neprihlásený Piatok, 13. decembra 2024, dnes má meniny Lucia
Antik spustil zdieľanie bicyklov v dvoch menších lokalitách, chce ich 2000

Značky: dopravaAntik

DSL.sk, 26.6.2020


Telekomunikačný operátor Antik Telecom aktuálne oznámil spustenie jeho služby zdieľaných bicyklov v dvoch menších lokalitách, bratislavskej časti Vajnory a v meste Veľký Šariš.

V týchto lokalitách sprístupnil menší počet bicyklov, vo Vajnoroch 20 a vo Veľkom Šariši 15. V Bratislave už služba funguje aj v časti Rača.

Rovnako ako v predchádzajúcich lokalitách je aj v nových lokalitách možné bicykle po skončení využívania nechávať pri dodržiavaní dopravných predpisov vhodne umiestnené kdekoľvek na území danej lokality a nielen na pevných stanoviskách.

Polohu dostupných bicyklov si užívatelia môžu nájsť na mape. Bicykle sa požičiavajú pomocou mobilnej aplikácie pre Android a iOS. Užívateľ si naskenuje QR kód bicykla a odomkne sa mu zámok zadného kolesa. Po skončení jazdy rukou zámok uzavrie, pričom ukončenie jazdy mu potvrdí následne aplikácia.

K dispozícii je program bez poplatku na časové obdobie, program s pravidelným mesačným poplatkom 5 eur a program na celú sezónu za 30 eur, depozit je 20 eur. Mesačný program obsahuje 30 minút a sezónny program hodinu jazdenia denne v cene. Jazdenie nad tento čas a v rámci programu bez poplatku na časové obdobie je spoplatnené cenou jedno euro za hodinu s minútou tarifikáciou.


Zdieľané bicykle Antiku pri spustení komerčnej prevádzky v Košiciach, kliknite pre zväčšenie (foto: Antik)



Zákazníci telekomunikačných služieb Antiku majú v cene programov s poplatkom na časové obdobie dvojnásobný čas jazdenia denne a nemusia platiť depozit.

Antik službu spustil minulý rok najskôr v Košiciach, dostupná je už aj v mestách Moldava nad Bodvou, Trebišov a Poprad.

Služba má nasadených podľa Antiku viac ako 1000 bicyklov, na najbližšie týždne avizuje rozšírenie do ďalších miest. Do konca roka chce využívať v službe spolu 2000 bicyklov a podľa oznámenia aj 350 elektrických bicyklov a v podobnej službe viac ako 100 elektrických skútrov.

Stránky služby je možné nájsť na verejnybicykel.sk.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Ďalší významný výrobca končí s Blu-ray prehrávačmi
Google zlepšil v Androide ochranu proti sledovaniu Bluetooth značkami
NASA má vysvetlenie havárie helikoptéry na Marse, naďalej komunikuje
Let’s Encrypt začne budúci rok poskytovať certifikáty platné iba 6 dní
Zákazníci Orangu sa čoskoro nepripoja na TCP port 25, operátor ho začne blokovať
Celoštátne DVB-T uskutočnilo dve zmeny
Uvedený SSD pre PCI Express 5.0 s cenou 100 dolárov
Na Amazone sa začali predávať už aj nové autá
Telekom začne poskytovať pripojenie cez sieť popri vedeniach aj tretieho distribútora elektriny
Let’s Encrypt čoskoro prestane podporovať OCSP, prvé kroky začnú už v januári


Diskusia:
                               
 

Pocuvaj neide mi bicykel... za co ja platim ty geno vyjebane skurvete?
Odpovedať Známka: 5.1 Hodnotiť:
 

Všetky poplatky sú priekazne za možnosť spovede na linke podpory.
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

koľko im to vydrží vo veľkom šariši
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Podla mna tak 15 bicyklov, dlhsie tazko.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Za chvíľu to začnú regulovať a na bicykel bude treba veľký vodičák a 18 rokov, že.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Niečo ako vodičák na bicykel nie je zlá vec. Po cestách jazdia na bicykloch kvantá indivíduí, ktoré nemajú ani šajnu o predpisoch cestnej premávky.
Ďalší by aj šajnu mali, no na bicykli ako keby na predpisy úplne kašľali.

Určite som proti akejkoľvek nezmyselnej regulácii čohokoľvek, no umravniť cyklistov by sa žiadalo.
Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

Pozor, ak mas ozajsky vodicak a jazdis ako dement, pripadne si mierne pod vplyvom lahko ta policajt vie poriesit.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Vodicak nema nic spolocne s priestupkami na bicykli.. Jazdis na bicykli s 3ma promile? Zaplatis pokutu a ides dalej..
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Zalezi na policajtovi ako sa tomu chce venovat. Pohlada si to rychlo ze ho mas. Priestupok si urobil ako ucasnik cestnej dopravy...
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Nemoze.
https://dopice.sk/oy2
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A chodicak pre chodcov nic?
Sa cudujem, ako ich mozme pustat na prechody alebo rusne chodniky bez toho. To musi byt hotove peklo..
Na druhu stranu, prebehnut na zakladnej skole pravidla cestnej premavky by mohlo byt stale rozumnejsie ako 80% aktualne preberaneho uciva..
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Sa čudujem že v dnešnej dobe sa stále niekto nájde čo nevie aký je rozdiel medzi prechodom a priechodom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Krátky slovník slovenského jazyka 4 z r. 2003 – kodifikačná príručka.
prechod -u m.
1. pohyb z miesta na miesto, prechádzanie, prejdenie: p. cez rieku, cez ulicu;

Zmenilo sa teda odvtedy nieco?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Súhlas. Tiež by sa ale zišlo umravniť vodičov, ktorí obiehajú cyklistov s 10 centimetrovým odstupom alebo im na križovatkách vôbec nedávajú prednosť.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ešte že žijem v kopcovitom kraji takže u nás stretnúť cestnú voš je skôr rarita...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ja nechapem ako moze ciklysta jazdit po ceste bez akehokolvek dokladu spolu s vodičmi ktorí mali povinný, niekoľko mesačný výcvik + za to zacvakali nemalé sumy.
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

Nie je to take tazke, naucis sa drzat rovnovahu a tahat pedalmi.
Ak mas problem s platenim, mozes mi prispiet.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Ja zase nechapem, ako mohli niektori vodici dostat vodicak pri svojom sposobe soferovania.
Pravidla cestnej premavky, ktore potrebujes ovladat na bicykli, ta mali naucit v skolke alebo v skole na dopravnom ihrisku. Fakt nie je nevyhnutne, aby na tom ryzovali dalsie firmy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V škôlke či škole ťa nenaučia nebiť samovrah alebo hlupák. Rozdiel medzi vodičmi a cyklistami je v tom, že keď ako vodič zraníš, či nedajbože úplne zrazíš a zabiješ cyklistu, ktorý ti vošiel do rany z vedľajšej cesty, na vine si ty lebo nebola prispôsobená jazda na aute dopravnej situácii. Pokiaľ sa dotyčný cyklista vážne nezraní, či nezabije, stane sa mu pramálo a nemá motiváciu sa polepšiť. Nikto nekontroluje spôsobilosť ľudí vyjsť na cesty na bicykli. Vodič musí prejsť skúškami a pri nehode môže prísť o vodičák na dlhú dobu nie z vlastnej viny.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

A práve pre tých arogantných, ktorých je drvivá väčšina, jazdiacich v tých plechových smetlákoch nemusím a celý život nemám auto. Aby som sa každý deň s nejakým debilom naťahoval o zaparkovanie pri vlastnom činžiaku, nemám ako prejsť ani s taškou okolo auta cez podchod aby som sa dostal pomedzi doslova "nadrbané" autá... Väčšina ani nevie že má na aute aj smerovky, a keď sa ozveš už Ti nadá jak poslednej sirote, či rovno do Teba skočí, už som aj "devinu" mal pri spánku a podobne...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

keby si si aspoň nevymýšlal maniak
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Lenže čo ak v skolke alebo v skole niektorí zákerní pedagógovia učia skôr nazeranie na pravidla a zakony cez prizmu priekazne z morálnej kredibility a odbornej spôsobilosti vyplývajúcich cieľov ich ustanoviteľov?
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Taki pedagogovia su prekvalifikovani na pracu v slovenskom skolstve.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja zas nerozumiem tomu, ako môže niekto neprísť o vodičák napríklad pri jazde cez dedinu 120 km/h rýchlosťou a vyviazne len s 800 eurovou pokutou.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Trepeš hlúposti. Zákon sa mení a doplňuje až príliš často na to aby ti stačili tie základy čo sa naučíš v škôlke.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keď závidíš, kúp si bicykel ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Posielam do menších miest, priamo cez ktoré vedú hlavné medzinárodné kamiónové trasy, cyklochodníky.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Aj do Bratislavy si prosime!
V zahranici su bezne chodniky pre chodcov, cyklotrasy alebo vyznacene pruhy pre cyklistov a cesty pre auta. My mame kapacitne nepostacujuce cesty a chodniky, na ktore sa pomalovali ikonky a potom sa tu hadaju chodci a cyklisti o pravo na zmiesany chodnik a vodici a cyklisti o pravo na cestu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

dobre dobre, veď Bratislava je tiež menšie mesto
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár