|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PistaBoss
Od: PistaBoss
|
Pridané:
31.1.2007 7:50
Ja by som diskety rovno zakazal, je to uplna zbytocnost uz v tejto dobe.
|
|
Eulalia Kobzonova
Od: Eulalia Kobzonova
|
Pridané:
31.1.2007 7:54
Musis to brat aj z tej stranky, ze nie kazdy si moze dovolit novy PC aj s windowsom, napalovackou alebo USB, a aj napriek tomu potrebuje data nejakym sposobom prenasat.
|
|
JHX
Od: JHX
|
Pridané:
31.1.2007 7:55
to akoze chodili s batohom plnym diskiet?
|
|
Eulalia Kobzonova
Od: Eulalia Kobzonova
|
Pridané:
31.1.2007 8:05
ak bolo treba, tak aj s batohom :)
|
|
Stiff
Od: Stiff
|
Pridané:
31.1.2007 18:20
Diskety sú dobré len na to aby sme sa cez ne mohli v pohode pozerať do slnka.
(mam na mysli ten kotúč vo vnútri)
|
|
ali.t
Od: ali.t
|
Pridané:
2.5.2007 10:05
lol:)
|
|
Marko
Od: Marko
|
Pridané:
31.1.2007 11:13
nechodili s batohom kedze napr. najvacsia hra tej doby bol myslim indiana jones IV ktory bol na 8 diskiet a to uz bolo cosi,este si pamatam ako som nahraval NFS 1 ktory bol na 41 FD a posledna bola zla,ale to uz bola na svete cd rom
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
31.1.2007 11:49
hej ked mechanika cd bola horucou novinkou (cca 1996) a nemal ju kazdy ale mal "nadupane" PC a chcel novu hru tak sa skopirovala napriklad na 40 diskiet (som osobne videl) a preniesla sa. zabava zacala ked niektore diskety boli vadne.
ak pametate na casopis RIKI (tusim sa to tak volalo) tak s nim dema dodavali na diskete.
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
31.1.2007 17:48
Na mojom kompjútri z 1998 je už DVD mechanika ;)
|
|
Eriknem
Od: Eriknem
|
Pridané:
31.1.2007 19:52
To bolo normalne, 3-4 boli vzdy zle, tak som musel znova potom si to ist niekomu dat nakopirovat
|
|
luke peterson
Od: luke peterson
|
Pridané:
31.1.2007 8:29
ale diskety? ale aspon keby to vedeli niektory jedinci prenasat, nastupi s disketou do eliny, alebo mu zazvoni mobil a diskety uz neprecita nik. diskety su velmi nachylne na akekolvek magneticke posobenie.
|
|
????
Od: ????
|
Pridané:
31.1.2007 11:40
ja som mal telefon polozeny na diskete a zazvonil a disketa este furt frcala:P
|
|
smile
Od: smile
|
Pridané:
31.1.2007 13:56
v case ich najvecsej slavy som nevedel co je to internet.. a uz vobec nie .. ze sa moze dat telefonovat.. s takej malej prenosnej krabicky.. ako je mobil :D
|
|
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
31.1.2007 8:30
ked nebudes mat USB kluc a budes potrebovat preniest par kB tak co? napalis si to? =D
|
|
P@vol
Od: P@vol
|
Pridané:
31.1.2007 8:44
...no ja by som si to poslal po nete ;-)
|
|
lama
Od: lama
|
Pridané:
31.1.2007 12:47
Existuju CD-RW :DDD
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
31.1.2007 21:10
napalim si to na Blu-Ray disk :-D
|
|
someone
Od: someone
|
Pridané:
31.1.2007 9:15
nuz nic proti, ale napr. Windows XP (nerozoberajte linux :-) ), pri instalacii na diskove pole ktore nepodporuje chce natiahnut driver z diskety, a ked nemas disketovu mechaniku , tak je to celkom seriozny problem :-), aj ked je to samozrejme chyba mrkvosoftu :-)
|
|
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
31.1.2007 16:49
WinXP with integrated SP2?
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
31.1.2007 9:21
a ako nainstalujes windowsXP/2000/2003 na sata disk, prip diskove pole na pci radici (sata, scsi) ?
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
31.1.2007 9:25
pripadne ako nainstalujes take MRP (ekonomicky soft) ktory ma registracane udaje na diskete, a aj keby si ich mal na 200 usb klucoch, a 300 cdckach a 400 akychkolvek mediach, tak to nenainstalujes, lebo chce disketu.
|
|
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
31.1.2007 13:07
blbost, ja to mam cele skopirovane na disku a od tial si to vzdy instalujem a aj registrujem ked preinstalovavam win
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
31.1.2007 12:50
Budes instalovat win s ovladacmi na sata/scsi radic? napr.
|
|
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
31.1.2007 13:06
pouzijes predsa winxp so vstavanym sp2, ja tak bezne instalujem na sata
|
|
ooo
Od: ooo
|
Pridané:
31.1.2007 14:11
instalujes asi velke H..., alebo stare "sunky". Najnovsie MB napr. s chipsetom i945/965.../ maju podporu pre SATAII disky v mode AHCI, tam ti nepomoze ani SP2. WINxp nema pre ne podporu, takze disketa s driverom a F6.
|
|
Propediotika
Od: Propediotika
|
Pridané:
31.1.2007 18:28
Presne tak.
|
|
Thelvyn
Od: Thelvyn
|
Pridané:
1.2.2007 13:46
treba si upravit instalacku Win a zmienene drivery do nej priamo zakomponovat ...
|
|
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
31.1.2007 16:49
vid prispevok vyssie..
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
31.1.2007 9:41
hmmm... mam XP SP2, minule som nastavoval doma siet, po uspesnom nastaveni jedneho PC mi vyhodilo zaujimavu ponuku. Medzi inym aj vytvorit "distektu" s ktorou nastavim aj ostatne PC. ostatne moznosti boli pre mna nezaujimave, lebo mi neposkytovali plnohodnotne a jednoduche riesenie nastavenie siete aj v ostatnych PC tak som vybral hned prvu moznost.
a hadaj co? vytvorilo mi to subor na DISKETE, nemal som na vbyber kam mi ho da. tiez by som ho radsej na USB alebo inde ale nemal som na vyber... to je dost zaujimave kedze ide o WinXP+SP2 relativny novy OS
|
|
kali
Od: kali
|
Pridané:
31.1.2007 11:48
ide to aj na USB kluc :) - aspon mne,mam XP + SP2
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
31.1.2007 22:39
skoda ze mne to taku moznost neponuklo... mam WinXP +SP2 :D
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
31.1.2007 12:42
Keby si tak ako ja nemal disketovu mechaniku, napises si do commandlinu
mkdir c:\disketa
subst a: c:\disketa
a hadaj kam by sa ti ten subor ulozil? :P
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
31.1.2007 20:29
asi tak... ;)
ale ja by som este doplnil, ze keby nebol lama, tak nepouziva toho k******** sprievodcu a nastavi to rucne...
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
31.1.2007 22:41
thak tu lamu si odpust, vobec o mojich schopnostiach nemas ani paru (netvrdim ze som tazky skiller, ale ked nevies tak nemas co koho osocovat), sprievodca je pre zjednodusenie prace, keby si ty nebol lama tak nepouzivas graficke prostredie ale prikazovy riadok... (to je len priklad, ziadny slovny utok ;))
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
1.2.2007 0:09
no ked uz si pri tom osocovani, a ze ja nepoznam druheho, atd... ako si usudil z mojho prispevku, ze pouzivam graficke prostredie??? ;)
ako nie, ze by som ho nepouzival, ale ide o princip... vodu kazes, vino pijes...
ale inak fpohode, nic proti...
jasne, ze sprievodcovia su robeni pre zjednodusenie prace, ale konkretne ten sprievodca sietou by som povedal, ze skor robotu stazuje/predlzuje/komplikuje a stojim si za tym, ze ho pouzivaju iba ludia, co nemaju skusenosti s konfigurovanim siete (to aby sme sa pochopili, ako som myslel tu lamu... vyraz lama totiz nie je urazka, aj ked vacsina ludi to tak bere ;)
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
1.2.2007 12:06
vsimni si co je v zatvorke na konci... je to len priklad, neviem ze ci pouzivas graficke prostredie alebo nie, to bol len priklad ako to vyzera ked napise niekto o niekom nieco o com nevie...
inac, ano mal som iste problemy so sietou a preto som ju nechcel konfigurovat rucne ani s tym nemam vela skusenosti, preto som zvolil prieskumnika...
to ako ludia beru lamu je rozne, ja za lamu povazujem zelenaca, nie urazku ako taku... ked som v niecom lama tak som lama ale ak niesom tak proste lama niesom ;) enries, nechaj tak :D
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
31.1.2007 22:38
to je moznost, ale nie riesenie... nie kazdy musi poznat tieto finty, osobne nemam rad virtualne disky (vynimka virtual mechanika :D)
|
|
tokamak
Od: tokamak
|
Pridané:
31.1.2007 22:58
pred tým ako zahlásiš takúto vec sa rozmysli..už si niekedy robil pole raid?
|
|
JHX
Od: JHX
|
Pridané:
31.1.2007 7:54
a na co pouzivali tych 700 miliónov kusov v minulom roku???
|
|
tojejedno
Od: tojejedno
|
Pridané:
31.1.2007 8:27
Ako podlozky pod kvetinac
|
|
skvlado
Od: skvlado
|
Pridané:
31.1.2007 8:38
Tam by ich bolo škoda! Radšej by som na to použil cd-čko od christovej za 19 korún...
|
|
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
31.1.2007 8:31
niektory vyrobcovi este davaju ovladace na diskety, som si nedavno kupil rozsirovaciu PCI kartu na UsBcko a bola ktomu disketa ;)
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
31.1.2007 8:39
historicky pocitac, ktory taku kartu potrebuje, je urcite este vybaveny disketovou mechanikou ;) ...
|
|
JoKy
Od: JoKy
|
Pridané:
31.1.2007 10:40
Vzadu na bedni mám klasické 2xUSB a zohnal som si vývod z dosky na PCI. A čo myslíš, stačia mi 4 USB porty?
Rátaj so mnou --> modem, gamepad, kábel na phone, webkamera, matke IrDA a občas USB kľúč. A to mám našťastie myš/klávesnicu na PS/2.
|
|
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
31.1.2007 12:04
to mam podobne :D
USB>mys,klavesnica,modem,obcas usb kluc, sluchatka a ked budem xiet este nieco pripojit tak koniec a nemam to az taky stary vrak =D
|
|
Filip
Od: Filip
|
Pridané:
31.1.2007 14:39
USB: tlačiareň. webcam,data cable, bluetooth, klávesnica, sem tam USB kluc, a to mám 6 USB portov :D
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
31.1.2007 17:53
Počítač: 9 rokov.
USB: klávesnica, myš, bluetooth, tlačiareň, scanner, iPod, foťák (sem-tam), USB key (sem-tam)
FireWire: externý HDD, prenosná externá napaľovačka
:-P
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
31.1.2007 20:32
Pani, ako nic v zlom, ale poculi ste uz niekedy o takom niecom, co sa vola ze "USB hub"? Taka mala sikovna vecicka, stoji to asi tri kilecka a vyriesi to vas problem... ;)
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
31.1.2007 21:47
Keby som ju nemal, tak to všetko nezapojím ;)
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2007 23:38
A poul si uz o tom ze ta mala sikovna vecicka deli rychlost USB portu na ktory je pripojena medzi ostatne?
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
1.2.2007 0:17
a pocul si uz niekedy o tom, ze by klavesnica, mys, tlaciaren a skener dokazali vytazit naplno USB2.0???
sak hadam do jedneho HUBu nebudem pchat naraz 2 USB kluciky, externu napalku a disk... narvem tam take veci, co za 1. nepotrebuju velku datovu priepustnost (ako uz spominane veci) a za 2. iba take veci, co zeru do 100mA... a ostatne zapojim do samostatnych portov, pripadne tych velkych zrutov elektriny narvem do napajaneho HUBu...
|
|
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
31.1.2007 8:46
aka, skoda....
|
|
pat
Od: pat
|
Pridané:
31.1.2007 8:53
naposledy som kupil 2 pakle diskiet asi pred 5 rokmi, v kazdom z nich bolo 8 diskiet funkcnych
|
|
someone
Od: someone
|
Pridané:
31.1.2007 9:18
no ak to boli pakle po 5ks, tak celkom uspech :-))
|
|
Stano
Od: Stano
|
Pridané:
1.2.2007 17:33
Ono treba vediet kupovat diskety. Mam dobre skusenosti s TDK i ked sa predavaju za podobnu cenu ako ostatne bezne diskety. Nerobim si statistiku ale mam dojem ze TDK diskety maju u mna vyssiu spolahlivost ako USB kluce.
|
|
apo
Od: apo
|
Pridané:
31.1.2007 11:11
je to v pecku aj ja zdy musim isntaôloat sata drajvre -- z diskety .. nastatsite ich mam desat doma -- tolko starych kompov co mam . ale jeto bory krok .. neznsam ludi co ku mne dojdu s disketov -- potom to musim monotvat do kompu ..
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
31.1.2007 14:37
Nepi tolko ked sadas ku kompu a klavesnici ... :-)
|
|
fuli
Od: fuli
|
Pridané:
31.1.2007 11:16
urcite bol ten rozmer 5.35" ?
mne sa zda, ze to bolo 5.25"
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
31.1.2007 11:31
Samozrejme máte pravdu, ďakujeme za upozornenie na preklep.
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
31.1.2007 20:51
este ste mohli doplnit aku uzasnu kapacitu mali tie prve 8" diskety... uzasnych 160kB, pripadne tie "luxusnejsie" sa robili aj obojstranne, takze 320kB... este mam 2 take doma, len mechanika mi akosi chyba...
|
|
Peto^U
Od: Peto^U
|
Pridané:
31.1.2007 11:46
a vsak neexistuje nieco ako "virtualna disketovka" ? :D :D :D
|
|
kali
Od: kali
|
Pridané:
31.1.2007 11:51
a je tu riesenie >)
|
|
aaano
Od: aaano
|
Pridané:
31.1.2007 12:24
luke peterson, si poriadny debil, rozpravame o dobach ked sa hry prenasali na disketach a ty zadres ze co ak ti zazvonil vo vacku mobilny telefon. a co take PDA? s tym ludia nemali problemy? idiot.
|
|
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
31.1.2007 13:46
no ja mam doma 2 diskety ale ani jedna mi nefunguje... ale mam ich :)
|
|
Tupcek
Od: Tupcek
|
Pridané:
31.1.2007 14:19
vsetko by sa malo dat vyriesit aj bez diskiet, kedze maloktore nove pocitace maju disketovku
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
31.1.2007 14:59
co dodat...
Need For Speed 1 rip - 43 diskiet.. z toho 2 vadne..
Screamer 1 rip - 12 diskiet ...
tie casy su uz daaaavno prec ;)
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
31.1.2007 16:40
Warcraft 2 tiez par desiatok diskiet :-)
si pamatam ako som to musel pustit cez win3.11 lebo som mal len 4MB ramky a chcelo 8MB. Pustilo to, hybalo sa to rychlostou 1fps a disk sa siel zblaznit a po cca minute to vzdal a zasekol sa :-) Ale z tej grafiky sme vtedy vsetci padali na rit.
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
31.1.2007 17:56
Si mal slideshow screenshotov ;)
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
31.1.2007 20:39
:D :D :D
LOL LOL a este raz LOL
vtedy si asi este moc o pocitacoch nechyroval, co? lebo riesit to hentakym sposobom, tak to je ako keby si si dnes chcel pustit povedzme obliviona na 256MB ram, ale namiesto toho, aby si povypinal vsetky nepotrebne sluzby, by si si otvoril styri 300MB databazy v Accesse a potom sa cudoval, ze ti to seka...
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
31.1.2007 21:24
heh, sorry ale nemas pravdu... Duke Nukem 3D isiel v pohode pod Win 3.11 s virtualnou pamatou, takziet ROTT len si nemohol pocas loadovanie levelu nic stlacit, takze pozor co hovoris.Isli aj niektore ine hry,no samozrejme najlepsi bol upgrade na viac RAM + QEMM (pamata si to este niekdo,hehe)
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
31.1.2007 22:08
ja som vo svojom prispevku nikde nepovedal, ze to nepojde v pohode... ja som sa len pozastavoval nad riesenim toho problemu hentakym sposobom... pokial viem, tak virtualnu pamat nebol problem vytvorit aj pod DOSom, takze zaberat si zbytocne fyzicku RAMku naladovanim windowsov a potom nechat bezat vo virtualnej pamati aplikaciu je imho totalne chore...
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
31.1.2007 16:00
jj. vid moj komentar vyssie
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2007 16:48
Boze to bli casy ked som siel ku kamaratovy s plnym pakom disket a zbalil som si este cez ten prvy rar (taka modrozlta tabulka) DUNE2..na moju 386 a potom sa to zacalo secko som robil cez disket.. a s tym ked bola jedna vadna som uz mal svoj postup tak.. aby som sa toho ochranil. najprv som secky formatoval na plno a ak sa nejaka dosrala prenosom vzy som si to zbalil najprv na plochu to uz bolo neskorej, a potom ktory archiv nesiel som ho siel o5 nahrat...a pametam si este ked brat mal taky pc neviem co to bolo ale ani nei cierno biela obrazovka ale cierno zelena.. a bolo tam len nejaky textovy editor kreslenie a mozno aj nieco ine ale to som nevedel otvorit. a boli tam tie velke diskety:D ale po hodine cumenia do toho monitoru ked som odisiel som videl secko na ruzovo neviem preco ta kombinacia toho monitoru cierna a zelena mi nerobila dobre na oci :D to bolo tak 15 rokov dozadu tipujem :D
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
31.1.2007 22:48
k tym poskodenym disketam, tiez sa mi stavalo ze sem tam proste sa nieco dodrbalo pri prenose... dost casto pomohol full scandisk na nu + automaticky opravovat chyby...
takych 10 rokov dozadu, este pamatam :D
|
|
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
31.1.2007 18:38
pamatam sa raz, ked som velmi chcel counter strike nejaku jednu z prvych verzii a v pocitacoch som bol uplna lama... nedalo sa to ani napalit a rozobrat pc a preniest na hdd tiez neslo (lebo zaruka na pc este bola). celu hru som skopcil na diskety a s batohom diskiet bezal domov :))) to boli casy...
|
|
:-)
Od: :-)
|
Pridané:
31.1.2007 19:01
som si nikdy nemyslel že takéto prenosy skutoče niekto( aj tí nad tebou) praktizoval :), asi som moc mladý, ale keď sme si len prerátali na koľko diskiet by to bolo, a ako dlho by to trvalo tak nás prešla chuť :) mám pred vami veľký rešpekt ;)
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
31.1.2007 22:52
no, cs som priamo neprenasal, ale po tom ako som objavil nadherne techniky kompresie som diskety pouzival velmi casto na vselico... takych nas bolo vela v tej dobe, to nebolo vela moznosti ako nieco preniest...
btw najviac co som prenasal bolo (uz nepamatam co) na 22 diskiet a zopar sa mi ich dodrbalo, musel som ich nahrat opat a zas sa z nich nieco dodrbalo... mal som to komplet az na treti pokus :D
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
31.1.2007 20:48
no my sme taketo veci riesili seriovym kablom... rychlost prenosu sice bola porovnatelna s kopirovanim na disketu ;), ale ten kabel predsa len vysiel lacnejsie ako pakel diskiet (aj ked sme si pri prvom pokuse o spojenie uzili svoje - vtedy este nebol ziaden google, resp. celkovo o internete ani chyru ani slychu, takze vsetko sa riesilo systemom pokus-omyl... ale ked sme na to uz raz prisli, tak to bola tazka pohodicka ;))...
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
2.2.2007 0:40
mohli ste radsej skusit cez LPT, tam to bolo o nieco lepsie :)
|
|
all
Od: all
|
Pridané:
31.1.2007 20:02
ludia omrknite forko www.all4you.phorum.cz (inac sory za spam ale ked sa to rozbehne bude o fakt super atak robiehajte)
A kteme ja mam doma asi 20 diskiet a ani jedna nefunguje ani len disketovka mi nefunguje a nakoniec aj tak uplne vymru a budeme na nich kukat v muzeu len treba cas
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
31.1.2007 22:50
suhlasim, ale v tom muzeu sa nam podaktorim vynoria pomerne zaujimave a priemne spomienky ktore nas rozosmeju a na ktore budeme hrdy ;)
FDD Rulezzzzz :D
|
|
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
31.1.2007 23:21
SOM DOJATY!!!!! PRVA NORMALNA DISKUSIA ZA TENTO ROK.
|
|
koss
Od: koss
|
Pridané:
1.2.2007 0:10
ja som pred mesiacom konecne vysypal asi 30 diskiet do kosa - som sa k tomu dost dlho premahal, aj ked mi na nic neboli... taka nostalgia (ale par som si pre istotu este nehal :)
si pamatam jak som stahoval z napsteru volakedy mp3 - jedna trvala aj hodinu obcas, a potom som ju spakoval na 4 diskety :D
|
|
disketar
Od: disketar
|
Pridané:
1.2.2007 11:40
neviem co mate proti disketam Ved win 98/Me=spustacia disketa a hadam ked potrebujem preniest 1dokumnet to nebudem napalovať 5 hodin dam na Disketu a je to.šikovne :-D
|
|
reweret
Od: reweret
|
Pridané:
2.2.2007 11:03
Bože čo to maš za napalovačku?
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
2.2.2007 0:42
Ozaj, hovori este niekomu nieco subor 2M.com? ;)
|
|
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
3.2.2007 12:38
Jasne, pokial sa nemylim, tak to bol iny low-level format diskiet (nekompatibilny s IBM standardom), ktory dosiahol user kapacitu takmer full 2MB, cize FAT nezaberalo takmer nic. Ale myslim ze tie diskety potom boli dost nespolahlive, asi to zrusilo aj nejake autokorekcne mechanizmy.
Teraz mi tak napada - poznal som typka, ktory si lacnejsich z 720kB low-density diskiet vyrabal 1.44MB HD tak, ze do nich prevrtal dieru oproti write-protect slideru, aby oklamal hardware mechaniky. Chvilu sa vytesoval, ale samozrejme tie diskety potom zacali odchadzat po 2-3 cykloch. To boli casy! :D
|
|
Dark_S0rrow
Od: Dark_S0rrow
|
Pridané:
4.2.2007 11:47
lol;DD ja si pamatam casy, ked som mal 486/120Mhz, a 40 MB HDD Kalok;DDD komp som pustal z diskety, lebo som hraval Command a Conquer, a potreboval som 8 MB na to aby to pustilo;DDa dune2 warcrafty a podobne veci si tiez velmi dobre pamatam;DDaj sandru bullock som si tak nosil a potom som sa vytesoval; + som videl live ako typek koloval diskety a do notebooku tak nahadzovali packy Win95;D
|