aj po strate komunikácie so Zemou
Vývoj pôsobivého dvojnohého robota prekvapivo končí
Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami


Diskusia:
                               
 

Completly natual phenomenom
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

To je styk so zakaznikom dobre ho vy**bat
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Bez korbáča to nepôjde. Ľudia sú neschopný zmeny k lepšiemu.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Bez korbáča to nepôjde. Ľudia sú neschopní zmeny k lepšiemu.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

a co, ved v rakvicke je uz dost klincekov, pridame k nim aj ten nas.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

To by museli ľudia dostať rozum, zdieľať WIFI a komunikovať cez internet.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Pokial,zdrazeju odchadzam,splnam vsetky3 podmienky na nezdrazovanie
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

pisem v O2 na chate, ze si chcem aktivovat eSim.. vravia, ze elektronicky onine to neni mozne.. ze musim ist OSOBNE na predajnu.
tak sa po par dnoch rozhodnem ist do O2 si aktivovat eSIM.
Dostal som odpoved, eSIM este neprisli!! vyskusajte prist inokedy.
Pisem im na chate, ze na ktorych predajniach maju fyzicke eSim.
odpovedaju mi, ze nevedia, ze treba skusat..
tolko k ich elektronizacii..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Oznam pre zákazníkov....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja som dosiel na pobocku hned na druhy den ako ich spustili, bezproblemov akurat za to vypytali 10e ako za vymenu simkarty
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Tak ono to vlastne je vymena SIM karty :)
Co bezny zakaznik vzdy robil cez predajnu..
Mozno by niekto, kto aktualne spravuje nejakeho firemneho zakaznika mohol napisat, ci sa daju objednat "prazdne" QR kody, rovnako ako sa daju objednat prazdne SIM karty a vymenit cez zakaznicku linku..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

výhoda eSIM je tá, že si z pohodlia domova aktivujem kartu oskenovaním QR kódu..rýchle, jednoduché..prečo by som mal navštevovať predajňu a ešte za to platiť? Veď to je nezmysel
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Veeruže sa na to dá pozerať i tak, že okrem svoje kvázipolovičky v zamestnaní pod dohľadom kamier udržiavajúcich žiarlivcov sú výhody priekazne zjavné i v prípadoch telesných postihnutí.
Odpovedať Známka: -1.6 Hodnotiť:
 

Tipujem, ze mailom to posielat nechcu a vo vyvoji systemov to nebude na poprednych miestach. Pre operatora to nie je klucova technologia, zakaznikov si to najde len par, obzvlast teraz, ked sa velmi necestuje do zahranicia..
A niekto tie naklady na implementaciu zaplatit musi. Podla mna je to relativne ferova ponuka, este to nemuseli mat vobec. Orange to ma uz dlho a zakaznici kvoli tumu nemigrovali, tipujem..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Cele O2 su magori (ako uz pise prispevok nadomnou). Idem im na stranku ze to cele nastavim a vysledok:
"Ľutujeme, ale zmena Vašich balíčkov nie je momentálne možná. Skúste to neskôr, prosím. Ak sa bude problém opakovať, kontaktujte nás na Zákazníckej linke.
"
Nech s tym idu do prdele. Chcu robit digitalizaciu a nic im tam nefunguje.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Ľutujeme, služba je momentálne nedostupná. Skúste neskôr prosím.

Name is null

Ked idem na ich "ponuky".
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ide o setrenie lesov. Malo, lesov, malo vody v krajine. Ide o setrenie vzduchu. Presun do klientskeho centra, znecistenie ovzdusia. Opatrenie si urcite najde svojich fanusikov a treba sa registrovat.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Setrenie lesov a zamestnancov neospravedlnuje celoplosne zdrazovanie kazdeho jedneho zakaznika o 2€!
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Pri akom pomere deľby nákladov a rizík projektu medzi zákazníka a operátora začína vydieranie je z morálneho i právneho hľadiska priekazne zaujímavá otázka.
Odpovedať Známka: 1.6 Hodnotiť:
 

Oni su snad uplne neinteligentni.
Chcu si znizit naklady a este si za to vypytaju prachy od zakaznikov. Sak ked chcu motivovat dajte bonus.
Idem sa obzerat po alternative k FER a dufam ze nejaku najdem.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

VOLNOST :-)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Podmienky o2 voľnosť sa podávali aj mne, len to neponúkajú na faktúru. Jediná možnosť je dobíjanie kreditu. Som to zisťoval prednedávnom na o2.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

S operatorkou cez linku - zadajte bezpecnostne udaje (cast rodneho cisla, bezpecnostny kod).
Pozeram, browser vypisuje ze not secure. No dufam, ze aspon prvky, kde idu tie citlive udaje tak prebiehaju cez https.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hmmm.... zase niečo aktivovať! Na ich webe?!
Faktúry mi chodia elektronicky. Všetky ich lajstrá mi tiež elektronicky. Ale na môj e-mail (v zmluve uvedený ako kontaktný, fakturačný).
Platím prevodom - eletronicky cez ibanking.
Čo ešte chcú? Aby som pre každú volovinu liezol na ich web? Keď mi to i tak pošlú na e-mail.
Ale ako pozerám - nemám paušál (O2 Fér) - len zasielanie faktúr.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Tiez to nechapem, ved styri roky som uz nebol osobne v o2, co spekuluju. Riadne vydieranie toto.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jedine, preco sa oplati mat O2 je zlava na Shellke - este ze mam O2 fer, raz za rok doplnim 8 eur, zaplatim 7-8 krat do roka SMS listok a aspon mam vyhody a rocne usetrim nasobne viac ako tych 8 eur :)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Jaj aký si ty prefíkaný, možno aj 20 EUR ročne ušetríš.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Posli 20 evra ked to je nic pre teba 🛺
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Tankujem tak 4x do mesiaca, pri tankovani usetrim asi tak 3 eura, to mam mesacne do 12 eur, rocne to vychadza do 144 eur.

Neviem ako ty, ale mna usetrenych vyse 100 eur rocne potesi, ak ma to stoji iba 8 eur a mam za to niekolko jazd v MHD ked to raz za cas potrebujem :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Wilijam, kto si nevazi male peniaze, velke si nezasluzi...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hlavne že múdra može prehadzovať len veľké každý rovno lopatou priekazne i bez tréningu.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Uz sa tesim na koncorocne statistiky ako tieto kroky O2 pohnu poctom aktivnych pouzivatelov smerom k ostatnym operatorom.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Budem hadat:nijako. Ostatni operatori sa konkurence prisposobia. Zdrazia tiez.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Do psej matere... a zlaty pausal mi preco nezdraziete? Co som ja o nieco menej ako ostatni?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak to je veľká škoda. Čo už, ešteže sa konkurencia prispôsobuje a je ľahké si zobrať telefónne číslo dakde inde :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aktivujem si tu sluzbu, ako sa pise v clanku a budem na tom istom. Ziadne zdrazenie...

Dalsi prosim
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Aport
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja som vravel že to je dobre používať kupon škrabací, na paušáľe hádžem hnusné hnedé smradlavé, k elektronickému pohlavnému styku ma nikto nikdy nedonúti.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Malá kopa pýta viac.

A ty mor ho! — hoj mor ho! detvo môjho rodu,
kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu;
a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom:
Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom.

Čítajte viac: https://zlatyfond.sme.sk/ *dielo/83/Chalupka_Mor-ho/1#ixzz6MPxvyohA

* Najdlhšie slovo môže mať 50 znakov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hmm, uz vidim ako by napriklad moja babka ny teraz toto mala riesit a aj dalsi stary ludia. Prec od tychto zidojasterov...
Odpovedať Hodnotiť:
 

a pritom maju este stale dnes (17.6.) na webe https://www.o2.sk/ponuka/mobilne-sluzby/o2-fer "Žiadne pravidelné mesačné poplatky. S O2 Fér na faktúru platíte
len za to, čo naozaj využijete."
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár