| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Koumak
Od: Koumak
|
Pridané:
17.8.2006 22:09
Ten rozdiel v dolnych 2 obrazkoch je tak markantny, ze neverim, ze ide o zhodny zaklad, ani ked mam v sebe poldeci :)
|
| |
???
Od: ???
|
Pridané:
17.8.2006 22:13
ja som myslel že ten prvý je Direct x 10, a som si pomyslel že tak taký skok to neni, potom som čítal a scrolloval ďalej a som ostal zaskočwený že ako to vyzerá, najviac sa mi páčia tie vlnky a obloha :), dosť na tom popracovali, až sa zdá že ten čas medzi 9 a 10 normálne využili na písanie kódu :)
|
| |
ewqr
Od: ewqr
|
Pridané:
18.8.2006 12:36
Inac tie mraky by IMHO sli spravit kludne aj v DX9, ved na tom prvom obrazku je to iba plocha textura.
Navyse ako pozadie 3D narocnu scenu - genialny napad. Pocas prace nepotrebujem aby mi tu revala a hriala graficka karta...
|
| |
ewqr
Od: ewqr
|
Pridané:
18.8.2006 12:45
A inac grafika nikdy na sucasnom HW (najma monitoroch) uplne realisticka nebude.
Totiz chybaju jej dve veci, jednak oko nevidi nikdy celu scenu uplne ostro, ked sa pozera na blizky predmet vidi vzdialene rozmazane a naopak. Na 2D monitore je ale cela scena ostra - sice sa da softwarovo rozmazat, lenze software nevie kam sa hrac pozera, takze nemoze podla toho softwarovo "zaostrit" scenu (navyse ak by to aj vedel, tak by to pre oci asi nebolo moc prijemne).
Za druhe, oko pri rychlom pohybe na obrazovke a pouziti motion bluru su predmety rozmazane (tak to vnima aj oko), lenze ked oko sleduje pohyb predmetu, tak ten predmet vidi relativne ostro (napr. ked sa pozera kolmo von autom, tak vidite najma blizke predmety rozmazane, ale ked zacnete ocami sledovat pohyby predmetov, tak ich vidite ostro) a to na obrazovke tiez nedosiahne.
*Foto*realisticka mozno, ale realisticka takto nie.
|
| |
ewqr
Od: ewqr
|
Pridané:
18.8.2006 12:53
A inac grafika nikdy na sucasnom HW (najma monitoroch) uplne realisticka nebude.
Totiz chybaju jej dve veci, jednak oko nevidi nikdy celu scenu uplne ostro, ked sa pozera na blizky predmet vidi vzdialene rozmazane a naopak. Na 2D monitore je ale cela scena ostra - sice sa da softwarovo rozmazat, lenze software nevie kam sa hrac pozera, takze nemoze podla toho softwarovo "zaostrit" scenu (navyse ak by to aj vedel, tak by to pre oci asi nebolo moc prijemne).
Za druhe, oko pri rychlom pohybe na obrazovke a pouziti motion bluru su predmety rozmazane (tak to vnima aj oko), lenze ked oko sleduje pohyb predmetu, tak ten predmet vidi relativne ostro (napr. ked sa pozera kolmo von autom, tak vidite najma blizke predmety rozmazane, ale ked zacnete ocami sledovat pohyby predmetov, tak ich vidite ostro) a to na obrazovke tiez nedosiahne.
*Foto*realisticka mozno, ale realisticka takto nie.
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
18.8.2006 13:26
pekne si to napisal. SUHLAS
Realisticka grafika na klasickych monitoroch asi nee..
Mozno virtualna realita? hmm ;)
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
18.8.2006 13:28
pekne si to napisal. SUHLAS
Realisticka grafika na klasickych monitoroch asi nee..
Mozno virtualna realita? hmm ;)
|
| |
gnx
Od: gnx
|
Pridané:
19.8.2006 20:29
zas sa krot, ked kukas na pc/tv hrany film sa ti nezda realisticky? ak by sme sa hrali so slovickami tak *Foto*realisticka = ze to vyzera jak fotka a fotka je 2D
|
| |
kejos_ei_di
Od: kejos_ei_di
|
Pridané:
19.8.2006 21:08
film - 2D
realita - 3D /4D s casom ;)/
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.8.2006 12:27
Vedci a aj mnohy ludia sa mylne domnievaju ze cas je stvrty rozmer... avsak to je omyl, pretoze rozmery maju tu vlastnost ze sa v nich da pohybovat neobmedzene, pricom v case neovplivnime ani smer ani rychlost ktorou sa pohybujeme, cas plynie sam od seba
|
| |
kejos_ei_di
Od: kejos_ei_di
|
Pridané:
20.8.2006 15:33
priestor - dynamicka velicina, meni sa v case, preto 4D
mozno to nie je spravna teoria. To je na filozofanie hodne relacie Pod lampou s panom Hribom =)
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.8.2006 22:11
jj je to dost na filozofovanie, ale to ze priestor sa meni v case ja osobne neberiem ako dokaz toho ze cas je stvrty rozmer, cas sa predsa v priestore nemeni, cas plynie stale rovnako bez ohladu ci na Xovej Ypsilonovej ci Zkovej osi, cas plynie vsdade stale rovnako a to nic co sa priestoru tyka neovplivni...
ja mam na to inu teoriu, ta je vsak dost tazko vysvetlitelna a stale je to len teoria...
|
| |
siri
Od: siri
|
Pridané:
21.8.2006 8:50
"cas plynie vsdade stale rovnako a to nic co sa priestoru tyka neovplivni... "
Teoria relativity, nic? Myslim ze sa to uci na strednych skolach... Ci si vtedy chybal???
|
| |
kejos_ei_di
Od: kejos_ei_di
|
Pridané:
21.8.2006 9:02
ta tiez nemusi byt pravdiva... ale moze.
|
| |
siri
Od: siri
|
Pridané:
21.8.2006 11:40
No lenze veci ako diletacia casu uz boli mnohokrat experimentalne potvrdene....
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.8.2006 23:14
TEORIA relativity... je to len TEORIA, okrem toho cesta v case pospiatku je nemozna co cas definitivne a neodskriepitelne odlucuje od ostatnych troch rozmerov... a na to ze cestovanie v case opacnym smerom je alebo nie je mozne mam tiez velmi rozvinutu taktiez tazko vysvetlitelnu teoriu, ktora je ale na dlhsie...
btw v skole sa moji rodicia ucili ze atom je najmensia castica vo vesmire, tzn v skole ver len tomu, co je dokazatelne a kompletne prestudovane, lebo pri nedotiahnutych "teoriach" je vzdy moznost nahlej zmeny celkoveho pohladu na danu problematiku pri zisteni novych dolezitych faktov
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.8.2006 15:13
"Navyse ako pozadie 3D narocnu scenu - genialny napad. Pocas prace nepotrebujem aby mi tu revala a hriala graficka karta..."
ty lobogo, sak teraz ked to mas ten obrazok v prehliadaci ti to zerie procak akoze??? cece na pozadie do visty placnu len ten OBRAZOK v nejakom normalnom (pravdepodobne wmp formate) ky debo by daval na plochy 3D rendrovane pozadie... ani Gates nieje az taky ebo :D
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
18.8.2006 22:26
čo ty vieš ;-)
a predpokladám že ak by sa to už renderovalo realtime tak by to nebolo statické ako obrázok... aj keď triafať ikonky keď sa mi hýbe pozadie... no neviem či sa mi nezatočí hlava :-D
|
| |
ewqr
Od: ewqr
|
Pridané:
18.8.2006 23:13
"ty lobogo, sak teraz ked to mas ten obrazok v prehliadaci ti to zerie procak akoze???"
Vravim ze davat ako pozadie (evidentne tym myslim desktop), ked, takze jedini lobogovia su tu tvoji rodicia ze ta nedali do skoly kde by ta naucili citat.
A inac tak potom neviem aky zmysel ma davat tam render, ked staticky obrazok => fotku si mozem odfotit (no dobre, zohnat na nete ;-) ) 10-krat krajsiu, pripadne moderne profesionalne rendery v profesionalnych 3D nastrojoch to vykreslia aspon raz lepsie.....
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.8.2006 13:32
Thak na mojich rodicoch si svoju sprostost vylievat nebudes...
Ako desktop tak ci tak nebude render takze fakt neviem kde ty beries take sprostosti, okrem toho bude to DEFAULTNE nastavene ako pozadie, cize ako iste chapes si ho budes moct zmenit za tu tvoju "realisticku fotku"
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
17.8.2006 22:20
Vo FarCry vyzerala vodna hladina ako to DX9, keby to bolo ako to DX10 to by bola sila. :o
|
| |
absolutčávo
Od: absolutčávo
|
Pridané:
17.8.2006 23:13
Neviem prečo je pod obrázkami uvedené že: "Windows Vista pozadie renderované ..." keď všetky 3 obrázky sú z hry Crysis ktorá má byť nasledovníkom FarCry. A moc čerstvá novinka to neni na PC Tuningu som videl tento screenshot už pred mesiacom.
|
| |
LocutusSK
Od: LocutusSK
|
Pridané:
18.8.2006 1:23
hmmm ... ja osobne vidim na 2. a 3. obrazku napisane Microsoft Flight Simulator X
|
| |
absoluttrtkosi
Od: absoluttrtkosi
|
Pridané:
18.8.2006 12:32
Trtko, to su obrazky z Flight Simulatora... Snazis sa robit zaujimavym a nevies o com tocis.
|
| |
Turtlak77
Od: Turtlak77
|
Pridané:
17.8.2006 22:23
Klasicky window$. samozrejme spatne nekompatibilne. Jako inac :( Nuz biznis je biznis. Hlavne kredo micro$hitu. Ale zmena je to pekna. Treba uznat je to vacsia zmena ako zmena ikony dxdiag :)
|
| |
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
17.8.2006 22:26
este by ma zaujmalo aku nato pozili grafiku a okolko to dokaze zlepsit vyuzitelnost grafickej karty :)
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
18.8.2006 18:51
podla mna na to pouzili blue gene :D
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
17.8.2006 22:59
ako pozeram na tu htu Crysis, tak do 5 rokov uz bude na vsetkych hrach realna grafika a vsetky novsie uz budu stale take iste a nebudeme si muset kupovat novy hardware :)
|
| |
pyzmon
Od: pyzmon
|
Pridané:
17.8.2006 23:00
a nevie niekto kedy sa zacne normalne pouzivat ?
...kedy to budu podporovat graficke karty ?
|
| |
fred
Od: fred
|
Pridané:
17.8.2006 23:04
ked bude win vista XD
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
17.8.2006 23:10
nexcem kritizovat...ale mne to fotorealisticky nepripada:)
|
| |
fuxo
Od: fuxo
|
Pridané:
18.8.2006 0:57
tak si pretri oci(nie farbou) a pozri sa na to znovu...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.8.2006 9:05
tie tvare su fotorealisticke, ale ten treti obrazok mi nikto nenahucka ze by co i len mohla byt fotka... prilis nasvieteny vzhladom na to ze slnko je pod mrakom a okrem toho ak predpokladam ze ta zlta ziara na oblohe je schovane slnko tak dopada na zem pod akosi divnym uhlom... ale pekne to je to sa musi nechat
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
18.8.2006 10:00
podla teba je to fotorealisticke? sa kukni z okna a na tie
sreenshoty:) Ale ked tebe taka staci...tak si stastny clovek :D
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
17.8.2006 23:11
ale ta voda je fajn..
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
18.8.2006 1:45
Radšej sa pozriem z okna.
|
| |
zohni sa poriadne a
Od: zohni sa poriadne a
|
Pridané:
18.8.2006 8:45
pozri sa do svojej zadnice. ta bude urcite fotoreal
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
18.8.2006 20:56
Tma.
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
18.8.2006 20:57
Taku istu tmu dokaze aj DX9c... A nepotrebujem na to ani Vistu.
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
20.8.2006 0:12
Vidím, že máš prax.
|
| |
majo
Od: majo
|
Pridané:
18.8.2006 8:07
jj, pekna, este by mohli spravit aby sa vlny menili podla vetra :)
|
| |
mikosuo
Od: mikosuo
|
Pridané:
17.8.2006 23:19
tie dva posledne obrazky su skoro rovnake len ten druhy je urobeny o dve hodiny neskor ked zacal fukat vietor a trosku rozvyril vodu a doniesol zo sebou mraky v pozadí.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.8.2006 15:16
ake nosis silen dioptrie??? mam na mysli tie ktore si si nechal odlozene v supliku a nenasadil si is ich
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
18.8.2006 0:02
To ako to vyzera je snad aj otazka naprogramovania. Netreba cakat, ze tam clovek nataha modely a textury a bude to tak vyzerat. Kolkoze vrstiev pixel shaderov to mal half-life2?
Trosku ma stve, ze s inovaciami grafiky neprichadzaju vyrobcovia, ale to taktuje microsoft so svojim directx (ktoremu to ale moze byt uplne egal - potrebujeme zvysit predaj windows, neuvedieme nove directx pre starsiu verziu - fuj!). Nech urobia jedno directx, kde nemusia byt podporovane niektore featury a hotovo. Ale to by nebol microsoft.
|
| |
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
18.8.2006 0:56
no tak tie tvare ma uplne dostali :O :O :O
dobra praca, skoda ze nedostupne na XP
|
| |
Maximo
Od: Maximo
|
Pridané:
18.8.2006 9:46
Ale necakajme prilis, ked su na obrazku len tri rozdielne tvare...
|
| |
fotorealistika ??
Od: fotorealistika ??
|
Pridané:
18.8.2006 2:58
Myslim ze od fotorealistiky prejdeme na kreslene akcie pretoze to bude moc detailne a brutalne.
Ved kilovat takto vykreslne postavy by bilo jak zabijat naozaj .. a myslim ze by to bilo moc drasticke. Este nekomu rupne v hlave.. nehovorim ze im nerupne aj teraz ale po takom niecom im zacne krupat v hlave castejsie
:(((
|
| |
Trotl
Od: Trotl
|
Pridané:
18.8.2006 7:08
uz len nejake pecko na directx 10 tam sa vyuzije ta realnost :)
|
| |
fiihaa
Od: fiihaa
|
Pridané:
18.8.2006 8:18
no ono je to pekne ale co z toho ked nikto nic nedotiahne dokonca --- vsetko im to pada do vody -- ako v kazdej hre (skoro)
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
18.8.2006 10:06
jj..
|
| |
das
Od: das
|
Pridané:
18.8.2006 9:35
hajzli jedny, zarabat by celi tak zverejnuju taketo obrazky. Ale ne, ja im to nedarujem, ja si to nekupim.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.8.2006 15:18
"ja si to nekupim." kolkoze to stoji ten DirectX?
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
18.8.2006 16:24
dost $$.. asi tolko, kolko bude stat Vista ;)
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.8.2006 20:04
ale to tolko stoji vista... keby bovedal ze koli tomu si ve\istu kupovat nebudem tak chapem, ale ze si nekupi DX... to jaksi nema logiku ked DX je zadara k Viste...
|
| |
gsd
Od: gsd
|
Pridané:
18.8.2006 21:20
ja som nevpovedal ze si nekupim DX, vidis to snad niekde?
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.8.2006 13:33
k clanku o DX si reagoval "ja si to nekupim" a kedze si sa nevyjadril presne co si nekupis, tak je logicky predpokladatelne ze si myslel DX
|
| |
???
Od: ???
|
Pridané:
18.8.2006 22:47
má zajedno aj tak si to požičia od kamoša :)
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
18.8.2006 22:54
zadara nie. urcite si M$ zohladni v cene VISTY aj vyvoj DX10.
|
| |
Linux/XP
Od: Linux/XP
|
Pridané:
18.8.2006 9:39
mno, ta voda a obloha je spracovana dobre, ale co chcu urobit s realitou tych horskych masivov ?? :)
a nemyslim ze Aero a dx10 ma pritiahnu k Viste :(
|
| |
bleee
Od: bleee
|
Pridané:
18.8.2006 9:47
ta grafika je pekna, ale nemozem si odpustit. Ta voda je nejako cudne tam do toho lesa, ale hlavne, tie stity vyzeraaju jak himalaje, a pritom 5 m pod nimi je vody a vody
Tie kopce sak maju ale 15 metrov
|
| |
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
18.8.2006 9:55
aj mne sa to zda..
|
| |
head
Od: head
|
Pridané:
18.8.2006 10:14
no napr skalnate pleso je tiez len 5m od hory, takze podla teba tam asi nema co robit vsak?
|
| |
gdf
Od: gdf
|
Pridané:
18.8.2006 12:10
vydel si kopec co by mal vysku 6 stromov?
|
| |
ach jaj
Od: ach jaj
|
Pridané:
18.8.2006 12:26
si mantak!!! to je priestorove!!!
nabuduce porozmyslaj, ked nieco napises :D
|
| |
fgd
Od: fgd
|
Pridané:
18.8.2006 12:55
Delim, delim, ale nejako mi to nevychadza.
Inac vidiet sa pise s makkym i trapko.
|
| |
head
Od: head
|
Pridané:
18.8.2006 12:58
ty debo si pozri tie stromy ktore su pod kopcom a nie pri vode
|
| |
krystof
Od: krystof
|
Pridané:
18.8.2006 13:22
pozri si stromy co su nalavo. sa divim ze sa este neutopili. ta vodna hladina je nejaka divoka:)) dokopca..
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.8.2006 15:23
tha ja neviem ci ste ludia slepi alebo co ze hovadiny vidite...
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
18.8.2006 18:56
asi fajcia vela travy :D
|
| |
sjety
Od: sjety
|
Pridané:
18.8.2006 22:45
jj, wiac nez si myslis... quanta matrosuuu :D
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
3.10.2006 11:55
penis
|
| |
radar
Od: radar
|
Pridané:
18.8.2006 14:13
http://adx.adrenalinesk.sk/banners/5585.jpg
naozaj zadarmo :-)
oj*b jak musla
si to poslem infrakom, hry tez a mozem ich srat ze za 112 sk hahaha
|
| |
jammer
Od: jammer
|
Pridané:
18.8.2006 15:57
ehm...a co to ma spolocne s DX10?
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
18.8.2006 18:57
to ze oj.....ju rovnako :D
|
| |
tokamak
Od: tokamak
|
Pridané:
18.8.2006 20:35
kopec ľudí tu nadáva a kritizuje a neadekvátne to ohodnocuje...myslím, že sa za tým skrýva kus práce, nexcem obhajovať MS, nie je mi povôli nekompatibilita s XP, čo sa týka DX10, ale obchod je obchod....ved je to firma...tak koho má zdierať? nás zákazníkov:)
ved bez marketingu sa dnes nikam nepohnete....
škoda, že si tie efekty na mojej 6600 GT nevychutnám, ale aspoň ide vývoj dopredu...čo vy na to?
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
18.8.2006 21:05
http://www.digitalblasphemy.com/dbhome.shtml
Ak vam ide len o obrazky, tak sa ovela krajsie daju spravit aj bez DX10, neviem, o com im ide. A to logo FlightSimulatora je smiesne, kedze to s nim ma pramalo spolocneho, okrem komercie.
|
| |
???
Od: ???
|
Pridané:
18.8.2006 22:54
ja by som povedal že oni len flightsimulator použili na to aby to vykreslili...
|
| |
sANTER
Od: sANTER
|
Pridané:
18.8.2006 21:35
to:rCH
tak siasi nepochopil podstatu toho DX 10
vjes ako by mohli vyzerat tieto obrazky http://www.digitalblasphemy.com/wip.shtml#ringoffirenight vyrenderovane pomocov DX 10??
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
18.8.2006 21:59
Podla mna ked renderujes obrazok, tak Ti je jedno, ci je zatazeny normal procak, abo GPU. Jednoducho pozves zenu na veceru a ked sa vratis, obrazok mas vykresleny, das Save tiff a hotovo. Tam to nie je otazka layera nad hardware.
DX10 bude lepsi v tom, ze optimalnejsie (zne)uzije moznosti dnesnych PC na kreslenie v hrach, cim zlepsi kvalitu obrazu pri rovnakych vykonoch zostavy. Umozni jednoduchsie prigramovanie efektov, atd.
Dobre som to pochopil?
Inak asi sa tam prihlasim :)
|
| |
werta
Od: werta
|
Pridané:
18.8.2006 23:17
Tak to si teda nepochopil ty. To chces ako povedat, ze 3D profi rendery (pouzivane aj vo filmoch), ktore kreslia jeden obrazok na urcitom HW aj 5 minut prekona DX10, ktore to musi na rovnakom HW zvladnut vykreslit 20-krat za sekundu?
To ako myslis, ze DX10 by to vylepsil? Cap zahradnikom...
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
18.8.2006 22:39
Zase sa viac úloh presunie na grafiku. A ak by tie úlohy náhodou dokázal rýchlejšie spracovať CPU? Všetko sa presunie na GPU a o dva roky si procak bude gule váľať. Respektíve dve jadrá, tretie + 512MB RAMky bude zaťažené Norton Internet Security 2008 a štvrté + 512MB RAMky bude plne zaťažené systémovými procesmi Windows Vista SP2 :-D
|
| |
KAOS
Od: KAOS
|
Pridané:
18.8.2006 22:52
a funkcie, prostriedky DX bude vykonavat(volat) kto ked nie CPU? Dedo Mraz, Mikulas alebo Jezisko?
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
19.8.2006 14:10
Santa 4evr.
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
19.8.2006 19:38
to štvrté jadro to zvládne, prípadne mu pribehne na pomoc druhé :-D
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
19.8.2006 23:32
doradu si budu vsetci pomahat ako v rozpravke co tahal dedko velku repu..burgynu :D
|
| |
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
19.8.2006 15:43
nice :)to je ale blbe :( ani n XP to neni a neferim ze nieco take ako su colilen tie tvare zvladol moj PC z fx 5500 128Mb to rovno 1GB garafiku aby som mohol vyktreslit z postavou aj telo :)
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.8.2006 22:13
toto vykresli nielenze tvoj komp, dokonca aj ten moj, len je otazka za ako dlho...
|
| |
blaaa
Od: blaaa
|
Pridané:
19.8.2006 15:53
Je to pekne...uz viem ako bude vyuzity dalsi upgrade HW :)
|
| |
kejos_ei_di
Od: kejos_ei_di
|
Pridané:
19.8.2006 16:53
OPEN GL 4ever..
preco sa nevyvija aj to?
|
| |
yxus
Od: yxus
|
Pridané:
19.8.2006 19:56
... kua ... keby tak dakeho gamera teraz rozmrazili po 10tich rokoch, asi by dostal "sok z buducnosti"... po cestach behaju stale piestove auta po kolesach, zijeme v rovnakych panelakoch, ale vidiet takuto grafiku v RT v porovnani s atari st alebo amigou... alebo 8-bitmi... to by neprezil... nezabudnem na svoj sok ked som presiel s 8bit atari na 16bit atari...
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
19.8.2006 23:29
Fakt, to bezny mozog len tak nezvlada :) Musis sa cely prekompilovat ;)
|
| |
matej
Od: matej
|
Pridané:
20.8.2006 14:14
som zvedai ci to rozbeham aj na mojom pc,naco sa tu bavite o cenach,ved predsa naco je net a WAREZ , bude zadara aj vista aj dx10
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
20.8.2006 20:32
no hej a vybuchne mi notbuk ,kua
|
| |
Wolfer
Od: Wolfer
|
Pridané:
22.8.2006 23:20
A za 5 let se tu všichni budou hádat, komu pc vykreslí lépe chloupky na rukou... Nemyslíte, že tyhle diskuze už brzo budou minulostí? Všechno bude mít dokonalou grafiku, za těch 5 let už bude nejspíš playstation4 s dvaceti jádry a double blu-ray mechanikou, v PC s 4Gb grafikou directx14... a na všech platformách zdarma připojení k hernímu matrixu... XD
|