|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hatatitla
Od: hatatitla
|
Pridané:
3.9.2007 9:28
WIN 98 bol velmi dobry operacny system , ale mal slabu podporu v novych veciach (USB, BT a pod.)S 98-ckou som bol nadmieru spokojny, teraz slapem na Linuxe a som taktiez spokojny. Windows-u som dal definitivne zbohom.
P.S. (Pre rypalov) Nie preto, ze je zadarmo, ale ze je stabilny a nepada ako Win.
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
3.9.2007 9:39
jo, vidno ze si neskusil win XP =)
|
|
akz
Od: akz
|
Pridané:
3.9.2007 9:47
ja som skoncil presne tak isto... a mal som XP a viem co to je za OS..., vidno, ze ty si neskusil GNU/Linux
|
|
xko
Od: xko
|
Pridané:
3.9.2007 10:03
ked je taky dokonaly ten vas system preco vsetci pouzivaju Windows? preco si ides kupit do obchodu hru alebo program a je iba pod windows? Vas zaracny system je kde? myslis si ze ked pouzivas nieco ine si in? ja potrebujem ku svojej praci viac ako explorer a openoffice.
|
|
akz
Od: akz
|
Pridané:
3.9.2007 10:09
do obchodu si nechodim nic kupovat... a naco?? vsetko si pekne stiahnem... si myslis, ze mam linux pretoze je IN?? si na pekne velkom omyle... potrebujem ho k praci, administracia, programovanie... to co mi win nemoze poskytovat spolahlivo...
|
|
Dimitry
Od: Dimitry
|
Pridané:
3.9.2007 18:15
myslim, ze sam seba sa snazis oklamat, tak isto ako aj vsetci ostatny. Windows nie je Linux, nikdy nebol a nikdy nebude. Ulohou windows je OS na pocitaci pre beznych uzivatelov. Ulohou Linuxu (Unixu) je bezat na serveroch. To ze sa serka do segmentu beznych ludi je divne. Tak isto ako sa windows nema co serkat na serveri. tot vsjo
|
|
Majo
Od: Majo
|
Pridané:
3.9.2007 19:11
Ty si teda riadne zavaril. Cielom kazdej firmy je neustale zhodnocovanie jej majetku. A najvacsi zisk by mal Linux prave zo segmentu beznych uzivatelov a tiez rozsirovanie Linuxu do dalsich segmentov.
|
|
lami
Od: lami
|
Pridané:
4.9.2007 23:24
linux a zisk ? dpc ved ste trepali ze je free ? ROFL
|
|
Jozo z Hornej Dolnej
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
5.9.2007 10:20
to ze je free neznamena ze nema ziadne zisky... to by uz davno vsetky "free" produkty (linux, google, firefox, opera, komercna televizia etc.) vymreli na nedostatok financii...
|
|
Jozo z Hornej Dolnej
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
3.9.2007 10:33
jasne, dnesnej mladezi k praci nestaci prehliadac a office... ale cs rozbehas aj pod linuxom ^_^ tiez aj alternativy k ICQ...
o nutnosti Win k praci vedia hovorit len zavyslacke deti ktorych cela praca na PC spociva v tom ze v notepade napise jednu jednoduchu HTML stranku s chybnou syntaxou a potom cely den do vecera bavca hry... mas pravdu, na toto ti linux netreba...
|
|
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
3.9.2007 11:00
Jezisi. Uz prestante traposit jak male deti, ze co je lepsie na pracu (ci Windows a ci Linux). Ved to je tak smiesny pohlad ze az. Zamyslite sa trosku nad komplexnostou tohto problemu. Ja pouzivam na pracu Windows a nikdy nic ine nebudem. Programujem pod Windowsom aplikacie pre Windows! Nie kazdy sa venuje PHP, ze by mohol bezat cisto pod Linuxom... Vies kolko odvetvi a miest pre pracu v IT oblasti je?
|
|
hehe
Od: hehe
|
Pridané:
3.9.2007 23:14
aj tak moja kamaratka je naj, windows pouziva na chatovanie a linux na hranie hier ;-)
|
|
Haha
Od: Haha
|
Pridané:
4.9.2007 9:29
tak ty si taky tak okliesteny ...
ja napriklad som robil vo firme kde vyvijali IS (pre neznalych IS=Informacny system, nie stranak v php ci nejaka podobna sranda) a vyvijalo sa nie pre Windodos a nie pre Linux ale pre zakaznika, system bezal rovnako dobre na Windowz ako aj na Linuxe, akurat spravovat servre Windows bola katastorfa na rozdiel od Linuxov ...
cize tak ... ked uz
|
|
Bubo
Od: Bubo
|
Pridané:
3.9.2007 11:42
No co sa tyka tych hier, mozno je ich viac na win. Ale vies niektory vyzaduju viac od pc ako len hry. A ze sa vsetko robi na win. No ked MS tlaci love do firiem aby robili pre win tak co sa cudujes? A skus sa pozriet trochu do minulosti ake zbojstrva navystrajal MS. A potom vela pochopis. (ak mas nato, samozrejme).
Ja pouzivam Linux, ale neodsudzujem ludi, kt. pouzivaju win. Im to staci. Tak nech ho kludne pouzivaju dalej. Ja tiez budem dalej pouzivat Linux.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
4.9.2007 13:53
"preco vsetci pouzivaju Windows?"
Hlavna pricina je na vacsine pc predinstalovany a vela ludi ked poviem linux tak sa zatvaria ze co to vlastne je?
80% uzivatelov by si vystacila s linuxom, kedze nerobia nic ine ako surfuju a taku zakladnu beznu pracu v office.
"preco si ides kupit do obchodu hru alebo program a je iba pod windows"
Sam si si odpovedal. O kvalite linuxu to nevypoveda, vyrobcom sa totiz oplati urobit hru skor na nieco co ma pouzivanost viac ako 90%. Keby mal linux vacsinovy podiel tak by sa aj robilo nan vela hier a softwaru.
"Vas zaracny system je kde?"
A po tretie KDE nie je system ale len graficke prostredie.:D
(Ta jedna cela neviem kolko precenta vie o com hovorim)
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
4.9.2007 14:01
Vas zaracny system je kde?"
A po tretie KDE nie je system ale len graficke prostredie
loooooooooooooooool
|
|
apofiSS
Od: apofiSS
|
Pridané:
5.9.2007 7:57
MUHEHEHEHE
|
|
Jozo z Hornej Dolnej
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
5.9.2007 10:22
Vas zazracny system je Gnome? ^_^
|
|
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
3.9.2007 10:03
ja som fical na XP tri roky a teraz ficim na linuxe a win je definitivne zabudnuty hnus :) rovno si mu mohol napisat ze este neskusil hlistu ze ano :) este len to by bol "spokojny" lol
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
4.9.2007 14:11
Ahojte mam XP aj Linux. Pravdupovediac, XP pouzivam len pre vyvoj ASP.NET aplikacii, pokial si to zakaznik vyzaduje. Ale inak zlata Quanta+ a php. Aj ked nie je vizualne, ale viem aspon plne kontrolovat co sa deje na pozadi. Asp.net nevyspitatelna vizualna sracka, ale je dopyt ;o). Takze akonahle skoncime s asp.net, prechadzame cela firma na Linux. :o)
|
|
Zeus
Od: Zeus
|
Pridané:
3.9.2007 16:29
Vidis, vidis... Pica si musi rypnut...
|
|
AHOJ
Od: AHOJ
|
Pridané:
4.9.2007 9:31
ahoj pica(=Zeus) ako sa mas ?
|
|
hatatitla
Od: hatatitla
|
Pridané:
4.9.2007 7:13
Mylis sa, mam aj XP v PC, ale len kvoli rodine. XP-cko je v pohode asi prve tri mesiace, potom to s nim ide dolu vodou. Vzdy po pol roku ho musim preinstalovat, lebo sa to snim neda robit.V NB mam pre seba Linux, nemusim kazdy den kontrolu na vselijaky bordel typy spyware, malware, virusi a pod. Nepadami to ako male decko, OS je pruzny a nastaveni podla mojich predstav. Linux mam nainstalovani asi rok a slape stale tak isto ako po nainstalovani.
|
|
Joo
Od: Joo
|
Pridané:
4.9.2007 9:38
Suhlasim
... akurat jedna info, ze aj s windowzom sa da vyjebat, ked si ho nainstalujes a rozbehas na nom vsetky sracky co potrebujes pre zivot staci urobit imag systemoveho disku a to napalit na DVD. V pripade ak sa system rozsype ako pises, staci obnovit ho z DVD za cca 10-20 minut + nahodit zaplaty(ak potrebujes) a vsetko je v pohode :-) samozrejme HDD musis mat rozdeleny na system a data a nie pouzivat len 200GB pre C:\ :-)
Ja to tak robim vsetkym znamym, a mam po probleme ;-) Skusil som ich nahovorit na linux ale nemal som energiu presvedcit ich kedze im to robim zadarmo tak som ich nechal tak aj s windowzami a m$ofisom, lebo aj ked som im dal oofice, tak si tam dali nejaky nelegalny m$ofice ... :-(
|
|
APelix
Od: APelix
|
Pridané:
3.9.2007 14:03
ked si pravidelne davas defragmentovat , a adawerom po cervoch pokukat tak ti win nemoze padnut .. zalezi od uzivatela
|
|
APelix
Od: APelix
|
Pridané:
3.9.2007 14:03
ked si pravidelne davas defragmentovat , a adawerom po cervoch pokukat tak ti win nemoze padnut .. zalezi od uzivatela
|
|
still
Od: still
|
Pridané:
3.9.2007 20:18
Dlho som pod linuxom hladal podobnu zabavku ako defragmentacia a odvirovanie 50-imi aplikaciami, az som skoncil pri pravidelnych aktualizaciach, ktore su niekedy aj par krat denne. Sice si to mozem dat automaticky vsetko, ale co by som potom vo volnom case robil? :-D
|
|
morpheus-sk
Od: morpheus-sk
|
Pridané:
3.9.2007 21:36
slapem tiez na linuxe a mam presne rovnaky nazor... preco by som sa mal srat s plno programami na cistenie disku registrov a neviem coho vsetkeho ked mi staci napisat emerge... a idem :-)
|
|
morpher.sk
Od: morpher.sk
|
Pridané:
3.9.2007 22:09
Takze predstavitel druhej strany barikady... pouzivam Archa :-)
a tiez som takto dopadol... uz ani neviem, kedy som sa s virusom naposledy stretol... ale na najdenie 2800 roznych havedi na jednom kompe do smrti nezabudnem :-D - bolo to v skole...
btw... dobry nick :-D
|
|
lolo
Od: lolo
|
Pridané:
3.9.2007 9:51
ja slapem na xp-cku aj na linuxe :)
|
|
marcel
Od: marcel
|
Pridané:
3.9.2007 10:07
No absolutny uspech. Linux ma viac uzivatelov ako win 98, gratulujem.
|
|
solomon
Od: solomon
|
Pridané:
3.9.2007 10:26
ku originalnej sprave boli skvele komentare.
napr. linux sa konecne dostal v pouzivanosti na uroven windowsu, akurat ze iba na verziu spred 10tich rokov :D
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
3.9.2007 11:08
;) Este 10 rokov a bude na urovni Visty. :)
|
|
averton
Od: averton
|
Pridané:
5.9.2007 7:11
? Linux Visty predbehol. Vista je asi na takej urovni na akej bol linux pred 5 rokmi.
|
|
Jozo z Hornej Dolnej
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
5.9.2007 10:23
kvalitativne ano, ale v pouzivanosti je bohuzial lepsia...
|
|
michal_ka
Od: michal_ka
|
Pridané:
3.9.2007 10:29
dostal sa na uroven Win98 , lebo ho uz nik nepouziva... gratulujem LINUXu ((((o:
|
|
gkg
Od: gkg
|
Pridané:
3.9.2007 10:43
ja mam win XP a linux...jednoznacne po skusani vyhral linux... Lebo ma optimalizovane programi. Ich obrovskou vyhodou je to ze ked ich je viac pospustanych tak zaberaju mozno 500MB RAM.Keby ma tie programi pustene pod ctenym Win samozrejme od poprednych vyrobcov tak by to zaberalo aspon 700MB RAM. Pustam win pod virtualnou masinou a ide mi v nom vsetko. A samozrejme kontrolovany linuxovym firawalom a
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
4.9.2007 22:38
500 alebo 700 ... ved je to jedno ... to sa v tych GB strati ...
|
|
Miki
Od: Miki
|
Pridané:
3.9.2007 11:07
WOW :) To je teda uspech. Aspon je uz vsetkym jasne aky je linux, ked jediny system ktory dokaze porazit je 10 rokov stary OS od Microsoftu :))
|
|
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
3.9.2007 11:15
alebo mas 8 rokov, alebo si hlupy ako podosva, ten slavny win 98 je pouzivany v sucastnosti vsade kde ho bill podplatenim vlad dostal , po uradoch, mensich kancelariach atd. tieto cisla hovoria o tom ze stupa pocet pouzivatelov linuxu aj napriek tomu ze vacsina uzivatelov su IT analfabeticke lamy, je stale vela ludi ktorym staci klikat na browser, word, a nainstalovane hry a ked im to nejde, preinstaluju svoj OS a su spokojni ako vsetko perfektne zvladnu :)))
|
|
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
3.9.2007 11:27
Ach boze ak by to islo pod lajnuxom tak fajn tak by som ho hned nahodil. Nezastavam ani jeden OS. Ale ak by linux ponukal to iste co windows (hry, teda vlastne cely DirectX - ktory microsoft nechce pustit z ruky) tak by som ho hned dal.
|
|
Tupcek
Od: Tupcek
|
Pridané:
3.9.2007 23:18
njn a jednoduchy klikaci system, pre profesionalnych uzivatelov je lepsi "terminalovy" system, ale pre tych, ktory nevedia naspamet prikaz na vsetko, co chcu urobit, pre tych bude urcite vyhodnejsi klikaci...a malokomu sa chce to ucit, koli tym par sekundam to nestoji zato ;-)
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
4.9.2007 14:04
No asi ta sklamem momentalne sa da na linux nastavit urcite viac veci ako na windows bez pouzitia konzole.
Vacsina vsak radsej pouzije jeden prikaz ako preklikavat sa cez nastavenia, len preto, ze je to rychlejsie.
Radsej napisem sudo apt-get install, ako by som mal otvarat adept, hladat program a nainstalovat to tak.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
4.9.2007 22:42
asi sklamem ja teba, ale na Windowse sa da urcite nastavit viac ako na Linuxe - aby bolo jasne, hovorim o operacnom systeme a aplikaciach od MS, nie o aplikaciach tretich stran ...
|
|
Jozo z Hornej Dolnej
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
5.9.2007 10:25
asi ta sklamem, ale pri open source na ktorom sa podielaju spolocne aj nezavysle tisicky ludi z celeho sveta je tazke rozpoznat kedy ide o produkt tretej strany, takze to sem netahaj...
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
4.9.2007 22:40
veru, keby nemal 8 rokov, tak by pochopil, ze o 10 rokov uz Linux moze mat aj 2% zastupenie :D ...
|
|
Jozo z Hornej Dolnej
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
5.9.2007 10:28
len som zvedavy co pride po Viste z dielne MS o 10 rokov... pravdepodobne prva release verzia bez updatov bude este horsia nez software na siemense A50 v nadhernom 3D grafickom prevedeni ktore zhltne 4 GB ramky... ono to je cely MS, cim dalej tym horsie su prve vydania novych OS a potom im trva cim dalej tym dlhsie kym ich dokopu do pouzivatelneho stavu...
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
3.9.2007 11:25
ked vezmem do uvahy, ze 98 pouziva max nejakych 5000 ludi v afrike, ktori do toho len mlatia s kyjakmi, tak je to fakt velky uspech pre Linux.
Ja osobne pouzivam Vistu (pre tych co nevedia citat Hlistu) a som uplne spokojny. Ja len programujem a uzivam internet a to tam ide skvelo. Takze bye bye :) Nezabudnite mi odpisat, ze som k*k*t a podobne veci.
A co sa tyka linuxu, tak mi to pripada ako ked ten co pouziva linux sa tvari ako niekto co sa rozumie viac a chce byt zaujimavy len tym, ze linux pouziva. Pritom si neuvedomuje, ze kym na linuxe nainstalovanie jednej veci trva dlho (klepes v shelli ako fas) tak vo windowse das double click a mas po starostiach. Na to ten pocitac a OS je. Aby ti ulahcil pracu, nie aby ti ju stazil.
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
3.9.2007 11:26
a je to moj nazor, takze ak mi chce niekto napisat, ze som dement tak nech sa radsej zdrzi a zatne zuby a to ze som dement si povie pre seba :)
|
|
vajaj
Od: vajaj
|
Pridané:
3.9.2007 11:50
na linuxe je zlozita instalacia? v shell-i? naco prosimta???
na ubuntu stacia 3(slovom tri kliky) miškou na instalaciu+ napisat co chcem instalovat a o vsetko sa postara spravca balickov
na win? najskor si musim zapnut prehliadac, potom do googlu napisat co chcem, najst to niekde, stiahnut, nainstalovat, najst serive cislo a az potom pouzivat.... spocitaj kolko je to klikov(pre rýpalov pisem z winXP)
|
|
averton
Od: averton
|
Pridané:
5.9.2007 7:03
Giany;
ty nie si dement - ty si idiot a lamer pretoze taku znozku sprostosti to clovek necita kazdy den a ty si asi prvy dneska :D
|
|
hafik
Od: hafik
|
Pridané:
3.9.2007 14:18
Priklad firefox:
Win:
1) Dladas na internete.
2) Stahujes.
3) Instalujes dvojklikom a dalsimi 5 klikmy potom.
Linux:
1) apt-get install firefox a je hotovo. (alebo podobne podla distribucie).
Nehovoriac o konfliktoch v suboroch, knizniciach a niekedy takmer nemoznosti kompletneho obinstalovanie vo Win.
|
|
Tupcek
Od: Tupcek
|
Pridané:
3.9.2007 23:21
no, lenze ked prvy krat pouzivas linux, ten prikaz si z hlavy nevytiahnes ;-)a na vsetko tak hladat po nete zvlast prikaz...ne diky pekne, radsej spravim tie tri kroky klikanim jak stravit zivot pri browsovani a hladani prikazov...expert user friendly prostredie...
|
|
hafik
Od: hafik
|
Pridané:
4.9.2007 6:53
V tomto mas aj pravdu. Zaciatky su trochu tahsie a nie kazdy ma na to cas a chut. Hlavne nech os posluzi ucelom kazdeho jednotlivca.
|
|
PRD
Od: PRD
|
Pridané:
4.9.2007 10:30
kecas blbosti, keby si v zivote nevidel windowz a posadili ta pre neho tak by si kecal uplne nieco ine ... zial, skus sa pozerat na cloveka co prvykrat sedi pred windowzom ... budes sa smiet a on ti bude presne to iste tvdit co tvrdis ty ... takze nedakuj ale skor rozmzyslaj, je to jednoduchsie a urcite to ma aj nejake vysledky
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
4.9.2007 14:10
Vobec nemusis pouzit prikaz ked si precitas prispevok od vajaj vyssie tak zistis ze mozes pouzit spravu balickov, mimochodom, aj vo windows sa v buducnosti pocita s balickovym systemom, aspon vidno ako microsoft vsetko schopne odkopiruje a potom vydava za svoje.
|
|
cernoch
Od: cernoch
|
Pridané:
7.9.2007 11:20
ty sa smejes z nas africanov??!!
|
|
N!†ram
Od: N!†ram
|
Pridané:
3.9.2007 11:32
toto je typicka diskusia ked je rec o linuxe, naloguje sa tu huf deti co maju 8 rokov a zacnu vypravat aky je linixzlyyy a ze keby bol dobty tak by ho pouzivalo predsa viacej ludi... mali by konecne spravit statistiku, v ktorej by hlasovali len ludia ktory skusili oba systemi... myslym ze linux by win prevalcoval.
|
|
vajaj
Od: vajaj
|
Pridané:
3.9.2007 11:55
mylis sa! win je ZATIAl pre vela uloh lepsi(pre mladych su to hlavne hry) a hlavne je viac priatelsky pre uzivatela ako lin, ale dajte ubuntu este nejake 2roky a prevalcuje win a az vyvojari hier zacnu viac vyvyjat pre OpenGL tak nebude ani problem s hrami a cely svet bude OpenSource:-)
|
|
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
3.9.2007 15:51
mylis sa ty na hry je playstation :))) pre zlodejov softu je to windows, klasika :)
|
|
MYLIS sa
Od: MYLIS sa
|
Pridané:
4.9.2007 15:31
si vedla ako ta jedla ...
1) ked posadis cloveka pred ten tvoj uzasny priatelsky OS, tak bude mat prsne take iste zakomplexovvane reci ako ty
2) ja ked posadim svojho 4 1/2 rocneho syna pred komp, tak mu je uplne fuck ci tam je GNOME/KDE/Windowz ... nestazuje sa :-)
|
|
aaaaa
Od: aaaaa
|
Pridané:
3.9.2007 11:50
Ja mam na starom kompe(256ram) win98SE a na novsom notebooku XP(1gb ram).A to preto,lebo komp ma len 256 ram a ja potrebujem co najviac ram volne,XP zabera v ramke asi 2xtolko.A myslim si ze ten kdo sa vyzna rozbehne na win98 vsetko.Ja som tam rozbehol aj SE k750 a to tam pisali ze to nepojde.Dokonca som pochodil aj vsetky fora pre SE, pisal vsetkym adminom a vsetci mi napisali ze to nepojde, ze USb ovladac je only pre novsie wins.Ale ja som to rozchodil a potom sa i vysmial.Win 98 je ale aj tak dost na prt(zamrza, padá) ale ked to trochu clovek vie tak je aj stabilny a spolahlivy.
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
3.9.2007 21:27
budem sa opakovat,ale skus puppy linux.na taku staru masinu je ako stvoreny.schovas potom aj acer ferrari do kapsy :-)
|
|
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
3.9.2007 12:12
To je asi taka sprava ako napr.
Bozz je krajsy ako Bratt Pit, Bratt Pit uz 6 rokov hnije v hrobe...
|
|
muahau
Od: muahau
|
Pridané:
3.9.2007 12:41
Umrite...sak je skolsky rok a vas tu trapi linux a nejake stare okna
|
|
salko
Od: salko
|
Pridané:
3.9.2007 12:51
ak dame do pomeru pocet obyvatelov SR s predanymi porsche a feliciami tak zistime ze porsche je uplne smejd , zato taka feldu co ma kazdy zebrak je uplne tuty-fruty.
;)
|
|
mthv
Od: mthv
|
Pridané:
3.9.2007 13:08
sam si zebrak... :) felda je nahodou uplne super kara
|
|
salko
Od: salko
|
Pridané:
3.9.2007 13:28
tak tak, kara to je , taka akou cigani vozia drevo z lesa :)
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
3.9.2007 13:52
Felda hrdzavie jak stare zelezo
|
|
m6r3k
Od: m6r3k
|
Pridané:
3.9.2007 14:05
veviem veviem ja so videl 1 rocne auta viac zhrdzavene ako mb-cku o ktoru sa majitel vie starat
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
4.9.2007 14:14
Nepis tu dristy, vobec si nepochopil princip, co tym chcel povedat. Skus sa este raz zamysliet. Napisal to dobre.
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
7.9.2007 11:23
veru do bre to napisal ten typek s tymi autami v SR
|
|
norwaiz
Od: norwaiz
|
Pridané:
3.9.2007 13:04
všetko je o masovom trhu a o peniazoch, trend bude taky ze velke firmy, spolocnosti a vlady sa budu orientovat na open-source produkty resp. uz sa tak deje (coz je logickem su to niekolko miliardove zakazky, kde sa usetri moc cmo penazi), uz sam Bill ma nasrane v gatiach, bo pride o velke lowe, preto dalsi OS od Mrkvosoftu bude open-source aby si ukradol aspon nieco z toho kolacika, kedze na jeho drahy OS sa mu kazdy vysere...
Vsetko zial zavisi od podpory vyvojarov, keby sa orientuju na open-source tak MS je davno v prdely, ale problem je v tom ze v open-source nies u take velke lowe ako pri komercnych softoch...
...windows user
|
|
12345678
Od: 12345678
|
Pridané:
3.9.2007 14:01
BRAVO LINUX, BRAVO! Dobehol si desat rokov a +-4 verzie stary operacny system...
Inac, stale plati Windows doma na pracu a zabavu, Linux na server.
Linux doma pouziva rovnaky pocet uzivatelov ako stary, nezabezpeceny Windows 98, rovanki exoti...
|
|
majo
Od: majo
|
Pridané:
3.9.2007 16:25
win98 a linux sa v sucasnosti neda porovnavat, ked tak akurat v podpore hier :D
|
|
000
Od: 000
|
Pridané:
3.9.2007 14:59
linux je siroky pojem.
ved je ich milion verzii.
|
|
majo
Od: majo
|
Pridané:
3.9.2007 16:23
linux je len jeden, ale je v mnohých distribúciách
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
3.9.2007 16:46
ktora distribucia je vhodna na plet? A ktoru mi odporucas namiesto nocneho kremu?
|
|
Ronaldo-r9
Od: Ronaldo-r9
|
Pridané:
3.9.2007 16:08
windows xp 4 ever!
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 16:47
linux, windows, v čem je rozdíl???
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 16:47
linux, windows, v čem je rozdíl???
|
|
Anyád
Od: Anyád
|
Pridané:
3.9.2007 16:52
Ze je XP shit stabilny?To asi písu tí ktorí na pocítaci akurát cítajú emaily,alebo hrajú hry.Stací sa trosku s ním pohrat(stahovanie,programovanie,)a uvidíte ako krásne sa posere!!!Skúste XP shit bez záplat a antivírusu a uvidíte aky je stabilny.!!!Mali ste uz takú príhodu?:Program neodpovedá,dáte skoncit program a? nic sa nedeje? potom mozno po nejakom case: ukoncit operáciu? dáte áno a nic!!!--------a mozete restartovat komp.....
|
|
Jozo z Hornej Dolnej
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
3.9.2007 19:24
a kto ti vravi pouzivat NEZABEZPECENY a hlavne NEAKTUALIZOVANY OS??? sa zamysli trochu, mam XP uz dlhe roky, posledna reinstalacia bola pred 9 mesiacmi lebo som menil verziu. zatial ziaden problem!!!
a kecy ze linux si neskusal si nechaj pre seba, linux som skusal ale z technickych pricin ho momentalne nepouzivam (nie zeby sa mi nezapacil aby si chapal)...
|
|
Tupcek
Od: Tupcek
|
Pridané:
3.9.2007 23:28
taku prihodu som osobne nemal, ked nieco spadne (aj to obvykle koli pretazeniu programu, ktory nevie spracovat take velke poziadavky naraz a nie pre chybu windowsu), dam ukoncit aplikaciu, dam ano a neklikam to milion krat jak debil, po chvilke sa restartne explorer a ide to...vsetky aplikacie dalej bezia bez problemov
|
|
Anyád
Od: Anyád
|
Pridané:
3.9.2007 16:53
Mimochodom mám XP shit este kym sa naucim vsetko na linuxe poriadne.Potom XP nikdy viac ,ani nic drahé a svinské ako Mikroshit..Este tolko: Mikroshit vyvíja viac ako 20 rokov OS platenymi programátormi na brutál strojoch ,a co z toho je? OS ktory zozere vasu ramku a pol roka po vydaní potrebuje záplaty ako pust vodu!!A linux ?Mladsi OS ktory vyvíjajú programátori ako chcú bez zábran a povinností , lebo majú dost nenazrancov ,ktorí pytajú hriesne peniaze za nepodarené softy !!!Este 2-3 roky a aj linux bude taky prívetivy pre lamy ako XP shit .Neviem ako vy ale som kludnejsí, ked JA mám svoj OS pod kontrolou a nie prij..bané vírusy!!
|
|
Bozz (_x_)
Od: Bozz (_x_)
|
Pridané:
3.9.2007 16:57
tak si strc svoj lunex do zadku, toto nie je clanok o syre.
|
|
Od:
|
Pridané:
3.9.2007 17:52
,,Skúste XP shit bez záplat a antivírusu a uvidíte aky je stabilny.!!\" - antivírus, ešte budiš, ale tie záplaty :D akoby bol linux dokonalý, aj na ten treba záplaty, skús si dáky bez nich :D ked som skúšal \"stabilný\" release ubuntu, na mojom HW mi mrzol castejsie ako XP, uznávam, že to bolo mojou nedostatočnou znalosťou linuxu, ale aj ovládače na tom istotne mali nemalý podiel.
,,Mikroshit vyvíja viac ako 20 rokov OS platenymi programátormi na brutál strojoch ,a co z toho je?\" platený programátori a brutál stroje nemajú žiadny vplyv na kvalitu kódu ako takého :D,
,,OS ktory zozere vasu ramku a pol roka po vydaní potrebuje záplaty ako pust vodu!!\" pokiaľ sa nemýlim aj niektoré distribúcie majú cca. pol roka medzi novými verziami, a aj vrámci toho polroka výjde mnoho updateov, toto je teda irelevantné...
|
|
Od:
|
Pridané:
3.9.2007 17:53
Aj programátori musia z niečoho žiť, preto sa vývoju venujú buď vo voľnom čase, alebo za to dostávajú plat, a aj na ten sa museli niekde vziať peniaze- reklama, dotácie, napr. ubuntu dostáva peniaze od Canonical- Shuttlewortha, Red Hat hlavne z platenej podpory, a aby sa nepovedalo, že peniaze za win idú len do zlých rúk, tak aj Gates prispieva (celkom slušným balíkom) na charitu- ale nie na OS,
|
|
YaDo
Od: YaDo
|
Pridané:
4.9.2007 7:15
Viete co je sranda?
Z nejakych statistik vyplyva, ze len 5% crashow wo windows je sposobenych chybnym kodom M$, ale az 75% je sposobenych chybou v ovladacoch... Tak kto vlastne sposobuje vsetky problemy?
|
|
hehe
Od: hehe
|
Pridané:
3.9.2007 17:03
je videt ako je linux za winom po zadu... 9 rokov linuxu trvalo kym sa dostal na rovnaku priecku 9 rokov stareho systemu od microsoftu :D:D:D:D:D
|
|
Anyád
Od: Anyád
|
Pridané:
3.9.2007 17:05
Bozz ty si fakt PRIMITÍV!!!!Dalsí pako co si myslí ,ze je majster sveta HAHAHA :-)
|
|
Anyád
Od: Anyád
|
Pridané:
3.9.2007 17:07
Aj linux podporuje firma s takymi peniazmi ako Mikroshit?Keby hej ,tak Winshit uz ani nexistuje!!!
|
|
booha
Od: booha
|
Pridané:
3.9.2007 20:13
Zavri uz hubu sopliak a bez pozerat mojsejovcov
|
|
apofiSS
Od: apofiSS
|
Pridané:
5.9.2007 8:11
MUHEHEHE JAKA FACKA
|
|
Mac
Od: Mac
|
Pridané:
3.9.2007 18:10
MacOSX rulez
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
3.9.2007 19:48
kazdy ma moznost vyberu a ked si vybera OS tak pri kazdom ma vyhody aj nevyhody.pouzivam XP aj ubuntu a ubuntu dokaze zastupit vo vela veciah win.zalezi len na tom co potrebujete
|
|
iwan
Od: iwan
|
Pridané:
3.9.2007 22:50
pripajam sa.. konecne inteligentny prispevok. kiez by si toto kazdy uvedomil :)
|
|
luke
Od: luke
|
Pridané:
3.9.2007 20:08
takze podla tejto teorie predbehne casom linux i Vistu.
|
|
still
Od: still
|
Pridané:
3.9.2007 20:25
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Mahatma Gandhi
Tipnite si, kde asi je linux a co bude nasledovat ;-)
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
7.9.2007 11:29
Myslim si, ze tento vyrok by mohol ukoncit kazdy flame.
Uvidime ako sa to vyvinie.
Ale toto si neodpustim: LINUX RULES! ;)
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
3.9.2007 20:53
inac tam mi dajako nesedi ze Litva je 4. :)
|
|
ado21
Od: ado21
|
Pridané:
3.9.2007 23:59
Linux a Win sa neda porovnat. Kazdy je pre niekoho urceny. A vacsina ludi za compom surfuje, hra hry, pozera filmy, pocuva hudbu. Na co je XP idealne (ale jasne treba operu (pokial viem ze najbezpecnejsia, site advisor, antivrak, firewall a to vsetko uz vacsinou dostanu hotove.) A na to je win idealny. Lebo netreba nic nestavovat a o nic sa starat. Zapnut a ide. Bezny uzivatelia. A ti co za kompom pracuju (nie ako programatori, ako ako riadni user) tak pouzivaju a su navyknuty na taky software, co ide iba pod Windsom. A prechadzat na linux a ucit sa nieco nove nemaju cas. Dajte skusit bezmenu clovku linux, tak vas za do 2 hodin posle niekde. A viacmenej sa programujem pod win, ale asi teraz budem v jave a mne XP maximalne vyhovuje. Viem o neho postarat a vsetko co treba tak mi ide.
Dufam, ze linux raz bude v takom stadiu, aby ho mohol pouzivat aj bezny user. A zatial dominuje win a mac.
|
|
still
Od: still
|
Pridané:
4.9.2007 9:34
Uzivatelom, ktori su zvyknuti pracovat s windowsom (nie len internet a office), ked som ukazal linux, bez toho aby som im povedal, ze to je linux, boli dost dezorientovani a preto nevedeli takmer nic spravit.
Uzivatelom, ktori vyuzivaju prehliadac, office a pod., ked som ukazal linux, zistili, ze to trochu inak vyzera, ale nemali problem svoju beznu pracu vykonavat aj nadalej - a takychto ludi, ci chces alebo nie, je drtiva vacsina.
Vsetko je len otazkou zvyku ;-)
PS:Pocul som dokonca aj o pripadoch, kedy sa ludia naucili pracovat s linuxom (najskor prehliadac a office, neskor trosku viac, ale nic extra) a ked im dali vyskusat Windows (ktory dovtedy nevideli), tak s nim nevedeli ani pohnut :-)
|
|
runner47
Od: runner47
|
Pridané:
4.9.2007 10:25
jj ako je to s nvidia kartami pod linuxom cez wine spustim vsetko bez problemov ked mam nvidia kartu teraz myslim hry..
???
|
|
still
Od: still
|
Pridané:
4.9.2007 11:19
Najlepsiu podporu maju intelacke karty (kedze zatial len integrovane, tak nie az taky vykon) potom nVidia a trosku horise je to s AMD (ATI).
Osobne mam nVidiu a nemam absolutne ziadny problem.
Pri hrach ide o to, ci su pisane pre DirectX, alebo OpenGl. S directom velmi nepochodis, aj ked aj na to je emulator.
Pre hry sa skor odporuca platena Cedega ako wine, ale aj cez wine toho spustis dost - CS urcite.
Ale je aj mnoho nativnych (bez emulator) hier pre linux a osobne mozem povedat, ze velmi kvalitne...
napr. Enemy Territory, True Combat: Elite (podobne cs), Americas Army, Unreal Tournament, Quake....
viac hier pre linux najdes napr. tu:
http://www.abclinuxu.cz/software/hry
http://www.linuxos.sk/KnowledgeBase_show_entry/50/
http://www.linuxsoft.cz/sw_list.php?id_kategory=23
naozaj je z coho vyberat :-)
a ako som pisal vyssie, je to otazka zvyku a ked si vyberies hru, ktora ide pod linuxom, windowsom, bsd (teda aj apple), mozes hrat s hocikym a hocikde ;-)
|
|
apofiSS
Od: apofiSS
|
Pridané:
5.9.2007 8:14
PLZ SPUSTI 3ds Max ked si taky drsny...
|
|
averton
Od: averton
|
Pridané:
5.9.2007 8:41
3D Studio Max je tak pre deti.
|
|
apofiSS
Od: apofiSS
|
Pridané:
5.9.2007 17:13
Co sa ti na nom zda pre deti?
je to taky isty soft ako Delphi C++ atd tak sa mi neser do remesla a chod si zapnut daku hru aby si videl co max vytvoril...
|
|
XXXHARVY
Od: XXXHARVY
|
Pridané:
4.9.2007 11:02
jedno je pravda... clovek sa citanim niektorych nazorov a komentarov celkom dobre pobavi... hlavne tie mudre hlavy by si mali davat vacsi pozor na pravopis. :)
|
|
Bozzerant
Od: Bozzerant
|
Pridané:
4.9.2007 17:05
čuš
toto nieje offtopic
|
|
adqf
Od: adqf
|
Pridané:
4.9.2007 23:22
looooooooool, az teraz ?
|
|
djkmito
Od: djkmito
|
Pridané:
5.9.2007 19:49
ja som dlhoooo bezal na Win98 a bol som ok.... ale potom som zacal robit pokusi taq som si hodil na moju sunku LINUX(Mandrake) a na vsetko slapalo !!!nemrzlo!!! aj ked mam staru 400MHz :D ale spooomaloovalooo taq som tam o5 supol 98ku (slapalo aj USB)...a teraz som tam dal nejaku odlahcenu verziu XPcka (Fundamental) ale znovu to padlo lebo som schytal dajaky vir! a mam tu znovu sprostu 98ku...vcera mi to tu vsetko spadlo (sprosty Billy Gates) a idem si tu dat konecne poriadny OS...len musim este domysliet aku distibuciu LINUXu tu dat taq aby mi to nespomalovalo comp!!!
|
|
emor
Od: emor
|
Pridané:
5.9.2007 22:13
for experti na jednoduchost windooozow a prenaramne komplikovaneho linuxa.
modem na Flarion od T-mobilu - po zapnuti do win. instalacne cd a blabla. minimalne 8x kliknut a nechat hladat.
pripojeny modem ku beziacemu UBUNTU - bez cohokolvek - masina pripojena do netu a slape- prehliadac ,postovy klient . secko.
:-P len na margo komplikovanosti linuxu... a nezabudnutelnej jednoduchosti win XP a inych odrod skveleho softu.
ja pouzivam aj xp aj ubuntu. ale xp prevazne iba koli uctovnictvu v programe alfa od zaserkanej firmy kros ktora nevie nakompilovat svoj soft pre linux. inak uctovnicky program je gut.
|
|
Bozz expert
Od: Bozz expert
|
Pridané:
6.9.2007 19:57
opera je najlepšia!
|
|
VladMan
Od: VladMan
|
Pridané:
13.10.2007 22:01
preco sa pouziva linux? .. lebo je opensource. to je alfa a omega. nemusia sa kazdorocne vyhadzovat nekrestancke prachy za licencie ( a to nie len za windows ale za take kraviny ako ms office..). toto pochopili uz davno v takych chudobnych krajinach ako nemecko alebo rakusko, kde sa linux pouziva napr. v statnej sfere.. to len bohate slovensko si moze dovolit platit xp ( nedaj boze vistu, ale co, vsak su to len nase dane.. )... a bezny uzivatel nech si pouziva co chce, su to jeho peniaze :P
|