|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kristian
Od: kristian
|
Pridané:
9.10.2007 12:26
totalne zbytocne aj tak si to stiahnu alebo zozenu a budu to hrat . moj nazor .
|
|
taktak
Od: taktak
|
Pridané:
9.10.2007 12:50
Presne! Kto chce, ten má...
|
|
Doktor Levin
Od: Doktor Levin
|
Pridané:
9.10.2007 13:51
Rovnaka logika ako "zakazme alkohol - bude sa menej pit"
|
|
corleone
Od: corleone
|
Pridané:
10.10.2007 14:03
v australii zakazali GTA San Andreas. o mesiac na to to bola najoblubenejsia hra v australii. tak nechapem vyznam takychto zakazov
|
|
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
9.10.2007 12:51
no jo, ale tipkovia co na hre makali asi docela dlho, budu mat s toho hovno... iste, predaju inde, ale britsky trh je dost velky.
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
9.10.2007 19:51
Asi tak ale ked budes v nejakom obovskom kancli potrebovat vytlacit dokument z PDA, namiesto toho, aby si zapajal PDA do PC a tlacil, vytlacis to cez BT a prides po hotovy papier...a aj to v GB zakazu
|
|
Neoony
Od: Neoony
|
Pridané:
10.10.2007 10:31
Presne to som tu chcel napisat ked som to cital ;)
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
9.10.2007 12:47
kupia cez ebay.fr :D
|
|
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
9.10.2007 12:53
no ano! budeme drvit obliekanie virtualnych barbin do ruzovych satociek (to naozaj existuje!)... brrrr....
|
|
WiFi
Od: WiFi
|
Pridané:
9.10.2007 13:02
jj suhlas..aj z takych barbin moze prepnut(sice netusim ako), ale to by podla nich asi bolo OK...ja drvim cs a som sibnuty ako vzdy;)))
|
|
katka
Od: katka
|
Pridané:
19.11.2007 18:56
chcem sa hrať na obliekanie barbín
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
9.10.2007 12:59
so to dementi co nevedia pochopit, ze hra nema na cloveka vplyv. Jednoducho to zalezi od cloveka a jeho povahy pripadne vychovy, ci po odohrani hry bude robit nejake massove vrazdy.
Briti su chori.
|
|
Noo
Od: Noo
|
Pridané:
9.10.2007 13:26
vieš čo, nesúhlasím celkom s tvojím komentárom. Všimni si dnešnú mládež. Čo robia celý deň? Keď decko celý deň len mastí hry typu CS a pod, a napríklad sa mu nedarí, v momente má zlú náladu. A ako si túto zlú náladu vybije? Jedine agresivitou a takýmto spôsobom. Nie som za to, aby sa tieto hry zrušili. to sa proste nedá, lebo zakázané ovocie najviac chutí,čiže "kto chce, ten sa k tomu dostane" , ale skôr by sa mali rodičia zamyslieť nad sebou, že "koho" doma vychovávajú...
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
9.10.2007 13:47
A čo tieto deti robia keď sa im nedarí napríklad vo futbale? Nie je to to isté? Akurát sa to dá lepšie zamaskovať ako "nehoda" keď sa na dakom vybúri ;)
Určite som proti zakazovaniu agresívnych hier len preto že sú agresívne, mal by sa len limitovať vek detí ktoré k nim majú prístup (8-10ročné deti hrajúce CS? To je chyba rodičov a nie dieťaťa) a zakazovať len to čo sa zakazuje aj vo filmoch, knihách... (napr. velebenie fašizmu, vrážd atď.). Možno že práve toto bol dôvod zákazu Manhuntu2, ale neviem nehral som tak neviem posúdiť.
Psychologicky je podľa mňa rozdiel keď ti v hre brutálne zabijú niekoho blízkeho a ty sa ideš pomstiť a keď brutálne vraždíš a mučíš len tak pre zábavu.
|
|
hhe
Od: hhe
|
Pridané:
9.10.2007 15:07
no praveze v Manhunt ide o to zabijat pre zabavu mas tam strasne vela moznosti ako niekoho zabit podla mna to je haluz ale niektory si to moze brat prilis k srdcu
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.10.2007 15:51
tiez absolutne nesuhlasim... podstatu si nevystihol. napriklad my v skole hrame futbal. mame jednu partiu ktora sa snazi byt neviem ako dobra a ked im to nejde zacnu nadavat faulovat a vyhovarat sa a podobne. tiez pixuju ako deti do chatu pri csku. ale pri futbale sa predsa nezabijaju ludia tak ako na nich moze zle vplyvat ? to iste je aj v csku. my zvacsa hrame proti nim a ak sa nieco prihodi, berieme to ako srandu ako aj celu nasu hru ked si robime v kuse srandy. preto si nemyslim ze hra nejak uplne vplyva na psychiku, len sa v nej ta psychika ukaze a prejavi ako na tom futbale. kazdy clovek je proste iny. my aj oni, a nie je to take jednostranne ako hovoris.
tym som len chcel povedat ze na mladez vplyva rodina a okolie a podobne, ti ktori proti nam hraju tu negativnu bojovu naladu urcite nemaju z cska ale odniekial inam. a preto tvrdim ze hry negativne nevplyvaju na cloveka, ktory berie hru pozitivne a bavi sa pri nej.
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
9.10.2007 19:04
Tým futbalom som myslel práve to že kto to má v krvi alebo je tak vychovaný tak je jedno či je agresívny z hry alebo športu, dôvod si nájde.
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.10.2007 19:45
presne tak to je pravda
|
|
Noo - again
Od: Noo - again
|
Pridané:
9.10.2007 19:40
súhlasím s "Xwing" že by deti nemali hrávať agresívne hry typu CS do určitého veku... Uvedomte si, že pri športe (okrem čisto agresivnych športov) si človek vybije tú energiu ale pri hraní PC hier ju naopak vstrebáva.. My starší určite vieme kontrolovať svoje psychické chúťky, ale čo to dieťa, keď od malička hráva tieto hry, aká bude jeho psychika?? aaaa pochybujem že vaši otcovia čo hrávali fotbal a nepoznali CS sú agresívni... takže tak.. ja v tom vidím iba vekovú bariéru, nič viac.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
9.10.2007 19:57
Podla psychologov sa dieta vyvija tusim do 12 roku zivota myslim emocionalne. Alebo je to do 14 teraz neviem. Ze do tohto veku je najviac ovplyvnitelne.
|
|
opec
Od: opec
|
Pridané:
9.10.2007 21:22
to je somnou zle, ja som hraval WORMS a wolfenstein 3D od 9-10 rokov :P som ale psychos
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
9.10.2007 13:48
ja zdielam tvoj nazor, akurat som ho trochu zle vyjadril.
|
|
Hmm...
Od: Hmm...
|
Pridané:
9.10.2007 15:36
Ja osobne celkom vitam takyto pristup. Podla mna jednoducho ma byt vytvorena odborna komisia s co najsirsim zaberom ludi, aby zavery neboli jednostranne, a urcovat co ano a co nie.
Pre mna napr. CS je uplne v pohode - ide tam v podstate o simulaciu vojny, kde niekto chce zabit Teba a Ty sa musis branit a zabit jeho, je to viac o sutazeni, sikovnosti, reflexoch, presnosti atd. Ale hry kde ide o to zabijat ludi na ulici BEZ DOVODU (napr. GTA San Adnreas a pod.), tak to je fakt huste - to ked som prvy krat videl som mal naozaj dost, a to nie som ziadna citlivka a CSko drtim ked je prilezitost velmi rad.
Suhlasim s Tebou, ze rodicia su tiez doleziti - ale na druhej strane ku kope veci sa decka dostanu cez kamaratov, ktori maju rodicov nezodpovednych... takze to nie je jedina cesta.
|
|
opec
Od: opec
|
Pridané:
9.10.2007 21:23
v GTA: SA nejde o to zabijat ludi na ulici bez dovodu... je to tam skor ako prvok volnosti
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
9.10.2007 19:55
Presne ako vravis, suhlasim aj s tym co pod tebou reagoval prvy o tom futbale. Ja len chcem dodat, ze sa to s tou vychovou a prisnostou nesmie prehanat. Ja mam 17-rocneho kamarata, ktoremu rodicia zakazuju hrat World of Warcraft, preto ze sa tam zabija. :D
To je len opacny extrem toho co sa deje tu. Ani jedno nie je dobre.
|
|
Aero
Od: Aero
|
Pridané:
10.10.2007 12:47
Ja mam tiez takeho kamosa ale uz ma 18 ... rodicia mu zakazuju hrat vsetky hry v ktorych sa zabija ... ale nie ze sa zabijaju ludia on nemoze hrat ani hry kde sa zabijaju zvierata zombia mutanti a podobne ... chudak kamos ... :P
|
|
jf1
Od: jf1
|
Pridané:
9.10.2007 15:06
Dieta sa uci napodobnovanim. Takze ak riesi nieco v hre agresiou, tak sa mu to minimalne uklada do podvedomia. Podvedomie clovek nevie regulovat, takze ak sa tam hromadia agresivne zazitky moze to mat vplyv aj na realne konanie. To by bolo nieco z teorie :o) Podla mna vyskum v danej oblasti je potrebny vzhladom na enormny narast agresie, sikanovania a pod. u deti. Ja som za to nech sa to poriadne preskuma :o)
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.10.2007 15:56
kamo mozno u niekoho ale... ja pzoeram vela hororov fakt ma to bavi, hram same akcne hry kde sa "zabija" a je v nich plno agresie ..
.. a som najvacsi optimista z triedy, ktory ma stale usmev na tvari aj pri najhorsom. tak ako to ze sa mi to neulozilo ? mozno je to prave naopak rad mam taketo negatovne filmy a hry preto lebo tam najdem kompenzaciu za cely pekny den :) (aj ked na zaklade tejto teorie by ludia ktori maju tazky zivot pozerali len filmy plne nadeje a hlposti.. a nie je to tak ? , vid zeny ktore nemaju partnera citaju steelovu a romanticke filmy a spol)
|
|
noob
Od: noob
|
Pridané:
9.10.2007 19:01
no hej ale na niekoho to vplyva inak takze mu kludne moze jebnut ako napr http://youtube. com/watch?v=Cg4rJscrt6k alebo si napis do youtube german kids...
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.10.2007 19:50
keby boli niektori moji ucitelia jeho klavesnicoou nepohneval by som sa :)
|
|
opec
Od: opec
|
Pridané:
9.10.2007 21:25
poznaame to videjko :P urcitym sposobom sa naseries ked sa ti nieco nedari. ale to je normalne aj mimo PC hier... sak nie?
|
|
To montano
Od: To montano
|
Pridané:
9.10.2007 19:45
uvedom si, že každý nie je tak vyspelý, že si dokáže uvedomiť rozdiely medzi svetom hier a realitou. Možno ty nie, ale ja som si všimol tieto "deti novej doby" alebo "deti novej generácie"... Sú to samí agresívni ľudia, to čo som si ja nedovolil učiteľovi v 4tej triede na strednej škole, teraz v pohode 8maci na základných školách robia učiteľom.. už to nie je ako za komunistov, keď učiteľ prišiel do triedy s trstenicou,, ale práve naopak, učitelia majú stres a strach ísť vôbec učiť...
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.10.2007 19:55
ja viem prave preto som napisal prvu vetu ze mozno u niekoho to tak je .. ja tiez sledujem tieto deti co teraz , samy hip hop a uz im aj z tych textov niektorym drbe ked do mna nadavaju rymami sa musim zasmiat aj plakat zaroven aki su ubohi, taktiez tie 13 rocne dievcataka co tu po meste behaju s flaskou v ruke a vesaju sa na nas a smrdia su opite humus fuj... taktiez chalani uz nevedia co so sebou ani k zenam nemaju cit beru ich len ako k...y a ked vidim ako sa dneksa vitaju dvaja kamrati typu serus ty chu.u a podobne tak je to fakt stastna generacia v ktorej zijem, nehadzem vsetkych do jedneho vreca ale vacsina vie len nadavat na vsetko okolo seba miesto toho aby nieco produktivne spravili a zistili ake je to lahke ked su taki majstri sveta (viem ze it server ale clanok je psychologicky zamerany takze to nepovazujte za offtopic :) )
|
|
opec
Od: opec
|
Pridané:
9.10.2007 21:27
ale toto je o benevolencii ucitalov, ja som mal takeho ze sme cely cas boli ticho, a dalsi ze sme robili co chceme , ide o autoritu a nehadzal by som to na deti ani na dobu ale na ucitela
|
|
Deni
Od: Deni
|
Pridané:
10.10.2007 12:05
- tie predošlé komentáre som písal ja...
A spomenula ti niekedy mamina jediného učiteľa, ku ktorému by si dovolili to isté ako napríklad dnešní 9taci alebo proste deti na základných školách? Viem, že sú, ešte existujú učitelia, ktorí si vedia vybudovať rešpekt. Ale ako sledujem túto dobu, za chvíľu budú deti v škôlke pľuvať na vychovávateľov za to že im neprestrie na stôl obed... proste odveci. Mám pocit, teda docela tomu verím, že ak moja, respektíve naša "mladá" generácia nič nepodnikneme, tak vznikne na zemi tvz.: "ľudský odpad".
(ps. odteraz budem písať vo svojom Nicku - Deni.)
|
|
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
9.10.2007 22:01
nac robia vlastne vyskumy, ked ty vies vsemudru odpoved?
|
|
Hmm...
Od: Hmm...
|
Pridané:
9.10.2007 15:37
Ja osobne celkom vitam takyto pristup. Podla mna jednoducho ma byt vytvorena odborna komisia s co najsirsim zaberom ludi, aby zavery neboli jednostranne, a urcovat co ano a co nie.
Pre mna napr. CS je uplne v pohode - ide tam v podstate o simulaciu vojny, kde niekto chce zabit Teba a Ty sa musis branit a zabit jeho, je to viac o sutazeni, sikovnosti, reflexoch, presnosti atd. Ale hry kde ide o to zabijat ludi na ulici BEZ DOVODU (napr. GTA San Adnreas a pod.), tak to je fakt huste - to ked som prvy krat videl som mal naozaj dost, a to nie som ziadna citlivka a CSko drtim ked je prilezitost velmi rad.
Rodicia su tiez doleziti - ale na druhej strane ku kope veci sa decka dostanu cez kamaratov, ktori maju rodicov nezodpovednych... takze to nie je jedina cesta.
|
|
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
9.10.2007 22:02
ano CS je forma zabavy. je to o strategii, timovosti a hlavne o zabave, ale su jedinci, ktori to beru inak.
|
|
Kto je Bozz ?
Od: Kto je Bozz ?
|
Pridané:
9.10.2007 16:08
Demokracia ide ruka v ruke s nasilim, nikoho nezaujima k akym hram, suborom sa mladez vie dostat. Ludstvo sa znici samo, svojou lahostajnostou. Ja som dlho dlho hraval CS, alebo UT a poznam vela ludi co tiez hravali a nikto nesedi v base za znasilnenie alebo vrazdu. To ze sa student v nemecku a v korei strielal, to s hernym nasilim nema nic spolocne. Zakon je houby platny, pokial nezakazu internet.
Co myslite, kedy pride 3. svetova ? Potom vsetky zakazy mozu ist do velke Poci.
Lubkam vas vsetkych a dufam ze prispevky na dsl.sk bude stale spojenie noviniek zo sveta IT + zachvaty smiechu z prispevkov :)
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.10.2007 16:11
trosku odveci
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
9.10.2007 16:16
Jožo dobre si to napisal :D
|
|
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
9.10.2007 17:21
preco odveci, nahodou prejav vyssej inteligencie :) alebo ti tu chyba Bozz?
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.10.2007 17:51
no len ci si to nepisal ty..
|
|
Aero
Od: Aero
|
Pridané:
10.10.2007 12:45
Je to jasne ... ZAKAŽME INTERNET --- a sme f P... :D:D:D
|
|
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
9.10.2007 17:20
aj vam to cele pripada smiesne? kolko humbuku pre jednu hru. staci si hodinku pozriet telku, clovek si toho uzije az az.
a najviac komicke mi to pride od vlady ktora sa hraje na vojakov v iraku, ale ved to je ina kapusta, vsak ide o demokraciu :)
|
|
opec
Od: opec
|
Pridané:
9.10.2007 21:32
"otvorit oci" co ma vojna spolocne s demokraciou? to ze ti povedali ze sirenie demokracie stal si sa obetou propagandy... v skutocnosti tu ide o suroviny. vojna za ropu amici si uvedomili ze napätie na blizkom vychode moze vazne ohrozit USA (malo ropy=ekonomika je v broskyni) nam by to tak nevadilo, my mame rusov ale oni toho sezeru veeeela.
|
|
a co tento je normalny?
Od: a co tento je normalny?
|
Pridané:
9.10.2007 19:03
http://youtube.com /watch?v=Cg4rJscrt6k
|
|
jak
Od: jak
|
Pridané:
9.10.2007 19:05
resp toto ale to uz je zostrihane http://youtube.com/ watch?v=rsom99Ds43U
|
|
loool
Od: loool
|
Pridané:
9.10.2007 19:46
tak toto je fakt haluz :D
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
9.10.2007 20:02
na take to domace zuvanie
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.10.2007 20:02
najprv som chcel napisat ze skoda klavesnice ale tusim skoda jedneho chlapca...
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
9.10.2007 23:38
ten chlapec to len hral, mozte si na youtube najst spustu jeho dalsich videi
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
11.10.2007 16:03
To dufam, ze to len hral. Neviem si inac predstavit, kto by k nemu postavil stativ s kamerou a pokojne natacal.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
9.10.2007 21:36
Rodicia by mali kupit lepsi hardware, aby sa tolko netrapil. :)
|
|
Aero
Od: Aero
|
Pridané:
10.10.2007 12:49
chudak male dieta nedokaze pochopit ze monitor neprijima informacie na zaklade zvukovych vln :D:D:D
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
9.10.2007 20:02
Britska vlada je este toho schopna, ale americka pochybujem. Ta sama financuje vyvoj hry, ktora podporuje vstup do armady, vojnu a teda zabijanie.
vid. America's Army.
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
10.10.2007 12:10
V GB su schopny vsetkeho mozneho. Namiesto toho aby zmenili postoj k ochrane zdravia, zivota a majetku tak vymyslaju pixoviny. Ide im o to ze tam maju dost velku kriminalitu tak hladaju pricinu vsade, len nie tam kde naozaj je.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
9.10.2007 22:07
Ja si myslim ze uživatel KTO JE BOZZ? to dobre napisal, podla mna to NIEdegeneruje psychiku ani to nema na nu vpliv, skor by som povedal, ze je to test psychiky. pretoze normalni clovek vie co je realita a co virtualita. V realnom svete, ak je psichicky normalni vie ze nemoze zabit toho kamarata,viez ze nemoze rozbijat tie veci atd atd... Kdešto RETARDOVANY DEMENT Co ma podlomneu psychiku uz od narodenia alebo od korsieho veku, A TO NIEJE VINOU DANEJ HRY, by sa spraval inac a tie hry by mu este pomohli. Ale v podstate mala by to byt pravda len to trochu upravim ze NASILNE(to je dolezite slovo) hry posobia negativne na psychiku a jej vyvoj, psychicky a mentalne SLABSIEHO jedinca. Hraval som tiez tie hry a nenechalo to na mne stopy mozno minimalne, ten NICK samozrejme neberte vazne robim si z neho srandu lebo na BOZZa to hranie, nie nasilnych alo logickych hier nechalo stopy :)
moj nazor
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
10.10.2007 14:01
Hra v pocitaci nie je realita a realita nie je hra na pocitaci. Kto to pochopi, nemoze mat problemy.
Podotkol by som, ze v hrach existuju vekove obmedzenia a tie tam nie su na srandu (i ked velakrat su hry 18+ vacsim lakadlom), takze ked hra napr. gta:sa nejake 12 rocne decko, tak to moze mat vyrazny vplyv na jeho psychiku.
|
|
jtr
Od: jtr
|
Pridané:
10.10.2007 14:48
Nie hry su problem. Stale je tu hlavny faktor, ktory vytvara mladeho cloveka - rodina. Keby rodicia neodkladali deti pred pocitac alebo tv, len aby mali chvilku pokoj, tak by nebol ziaden negativny vplyv hier. Samozrejme je mozne ze ak sa nasilne hry dostanu k dietatu, ktore este nechape plne realitu, moze to mat nasledky. Ale to neplati len o hrach... staci si pozriet rozpravky na Cartoon Networku ci inej stanici... nasilia je tam viac ako v FPS...
|
|
Sepp
Od: Sepp
|
Pridané:
10.10.2007 16:00
Je zaujímavé, ako sa navážajú do elektronických hier a pritom vôbec nebránia vo vysielaní a premietaní filmov a TV programov plných násilia. Veď v priemernej americkej TV kriminálke typu CSI zabijú za jeden diel päť ľudí, dávajú priame zábery na krv, obete a ich časti a na samotný priebeh činu a beží to o 20.00 alebo 21.00. Lenže ohroziť americký filmový a TV priemysel, to by si asi nikto nedovolil :)
Je len na rodičoch, ako vedia, koľko času a ako ich dieťa trávi.
|
|
JOKOono
Od: JOKOono
|
Pridané:
10.10.2007 19:52
No myslim si, ze dali na ten vyskum zbytocne peniaze, pretoze kto chce ten ma ak to niekto bude chciet hrat aj napriek moznemu vplyvu na jeho psychiku tak si to stiahne, skopiruje, crakcne proste zahra!!!
|