|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
16.11.2007 9:27
Nech uz stym browserom idu do riti, kazda nova verzi je horsia a horsia...
|
|
iwan
Od: iwan
|
Pridané:
16.11.2007 18:42
tak ho nepouzivaj ;)
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
17.11.2007 5:31
Laco,Mas pravdu! Same chybi!! A potom sa stazuju pouzivatelia Firefoxu ze majun PC plno Spyvare a virusou.... Len tak dalej! Forever rulezz IE7!!
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
27.11.2007 11:31
je cas prejst na Operu
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
17.11.2007 17:57
tiez sa pytam ako moze byt niekto tak dementny ze si nedokaze spravit svoju pracu, najde chyby ale nevie ich opravit...
|
|
ehm
Od: ehm
|
Pridané:
16.11.2007 9:32
naco sa potom ponahlaju s verziou 3.0 ked tam bude tolko neopravenych chyb a nezahrnu tam uz deklarovane funkcie? len aby sa to volalo firefox 3.0 a zralo 3.0x viac ramky ?
|
|
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
16.11.2007 10:07
viac pamate to nema dovod zrat, ale aj na mna by viac zaposobilo, keby s RC verzie odlozili az dokym nevyriesia velku vacsinu chyb.
|
|
kaza
Od: kaza
|
Pridané:
16.11.2007 9:34
no veru :(
nech to uz opravia, zere mi to po 4 hodinach 400 MB
|
|
El Miňo
Od: El Miňo
|
Pridané:
16.11.2007 11:54
Kto neskúsil Operu ...neví co je browser
|
|
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
16.11.2007 18:18
Kto necital tvoj prispevok, nevie co je kkt
|
|
krtko
Od: krtko
|
Pridané:
18.11.2007 13:58
kto cital tvoj, ten to uz vie
|
|
trtko
Od: trtko
|
Pridané:
18.11.2007 15:58
ze si to ty!
|
|
Tino
Od: Tino
|
Pridané:
16.11.2007 20:09
Moja rec
|
|
pol
Od: pol
|
Pridané:
16.11.2007 9:42
to je co za slovosled v nadpise?
|
|
krigel
Od: krigel
|
Pridané:
16.11.2007 12:26
tiez som pozeral, mozno kvoli SEO
|
|
KocuR
Od: KocuR
|
Pridané:
16.11.2007 15:06
WTF? ten slovosled je úplne normálny a pochopiteľný
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
16.11.2007 15:09
Vo Firefoxe 3.0 zostane neopravených až 80% chýb
|
|
CukoR
Od: CukoR
|
Pridané:
16.11.2007 17:38
Ty si Magyar?
|
|
taxikar
Od: taxikar
|
Pridané:
17.11.2007 18:30
pochopitelnych ano ale...........
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
16.11.2007 9:43
este kolkokrat sa docitam o tom aky je FF zly a uz ide opat vydat daku finalnu verziu? FF sucks, Opera je lepsia, bezpecnejsia, rychlejsia, ergonomickejsia a dokazom su nie tak frekventovane vydania.
|
|
mIREZ
Od: mIREZ
|
Pridané:
16.11.2007 9:46
opera je slimak v JS - skus si spravit ucet na www.meebo.com a nahodit ICQ... kolko ti to bude natahovat a ako sa to bude spravat :)
IE ani opera to nezvladaju tak dobre ako firefox.
nech si zere ramku, ja jej mam dost :)
|
|
cucajte mi miesok
Od: cucajte mi miesok
|
Pridané:
16.11.2007 11:02
tak tak, RAM neni problem......
|
|
cucaj svojmu psovi
Od: cucaj svojmu psovi
|
Pridané:
16.11.2007 13:47
nie kazdemu ocinko kupi 4 giga
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
16.11.2007 17:19
veru veru ... niekto si na nich musi zarobit a kupit sam ;o) ...
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
16.11.2007 15:02
Upozornenie: Tento komentar je pisany laickym stylom, aby sa co najviac priblizil stylu otazky.
Neber to osobne, ale takychto inteligentov tu uz bolo.
Spravit uber komplexny a doveryhodny test na pochybnej stranke bez AKYCHKOLVEK dodrziavani standardov.
Odkedy je rychlost spracovania JS na meebo.com standardom merania doko Myslis, ze je optimalizovana pre kazdy prehliadac rovnako?
Pre samozrejmost, odpovede je to nie.
Tento koment je urceny len na odpoved na otazku spracovania JS v prehliadaci Opera v 9.4 a menej, nie na dalsie aspekty tohto prehliadaca, ktore su .
Pozn: Opera 9.5 ma kompletne prepisany JS engine, vo viacerych pripadoch az niekolko nasobne rychlejsi ako v starsych verziach.
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
16.11.2007 15:11
Tento koment je urceny len na odpoved na otazku spracovania JS v prehliadaci Opera v 9.4 a menej, nie na dalsie aspekty tohto prehliadaca, ktore bezpochybne a objektivne prevysuju kvalitu ostatnych.
Neber to osobne, ale takychto inteligentov tu uz bolo.
Spravit uber komplexny a doveryhodny test na pochybnej stranke bez AKYCHKOLVEK zaruk o dodrziavani standardov zalozenom na volnom pozorovani jedenho subjektu (teba) s pochybnymi porovnavacimi schopnostami a zrejmou afinitou ku "konkurencnemu" rieseniu.
Odkedy je rychlost spracovania JS na meebo.com standardom merania dokonalosti prhliadaca, alebo hoco len JS enginu? Myslis, ze je optimalizovana pre kazdy prehliadac rovnako?
Pre samozrejmost, odpovede je to nie.
Pozn: Opera 9.5 ma kompletne prepisany JS engine, vo viacerych pripadoch az niekolko nasobne rychlejsi ako v starsich verziach.
PS: Predchadzjuca verzia bola odoslana neumyselne.
|
|
dEMENT
Od: dEMENT
|
Pridané:
16.11.2007 15:14
Totalne neobjektivne kktiny.
http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html
Precitaj a bud ticho. Dlho.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
19.11.2007 11:32
no az na tvojom prispevku vdaka tomu linku som pochopil ze je opera najlepsia.
|
|
opera je najlepsia a su na to dokazy
Od: opera je best
|
Pridané:
29.3.2008 14:17
opera bola a vzdy bude lepsia nez FF. Nech sa paci: http://nontroppo.org/timer/kestrel_tests - nie je tam jediny parameter, v ktorom by opera nebola prva. Opera je tam uvadzana ako "kestrel" - tak sa vola jej jadro, ktore je mnohonasobne rychlejsie a kvalitnejsie nez Gecko jadro FF. Opera v tom teste na mraky rozbila konkurenciu... FF 3.0 sa nechyta. Opera je v mnoho pripadoch o 600% rychlejsia nez FF 3.0 - FF fuj a hanba. Co nova verzia, to vacsi omyl.
|
|
mbb
Od: mbb
|
Pridané:
16.11.2007 11:19
ehm, keby bola opera uvolnená open-source.. odhalilo by sa najväčšou pravdepodobnosťou niekoľko násobne viac potencionálnych bezpečnostných a všakovakých chýb oproti firefoxu.!
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
27.11.2007 11:35
kedze nie je opensource a tie chyby nie su odhalene, tak nebudes mat tolko sajrajtu v pocitaci.
kaslat na to ci je opensource,alebo nie.
preco napriklad pouzivate flasplayer, ked je uzavrety?
|
|
noja
Od: noja
|
Pridané:
16.11.2007 11:34
opera je najlepsia a kto tvrdi opak ten ju asi nevyskusal!
|
|
zemetras
Od: zemetras
|
Pridané:
16.11.2007 11:55
trapko, ja som ju vyskusal a stale netvrdim to co ty, ako je to teraz, nejaka trhlina v tvojej logike...
|
|
trhlina
Od: trhlina
|
Pridané:
16.11.2007 13:47
asi preto, lebo sa pod tebou trasie zem
|
|
KocuR
Od: KocuR
|
Pridané:
16.11.2007 15:09
vyskúšal som ju. A používam FF. Ale priznám sa že na svojom druhom PC, ktoré je pomalšie, ale má ďaleko rýchlejšie pripojenie k internetu, používam Operu. Mne sa nepáči ako Opera načítava stránky. A tiež som sa presvedčil o tom, že taktiež má v niektorých prípadoch problémy so stabilitou (nie žeby ich ff nemal, ale v takej miere som to ešte nevidel).
|
|
mike06
Od: mike06
|
Pridané:
16.11.2007 16:10
Ak ti vyhovuje Opera, tak ju používaj...
Mne vyhovuje Firefox... Môžem ho používať aj naďalej?
Alebo som lama...?
|
|
mIREZ
Od: mIREZ
|
Pridané:
16.11.2007 9:47
aj napriek chybam je FF v sucastnosti podla mna najpouzitelnejsi prehliadac...
|
|
Meno
Od: Meno
|
Pridané:
16.11.2007 12:57
somarina
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
18.11.2007 9:10
presne tak ... vdaka mnozstvu add-onov je sita na mieru takmer pre kazdeho pouzivatela !
Netvrdim, ze opera musi byt zla, asi je to sila zvyku ...
A co sa tyka trapkovcov co tu basnia o IE-cku, ludia ved sa uz zobudte !!! IE je tak hrozny browser,az to boli, pusti takmer kazdy skodlivy kod a co ma najviac dostalo bola novinka v IE7 (taby) ktore kazdy norml. browser pouziva uz x rokov !!!
|
|
IE7
Od: IE7
|
Pridané:
18.11.2007 16:00
Mám sa obesiť?
|
|
kalambur
Od: kalambur
|
Pridané:
18.11.2007 20:16
a preco nie?
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
27.11.2007 11:37
najpouzitelnejsi neznamena,ze je aj najkvalitnejsi :D
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
16.11.2007 9:52
IE7 rulez!
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
16.11.2007 9:55
+ IE7pro = very goood!
|
|
Matko
Od: Matko
|
Pridané:
16.11.2007 12:33
IE 0.8 beta rulezzz.
|
|
skywolf
Od: skywolf
|
Pridané:
16.11.2007 13:40
Suhlas na 100% IE7 RULEZ
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
16.11.2007 15:06
Opakovany vtip nie je vtip.
|
|
rspeed
Od: rspeed
|
Pridané:
16.11.2007 9:54
...druha po IE,ale keby mrkvosoft nedaval IE do winu,tak je FF prvy...bohuzial je na IE este vela ludi zvyknutych a nerado sa zoznamuje z niecim novym...
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
16.11.2007 9:56
thunderbird = very good! FF = shit
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
16.11.2007 10:48
Rozdiel je z clanku jasny, FF stale pridava nove veci, pricom neopravuje stare ani neoptimizuje kod, preto vydava jednu verziu za druhou, co vetsina uprednostnuje ako vyhodu na rozdiel od IE, ktory vyda jednu verziu raz za par rokov, ale zase sa testuje par rokov, aby sa vychytali vsetky zname chyby a dosiahla max kompatibilita.
|
|
syfondt
Od: syfondt
|
Pridané:
16.11.2007 22:06
ty tu trepes riadne somariny!!!
|
|
monstercock
Od: monstercock
|
Pridané:
16.11.2007 9:57
no tak tym sracom v nozille uprimnost nechyba. no ale FF je aj tak vzdialena minulost
|
|
pistiacik
Od: pistiacik
|
Pridané:
16.11.2007 9:58
ja sa tesim na novy firefox ale viac by ma potesilo keby viem ze ho vyladia a poopravuju zname chyby a budem vediet ze mam ok prehliadac. K opere len tolko nesadla mi tak isto ako mi nesadlo gnome ktore je mozno tiez lebsie ako kde
|
|
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
17.11.2007 2:54
nechces sa najskor naucit hovorit a potom aj pisat? A potom zacat pisat prispevky niekam? Sak sa to neda precitat, kamo. Teda akoze my inteligenti to desifrujeme, ze o com tocis, ale preco sa mame doriti namahat? Kde je ucta k citatelovi? A kde sebaucta?! O ciarkach si uz pocul? A o velkych pismenach tam, KDE treba? Ci takto je to lebsie?
|
|
nanuk
Od: nanuk
|
Pridané:
16.11.2007 10:28
nerozumiem, najrv nech nieco opravia, az potom nech stavaju nove..., co firefox ma co nema opera?
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
16.11.2007 10:32
publicitu
|
|
mi0
Od: mi0
|
Pridané:
16.11.2007 10:41
Bugy a diery :)
|
|
ho-ho-ho
Od: ho-ho-ho
|
Pridané:
16.11.2007 11:03
vtipny prispevok
|
|
mi0
Od: mi0
|
Pridané:
16.11.2007 11:06
Jo.. vtipný a pravdivý...
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
16.11.2007 23:17
a co ma opera co ff nema ? hlupa otazka
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
27.11.2007 11:40
a co ma ff co nema opera?
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
16.11.2007 11:27
nechapem ako mozu vydat nieco co nie je ani z daleka hotove?To je co za pristup...si myslia ze kolko ludi to bude tahat take derave?Aj ked lamy sa vdzy najdu
|
|
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
16.11.2007 11:43
Viem preco pouzivam Konqueror (KHTML)...
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
16.11.2007 11:52
Môžem sa opýtať, koľko z tých chýb tu skutočne niekomu vadí? Viete mi povedať jednu?
FF používam už niekoľko rokov. Musím povedať že:
1, Bezpečnostné chyby sa opravujú bezkonkurenčne rýchlo
2, Chyby, ktoré mi vadili, sa opravili už s verziou 1.5
Z môjho pohľadu sa FF zlepšuje.
Spotrebuje veľa pamäte? Neteší ma to, budem rád keď sa to vyrieši. Ale na 512MB stroji som nikdy nepocítil skutočný problém. Neviem, čím to je.
Úprimne: koho už dnes trápi 100MB hore-dole? Priatelia, Vista zožerie 700MB a ešte za ňu mnohí aj radi zaplatia.
Ak chcete porovnávať vývoj IE a FF, skončíte veľmi rýchlo. Nebyuo o čem. Zmeny ikonky na modrejšiu a oblejšiu, to jediné sa dialo mnoho rokov. Keď už IE prudko strácal podiel, tak dostal tabbed browsing. Dajsamisvete, a odvtedy zase nič. Ktorúkoľvek funkciu si porovnáte, IE hlboko zaostáva za čímkoľvek iným. Ani bezpečnostné chyby neopravuje dostatočne rýchlo, niektoré neopravuje vôbec.
|
|
_user
Od: _user
|
Pridané:
16.11.2007 12:30
Vista je operacny system. Preco porovnate prehliadac a operacny system??. Sprava pameti vo Viste je oproti XP vyrazny pokrok. Mozme byt radi.
|
|
brejo
Od: brejo
|
Pridané:
16.11.2007 12:39
fajn vtip porovnavat mnozstvo vyuzitej ramky browserom a operacnym systemom ..
okrem toho tvoje tvrdenie ze sa bezpecnostne chyby opravuju bezkonkurencne rychlo pochadza z kadial ?? z citania inych for a tvojho fanatickeho presvedcenia ?? ak si si nevsimol nad touto diskusiou je oficialne vyjadrenie zo stranok firefoxu ze 80 % chyb opravenych NEbude ..
jo a druhy argument o tom potom .. keby mame vsetci hladiet na produkty podla toho ci mi vadi nejaka neopravena chyba tak by sme sa dostali asi k tomu ze nikomu nebude vadit ziadna kym cez nejaku bezpecnostnu chybu niekto neprenikne do pocitaca konkretneho uzivatela ..
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
16.11.2007 13:07
No a? 512MB RAM je pre Linux garancia pohodlnej a svižnej práce. Keď mi celý Linux aj s 3D efektami prostredia zaberie 300MB, tak ma vôbec netrápi, že FF spotrebuje ďalších.. pozerám aktuálne.. 156MB.
Keby som mal aktuálny Windows, tak by ma to možno trápiť začalo, ale ten by som aj tak s menej ako 1G pamäte ani nespúšťal, takže stále v pohode.
A čo sa týka opravy, asi by si mal začať rozlišovať TYPY chýb. Chyba, keď sa napríklad na nejakej stránke obrázok natiahne o 2 pixle viac než sa má, je niečo iné ako chyba, ktorá umožňuje útočníkovi kontrolu nad Tvojím systémom. Tá prvá ma netankuje a môže sa opravovať 5 rokov, je to jedno. Tá druhá je kritická a musí sa opraviť najlepšie ešte v ten deň.
Pozri sa na informácie od Secunia. Priemerný čas opravy BEZPEČNOSTNÝCH chýb vo FF bol naposledy ak si dobre pamätám, okolo 11 hodín? IE mal koľko? Mesiac? Musel by som to pohľadať. Skús si to zistiť sám, za domácu úlohu.
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
17.11.2007 0:21
no ja by som sa este skusil zamysliet nad otazkou kolko chyb nenaju opravenych ine prehliadace? myslite si ze su na 100% dokonale? taky soft som este teda nevidel... mozilla priznala skutocnu situaciu ale myslim ze konkurencia na tom urcite lepsie nebude, len je o tom ticho, urcite by bola situacia ina, keby sa zverejnil kod IE ci Opery - hory by sa zatriasli nad ich skutocnym stavom...
myslim ze v dnesnej dobe je cena ramky zanedbatelna takze narocnost FX mi v tejto oblasti neprekaza co sa tyka ostatnych chyb, chcem vidiet kolko z tych 80% su vazne nedostatky, ktore by nejako ovplyvnovali moju pracu s tymto programom, myslim ze ziadna a 99% pouzivatelov bude na 100% spokojnych... ten prehliadac je nacisto v poriadku a vykriky nestastnych pouzivatelov opery to neovplyvnia...
podotykam ze som zaujal neutralny nazor, reagujem len na konkretnu situaciu na tejto diskusii, je mi naprosto jedno kto co pouziva a nemienim tu niekoho preorientovavat na inu vieru bye
|
|
kokoti tam
Od: kokoti tam
|
Pridané:
17.11.2007 15:35
myslite si ze tie vase dristy niekto cita?
|
|
sak_ja
Od: sak_ja
|
Pridané:
18.11.2007 21:19
Ano ty.
|
|
cvm
Od: cvm
|
Pridané:
17.11.2007 16:26
"...chcem vidiet kolko z tych 80% su vazne nedostatky, ktore by nejako ovplyvnovali moju pracu s tymto programom, myslim ze ziadna"
Ked nezoberiete do uvahy chyby v novom jadre 1.9, ci vynovenom UI, tak okrem nestability, padov, zle zobrazenych webov, ci podivneho chovania, nebude Vasa praca vyrazne ovplyvnena.
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
17.11.2007 20:28
kravina
|
|
Jan Kunder
Od: Jan Kunder
|
Pridané:
17.11.2007 19:51
Peto - prepac - ale prave od Teba by som taku ubohu argumentaciu necakal.
Povedz mi, preco nevydat FF s 0% znamych chyb a so VSETKYMI (a dalsimi) featurmi hoc aj 12/08 (13 mesacne meskanie).
Komu je treba (sam pises, ze \"vsetko uz bolo v FF2) FF3?
Tak radsej vydat FF4 (z marketingovych dovodov preskocit FF3) v 12/08 s tym, ze ma uzasny Memory Management, kopec super fcii a noviniek a ziadne zname bugy, ako teraz narychlo FF3.
Nema real nic nove, prinesie kopec chyb.
A to, co pises o RAMke moze napisat iba neznaly veci. Ved ak je lacne, tak mi nemusi vadit, ak OS zabera 700MB, ak by PhotoshopGimpLike program zaberal pri beznej praci 3GB, dobra FPS 6GB ...
Preco, ak to mozu byt tretinove cisla? Lebo je RAM lacna?
|
|
Jan Kunder
Od: Jan Kunder
|
Pridané:
17.11.2007 19:51
Nakoniec vieme o 2och velkych chybach - neuvolnovanie RAM a uvolnovanie, ale s velkou fragmentaciou RAMky = schopni programatori najdu a opravia za 3M a vydame FF 3.1/3.5 s tym, ze spotrebuje pri dlhsom a narocnejsom/bigpics/flashvideo browsovani o 80% RAM menej?
Nie je toto spravne/moralne/technicky prijatelne?
Ved toto by mala byt hlavna vyhoda FF oproti Opere a hlavne IE.
Aj nadalej budem pouzivat FF, ale iba vo verzii 2.xyz, kym bude podporovany+1 mesiac (=cca 05/2008) a potom uz snad bude popracovane na 3.0.1.2, kt. bude mat iba 40% znamych chyb. Ale ozaj sa teraz velmi hanbim - hodili kopec spiny na seba/smer a charakter vyvoja, ukazali prednost marketingu pred uzivatelmi ...
Jedine, co sa mi paci je uprimnost a nezatajovanie.
1. IMHO by to so vsetkymi featurmi a MM bugmi a ostatnymi bugmi zvladli do leta.
2. Ziadna hanba - kopec inak podporovanych projektov sa odkladalo mesiace aj roky aj (DUKE NUKEM) FOREVER.
3. Obavam sa forkov.
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
16.11.2007 11:58
Celá myšlienka "Neopravených vo Firefoxe 3.0 zostane až 80% chýb
" je bludná, som si istý že mozilla nevypustí z rúk taku verziu!!!
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
16.11.2007 13:37
IE7 je najlepsi
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
16.11.2007 15:00
Preco? Lebo s nim chtytis najviac virusov?
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
16.11.2007 15:09
Mozno pre antivirusove firmy, ked chcu zachytit nove virusy.
|
|
kalambur
Od: kalambur
|
Pridané:
16.11.2007 15:11
tatranky rulezzz
|
|
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
16.11.2007 15:58
Tatranky su:
To su horizontálne pracovníčky ktoré "ti dajú" aj za tatranku. :)
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
16.11.2007 17:25
Ktore dokazu pracovat aj vo vertikalnej polohe, vzhladom na podlozku.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
16.11.2007 18:20
Respektive na osi XY v pravotocivej priestorovej vztaznej sustave
|
|
ja som bozz
Od: ja som bozz
|
Pridané:
16.11.2007 21:31
nekradni mi nick:)
|
|
bol som bozz
Od: bol som bozz
|
Pridané:
17.11.2007 2:13
už nebudem
slubujem
|
|
budem bozz
Od: budem bozz
|
Pridané:
17.11.2007 22:37
už budem
sľubujem
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
19.11.2007 11:09
FireFox je bordel nad bordele. Len ju plataju, ale nikdy sa im nepodari znizit spotrebu pamati, lebo jej jadro, na ktorom stoji je priserne napisane!!! S tym nic nespravia, museli by sa vratit uplne na zaciatok, ale oni radsej vydaju dojebkanu 3.0, ktora ma po pici vela chyb a bude zrat ramku jak jebla. FF ide dole vodou a raz padne uplne, snad si to uz konecne uvedomia aj ludia co ju pouzivaju a prejdu napr. na operu - profesionalny nastroj pre surfovanie
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
19.11.2007 12:54
to iste mozem napisat aj ja o opere, je to kopa hnoja kodu, ktory nevidis, lebo je uzamknuty :) keby si bol odbornik a programujes web, urcite by si vedel ze najhorsie sa stranky optimalizuju pre operu aj napriek tomu ze pouziva standardy, v tomto ohlade je lepsi firefox a jeho narocnost na ramku je zanedbatelna....
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
27.11.2007 11:46
"o opere, je to kopa hnoja kodu, ktory nevidis, lebo je uzamknuty :)"
ako mozes na nieco tvrdit, ze je kopa hnoja, ked to nevidis? chi, chi :D
si funny :D
|
|
PANTHER
Od: PANTHER
|
Pridané:
27.11.2007 20:23
Takže využitie RAM-ky je u FF zanedbateľné? Niekto tu spomínal, že FF využíva aj 100 MB, pri 20 taboch som sa stretol aj 250+ MB, keď FF zahrabkalo, tak bolo aj 400+ MB, žiaľ na toto už dôkazy nemám a ani nehodlám kvôli nim inštalovať tento hnoj do svojho kompu. Nech screenshoty uploadne niekto z vás, vy FF frajeri! Tu sú moje screenshoty (mám komp s 512 MB DDRAM): Opera po štarte http://www.panther.xf.cz/imgs/opera_start.JPG a po približne 2 hodinách surfovania a e-mailovania + IRC chaty http://www.panther.xf.cz/imgs/opera_use.PNG . Takže využitie RAM FF (porovnávam to u Opery väčšie, aby som dal aspoň maličkú bezvýznamnú šancu FF), ktoré je ako vidíte 3x väčšie je zanedbateľné?
|
|
PANTHER
Od: PANTHER
|
Pridané:
27.11.2007 20:26
(Screenshoty sú uploadnuté na mojom súkromnom webhostingu, pretože do komentára na tomto webe nemôžete vložiť nejaký odkaz, ktorý by prekračoval limit 50 znakov + doplnok k môjmu predošlému komentáru, pretože tomuto webu sa zdal byť môj komentár príliš dlhý, tak som ho musel rozdeliť.)
Ty snáď žartuješ chlape, s čím budú surfovať na nete tí, ktorí majú ešte staršie kompy? S MSIE 5/6 ? FF je egoista, ktorý bez XXXXXXXXXX... pluginov nedokáže nič! FF je známy iba preto, lebo ho propaguje GOOGLE, už to pochopte niektorí. Keby GOOGLE propagoval Operu, tak FF je už dávno zabudnuté nič.
|
|
PANTHER
Od: PANTHER
|
Pridané:
27.11.2007 20:27
Ešte som zabudol - screenshoty o týždeň zmažem.
|