|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
metase
Od: metase
|
Pridané:
4.10.2006 19:11
konecne idu na vec.
tak vam treba vsetkym piratom piratskym.... aj ked na druhej strane tie ceny bu sa trosku mohli poupravit
|
|
▀▀pocujete
Od: ▀▀pocujete
|
Pridané:
4.10.2006 20:08
>>>>▀▀▀▀pocujete- ako sa vola ten program co si vyberete oblast na obrazovke, a ono sa to nahrava ako video?▀▀▀▀<<<<
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
4.10.2006 20:09
>>>>>>>>>>>>pocujete- ako sa vola ten program co si vyberete oblast na obrazovke, a ono sa to nahrava ako video?<<<<<<<<<
|
|
Raptor
Od: Raptor
|
Pridané:
4.10.2006 20:48
CamStudio
|
|
gsdf
Od: gsdf
|
Pridané:
4.10.2006 21:15
dik
|
|
Mac
Od: Mac
|
Pridané:
5.10.2006 21:59
Máš pravdu
|
|
Biohazard
Od: Biohazard
|
Pridané:
7.10.2006 9:59
Huuha! Len jedna otazka. Kupym si Vista a nemam net. Teda tak nemozem overit pravost do 30 dni. Tak ze mi prestane pracovat????? A druha vec. Naco mi je Vista??? Som ju skusal a nepodporuje to len tie driweri ktore nerad pouzivam ani v XP!!
|
|
Eriknem
Od: Eriknem
|
Pridané:
7.10.2006 21:33
Takisto ako pri instalacii IE7 do XP, vypojil som net, tavaril som sa ze ho nemam, nemal jako skontrolovat a IE7 sa nainstaloval aj bez overenia
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
10.10.2006 15:00
ahsk!!!!!!!!! zamen si za:
A-J
S-B
K-O
H-E
|
|
Bodombass
Od: Bodombass
|
Pridané:
12.10.2006 23:28
Microsoft je pre laikou a hlupákou
|
|
lld
Od: lld
|
Pridané:
4.10.2006 19:12
hh...:D všetky ochrany a zabezpečenia vymysleli iba ludia, a taký ístý ludia ich aj prekonajú, takže pekne krásne počkáme a čo chvíla to fičí na dcčku hehe
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
4.10.2006 20:19
1) Neviem preco by som si mal kupit softver, ktory bude ovladat mna (a moj komp) a nie ja jeho.
2) Neviem preco by som si mal kupit softver, ktory mi urcuje kym, kde a ako ma byt moja elektronika certifikovana kvoli "bezpecnosti".
3) Neviem preco by som si mal kupit softver, ktory nie je o nic lepsi ako softvare zadarmo.
4)Co budu robit ludia bez netu s WGAN? Cez telefon asi tazko.
5)troska zlomyselnosti :) - uz vidim ako legalnym userom vyhaduzje kazdych 5 dni ze maju znova overit :P
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
4.10.2006 20:26
jednoducha pomoc, tak windows nepouzivaj a nemusis pristupit na ich podmienky
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.10.2006 21:11
pekne povedane
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
5.10.2006 14:56
a aky os pouzivas ty alebo aky chces pouzivat?
|
|
TotalAnalBrutalFuckingLolitas
Od: TotalAnalBrutalFuckingLolitas
|
Pridané:
5.10.2006 15:34
Nerozumiem jednému. Ak niečo kúpim, tak to nie je celé moje??? Na celom svete fungujú iba tri veci, ktoré sa predávajú reprodukčne: filmy, pesničky a software. Maliar, sochár alebo výrobca HW (a všetci ostaní na svete) predajú svoj produkt a hotovo! Na základe čoho sa stanoví cena za Vistu? Jej vývoj stál isto miliony dolárov. Rozdelia tieto náklady medzi všetkých obyvateľov planéty alebo iba odhadom medzi potencionálnych kupcov??? Každopádne to bude tak, že vyjdú komplet manažmentu MS milionové odmeny, a podobné "samozrejmosti". A to sa bude Vista predávať sotva mesiac!!! Už len čakám, kedy sa začne platiť za vzduch a budú vyberať poplatky za znečisťovanie ovzdušia vydychovaným oxydom uhličitým!!!
|
|
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
10.10.2006 18:04
ale anal, ty nekupujes software, ty kupujes licenciu na jeho pouzivanie, a v tom je TotalAnalBrutalFucking rozdiel, az nie vacsi...
|
|
Biohazard
Od: Biohazard
|
Pridané:
7.10.2006 10:01
RemuS !!!! Teraz si povedal cistu pravdu!!! ;)
|
|
Bl@ck Angel Death
Od: Bl@ck Angel Death
|
Pridané:
5.10.2006 10:29
Dufam ze mas pravdu ale hadam hej... :-)
|
|
aha.
Od: aha.
|
Pridané:
4.10.2006 19:13
všetko je to bla bla bla
|
|
burner
Od: burner
|
Pridané:
4.10.2006 19:17
hh. uz vidim ten patch, ktory vzdy po 29 dnoch instalneme a kazdy mesiac bude defacto novy windows, cize billy sa s tou ochranou moze strcit :D
|
|
Azrael
Od: Azrael
|
Pridané:
4.10.2006 19:25
Nemyslim ze to bude take komplikovane :)
|
|
Blade
Od: Blade
|
Pridané:
4.10.2006 19:18
kazda ochrana sa da prelomit , len to bude nejaky cas trvat
|
|
majki
Od: majki
|
Pridané:
5.10.2006 23:39
ta ochrana bude prelomena skôr, ako bude oficiálne ten zázrak predstavený :)
|
|
Eric
Od: Eric
|
Pridané:
4.10.2006 19:27
Je to totalna blbosť ako pridu zákazníci ktorý si kupia aj oficialne Vistu a nebudú mať pripojenie do internetu !!!!! Sme na Slovensku a fakt niekde nieje kvalitné pripojenie na internet ja mám obdobný problem a riešil som ho asi tri roky. Cez pevnú linku je problem z hlasom to je vyjadrenie z telekomu, Orange internet mi po roku viazanosti dovolili predčasne zrušiť zmluvu bez platenia pokuty, a moja aktualna a jediná technologia po troch rokoch experimentovania je Flarion + antena, dokonca ani obecný úrad nemá poriadny internet ide cez pevnú linku a len sa sťažujú čo nato povie Mrkvosoft !!
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
4.10.2006 19:32
v tom pripade si to mozu aktivovat cez telefon
|
|
Eric
Od: Eric
|
Pridané:
5.10.2006 7:55
Každý mesiac telefonovať nie je to drzosť a učty bude platiť Mrkvosoft. Toto už hraničí len žalobou lebo ak si niekto kúpi produkt mal by byť aj spokojný a nie obmedzovaný !!! Mrkvosoft tiež tvrdí že platiaci zákazníci majú pociťovať výhody legálnych programov ak toto je výhoda tak XP je posledný produkt čo som si od Mrkvosoftu kúpil už nikdy viac. Úrady na ochranu spotrebiteľa by už mali začať konať lebo je to nelegálne a v rozpore z dobrým mravom!!
|
|
fallout
Od: fallout
|
Pridané:
5.10.2006 11:27
tím že si to kúpiš, automaticky pristupuješ k ich podmienakam, takže so žalobou ťa možu bozať v riť. súhlasíš s podmienakmi, kúpiš si, ak nemáš net tak máš smolu. Ak nechceš tak si maj linux alebo Mac os X.
|
|
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
5.10.2006 22:41
To nie je pravda.Jednostranne nevyhodna zmluva sa da sudne napadnut a bude oznacena ako neplatna! Skoda ze nepoznas legislativu, inak by si netrepal...
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
9.10.2006 15:18
uuu tak ty si cisty genius. asi si jediny kto na to prisiel XD. microsoft ma mozno viac pravnikov ako si ty v zivote videl ludi.
|
|
pumaperez
Od: pumaperez
|
Pridané:
12.10.2006 0:05
a preto dostali pokutu od EU? niekde nepomozu ani najlepsi pravnici, ak sa do toho pusti birokracia z EU...:-)
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
5.10.2006 23:34
Podla mna nebudes musiet kazdy mesiac telefonovat. Iba raz na zaciatku.
Mali by mat telefonicke centrum na tie kluce aj na Slovensku inak.
A je to trosku nefer, ale asi sa dnes uz inak neda. Ludia kradnu a ano, je to kradez. Len to tak nevyzera.
Niektore vyhody MS softov si proste treba kupit. Alebo pouzivat kupene ine vyhody MacOS.
|
|
Eric
Od: Eric
|
Pridané:
4.10.2006 19:31
Nepíšte presťahovať, ludia nemajú príjem ako by sedeli v parlamente.
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.10.2006 19:36
Vezmem to teoreticky, ked nebude mozne mat Vistu nelegalne, kupi si ju viac uzivatelov (kazdy na nu prejde, toho sa nebojim, preotoze vacsina ludi rada hra hry a novy hry budu potrebovat dricetX 10, ktory bude len vo Viste) a teda bude vacsi zisk a teda si budu moct dovolit zrazit nadol ceny a teda nalakat este viac potencialnych zakaznikov a urobit dobru vec pre vsetkych. Takze Microsoft, vela zdaru!
|
|
fiihaa
Od: fiihaa
|
Pridané:
5.10.2006 9:44
no v eu to az tak neplati
tu nieje situacia ze vydanim novej hry si kazdy kupuje novu grafiku ako amici -- a aj preto sa robia hry zvlast pre usa a eu (co maju spolocny jazyk ale rozdielnu HW narocnost)
|
|
brďo
Od: brďo
|
Pridané:
5.10.2006 21:44
to počujem prvýkrát že by sa líšili verzie pre trhy hardwawrovou náročnosťou...
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
5.10.2006 23:40
Aj ja by som rad pocul nejaky priklad... ??
|
|
Pumaperz
Od: Pumaperz
|
Pridané:
12.10.2006 0:11
no pridam sa aj ja k ziadosti o priklad...:-))) lol
|
|
maco
Od: maco
|
Pridané:
6.10.2006 17:31
alebo sa zacnu robyt hry na linux, mac a x os co este vyde :P
|
|
Mums
Od: Mums
|
Pridané:
11.10.2006 16:47
No ja by som prijal kebyze sa zacne vecsina hier vyrabat na Mac OS X. Uz som videl napriclad Rolller Coaster Tycoon 3...
Chcem na iMac prejst aj ja len este chybaju farebne obrazky(lowe). Ale ked budu tak bez vahania sa vykaslem na cely ten ich nedokonaly posraty windows.
|
|
,.,
Od: ,.,
|
Pridané:
4.10.2006 19:37
Aj tak na vsetko sa pride ako je to s XP.Stiahol som si Legalizator a mam pokoj usetril som niekolko tisic.A to určite bude aj s Vista len stači pozeram na rozne fóra.
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
5.10.2006 15:02
a mohol by si mi poradit ten legalizator??? pls
|
|
all
Od: all
|
Pridané:
4.10.2006 19:38
Zlaté Windows 3.11 su najlepšie.
|
|
y0g
Od: y0g
|
Pridané:
4.10.2006 19:48
a co.. budem reinstalovat kazdych 28 dni :P otravne tonebude..ale vobec :D akoze joke
|
|
gfru
Od: gfru
|
Pridané:
4.10.2006 19:56
Windows nepracuje nikdy :D
Ale aj tak sa najde sposob obist to. :-(
|
|
gfru
Od: gfru
|
Pridané:
4.10.2006 19:56
Windows nepracuje nikdy :D
Ale aj tak sa najde sposob obist to. :-(
|
|
wickyno
Od: wickyno
|
Pridané:
4.10.2006 20:35
no takze kazdych 30 dni pustim 5 minut norton ghost a je vystarane, aj tak sa tesim kedy ms zaplati tu pokutu 280 mil eur a dufam ze budu dostavat ovela vacsie vacsie pokuty a spadnu na hubu... linux rulez...
|
|
mickino
Od: mickino
|
Pridané:
4.10.2006 20:50
Tak ked linux rulez, tak preco pouzivas Windows?
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.10.2006 21:13
lebo je re*ard a flamer, preco asi?
|
|
Raptor
Od: Raptor
|
Pridané:
4.10.2006 20:51
Vistu nechcem => nemam problem.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.10.2006 23:19
ani ja si neprosím.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
5.10.2006 23:43
Mne na nej neskutocne vadi, ze zbytocne zerie strasne vela resources a nic nove to nema. Ale, bohuzial, skor ci neskor sa prevali (na novych compoch a tak). Budes ju raz mat, je to vysoko pravdepodobne.
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
6.10.2006 15:17
podla mna noveho tam je az az, len ked sme zvyknuty na XP a nepozname to "nove" tak to nevieme vyuzivat :) .. ale suhlasim s nazorom ze to zerie az prehnane vela systemovych prostriedkov ;)
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
7.10.2006 1:03
Určite raz áno, tak ako som niekedy nechcel prejsť na xp, tak ani teraz nechcem vistu. No a nakoniec ma k tomu prinútili zákazníci...
|
|
Hannibal
Od: Hannibal
|
Pridané:
4.10.2006 21:01
a preco v ankete neni moznost ze vobec?
|
|
ja
Od: ja
|
Pridané:
4.10.2006 21:12
poznam ludi ktori nemaju internet a ani ho nechcu.to maju pocitac vyhodit?.
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.10.2006 21:13
nie, dat mi ho :)
|
|
omg
Od: omg
|
Pridané:
4.10.2006 21:18
alebo mne :()
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.10.2006 23:21
Dobre, ale najprv nech si odcvaknú elektrinu a nabrúsia kamennú sekeru....
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
4.10.2006 21:20
dx10 hry pridu tak za rok (crysis cca leto2007) Vacsina z 1. varky pojde aj dx9, a bude vyzerat podobne ako na dx10. Predpokladam, ze skutocne nasadenie dx10 pride tak za 2-3 roky, co je dostatocne obdobie pre sikovnych ludi na spojazdnenie noveho windowsu. A ak to nahodou nepojde, svet zazije masivny nastup linuxu (co ale Bill nedovoli).
|
|
Caprik®
Od: Caprik®
|
Pridané:
4.10.2006 21:33
serem vam na cely je... windows. Aj tak to cracknu. A debilny microsoft sa moze strcit aj s ich vymyslami su pre mna potrebny jak nohavicky slapke
|
|
Caprik®
Od: Caprik®
|
Pridané:
4.10.2006 21:33
serem vam na cely je... windows. Aj tak to cracknu. A debilny microsoft sa moze strcit aj s ich vymyslami su pre mna potrebny jak nohavicky slapke
|
|
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
4.10.2006 21:34
Ja verim ze DX 10 sa nejak prekope aj na XP
|
|
fiihaa
Od: fiihaa
|
Pridané:
5.10.2006 9:47
podla mojho skromneho nazoru nie
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
5.10.2006 14:09
podla toho ako si povedie nova vista. Ak sa dostatocne rychlo nepretlaci na trh, tak nvidia & ati budu tvrdo tlacit na Billa aby spristupnil dx10 aj na XP
|
|
someone
Od: someone
|
Pridané:
4.10.2006 21:37
vitaztvo vecnej naivity (mrkvosoft) :-)
|
|
-=AxWeLL=-
Od: -=AxWeLL=-
|
Pridané:
4.10.2006 21:47
Windows Vista bude najhorsi OS v histori vela ludi prejde na Linux ktory je o 5000% lepsi :-)))
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.10.2006 22:20
Mám opačný názor.
|
|
m.es
Od: m.es
|
Pridané:
4.10.2006 22:47
jj, kazdy pride zachvilu nato,ze linux je hovadina. Strcte si to doprdele, MS sa aspon snazi obmedzit tie hovada,ale zas si myslim,.ze pre studentov by mali dat dost velke zlavy a po firmach musia ist,
\
|
|
palko444
Od: palko444
|
Pridané:
5.10.2006 9:08
ak mas dost rozumu precitaj si toto mozno z toho nieco aj pochopis.
linux rulez
http://blackhole.sk/node/993 1+2 diel
http://blackhole.sk/node/1005 3 diel
|
|
iibpuheijc
Od: iibpuheijc
|
Pridané:
4.2.2008 22:05
Hello! Good Site! Thanks you! otjuvcowsog
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
5.10.2006 15:21
Ja zas mam nazor, ze ked ur mrkvosoft kopiruje ostane OS, tak by to mohol robit aspon rychlejsie. Niektore funkcie MacOS nema vo WINDOWSOCH ani po 10 rokoch
http://blackhole.sk/node/783
http://blackhole.sk/node/993
http://blackhole.sk/node/1005
|
|
cynrqwnzzo
Od: cynrqwnzzo
|
Pridané:
4.2.2008 22:06
Hello! Good Site! Thanks you! pcpyqtelphw
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
5.10.2006 15:22
Ja zas mam nazor, ze ked ur mrkvosoft kopiruje ostane OS, tak by to mohol robit aspon rychlejsie. Niektore funkcie MacOS nema vo WINDOWSOCH ani po 10 rokoch
http://blackhole.sk/node/783
http://blackhole.sk/node/993
http://blackhole.sk/node/1005
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
5.10.2006 15:07
linux moze byt dobry aky chce ked na nho neurobia ziadnu dobru hru a poriadny soft
|
|
:PP
Od: :PP
|
Pridané:
7.10.2006 1:18
heh keby si nebol taky debil a vedel o emulatoroch na linux tak si na nom zahras aj hru aj nainstalujes soft ktory bol povodne vypracovany pre windows:D:D
|
|
WINE
Od: WINE
|
Pridané:
7.10.2006 14:50
Wine Is Not Emulator
:-)))))
|
|
Dano
Od: Dano
|
Pridané:
4.10.2006 23:02
pre metase : Tak my piráti , ak chceš vyje*ať nejakých 13 litrov za nejaký operačný systém čo ti pôjde ako zváranie zápalkou tak nech sa páči...
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
4.10.2006 23:33
keby chcel Microsoft tak by zabespecil už XP ! Je to len mediálna hra aby ľudia nešpekulovali a kúpili si systém.
Keby to skutočné urobili -tak by ľudia začali pomalí prechádzať na Linux a ten by sa začal viac vyvíjať lebo by bol v kurze.
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
5.10.2006 14:12
presne tak! to ze 95/98/me/2k/XP/2k3 funguje aj neoficialne je naschval. Aj vista pojde.
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
5.10.2006 15:10
to je mozno pravda ale potom by sa platilo aj za linux
|
|
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
5.10.2006 22:46
Ty idiot, rozmyslas vobec? Vies co je to GNU/GPL???
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
6.10.2006 0:00
Su ale aj neotvorene distribucie. Ktore sa daju dalej legalne zpenazit. A aj keby to bolo 100x GNU/GPL, 90% sektretariek je zdrojak ukradnuty, zaplaty a obnovy opensource softov nepohodlne, nekompatibilita s kolegynou obrovskou pritazou. Chcu rychlo rozmailovat zakaznikov a ist domov k detom.
To, za co platis u MS je standard. To, ze zopar ludi ide "open formatmi" proti tomu je logicke a ziaduce, ale je to zbytocne, blbe a v konecnom dosledku proprietarne riesenie. Ludia pouzivaju MSN, lebo to je jednoduche.
WMP je vsade. Strasne vela ludi nevie nainstalovat a pouzivat iny player. A nechce. Naco. Play a stop robi kazdy rovnako.
Ludia tu na DSL su v tomto vsetkom vacsinou machri, nadsenci, programatori, predajcovia techniky, preto maju svoju pravdu. Ak nas to bavi, pome sa sparat v Linuxoch. Ale presadit to lahko dalej je nemozne, kvoli tym ostatnym.
Preco si komplikovat zivot? Za ten cas, co sa naucim pouzivat zasa novy Linux mozem zarobit na 4 Visty. A potom dalej na 8. Stoji to za to? :)
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
4.10.2006 23:33
keby chcel Microsoft tak by zabespecil už XP ! Je to len mediálna hra aby ľudia nešpekulovali a kúpili si systém.
Keby to skutočné urobili -tak by ľudia začali pomalí prechádzať na Linux a ten by sa začal viac vyvíjať lebo by bol v kurze.
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
4.10.2006 23:38
A power user m.e.s debil s krpatim rozumom. Ti mas fakt nasrate v hlave pokial tem co ma linux vie ho ovladat a vie viac ako stikat next, next tak sa ti na vistu vyjebe. Ti potrebujes idot stupid luser easy system. Keby som ta stretol a by si urazal linux a potom linuxarov tak ti napravim fasadu.
Linux rulezz.
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
4.10.2006 23:42
ty pacient-ja som chvalil linux!!!!!!
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
4.10.2006 23:44
ty pacient-ja som chvalil linux!!!!!!
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
5.10.2006 14:15
no ja napriklad potrebujem system, kde si viem naistalovat nvidia ovladace systemom setup...niekolko krat next.. finish. Nechcem sa stym srat pol dna, a nakoniec to aj tak nejde. Linux ma pred sebou este dlhu cestu.
|
|
__slack
Od: __slack
|
Pridané:
5.10.2006 20:43
vies co je haluz? prave som instaloval driver od nvidie na slackware ... jedine co som potreboval bolo vypnut Xka a potom stacilo kliknut v mc na instlacny subor s koncovkou run a next next yes no yes a bolo to. faaaaaaaaaaaaaakt zlozite ....
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
6.10.2006 0:06
no yo, ja som skusal mandriva 2007 rc2 amd64. Tos nepodarilo sa mi to rozbehat :/
|
|
caute
Od: caute
|
Pridané:
4.10.2006 23:39
ze vraj za trest z nelegalnosti nepojde Internet explorer!!!
VED PREDSA INTERNET EXPLORER JE TREST SAM O SEBE!!!!!
|
|
-0-
Od: -0-
|
Pridané:
4.10.2006 23:59
no ved hej ale v tom rezime nic ine nepustis...
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
4.10.2006 23:56
Ja som to nepisal nateba ale na toho blba. Aj som uviedol jeho nick. :D
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
4.10.2006 23:58
Mno nic. IE nestoji za rec taku vec si mozu strcit do prdele.
|
|
jojko
Od: jojko
|
Pridané:
4.10.2006 23:58
:D
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
4.10.2006 23:59
nnn
|
|
steve
Od: steve
|
Pridané:
4.10.2006 23:59
lenze co je smutnejsie je to ze ak sa cloveku nepaci moze si bud trhnut nohou abo zacat makat na linuxe co nemusi byt pre niektorych sranda. alebo ostat na xp ale to uz je o inom troxa.
|
|
ja+
Od: ja+
|
Pridané:
5.10.2006 0:00
nepouživam win. mám Ubuntu
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
5.10.2006 0:00
a ja mam kalkulacku a dobre je
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
5.10.2006 0:04
Win nemam mam Gentoo a eCS.
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
5.10.2006 0:04
Win nemam mam Gentoo a eCS.
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
5.10.2006 0:07
Win nemam mam Gentoo a eCS.
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
5.10.2006 0:08
Win nemam mam Gentoo a eCS.
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
5.10.2006 0:13
nnnn
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
5.10.2006 2:43
Jeeej tu sa zase zislo primitivov... to sem prispievaju deti zo ZS na hodine informatiky?
Vzdy .. opakujem VZDY, ked je rec o IE, WIN, alebo niecom inom od MS, sa najde spusta alternativcov co maju nutkanie prejavit svoj odpor a vyvolavat tym flame. Tiez nie som zastanca vsetkeho SW, pripadne hier, alebo inych OS, ale to co ma nezaujima, k tomu sa nevyjadrujem - lebo viem ze pre inych je to ta spravna volba, vedia preco to pouzivaju.
Niekto sa skodoradostne tesi na to, ako dostane MS pokutu od EK - co myslite kto to nakoniec zaplati? :)
Niekto nadava ze si nieco musi kupit - nemusi, ma aj free alternativu. Ludia z MS nemakali na novom SW pre to aby spravili radost komunite.. Vyvijaju za peniaze, aby uzivili svoje rodiny a pod - nie je to open source, a tiez sa nejedna o amatersku aplikaciu pre jeden ucel. Vyvoj nieco stoji, tak sa nedivte ze ho niekto musi aj zaplatit - suhlasim s nazorom ze ceny su predsalen dost uletene, ale ako tu uz bolo spomenute - dufam ze s nizsou mierou piratstva sa casom tie ceny zmiernia. A odkedy MS spustil WGA, tak miera piratstva celkom uspesne klesa, neda mi nespomenut zakaznika, ktoreho ta hlaska o pouzivani ilegalneho softveru dostala natolko, ze prisiel k nam a mal zaujem o legalny Win so slovami "viete ja uz nechcem byt pirat - nerobi to dobrotu" :)
MS sa rozhodol proti piratstvu bojovat a je najhorsi - neviem kto kde robite, ale ak ste niekto napriklad kuchar, tak sa k vam pridem velmi rad zadarmo najest :)
Dalej ma tu celkom povavila hlaska, nieco na styl ze "pracuje ako zvaranie zapalkou" :D .. oo ano beta1, beta2 skutocne.. ale RC1 uz na tych normalnych masinach dnesnej generacie nemaju problem ;) Na starom srote nepobezi "prekrasne" KDE rozhranie linuxu tiez zrovna najsviznejsie ;) Navyse k prechodu vas nikto nenuti - kto chce, moze prejst. Ma slobodu vyberu.
Moje osobne dojmy z Visty? Mal som moznost odskusat, mal som moznost zucastnit sa MS konferencii zameranych na jej prezentaciu - hodnotim kladne co sa "user friendly" tyka. A to ako je skutocne bezpecny (lebo tymto sa az prilis pysia) ukaze aj tak az cas - ale pri tak velkom projekte je uplne normalne ze sa vyskytnu chyby mensie/vacsie. Skorej by som prikladal vahu na to, ako si s nimi poradit.
Nenadaval som tu na linux, tak mi nenadavajte, ze som zastancom Win - z mojho hladiska pre moje pouzitie je to vyhodnejsia volba a pouzivat ho planujem i nadalej.
|
|
hmmm
Od: hmmm
|
Pridané:
5.10.2006 7:32
no ja som si po xx rokoch pouzivania "PC" a "Windows" povedal ze chcem konecne pocitac, a konecne operacny system, preto prechadzam na MAC :)
|
|
TOM
Od: TOM
|
Pridané:
5.10.2006 8:21
Aspoň vidno, že tu niekto píše trochu aj z rozumu, nielen žlčou.
Windows mám - kúpený, je na neho (žial) najviac programov a aplikácií, no súhlasím aj s názormi jeho odporcov - je to jedno veľké demo, najväčší odrb na ľudstve aký sa kedy komu podaril. Odhliadnúc od toho, že je to s najväčšou pravdepodobnosťou len polepenec pokradnutých a okopírovaných nápadov, systém ktorý poškodzuje sám seba, až príliš na ňom poznať, že tvorcovia "nejako musia živiť rodinu"...
Jeden citát: Keby stavbári stavali tak, ako (niektorí) programátori programujú, kdejaký odkundes by jedným prstom zrútil celú ľudskú civilizáciu...
|
|
John Doe
Od: John Doe
|
Pridané:
5.10.2006 10:00
Nevies o com pises ...
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
5.10.2006 14:23
predstav si ze by si musel kazdy mesiac nechat opravit omietku, raz za pol roka vymenit vsetky vodovodne potrubia. Cez strechu by ti aj tak zatekalo, a tak by ti stavebna firma po 5 rokoch povedala, ze si musis nechat postavit novy dom. Bol by si stastim cely bez seba. Navyse ked by si ta firma pracovala s 200-300% rabatom. (ms ma podla mna ovela viac)
|
|
TOM
Od: TOM
|
Pridané:
5.10.2006 8:22
Aspoň vidno, že tu niekto píše trochu aj z rozumu, nielen žlčou.
Windows mám - kúpený, je na neho (žial) najviac programov a aplikácií, no súhlasím aj s názormi jeho odporcov - je to jedno veľké demo, najväčší odrb na ľudstve aký sa kedy komu podaril. Odhliadnúc od toho, že je to s najväčšou pravdepodobnosťou len polepenec pokradnutých a okopírovaných nápadov, systém ktorý poškodzuje sám seba, až príliš na ňom poznať, že tvorcovia "nejako musia živiť rodinu"...
Jeden citát: Keby stavbári stavali tak, ako (niektorí) programátori programujú, kdejaký odkundes by jedným prstom zrútil celú ľudskú civilizáciu...
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
5.10.2006 8:28
podla tvojho clanku som skor pochopil ze si jeho predajca.
tento tvoj prispevok je (mierne ?) dezinformacny. to je samozrejme moj osobny nazor :P
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
5.10.2006 8:29
podla tvojho clanku som skor pochopil ze si jeho predajca.
tento tvoj prispevok je (mierne ?) dezinformacny. to je samozrejme moj osobny nazor :P
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
5.10.2006 11:25
Ano som predajca vyp. techniky ale nielen WIN :) Ale skus vysvetlit beznym uzivatelom co pomaly nevedia ako sa zapina PC, ako sa pracuje s linuxom ;) Linux je dobry, ale tiez nie na vsetko a pre vsetky sorty uzivatelov. Keby bol dopyt po komercnych verziach Linuxu, predavame aj linux - ja z toho ze zakaznikovi predam WIN nemam nic :). Kto win nechce, ten si uz nahodi svoju distribuciu Linuxu ktory ma free ;) v tom predsa nebranim nikomu :)
Navyse prispevok nema "informacny" charakter, preto mi pripada pritiahnute za vlasy ked pises "dezinformacny" - je to len vyjadrenie vlastnej myslienky (sucasna vlada este vlastny myslienkovy chod nezakazala). Snad si nebudem nadavat na to co pouzivam a bez coho by som sa nezaobisiel, aj ked som si vedomy jeho nie 100% dokonalostou.
|
|
ale ale
Od: ale ale
|
Pridané:
5.10.2006 14:38
1. si predajcom OS
2. z predaja OS mas zisky len z winu
3. "zivis svoju rodinu"
...no a tvoja objektivita je v pi**
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
5.10.2006 19:56
na takom WIN ma firma zisk sotva par korun - je to skorej doplnok k zostavam. Nie som predajcom len WIN, WIN je len jedna z mnozstva komodit. Rodinu nezivim, zivim len seba :) - a z predaja WIN by som ani seba neuzivil ;)
este mas nieco? :D btw win som pouzival aj predtym nez som bol jeho predajcom a nic sa medzitym nezmenilo, tak si mozes dalej pisat svoje pochybne zavery ;)
|
|
Bl@ck AngEl Dea@h
Od: Bl@ck AngEl Dea@h
|
Pridané:
5.10.2006 10:45
No ale z tolky penazi uzivia aj afriku co zarabaju takze tak nie len svoju rodinu ked sym dostane uz v 15 rokoch nove ferari
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
5.10.2006 15:32
Ked ten OS uz robia za peniaze "profesionali", tak za to ocakavam ze tomu bude zodpovedat aj kvalita. O trocha vyssie su clanky o Mrkvosofte na Blackhole.sk. Odporucam precitat si. Cele. Rozne chyby Microsoftu ako aj chyby vo Windowsoch su tam rozpisane velmi pekne. Po precitani Ti odporucam si na mesiac pozicat Apple. Som si isty, ze z tvojho hladiska pre tvoje pouzitie bude MacOS vyhodnejsia volba a budes ho pouzivat nadalej
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
5.10.2006 15:32
Ked ten OS uz robia za peniaze "profesionali", tak za to ocakavam ze tomu bude zodpovedat aj kvalita. O trocha vyssie su clanky o Mrkvosofte na Blackhole.sk. Odporucam precitat si. Cele. Rozne chyby Microsoftu ako aj chyby vo Windowsoch su tam rozpisane velmi pekne. Po precitani Ti odporucam si na mesiac pozicat Apple. Som si isty, ze z tvojho hladiska pre tvoje pouzitie bude MacOS vyhodnejsia volba a budes ho pouzivat nadalej
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
5.10.2006 20:01
Dakujem za ochotu pomoct mi s vyberom, avsak naozaj pre mna by apple dostacujuci nebol - snad len pri tvorbe webu a grafiky - a tym to hasne. PC nemam len pre seba, nechavam k nemu pristup aj dalsim, takze keby ja som sa zrovna prestal zaujimat o hry tak dalsi zaujem maju - a neviem si predstavit otcovi ktory potrebuje nieco z netu, vysvetlovat odlisnosti :))
Pri tak velkom SW balicku treba ratat s chybami - aj apple ich ma, aj linux.. pozri sa vsak kolko % trhu ovlada ktory OS, a mozno ti dojde ze preco su chyby WIN tolko popularne ;)
BTW ale vsak ja po tebe neziadam aby si WIN pouzival. vsak pouzivaj to co je ti srdcu milsie, ja ti to len prajem pouzivat OS s ktorym si rozumies pre tvoje ucely. :)
Preco maju alternativci stale chut na flame? hm hm... nech sa kludne rozculuju mna to rozculovat nebude :)
|
|
Mem
Od: Mem
|
Pridané:
5.10.2006 8:34
MSDN AA rulezz :)
|
|
xxxxx
Od: xxxxx
|
Pridané:
5.10.2006 8:59
hmm veelmi zaujimave :)) chcel som reagovat ale skutocne to nema zmysel:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
|
Azx
Od: Azx
|
Pridané:
5.10.2006 9:30
Nejaka stavkova kancelaria, by mohla ponuknut moznost tipovat, kolko ta super ochrana vydrzi. Tipujem, ze ani tych 30 dni.
|
|
Rozdiel medzi aktivaciou a overenim
Od: Rozdiel medzi aktivaciou a overenim
|
Pridané:
5.10.2006 9:45
Aky je prosim Vas rozdiel medzi aktivaciou a overovanim pravosti Windowsu? Ja totiz uz niekolko mesiacov uspesne fachcim na cisle, co som si odpisal z jedneho vystaveneho PC v Tescu a dokonca som ho dal uz aj na druhe PC. Obidve funguju v pohode, komplet sa aktualizuju a nik ma neotravuje, ze nemam prave cislo. To konkretne PC je uz z Tesca prec, takze na jednom cisle fungujeme minimalne traja. Tak co sa vlastne overuje?
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
5.10.2006 15:30
mne uz aj napisalo ze mam ilegal a aktualizovalo sa mi to iste aj brat este aj neviem kolki lebo to cislo mam z nemenovaneho obchodu. teraz so preinstaloval win xp a uz mi to nepise bo mam nod32.
|
|
FBI
Od: FBI
|
Pridané:
7.10.2006 1:13
zastavíme sa na pokec budúci týždeň v pondelok...nič nemaž, chceme len vidieť ako to ti to všetko funguje....
|
|
fiihaa
Od: fiihaa
|
Pridané:
5.10.2006 9:54
heh stale si hovorim ze prejst uplne na linux bude pre mna blbost -- hlavne preto ze mi nepojdu hry -- a teraz som sa tak zamyslel ze okrem solitairu som uz asi dva roky nic nehral ;)))))))))))))))))) -- hmmm nahodim ho aj doma ?? ;)
|
|
Zlad!
Od: Zlad!
|
Pridané:
5.10.2006 10:31
flaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame
microshit suxx
:)
|
|
XXX7
Od: XXX7
|
Pridané:
5.10.2006 11:04
na mojej hracej konzole (desktop) sice bezi windows, ale pracujem na linuxe (Fedora Core 5 na ntbk) a mozem povedat ze uuuuuuplne bez problemov.
Ludia co pracuju na windows nepoznaju ten nadherny pocit a pohodicku ked clovek zapne komp a ten mu bezi...jednoducho funguje..
verim ze Mrkvosoftacka ochrana bude prelomena skor ako ubehne 30 dni na prvej nainstalovanej ilegalnej kopii. Je to vlastne dobre ze Mrkvosoft vychovava hackerov.
Ked Bill a spol. ukradnu system alebo technologiu, je vsetko OK, ale ked end user si nainstaluje nacierno bios pre svoju hraciu konzolu (aka. windows) tak je zle...
|
|
Accuphose
Od: Accuphose
|
Pridané:
5.10.2006 11:16
Vista minimálně rok nebude optimalizovaná, navíc pro domácí uživatele je Vista zbytečný špás, co se týká Direct X 10, pokud Microsoft neustoupí zájmu producentů velkých firem, tak má smůlu, počet her pro Direct X10 je přímo úměrný koupi pro domácí uživatele.
|
|
FMG.sk
Od: FMG.sk
|
Pridané:
5.10.2006 11:35
24 hodim po RTM bude cela Vista hacknuta.....takze sa len smejem :D
|
|
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
5.10.2006 22:54
nie nahodou cracknuta, debilko? Robis sa chytrym a pritom vies hovno.
|
|
XXX7
Od: XXX7
|
Pridané:
5.10.2006 12:22
na mojej hracej konzole (desktop) sice bezi windows, ale pracujem na linuxe (Fedora Core 5 na ntbk) a mozem povedat ze uuuuuuplne bez problemov.
Ludia co pracuju na windows nepoznaju ten nadherny pocit a pohodicku ked clovek zapne komp a ten mu bezi...jednoducho funguje..
verim ze Mrkvosoftacka ochrana bude prelomena skor ako ubehne 30 dni na prvej nainstalovanej ilegalnej kopii. Je to vlastne dobre ze Mrkvosoft vychovava hackerov.
Ked Bill a spol. ukradnu system alebo technologiu, je vsetko OK, ale ked end user si nainstaluje nacierno bios pre svoju hraciu konzolu (aka. windows) tak je zle...
|
|
Tomi
Od: Tomi
|
Pridané:
5.10.2006 12:27
hm..skor prestane fungovat original verzia kde bude chudak uzivatel co si to zaplati bez vedomia kontrolovany ako ta ktoru kreknu par dni potom sa objavi na pultoch..
|
|
klementin
Od: klementin
|
Pridané:
5.10.2006 15:33
ani som ten clanok necital ani sa mi to neche... pretoze kazda ochrana sa da prekonat a na windows to plati tiez...
kedze na novy OS potrebujete novy PC a nie naopak tak dakujem pekne...
jediny system na ktory prejdem z XP bude gentoo linux... ale este musim poriesit dolezite programy ktore uzivam...
kto zastava ms nech si ho zastava dalej ale podla mna su to hovada... nehladiac na to ze pouzivam Xp ... pretoze ho pouzivam z nutnosti ...
dufam ze EU bude pokracovat v "buzerovani" M$
|
|
max
Od: max
|
Pridané:
5.10.2006 17:12
A co ked budem pouzivat vistu na PC bez pripojenia na internet? co potom?
|
|
Tipi
Od: Tipi
|
Pridané:
5.10.2006 17:58
Ak by XP stál 500,- MOC, Vista povedzme 1000,- (akože cool novinka) tak by som povedal, že MS Win všeobecne nie je až taký zlý OA. Ale ak si zoberiem, že koľko za ne pýtajú... tak teda dovidenia!
|
|
vvb
Od: vvb
|
Pridané:
5.10.2006 19:33
Zratajte si novinky, ktore prinasa Vista (hlavne ta 32 bit) a zistite, ze prechod na nu nema prakticky zmysel. Je to de facto servis pack 3 pre XP. Je to len marketingovy tah Microsoftu, len aby (nebodaj) nebudili dojem, ze stagnuju...
Vista Aero je o nicom a Media center je pre mna uplnym nezmyslom a nepraktickou vecou v pocitaci. Ale mozno niekto pre to najde vyuzitie.....
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
6.10.2006 15:35
Hm ta hlavna zmena je zmena filozofie pri praci so subormi napriklad :) .. WinFS zrusili, lebo uz ozaj nema zmysel, ked ku vsetkemu sa rychlo dostanem cez "start" bez toho aby som vedel kde som dany subor ukladal - staci ak si pamatam o co v nom bolo alebo aky som mu dal nazov.. takisto virtualne zlozky a ich triedenie.. je toho dost. Graficke rozhranie nema vyznam komentovat - to nema prakticky vyznam ziaden, a to ze bude novy system s novym rozhranim grafickym sa priam ocakava. Zmenena bola aj filozofia bezpecnosti a pod .. vo viste uz nie je User, a Administrator.. vo viste je User a User .. Ak ma dany User administratorske prava, tak sa mu docasne pridelia len v pripade ze si to sam odsuhlasi, cim by sa malo zamedzit samovolnemu spustaniu aplikacii s vyssimi pravami ohrozujucimi beh systemu.. (samo len v pripade zapnuteho UAC)
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
5.10.2006 20:48
kaslat na vistu,long live piratske xpcko.
|
|
papek
Od: papek
|
Pridané:
5.10.2006 21:27
stačilo bi keby upravili naše výplaty smerom hore.potom bi boli ceny ok
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
6.10.2006 15:24
niekedy staci tak malo..
napriklad dostudovat aspon ZS :)) a hned je plat lepsi :D
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
5.10.2006 21:55
Jeeeeeej, flame! super, tolko chujov pokope xD tu je to skvelé. Jupíiii. No aspoň Vám to všetkým nepojde dlho. Alebo chcú donútiť k častému reinštalu aby sa toľko ľudí nesťažovalo, že majú pokazný win.. Nestihnú ho pokaziť.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
6.10.2006 0:12
Neviem, ako to robis, ale Teba treba uznavat :D
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
6.10.2006 0:58
Ďakujem ;-)
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
6.10.2006 23:41
?? :D
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
7.10.2006 1:17
Heh, výborne, môjho dvojníka som konečne naučil písať s diakritikou. Aspoň vidíš dilino, aký mám na teba vplyv....
|
|
rch (originalny a nezamenitelny)
Od: rch (originalny a nezamenitelny)
|
Pridané:
7.10.2006 23:57
Teraz neviem, kto je kto. Ja som Ta (M3G) pochvalil a na to cudzie (nie moje - rch) 'Dakujem' som napisal (rch) ':D' .
Ty si napisal co ? :D
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
8.10.2006 0:10
To prvé som nepísal ja, aj keď s tým súhlasím...Chcel som len povedať, že niekto si dal záležať, aby to bolo s diakritikou.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
8.10.2006 14:18
;)
No mohli by spravit aspon ciastocny login, logovany clovek by potom mohol mat ikonku pri prispevku, ze je logovany. Myslim, ze by to pomohlo :)
Ostatni nech si pisu, co chcu, bolo by to zrejme a ani by to neovplyvnilo pristupnost DSL.
|
|
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
5.10.2006 22:37
Ved tie americke hovada tym de facto nutia kazdeho mat inernet. Myslim ,ze pokuta ich za toto obmedzovanie neminie, pretoze sa nejedna o nutnu podmienku pre funkcnost a beh softveru.
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
6.10.2006 15:40
nutia? :) myslim ze nikoho nenutia ani pouzivat ich OS, je to dobrovolne :))
|
|
lalala
Od: lalala
|
Pridané:
6.10.2006 19:07
Nebude fungovat hento, nebude funkgovat tamto...
Toho sa fakt nebojim, ked dokazali spravit jednoduchu aplikaciu, ktorej staci jedno kliknutie na cracknutie Windoze XP
|
|
Tuky
Od: Tuky
|
Pridané:
6.10.2006 19:52
:D asi ftip
|
|
marallo
Od: marallo
|
Pridané:
7.10.2006 9:37
Samovrazda Mrkvosoftu. Konecne...
|
|
hate forest
Od: hate forest
|
Pridané:
7.10.2006 16:13
a to oni sa stazuju na sw piratstvo ked jedna vista stoji 8000sk? a minimalna mzda na slovensku je 7600sk (po novom...myslim)
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
8.10.2006 14:20
Vedla tlacitka priat komentar by mohlo byt aj 'Odobrat komentar' ;)
|
|
HACKER
Od: HACKER
|
Pridané:
8.10.2006 18:19
<img src="http://www.brown.edu/Students/INDY/alpha/oldstuff/issues/091902/arts/fuck.jpg">
|
|
Miroslav b.
Od: Miroslav b.
|
Pridané:
9.10.2006 20:36
Prosim Vas o com to tu pisete? Co je to vindovs? To myslite to co treba potom este kupit antivirus a spyware a este mnoho ineho. Tak to som pouzival ked som zacinal. Uz niekolko rokov ma MacOsX bezpecne presvedcil ze som siel spravnou cestou Linuxu a Unixu. PS. A co ste sprostí (ospravedlnujem sa), za to zaplate a dokupujte co Vam dylino ci bylino nariadi a najlepsie s chiny.
|
|
Joky
Od: Joky
|
Pridané:
10.10.2006 16:47
O čom je celá VISTA? Efekt pre oči, kopa zbytočného balastu čo zaťažuje systém. No a koncová filozofia, hoďte svoje šunty počítače do zberu, kúpte si nový.
|
|
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
10.10.2006 18:08
dobre rano Joky ^^
Ono by stacilo vydat SP3 pre XPcka pre podporu najnovsich technologii a podobnych prkotin, ale kto bude pouzivat vyse 5 rokov stary system? (sice 95% uzivatelov aj po vydani visty, ale to je o inom)
Vasina ludi stale zabuda na to, ze Slovensko neni USA, ani Nemecko ci Belgicko, kde su platy 8-15x vyssie, a software a PC o nieco lacnejsie...
Pokial tu nebudu widle stat liter, mozu zabudnut...
|
|
RicmondXXX
Od: RicmondXXX
|
Pridané:
11.10.2006 11:10
kazdy tu pise o legalnych MS....pritom legalny MS maju iba firmy aj to len niektore....a možno malá skupinka normalnych malinkych uživatelov....načo by kto caloval za prij...ný MS tazke prachy ked si ho moze stiahnut hoci kde a hoci kedy aj s crackom alebo patchom na overenie....zatial kazdy windows mal aj svoju "ciernu verziu" a takisto to bude aj s Vistou....vy legislatíva.... :))))))))))
|
|
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.10.2006 16:06
ty si trocha mimo... neni cely svet ako ty...
skus nezit v tej tvojej malej kocke...
|
|
RicmondXXX
Od: RicmondXXX
|
Pridané:
11.10.2006 11:12
kazdy tu pise o legalnych MS....pritom legalny MS maju iba firmy aj to len niektore....a možno malá skupinka normalnych malinkych uživatelov....načo by kto caloval za prij...ný MS tazke prachy ked si ho moze stiahnut hoci kde a hoci kedy aj s crackom alebo patchom na overenie....zatial kazdy windows mal aj svoju "ciernu verziu" a takisto to bude aj s Vistou....vy legislatíva.... :))))))))))
|
|
Bodombass
Od: Bodombass
|
Pridané:
12.10.2006 23:31
Aj ja si myslím, snobi si kúpia oridžo a kto šetrí stiahne "
|
|
inquisitor
Od: inquisitor
|
Pridané:
12.10.2006 0:34
Osobne som vyskusal beta-Vistu resp. aj Longhorn a jedina vec, ktou povazujem za objektivne potrebnu pre novych userov je asi iba directX 10, ktory bude potrebny na chod novych hier, ten je vyvijany naozaj spickovymi programatormi a ma mnoho dobrych funkcii. Debakel je v tom, ze DX 10 nebude vraj ficat na starsich systemoch. Toto je jediny dovod preco prejst na Vistu. Osobne si vsak myslim {po dojmoch z betaverzie} ze Micro$oft si na Viste vybije zuby. XP bol zatial ich asi prvy a posledny skvely system, Ta Vista a teda aj Longhorn bude iba dalsi velky virus v pocitaci. A ta ochrana? Som zvedavy kolko riadkov kodu bude mat ten liek proti nej...tipujem ze nie viac ako 20.
|
|
majak
Od: majak
|
Pridané:
12.10.2006 8:23
w2k rulezzzz
|
|
hhh
Od: hhh
|
Pridané:
13.10.2006 23:56
a tie zaplaty sa uz tesim na prve dva dni ked vyde 200 kritychkych zaplata na Vistu a keby uz si amm kupovat vistu tak to skor ako o 3-4 roky nebude bo si pockam ako dopadne ja nebudem pokusny kralik MICROSHITU!!! az to pojde v poho bez vaznejsich problemov a tak tak si to mozno dam
|
|
HessesiaN
Od: HessesiaN
|
Pridané:
15.10.2006 13:30
Ale notak , dajme mrkwosoftakom sancu, ved sa musia aspon pokusit o nejaku tu ochranu proti kopiam nelegalnym, tak im nekazme nadeje :P
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
17.10.2006 11:53
Jejda flame, ale prečo nie som ani prekvapený... :-)
|