|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
3.9.2007 12:03
a je obmedzeniiiiiiiiiiiiii
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
3.9.2007 12:10
a daj si facku za tu hrubku y <-> i
|
|
borec
Od: borec
|
Pridané:
3.9.2007 12:31
Meke i by tam patrilo iba ak by to bolo mnozne cislo
|
|
Orbi
Od: Orbi
|
Pridané:
3.9.2007 12:35
kedze je tam "je" a nie "su", tak je to jednotne cislo
|
|
OmeGa
Od: OmeGa
|
Pridané:
3.9.2007 14:33
ty si obmedzenyyyyyyyyyyyyyyyy
|
|
Fizikus
Od: Fizikus
|
Pridané:
3.9.2007 12:05
aj tak je to drahe
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 12:09
netreba brat to bububu okolo prepredaja moc vazne a ked sa 5 susedovcov zlozi, tak na kazdeho vyjde pekna rychlost.
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
3.9.2007 12:26
Jediným obmedzením je zmluvný zákaz prepredaja a zdieľania pripojenia.
vid clanok
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 12:31
ved vravim, netreba to bububu brat moc vazne, len tak ti do domu vojst nemozu, ak pridu na kontrolu nebodaj, tak to odpojis a za par hodin ficis dalej....
Co myslis, poslu ta na rok do vazenia?
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 12:46
Ty debilko, oni ani domov nemusia chodit. Oni si na dialku zistia, ze ich pripojenie sa deli na viacero MAC adries a poslu Ta do riti.
|
|
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
3.9.2007 12:55
pozeram ze tvoja agresivita je v diskusiach bezna.. ako chces zabranit NAT-ovaniu pripojenia? popr. socks proxy, ktore mas tazko moznost odhalit?
|
|
mp33
Od: mp33
|
Pridané:
3.9.2007 13:48
nat-ovanie pripojenia sa da velmi lahko zistit a keby mali podozrenie, tak dokazu dost rychlo identifikovat takyto druh spojenia....
|
|
antiforce
Od: antiforce
|
Pridané:
3.9.2007 13:50
Lol, ze NATovanie, to je debil... NAT ti zistia raz-dva ani nestihnes prejst od vypinaca routra k pocitacu. Neboj sa, aj UPC nema problem zistit zdielanie Chella, len akosi proti zdielacom nic nerobia.
Proxy uz ano, ale stale mozu proti tebe pouzit zneuzivanie sluzby - prenasanie velkeho objemu dat, co sa pri nazdielani medzi 5 susedmi spravi urcite a je treba nahodit vykonny stroj co to utiahne, ktory musi jednak niekto zaplatit, zaplatit elektrinu a musi byt niekde umiestneny... Takze take easy to nie je.
Ad pustenie domov - v zmluve urcite bude, ze musite umoznit pristup k ich zariadeniam a pripojke - neumoznite, idete do pr**le.
Mna by skor zaujimalo, ci sa to zdielanie vztahuje aj na doma, lebo mat 60 mbps pripojku a nemoct ju nazdielat ani medzi ntb/PC/pda je akurat tak na k*k*t.
|
|
tali
Od: tali
|
Pridané:
3.9.2007 13:13
nedokaze to nejaky sikovny router vsetko zobrat na seba?
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 13:32
nezmyselna agresia, ale to je uz v povahe cloveka, no nic to.
Dnes to funguje aj u inych sposoboch pripojenia a nikto to neodhalil.
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 13:54
Aka agresia??? Ja som len stanovil diagnozu, nic viac a nic menej.
|
|
ty_panda
Od: ty_panda
|
Pridané:
3.9.2007 13:55
No, on mozno pouziva nezmyselnu agresiu, ty ale zase obrovsku obmedzenost...
U inych sposoboch pripojenia to sice funguje, ale odhaluju to bezne. Mali mestski provideri si bezne pisu skripty, ktore im to zistuju, ale nic z toho nerobia, pretoze pokial im to nerobi problemy v sieti nechcu prist o zakaznikov. Zdielanie Chella by UPC taktiez zistilo bez problemov, len keby zacali robit moresy, tak by od nich ludia odisli, tak kym to niekto nepredava v kaviarni, tak to neriesia.
Akoze nechapem ako moze niekto s obmedzenym znalostami sietovania ("pocul som ze tam treba dat NAT a je to") takto porusit zmluvu bez dostatocnych technickych opatreni a zit v klude, ze ked okamzite nenabehlo domov komando, tak to nezistili...
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 14:48
Priznavam, ze velakrat reagujem dost tvrdo,ale rozculuju ma tu decka, ktore o TCP/IP vedia hovno a vypisuju tu kraviny najhrubsieho zrna.
|
|
hafik
Od: hafik
|
Pridané:
3.9.2007 14:03
Neviem ako to maju teraz ale ja mam zmluve ze v ramci domacnosti to mozem zdielat medzi lubovolnim poctom pocitacov a este mi k tomu dali usb wifi kartu zadarmo.
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2007 16:15
Provider nema sancu zistit ci mas UTP kabel tahany len do druheho PC doma alebo k susedovi, takze potom v tom nevidim problem. Pokial to 60Mbps pripojenie legalne neumoznia zdielat medzi viacej pocitacov tak vela ludi o to nebude javit zaujem
|
|
maximo
Od: maximo
|
Pridané:
3.9.2007 14:16
mac adresa sa prenáša len od stroja k stroju, takže od suseda k tvojmu routru a nie ďalej...
veľmi ľahko sa to dá ale zistiť z parametra TTL paketu, to sa však tiež dá ľahko zamaskovať.
|
|
asd
Od: asd
|
Pridané:
3.9.2007 14:24
Keby len TTL...
|
|
kkt
Od: kkt
|
Pridané:
3.9.2007 14:38
a co viac ?
|
|
Slavius
Od: Slavius
|
Pridané:
3.9.2007 14:58
TTL sa da v MANGLE pekne prepisat, tiez neviem cim este poodhalis vnutornu siet za NAT?
|
|
dghd
Od: dghd
|
Pridané:
3.9.2007 15:32
da sa to odhalit aj bez ttl(rovnako nastavenym ttl) ale v upccku to maju na haku pokial zistia ze tam mas namiesto jedneho kompu dva ...no maju v pic1
|
|
Zelmar
Od: Zelmar
|
Pridané:
3.9.2007 15:32
Napr. staci ze si niekto spusti napr. mirandu ktora vo vnutry paketov nesie aj private IP adresu a to je len priklad jedineho protokolu...mozes menit TTL kolko chces pri NATe proste neojebes len tak.
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
4.9.2007 0:16
ale to by porusovali nejaku osovnu slobodu, ze "citaju" data nie?
|
|
qwert
Od: qwert
|
Pridané:
3.9.2007 15:05
Hlavne, ze aj v PC_Space, ze staci naklonovat MAC
|
|
qwert
Od: qwert
|
Pridané:
3.9.2007 15:18
...radia...
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 15:45
Predstavujes si to ako Hurvinek valku. :-)
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
5.9.2007 9:41
Asta-killer!! Vies co to je router??? Asi nevies ze ti da mozez delit cez router svoje internetne pripojenie!! Budu sa pripajat cez tvoje IP,a pri takej rychlosti to ani nezisti... ;-)
|
|
joe
Od: joe
|
Pridané:
3.9.2007 15:03
Myslim, ze na tie rychlosti to je rozumna cena. Ked mi skonci viayanost, tak samozrejme prechadzam...
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
3.9.2007 12:08
no som zvedavy ci sa aj lc bude dat tento net :( tipujem ze nie.....
|
|
MaN
Od: MaN
|
Pridané:
3.9.2007 12:26
Aj konkurencia by mohla nejako zareagovat. Vsak T-com.
|
|
haf
Od: haf
|
Pridané:
3.9.2007 12:26
Omfg, skoda ze toho sa nedockam asi nikdy, na nasej ulici nie je ani kablovka a to byvam v BA...
|
|
borec
Od: borec
|
Pridané:
3.9.2007 12:32
to v kerej diere? Na kopcanoch?
|
|
haf
Od: haf
|
Pridané:
3.9.2007 13:01
Nie, medzi Karlovkou a Dubravkou
|
|
buda
Od: buda
|
Pridané:
3.9.2007 14:22
to byvas v tej zahradkarskej oblasti v nakej bude?
|
|
buda? no haf
Od: buda? no haf
|
Pridané:
3.9.2007 14:57
lol, nie, v rodinnom...
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
3.9.2007 12:27
Na maily a icq to postaci...
|
|
hAbakuk
Od: hAbakuk
|
Pridané:
3.9.2007 12:33
Myslim ze na to by postacil aj dial up .... :P
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 12:40
ten pan tym chcel naznacit, ze 60/4 Mbps je zbytocnych, ked niekto pouziva net na maily a icq.
|
|
marmare
Od: marmare
|
Pridané:
3.9.2007 12:48
asi nebude dynamicka (meniaca) Ip, ze?? :-) kebyze hej, tak berem hned 60/4Mbps :-D
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
3.9.2007 12:50
no praveze dynamicka ma byt. a za pevnu si budes musiet platit. len neviem ci bude verejna alebo neverejna
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 16:12
Chlapek to chce iste na rapidshare atd... mam taky blby pocit, ze unho hra rolu len Verejna dynamicka IP, vsetko ostatne je na P2p skoro na nic.Ak by mal neverejnu dynamicku, vobec mu nepomoze, ze sa menia vnutorne IP adresy, tudiz si na hostingoch ako rapid ani neskrkne.
|
|
123
Od: 123
|
Pridané:
4.9.2007 17:49
je aj verejná pevná IP, Stojí 240 bez DPH
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 12:52
Hej bulvaristi, zase nevie prava ruka co robi lava? V nadpise clanku mate cenu 1190 a v nadpise k prispevkom uz 1600. uz to nepite ani riedene, pretoze ani jedno a ani druhe nie je spravne. Cena za 60/4 je 2380,-SKK.
|
|
Andy
Od: Andy
|
Pridané:
3.9.2007 13:04
Cena za 60/4 je 2380,-SKK. ??? to mas odkial??? teraz som pozeral cennik a tam je 1190 SKK !!!
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 15:37
Zle som sa na to mrkol. Ta cena je aj telkou... Ale ostatne v prispevku, ktory som poslal sedi.
Na tomto mieste mal byt URL odkaz na ten cennik, ktory som upol na imageshack, ale kedze \"Najdlhšie slovo môže mať 50 znakov.\" tak som ho musel zmazat. Toto trapne obmedzenie som este nikde nevidel. Ak to ma byt boj proti spamu, tak potom admin je obycajny hlupak, lebo toto nic neriesi. Registracie sa tu clovek asi ani nedozije, ale trapne obmedzenia na 50 znakov, co strpcuju zivot su tu bezne. Neviem preco mi tento server pripada,ako keby bol urobeny na kolene a redaktori boli vyberani nahodne s diskutujucich.
Pre tych inteligentnejsich, co vedia ako na to:
http://img233.imageshack.us
->>>>>>>/img233/2954/fibernetgt8.jpg
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 15:48
Oprava: z diskutujucich
|
|
abstinent
Od: abstinent
|
Pridané:
3.9.2007 13:08
Zle citas co citas.
za internet je v clanku suma 1190,-
to je uz chyba produktu ak si musis k najvyssiemu produktu net objednat najvyssi produkt tv.
Ale ono to potom stale ostava suma 1190,- + 1190,- co je sice 2380 ale za dve sluzby.
Neobvinuj druhych z toho co robis ty.
Inak na jednu po obede si dobre staty.
:)
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
3.9.2007 12:56
dobry clanok.
|
|
Dano
Od: Dano
|
Pridané:
3.9.2007 12:57
Pevna neverejna
|
|
marmare
Od: marmare
|
Pridané:
3.9.2007 12:59
neverejna? co to presne znamena?
|
|
Komentár
Od: Komentár
|
Pridané:
3.9.2007 13:33
ze sa na teba z vonku nikto nepripoji
|
|
atrament
Od: atrament
|
Pridané:
3.9.2007 13:42
A ze x ludi ma spolocnu ip, niekto dostane ban, mas aj ty, neikto vycerpa limit nejakej sluzby, mas po limite aj ty...
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 14:50
Jiste pane ministre! :) Ale dobre si mu to vysvetlil.
|
|
1235
Od: 1235
|
Pridané:
3.9.2007 13:56
Btw. je dynamicka verejna, lebo v cenniku maju poplatok za pevnu.
|
|
Vlado
Od: Vlado
|
Pridané:
3.9.2007 12:58
kde sa da zistit v akych mestach planuju dalsie pokrytie ci spytat sa ake mesta planuju este pokryt.
|
|
marmare
Od: marmare
|
Pridané:
3.9.2007 13:01
miso, tvoja sprava ma veeeelmi potesila, ze dynamicka ip :-):-):-)
|
|
katan
Od: katan
|
Pridané:
3.9.2007 13:11
Ma to jednu malu chybu.Za jedno fakturacne obdobie mozes preniest 100GB dat a to my kua nestaci!!!Inac my to uz druhy tyzden kopu pod barakom a este to nezakryli swine jedny.
|
|
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
3.9.2007 13:31
Internetové pripojenie je bez akýchkoľvek dátových limitov, FUP oznámená pri testovacej prevádzke sa uplatňovať nebude.
Tak teraz neviem co je spravne ...
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 13:37
Testovacia prevadzka = orange si chce ziskat pevne zazemie v tejto oblasti, preto take nizke ceny, zatial. Urcite tam v zmluve je klauzulka, ze si vyhradzuju pravo na zmenu ceny.
|
|
1234
Od: 1234
|
Pridané:
3.9.2007 13:43
Ty mas asi problem s urcitym logickymi centrami mozgu.
Ta testovacia prevadza uz BOLA a pocas nej oznamili FUP, ktore teraz zrusili. Zmeny ma v zmluve kazdy.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
3.9.2007 14:29
Ty kokot, ten pan len povedal, ze si chcu nabrat zakaznikov, aby sa im ta investicia oplatila, to je dovod, preco nateraz zrusili FUP ty curako-ksicht. V zmluve maju, ze docasna prevadzka plati len do konca roka, potom ti najebu fup.
A co ze maju zmeny vsetci?
|
|
Od:
|
Pridané:
3.9.2007 14:59
Spoločnosť Orange po 9-mesačnej testovacej prevádzke predstavila dnes FINÁLNU podobu svojej ponuky internetového pripojenia a triple-play služieb pre domácnosti poskytovaných cez optické linky až k zákazníkovi, FTTH. Jej novým názvom je Orange Doma.
Oproti TESTOVACEJ prevádzke prišlo k výrazným zmenám v štruktúre aj parametroch ponúkaných služieb.
Internetové pripojenie je BEZ akýchkoľvek dátových LIMITOV, FUP oznámená pri testovacej prevádzke sa uplatňovať NEBUDE. Jediným obmedzením je zmluvný zákaz prepredaja a zdieľania pripojenia.
Ja som to pochopil ako konečnú a nie dočasnú ponuku, teda ďaľšie zmeny by tam nemali byť, a ak aj budú, zákazník by mal mať právo od zmluvy odstúpiť, poprípde môžeš rátať s akciovými ponukami typu kúp si teraz dostaneš kanál navyše, tí čo ste vzali skôr máte smolu...
|
|
fú....
Od: fú....
|
Pridané:
3.9.2007 13:37
zas len malomeštiaci budú niečo mať!!! FCUK !
a čo mi sedláci ??
vy...te si oči orangeáci !!
|
|
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
3.9.2007 13:53
Sak ja poznam firmu ktora ti to zavede az domov. Ale nechci vedet ten poplatok za kabel. A vykopove prace. To by si mohol radsej dat 10x T-mobile rychly internet s najvysou rychlostou a vyslo by ta to lacnejsie ako podrbane zavedenie.
|
|
steve
Od: steve
|
Pridané:
3.9.2007 13:54
sedlaci mozu prehadzovat hnoj
|
|
hú.....
Od: hú.....
|
Pridané:
3.9.2007 13:57
Tam sa chod pripojit svojim optickym kablom do kravy v telatniku a nevypisuj tu...
|
|
FMG.sk
Od: FMG.sk
|
Pridané:
3.9.2007 22:15
Prestuhuj sa "tu" do "Blavy". sedlaáák.....a ber nam tu pracu!!!
|
|
ironic
Od: ironic
|
Pridané:
3.9.2007 13:43
ešte keby to bolo "mobilné"
|
|
mlm
Od: mlm
|
Pridané:
3.9.2007 13:51
ono je to sice pekne, ale mne by stacilo aj magio, len by si mohli pohnut s rozsirovanim aj do inych miest (podotykam nebyvam v ziadnej dedine) :)
|
|
hned_teraz_idem_na_pivo
Od: hned_teraz_idem_na_pivo
|
Pridané:
3.9.2007 13:59
cez proxy nepretlacis UDP, takze kto chce hrat cs, vyhradne musi zobrat router sam :D
|
|
hned_teraz_idem_na_pivo
Od: hned_teraz_idem_na_pivo
|
Pridané:
3.9.2007 13:59
vlastne ani sam :D
|
|
hned_teraz_idem_na_pivo
Od: hned_teraz_idem_na_pivo
|
Pridané:
3.9.2007 14:00
vlastne hovorim o proxy, takze hej :D
|
|
Uz si asi na pive bol
Od: Uz si asi na pive bol
|
Pridané:
3.9.2007 14:43
:D bolo dobre :D
|
|
FTTH
Od: FTTH
|
Pridané:
3.9.2007 15:19
Nadhera, takze Orange nesklamal. Ja to vidim takto: Kupim si 60/4 za 1190sk + verejnu static IP + 120 sk zdvojnasobeny upload a vsetci mi mozu skocit na k...t :))))
Nadhera, toto tu chybalo. Hned mi je lepsie, ked viem, ze pojdem 60/8 mbps. A moj P2P server sa moze rozbehnut :) A vsetci ostatni provideri to tu mozu zabalit, tam kde je Orange, tam je radost zit. Akurat mi je luto toho T-COMu, ten uz to s tou svojou trapnou DSL technologiou a pomalymi akoze najvyssimi 512kbps uploadami moze aj s Turbo 4 pekne zabalit. Konecne su na kolenach. Tam kde je Orange, iny provider nema sancu. BYE BYE CHELLO, ADIOS DSL.
|
|
gfx
Od: gfx
|
Pridané:
3.9.2007 15:36
s tym ich pokrytim mozu ist tak do prdele. Kazda ulica polovica vchodov..uhm
|
|
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
3.9.2007 15:43
Zavisi od ludi, pokial viem, v kazdom vchode sa pytaju a ak min. 50% ludi suhlasi, tahaju kable aj do daneho vchodu ... Aspon u nas to tak riesia (KE) ...
|
|
DiTTo
Od: DiTTo
|
Pridané:
3.9.2007 18:59
aj v PO to tak robia
|
|
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
3.9.2007 15:48
ano, a budes jeden z prvych odpojenych pre traffic pocitany v stovkach GB/mesiac. Pa :)
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 16:00
Kazdemu je hovno po tom aky ma kto traffic, provider, pokial je seriozny a deklaruje ze nema FUP, tak by ho nemalo zaujimat, ci jeho klient vytazuje linku na sto percent.Ten kto raz napise, ze dava neobmedzeny net v ramci deklarovanej rychlosti a ma aj skutocne linku na to, tak nepotrebuje ojebavat ludi. Je to pravo klienta, vytazovat linku na sto percent, tak ako ked si kupis hocijaku inu vec, mas pravo si ju pouzivat ako dlho ju len chces. Slow-a-net a podobne sracky su obycajni klamari, ktori by mali skoncit odnatim licenie a tucnou pokutou za klamanie zakaznika.
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 16:05
Aj zamestnavatel chce po kazdom zamestnancovi aby odvadzal sto percent v praci, kedze ho za to plati dohodnutou mzdou a takisto ked to prenesiem do vyznamu netu ma zakaznik pravo pozadovat,aby provider si plnil svoje zavazky, ktore vopred deklarol na sto percent, pretoze mu za to plati.
Reci o tom ze FUP je dobre a podobne vedu len obmedzeni ludia, ktori o vyuziti netu maju skreslene predstavy.. Kazdy nech si taha kolko chce, ma pravo vyuzivat sluzbu na sto percent a komu se to nelibi,at mi prdel polibi.
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 16:09
kazdy ma pravo vyuzivat sluzbu podla zmluvy a v zmluve je fup, tak chod do pici
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 16:18
Nemozem, tam uz byvas Ty....
BTW: keby si nebol jebnuty, vedel by si, ze tento produkt je bez FUP, ale v diagnostickom ustave Ta nenaucili poriadne citat.
|
|
cigani
Od: cigani
|
Pridané:
3.9.2007 21:27
moooore nepicuj do diagnostickeho lebo ta jebneme na samotku :))
|
|
stefan rab
Od: stefan rab
|
Pridané:
3.9.2007 21:48
tvoj prispevok je asi jebly najviac, treba si dat lieky a ist si lahnut, dobre? Suhlasim s tebou Asta-killer. FUP je pre sracov...
|
|
Vytazenost linky
Od: Vytazenost linky
|
Pridané:
3.9.2007 19:34
60/4 je asi 25% vytazenost linky... Kolko rezervy sa skryva v optike vedia len ti co to testovali... A su pokryti na 20 rokov...
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 20:12
Prepac, myslel som vytazenost tej linky/toho pripojenia/ co dostane koncovy uzivatel, cize ak ma 60/4 a kazdy den v kuse bude zhavit DOWN na 60Mbit a UP na 4Mbit. Ale inak mas pravdu.
|
|
Jaba daba duuuuu!
Od: Jaba daba duuuuu!
|
Pridané:
3.9.2007 15:42
No ked som si precital ten nadpis tak som si pomyslel ze mozu davat aj 1 Gbit/s pokial je tma FUP, NECHCEM ! Lebo naco mi je velka rychlost, ked ju mam na 2 dni? Nieco stiahnem a idme jak na Dial-Up-e!
Ale musim povedat ze to chlapci KONECNE pochopily, a velmi ma potesili. Za 2 mesiace mi konci DSL a ak to nezmenia, tak neni ocom! BEREM! ;-)
|
|
OMG
Od: OMG
|
Pridané:
3.9.2007 15:51
TEJ SKUR*ENEJ REKLAMY JE TU CIM DALEJ VIAC! ach jaj kam to dsl.sk smeruje.. este taku jednu obrovsku flash reklamu a uz sem nepridem nikdy
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 15:55
Priatelu, nerozculuj sa. Firefox, Adblock a Flashblock posle Tvoje problemy do zabudnutia. :)
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
3.9.2007 16:07
Ja si chcem dat internet zaviest aj domov, lebo zatial ho mame len v pomocnej skole.
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 16:14
Este keby si nepisal pod mojim nickom, lebo je to dost ubohe.Zosity uz mas nalinkovane? Zajtra odpalis do skoly, blbecku.
|
|
MiroTN
Od: MiroTN
|
Pridané:
3.9.2007 16:35
hm a ako zistia ci to je moje pc alebo nie ?
ja mam doma 3 a vsetky na DSL-ku od T-comu ako orange zisti ze to 4 nieje moje ?
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 16:49
Oni nemusia zistovat ci to je Tvoje PC,alebo nie. Oni jednoducho zakazali vetvit pripojenie a je jedno ci sebe,alebo susedom.
|
|
hl2run
Od: hl2run
|
Pridané:
3.9.2007 16:40
Drbem to ! Idem sa spytat do Orange prevadzky a potom sem napisem :), ale chcem sa spýtať lokálnych odborníkov či teda existuje nejaký spôsob akým sa dá zamaskovať to, že je tá optika zdielaná...
Dakujem
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 16:44
je to len take bububu z ich strany, nic ti nemozu. Na 1 router si das zopar strojov a nikto ti na to nepride.
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 16:51
Zase trieskas kraviny Ty idiot? Som zvedavy, ci mu potom das to pripojenie Ty, ked ho odpoja po zisteni,ze vetvil pripojenie. Co si Ty vobec za debila???
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 16:55
Zase trieskas kraviny Ty idiot? Som zvedavy, ci mu potom das to pripojenie Ty, ked ho odpoja po zisteni,ze vetvil pripojenie. Co si Ty vobec za debila???
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 16:55
Zase trieskas kraviny Ty idiot? Som zvedavy, ci mu potom das to pripojenie Ty, ked ho odpoja po zisteni,ze vetvil pripojenie. Co si Ty vobec za debila???
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 16:55
Zase trieskas kraviny Ty idiot? Som zvedavy, ci mu potom das to pripojenie Ty, ked ho odpoja po zisteni,ze vetvil pripojenie. Co si Ty vobec za debila???
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 16:55
Zase trieskas kraviny Ty idiot? Som zvedavy, ci mu potom das to pripojenie Ty, ked ho odpoja po zisteni,ze vetvil pripojenie. Co si Ty vobec za debila???
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 17:02
A toto ma co znamenat??? Nejaka diskreditacia??? Nic som nerefreshoval a skocil ten prispevok 5 krat... :-/
|
|
Asta-Killer☺
Od: Asta-Killer☺
|
Pridané:
3.9.2007 17:04
mam rad DSL.sk
|
|
:DD
Od: :DD
|
Pridané:
3.9.2007 17:10
Neviete kedy to bude v Letanovciach?
|
|
never
Od: never
|
Pridané:
4.9.2007 8:12
asi nikdy, ja som zo ZA a ani tu to neni cele pokryte, iba miestami. Na Letanovce aj Lievanovce zabudni.
|
|
Dial-Up FOREVER
Od: Dial-Up FOREVER
|
Pridané:
3.9.2007 17:22
Chlapci, odporucam si stiahnut cennik od ORANGEu.
Su tam take male poznamky:
1. cennik je iba docasny plati od 3.9 do 31.12. 2007, potom sa tie ceny mozu menit. (mozu ale nemusia)
2. citujem: ´V pripade ze rozsah vyuzivania Ciastkovej sluzby ucastnikom je taky, ze ohrozuje siet a ine zariadenia potrebne na poskytovanie sluziem ORANGE DOMA alebo niektorej casti tychto sluzieb alebo v jeho dosledku mozu poklesnut kvantitativne a kvalitativne parametre ich poskytovania ostatnym ucastnikom , je takyto rozsah uzivania povazovany za ZNEUZIVANIE sluzbya spolocnost ORANGE je opravnena vykonat opatrenia na docasne obmedzenie alebo PRERUSENIE poskytovania ciastkovej sluzby ucastnikovy.´ !!!!!!!
Uz vidim ako rano nahadzem do download managera 8GB na tahanie, a oni ma po 4GB stiahnutych odstavia, ze pretazujem linku, alebo tu rychlost stiahnu na 1MB.
MOzem prdet taky net. Nema to ziadnu zaruku ze to bude slapat, tak jako ma. A nech mi nikto nevravi ze taky rychly net mu je treba na emaily a ICQ.
|
|
Dial-Up FOREVER
Od: Dial-Up FOREVER
|
Pridané:
3.9.2007 17:24
Jo a zabudol som, tie ceny sa podla mna na 100% menit budu a tusim smerom hore.
|
|
Dial-Up FOREVER
Od: Dial-Up FOREVER
|
Pridané:
3.9.2007 17:30
Jo a este na okraj:
Spominana staticka IP. Samozrejme da sa, ale za zriadovaci polatok 950.- plus mesacny polatok ak dobre pamatam 240.- !!
Hold cena sa nam nejako zdvihla.
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 17:29
Ano, dobra poznamka, na tuto poznamku uz bol na zive.sk vzneseny otazka "Kto a podla coho urci ci uz ta sluzba je zneuzivana"
je to na dlhu polemiku.
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
3.9.2007 17:30
Uz bola... oprava.
|
|
jarod
Od: jarod
|
Pridané:
3.9.2007 17:42
oni to tam musia napisat aby sa mohli v pripade nejakych problemov pravne chranit. Inak taketo klauzuly su vo vsetkych zmluvach. a ked uz uzavries danu zmluvu, potom ti plati ta cena na ktorej ste sa "dohodli". A ked je NO FUP tak NO FUP a hotovo. ja mam od orangeu tento net uz od marca a som spokojny. bezi rychlejsie nez ma (mam mat 10/2Mbit ale mam 30/2Mbit) a tiez ziadnu FUP si u mna neuplatnili - a to som bol vyrazne nad 100GB. takze tak.
|
|
Dial-Up FOREVER
Od: Dial-Up FOREVER
|
Pridané:
3.9.2007 17:33
To uz nech radsej zavedu rovno FUPko. Clovek aspon bude vediet na com je.
|
|
MLx
Od: MLx
|
Pridané:
3.9.2007 17:45
Vopred sorry, ak to tu uz niekto spominal, ale nechcelo sa mi citat cely flame v diskusii. Bol som v Orange-i v Auparku sa ich na to spytat a toto som zistil:
IP je verejna/dynamicka, za priplatok staticka. Ako som tomu porozumel tak pre prijimanie prichodzich spojeni stavi nastavit modem, tak ako je tomu dnes u DSL routrov atd...
To obmedzenie zdielana je skor zmluvne ako technicke - vraveli ze nie je ziadny problem pripojit vsetky domace kompy a este ked sa u Vas zastavi znamy/kamarat s laptopom. Spravili s tym asi taky dojem, ze "my sa vam ozveme, az sa nam nieco nebude pacit..." IMHO pojdu po takych, co si na tom postavia internet cafe apod...
V Lamaci to este nie je, celu Bratislavu chcu mat hotovu do decembra.
|
|
draco
Od: draco
|
Pridané:
3.9.2007 19:26
a kosice su kde? kurna. to co je? to snad je len rpeklep abo co.
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
3.9.2007 20:30
mna by zaujimalo ze kde si budem merat rychlost pripojenia, ked vacsina dnesnych speedmetrov urcite nema linku na 60mega :) alebo sa pletiem? neviem, ale znie to srandovne :D
|
|
konfucius
Od: konfucius
|
Pridané:
3.9.2007 21:44
uplatnuju na internet aj viazanost?
alebo to mozem kedykolvek zrusit?
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
3.9.2007 21:47
Kedy bude mat Orange optika stranku, kde by sa dali zistit ceny, dostupnost, atd?
|
|
asdaasda
Od: asdaasda
|
Pridané:
3.9.2007 21:52
pevnu verejnu IP ti len tak v principe neda ziadny velky provider - ci uz ADSL, kablovy net, alebo FTTH operator.
To by musel alokovat pre kazdeho svojho klienta zvlast IPcku. To je pri sucasnom zaplneni ipv4 priestoru nerealne. Provideri maju pridelenych omnoho menej IPciek ako maju zakaznikov, pretoze nikdy nie su vsetci zakaznici naraz online. Preto su tie IP dynamicke. Prideli sa ti IP ktora je prave 'volna'.
Pevna IP musi byt teda spoplatnena, aby si ju zriadil len ten, kto ju realne potrebuje.
Az bude vsetko bezat na ipv6, toto obmedzenie strati zmysel a kazdy zakaznik bude moct mat aj milion verejnych pevnych IPciek :)
|
|
WyRmiE
Od: WyRmiE
|
Pridané:
3.9.2007 22:54
Ja sa asi zjaším :)
|
|
Tupcek
Od: Tupcek
|
Pridané:
3.9.2007 23:44
no my v kosicoch sa mozme pojebat...
|
|
indiana džons
Od: indiana džons
|
Pridané:
4.9.2007 0:08
chalani.nema niekto dobru adresu kde by sa dala nastudovat problematika sieti?tcp/ip, nat, ttl, a podobne veci co sa toho tykaju?dakujem vopred za odpoved
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
4.9.2007 8:29
no co pan Asta-killer?? Kto je tu vacsi kokot teraz, precitajte si komentare hore a vidite, ze som si nevymyslel, ze:
1. urcite "skryte" fup tam existuje
2. ta klauzula o nezdielani je len take bububu
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
4.9.2007 16:11
Aj Ty su len taky bububu kokotko, co robi vietor a trepe piate cez deviate.
|
|
lolon
Od: lolon
|
Pridané:
4.9.2007 12:53
http://www.sflow.org/detectNAT/
|
|
Palec
Od: Palec
|
Pridané:
4.9.2007 16:03
Keby mali optiku vsade tak T-com aj UPC mozu ist s ich ponukami doprdele, ale kedze nieje, tak platime dalej jak murovany, snad sa dozijem optiky aj pri mojom dome :))
|
|
StEvO
Od: StEvO
|
Pridané:
4.9.2007 20:20
No neviem, ci v ke maj sancu orange, nemenovany provider to tu ma dost pod palcom a urcite, nema problem navysit linku po optike tiez.
|
|
StEvO
Od: StEvO
|
Pridané:
4.9.2007 20:26
No neviem, ci v ke maj sancu orange, nemenovany provider to tu ma dost pod palcom a urcite, nema problem navysit linku po optike tiez.
|
|
filipqo
Od: filipqo
|
Pridané:
5.9.2007 15:02
Antik ma v KE za 540 sk 12 mbit\s net takze je este lacnejsi ako Orange :P A je v tom aj celokosicke FTP + IPTV(digi TV) + herne servery + dvojnásobná rýchlosť v nočných hodinách ... takze mi 12 mbit/s net staci az bohato ked si mozem z ftp cez LAN stiahnut vsetko co chcem .... I <3 KE !
|
|
Miso
Od: Miso
|
Pridané:
5.9.2007 16:54
nik ale nepoznamenal ze 60/4 je na object, nie na pripojeneho zakaznika. podla mojich info ked si predstavim petrzalsky panelak 13 poschodi, 3 bloky, v kazdom bloku a poschodi par bytov... rychlost pripojenia ide rapidne dole.
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
6.9.2007 0:07
to je blbost. to je na jedneho zakaznika ta rychlost
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
10.9.2007 10:37
si poriadne precitaj ponuky od orangu
|
|
hhh
Od: hhh
|
Pridané:
6.9.2007 11:51
no ten net by mohol byt na celom slovensku.
|
|
nech
Od: nech
|
Pridané:
6.9.2007 22:40
nech idu s takou službou , ktorá je len pre par miest na Slovensku niekam.My ostatní možeme len kukat na cudné reklamy na cudne služby , ktoré v meste nemáme a ani nebudeme asi mat.Keby aspon pokryli Slovensko riadne aspon obyčajnym telef. signalom aspon v oblastiach kde žiju ludia .
|