neprihlásený Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava
Uvedená microSD karta so 16-ročnou životnosťou pre bezpečnostné a automobilové kamery

Značky: Samsungpamäťové karty

DSL.sk, 8.5.2022


Spoločnosť Samsung aktuálne predstavila novú microSD kartu Samsung Pro Endurance, ktorej hlavnou výhodou má byť dlhá životnosť.

Model s najväčšou kapacitou 256 GB má podľa špecifikácie životnosť až 16 rokov kontinuálneho záznamu videa s rozlíšením 1920 x 1080 a dátovým tokom 26 Mbps.

Karta je k dispozícii aj v kapacitách 32 GB, 64 GB a 128 GB, tieto nižšie kapacity majú kratšiu životnosť postupne 2, 4 a 8 rokov záznamu videa.

Podľa Samsungu je karta určená najmä pre bezpečnostné a automobilové kamery ale tiež inteligentné zvončeky s kamerou a nositeľné kamery.

Spoločnosť ale poskytuje na kartu kratšiu záruku ako je avizovaná životnosť pri kontinuálnom zázname videa, dve vyššie kapacity majú limitovanú záruku na 5 rokov, 64 GB na 3 roky a 32 GB na 2 roky.

Karta je podľa Samsungu odolná aj proti vode, testovaná bola v slanej vode v hĺbke 1 meter 72 hodín. Odolná je aj proti röntgenovému žiareniu vrátane štandardných letiskových kontrol, magnetickému poľu v magnetickej rezonancii a pádu z 5 metrov. Prevádzková teplota je -25 až 85 stupňov Celzia, mimo prevádzky -40 až 85 stupňov Celzia. Odolnosť proti opotrebeniu udáva Samsung počtom 10 tisíc zmazaní.

Spoločnosť ale nezodpovedá za stratu alebo poškodenie dát.

Samsung Pro Endurance disponuje rozhraním UHS-I a maximálnou sekvenčnou rýchlosťou čítania 100 MB/s, pri zápise je to pri dvoch vyšších kapacitách 40 MB/s a dvoch nižších 30 MB/s.

Karta sa začala predávať tento týždeň, pre Slovensko majú jednotlivé kapacity odporúčanú cenu postupne 14.9 eura, 23.9, 35.9 a 69.9 eura.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke
Japonská sonda nebola skonštruovaná aby prežila noc na Mesiaci, funguje aj po tretej
Železnice opäť aktualizujú systémy, v noci nebude fungovať internetový predaj lístkov - aktualizácia 1
Vydaná Fedora 40
Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte


Diskusia:
                               
 

Zeleny kreten ma tu pro endurance najmenej 3 roky, mohli to nazvat inak a odlisit ich.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

to je len Evo plus!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jak nema? A toto je co?
https://dopice.sk/qNB
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ne
Ma
Odpovedať Hodnotiť:
 

sak microSD je taka mala a lahka ze aj keby padla z lietadla tak by to mala rozchodit.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

No šak to, že na takú zmenu zrýchlenia stačí pre automobilovú kameru prudšie pribrzdiť a je hneď priekazne po Endurance.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

A keby padala z 10 km výšky, tak pri dobrých poveternostných podmienkach by trvalo možno aj týždne kým by spadla 😯
Jo, tento test aj mne zarezal do očí...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A čo by si ju vyhodil z okna lietadla? Aby je nevcucol motor.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmm..., ale keď ju prvý nájde nejaký vták a zobne ju, tak neviem... ;-)

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kontinuálny záznam 26Mbps po dobu 16 rokov to máme 1560Mbpm a teda 93 600 Mbph a teda za 24 hodín 2.14 Tb a teda za rok 781,1 Tb a 12 497,6 Tb za 16 rokov čo je 1652 TBW ... slušné...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Len ci pocitali s tym, ze kamery podporuju len exFAT, a ked pri kontinualnom zazname bude updatovat FAT tabulku na fixnom mieste, tak bez wear levelingu to zomrie presne tam.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

I bez výpadkov napájania za 16 rokov kontinuálneho záznamu zomrie exFAT priekazne i bez hardvérovej pomoci.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Mozno kamery zacnu zapisovat video ako na pasku, cize kontinualne a rovno do RAW, aby aj pripadne chybne bloky neposkodili privela dat ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A odrátal si čas, keď občas sa na aute nielen vypne motor, ale aj odpojí akumulátor (napr. kvôli výmene...), takže niečo času sa aj ušetrí... ;-)

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Vies, ze na modernom aute sa akumulator meni tak, ze najskor baypassnes ten stary a auto je neprerusene napajane? Rovnako sa tak samotny akumulator nabija? Pretoze ak by si chcel spravit taku srandu, ze autu odpojis baterku a to stylom, vsak odpojime poly, tak mozes byt zrely nasledne na odtah bezohladu na stav akumulatora? To len pre info. Ze vytiahnem baterku a doma ju nabijem moze vyjst dost draho.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Klient mal Toyotu a stacilo mu vymenit baterku v kluciku, aby mu to zablokovalo auto. Taktiez pri uplnom vybiti akumualtora mu zablpkocalo auto. Inak bol s nim velmi spokojny, teraz to po 8 rokoch riskol s Mazdou, uvidime ci sa bude chovat rovnako...
Odpovedať Hodnotiť:
 

To fakt niekto takto debilne vyrába autá? A Ľudom z toho náhodou ešte neprepína??V domácnosti je strata napájania úplne bežná vec. To akože mi prestane fungovať televízor, žehlička, práčka, chladnička...???
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tak ich vyrabaju vsetci, preto som to napisal, pretoze tusim, ze miestne osadenstvo sa do tejto reality zobudi, ked to budu kupovat ako 10+ rocne jazdenky. To iste sa deje na urovni mocoviny - uz to nie su nove auta, uz si ich kupuju aj menej solventni a tak to aj na forach vyzera.
A spotrebic nerovna sa auto, takze si dal nezmyselne porovnanie.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Neviem či nezmyselné ale nejaké... Auto nemám a takúto stupiditu ani nechcem mať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nezmyselne, lebo si auto prirovnal ku chladnicke. Auto je ale pocitac a aj tomu vadi odpojenie od napajania - HW aj ked vydrzi, ale soft sa s tym nevysporiada, ked mu v kriticky moment nieco odpojis. Samozrejme existuje samansky postup ako auto uplne deaktivovat - spravidla v manuali popisany, ale ked mu natvrdo odpojis napajanie - napriklad pri potrebe nabit baterku, ktoru si bol zvyknuty na S120 proste vybrat a v garazi dat nabit, to RJ auta nemusia rozchodit a si zrely na odtah aby ti preinstalovali RJ. Preto su spravene v aute terminaly kam sa mas pripojit a baterku nevyberat- a naschval je demontaz stazena aby ta to ani nenapadlo robit. Taktiez realita uz aj v C segmente, ze keby si si siel kupit baterku, tak pri vymene musis spravit baypass, ale ak aj tuto informaciu vies, ti stacit nemusi - musis novu baterku nakodovat. Inak zhasnes rovnako.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nezhasnes rovnako, kodovat musis len ked menis za iny typ/kapacitu. Kodovanie je na to, aby si riadiacej jednotke dal vediet, co ma od nej ocakavat a ako sa k nej spravat, nie ze menis kus za kus. Pokial tam das rovnaku, nie je co menit.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ved hej, preto som napisal, ze nemusi stacit iba vymenit, nie ze je to vzdy nutne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie ze by som tomu rozumel ale snad tu baterku menis z dovodu ze stara je na odpis. Cize 40Ah za 40Ah moze byt po 6 rokoch brutal rozdiel. A ak toto nepotrebuje zmenu kodovania tak potom uz asi len zmena polarity.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aký bajpas? A to teda potrebuješ ešte 3-tí kus? To je čo za vola, čo to takto vymyslel???
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

vygoogli si, co to ten baypas je aby si nebol za vola sam.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

No schválne, máš baterku s 12V. Dáš paralelne k nej novú s 14V, lebo je nabitá... Takže jedine cez diódu, že? Ty gogol
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pri kluci je to trochu zvlastne, ale asi nie uplne necakane. Pri vybiti akumulatora je to logicke. Dnesne auto ti kvoli ochrane akumulatora ani nedovoli nastartovat ak nema splnene vsetky parametre aspon na hranicnu hodnotu, staci jeden z nich pod hranicu a nenastartujes aj keby akumulator na to kapacitu mal a v starsom aute by dovolilo aj nastartovalo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Klient mal Toyotu a stacilo mu vymenit baterku v kluciku, aby mu to zablokovalo auto. Taktiez pri uplnom vybiti akumualtora mu zablpkocalo auto. Inak bol s nim velmi spokojny, teraz to po 8 rokoch riskol s Mazdou, uvidime ci sa bude chovat rovnako...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na 90% to bude uplne rovnake.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A to je čo za volovinu?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Menil baterku a totok? A co ked menil cele vnutro, prehodil do ineho kluca (novy holo-kluc) a zabudol prehodit RFID identifikator?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Určite sa už každému stalo, že spadol rozkrokom na zábradlie alebo nejakú tyč a nebolo to ani z výšky 5 metrov. 5 metrov je dosť vysoko a kartička je dobre odolná.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

vzdy mi vsetky karty postupne zacali kapat a blbnut, neznasam sd karty. Ci uz drahe aj lacne, vsetko mi kapalo v mobiloch, fotakoch.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

To je hoax.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Snad to bude dobre do 3D tlaciarne... G-kodov sa tam zmesti dost, len by mala byt dostatocne rychla aby z nej stihala tlaciaren citat data.. Lebo ked je ta katra pomala, tak sa tlac zasekava ... a to je problem..
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tu úplne ten use case nevidím.

Ak používaš manuálne nahrávanie na SD kartu, tak pravdepodobne netlačíš tak často aby si SD kartu v rádoch GB tými G code zaplnil velmi často, takže kým zápisov robíš nejaké množstvo, reálnych prepisov máš dosť málo.

Osobne som na mojej tlačiarni ešte kartu nezaplnil. Takže od kúpy mám stále de facto len jeden prepis.

Ak tlačíš fakt často rôzne dizajny, tak doiteruješ k použitiu nejakého print servru a tam v prípade fakt vela zápisov už použiješ reálne ssd a nejaké karty neriešiš.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Samsung je Samsung. Ale nejakú kvalitu, dlhú životnosť či dajbože ešte spoľahlivosť tomuto "výrobcovi" nepripisujte!
Je to nezodpovedné
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Jasne, vsetci vieme, ze SD karty aj pracky idu z tej istej vyrobnej linky!
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár