|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
???
Od: ???
|
Pridané:
16.3.2007 9:19
Nieco mi nie je jasne... To akoze Vista nevie naplno vyuzit potencial viacjadrovych procesorov?
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 9:39
to sice nevie, ale inak je to kvalitny soft. Presvec sa napr aj tu: www.n3.sk/microsoft
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
16.3.2007 17:34
tony ti asi nevies o com hovoris!! Ze kvalitny soft... ehh Skus nainstalovat a uvidis.... Mrkvosoft asi pochybujem ze tymto nieco dosiahne!! Ved klesnu mu referencie ked ten smejd nebude nikdo kupovat.. :-(((
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
16.3.2007 19:41
ty si s tych co to pochopili
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
17.3.2007 13:24
sarkazmus cevece
|
|
weeest
Od: weeest
|
Pridané:
17.3.2007 17:30
Ved aj xp bolo na P*** na zaciatku mozno to dozenu......
|
|
abc
Od: abc
|
Pridané:
19.3.2007 21:26
prečo na začiatku ? veď na konci nie je o nič lepšia !
|
|
Plastique
Od: Plastique
|
Pridané:
29.5.2007 18:02
Vy ste uz aky chudaci??? Vistu si vedel jednine asi vo vyklade... Precitaj si co dokaze. Napriklad aj s RAMkou. A v pripade 64bit o mnoho o mnoho o mnoho rychlejsie funguje jak XP. A ta fama ze nejdu pod 64bit programi je somarina. Ide vsetko. Neverte chudakom co tvrdia opak. Prave fungujem pod 64vistou a ide mi uplne vsetko. Kazdy program. Len drivery treba 64bit.
|
|
microstar
Od: microstar
|
Pridané:
3.11.2007 1:57
a co si ma drogach ved vista je to naj hovno od microsoftu a ty si do neho šlapol chod do sprchy a preber sa z toho sna ked ti tam vsetko ide tak to na tej viste pozeraš asi len pornofotky
|
|
uplink
Od: uplink
|
Pridané:
17.3.2007 15:15
cafa tony :) som netusil ze mate zakotvene pod entry aj mrkvosrot "spravy" :p...
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
19.3.2007 12:00
zdarec, jasne, aj RSS to ma. denny update, ked niesom plne vytazeny
|
|
uplink
Od: uplink
|
Pridané:
19.3.2007 23:27
husty :)
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
16.3.2007 10:31
Vista Home Basic a vyssie podporuju viacjadrove procesory, ale len Vista Business, Enterprise a Ultimate podporuju 2 a viacej fyzickych procesorov, ktore zvetsa aj tak vyuzivaju len firmy.
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 11:03
hej a uz sa predavaju viacjadrove procaky, ze? dnes je to tak ako pises. zajtra nie.
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
16.3.2007 13:37
Zda sa ze si pleties pojmy viacjadrovy pocesor (=jeden fyzicky procesor s niekolkymi jadrami, ktore sa v OS tvaria ako samostatne procesory, ale stale je to iba 1 procesor a tak ho bude brat aj ta Vista alebo iny OS) a 2 fyzicke procesory (=2 procesory, ktore mozu mat dalsich X jadier a tie sa budu opat javit ako samostatne procesory, no budu to stale len 2 fyzicke procesory).
A neviem kolki z vas tu pouzivaju v jednom PC 2 a viac fyzickych procesorov. Toto ked tak vyuzivaju dake servery alebo ozaj vykonne a drahe pocitace o ktorych sa normalnym smrtelikom moze len snivat :-D
Snad som ti to zrozumitelne objasnil... ;-)
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 16:14
bolo by fajn si mrknut win api a zistis, ze na to niesu ready. Casto tam maju na tvrdo 4 vystupy a vyhadzuje to cislo rovne poctu jadier, aspon co som skusal
|
|
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
17.3.2007 18:58
presne tak to je. Len by som dodal že viacprocesorovy system už neni domenou len serverov, AMD Athlon64 FX70 a vyssie su dvojprocesorove systemy (2 sockety).
|
|
FMGsk
Od: FMGsk
|
Pridané:
19.3.2007 22:38
1x cpu je ine ako 1x cpu a 2-4 jadra.......lamery
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
16.3.2007 9:21
aj tak si to nikto nekupi .... ze vraj je to shit :D skuste ubuntu :)
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
16.3.2007 9:43
Je to dobry soft, hlavne ked je zadara ;-) (PARADOX)
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 10:02
zadara? ani zadara to nechcem. Skusal som, mal som, videl som. stravil som s tym mesiac. Trauma na cely zivot
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 9:44
nie, vista je super najlepsi OS. Teda az po MacOSX a zopar distribuciach linuxu, nejaky ten BSD a solaris a zopar dalsich ;-)
no dobre no. Na viste nejde hw aby som povedal nieco na jeho obranu, ale zato je dost draha na taky sunt, aby som nekydal len
|
|
Nerte
Od: Nerte
|
Pridané:
21.3.2007 20:15
Prosim?! MacOSX?! Uz si na tom robil dlhsie ako 2 dni? Evidentne si to len videl niekde v MacCentre a bol si uchvateny grafikou na ukor vykonu.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
16.3.2007 10:33
Predpokladam, ze ovladanie hlasom v SK asi nebude, leda ak 1. aprila? :) :(
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 11:05
bude, lebo aj v anglictine to funguje perfektne len obcas sa to zadrhne.
http://www.youtube.com/watch?v=KyLqUf4cdwc&eurl=
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
16.3.2007 11:22
Viem, EN pouzivam na prikazy aj na diktovanie, preto by som to rad uvital. :)
Nasiel som aj tool pre export speech profilu, ked reinstalujem, funguje skoro OK.
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 11:28
takze uz teda dosiahli skoro MacOS.
pekne
|
|
morpheus-sk
Od: morpheus-sk
|
Pridané:
16.3.2007 16:22
uz vidim jak diktujem a zrazu debil ze ze formatovanie disku.. eeeeee nehrozi vista.. mal som to, videl som ako sa jednaa animacia fotiek v prisecinku nacitavala 2 min(moj comp splna vsetky poziadavky na vistu) stacilo...
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
16.3.2007 22:37
HEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D :D
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
16.3.2007 17:37
TheTOM.SK ved prave a este aby niekdo platil zato take peniaze.. S.H.I.T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
16.3.2007 11:49
Pekny marketing by bol, keby robili sutaze o visty home premium a lepsie...
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 12:06
pripadne by mohli nekradnut z inych OS a napr by mohol byt este o dost viac bug-free ;-)
|
|
mark
Od: mark
|
Pridané:
16.3.2007 12:02
esteze na svk mame 3krat vacsie platy ako v usa :-)
|
|
kram
Od: kram
|
Pridané:
16.3.2007 18:08
Ty si nezamestany? :-))) Na SK sú 25,479x väčšie platy (podľa NBU k dátumu 19.3.2007). Problém je, že my máme za cislom "Sk" a oni $$$$
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
17.3.2007 17:33
Z toho, čo si povedal vyplýva, že máme rovnaké platy!?
|
|
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
16.3.2007 15:51
nemam rad vistu..a je to vidiet :)
|
|
hopax
Od: hopax
|
Pridané:
17.3.2007 15:05
ja nemám rád teba.
|
|
lalala
Od: lalala
|
Pridané:
16.3.2007 18:10
ked vidim tie prispevky vidim, ze sem pisu len hlupaci (az na vynimky ako som napr JA)
|
|
Hrusky
Od: Hrusky
|
Pridané:
16.3.2007 19:45
to je co za anketa??? a kde ste dali nelegalny OS???
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
16.3.2007 19:46
bohaca, take ceny a to sme na historickom kurze za dolar...
heh tak to dopadne ked sa chce niekto nabalit na vela nulach a jednotkach
btw, http://www.rpghry.cz/dds/VistaLOL.jpg
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
16.3.2007 19:55
Kde je moznost OS zdarma?
|
|
sHaMaN
Od: sHaMaN
|
Pridané:
18.3.2007 22:13
U mna mam full verziu
|
|
SedyMrak
Od: SedyMrak
|
Pridané:
26.3.2007 14:16
Tak davaj :-D
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
16.3.2007 21:03
Ja to vidim takto-tych par nestastnikov co si kupia original Vistu budu muset zaplatit aj za piratov.Teda v krajine kde je cernota rozsirena budu aj Win(vista) predrazena.Asi si to prepocitali a potom dali cenu aka je.Sikovne hlavicky z USA.
|
|
abc
Od: abc
|
Pridané:
19.3.2007 21:33
pravdepodobne sa mýliš, lebo tie ceny nevymysleli "šikovné hlavičky v USA" , ale nenažranci na Slovensku
|
|
sonny
Od: sonny
|
Pridané:
16.3.2007 21:49
predsa ziadny rozumny clovek si nebude kupovat legalne takuto srack uza take prachy. kazdy rozumny clovek si to stiahne z netu a "paradoxne" :)
To kde sme pre boha aby sme kupovali legalny widnows :D
|
|
sh@dow
Od: sh@dow
|
Pridané:
16.3.2007 22:03
skusal som beta verziu, strasne ma potesil ked po mne zacal pytat prihlasovacie heslo aj ked som ziadne nemal nastavene. takze zatial taky os ani zadarmo...
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
16.3.2007 23:09
ja som skusal uz vyslednu a aj napriek tomu ze to nerobilo co tebe, pre istotu nesiel scanner a po 2 tyzdnoch sa to zavirilo. tak som sformatol a nedalo mi to a naistaloval som znova, ze reku nech viem co je to to wow a za mesiac znova to padlo. tak reku, aj v tom wow urobili chyby, bo to malo byt lol...
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
16.3.2007 23:31
no skus si ked mas doma niekde stiahnutu rc2 nainstalovat.. normalne ti to instaluje ako ultimate.. ale pokial nezadas licencne cislo, potvrdis next.. tak ti nahodi moznost nainstalovat si akukolvek verziu :) samozrejme system je potrebne aktivovat takze ziadny oblb :)
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
18.3.2007 20:00
mozno si zakomplexovany ked v kazdom prispevku pises ako to tebe neslo..v mojom okoli ma vistu uz asi 10 ludi a nikomu to nerobili ziadne problemy...
niektore ovladace bude treba doladit, pripadne vydat ale to je normalne...rovnako to bolo aj s XP...
|
|
sHaMaN
Od: sHaMaN
|
Pridané:
18.3.2007 22:09
mam plnu verziu ak xces tak ti ju dam ked si z PO
|
|
Kejso
Od: Kejso
|
Pridané:
24.3.2007 14:27
ja som z okolia PO a mile rad si ju od teba zobreiem :P cakam na adrese kejso@zoznam.sk HA HA HA :D
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
17.3.2007 5:26
s tymto tu cas nestracajte prachy nemrhajte je to najhorsi os v historii xp rulez predsa nebudem si z pc koli viste robit trabanta ked miesto kozenky v aute ostanem u mercedesa s textilnym
|
|
fdf
Od: fdf
|
Pridané:
17.3.2007 23:05
ty si duta hlava co ma shitny komp, ja na svojom coreduo ficim na viste a v kazdej hre sa mi dvihly fps, system po pizzi stabilnejsi a co sa tyka buducnosti ... eh skoda reci, XP nikdy viac, vista rulez
|
|
kaly
Od: kaly
|
Pridané:
21.3.2007 20:42
si niešo pichaš do žil????
|
|
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
18.3.2007 10:57
Moja rec .
Btw nedas jedno jadro :D
|
|
elo
Od: elo
|
Pridané:
18.3.2007 15:49
je fajn ze bude slovensky neboť Xp su len česke so Sk Rozhraním :(
|
|
Marco
Od: Marco
|
Pridané:
29.3.2007 16:43
... hlboky omyl, su aj Eng.+ SK LIP, co je v kazdom pripade lepsie. Lebo instalaciou Eng. verzie sa da vyhnut nespocetnemu mnozstvu najroznejsich komplikacii v porovnani s Cz, resp. SK MUI verziou.
|
|
sHaMaN
Od: sHaMaN
|
Pridané:
18.3.2007 22:07
Podla mna to je sodacky OS blbnu tam pismena....Xpcko je lepsie
|
|
dressler
Od: dressler
|
Pridané:
19.3.2007 8:42
no ja nvm ale ja som z toho uplne preplex :D :D Z toho clanku mi vyslo, ze moje SUSE 10.2 je asi o triedu vyssie a to ho mam zadarmo :D :D Nvm ci sa niekto v MS zblaznil ale cim viacej citam o Viste tak tym stale viac neviem najist tie super novinky ktore tam su.
|
|
dressler
Od: dressler
|
Pridané:
19.3.2007 8:47
a este jedna vec pre tohny ktory tu prezentuje www.n3.sk/microsoft. Neviem ci sa jedna o recesiu ale clanky ktore tam su nic nehovoria o tom ako je Windows dobry soft. Uz len clanky ako;
Firewall ve Windows Vista je možné obejít
MS OneCare Live maže užívateľom emaily
Microsoft OneCare odstraňuje aj súbory, ktoré nemá
a tak dalej ma presviedcaju o tom ze to nie je az take super ako sa to tvari.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
19.3.2007 10:47
Take stranky netreba brat prilis vazne, ale na druhu stranu pomahaju zhodnit software. Napr. ak by niekto rozmyslal nad Vistou, tak by mal navstivit stranky MS, kde hovoria o vsetkych dobrych veciach (a pomlcia o zlych) a na stranky ako je spominana, kde zase hovoria o chybach (ale pomlcia o kvalitnych veciach) a z toho si clovek moze urobit obraz, ci mu Vista za to stoji. Nepoznam vela stranok, kde by nezaujato popisovali dobre aj zle vo Viste, vetsinou je autor fanusik alebo odporca a z obsahu je to vetsinou hned jasne.
|
|
_doom
Od: _doom
|
Pridané:
19.3.2007 8:51
R
|
|
_doom
Od: _doom
|
Pridané:
19.3.2007 9:25
Skuste Ubuntu alebo Kubuntu radsej ak mate doma adsl a vigor 318 neni problem rozbehat net a win si nechajte na druhej particii len na hry :P planujem zavesit podrobny navod aj pre uplneho zaciatocnika ako si ten modem naistalovat uploadnem to na http://wiki.kubuntu.sk/doku.php uplne spodny link Liahen
dnes alebo zajtra to tam nahodim ;)
|
|
_doom
Od: _doom
|
Pridané:
20.3.2007 8:46
http://www.doom-ubuntu.blogspot.com/
|
|
milanbb55
Od: milanbb55
|
Pridané:
19.3.2007 9:10
už v piatok som ju mal možnosť vyskúšať v slov. verzii celkom v poho...
|
|
matopd
Od: matopd
|
Pridané:
19.3.2007 12:25
Nahodou ja som velmi rad, ze existuje MS aj vista a aj XP. A obdivujem aj milenium. Ved to spica, platit a spolahnut sa na to. Ved keby Bill nezalozil "Mrkvostrk", tak by som bol bez prace a bez "bokoviek". Co by som asi robil??? Niekda na tenerife sklbal jahody:) A teraz ked si vsetci daju ubuntu, red alebo niektore ine, zas budem len prosperovat:) Mam pocit, ze tuto vojnu mam asi vyhratu:) Suhlasite so mnou??? A taky detail, 1hod prace na win2003 server stoji cca 800-1000sk a na linuxe asi 4x viac:) Hmmm?? Open source?
|
|
abc
Od: abc
|
Pridané:
19.3.2007 21:51
už pár rokov sa na to pozerám presne tak isto
veľký súhlas a úsmev okolo celej hlavy
|
|
jas
Od: jas
|
Pridané:
24.3.2007 11:27
Tiež som rád, že už mám vyhraté.
|
|
Hando
Od: Hando
|
Pridané:
21.3.2007 8:29
Netreba az tak prehanat s tym kritizovanm Win, keby nie win tak ani linux by mozno nebol, a inac win nam uz roky umoznuje aby sme vedeli robit s nasim pc vselico mozne-vie to aj linux?
podla mna je linux len jedna obrovska-dlho trvajuca betaverzia, ktora raz bude tiez platena, neverim ze nebude.Inac aj ja som mal Ubuntu,pre tych ktory len surfuju na nete to staci, inac nic moc.A za win aj keby som zaplatil, tak viem ze na nom spustim vselico, a to na linuxe nehrozi.
Kazdy OS bude na viri stale deravi, tomu sa neda zabranit, hlavne rozsirenejsie OS ako Win.Ale boj proti virom je pre mna to najmenej, ja od win skor ocakavam stabilitu, rychlost a podporu pre mnohe aplikacie.Teraz sa vam vista zda byt shit, ale o taky rok uz to bude ok, budu lepsie hardware atd.
A len taky mimo, stazujete sa na vistu a mate ju aj tak stiahnutu a cracknutu, tak neviem co komentujete.
|
|
dressler
Od: dressler
|
Pridané:
21.3.2007 11:42
no trosku si dovolim nesuhlasit. Je pravda ze linux aj windows maju svoje problem lenze. Linux plateny je uz teraz, ked si zoberies napriklad distro Linspire ktore stoji cca 2000 korun. Ide vsak o to, ze ked si kupis Windows tak dostanes ciste holy system, to znamena ze si musis spustu veci doinstalovat zatial co v linuxe mas uz vsetko - teda nebrat to doslovne ze ;) Mam Suse 10.2 a Windows XP home ktory mam legalny. Instalcia Suse plus doinstalovanie zopar veci mi zabrala cirka hodinu. U windows mi to zabralo podstatne viacej pretoze som musel nahodit office, antiwirak, nejaky ten antispyware, urobit updaty a nainstalovat spustu ovladacov skratka otrava. Na druhu stranu aj linux ma svoje muchy hlavne co sa tyka podpory ovladacov na hardware su tam dost velke medzery. To len tak, nie ze by som bol fanatik do linuxu, ja len tak na ilustraciu :))Je pravda, ze XP je dobre hlavne na hry, pretoze spustat to pod linuxom je otrava :D :D :D
|
|
abc
Od: abc
|
Pridané:
21.3.2007 12:31
na linuxe spustis toho pozehnane. staci nainstalovat emulator wine ;)
napr. mne ide aj Internet Explorer pod linuxom :)
nie ze by som bol jeho fanusik ale niektore stranky na ktore chodim mi spusti korektne len IE :/
|
|
Nerte
Od: Nerte
|
Pridané:
21.3.2007 20:25
Nech mi niekto skusi dat inteligentnu odpoved na toto:
Ako je mozne, ze pre jazykovo lokalizovanu Vistu nemozu dat prisposobene ceny pre nas trh. Naco potom nadavaju, ze my sme ti, ktori ich okradaju, lebo je tu velmi vysoke cislo nelegalnych Win?!
Ved ked ta Vista bude po slovensky, je logicke, ze sa bude predavat a ludia ju budu kupovat LEN na Slovensku. Pochopil by som, keby sa bali toho, ze ludia z inych krajin zacnu kupovat Win cez net za lacno (napriklad EN verziu), ale kedze slovencina je rozsirena tak maximalne v Cesku, nevidim dovod, precvo nedat cenu dole, a nie ze spravit pravy opak - dat ju o 60 % drahsiu! Je to vysmech.
Skveli job, ludia z Microsoftu. Tlieskam vam.
|
|
martinko
Od: martinko
|
Pridané:
22.3.2007 23:15
Vistu som prave zmazal s kompu a mam pocit ze to chce este cas a vela casu na viladenie. Len ine operacne sistemi napreduju dost rychlo ci ten cas neprepisknu v MS. a co sa tyka Linuxu tak ten ma co dohanat... emulatory ako cedega, wine, dosbox su v poho ale podpora opengl-- tak tam je problem. mam linux a sam to vidim ak tam daco rozbeham tak to slape uplne exelentne ale kym sa mi to podari mam chut sa na to vysra.... . a tu je najvecsia vyhoda MS, cas! niekto vazne nema cas sa srat po forach cele hodiny. A pre tych ktory by chceli zvrhnut diskusiu na hadku o Linuxe a MS tak nech tu nepisu. kazdy ma rad to co pouziva!!
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
22.3.2007 23:44
Ja som si kupil original vindovse vista enterprises a som uplne spokojny, hlavne konecne ako tak ochranily spustanie starych veci a piratskych kopii. Uvediem na priklade: Chcel som si do visty nahrat nero 6 z cd k dvd mechanike a ono neslo spustit vraj potrebujem pre vistu uz len nove nero 7.8.0, hura tak som si kupil nove nero 7.8.0 specialne pre vistu a slape ako hodinky , tak isto aj office, zhltlo mi to len 2007 cesku, zase hura. A vela veci kedze mam oficialnu licenciu enterprises.sk mam z microsoftu zadarmo, nove filmy cez net, novy software, antivir a podobne kravinky...Proste som uplne najviac spokojny, ani mi vista nespomaluje comp, ide rychlo a je velmmmiii pekna.
Mám p4 3,6 Mzh 2giga ddr2, 320hdd 16mega maxtor, 6800gt 512mega pcxi, vista 32bit enterprises..
Asi viem preco sa na slovensku vista tak hojne nebude predavat: LEBO NA NEJ NEJDE KONECNE (aspon pre mna) celkom dokonale piratsky soft......hehe!!!!
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
22.3.2007 23:52
KAZDY KTO CHCE POUZIVAT PIRATSKY SOFT ( A PODLA NEDAVNEHO PRIESKUMU V CECHACH HO POUZIVA AZ 86% LUDI....) NECH SI NEKUPUJE VISTU, LEBO DRVIVA VEDCSINA CRACKOV MU TAM NEPOJDE A ANI STARE HRY, A STARY ZBITOCNY SOFT....
TAKZE KONECNE: VISTA.SK RULEZ
PS: A podla mna ani neni az taka draha: ved vista home premium sa da kupit uz od 3500sk cca a vista enterprises je za 5100sk, co je dobra cena vzhladom na fakt ze aktualizacie slubuju dodavat az do roku 2012, a ak skoncia kupim predsa novy soft co vtedy prave vide.
|
|
Hando
Od: Hando
|
Pridané:
23.3.2007 11:40
Ta ty si nejaky milionar nie?Ty si myslys ze ludia zo slovenska maju peniaze na rozne softy atd?Ved nemaju uz pomaly peniaze na byvanie.Tatkze pirat-rulez :D a nech sa somnou nijaky nikto o tom nehada, a kto sa aj bude hadat ta ten urcite dobre zaraba, alebo jeho ocko a mamka?Sme na slovensku, a ked uz nas oj.b.vaju pri vyplatach tak aj mi aby sme aspon nieco mali tak musime byt sikovní.Preco by som nekradol softy a hry ked mna tiez okradaju ty skur..syni.Mam rad mudrlantov ze 1000 sk ta nezabyje za napr. nejaky soft.Odpoved- ano zabije ma.Z 1000 sk musim kupit dolezitejsie veci.
|
|
conte
Od: conte
|
Pridané:
26.3.2007 21:27
bohuzial musim potvrdit :-(
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
23.3.2007 0:22
Bojujme proti nelegalnemu software a crackom.
Budem pouzivat nelegalny software len preto ze sa da lahsie ukradnut? Skuste ukradnut nejake auto ci z obchodu televizor? Ak vas chytia pojdete pred sud a z najvedcsou pravdepodobnostou do basy....Preco to iste neurobia aj zo softwerovym piratstvom, ved predsa existuju trial alebo free verzie, ak uz za nieco nechcem alebo nemozem platit.
|
|
martinko
Od: martinko
|
Pridané:
23.3.2007 3:01
uz vas vsetkzch vidim, ak nahodou niekto studuje na technickej skole tak ako si ma zohnat legalny soft do kompa ktory potrebuje v skole... ak ste ludia taky bohaty tak prosim kupujte ale vazne su skupiny ludi ktore nemaju na soft. a uz vidim ako by si si do kompa ako student nainstaloval soft ktory potrebujes a jeho cena je okolo 4-5 milionov. tak moj nazot.
PIRATSTVO NESCHVALUJEM ALE DAKEDY TO JE NUTNOST
|
|
runner47
Od: runner47
|
Pridané:
23.3.2007 8:37
tom ak mas na to tak si plat. za blistu by som v zivote nadal ani korunu a uz vobec by som ju nepouzival ani keby mi platili za to :P nechapem ako mozes byt z toho systemu taky nadseny ved bol spraveny len a len za ucelom toho aby sa mrkvosoft zavdacil tym nenazrancom z vydavatelstiev so vsetkymi tymi ochranami chraneneho obsahu na ukor bezpecnosti OS. Ale co necham ta v tom pekne si pouzivaj blistu a bud presvedceny ze sa ti do nej nikto nedostane hlavne ak bola testovana v NSA :D
|
|
martinko
Od: martinko
|
Pridané:
23.3.2007 15:02
tak tak pravdu mas. dufam ze aj ja raz budem taky bohaty, aby som si mohol kupit ktorikolvek soft. vsak vydrbat 4 milinony za Catiu alebo 10 za full toolbox Matlabu neni problem, pre bezneho cloveka, ze tak???
|
|
LInux/GNU
Od: LInux/GNU
|
Pridané:
23.3.2007 14:21
http://www.ubuntu.cz
|
|
chrapac
Od: chrapac
|
Pridané:
24.3.2007 10:30
vy ste ale hlupa chrapac vychodnarska, si tam majte vase XPéčko na tych vasich srotoch heheheh.
.
VISTA RULEZ
|
|
HEH
Od: HEH
|
Pridané:
25.3.2007 0:15
kto nevidel wistu v akcii tak nech nič nevraví, neni lepši soft na tejto planete. mam ju legal už 2 týždne a vravím vám je to super a nepotrebujem dalšie softy či na video alebo ine spracovanie.
|
|
Jakubko
Od: Jakubko
|
Pridané:
25.3.2007 18:44
Vistu pouzivam uz 2 mesiace a som s nou uplne spokojny. Niektore drivery este niesu dostupne ale to spravi cas. Neviem ako vy ale aj ju pouzivam na pracu, takze konecne vyuzivam 2 jadra. V XP to bolo utrpenie. Sice grafika je o daco viac zatazena ako by mala ale ako som uz pisal, pz mam na pracu. Linux mam ties velmi rad ale skor ho pouzivam na servre a nie na pracu.
|
|
conte
Od: conte
|
Pridané:
26.3.2007 21:24
Mam Vistu ultimate na HDD zabera 6.6 GB.Mam 2 GB ram , stoho mi pri starte zabere okolo 500-600 MB z RAM-ky Procesor mam dvoj jadrovy dual core 2, 2.13 Ghz a na bocnej liste som si stiahol specialny merac vykonu jadier, na ktorom mi ukazuje vyuzivanie obidvoch jadierpri hociakych beznych aplikaciach... Vista je podla mna celkom ok, len musite mat podotykam VELMI dobry pc + tahanie novych ovladacov a verzii programov, aby vam to na viste slapalo..
|
|
nacomeno
Od: nacomeno
|
Pridané:
28.3.2007 22:11
Sa nadzgajte tou vistou aj hamburgermi aj tou britney spears . Sracka k sracke sada.
|
|
dagi
Od: dagi
|
Pridané:
29.3.2007 21:59
gratulujem, na slovensku je potom asi o 60 percent vyssia zivotna uroven ako v USA. Vazeni toto je chrapunske pluvnutie do tvare vsetkym obcanom slovenska, totalne arogantne a sproste povysenecke gesto...
|
|
Pietro
Od: Pietro
|
Pridané:
30.3.2007 10:08
Nie zato ale zatial mi bezi Vista Ultimate bez problemov. Neviem co na nu kazdy kyda, vidim to tak ze kto ma lepsi comp tak tomu sa ju naozaj oplati instalovat.
|
|
x03
Od: x03
|
Pridané:
31.3.2007 15:35
neviete kde sa da stiahnut SLOVENCINA , ked uz mam nainstalovanu vistu Ultimate??? thx
|
|
Neo
Od: Neo
|
Pridané:
25.4.2007 7:34
to je hlupost ze Windows Vista od štvrtka aj v slovenskej verzii, o 60% drahšej ako v USA to sa my nepaci
|
|
pietromapravdu
Od: piton
|
Pridané:
4.12.2008 8:58
presne pietro:P....naco skusate vistu ultimate na 20rocnych pc.:D...
|