|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mcbaran
Od: Mcbaran
|
Pridané:
23.12.2007 13:20
no tak preto nestačí sa spoliehať len na AV treba dobrý FW aj spyware :-)
|
|
13456790
Od: 13456790
|
Pridané:
23.12.2007 13:29
Treba dobry spyware? Ujasni si pojmy..
|
|
duro
Od: duro
|
Pridané:
23.12.2007 14:31
nechaj ho, ked chce nejaky dobry spyware, tak mu poradime nie? nech je spokojny...kvalitnych spywarov je velmi vela, staci si vybrat na roznych strankach... ;)
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 15:44
naco to riesite? staci ked prestanete pouzivat ten predrazeny monopolisticky shit, kupis si konzolu, ked sa chces hrat a poriadny OS
|
|
Applista
Od: Applista
|
Pridané:
23.12.2007 16:07
...a ked chces pracovat, tak si kupis Apple :)
|
|
3546789
Od: 3546789
|
Pridané:
23.12.2007 16:14
Samozrejme, ked sa pozries do cenniku a porovnas s renomovanou znackou, napr. notebooky povedzme IBM/HP (a samozrejme sa nebavime o najlacnejsich za 19 tis, tyka sa to porovnatelnej alternativy) versus Apple, tak ti vyjde, ze skutocne ked chces pracovat, tak si kupis Apple. Budes poriadne pracovat aby si ten rozdiel v cene zaplatil...
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
23.12.2007 16:17
vidim, ze su ludia, co to chapu
|
|
Klaudia Bossova
Od: Klaudia Bossova
|
Pridané:
23.12.2007 20:10
chcela by som sa spýtať ako dlho po pôrode ste znovu začali používať pokec.sk ?
|
|
jano
Od: jano
|
Pridané:
17.1.2008 17:28
ty pica
|
|
21412493128
Od: 21412493128
|
Pridané:
23.12.2007 21:14
Chapu co? Ze ked chces pracovat, tak si kupis Apple? Alebo, na comkolvek inom sa neda pracovat?
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 22:15
je pracovat a pracovat. poklepkavanie prsov windows nezrychluje. defragmentacia disku ktorou trpi ntfs efektivitu nezvysuje, registre sa sami necistia, ...
|
|
134134134
Od: 134134134
|
Pridané:
24.12.2007 0:41
Len na okraj, pracoval si uz niekedy niekde? Vies ze existuje IT oddelenie, ktore ma na starosti cistenie registrov, defragmentaciu diskov...? A tiez ze firmy maju technikov prave na toto, a nie na projektovanie, programovanie... Delba prace sa to vola.
|
|
aaaaaa
Od: aaaaaa
|
Pridané:
24.12.2007 10:43
pan je vtipalek ... uz xcem vidiet ako ti IT robi defragmentaciu disku ... popripade vsetkym uzivatelom ;) to som nerobil ani ked som sa staral o 30 pc ... a nieto teraz ked ix mame vyse 300 ... kto xce si to spravi sam, kto nexce ma smolu
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
24.12.2007 11:52
ano pracoval, bohuzial. mali sme cas akurat tak opravovat windowsy, odvirovavat (a to pritom sme mali kupeny antivirak samozrejme). a pokial viem tak inde je to detto. max sa odporuci.
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
24.12.2007 21:53
mal by si PC s Linuxom alebo este lepsie Apple, nemal by si problem s odvirovavanim PC...apple a virus to nejde dokopy...na apple proste virus len tak nechytis...a ne vy si date trapny Windows a este za taku cenu...
|
|
ahaa :)
Od: ahaa :)
|
Pridané:
30.12.2007 2:56
LOOOOOOOL !!!!
http://tinyurl.com/ywscz2
|
|
4235674356432
Od: 4235674356432
|
Pridané:
23.12.2007 23:24
Precitaj si este raz toto:
"Samozrejme, ked sa pozries do cenniku a porovnas s renomovanou znackou, napr. notebooky povedzme IBM/HP (a samozrejme sa nebavime o najlacnejsich za 19 tis, tyka sa to porovnatelnej alternativy) versus Apple, tak ti vyjde, ze skutocne ked chces pracovat, tak si kupis Apple. Budes poriadne pracovat aby si ten rozdiel v cene zaplatil..."
Pre dementnych ludi ako ty, toto je z toho podstatna cast:
"Budes poriadne pracovat aby si ten rozdiel v cene zaplatil"
A pre nechapavych ludi ako ty:
Ide o to, ze Apple si necha zaplatit kludne aj dvojnasobne za slabsi HW ako konkurencia - hlavne ze to ma na obale jablko a ze sa to leskne. A schvalne skus si najst rozdiel v HW medzi ciernym MacBookom a bielym MacBookom a rozdiel v cene....
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
24.12.2007 0:01
to jiste
http://www.macblog.sk/ cenove-porovnanie-apple-vs-pc.html
bez medzery
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
24.12.2007 0:02
http://www.macblog.sk/ cenove-porovnanie-apple-vs-pc-imac.html#imac1
bez medzery
a to nehovorim, ze tam mozes mat aj macox aj linux aj windows
|
|
43567653425632
Od: 43567653425632
|
Pridané:
24.12.2007 1:04
A taky malicky detail - ked sa ti nieco pokazi v tom MacBooku alebo chces nieco zmenit, si odkazany na megadrahe riesenie od Applu alebo to mozes rovno hodit do kosa; zatial co do PC kupis komponenty na kazdom rohu.
Je zaujimave ako propagujes Linux vs. Windows kvoli otvorenosti kodu, apod. a pritom propagujes proti v podstate otvorenej platforme PC s poriadnym konkurencnym prostredim predrazanu a uzavretu platformu Apple...
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
24.12.2007 11:54
ja propagujem hocico co je kvalitnejsie ako windows, co je prakticky skoro vsetko
a btw do macu si mozes kupit kludne disk v ageme. poznam dtp firmy co to bezne robia. a samo nielen disky ;)
|
|
mario
Od: mario
|
Pridané:
27.12.2007 12:20
preco by som si kupoval hocico v ageme? :-)
|
|
34265432623463246
Od: 34265432623463246
|
Pridané:
24.12.2007 0:56
Vyborne porovnanie.
a) stranka "macblog", hmmm kto tam asi vyhra.
b) vies co je smutne? To porovnanie je ROK stare. Za vtedy sla cena normalnych notebookov podstatne dole a ten ubohy MacBook stoji stale rovnako a zmeny v HW minimalne.
Napr. porovnatelny ThinkPad stoji 60 tisic, MacBook Pro 86 tisic.
A este lepsie:
http://myego.cz/item/hp-compaq-6710b-znackovy -high-end-notebook-za-nizkou-cenu
http://myego.cz/item/ kolik-stoji-high-end-pc -versus-apple-pc
|
|
325423553425
Od: 325423553425
|
Pridané:
24.12.2007 0:35
Ano, vlastne mnozstvo prace - teda napr. vyprodukovanych vykresov, navrhnutych logotypov, naprogramovanych riadkov kodu - zavisi na HW.
Vacsina sveta sa za pocitacom tvari ze pracuje. A ti, ktori SKUTOCNE pracuju, maju Apple.
|
|
324567432356
Od: 324567432356
|
Pridané:
24.12.2007 0:57
Presne tak, napr. mne sa staci tvarit ze pracujem, nieco natukam, popozeram web, zase nieco natukam a o chvilu hotovo. Ti co maju Apple SKUTOCNE pracuju - bojuju s tym uzasnym kusom HW, ktory nakoniec aj tak musel prejst na Intel platformu a este lepsim SW.
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
24.12.2007 11:56
pracoval si s macmi aktivne. alebo to porovnavas len tak z brucha?
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
25.12.2007 17:00
do cennika si sa musel pozerat velmi davno,kedze ibm uz veelmi davno ziadne notebooky pod svojou znakocu nerobi :D a lenovo je fakt otrasne v porovnani s tym co kedysi vyrabalo ibm.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
23.12.2007 13:25
tak tak, je jasne ze 99% antivir nikdy nebude, ale aspon tie zname ti zachyti. Na to treba poriadny FW, a v nutnosti ten naj antivir a to je linux ;)
(let the flame begin)
|
|
2435678
Od: 2435678
|
Pridané:
23.12.2007 13:30
Presne, Linux! Najlepsia antikoncepcia je nesexovat vobec, ze...
|
|
sdsd
Od: sdsd
|
Pridané:
23.12.2007 13:45
inteligenti, mazu vsetko co im pride do cesty. sloboda slova, pche
|
|
r
Od: r
|
Pridané:
23.12.2007 15:35
celkom si ma pobavil
|
|
allij
Od: allij
|
Pridané:
23.12.2007 14:26
A na co mi bude Linux když neumí pracovat s hardware který mám a je starý od jednoho měsíce až dva roky.?K čemu mi je takový systém,no na ochranu proti virům.
|
|
BigLama
Od: BigLama
|
Pridané:
23.12.2007 14:32
Vidim ze niekto videl prehistoricky linux :D
|
|
BigLama
Od: BigLama
|
Pridané:
23.12.2007 14:36
A este jedna poznamka, myslis ze by Windows vedel pracovat s hardverom kedy nerobili vyrobcovia hardveru pre neho drivre? Linux nemoze za to ze vyrobcovia HW robia drivre len pre windows(cest vynimkam)!
|
|
4365784568
Od: 4365784568
|
Pridané:
23.12.2007 15:34
Takze na jednu stranu je Linux uplne super, pretoze na neho nie su virusy a na druhu stranu je strasne ukrivdeny, pretoze vyrobcovia HW na neho kaslu, och nas chudacik tucniak.
Pritom obe veci vyplyvaju z toho isteho dovodu - Linux zabera velmi minoritny podiel na trhu a preto ako sa neoplati na neho pisat virusy (a ze security issues je viac nez dost), tak sa neoplati vyrobcom HW pisat ovladace.
Navyse, spolocnost typu Microsoft sa moze s vyrobcami rozne dohodnut, zaplatit si vyvoj vlastnych ovladacov, dokonca su v takej pozicii, ze mozu na vyrobcov zatlacit aby si nechavali u nich ovladace certifikovat apod., zatialco Open Source komunita moze nariekat po forach, ze "to ti zli vyrobcovia HW im nevyrabaju ovladace" a cakat kym nejaky jednotlivec obetuje pol roka vlastneho casu zadarmo a nejaky ciastocne funkcny ovladac zbucha...
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 16:29
security issues su na oboch stranach dost. ale vsimol som si, ze na linuxe sa vychytavaju skor a tiez updatuju skor, taktiez si mozes nastavit, ako casto ma pozerat na updaty a ci ich ma okamzite aj stiahnut a naistalovat. kde je prosim ekvivalentna funkcia vo win?
|
|
4356789
Od: 4356789
|
Pridané:
23.12.2007 16:43
Robis si prdel? Pocul si niekedy o Windows Update, resp. Microsoft Update (ktory zahrna aj dalsie produkty, napr. Office, Visual Studio)? PRESNE to co popisujes tam je...
Akoze, splietas tu same blbosti o virusoch, spamoch, shitnosti Windowsu, atd a nakoniec z teba vylezie ze "ekvivalentna funkcia vo Windows"... No dobre, pan odbornik, velmi dobre...
Ty kokos, ja nemam slov...
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 16:47
citaj:
taktiez si mozes nastavit, ako casto ma pozerat na updaty (tj aj kazdu hodinu) a ci ich ma okamzite aj stiahnut a naistalovat - sam bez tvojho zasahu a bez restartu aplikovat
|
|
ala
Od: ala
|
Pridané:
23.12.2007 18:00
pan odbornik... aj windows sa moze nastavit ze bude kazdu hodinu hladat updaty, inak vesele vianoce
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 18:22
Internet Explorer sa po zaplátaní môže zrútiť
http://www.itnews.sk/ buxus_dev/generate_page.php?page_id=51750
Windows ohrozuje chyba z roku 1999
http://www.zive.sk/ default.aspx?server=1&article=275031
Aktualizácie Windows XP bez súhlasu užívateľa spôsobujú reálne problémy
http://www.dsl.sk/ article.php?article=4589
Mrznúci Windows pri aktualizáciách
http://www.zive.sk/ h/Bleskovky/AR.asp?ARI=122515
par xp sa mi tiez zrubalo po aktualizaciach. restart a blue screen. na linuxe nikdy
stastne a vesele
|
|
LoLko
Od: LoLko
|
Pridané:
25.12.2007 17:36
Lebo to nevies pouzivat. Preto sa to zrubalo. Mne sa naposledy zrubala 98 kvoli zlej konfiguracii hardwaru. Odvtedy nic. Tiez ma nic neohrozuje. Mam free antivir ktory pouzivam uz niekolko rokov a cuduj sa svetu ani virus som nemal. Hold je to o tom ako kto vie s PC narabat. Zvlast Windowsy su na toto haklive. Ale zasa na druhom PC mam Fedoru a mozem povedat ziadna vyhra to nie je. Mozno keby mala vacsiu podporu tak by sa to dalo.
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
23.12.2007 20:09
Naco sa ti budu kontrolovat updaty kazdu hodinu, ked ich microsoft aj tak releasuje raz za mesiac:) ..s velkou pompou..
|
|
presne
Od: presne
|
Pridané:
23.12.2007 20:00
si do chujka nachytal , vzdy tu len pinda ale ani citat nevie a ak su jeho vedomosti o linuxe a windowze na obdobnej urovni, tak ani sa necudujem jeho jednostrannym a zvacsa detinskym vyjadreniam na temu linux vs. m$ :-))))
|
|
robo
Od: robo
|
Pridané:
25.12.2007 13:44
sorry, ty si plateny pracovnik kokossoftu ??? inteligencia ludi je v tom, ze si vedia vybrat to co im vyhovuje, jedni chcu win, druhy apple, treti linux, to je vyber, prirodzeny vyber, a nikto ti nema co diktovat co mas a co ne, a reci, ktory OS je lepsi, sa mi zdaju scestne. napr : daj si na server Windows aplikaciu a mozes si hodit maslu, nepisany udaj, ale 90% ide na UNIX-e, asi preco??? ale ty si UNIX dat nemusis, ked mas cas hrat sa s hackermi -> tvoja vec ale btw, moj nazor : nevidim dovod, aby daky blbecek z redmondu vykradal patenty inych OS, daval si ich za vlastne, a potom na nich bohatol ... + vykrikoval, aky dobry OS urobil, jedna vec, druha vec nikto mi nebude nutit uzivat nieco, kde vlastne nic neni, len holy OS, uz linux ma v sebe office, vypalovaci softver ap., takze ked si chces zaplatit dalsie tisice za office, za nera, a dalsie aplikacie potrebne k zivotu a praci pri pocitaci -> tvoja vec, my ostatni to mozeme mat zadarmo, tak preco nie ??? -> nasa vec
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
24.12.2007 2:06
"ako sa neoplati na neho pisat virusy"-moj mily,na linux nie ze sa neoplati napisat virus,na linux sa neda napisat virus.teda taky co by mal sancu masovo sa rozsirit.pokusy uz boli,ale neda sa.linux totiz nie je unifikovany a je tolko roznych verzii,ze ziaden coby funkcny nemal sancu sa rozsirit.a k tomu hardveru,mat hardver a potom sa snazit najst ovladace pre linux je na hlavu postavena myslienka.najpr si vyber distribuciu linuxu,potom zisti aky hardver je s nim kompatibilny a potom si kup ten hardver.kupovat napr.tlaciaren typu A ked vies ze pod danym distrom bez problemov funguje tlaciaren typu B je volovina.takze ak planujes kupu noveho pc a periferii,tak je najvhodnejsi cas prejst na linux.len treba trochu porozmyslat.
|
|
majo
Od: majo
|
Pridané:
24.12.2007 15:22
len doplnim :)
Tiež veľmi podstatným faktorom prečo sa na linuxoch nešíria vírusy je to, že ich používajú zväčša technicky zdatnejší užívatelia a že štandardne má užívateľ v systéme obmedzené práva.
|
|
:-o
Od: :-o
|
Pridané:
23.12.2007 15:19
Sa mi zda ze ty vies o Linuxe len z pocutia. Ak by si ho totiz skusil, tak by si zistil ze najnovsie distra(a nemusia to byt vzdy najnovsie distra) nemaju zvycajne s hardverom ziadne problemy. A ak by sa nejaky problem predsa len vyskytol, tak ho dokaze kazdy asopn trosku skuseny pouzivatel pc vyriesit.
|
|
243526789
Od: 243526789
|
Pridané:
23.12.2007 15:31
A mne sa zda, ze si si Linux nainstaloval na zostavu "zakladna doska, procesor, pamat, HDD, graficka karta + klavesnica, mys, monitor". Aj uplne najnovsie distra maju zasadne problemy aj s pomerne obycajnym HW - notebook. A ked mas v PC iny HW ako zakladne a rozsirene veci, tak mas tiez problem.
Ak kazdy aspon trochu skuseny pouzivatel dokaze nakodit vlastne ovladace k HW, tak asi mas trochu inu predstavu co znamena "trosku skuseny"...
|
|
Propediotika
Od: Propediotika
|
Pridané:
23.12.2007 16:18
Presne tak. Velmi zle je to najma s wifi kartami a webkamerami. Samozrejme aj s ostatnym hardverom :)
|
|
jason
Od: jason
|
Pridané:
23.12.2007 16:23
lol? mne linux funguje hned po instalacii... ziadne drivre som neinstaloval a vsetko funguje, wifi, bt, graficka, proste vsetko...
a to mam notebook :P
|
|
4353253245
Od: 4353253245
|
Pridané:
23.12.2007 16:51
PCMCIA, ACPI rezimy (Standby/Hibernation podla nazvoslovia Windows), Fn klavesy, multimedialne tlacidla, podtaktovavanie grafickej karty...
Je to mozne, ale v tom pripade mas skor stastie u konkretneho typu notebooku, u niektorych sa ti bez parametrov typu nopcmcia, noacpi ani nerozbehne instalacia.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
23.12.2007 20:14
Netreba zabudat, ze na niektorych modeloch uz nejde ani XP-cko iba Vista, Napr. ja som jeden laptop preinstaloval z Visty na Xp-cko a bolo nenajdenych asi 20 driverov asi 6 znich som nasiel na stranke vyrobcu (HP), a o zvysnych som mohol len snivat.
|
|
Win XP
Od: Win XP
|
Pridané:
23.12.2007 20:52
treba si uvedomit ze HP pri novych produktoch uz XP nepodporuje ale ovladace sa daju rozbehat vsetky, staci preliezt fora kde urcite natrafis na riesenia problemov, alebo si poradis aj sam ked sa nebudes pozerat len do spravcu zariadeni ale aj do vlastnosti tych neidentifikovanych zariadeni kde je ich popis (hardware ID a spol.)
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
24.12.2007 12:32
Tak aky je tam rozdiel s ovladacmi oproti linuxu?
Len co sa HP-cko rozhodlo ze nebude vydavat drivere tak odrazu nic nefunguje, sranda vsak?
|
|
pistiacik
Od: pistiacik
|
Pridané:
23.12.2007 19:46
mna by zaujimalo kolky z vas instalovali windows na notebook z ineho cd ako je to image, ja som to robil a priznam sa je to zabava lebo ten win nerozozna vsetok hadver dokonca problem zo sietovkou a aj z wifi cize bez original driverov je to v prdeli, bavim sa o notebooku acer aspire a windows xp home bez servis packu a ked chce niekdo vediet preco home lebo tie mam k tomu legalne a preco ich instalujem z ine cd ako mam dodane, lebo to mi umoznuje mtfs particie rozdelit disk ako chcem a potom tu je problem z drivermi. A este skuste niekdo rozbehat bluetooth na xp bez servis packu hmm pobavite sa. A linux bez problemov jedine co ma problem je wifi a to len treba nahrat driver z widle
|
|
3245678543256743256
Od: 3245678543256743256
|
Pridané:
23.12.2007 23:08
Acer - naco tam nieco instalovat, ked pri vyberani disku sa ti zlomi notebook napoly a odpadnu panty displeja? :D
Ja mam Toshibu (sice mechanicky je na tom tiez slabo), komplet vsetky ovladace na webe ako pre XP (ale to skor preto, lebo sa dodaval s XP, nove uz len Vista), tak aj pre Vistu, instalacia \"generic\" Windows uplne bez problemov, VSETKO funguje.
Btw. \"xp bez service packu\" hmmm, skus si nainstalovat Linux z roku 2001, vypnut updaty a potom nieco hovor o \"bez problemov\". Dalsi idiot, Microsoft by mohol vydat aj super-mega-patch, ktory sfunkcni absolutne vsetok HW na planete, opravi vsetky chyby a 100% zabezpeci system (ja viem, utopia, ale povedzme ze ano ;)), ale vzdy sa najde niekto, kto napise \"skuste to niekto rozbehat na systeme z roku 2001 bez zaplat a updatov\"...
|
|
3425231453214532453245
Od: 3425231453214532453245
|
Pridané:
23.12.2007 23:08
Samozrejme povolena dlzka komentara... Continue:
Vsak ono sa velmi dobre vychvaluje Linux vydany pred par mesiacmi a pravidelene updatovany, ked to lamicky porovnavaju s neupdatovanym systemom z roku 2001... Uz ty len chyba aby niekto prisiel a napisal \"dnes som si kupil najnovsi notebook, nainstaloval Windows 98 a nic mi tam neslo, zato v Linuxe vsetko v pohode, Linux RULEZ\"....
Btw. ak ti to nikto nepovedal, ten service pack sa tam da nahrat dodatocne....
|
|
534678
Od: 534678
|
Pridané:
23.12.2007 15:40
A este jedna vec - vela "virusov" sa v dnesnej dobe uz obmedzuje na spustenie akciou uzivatela -> spustenie prilozeneho .exe/.scr/whatever suboru z emailu, vytvoreneho na flashdisku, atd. Zaujimalo by ma, ako sa Linux brani proti tomu, ked pride uzivatel, napise sudo sexygirls.sh a stlaci enter...
Ked ma niekto IQ vacsi ako priermeny bernardin, tak toto neurobi rovnako ako nespusti prilozeny .exe z emailu a so systemom to ma malo spolocne. A ked je uzivatel blby, tak je jedno ci ma Linux alebo Windows. A medzi debilnych uzivatelov zaradujeme aj takych, ktori si myslia, ze Windows Update je zbytocny...
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 17:37
aky debil by pisal sudo blbost.sh
je to trosku ine ako ked 2x kliknes na exe a ficis.
ale to je oka, lebo windows je casto menej aktualizovany a tym padom lahsie napadnutelny. a tiez ked najdes bugu, tak sa mozes ist podnut a nemozes ju opravit, nemas zdrojaky. musis cakat na ms
|
|
43546789
Od: 43546789
|
Pridané:
23.12.2007 18:38
Presne taky isty clovek, ktory dokaze dvakrat kliknut na "VibratoryZadarmo.exe" ti bez mihnutia oka napise "sudo ZvacseniePenisu.sh"...
A s tou opravou bugov - minimalne 90% ludi tie zdroajky ani nevie precitat, nieto este aby opravovali chyby. Pokial sa niekto nudi a je hardcore admin, tak si da Linux a moze opravovat chyby kolko sa mu len chce. Pokial niekto chce produktivne pracovat, tak si radsej pocka na MS.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
23.12.2007 18:52
Tak to sa este nacakame. Ale co, ved do dochodku casu dost. :D
|
|
VIBRATORYZADARMO.EXE???
Od: VIBRATORYZADARMO.EXE???
|
Pridané:
23.12.2007 19:46
DAVAY SEM TEN SUBOR PIČO!!!
|
|
tyty
Od: tyty
|
Pridané:
23.12.2007 20:10
no dalej ako ku .sh si nedosiel :-) vsakano a este nezabudnbi ze tam musis potom zadat aj heslo ... ked uz
a zase mozes sa stavit ze 95% luserov ani nahodou nenapise sudo ZvacseniePenisu.sh kedze minimalne 80% z nich vyzvu ze spusti si terminal a potom napis toto a toto .... a zvysok si povie ze preco ? a nenapise.
di naozaj dement ak si myslus z klik mysou na virus je rovnako komplikovane ako rucne napisanie prikazu tak sa ti necudujem, ked uz klik mysou je pre teba praca :-D
|
|
tyty
Od: tyty
|
Pridané:
23.12.2007 20:12
sorry za preklep:
a zase mozes sa stavit ze 95% luserov ani nahodou nenapise sudo ZvacseniePenisu.sh kedze minimalne 80% z nich vyzvu ze spusti si terminal a potom napis toto a toto .... a zvysok si povie ze preco ? a nenapise
malo byt:
a zase mozes sa stavit ze 95% luserov ani nahodou nenapise sudo ZvacseniePenisu.sh kedze minimalne 80% z nich vyzvu ze spusti si terminal a potom napis toto a toto NEPOCHOPI AJ KEBY TO BOLO NAPISANE AKYMKOLVEK JAZYKOM !!! .... a zvysok si povie ze preco ? a nenapise
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
23.12.2007 23:16
No ale ved na jednej strane klik mysou moze byt nevyhoda, ale zas si zober, ako ten klik mysou na druhej strane zjednodusuje pracu. Mne je jedno ci windows alebo linux. Nie som zastancom ani jedneho, pouzivam oba a myslim, ze na to na co ich pouzivam su super. Na serveri by som za linux nemenil. Na desktope zas za win. Klik mysou a nainstalovanie softu, je omnoho jednoduchsie ako ho vykompilovavat zo zdrojakov a dohladavat zakazdym chybajuce kniznice.
|
|
apt-get moo
Od: apt-get moo
|
Pridané:
24.12.2007 0:48
man apt-get
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
24.12.2007 12:02
eh? to robis s akym linuxom, ze musis vykompilovavat hocico?
http://www.robertnyman.com/ images/0706/ubuntu/ add-remove-applications.png
bez medzier
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
24.12.2007 12:26
Tiez by ma to dost zaujimalo ja v ubuntu riesim instalaciu stiahnuteho programu dvojklikom.
Alebo apt-get install (rep aptitude), nie preto ze by sa to nedalo aj cez spravcu balickov (pre zastancov grafickeho prostredia aj take nieco existuje) ale cez apt-get je to skratka rychlejsie.
|
|
43564632643267432
Od: 43564632643267432
|
Pridané:
23.12.2007 23:17
Ked normalnemu clovekovi pride email od znameho z ineho mesta, ktory nevie po anglicky a pise v nom v anglictine ako velmi ho miluje a ked otvori prilozeny subor ILoveYou.exe, tak mu to dokaze, tak sa prinajmensom zamysli a da vysetrit bud znameho alebo jeho pocitac.
(Priznavam sa, nie je to moj vyrok, niekde som to cital.)
\"di naozaj dement ak si myslus z klik mysou na virus je rovnako komplikovane ako rucne napisanie prikazu tak sa ti necudujem, ked uz klik mysou je pre teba praca :-D\"
a) bud si ochrnuty na vsetky styri koncatiny a pisal si to na klavesnici nosom alebo si dementny ty,
|
|
32512563421523465324
Od: 32512563421523465324
|
Pridané:
23.12.2007 23:18
b) ja v tom nevidim rozdiel - vyzaduje sa akcia od uzivatela, to spustenie skriptu sa da tiez pekne zabalit tak ze ti vyjde len prompt \"zadajte heslo\", pripadne to dat do grafiky rovno. O co ale ide je, ze sa vyzaduje interakcia uzivatela a inteligentny clovek ju nespravi, ci uz ide o kliknutie mysou na odkaz \"hole baby tu\" alebo dvojstranovy navod a rekonfiguraciu systemu. Len dementi co bezmyslienkovito klikaju kade-tade budu argumentovat ako ty, ze to sa predsa neda porovnat....
Sorry za tie lomitka, podakujte sa uzasne dlhej maximalnej dlzke komentara....
|
|
Leosh
Od: Leosh
|
Pridané:
23.12.2007 13:37
no a preto nepouzivam ziadny antivir :D:D:D vsetko su to sracky co len zatazuju komp a ked sa to zacne aktualizovat tak amen-tma, mizeria z octom :D
|
|
Hohen Lohen
Od: Hohen Lohen
|
Pridané:
23.12.2007 13:46
A co tak rpesedlat konecne zo 486-y na nejake to pentium I-II aspon ?
=D
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
23.12.2007 13:47
Všetci nemaju 486.
|
|
leosh
Od: leosh
|
Pridané:
27.12.2007 10:09
no vies ja mam este 087 :D ak vies co to je :D
|
|
Snooori
Od: Snooori
|
Pridané:
23.12.2007 14:18
Nic proti ale antivirus je pre ludi ktory nevedia na co klikaju...
|
|
Meno
Od: Meno
|
Pridané:
23.12.2007 14:22
tak tak a preto nepouzivam ziadny antivirus
|
|
BigLama
Od: BigLama
|
Pridané:
23.12.2007 14:34
A potom sa virus siri od teba dalej, asi tolko k tvojmu komentaru :)
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 15:47
ked je tolko debilov, tak uz chapem, preto musim filtrovat tolko spamov. nieje sirenie spamu trestne? a kedze za to majoritne moze MS, kedze jeho OS je zapojeny do botnetu ako jediny, tak by MS mal za to aj platit pokuty. mozno by ich to donutilo urobit kvalitnejsi OS.
|
|
4356789
Od: 4356789
|
Pridané:
23.12.2007 16:32
Sirenie spamu je trestne. A kedze za to moze Intel a AMD, pretoze ich procesory su skoro ako jedine v domacich PC, tak by mali za to platit pokuty...
^ podobna logika ako tvoja - ked moze pouzivatel robit so systemom co chce (administrator), tak OS ma nulovy vplyv na to, ci sa napr. zapoji do botnetu alebo nie - keby teraz pouzivatelia Linuxov zacali spustat "sudo ukazholebaby.sh", tak pokutu za sirenie spamu bude platit Linus Torvalds lebo jeho OS to umoznuje?
A inac - v skole sme mali server na Debiane, hackli ho, posielali z neho spam a tusim tam bola nahostovana dokonca aj phishing stranka. Takze Linux je svaty, ano?
Samozrejme, pokial by bol pravidelne updatovany a rozumne spravovany, tak sa to nestane, rovnako ako na updatovanom Windowse s rozumnym uzivatelom nema sancu virus.
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
23.12.2007 17:35
intel nevyraba suntovy os, ktory bol od zaciatku nadizajnovany tak, ze ludia su dobry a nikto ho nebude chciet zavirit. napriklad. a to nehovorim, ze doteraz 99.999% uzivatelov fici na admin pravach, lebo je to defaultne z dovodu, ze to tak bolo odjakziva, ze ano, a tym padom softy nevedia ficat v user pravach a ked nahodou chces nieco zmenit, tak si nevie vypytat heslo na admin prava, ale musis sa manualne switchnut. parada ;)
|
|
43256789
Od: 43256789
|
Pridané:
23.12.2007 18:41
Ano, to plati vo Windows XP, ktory ma uctihodny vek 6 rokov. Vo Viste celkom uspokojivo funguje UAC a taktiez je snaha smerovat developerov na pouzivanie user prav. Ale to ludia, ktori hovoria "Vista mi nebezi rychlo s 1 GB RAM a procesorom Celeron 1.5 GHz dostatocne rychlo, ostanem este 5 rokov u XP" nepochopia.
A Linux je nadizajnovany ako? Ze ludia su zli? Ked sa prihlasis ako admin a spustis "sudo rm -rf /", tak napise "Ty si zly, toto neurobim"?
|
|
423567
Od: 423567
|
Pridané:
23.12.2007 19:00
*uctyhodny
Nadmerne pozivanie alkoholu a clovek uz ani nevie co pise ;)
|
|
tyty
Od: tyty
|
Pridané:
23.12.2007 20:17
no 6 rokov je uctihodnych ? si ty ale dement
taky unix to mal urobene normalne nie ako windows mnoho rokov pred tym ako gejtz zalozil mikro$oft ... cize bolo skade skopirovat ... ale to neslo, aby skopirovali nieco a potom do toho implementovali nieco z ineho :-) to by uz nedokazali
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
23.12.2007 14:23
A ty nemudruj dve-na-tri, pretoze nevies ani gramatiku.
|
|
Aha
Od: Aha
|
Pridané:
23.12.2007 14:24
Tak ty si ten čo vieš asi niečo o vírusoch potom....:DDD
|
|
patic
Od: patic
|
Pridané:
23.12.2007 14:49
Najrychlejši antivirika je nod32 na všetkych OS systémoch určite, je postačitelný ked niekto nenavštevuje rozne neznámo podpisane servery. Je lepšie mať aspon niečo a myslím ze nod32 uplne stačí, alebo ESS od esetu
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 15:48
antivir treba iba na windows, takze na ostatnych je to rozhodne rychlejsie, kedze nebezi vobec ;)
|
|
345678
Od: 345678
|
Pridané:
23.12.2007 16:02
Opakujem to co som napisal vyssie - najlepsia antikoncepcia je nesexovat, presne ako najlepsia ochrana pred virusmi na pocitaci je nepouzivanie pocitaca (~ Linux)...
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
23.12.2007 19:15
To je pravda ten windows je strasny, a kolko casu zaberie len kym ho pravidelne odviris a preinstalujes, skoro ako nesexovat. :D
|
|
Linuxfan
Od: Linuxfan
|
Pridané:
23.12.2007 20:52
Presne tak, treba si dat Linux a neviete co su to viry. A ziaden antivirus vam nespomaluje comp. Je sice fakt ze Linux pouzivaju len 4% populacie, ale su to 4% ktore su najinteligentnejsie z celej populacie. Hovori vam to nieco - 4%? Ano, je to tak, vsetci gayovia su inteligentni. Mame radi chlapov a mame radi Linux. Dobré gay porno sa da pustit na Linuxe. Linux je cool aj chlapske rite su cool.
|
|
3245678
Od: 3245678
|
Pridané:
23.12.2007 23:20
Citat z bashu:
<a> I'm on a unix based operating system which means i get laid as many times as I have to restart my computer
<b> same, but i run windows
To tiez vysvetluje ake existencie pouzivaju Linux...
|
|
3245678
Od: 3245678
|
Pridané:
24.12.2007 0:46
Mas na mysli francuzsky parlament?
http://www.news.com/2100-7344_3-6138372.html
|
|
e45643266453467432
Od: e45643266453467432
|
Pridané:
24.12.2007 1:00
No vidno ako su ti Linuxaci dementni, ani vtip nevedia pochopit a odpovedia uplne detskym "mas na mysli?" a pripoja nejaku trapacinu ze vlada nejakej krajiny prechadza na iny operacny system...
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
24.12.2007 12:36
Zato ty mas iq na urovni rasistov. (Je dokazane ze rasisti maju nizsie iq ako normalni ludia). Sice tvoj prispevok nema nic s rasizmom, ale tiez hadzes vsetkych co pouzivaju linux do jedneho vreca, tak isto ako rasisti hadzu do jedneho vreca trebars vsetkych cernochov.
|
|
Linuxfan
Od: Linuxfan
|
Pridané:
24.12.2007 22:22
Dobre hovoris, moj teply bracek. My sme 4% mensina uzivatelov Linuxu a musime drzat spolu. Ako som uz napisal - to ze ma Linux 4% trhu nie je nahoda - 4% populacie, ale su to 4% ktore su najinteligentnejsie z celej populacie. Hovori vam to nieco - 4%? Ano, je to tak, vsetci gayovia su inteligentni.
Linux je good OS na prezeranie chlpatych chlapskych riti.
|
|
tyty
Od: tyty
|
Pridané:
23.12.2007 20:22
uz si niekedy uvazoval ze preco je tolko virov ? no kedze ich M$ zivi bez akejkovek ochrany minimlane 20 rokov ... tak sa necuduj ze je tolko virusov prave pre OS od M$ :-D
najlepsia antikoncepcia proti virom je pouzivat normalny nie suntovy os z dielne M$ :-))))
|
|
patic
Od: patic
|
Pridané:
23.12.2007 17:28
samozrejme som myslel OS od Microsoftu:), na dis.linuxu som o tom ani neuvazoval...
|
|
Robert
Od: Robert
|
Pridané:
23.12.2007 15:00
Nepouzivam ziaden antivirus a ani nepocitujem ziadne problemy.
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 15:49
pokial pouzivas windows, tak prosim vytrhni lan a vypni wifi(ak mas), nech nedostavam od teba spamy. dik
|
|
453678
Od: 453678
|
Pridané:
23.12.2007 16:04
Hmm, kvalitny software by mal mat ucinny a presny spam filter... Napr. MS Outlook oznaci korektny email za spam len vynimocne a 99.9% spamu za spam.
Ak pouzivas neergonomicku Open Source zlataninu, tak si vytrhni LAN adaptery ty a ziadny spam nedostanes...
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 16:21
do outlooku som dostaval tolko spamu a cez antivirus sa dostal virus, tak rychlo, ze som mohol po pol roku formatovat disk. len mi netvrd, ze som mal blby antivirus, velakrat sa stalo, ze virus sa rozsiril po celom nete a ked sme volali do antiviroveho centra, tak nam sucho oznamili, ze este na tom pracuju a poslu nam pracovnu verziu antiviraku, aby sme to z tych 150 pocitacov mohli dostat. mozem taky OS o*ebat
krom toho ja racej odstranujem pricinu, nedavam naplast na zlomenu nohu... takze, sup, sup, vypnut windows
|
|
34567890
Od: 34567890
|
Pridané:
23.12.2007 16:39
Bavime sa o pravidelne updatovanom Microsoft Outlook (nepliest s Outlook Express) vo verzii aspon 2003?
A tiez - nadavas hned kazdemu kto nepouziva antivirus a teraz napises, ze cez AV sa ti aj tak dostavali virusy a AV je na nic... Tak sa rozhodni, lebo si protirecis.
Plus - updatovany Windows so zaplatovanymi chybami, firewallom nedostane virus inak, nez ze si ho sam spustis, idealne pod administratorskym uctom. Takze aj ked sa ti dostal cez antivirus, ako to ze si musel formatovat disk? Pripadas mi, ze patris do skupiny ludi, ktori nevedia spravovat poriadne ziadny OS a ked donicia Windows, tak odidu aspon k Linuxu, lebo ten donicit nedokazu a tvaria sa ako machri...
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 17:40
co si budeme oci smiglovat. win sa neda pouzivat pod user rezimom, nieje na to ready ani pod vistou. takze admin je nutny.
Av je ochrana asi ako sietka proti komarom, nakoniec aj tak dostanes vos, lebo vyrobcovia neratali stym, ze ano ;)
a update? podla toho co citam na securitia, tak mesiace trva obcas kym sa zroby zaplata. trosku neskoro
|
|
3254678
Od: 3254678
|
Pridané:
23.12.2007 18:43
Vista je na to ready, dokonca "simuluje" user prava pod administratorom - UAC.
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
23.12.2007 20:32
Jak ze neda. Skuseni uzivatelia mozu byt user uctom obmedzovani, ale ti zvacsa nerobia kokotiny (a ked robia, tak nie su teda skuseni). A bezny uzivatel si s user uctom vystaci. Ja som to tak spravil svokre a mam uz 2 roky pokoj...
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 23:48
a ona si aj updatuje windows, hej?
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
24.12.2007 9:55
nie, updatujem jej to raz za mesiac, dialkovo cez RDP :)
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
24.12.2007 12:10
nechcem ti do toho kecat, ale to iste som spravil ludom ja, ale s linuxom. automaticky update, takze nemusim vobec nic riesit. kto to ma poholdlnejsie, ja ci ty?
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
25.12.2007 9:29
Vsak mi do toho ani nekecas. Ja som reagoval na to, ze sa windows neda pouzivat s "user" uctom a on sa cuduj sa svete naozaj da. Mimochodom, windows updates pri troche snahy funguju aj v beznom uzivatelskom ucte:)
|
|
kto
Od: kto
|
Pridané:
23.12.2007 17:29
Outlook filtruje spam? To si mi novinky...
|
|
4657890-
Od: 4657890-
|
Pridané:
23.12.2007 18:44
Dobre rano stara mama, len si ho treba nechat obcas updatnut.
Tak raz za tri dni prejde jedna sprava so spamom, zatial co kazdy den koncia stovky v adresari Nevyzadana posta.
|
|
dinko
Od: dinko
|
Pridané:
23.12.2007 17:30
jezis, ty si riadny kus debila!
|
|
woww
Od: woww
|
Pridané:
23.12.2007 15:07
ja neviem, ale obcas mi niekto posle neaky subor, .doc ktory ma vsc a moze byt tam vir, takze mam na home use Avast, je legalne zadara, do firmy som dal nodko a ide to spoko. zatazuje to system malo, linux mi neslo vela veci, ale je jasne, ze viruse a somarinky mam urcite aj tak v kompe, ale ani ako clovek urcite nie som sto pro zdravy, ta preco by mal byt moj komp? :D
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 15:49
lebo slusny ludia dostavaju od teba spamy!
|
|
4567895646
Od: 4567895646
|
Pridané:
23.12.2007 16:07
A inteligentni ludia chapu, ze:
a) ak by od neho odchadzalo vacsie mnozstvo spamov, tak by si to na 90% vsimol, pripadne by ho upozornil/odstrihol poskytovatel, ak by siel cez "korektny" SMTP server
b) ak je v poli FROM nejaka adresa, neznamena to, ze email skutocne poslal majitel tej adresy (resp. spyware na jeho pocitaci, apod.)
c) ze existuju velmi ucinne spam filtre
d) ze mnozne cislo pridavnych mien v nominative sa pise s makkym i
Tipujem ze bud mas menej ako 15 rokov alebo mensi IQ ako 100 (pripadne oboje)...
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
23.12.2007 16:25
a, pod istu hranicu mailov za hodinu to neplati. preto sa to distribuuje.
b, samozrejme, pisal som nieco ine? nieje problem strcit do hlavicky co ja chcem.
c, existuje aj pricina, a racej odstanujem pricinu
d, gramatika mi nikdy nesla, tak ako tebe problematika spamov
typujes zle
|
|
435678
Od: 435678
|
Pridané:
23.12.2007 17:05
Rozumny clovek sa zmieri s tym, ze spam existuje, jeden- az dvakrat za povedzme tyzden prebehne pohladom spam folder, stlaci CTRL+A, DEL a ma pokoj. Nevyrovnany clovek sa pusta do boja s veternymi mlynmi ("odstranovanie priciny")... Pochop, ze aj ked si mu tu napisal, ze nech vypne pocitac a ked to urobi a bol by nahodou v botnete, tak si tym poriesil asi 0.00000001% spamu (mozno aj menej). Co teraz? Kupis si letenky a zacnes oblietat cely svet a kazdemu vypinat pocitac?
Proste sa na to vy*er a neries to nadavanim skusenym ludom (teda aspon dufam ze ten kto to pisal je skuseny :) ), ktori nemaju potrebu pouzivat antivirus...
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 18:10
pozri, lepsie je propagovat lepsi os, co robim. momentalne akykovelk iny os je na tom lepsie. ked sa rozsiri viac mac os x , tj mac, alebo linux na pc, tak budu viacej tercom botov, ale linux bude mat stale navrch, ma totiz otvoreny kod, takze ktokolvek, aj ja, mozem zaplatovat, co treba a poskytnut to okamzite komunite a ti si to mozu stiahnut, a nie ako u (napr) MS OS, kde sa musi cakat na spasenie od MS
isteze si spamery najdu iny sposob, ale botnet je momentalne najvacsi problem, neda sa filtrovat podla IP (logicky), ked je rozosielanie spamu pod prahom detektorov, tak sa proste rozosielaju spamy a uzivatel o tom nevie. naviac, ak je ware uz na urovni kernelu, tak ho antivirak nenajde, aj keby ho poznal, aj napriek tomu, ze moze (a aj je) (aj) na tej istej urovni. To uz davno nieje tak, ze sa pozries na procesy, co nepoznas, vyhodis, alebo mrknes na servisy a vypnes, ci si nechas vypisat beziace (napr) drivery. ;)
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 18:13
a to nehovorim o najnovsich technikach, kde sa prepnu do virtualizacnom mode a cely windows ide vo virtalizacii bez toho aby o tom clovek vobec vedel a bot je nad nim. momentalne absolutne nedetekvatelne
|
|
3425678
Od: 3425678
|
Pridané:
23.12.2007 22:54
Absolutne nedetekovatelne? V tom pripade mas minimalne kreativne and/or logicke myslenie...
Predstavme si, ze cinnost bota vacsinou pozostava z komunikacie s internetom, v tom pripade data musia nejako opustit tu krabicu nazvanu pocitac a odist napriklad po ethernete alebo wifi. Takze si staci zobrat druhy pocitac, pustit wireshark a detekovane to mas zachvilu.
Alebo menej istejsie, ale jednoduchsie vykonatelne riesenie - povypinat vsetky programy, ktore pouzivaju siet a pokial LEDka na routri/modeme/whatever blika nadalej ako sialena, tak asi mam v pocitaci nejake svinstvo, ze... Samozrejme, bot moze byt taky vychcany, ze komunikuje len pocas inej komunikacie apod., preto sledovanie komunikacie na urovni HW inym strojom je 100% riesenie.
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 23:50
jezis, jasne, typicky ma uzivatel druhy pocitac a na nom zapnutu detekciu paketov. rozmyslaj, chlape
|
|
32456743256
Od: 32456743256
|
Pridané:
24.12.2007 0:09
"Cau Fero, prosim prid dnes ku mne s notebookom, potrebujem nieco overit.", resp. este "typickejsi" pouzivatel: "Cau Fero, blbne mi pocitac, nachystal som ti flasku, prid sa na to prosim pozriet."
To ze si ty uplny asocial neznamena ze su vsetci. A stale existuje riesenie s routrom/modemom, atd. nejako do internetu pripojeny je a vacsinou to nieco cez co je pripojeny aspon nejako minimalne indikuje cinnost.
A typicky uzivatel nerozumie co je to virtualizacia, ako funguju virusy atd., takze v tomto kontexte sa nemame o com bavit. Rozmyslaj ty chlapce.
A nenapisal si ze typicky uzivatel, povedal si ze ABSOLUTNE nedetekovatelne; ze sa pokusis zvrtnut temu svoju debilitu nezachranis.
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
24.12.2007 10:13
Dnes sa uz snifuje velmi tazko (na TP kabloch so switchmi:) Ale samozrejme, notebook s druhou sietovkou v PCMCIA to moze poriesit. Kazdopadne, ja som za jednoduchsie riesenie - netstat.exe :)
"Pocuj jozo, zavri secky torrenty, vypni streamovane porna, skype, icq, brnkni tam do CMD netstat.exe a ak tam budes mat 50 konekcii od NY po vladivostok, je to v p. Chystaj flasu, vela flias..." :)
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
24.12.2007 12:12
typicky ucivatel netusi ani co to je switch. ale ok, je to sucast antiviraku, ze? get a life, man!
ked sa vam naaahodou nieco objavi, co spravite? ja vam poradim: format
teraz mi tu daky mudrlant bude pisat, ze skontroluje procesy, services...
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
25.12.2007 9:13
O com to tocis? Myslim, ze si uplne mimo.
|
|
23423423
Od: 23423423
|
Pridané:
23.12.2007 18:45
Otvoreny kod je ale dvojsecna zbran. Presne ako to moze niekto zaplatovat, tak to moze niekto hned zneuzit.
|
|
pistiacik
Od: pistiacik
|
Pridané:
23.12.2007 20:04
nemoze lebo ide o to predstav si ze by si mal klietku od ktorej mas plan a mas sa do nej dostat ale jedina moznost je ju rozobrat znutra a jediny kdo ta pusti je spravca. Cize ked aj najdes chybu musel by si uzivatelovy podvrhnut kod ktory by ho donutil prihlasit sa ako sudo a ked sa aj prihlasi ako sudo tak je to jeden pocitac a nie stovky kdezto microsoft XP je vecinov ako admin prihlaseny cize staci len podvrhnut a pocitam ze vista deto
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
23.12.2007 20:23
No, nenahovarajme si, sem tam sa objavia aj remote exploity, chyby v kerneli (povysenie prav) a pod. Ako pre windows tak pre linux, akurat v pripade open source to vedia utocnici potencionalne zneuzit aj pred vydanim zaplaty:)
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 22:13
no a vo windowse to nevedia pouzit pred vydanim zaplaty. hmmm, maju stastie :D :D :D
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
24.12.2007 10:30
Vacsina realnych windows exploitov vznika binarnym porovnanim patchnutej vs deravej dll kniznice (exe) a naslednym analyzovanim, co a kde bolo opravene. Pri dnesnej zlozitosti systemov je prakticky nemozne debugovanim hladat chyby v skompilovanom kode. Maximalne sa skor vyuzivaju automatizovane nastroje, co generuju rozne vadne pakety (lebo data, html stranky, whatever) a skusaju, co to s tym systemom spravi. Taketo testovanie vsak robi aj microsoft:)
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
24.12.2007 12:15
vacsina exploitov vznika trosku inak.
1, niekto najde bugu (inak nemoze vzniknut patch, ze?)
2, preda tuto info na aukcii spamerom
3, spamery spravia exploit
potom dalsi loozery porovnavaju patch s original aby tuto info dostali zadara. ale to uz je casto po funuse a najlepsie ovocie sklidili spamery, co si to zaplatili kvalitnym balikom
|
|
2134213521351235123
Od: 2134213521351235123
|
Pridané:
23.12.2007 22:59
A na to si prisiel ako, ze ked najdes chybu musis podvrhnut kod? Vies co to je remote code execution a privilege escalation?
A aby nejaky system bol ako ty hovoris klietka, atd., tak mas dve moznosti:
a) nechat si matematicky dokazat spravnost systemu, tusim taky si nechala vyrobit NASA, stoji to nechutne, nechutne peniaze a stale existuje riziko ze sa niekde nieco najde,
b) odstrihnut pocitac fyzicky od vsetkeho, vypnut a zavriet do trezora (a ktosi napisal, ze aj tam nie je 100% zabezpeceny, len si uz nepamatam kde som to cital :) ).
|
|
3245678
Od: 3245678
|
Pridané:
23.12.2007 18:53
Stale vidim ze ked zastavim internetove radio, vypnem komunikacne programy, prehliadac, atd. tak mi neblika kontrolka na routeri, pripadne si dam vypisat na routeri aktivne spojenia. A tam musim vidiet ci mam spyware alebo nie.
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
23.12.2007 23:52
a to je taky problem testovat, ci odosielas pakety a odosielat to v tej istej dobe?
|
|
34567345534534
Od: 34567345534534
|
Pridané:
24.12.2007 0:10
Citaj vyssie.
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
24.12.2007 12:20
aj keby si detekoval, tak ze ti na routri vyhadzuje spojenia na ip, co tam nemaju byt, tak co spravis?
vo windowse jedine format.
procesy su ok, services tiez. drivery a pod na urovni jadra su tiez oka. nemas co vypnut, proste ti ukaze iba to co mas vidiet ;)
|
|
tyty
Od: tyty
|
Pridané:
23.12.2007 22:03
clovece ked na vsetko seres lebo ... tak keby tak rozmyslali aj ostatni tak svetom vladnu hlupaci a tupci ... aj ked obcas pozorujem, ze takych vas co na vsetko serete a nestarate je zrejme drviva vecsina ... ako na slovensku tak aj vo svete ... zial
|
|
ala
Od: ala
|
Pridané:
23.12.2007 18:27
no odbornik ma menej ako 10 a iq menej ako 70 a keby mal o bod menej tak uz je z neho strom
|
|
3546789
Od: 3546789
|
Pridané:
23.12.2007 16:09
A antivir je presne pre takych debilkov ako si ty. Pokial vies co robis a davas si pozor, plus nepracujes ako administrator (resp. aspon pouzivas UAC pod Vistou), tak je antivirus uplne zbytocny.
Apropo: najlepsi su lolovia co si nainstaluju antivirus a firewall, hned oba ocrackuju a tvaria sa ako su zabezpeceni...
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
23.12.2007 16:17
Presne, dokonca ludia, ktory sa vyznaju maju problem infikovat PC bez AV len pre testovacie ucely, aj ked chcu, nepocitam "nevinny" spyware, ktory je vsade. ;)
|
|
ala
Od: ala
|
Pridané:
23.12.2007 18:30
vies co je zbytocne? aby taki ludia ako ty vobec dychali ved to tiez len zatazuje organizmus a spotrebuje energiu
|
|
dinko
Od: dinko
|
Pridané:
23.12.2007 17:31
TY JEBO!!!!!
|
|
Accuphose
Od: Accuphose
|
Pridané:
23.12.2007 15:15
Test o ničem. Dneska rozhoduje flexibilita laboratoře a její kapacita. Nikoho nezajímají hrozby, které si doma někdo udělal na koleni, důležitý jsou hrozby, které se šíří v nějakém měřítku, tam pak dobré firmy reagují v řádech pár hodin, těm špatným to trvá 2-3 dny.
|
|
Miky Forgget
Od: Miky Forgget
|
Pridané:
23.12.2007 16:46
Používať cracknuté nástroje na zabezpečenie, napr. cracknutý NOD je imho prejav imbecility dotyčného.
|
|
32456789
Od: 32456789
|
Pridané:
23.12.2007 16:54
PRESNE tak - radsej aj slabsi FW/AV zadarmo (i ked, free riesenia obcas predhanaju aj niektore platene alternativy) ako cracknuty najlepsi FW/AV na svete.
|
|
3234234243
Od: 3234234243
|
Pridané:
23.12.2007 21:36
Co? Som nerozumel, ze ako? Ze "free riesenia obcas predhanaju aj niektore platene alternativy"?? Uz to nie je tak, ze tvorcovia freeware nemaju zodpovednost za to co robia, takze robia sracky??
|
|
tyty
Od: tyty
|
Pridané:
23.12.2007 22:14
Povedz mi jedno : AKU zodpovednost maju ti co robia platene sracky ???????????????????????????????????????????
Odpoved: ZIADNU
Priklad: zober si akykolvek plateny soft ... napr. mozes zacat M$ Win... a skoncit so Symatechovksym antivirakom :-)
|
|
tyty
Od: tyty
|
Pridané:
23.12.2007 22:18
Precitaj si hoc aj vsetky licencne zmluvy od akehokolvek plateneho softu, ZODPOVEDNOST je tam NULOVA ... zhruba na urovni ako spominaju ti co robia freeware, program je aky je a uzivatel nema narok na ziadnu zaruku !!!!!!!!!!!!
Tato zodpovednost je v licencnych zmluvach v podstate rovnaka, ci uz M$ co robi sracky tak isto aj u Oracle, ktory sracky nerobi ... ale v podstate za nic nerucia, dokonca maju v zmluvach vyslovne uvedene, ze pri pouziti v oblastiach kde hrozi ohrozenie zivota ako riadenie letisk, elektrarni a pod. nenesu ziadnu zodpovednost.
No a podaktore firmy si pod touto nezodpovednbostou predstavuju uplne shitnacky program, OS, ci cokolvek co nakoduju.
|
|
43567243567
Od: 43567243567
|
Pridané:
23.12.2007 22:47
A vsimol si si niekde v jeho prispevku slovo ZARUKA alebo spojenie ZODPOVEDNOST ZA SKODU?
Bavime sa tu o zodpovednosti pri vyvoji, urcite plati, ze verejne obchodovana (ci ako sa tomu hovori) akciova spolocnost s milionovymi (v $) obratmi a menom v odvetvi si poriadne postrazi svojich vyvojarov a da si pozor co opusti dvere firmy (aj ked stat sa moze cokolvek) ako traja nadsenci co zbuchavaju software doma po veceroch. Ano, zaruky ti neda ani jeden z nich (resp. prva spolocnost ano, ale vypyta si zato neuveritelne peniaze, takze pre segment trhu okolo SOHO to nema zmysel), ale u tych nadsencov staci ze s jednym sa rozide frajerka alebo sa nasere na svet a AV nahradi iba V :) Taktiez asi z niecoho zije a ma aj ine povinnosti a ak cas nevyjde, tak smola, updaty nebudu, zatial co firma si svojich ludi nalezite plati...
Ale pozor na to, ze freeware automaticky neznamena druhy sposob vyvoja, vid dalsi prispevok nizsie...
|
|
3456789234567
Od: 3456789234567
|
Pridané:
23.12.2007 22:38
Trochu sa rozhliadni okolo seba. Freeware uz davno nerobia len doma na kolene amateri.
Priklad - Comodo. Ponukaju zadarmo firewall, antivirus, atd., ale zaroven ponukaju aj platene, korporatne sluzby a to dost seriozne. Takato spolocnost ma napriklad vacsiu zodpovednost pri vyvoji ako nejaka s.r.o. s minimalnym vkladom, ktora vznikla za ucelom vyvoja antivirusu a to je jediny produkt, ktory predava, takze toci minimalny obrat.
|
|
Miky Forgget
Od: Miky Forgget
|
Pridané:
23.12.2007 17:31
Keby som si mal vybrať medzi cracknutým NOD alebo každých 30 dní preinštalovať, tak radšej to druhé. Nechápem ako sa môže niekto cítiť chránený nástrojmi v ktorých má čosi od hackera.
|
|
stewe
Od: stewe
|
Pridané:
23.12.2007 18:01
emh, na stranke estu je verzia na jeden mesiac. funguje to tak isto ako normalny soft. potom to odinstalujes, nainstalujes a zasa mesiac ficis. co tam chces cracknut ?
btw toto pisem z linuxu :))
|
|
Miky Forgget
Od: Miky Forgget
|
Pridané:
23.12.2007 18:08
Ja som počul že po cracknutí sa ta doba 30 dní zmení na milion či koľko... ja necrackujem nikdy. A to platí zvlášť pre antivír.
|
|
Miky Forgget
Od: Miky Forgget
|
Pridané:
23.12.2007 21:39
Antivir, to je toto proti virom? Len teraz neviem ci vzdusnym alebo vodnym...
|
|
hmmm
Od: hmmm
|
Pridané:
23.12.2007 18:34
Nechcem rypat, ale: spravne sa uvadza detegoval, nie detekoval
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
23.12.2007 18:53
Vsetci citatelia dsl.sk su kok*ti
|
|
dasdsa
Od: dasdsa
|
Pridané:
23.12.2007 19:38
ty jebo, nie citatelia ale len decky citatelia co prispievaju
|
|
13245678
Od: 13245678
|
Pridané:
23.12.2007 20:04
"decky"...
Ale aspon si uprimne sebakriticky...
|
|
13245678
Od: 13245678
|
Pridané:
23.12.2007 21:40
Mozno vo volnom case sije dečky...
|
|
M_Marked
Od: M_Marked
|
Pridané:
23.12.2007 19:00
This site is a must see
http://www.groovy-date-club.com
I got hooked up in less than an hour, that too in my town.
Have Fun !
Mark
|
|
apabiliaevalp
Od: apabiliaevalp
|
Pridané:
23.12.2007 20:47
I want to share this tip:
Stop paying to download http://kazaa.all-downloads-now.com - MP3's and iTunes! Download them From http://kazaa.all-downloads-now.com - KaZaa Now.
http://limewire.all-downloads-now.com - LimeWire is still going strong!
Thanks,
|
|
r
Od: r
|
Pridané:
23.12.2007 21:23
Patrik, zrus komenty.
|
|
PAPA-LA-PAP!!!
Od: PAPA-LA-PAP!!!
|
Pridané:
23.12.2007 21:29
ja z vas skapem ludia. ASPON NA VIANOCE NEROBTE BORDEL!!!
|
|
arnezami
Od: arnezami
|
Pridané:
23.12.2007 21:53
opera forever!
linux rulezzz!
apple je shit!
intel/nvidia yeah!
______________________________
flame started...connecting...
|
|
good boy
Od: good boy
|
Pridané:
23.12.2007 22:33
To bude tym, ze vyvojari prechadzaju na linux.
|
|
Santa
Od: Santa
|
Pridané:
24.12.2007 1:12
STASTNEEEE A VESELEEE DETIIII
|
|
Jezisko
Od: Jezisko
|
Pridané:
24.12.2007 3:53
Hej! !!
Toto Je moj Rajon Pal Spat Do USA Skor Nez Ti Napcham Tu Flasu Od Coly Do Riti!!!
|
|
CercireProb
Od: CercireProb
|
Pridané:
24.12.2007 4:13
Hello:
Before you buy or download and http://verizonringback.net - Verizon Ringback Tones, please check out http://topverizontones.comVerizon Ringback Tones - Ringtones
Thanks
|
|
hannahdjsd
Od: hannahdjsd
|
Pridané:
24.12.2007 12:38
if you havent been to a hannah montana concert your missing our big time!!
<a href=http://del.icio.us/hannahmontanadetroit> hannah montana tickets van andel</a>
|
|
vomcydayamodybas
Od: vomcydayamodybas
|
Pridané:
24.12.2007 12:42
Hello!
Advise me Honest online place to buy meds online please?
I found http://www.buyonlineaz.com/ - buy meds online, but there do not take mastercard :(
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
24.12.2007 22:01
Prijemne prezitie Vianocnych sviatkov! Nieje jedno ci budete mat MS Windows alebo Apple alebo Linux? Svet na tom nestoji a su predsa Vianoce! Virusy boli, su a budu a nic s tym nespravia. Pride sa nato ako zastavit nejaky virus, oni spravia dalsi...je to ako choroba...
|
|
Death
Od: Death
|
Pridané:
26.12.2007 0:19
...muhahaha a zase sa vám lahšie dostanem do gebule haha,už som prešiel na verziu 2,0 hahahahahahhhaaaaaaa spam a fish už vás mám skurvenci
|
|
Sneer
Od: Sneer
|
Pridané:
27.12.2007 1:11
Na PC_Space vysiel clanok o hodnoteni antivirusovych programoch, ktore vypracovala nejaka objektivna organizacia
(http://www.av-comparatives.org/)
No a chcel som tolko, ze slovensky produkt si viedol docela dobre. Dokonca este lepsie :)
http://www.pcspace.sk/content/view/1114/26/
P.S. Do noveho roka prajem menej virusov a inej havete.
|
|
XcoRpi
Od: XcoRpi
|
Pridané:
27.12.2007 11:17
Mac rulez. OSX 4ver :)
|
|
adam
Od: adam
|
Pridané:
30.12.2007 2:55
LOL!!!!
http://tinyurl.com/ywscz2
|
|
vomcydayamodyuz
Od: vomcydayamodyuz
|
Pridané:
14.1.2008 6:08
Hello! Buy meds online without prescription at http://www.buyonlineaz.com - Buy Meds Online
http://buyonlineaz.com/item/amoxil.html - Buy Amoxil Online Without Prescription and Get 4 FREE Viagra Pills!
|
|
johnmazarr
Od: johnmazarr
|
Pridané:
9.2.2008 0:39
A Realistic $250K First Year Income Potential
Less than four years ago I was driving this beat-up '94 VW with a rusty muffler. Within two years of creating this system I was making more than my doctor, accountant, and attorney COMBINED... while working less than 40 hours a week FROM HOME! Together with my group of leaders we are now seeking qualified entrepeneurs sharein the incredible results of our system.
for more information check this site out....
<a href=http://webprofitsystems.info> Reverse Funnel System</a>
|