neprihlásený Utorok, 17. júna 2025, dnes má meniny Adolf
Hodinkami Galaxy sa nedalo platiť. Samsung najskôr tvrdil, že problémy nezaznamenal

Značky: Samsungsmart hodinky

DSL.sk, 23.2.2022


Smart hodinky Samsung Galaxy Watch4 Classic a Galaxy Watch4 niektorým užívateľom v prvej polovici mesiaca neumožňovali bezkontaktne platiť pomocou Google Pay.

Samsung problém už opravil aktualizáciou, reakcia slovenského Samsungu na hlásenie tohto problému ale nebola ideálna.

Na problém upozornil server DSL.sk čitateľ 4. februára, kedy sa mu nepodarilo zaplatiť v predajni jedného z obchodných reťazcov. Deň predtým platenie ešte fungovalo.

Platobný terminál informoval o nepodporovanej karte, hodinky hlásili chybu začínajúcu textom "Vaše hodinky nespĺňajú softvérové štandardy, takže sa nedajú použiť na ..." Rovnakou kartou pomocou Google Pay na smartfóne čitateľovi platiť išlo.

7. februára sme informácie o probléme posunuli Samsungu a požiadali ho o stanovisko. Samsung po celý čas komunikoval promptne, bohužial informácie a odporúčania dávané užívateľovi vzhľadom na okolnosti problému neboli ideálne.

Samsung si vyžiadal doplňujúce informácie, či problém pretrváva dlhšie a či sa vyskytuje aj u ďalších obchodníkov. 8. februára Samsung avizoval, že nezaznamenal žiadne problémy.

Čitateľ následne skúsil platiť pomocou hodiniek v inej predajni rovnakého obchodného reťazca a na dvoch pumpách, platby nikde nefungovali.

Následne 14. februára avizoval Samsung pre čitateľa postup, ktorý evidentne predpokladal problém na strane zariadenia zákazníka alebo jeho karty. Odporúčal dať hodinky do továrenského nastavenia a nastaviť všetko znova, napriek informácii o úspešnom platení rovnakou kartou pomocou smartfónu odporúčal aj overiť, či je všetko v poriadku zo strany vydavateľa karty, a ak platby ani tak nebudú fungovať, odporúčal kontaktovať servis.

Čitateľ uvedenie do továrenského nastavenia nestihol uskutočniť a 17. februára ráno sa hodinky aktualizovali novou aktualizáciou. 18. februára čitateľ skúsil uskutočniť platbu a tá fungovala.

Zároveň 18. februára nás Samsung kontaktoval s novými inštrukciami, potrebný bol maximálne reštart hodiniek kvôli informáciám uloženým v medzipamäti. Až v tomto stanovisku potvrdil problém s platením. "Problémy s platením prostredníctvom služby Google Pay na hodinkách Galaxy Watch4, ktoré sa nedávno objavili u niektorých používateľov, by mali byť odstránené. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti," uviedla spoločnosť.

Podľa dostupných informácií bol problém širší a vyskytoval sa aj v ďalších krajinách, akej časti užívateľov sa dotýkal nie je jasné.

Na otázky o aký problém išlo a prečo spoločnosť najskôr avizovala, že nezaznamenala žiadne problémy, spoločnosť neodpovedala. "K uvedenému nemáme nič viac čo dodať nad rámec toho, čo sme uviedli," uviedol Samsung v stanovisku.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Intel údajne na budúci rok zvýši počet jadier v CPU pre PC na viac ako 50
Štát otvára diskusiu ako podporiť budovanie rýchleho prístupu na Internet
Nový LibreOffice ukončí podporu Windows 7, sprístupnená beta verzia
Elektrická formula takmer zdvojnásobí výkon
SSD pre PCI Express 6.0 pre PC majú prísť až v 2030
Službu s veľkou databázou ľudskej DNA nakoniec nezíska farmaceutická spoločnosť
Seriál Star Trek: Strange New Worlds bude mať aj piatu a zároveň poslednú sériu
PCI Express má už aj optickú verziu
Telekom oznámil ďalšie rozšírenie 5G siete
Súkromná misia na ISS sa posúva zrejme na dlhšie


Diskusia:
                               
 

Ved problem mal zakaznik a nie samsung. Samsung by mohol mat problem s cipmi, alebo s klesajucimi predajmi...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ved totok.... hra na pstrosa, kym problem nezmyzne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Klasicky korporat , kde ludia beru peniaze za tvarenie sa ze problem neexistuje , pripadne vyhovaranie sa ze problem je na vasej strane .
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To bol asi jeden z tých asertivity checkov, s ktorými začali korporáty šaškovať pri konkurzoch na pozície s príbehom. Tam kto okolo toho nespraví čo najväčší humbuk bez pomoci, je priekazne bez šance.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

On mohol v takom prípade navýšiť bank a verejne deklarovať, že prechádza na konkurenčné hodinky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vtipný Samsung
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Samsung problem nezaznamenal.
Terminal platbu nezaznamenal.

To co ma toto znamenat? Sa tam uz spamatajte konecne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

K uvedenému nemáme nič viac čo dodať nad rámec toho, čo sme uviedli.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No proste nikto, skutok sa nestal :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A to cele, kvoli jednemu uzivatelovi. To uz hej...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Typicky samsung .. mne opakovane prestal prijimat smsky mobil, pomoze vzdy az restart :D .. asi medzipamat. Dokonca ma moznost naschedulovat pravidelny restart (ale zial bez pin kodu sim). Vedia preco asi.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár