|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klix
Od: Klix
|
Pridané:
26.11.2007 9:07
To je sranda. Dalsi dovod preco urcdite neprechadzat na Vistu. :-)
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
26.11.2007 9:09
aha aka skareda cenzura :) zmazali nam 6dementnych komentarov
|
|
Kazekage
Od: Kazekage
|
Pridané:
26.11.2007 9:09
Smejdi :D
|
|
Kazekage
Od: Kazekage
|
Pridané:
26.11.2007 9:10
Co uz sloboda prejavu tu asi nie je
|
|
null
Od: null
|
Pridané:
26.11.2007 9:13
Sloboda prejavu tu je, ale sloboda demencie nastastie nie.
|
|
Kazekage
Od: Kazekage
|
Pridané:
26.11.2007 9:14
RofL
kazdy prejav ma byt slobodny ci uz je dementny alebo nie :D
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
26.11.2007 9:24
Otazka znie, kto okrem teba, je zvedavy na dementne prejavy?
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
26.11.2007 11:39
nahodou mna dementne prispevky vzdy dobre pobavia
|
|
Homer Simpson
Od: Homer Simpson
|
Pridané:
26.11.2007 13:03
...sklapni Flendrsi
|
|
Bart Simson
Od: Bart Simson
|
Pridané:
26.11.2007 13:03
... jo sklapni Flendrsi
|
|
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
26.11.2007 9:13
dementne prispevky pod slobodu prejavu nepatria
|
|
enx
Od: enx
|
Pridané:
26.11.2007 15:37
sloboda prejavu je 100%na , len nemozes hovorit to, co je zakazane
|
|
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
26.11.2007 9:13
Btw. neviem preco to testuju na takom hardwari. Clovek, ktory ma taky hw nepotrebuje viac-menej zvysit vykon. Skor by bolo pre mnohych zaujimave, co to spravi na slabsich strojoch.
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
26.11.2007 9:16
ja mam este lepsi hw a vykon zvysit samozrejme chcem ako kazdy. ukaz mi niekoho, kto za rovnake peniaze nechce lepsi vykon.
|
|
Bubo
Od: Bubo
|
Pridané:
26.11.2007 10:58
Jasne, ze kazdy chce zvysit vykon. Ale mohol by byt zaujimavy tento test aj na "starsich", "slabsich" PC. Ja mam starsiu sunku a zaujimalo by ma ako by sa to zvysenie vykonu prejavilo aj mne.
|
|
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
26.11.2007 12:05
Na starsiu sunku sa hodi TinyXP resp MicroXP ktore zaberaju 40 resp 80 MB pamate a mne nabiehaju na pomalom PC pár sekúnd a idu rýchlejsie ako na dvojnasobne vykonnejsom PC s normalnym WinXP.
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
26.11.2007 12:25
ano a samozrejme microsoft ti na taketo pochybne custom buildy bez problemov bude robit support vsak? nehovoriac o tom ze je to urcite porusenie EULA.
|
|
mnn
Od: mnn
|
Pridané:
26.11.2007 21:19
predpokladam ze MicroXP a TinyXP je zalozene na BartPE, ktory uz samotny porusuje EULU
|
|
gus
Od: gus
|
Pridané:
26.11.2007 9:15
toto je aka chobotina... "veľké množstvo individuálne inštalovaných aktualizácií by mohlo naopak operačný systém spomaliť"... teda mohlo, ale ehm
a testovat xp-sp2 bez updatov a potom napist ze sp3 ho zrychli, omg...
kazdopadne vista sucks, ale aj tu tak testovali, fakt neviem komu su na co taketo testy, mozno historikom^^
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
26.11.2007 9:18
u visty taketo testovanie zahrna vsetky moznosti, kedze ani oproti povodnej verzii podla nich nezrychlila.
u xp veru mohli otestovat aj so vsetkymi hotfixami. zaroven ale pochybujem, ze ms vydaval nejaky automaticky instalovany, ktory zvysuje vykon. to medzi SP nezvykne robit.
|
|
gus
Od: gus
|
Pridané:
26.11.2007 9:47
no ja by som bez zaplat nechcel fungovat co sa tyka vykonu (nehovorim o security), minimalne ten update na dualcore, kazdopadne xp s sp2 (iba) je hroza, ked sa stiahnu zaplay tak az vtedy sa to pekne rozbehne. ono nemusi byt zaplata specialne pre performance, ani to nemusia vzdy pri tom pisat, lebo hned by aj museli priznat ze mali nejaky dalsi problem.
|
|
Lolofon
Od: Lolofon
|
Pridané:
26.11.2007 9:59
hej, instaloval som Win XP SP2 a po nainstalovani wordu a excelu to doistalovalo dalsich 89 hotfixov (z toho asi 80 critical), a to som nedal instalovat veci ako .NET FW a podobne... :))
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
26.11.2007 9:48
co je zle na viste?
|
|
Nerte
Od: Nerte
|
Pridané:
26.11.2007 9:54
Nic, len hejteri Microsoftu maju dalsiu zabavku, do ktorej sa mozu navazat a v diskusnych fora mozu vznikat veci typu "linux rulez", "Vista sucks" a podobne...
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
26.11.2007 11:05
ved presne, ak nejde windows tak na 99% je chyba medzi klavesnicou a kreslom. ja nemam hw na vistu, ale zato som ju skusal. jedina velka chyba co mi prekaza na viste je nemoznost zobrazovat konzolove aplikacie vo full screen mode. to je vsetko. hw narocnost sa da ospravedlnit pokrokom doby kedze XP su original z roku 2001 a vtedy boli trosku ine pocitace, takze to sa neda porovnat.
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
26.11.2007 11:41
hw narocnost sa da ospravedlnit? a cim prosim ta? sam pises o pokroku doby. aky pokrok podla teba priniesla vista oproti xp? to ze oddelili graficke jadro? tak to je bomba. a kvoli tomu treba 1GB ramky?
|
|
Spyx
Od: Spyx
|
Pridané:
26.11.2007 12:20
A čo, že pokročila doba? Keď bude bežné mať v kompe 16GB RAM, tak povieš, že "Je úplne normálne, že systém žerie 12GB RAM."? Je dokázané, že hry bežia niekoľkonásobne horšie, než pod XP. Kvôli čomu by som sa mal na ňu trepať teraz? DX10? Koľko hier ju využíva naplno? Jedna? Dve? Mám si zničiť nervy, lebo ovládače MUSIA byť digitálne podpísané? A čo potom ešte len spätná kompatibilita? SP1 pre Vistu by malo byť spasenie, ale nebude, SP3 pre XP je čerešnička na torte. Vista bude použiteľná pre VŠETKÝCH až vtedy, keď ju konečne optimalizujú.
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
26.11.2007 13:20
ked chces superrychly system, nahod si win98. ked chces vediet v com je vista lepsia, tak hod oko sem http://www.dsl.sk/article.php?article=3887 . to ze ti taskmanager ukazuje z 2gm ram len 1gb ram free neznamena hned ze ty budes mat k dispozicii len ten zvysny gigabajt. ja som skusal vistu na 512mb ram a mal som 10 mb free a predstav si, ze aj program co vyzadoval >100mb fical v pohode. hry som nehral, takze k tomu sa nevyjadrim. xpcka su dobry a celkom spolahlivy os, ale skor ci neskor sa ho budeme musiet vzdat ako ja napr. winnt 4.0 co je pre mna osobne jeden z najstabilnejsich os od ms. nove operacne systemy maju iny kernel schopny vyuzivat nove a nove instrukcie procesorov, nativne mody virtualizacie atd...
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
26.11.2007 16:22
ešte sa pochváľ koľko minút ti štarotvala, 512MB ramky pre Vistu to je ako v lete na saniach xD
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
27.11.2007 2:16
fuha ty musis mat ine nervy pustat vistu na stroji s 512MB RAM. ja som to tiez kedysi skusal ale po par hodinach boli xp spat. a to ci sa prejde na vistu je otazne - pokial microsoft dodrzi slubi a vyda na cas windows sedmicku, tak sa moze lahko stat, ze ludia prejdu z xp rovno na nich.
|
|
mayko
Od: mayko
|
Pridané:
27.11.2007 20:12
prečo by mal dlho startovat? neviem ja som skusal tiez na 512tke ramke a nebolo to az take zle, no potom som radsej pridal :) ono to mozno zalezi aj na verzii aku mas.V mojom pripade to bola ultimate
|
|
KocuR
Od: KocuR
|
Pridané:
26.11.2007 14:13
Co je zle na tom ked ti system vyuziva RAM? Naco ju potom mas? Vista sice normalne berie vela z pamate, ale ked treba tak miesto uvolni ... tomu sa hovori sprava pamate, prospieva to stabilite a rychlosti, Vista podla mna nie je zly OS (az na to DRM)
|
|
KocuR
Od: KocuR
|
Pridané:
26.11.2007 14:18
ale sice musim zase uznat ze vista ma extremne prehnane naroky na Aero, v Mandrive mi to iste a este nieco viac dokaze sunka s Athlonom XP1700+, 384MB RAM a GF4MX440
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
26.11.2007 15:14
vista aero je dost narocne...ale zas zavisi od toho ako to beries. integrovana grafika v najnovsich notebookoch napr. zvlada aero uplne v pohode, konkretne hovorim o intel IGP x3100. tato grafika sa neda porovnavat napr. ani s 7600GS a ako uznas to nie je najnovsia grafika a takato "stara" sa do novych pc uz ani nemonzuje...skor 8600vky a podobne, pretoze najlacnejsia 8600 stoji fakt malo.
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
27.11.2007 2:19
ano a co taka GF 4Ti? alebo hociaka DX8 grafika? myslis, ze karta, ktora zvladne Far Cry by nemohla dat aj nejake to priesvitne okienko?
|
|
shaggy
Od: shaggy
|
Pridané:
27.11.2007 9:21
situacia je zla hlvne o notebook-och, ktore maju 512MB ram zdielanu grafiku, da sa zohnat len s Vistou a zaroven na ne nie je mozne hodit XP (nie su drivre). A clovek, kt. sa nevyzna kupi decku pod stromcek takyto notas a potom sa cuduje, ze mu decko place...
|
|
Tominator
Od: Tominator
|
Pridané:
26.11.2007 20:02
No neviem aky mas disk ale mne ked zacne swapowat z ramky na disk pocas hry tak to riadne zacne lagovat. Takze s uvolnovanim ramky opatrne.
Ale je to moj zaujaty nazor, Vistu som neskusal este, ale XP s 512 ramkou som si toho uzil dost.
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
27.11.2007 2:18
lol neviem ako ty ale ja mam RAM na to aby mi ju pouzivali aplikacie a nie system
|
|
Domer.PDo
Od: Domer.PDo
|
Pridané:
29.11.2007 13:06
Nie, ze by som bol nejaky zastanca Windows, ale tu sa ozvem:
Vysvetli mi, preco by som mal v nasej firme prehodit XP-cka na Visty, ked zaroven neplanujem upgrade pocitacov? Ake budem z toho mat vyhody?
Spomalenie chodu aplikacii, obmedzenie pravomoci aj pre Admina a pod. nepovazujem za pokrok...
Nedostupnost driverov pre zariadenia ani neberiem do uvahy...
|
|
Tupcek
Od: Tupcek
|
Pridané:
29.11.2007 15:27
a kto hovori ze si mas na stary pc nahadzovat vistu? tiez xp si si asi nenahodil hned po vydani...proste...kup novy comp...a az potom rozmyslaj o viste...tak isto ked vyjde dalsi windows, urcite bude narocnejsi na hw, preto so starym compom sa ti velmi neoplati prejst na dalsi os...ono aj ludia co cakaju na dalsi windows, ked vyjde, budu nanho nadavat jak teraz na vistu a prejdu na vistu...alebo ostanu na xp, jak teraz niektori doteraz ostali na 98...proste...novy os by mal mat vyssie poziadavky aby toho dokazal viac, ale mal by aj vediet lepsie vyuzit novsi hw...napr. taka 98 ti dvojjadrovy cpu velmi nevyuzije...aj ked sa nevyznam do vyhod a nevyhod xp vs vista, podla mna aspon daco na nej rozdielne museli spravit, pre co sa novym pc oplati prejst na vistu...
|
|
picho
Od: picho
|
Pridané:
26.11.2007 11:08
trosku to pozmenim aby to bolo k clanku:
XP-SP3 rulez, Vista sucks :)
|
|
melinda
Od: melinda
|
Pridané:
26.11.2007 12:45
"efektívnejším využitím Core 2 Duo procesorov v SP3." tak to ma ***! takze pre AMD turion/atlon x2 to neoptimalizali hej? ten kto to dopisal do clanku, si prosim pozri co je "dual core" a "core 2 duo"
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
26.11.2007 13:05
Mam ho a viem ako ho spristupnit cez windows update icq 239-333-440
|
|
Miky Forgget
Od: Miky Forgget
|
Pridané:
26.11.2007 13:15
Vista vyžaduje zbytočne veľa výkonu, ty si budeš musieť kúpiť nový hardvér (zbohatnú výrobcovia hardvéru) a uvidíš, raz MS prestane XP podporovať a bude len Vistu, na XP sa nájdu stovky kritických chýb a nebudú opravy, nový hardvér nemusí fungovať správne (nebudú napr. ovládače) atď to je biznis.
mal som 2 programy, robili to isté, funkčne boli viac-menej na rovnakej úrovni, jeden vyžadoval 32 MB RAM (bol freeware) a druhý 256 MB RAM (shareware, platený)
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
26.11.2007 13:52
you're ugly and stupid!
|
|
Ramirez
Od: Ramirez
|
Pridané:
26.11.2007 13:58
Bla bla blablabla,
|
|
R82
Od: R82
|
Pridané:
26.11.2007 14:08
mna by skor zaujimalo porovnanie vykonosti na napr. atlon 1GHz, 256MB ram, GF440mx. toto je hardware ,na ktory boli winxp navrhovane a primarne urcene. to, ze ako svizne idu na C2D 2GHz+1Gram ma nezaujima. doma mam stary pocitac. a po nutenom nainstalovani SP2 zostarol cez noc o dalsi rocik :-(. keby mu SP3 pohohlo omladnut o ten rok spet polo by to super.
|
|
bohuzial
Od: bohuzial
|
Pridané:
26.11.2007 17:08
mas 6 rocny komp, tomu uz nic nepomoze
|
|
Marsch
Od: Marsch
|
Pridané:
26.11.2007 19:47
Ty si ale nepochopil, ze i ked ma 6 rocny komp, Windows je stale ten isty :P teda by mal ist rovnako pripadne lespie a nie coraz horsie, to nepovazujem za pokrok. Asi by som bol najradsej, keby sa vyvoj HW na chvilu zastavil a zacalo by sa optimalizovat, aby isiel najnovsi SW na starsom alebo aspon sucasnom HW slusne. Tym, ze je kazdu chvilu nieco nove v HW, dovolia si programatori pridat do kodu par x riadkov viac, ktore by tam nemuseli byt. Ved naco by sme sa trepili o den viac, ked to novy HW zvladne a ked nie, tak o pol roka uz hej :P Sorry ale je to des. Vidno to hlavne na novych hrach, kde niektore vyzeraju super a idu dobre a ine su graficky zaostale a idu na ... :)
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
27.11.2007 10:23
moja rec..
|
|
ronski
Od: ronski
|
Pridané:
29.11.2007 10:58
ale no chlapci si uvedomte co hovorite.... vyvoj ide do predu nove hry s lepsou grafikou a lepsie prepracovane detaily nove enginy.... nebudte smiesni na to treba aj vykon....
|
|
Domer.PDo
Od: Domer.PDo
|
Pridané:
29.11.2007 13:14
Chlape, Ty sa uvedom. Toto nie je len o hrach ale celkovo o aplikaciach. Ked rastie vykon pocitacov, clovek by ocakaval aj to, ze ten narast pociti. Ale dnesne aplikacie su len zruti pamate a inych systemovych prostriedkov. Je pravdou, ze vsetci vynovuju, ale nikto nezlepsuje.
Ladenie aplikacii dnes uz nikto nerobi, ak ano, cest vynimkam (je ich tak malo, ze ich pocet je zanedbatelny).
|
|
ronski
Od: ronski
|
Pridané:
29.11.2007 10:58
ale no chlapci si uvedomte co hovorite.... vyvoj ide do predu nove hry s lepsou grafikou a lepsie prepracovane detaily nove enginy.... nebudte smiesni na to treba aj vykon....
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
27.11.2007 9:38
neopznam nikoho kto pouziva povodny SP2... to len dement moze spravit test bez aktualizacii
|
|
mino
Od: mino
|
Pridané:
28.11.2007 16:40
uplne mi pomoze tych 10%
|
|
pifko
Od: pifko
|
Pridané:
28.11.2007 23:05
no ja mam na xp iba sp1-dnotku uspešne už siedmi rok a facham si bez antiviraku a podobnich blbotin..jedine kerio mam nič ine...no musim zaklopať,zatial je to uplne v pohode...nemam na to vysvetlenie ved dnes už je už tolko havede všade....a pritom oblubujem kadejake sexistranky skoro evri najt...napr tuto stranočku milujem :-))
http://www.2.livejasmin.com/list page.php?tags=girl&type=40
ps: za domenou com/ v slove listpage treba odstraniť medzeru
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
29.11.2007 21:47
Už je SP3 pre win XP? Je bežne dostupný?
|
|
hooligan
Od: hooligan
|
Pridané:
30.11.2007 13:47
tusim iba testovacie verzie... vsak SP3 bol na torrente uz pred pol rokom... ale nik nevie ci to nebol fake
|