neprihlásený Štvrtok, 18. apríla 2024, dnes má meniny Valér
NBÚ zablokoval prvý web na zahraničnej doméne, obišiel to za menej ako deň

Značky: SlovenskoInternet

DSL.sk, 22.3.2022


Národný bezpečnostný úrad, NBÚ, v pondelok zablokoval podľa novej legislatívy umožňujúcej mu blokovanie webov prvý web využívajúci zahraničnú doménu najvyššej úrovne, infovojna.bz.

Tento web ale blokovanie za menej ako deň v miere, v akej ho je možné obísť, obišiel s využitím zahraničnej internetovej infraštruktúry a je pre návštevníkov naďalej funkčný.

Predtým NBÚ zablokoval tri weby používajúce .sk domény. Ako sme skôr upozornili, minimálne v prípade prvého webu hlavnespravy.sk si blokovanie poistil tromi spôsobmi. Primárne blokovanie uskutočnil cez správcu .sk domény, spoločnosť SK-NIC, čím doménu prestal DNS systém prekladať na IP adresu. Práve toto blokovanie odstavilo bežnú verejnosť od webu na slovenskej doméne. Zároveň blokovanie nariadil aj hostingovej spoločnosti Platon Technologies, ktorej služby daný web využíval, a telekomunikačnému operátorovi Swan, cez ktorý je spoločnosť Platon Technologies pripojená a od ktorého má svoje rozsahy IP adries.

Ako sme upozornili vo včerajšom článku, NBÚ rozhodnutím zároveň zabránil prevádzkovateľovi webu pristupovať k jeho dátam u hostingovej spoločnosti týkajúcim sa tohto webu vrátane "záloh či aktuálneho obsahu webov a súborov a databáz s nimi spojených".

V pondelok zablokovaný web pôsobil donedávna na doméne infovojna.sk, po prijatí legislatívy o blokovaní a prvom zablokovanom webe sa presunul na doménu infovojna.bz. Do včera využíval IP adresu patriacu slovenskej spoločnosti LightStorm Communications, ponúkajúcej služby housingu a hostingu.

NBÚ vzhľadom na využívanie zahraničnej domény v prípade tohto webu nariadil aj ďalší nový spôsob blokovania, keď evidentne nariadil slovenským poskytovateľom pripojenia blokovať preklad domény infovojna.bz na ich DNS serveroch na platnú IP adresu. Doména sa na DNS niektorých operátorov už neprekladá a zároveň jeden z veľkých operátorov potvrdil obdržanie rozhodnutia o blokovaní. Dá sa predpokladať, že NBÚ nariadil blokovanie aj spoločnosti LightStorm Communications.

Ešte v pondelok ale web začal smerovať na inú IP adresu patriacu zrejme americkej hostingovej spoločnosti GoDaddy, respektíve jej európskej pobočke. V súčasnosti je už web na tejto IP adrese funkčný.

Aktuálne minimálne jeden z veľkých poskytovateľov pripojenia neblokuje preklad domény infovojna.bz pri využití iných ako jeho DNS serverov a neblokuje ani prístup k novej IP adrese využívanej týmto webom. Užívatelia ho tak môžu navštevovať napríklad ak využívajú iné rekurzívne DNS servery ako DNS slovenských poskytovateľov pripojenia. Či web radí užívateľom, ako si nastaviť iné DNS ak ich už nevyužívajú, cez niektorý komunikačný kanál, nie je jasné.

Zároveň nie je známe, či sa NBÚ pokúša blokovanie realizovať aj rozhodnutiami pre zahraničných prevádzkovateľov infraštruktúry a či slovenským poskytovateľom pripojenia nenariadil alebo nenariadi ďalšie spôsoby blokovania efektívnejšie zabraňujúce v prístupe k infovojna.bz. NBÚ totiž zrejme stále nemá prijaté pravidlá blokovania vyžadované novou legislatívou umožňujúcou blokovanie, keď podľa skorších informácií pre DSL.sk majú byť upravené vyhláškou, ktorá ale ešte na začiatku marca nebola predložená do medzirezortného pripomienkového konania.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii
Helikoptéra na Marse bude zbierať dáta aj po strate komunikácie so Zemou
Vývoj pôsobivého dvojnohého robota prekvapivo končí
Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami
Batérie vyhodené z vesmírnej ISS neočakávane nezhoreli a poškodili dom v USA
Sprístupnená beta verzia Ubuntu 24.04 LTS


Diskusia:
                               
 

Posielam jednému z veľkých operátorov kvety.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

"Viete, ja som informatik," vysvetľuje sudkyni. "Bolo by možné, aby som sumu napísal v šestnástkovej sústave, ktorá je druhá najpoužívanejšia v počítačovej oblasti a niečo mi za to hrozilo?," pýta sa Kotleba. Rovnako by vraj mohol šek vypísať v dvojkovej sústave pomocou jednotiek a núl.
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

Mohol by. Ale to by musel najskor sa naucit pocitat :D
Odpovedať Známka: -2.1 Hodnotiť:
 

A ty vies?
Odpovedať Známka: 0.6 Hodnotiť:
 

5d0
lahke
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mne to príde tak. Že sankcie by mali vyhlásiť voči daňovým rajom a spoločnostiam, v ktorých sa nedá zistiť vlastník.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To je priťažujúca okolnosť. Okrem toho že mohol zvoliť inú sumu vedel sumu aj zapísať v inom tvare.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Pokial mozu vysielat dezinformacie Narkoza a Hnojka tak co sa tu riesi ? Nieco je prosto zle
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Uz si registrujem "dsl.bz" domenu :)
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Ty si zaregistruj dslKAR.com
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

bzúúm bzúúúm bzzzúúm
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Zablokoval, ale trošku to odfláknul. Stránky jdou, stačí si změnit servery a nepoužívat ty od poslušných posluhovačů zdejších cirkusantů.
Odpovedať Známka: 0.3 Hodnotiť:
 

Blokovat nieco na zaklade prekladu DNS u SK operatorov to je take NBU123 riesenie :D
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Ono blokovat vseobecne na zaklade DNS sa mina ucinku (local resolver, hosts file...)
Tak isto na zaklade IP je to sprostost, lebo to zas afektne aj ine weby na jednom hostingu.
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

pozri sa, este stale mozu prist cajti a zobrat ti cely rack z datacentra :D
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

kam, kdesi do bangladesa? akoze voci hentym webom neexistuje ucinna ochrana.
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

do vazby zobrat pachatela protiludskej cinnosti a nebude to mat kto riesit... alebo mu len neumoznit platit.
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

Akože, už len používať pojem ochrana je voči nim nezmyselné – to je ako používať ochranu v byte voči kúpeľni – lebo ťa to nijako neohrozuje a nijako to na teba neútočí – keď chceš, tak tam vojdeš, keď nie, tak nie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj ked ho mas mimo Slovenska? Alebo beries len sluzbu od zahranicneho poskytovatela?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Mozu, len je to trocha problematicke, ked ten rack v datacentre sa nenachadza v tomto bananistane.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ty si dobre afektnuty
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ako to chces bolkovat?
Odpovedať Hodnotiť:
 

A preco by to vobec mal niekto blokovat, ked sa to aj tak da obist? Useless effort. Uz teraz maju taku publicitu ako nikdy predtym.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podstatné je, že bojuje za našu vec! Sa budú tlačiť samizdaty s návodmi, ako blokovanie priekazne obísť..cez wifi...a vo veľkom kancli...sa budú tlačiť.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

ano. kokoti sa vzdy nájdu
Odpovedať Známka: -4.1 Hodnotiť:
 

To je priekazne jedina dobra vec na celej tejto tragedii 'blby proti blbejsiemu'.
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

netreba nic menit.
www.google.com
otvorit translate
vlozit tam adresu akoze "zablokovanej" stranky a voila...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pristum k invormaciam si cestu vzdy najde.
Odpovedať Známka: 2.8 Hodnotiť:
 

k dezinformaciam

Odpovedať Známka: -2.1 Hodnotiť:
 

logika mi hovori, ze aj dezinformacia je informacia..

Odpovedať Známka: 4.6 Hodnotiť:
 

Tak logicky, že ak logika došla k záveru, že múdrejší ustúpi, dá sa so všetkým priekazne bez výhrad súhlasiť.
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

ty si ta vynimka potvrdzujuca toto pravidlo
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

To ma akože obviňuješ z propagácie dezpriekaznosti?
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Yebnozmačne:)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ruský vojak používal telefón s ukrajinským číslom, na ktoré ukrajinské ministerstvo vnútra pravidelne posiela inštrukcie pre ruských vojakov, ako sa vzdať.

Ukrajinskí spravodajskí agenti potvrdili, že telefonát bol pravý a z dronu sa ubezpečili, či nejde o pascu, povedal Andrusiv. Dodal, že muža následne zadržali. Tento vojak bol údajne posledným členom posádky tanku, zvyšok ušiel domov. (TASR)

Určite áno. Ešte tak pred dvoma týždnami tvrdili, že ruski vojaci nemajú telefóny.

Čiže ostatný ušli a on našiel pri tanku telefón s ukrainským čislom na ktory vlada posiela ruskym vojam instrukcie.
Odpovedať Známka: -5.5 Hodnotiť:
 

To bude zlym prekladom. Inak ten vojak mohol ten telefon zobrat komukolvek.

Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

Neprekvapilo by ma to, kedze 'davaj casy' je priekazne ruska tradicia.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

ten máš voľne vo veľkom z verejnovládnych a súkromných hovnometov
Odpovedať Známka: -0.7 Hodnotiť:
 

to uz bolo, ked ti strana urcila, co je dezinformacia a co nie... a tajomnikov UVKSS tu mame dnes zase dostatok....
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Zablokuju aj d€nn!k €N? Ci take dezinformacie su povolene?
https://dopice.sk/qET
Odpovedať Známka: 0.3 Hodnotiť:
 

co je natom dezinformacia?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Nastastie, cielova skupina webov ako infovojna nema dostatocnu mozgovu kapacitu pre obidenie takehoto jednoducheho blokovania na urovni DNS.

Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

Zaujimave, ze im sledovanost a navstevnost stupa. Urcite si mal na mysli liberalnych fasistov, len si to nedokazal ani presne napisat. Tak ako sa potom dostali k tomu webu, ktory stale fici. :)))
To skor ta liberalna chazka nedokaze nic poriadne porobit a to vidno aj na tom, ako dobabrali cely stat za najkratsi cas.
Odpovedať Známka: 3.2 Hodnotiť:
 

liberalny fasista, to je taky oxymoron ako vzdelany nacek

a cely stat ti dobabrali komunisti mixnuti s fasistami ktory tu vladli 12 rokov ty trubka fasisticka
Odpovedať Známka: -2.8 Hodnotiť:
 

liberálny FAŠISTA sa ozval, somár osprostený libtardovanými hovnometmi čo má oxymotron medzi ušami.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

my berieme aj takych co maju rodicov surodencov, ale aktualne by si sa mohol zbalit a ist do zaslubenej zeme putlerovej
Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

Vydali navod ako pouzivat DNS (opera, protonvpn atd). Davam tomu 1rok a ludia sa naucia pouzivat VPN. Ma to aj vyhody. Internet bude bezpecnejsi ;)
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

re/DNS/VPN/s
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To, že niekto podľa návodu zmení DNS alebo použiť VPN neurobí z internetu bezpečnejšie miesto.
Bohužiaľ ľuďom tak jednoducho rozumu nepridáš.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Ak sa bavime o posluchacoch infovojny , tak moj nazor je ze nenaucia. Predpokladam ze vekovy priemer posluchacov maju 50+ a nebudu studovat na internete ako nastavit VPN , lebo nevedia a ani nechcu vediet co to vobec ta zahadna skratka VPN je. Ale som zvedavy ako NBU bude blokovat napriklad Telegram , kam sa infovojna presunula .
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

par zidov si vymeni par slov, a telegram zmizne z apple store aj z play store. 95% uzivatelov ho prestane pouzivat a 5% si stiahne APK
Odpovedať Známka: -4.4 Hodnotiť:
 

Vsetci co maju infovojnu na telegrame, nemaju telegram zo ziadneho shopu, ale priamo zo stranky telegramu, je to uplne ina verzia.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tak to sa mylis , mozu ju mat aj cez telegram instalovany z aplestore , aj z goglestoru ...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

to sa skôr rusi naučia lebo im chýba kvalita, slováci odpad hladať nebudú
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Tak toto je to jedine co sa nestane. Spojenie slov "ludia" a "naucia" narazajuce na potrebu vyvinutia nejakeho usilia (vyuzivajuceho inteligenciu a nie nenavist / zhodenie viny na druheho - tam by to slo) proste nehrozi, obzvlast nie na Slopensku.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Zakazane ovocie najplepsie chuti👍
Ja to instalujem kazdy den celemu sidlisku tym starsim. A aj online po veceroch. Zadara😁. Love it
Catch me if you can, commies❤️
Odpovedať Známka: 1.5 Hodnotiť:
 

Potom ked na zaklade dezinformacii zozeru bielidlo alebo sa predavkuju konskymmi tabletkami isto ti podakuju.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

znie to od teba, jak gitarista keď šlapne na buster
Odpovedať Známka: 0.6 Hodnotiť:
 

Ja som s tym nemal problem aj ked som skor citatel HS.
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Horkýže Slíže sa počúvajú, nečítajú sa...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Tak toto keby robil svojho casu fico, tak by sa o tom za dve sekundy dozvedel cely svet.. ale v sucastnosti zrejme dochadzaju argumenty... slova pani Pohlovej sa na Slovensku pomalicky premienaju na skutocnost..
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

vie Fico ze tak robia bezne v socialistickych rajoch?
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Ano vie, bezne sa odvolava napriklad na pripad webu kasparov.
http://www.pravnelisty.sk/clanky/ a1062-blokovanie-webovych-stranok-a- jeho-mozny-rozpor-s- judikaturou-europskeho- sudu-pre-ludske-prava (odstrante medzery)
A je paradox, ze je to prave rusky zakon, ktory nasi traposi prevzali, napriek tomu, ze je niekolko rozhodnuti medzinarodnych sudov, ze je to v rozpore s ludskymi pravami.
Takze teraz sa len caka kedy to 30 poslancov da na ustavny sud (a tam to asi zmetu zo stola, lebo sa neodvazia chranit nase prava). Ako sa pise aj v clanku - vykonavacia uprava este nevysla, zakon prijaty za 24 hodin, urad neuvadza dovody preco nieco blokuje, nevie ako to efektivne blokovat, platnost zakona len do juna (ale platnost blokovanie je aj tak 3 roky), nbu zakazal aj pristup k suborom a zaloham (co moze byt rozpor so zakonmi ako bezpecnost udajov, gdpr, pristup k fakturacnym datam, povinnost ukladat komunikaciu pre statnu spravu atd.)...
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

belize je atraktivna krajinka hlavne pre sudruhov a inych uzasnych ludi
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Nad clankami toho webu sa da jedine zasmiat. Tie predsa nikto rozumny nemoze brat vazne.
Odpovedať Známka: -3.6 Hodnotiť:
 

ak to nikto neberie vazne, preco to tak velmi chcu zablokovat ?
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Pretože je možné mať moc aj limity možností jej priekaznej demonštrácie.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

každý rozumný neosprostený verejnovládnymi hovnometmi sa pýta, že prečo? liberálni fašisti sa nepýtajú, tí rovno zakazujú a perzekuujú a libtardi im ešte aj tlieskajú...
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

libkoti su taki poslusni,,,ze ti funguju na prikazoch
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Este ze mame https://www.hidemyass.com/en-eu/proxy a nemusime riesit nejake blokacie. Si fakt pripadam ako za komancov.
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

"Cim vacsou silou budeme bojovat proti komunizmu, tym skor sa v nom zobudime"
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Za komančov by autori HS a pod., členovia pospolitosti a spol. už dávno zbití sedeli v base.
Odpovedať Známka: -0.2 Hodnotiť:
 

Rusi nenávidia neonacizmus rovnako ako Slováci. Ale zatiaľ čo my sme sa vybrali cestou miernej represie. Rusi ich u nás kupujú a za peniaze z nich robia protislovenských rusofašitov. Už to nie sú ani neonáckovia, už sú to nájomní sabotéri a diverzanti. Taký sabotér nemá morálku predá svoju vlasť za pár evri na benzín.
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

ale prd, len nad zobral od globsecu viac penazi ako vsetci "ruski agenti" dokopy. Ako 500 euro? Seriously?

A inak podpora nackov na ukrajine, to je tema, kde sa slovenski progresivci a liberali zhodli so slovenskymi nackami. Ake to nahodicky.
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

Milujem ľudí, ktorí vedia, že práve oni majú pravdu...
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

ja si myslim, ze nemam pravdu
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Nemáš pravdu že nemáš pravdu. Wait..
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To vie na slovensku jedine Colicova
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

ani som netusil, ze taky web existuje, ale odkedy sa toto deje, tak uz to pozeram :D
cenzura uplne rovnaka ako v Rusku, resp. este horsia
a propaganda bezi na plne obratky na oboch stranach, na ziadne informacie sa spolahnut neda, vsak bezne taky sme.sk na zaciatku kazdej info pise, ze sa neda overit
vojna, agresia, nicenie, smrt .. to sa deje, tam pochyb niet .. kazdy kto to rozputa nieco take, by mal byt odsudeny. Ale bez vynimky. Nielen ti , co dosli na Ukrajinu. Je ich daleko viac.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

V dalsom kroku ministerstvo pravdy zakaze VPN. Za potlesku liberalov a slnieckarov pomaly konci demokracia a nastupi total control..
Odpovedať Známka: 2.1 Hodnotiť:
 

v ďalšom kroku by sme mali zakázať ten Nebeský Buzícky Úrad.
Odpovedať Známka: 1.6 Hodnotiť:
 

Nedrzia sa librrali heslo Nech si robi jazdy co chce ? Reku ze v mojom okoli su asi vsetci liberali. Oh kde to zijem
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Veru drzia, teda dokial tym nenarusis prava niekoho ineho.
To len miestny socialnoultrakonzervativny putinofasisti sa snazia vsetko zhodit na liberalov. Pritom liberalnu vladu sme tu priekazne este ani nemali.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Kazdy si moze robit co chce, cize aj ty si mozes robit co chces.

Co su to prava? Tie stovky popisanych papierov? Ten socialny konstrukt? Kde ti bohaty a mocny si s tym pravidelne vytieraju rit?

Ty mas tak ruzovu predstavu o svete. Cele tvoje prava skoncia, ked sem narazi suter z vesmiru. Cele tvoje prava koncia, ked ta tipek vypne na ulici ani nebudes vediet kto co ako. Cele tvoje prava koncia, ked ti co maju zasoby jedla a vody ti ich nedaju.

To je iluzia dovera, ze ti niekto nieco prizna.

Co by si ty so svojimi pravami na Ukrajine teraz robil. Ti odpali raketa dom a mas po pravach.
Odpovedať Známka: -3.9 Hodnotiť:
 

Prava sa stavaju pravami tym ze sa vynucuju. Iste, je to socialny konstrukt, tak ako aj samotny stat. To ale neznamena ze sa ich mame vzdat, a zit v anarchii.

Preto aj ak 'ma typek vypne na ulici' cakam ze skonci v base. Preto aj mame nieco ako socialny system, a dokonca specificke zakony proti obohacovaniu sa na krize. Preto aj existuje zakon o krajnej nudzi, ktori ti dovoli si to jedlo a vodu vziat.

Preto zaviedla kazda civilizovana krajina proti Rusku sankcie - lebo aj medzinarodne pravo sa musi vynucovat.

Len ked presvedcis ludi ze prava netreba, ze su zle, ze nam ich nanutili 'oni', ze vlastne neexistuju ... tak ich ludia vynucovat prestanu, a stane sa z nich naozaj iba zdrap papiera. A to vyhovuje iba jedinemu typu ludi: tym co chcu vladnut neobmedzene. A ty svojim pristupom prave takymto ludom pomahas.
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

Už si začínam pripadať ako vo filme/knihe 1984, už je len jedna PRAVDA... A samozrejme tá NAŠA.
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

Orwell napísal 1984 ako varovanie, ale súčasní liberálni fašisti to berú ako návod
Odpovedať Známka: 2.2 Hodnotiť:
 

Prdlajs. Napísal to ako propagáciu aktuálneho režimu, brojacu za zachovanie status quo, v ktorej sú zlými "nimi" de facto priekazne všetci, neuznávajúci vekovú diskrimináciu rady starších.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

V podstate stačí dať na kopu dosť takých kokotov "Óóóch, tadiaľ nechoďme!" a nejde sa nikam. A vtedy sa kokotom v kokotských hlavičkách pretočia tachometre a priekazne unisono spustia, že sa nikam neposúvame.
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

Ďêvëď prìeķăżňýçh dęțėğđźıî... :-D
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Syntaxdement, co tak prejst na moj jazyk? Ani vlastna mater Ti neporozumie... :-)
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Wow, aké originálne
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Zaujmave ze cely cas prave liberali proti tymto praktikam bojuju, zatial co komousi, konzervy, a klerofasisti sa to priekazne snazia zaviest.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

ono 1984 zijeme uz dlho (uz pred 1984 technikcy), len kazdy z nas ma inu citlivost na udalosti..
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Ja zase začínam byť rád, že ak sa nespamätala polícia dlhé roky a neriešila to paragrafom o šírení poplašnej správy, ktorý tu máme minimálne od roku 1950, rieši to niekto iný.

Nemusíš si vôbec pripadať ako v 1984. Stačí si zájsť do milovaného ruského raja, kde pravú slobodu zabezpečuje Roskomnadzor blokovaním všetkého protisystémového. :)
Odpovedať Známka: -0.7 Hodnotiť:
 

V Rusku ti to vadi ale, ked to zacne robit Eu je to v poriadku.

To je logika.
Odpovedať Známka: 3.1 Hodnotiť:
 

To mas nejake pomylene. V Rusku zakazuju media, ktora sa snazia o podavanie aspon trochu objektyvnych ale zaroven pravdivych sprav, a na druhu stranu siria lzi a propagandu.

U nas je to naopak, zakazuju sa media, ktore siria tuto rusku propagandu a lzi.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Takze pravda je definovana ako to, co hlasaju "nasi ludia" a lzi a propaganda je to, co sa "nasim ludom" nepaci?

Odpovedať Známka: 0.6 Hodnotiť:
 

ak medium siri polopravdy alebo zjavnu loz ca ucelom zdisrkreditovat niekoho alebo siri nenavist v spolocenstve tak ano take medium treba zakazat
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

Takze sme / dennik n / aktuality zakazu kedy?
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

vtedy, ked budu sirit rovnake sracky. Zatial nesiria bezohladu na to co si myslis.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Siria daleko horsie sracky. Bez ohladu na to, co si myslis.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

tym, ze budes papagajovat frazy, ktore pred tebou pouzil niekto iny neznamena, ze to ma rovnaku vahu.
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

To aby si videl, aku vahu maju tvoje prazdne floskule.

Ale ja viem, ze pre vas fasistov je dolezite kto to hovori, ale uz nie je dolezite co hovori. Svojim ludom zozeriete vsetko, a protistrana predsa nemoze mat pravdu v nicom.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Alebo to znamena ze schopnost pochopit ze pravdivost vyroku zavisi na kontexte je priekazne nad kognitivne schopnosti priemerneho rusofila.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ked tomu pridavas kontext "nasi ludia maju vzdy pravdu" a "ostatni pravdu nemaju nikdy", tak sa to pochopit da. Ale inak nie.

Ale neocakavam, ze veriaci ospravedlnujuci svoju vieru kontextami to pochopia.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Teraz aka kolvek kritika Zelenskeho a Ukrajiny ako celku je ruska propaganda?

To je ako skritizujes chripku preznacenu za covid a vakcinu na nu a si anti vaxer.

Ste uz pometeni niektori a je vas dost.

Bioroboti naprogramovani.


Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Vymyslanie si lahko vyvratitelnych nezmyslov za ucelom zmiatnutia co najviac ludi sa nenazyva kritika, ani argument, ale priekazne demagogia.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To ze to vyhodilo zo slovenskej domeny je spravne, takisto aj z datacentier v SR, ale blokovat nejake .bz .tk a podobne domeny je uz kontraproduktivne. Nech si kludne tie hovna hostuju na tokelau domene, koho to trapi. Dolezite je ze stat ako taky sa od toho distancuje(domena .sk, datacentra v sr)
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

A co sme tym vlastne dosiahli? Priekazne len nasratych ludi, ktori sa vo volbach patricne vyjadria. Gongratz.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

zrušia aj voľby a s pomocou Veľkého Esetu budú vládnuť na veky
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

No jediný dôvod prečo to blokujú je to že ich hlasné trúby, rozumej mainstream, stráca príjmy a peniaze ich majiteľov (tých istých čo dostali tieto hovná do vlády a do páláca) vychádzajú navnivoč. Zistili že alternatíva funguje za zlomky z diváckych/poslucháčskych príspevkov a teda môžu si dovoliť byť nestranní a kľudne si povedať aj iný názor a preto majú stále vyššiu návštevnosť a mainstream menšiu.
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

Takže toto je cez zákon nekalá hospodárska súťaž aby zničili konkurenciu. Len neviem či si myslia že potom ako by zablokovali dákym zázrakom celú alternatívu, by ľudia začali znovu počúvať a pozerať a čítať ten odpad v mainstreame kde sú informácie podávané ako pre retardov a robia si z diváka/poslucháča/čitateľa srandu v priamom prenose. Ja keď si to raz za čas pustím na zvýšenie tlaku tak ma uráža čo a akým spôsobom sa tam vysiela lebo ak sa zamyslím tak to uráža moju inteligenciu pri tom čo tam vidím. O jednostrannej propagande už ani nehovorím...bola tam vždy ale pri covide a UA kríze už idú na plné obrátky a bez servítky...som zvedavý či za dezinformácie budú vypínať aj mainstreamové weby...teda iba že by si veril že oni nikdy nešírili dezinformáciu loool

Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Vidim ze sa tu zislo dost liberalnych trollov.Chlapci,mate smolu.IV a pravdu neumlcite.Navyse toto blokovanie robi tato fasisticka vlada protiustavne a protizakonne.Z toho vyplyva len jedno,BOJA SA BOJA SA a BOJA SA.Howgh.VIVAT Infovojna.Chlapci drzim Vam palce!!!!
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

"Najskôr ťa ignorujú, potom sa ti vysmievajú, neskôr s tebou bojujú a nakoniec zvíťazíš!" Mahátma Gándhí
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Veru tak pravdu o stalinistockom Rusku vraždiacom vlastných obyvateľov nik neumlčí.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ty si zblbnuta mainstreamova ovca.Len tolko.
Odpovedať Známka: 0.2 Hodnotiť:
 

ovce stoja na semaforoch na červenú, my hovničkári nie! nedáme sa oklamať!
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Skolkar by vymyslel nieco lepsie.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

To sa len trápne pokúšaš trolovať alebo tomu skutočne veríš?
Ak to druhé tak sa skutočne bojím o Slovensko!
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

nenávidí liberálov, nenávidí slobodu
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

Najlepšie na tom je zdôvodnenie blokovania NBÚ: Zdôvodnenie je v utajenom režime, preto majoiteľ domény ani slovgenský súd sa s tým nemôže oboznámiť!
Vitajte v tridsiatich rokoch, vivat fašizmus a nacizmus pod rúškom liberalizmu!!!!!!!!!!!!
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Prave nedavno nieco podobne ustavny sud zakazal, cize s tymto by nemali sancu uspiet. Len to treba dat na ustavny sud.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

A koľko to zas bude trvať? Nemajú žiadne lehoty.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Tak totalitný neoliberálny fašizmus v praxi...našťastie sa v dnešnej dobe stále dá robiť digitálna partizánčina. Tu kanál s archívom IV. Posledné závany zdravého rozumu. Tvrdiť že sú proruský môže len dezorientovaný jedinec ktorý v živote IV nepočul ;-)

https://open.lbry.com/@InfoVojna:e
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Je úplne jedno, či im tečú ruble, jüany či doláre, zdieľajú ľahko vyvrátiteľné senzacionalistické sračky.
Odpovedať Známka: -3.6 Hodnotiť:
 

NBU je total kreten, resp ten kreten, kto tento prikaz vyflusol z hnisavej huby.
Robi totiz medvediu sluzbu, propaguje infovojny a hlanve spravy..
Cize technicky by mal prokurat ist po tom, kto tento prikaz priniesol, pretoze on je propagator infovojny.

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tiež si myslím že mali radšej pozatvárať autorov. Lebo hydre keď odtneš hlavu tak vyrastú ďalšie dve ešte sprostejšie.
Odpovedať Známka: -1.3 Hodnotiť:
 

Pomocou koronu vlady zistili, ze rozdeluj a panuj funguje ako perpetum mobile, a teraz podelia ludi na "cenzur necenzur" resp "infovojnak neinfovojnak" to je uplne jedno, dnes toto a zajtra "cukrovkar necukrovkar"
rozdeluj a panuj, to je o co tu ide, nie o ten bezcenny obsah, ktory sa da najst kdekolvek inde, pretoze infovojna je len BLOG ktory LINKuje na ine ZDROJE

ale prosim, ak sa vam to paci, tka prosim, pilte si konar pod prdelkou, tak ako teraz platime vo forme "inflacie" tie "koronacke prispevky ZADARMO" a platia ich aj ti, ktori hejtovali koronu a prispevky ZADARMO.

deti sa vam podakuju, ak nejake mate.

Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

Chudobný duchom sa vytešujú, zabúdajú na to za SNP vypuklo aj bez internetu
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

akoze si myslis, ze vas 5 a pol retardovanych povstane? Za praudu?
Odpovedať Známka: -0.3 Hodnotiť:
 

ovčiarsky tribunál uzná putler ako novú slävänsku vládu :D
Odpovedať Známka: -1.6 Hodnotiť:
 

ZA PRAUTU!!!
Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

Biblik.sk napísal jednoduchý návod ako obísť blokovanie a prirovnal blokovanie webov k pokusu o vraždu:
"BLOKOVANIE WEBOV JE PRIAMY ÚTOK NA ŽIVOT, ROVNÁ SA GULAGU ALEBO POKUSU O VRAŽDU, FAŠISTOM SA TO VRÁTI PODOBNE" Zdroj: biblik.sk/clanky
LINK NA ČLÁNOK:
https://dopice.sk/qEJ
Fakt nemám rád SME a podobný odpad, pre mňa to nie sú novinári, ale ale takí slizskí ľudia, presstitúti. Ale ak by ich blokovali, asi by som ich normálne sharoval aj keď ich naozaj nemám rád. Veď nech sa ľudia pozrú a urobia si názor, skutočne nikto nepotrebuje štátny úrad oficiálnej pravdy! Nech ide NBÚ do riti, je to zločinecká inštitúcia a tí, čo sú zodpovední za blokovanie legálnych stránok patria pred súd!


Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Zákony blbé, ako tí, čo ich prijímajú ! Za škodlivý obsah sa považuje programový prostriedok alebo údaj, ktorý zapríčiňuje alebo môže(?) zapríčiniť kybernetický bezpečnostný incident.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

realne ludom nicia zivoty, dobre mozno su ludia co to posluchaju lahsie manipulovatelni, mozno su super inteligenti , ktory v 2 vetach pochopili fungovanie planety, ale osobne si myslim, ze ludom co tie dristy pocuvaju realne zacne po nejakom case zadrbavat , vsade vidia temnotu, nesvieti slnko, a ani obloha nema modru barvu. mne je politika u prdele, a vsetci su podla mna zmrdi, ale to ako detom socializmu z tychto webov zajebava , tak to ani nieje mozne, najprv to chcelo žuvačky a stouny, teraz je kazdy Žiarislav a ide obnovovat zlovansku vzajomnost, tu vzajomnost kde 400 obyvatelov dedina k smrti nenavidi horny koniec ten dolny. seriozne chodte dopici aj s celou dierou menom zlovensko, chodte tam s alexom džounsnom, dejvom ickeom, zľubošhom Huďom, marianom itckarom, pišta harabinom, mazurkovou miňou a vsetkym hovnom ,ktore ponuka internet.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

máš 100% pravdu - krásny slnečný deň s modručkou oblohou, plný válov sena...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Dam sem tip..
Citajte absoltune nula medii cely 1 mesiac. Staci ist von vo vonlom case, hybat sa, a potom jednom mesiaci (ale nie menej, viac moze byt) skuste precitat nejake clanky, a uvidite, aky odpad vagneho charakteru to je.. Pointa je, ze tieto smecka a dennikyn stale strasiak koncom sveta, nie tak okato ako infovojna, ale aj po tom mesiaci bude tocit svet frakcny dlh, ktory nemozno splatit..

Absolutna strata casu, citat noviny a pozerat TV.. Pretoze ak sa nieco udeje, budeme to vediet neskoro a nebude cas zareagovat..
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

nejako sa nam rozblokovali sluzobnici skorumpovanych ku.r.iev.
Odpovedať Známka: 3.0 Hodnotiť:
 

Takto odvazne pisat o Blahovi sa len tak nevidi. Fandim ti.
Odpovedať Známka: 2.2 Hodnotiť:
 

Blaha blokuje len slušných ludí na svojom fejsbučíku, ale taký Vladolf Putler už zablokoval celý FB aj s Instagramom
Odpovedať Známka: 0.5 Hodnotiť:
 

Kokotko, fb v mene demokracie ako prvy zacal blokovat ruske weby. Tomu sa vravi pravo na obhajobu nazoru :)
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Áno, Putler blokuje ruské weby
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

a co tak zablokovat narkozu, hnojku a hovná podobného charakteru ?
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

TICHO! O pravde sa NEDISKUTUJE!
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

v Rusku
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

To zahlasila predsa najvacsia demokratka Hanzelova, co s tym ma Rusko?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

a pritom staci upravit zakon - ze aktivna snaha o spristupnenie blokovanych stranok bude trestnym cinom...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Presne trestnym cinom ako to bolo za sociku.
V 89 som bojoval sa slobodu aby som nemusel potajomky pocuvat Hlas Ameriky a Slobodnu Europu a teraz musim potajomky pocuvat Infovojnu. A este je tu spusta magorov co schvaluje taketo obmedzovanie slobody. Proste skodoradost najvacsia radost. Zakazem inemu nieco, obmedzim ho na slobode, na mysleni a tvarim sa aky som liberal. Mladi by mali ist na ZVS aby spoznali co je zopovednost, hrdost, dostojnost (aj ich ponizovanie), lebo tieto slnieckarske sojove chlapce su posrate za usami, preto by len zakazovali a prikazovali.
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

Protirečíš si ako taká rozdvojená osobnosť. Nebol žiadny socíček ale tvrdá totalita a tí istí eštébáci ktorí tu totalitu robili robia teraz dezinfo aby ju opäť mohli zaviesť. Velebia Putlera ktorý zakazuje uplne všetko ale sami zakázaní byť nechcú. Protirečíš si aj v tom že mali by isť mladí na ZVS, iba retardovaný militatný bezmozog by išiel na ZVS. Takže im prikážeš ZVS lebo nemáš rád príkazy, aby sa odnaučili prikazovať.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Teraz som skúšal infovojna.bz a načitalo mi to bez problémov, akurát je tam oznam:
Majte prosím trpezlivosť pri načítávaní stránok. Stránky sú stále pod útokom.

niektoré odkazy napríklad https://blog.infovojna.sk/ je nedostupný
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Tak si si mal z tej dnesnej IV aj vypocut aspone toho knaza, ktory hodinu a pol rozpraval o tom co zazil na Ukrajine pocas 8 rokov. Keby sme u nas robili take zverstva voci ciganskej alebo madarskej mensine, a navyse s podporou vedenia krajiny.. EU by to urcite netolerovala ako na vychode Ukrajiny a predosvetkym Madarsko by sa na to 8 rokov urcite nevydrzalo len tak necinne pozerat. Zenskemu pokoleniu toho knaza odporucam nepocuvat.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Zuzana Kovacic Hanzelova: O pravde sa nema diskutovat!
https://youtu.be/CIqHKVemXgk?t=871

Ty putlerovic, tu ries co sa deje, TU! Toto si myslia ty VASI demekrati!
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Co mas vrasky. Cez vojnu je obmedzenie slobod bezne.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A my sme vo vojne? Kto a kedy ju vyhlasil?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Skupina Hlavné Správy založená na slobodnom portáli:

https://tinyurl.com/hlavnespravysk

Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár