|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
martin
Od: martin
|
Pridané:
23.1.2008 20:18
dobry vecer je to dobra sprava a cska moskva vyhrala basket..dobre nie?
|
|
radq
Od: radq
|
Pridané:
23.1.2008 23:06
Bude to tam pekne mrznut na slabsich strojoch. A ludia si neinstaluju linux kvoli prostrediu ale koli systemu(fakt ked sa clovek nauci na tom dobre pracovat terminal je nenahraditelny, prikazy sa vacsinou opakuju a je to mnohokrat rychlejsie ako v grafickom prostredi a niekedy aj viac moznosti v textovom ako grafickom prostredi. Forever Linux, Solaris, FreeBSD...
|
|
: O
Od: : O
|
Pridané:
24.1.2008 7:58
som zvedavy ako to zatazi komp na viste...
|
|
poldo23
Od: poldo23
|
Pridané:
24.1.2008 20:51
urcite poriadne
ale ja by som skor privital portovanie ADOBE aplikacii do linuxu ako portovanie lin apps do winu (na to sa im mozem viete co)
necha spojazdnia Photoshop, Premiere, AfretEffects, Illustrator ,Dreamwiever, Flash na linuxe alebo aspon poriadne cez WINE
|
|
zemetras
Od: zemetras
|
Pridané:
24.1.2008 12:28
hej a my sme ligli v gdynii a mozme ist do riti a ne postupit v eurolige =(
|
|
pockaj zajac!
Od: pockaj zajac!
|
Pridané:
25.1.2008 0:37
to bol aky jazyk? klingonstina?
|
|
zemetras
Od: zemetras
|
Pridané:
25.1.2008 3:01
basketbalove druzstvo=zeny..... KOSIT 2013 Kosice VS Lotus Gdynia [Polsko] nase = kosice prehrali a nepostupili, mozno by si mohol zapnut TV/otvorit noviny/ vyjst z detskej izby konecne =D
|
|
LIGHTouse
Od: LIGHTouse
|
Pridané:
23.1.2008 20:25
pokladam to za blbost, i ked niekto kto neovlada linux , mozno sa mu to zide, ale ked chces KDE, tak jedine na platforme linuxu, zbitocne vsetko pchat do Windowsu
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
23.1.2008 20:50
Tu sa jedna o to, aby si mohol programy specialne vyrobene pre KDE spustat aj pod windowsom, co je podla mna super napad, lebo aj windowsakom sa dostane viac produktov.
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
23.1.2008 21:02
..a o to mensi dovod uvazovat nad linuxom=)
|
|
lubo
Od: lubo
|
Pridané:
23.1.2008 21:26
alebo naopak.. maily pristupne cez Kmail z windowsu aj linux.. tak ako sa to da z Thunderbirdom (ext2 fs driver vo windows).
Skor mi to ulahcilo prechod pokym nebol vmware, or virtualbox;)
|
|
wardo
Od: wardo
|
Pridané:
24.1.2008 7:12
Presne tak, prave naopak... Aspon zatati windowsaci pridu na to, ze vela linux rieseni je 100x lepsie a hlavne free...
|
|
LIGHTouse
Od: LIGHTouse
|
Pridané:
23.1.2008 20:26
a este, urcite sa vam oplati ist nna linux, pri rovnakej grafickej spracovanosti mate omnoho mensie naroky ;),vlastna skusenost
|
|
3lefant
Od: 3lefant
|
Pridané:
23.1.2008 20:32
poznam mnoho widlakov kt. by chceli Amarok
|
|
piton
Od: piton
|
Pridané:
23.1.2008 21:59
presne tak...
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
24.1.2008 7:48
hejjj?....tak nech sa naucia pracovat s WMP11
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 8:48
to si snad robis srandu :D porovnavat wmp11 a amarok.
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
24.1.2008 9:14
co ma amarok co WMP11 nema ?
|
|
KocuR
Od: KocuR
|
Pridané:
24.1.2008 10:10
Kvalitu, rýchlosť a prehľadnosť. Amarok by som prirovnal k foobaru vo windowse.
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 12:08
dokaze wmp11 submitnut tracky na last.fm? dokaze prehravat rovnakych interpretov akeho si vyberies(opat je to z last.fm) alebo napriklad ma nieco ako 'script managera'? myslim ze nie ;)
|
|
laco
Od: laco
|
Pridané:
24.1.2008 12:51
tak pouzi winamp pokial potrebujes podobne linuxove sprostosti, hlavne to nevzdavaj a bran sa :-)
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 19:10
1-winamp nepobezi na inej platforme ako windows 2-nemam potrebu kupovat viac pamate aby som mohol pouzivat okripleny winamp ;) a platit za taky bordel to snad nie.
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
25.1.2008 10:51
winamp je zadarmo. fakt ze nepobezi na inej platformne je v poriadku. precitaj si celu diskusiu a pochopis ze v nej islo o spochybnenie zmyslu KDE pre Windows.
ked nechces winamp, pouzi foobar 2000
...a netrep kraviny
|
|
_doom
Od: _doom
|
Pridané:
25.1.2008 8:10
V kvalite prehravania Amarok nema konkurencie na widlach verte tomu.
|
|
lazymen
Od: lazymen
|
Pridané:
23.1.2008 20:34
Suhlas. Avsak myslim si ze portovat KDE 4 na windows neni az tak zly napad. Mnoho ludi ani nema predstavu ako vyzera linux a co vsetko dokaze (resp. open source).
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 8:50
ludom moze byt srdecne jedno ako "vyzera linux";), mozno ich bude zaujimat ako vyzeraju aplikacie, pripadne prostredie v ktorom budu po prechode na Operacny system pracovat.
|
|
Nadsenec
Od: Nadsenec
|
Pridané:
23.1.2008 20:44
To je parada! Take K3B je lepsie ako Nero a keby sa to podarilo preniest na Windows tak by som ho okamzite nainstaloval lebo zatial som nenasiel ziadny free napalovaci program pod windows ktory by bol kompletny. Kazdemu nieco chyba. Mozno by som vyskusal Amarok a inak ma nenapada uz nic dalsie k comu by som nenasiel free alternativu pre windows.
|
|
Kulsecko
Od: Kulsecko
|
Pridané:
23.1.2008 23:00
neviem ci si skusal infra recorder
http://infrarecorder.sourceforge.net/
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
23.1.2008 23:29
No, tak jedna vec su okienka s ikonkami a farbickami a druha vec je API pre napalovanie, takze to s tym easy portovanim specifickych aplikacii nebude az take ruzove :) Podobne zvukovy vystup, ak ten amarok namrdlaju cez nejake SDL a podobne na windows nedoladene zveriny, tak to nebude ziadna vyhra:)
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 8:52
amarok nebudu priamo "namrdavat na sdl a podobne na windows nedoladene zveriny", staci im preportovat phonon, solid a podobne genialne veciciky.
|
|
cca
Od: cca
|
Pridané:
24.1.2008 10:00
Ja mam zasa opacny problem, ze neviem najst napalovaci program pre Win, ktory by neobsahoval tolko zbytocnosti ako napr. Nero. Nechce sa mi to vsetko nastavovat a rozculuje ma ak to tam vobec vidim.
|
|
togger
Od: togger
|
Pridané:
24.1.2008 14:28
za nahradu nera odporucam: BurnAware Free Edition. Je to rychly, prehladny program a za tu kratku dobu co ho pouzivam, ma este nesklamal. Podporuje Blue ray, 64-bit windowsy...
http://www.glorylogic.com/
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
23.1.2008 20:44
GNOME je krajsie :P
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 8:54
krajsie? po grafickej stranke je to subjektivne.
ale kto chce v systeme mono? dakujem ja nie a ak mas rozum ani ty ho chciet nebudes :P
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
23.1.2008 21:10
kde?
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
23.1.2008 21:30
radsej keby pokracovali vo vyvoji KDE 4 a nezaoberali sa hovadinamy, lebo to zas nikdy nedokoncia
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 9:05
myslim ze o vyvoji a roadmap kde4 vela nevies, az kde4.1 planovane na tusim jun'08 ma byt tak povediac pre everyday use.
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
23.1.2008 21:30
no hlavne k3b a amarok nemaju konkurenciu ..... najlepsie softy vo svojej kategorii ake poznam ... aspon windowsaci budu mat neco zadara a bez reklam :) a urcite sa oplati skusit aj konqueror , koffice, qunta+ (je neco lepsie pod win ? )a dalsie ...
|
|
radq
Od: radq
|
Pridané:
23.1.2008 23:08
Inac fakt lepsi a dokonalejsi prehravac ako amarok neexistuje a k3b je tiez pecka a taktiez kopu inych
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 9:09
suhlas, k3b a amarok su vynikajuci software a konecne budu mat pod windowsami browser, ktory ma poriadne jadro. koffice mne osobne pripada velmi zvlastny,quanta je naopak prijemne pouzitelna ale existuje myslim ze o trosku kvalitnejsia aj ked komercna "alternativa" a to dreamweaver od adobe.
|
|
h4t3ck
Od: h4t3ck
|
Pridané:
24.1.2008 16:00
Zabudate na Operu. Netvrdim, ze je najlepsia, ale urcite nie je horsia ako hociaky iny multiplatformny browser.
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 19:07
dovolim si tvrdit ze khtml pripadne v neskorsich kde4 verziach konquerora pouzity webkit je lepsi ako presto ;)
|
|
Pali
Od: Pali
|
Pridané:
23.1.2008 21:42
Portovanie umožnila GPL licencia novej verzie knižnice Qt 4 aj na Windows.
Myslim, ze Qt je pod GPL uz od verzie 3.?
|
|
stewiq
Od: stewiq
|
Pridané:
24.1.2008 11:23
Ano je, ale nie pre Windows.
|
|
hail
Od: hail
|
Pridané:
23.1.2008 21:47
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
fuxo
Od: fuxo
|
Pridané:
23.1.2008 22:04
Uroven tvojej gramatiky zodpoveda urovni tvojej inteligencie. Az sa hanbim, ze som reagoval...
|
|
mrl
Od: mrl
|
Pridané:
23.1.2008 22:14
...wow, tak ty si jasny adept na Darwinovu cenu este za ziva :D, a ten tvoj pravopis, to je trestny cin.
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
23.1.2008 22:22
Kamarat, ty uz radsej nikdy nikam nic nepis, ok? (Inak som, ale tiez zastanca Windowsu)
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
23.1.2008 22:23
Inak rozšírenejšÝ je pecka :))
|
|
zemetras
Od: zemetras
|
Pridané:
24.1.2008 12:41
joooj ja ze sa pobavim trosku a neviem co chalanisko pisal `bo som neskoro dosiel a uz "Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah. "
=(
Nevadi exotov-analfabetov mame dost, len musim mat na nich vacsie stastie asi.
|
|
fuxo
Od: fuxo
|
Pridané:
24.1.2008 16:05
Mozes lutovat, fakt to stalo za to :D
|
|
zemetras
Od: zemetras
|
Pridané:
25.1.2008 3:02
no sa nezabijem, pockam den dva, urcite pride este vacsi jebik =D
|
|
Volod@
Od: Volod@
|
Pridané:
23.1.2008 22:09
Najpr pravopis, potom kritiku - nazory, ak to bude mozne...trepes do veci, ktorym sa nerozumies...to az tak nevadi, ale keby to bolo aspon gramaticky spravne...tvoja vizitka.
|
|
fú...
Od: fú...
|
Pridané:
23.1.2008 22:11
hej ty: "hail" - no ty si jasný! ty pako!
|
|
m.m
Od: m.m
|
Pridané:
23.1.2008 23:05
moze to mat zaujimavy efekt a vplyv na vyrobcov plateneho softu, kedy sa pouzvatelom ponuknu rovnako kvalitne open source programy a tym ich donuti k masivnejsiemu skvalitnovaniu svojich produktov.
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
23.1.2008 23:38
Cest vynimkam, ale v open source je to skor o tej kvantite, ako o kvalite:)
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
23.1.2008 23:23
Tak konecne to KDE vyzera dobre :)
|
|
018
Od: 018
|
Pridané:
23.1.2008 23:51
co ? kde?
|
|
Kiwi
Od: Kiwi
|
Pridané:
24.1.2008 1:09
Vyskusat treba vsetko a vybrat si podla zelania.
http://www.linuxos.sk/multimedia/index.html
|
|
johnstuffmale
Od: johnstuffmale
|
Pridané:
24.1.2008 1:19
Hello
Getting fucked is a great thing. All the porn websites out there are just a blessing. Fucking Teens
just love big cocks in there asses.
School girls just love big dildos up their tight pussies.
College amateur teens love to strip.
Drunken girls just suck dicks
<a href=http://www.childrenskidsfurniture.com>huge titties</a>
and
<a href=http://www.furnitureoutletwarehouse.com>teen taking big cock in her cunt</a>
|
|
mmx
Od: mmx
|
Pridané:
24.1.2008 13:39
Po tom vsetkom nase mlade slecny tuzia?
|
|
Chat Gratis Pub
Od: Chat Gratis Pub
|
Pridané:
24.1.2008 6:15
<b>Ciao gente,
voglio condividere con voi questo magnifico sito
<a href=http://www.webirishpub.net/>Web Irish Pub . NET - la chat piů chattosa del web</a>
č anche <a href=http://www.webirishpub.net/>VideoChat</a></b>
Prego lo staff di non prenderlo per spam... č davvero un sito magnifico che merita di essere conosciuto :)
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
24.1.2008 7:50
Najvacia sprostost pod slnkom...Koho zaujima KDE pod Windows a jeho shit aplikacie ked pod Windows su desiatky lepsich alternativ ???
|
|
picho
Od: picho
|
Pridané:
24.1.2008 8:21
Debo, co zadrel :)))))))))))
|
|
zemetras
Od: zemetras
|
Pridané:
24.1.2008 12:44
riadny dilino, ale ani netusi ze ma tak torchu pravdu, WIN zacina byt alternativou =D
|
|
pako
Od: pako
|
Pridané:
24.1.2008 8:39
predpokladam ze za windows a desiatky lepsich aplikacii si si poctivo zaplatil
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
24.1.2008 8:52
O com tocis ? ake platenie ? menuj KDE aplikaciu a ja ti dam free Windows alternativu.
Amarok >>> WMP11, Winamp, iTunes, RealPlayer....mozno raz aj Songbird
K3B >>> CDburnerXP, InfraRecorder, DeepBurner, Nero OEM(v cene napalovacky)
Cakam...
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 9:33
velmi smiesne sa mi zda porovnat amarok a wmp11 ;)
konqueror(hlavne kvalita jadra)
teraz nebudem vypisovat ostatne kvalitne aplikacie ktore maju aj aku-taku alternativu vo windowsoch ale ako chces na windowse napriklad z wordpadu otvorit subor cez fish alebo editovat ho priamo na ftpcku, ked vo windowsoch neexistuje nieco take ako KDE KIO? ;)
musis uznat ze kvalita KDE je daleko lepsia ako prostredie windows a to uz nehovorim o kvalite UI
|
|
?
Od: ?
|
Pridané:
24.1.2008 13:38
WMP11 free?
po mne to chcelo aby som si zaregistroval win XP :(
tak som sa nan vyje...
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
25.1.2008 10:51
dement
|
|
Nephilim
Od: Nephilim
|
Pridané:
24.1.2008 8:44
KDE je ten s tou OPEROU?
|
|
Amater
Od: Amater
|
Pridané:
24.1.2008 8:52
Linux je pre socky
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 9:38
..povedal Radek Hulan, ktory klamal o titule a neschopnostou likviduje vlastne firmy. ;)
|
|
KocuR
Od: KocuR
|
Pridané:
24.1.2008 10:22
jasné, macher ako ty si spravil vlastný OS, však? :)
|
|
Stentch
Od: Stentch
|
Pridané:
24.1.2008 9:14
trošku k inej veci...
neplánuje dsl trošku zmeniť grafické prostredie, do noviniek by som uvítal viac obrázkov, človek ak len číta...chce to trochu obrazu by som povedal, modernizáciu..
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
24.1.2008 11:00
Radsej keby rozmyslali nad programom, ktory bude vediet efektivne pracovat so subormi na linuxovom disku, alebo keby radsej pracovali na lepsiej kompatibilite linux-windows.
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 12:13
nie si z inej planety? :) KDE je desktopove prostredie, nie je ich primarny ciel byt schopny citat data z particii, ktorych fs hlupe windows nativne nepodporuju.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
24.1.2008 20:23
To som uviedol len ako priklad. Ale nechapem naco si svoje skvele programy pretlacaju do windowsu a len tym zvysuju jeho atraktivitu, cim si vlastne robia konkurenciu namiesto toho aby rozmyslali ako zlepsit to co uz maju. Microsoft by nikdy nic take nerobil. Videli ste niekde ze by sa snazil napr. WMP pretlacit do linuxu alebo podobne?
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
24.1.2008 22:02
podla mna ti tu mozno unika myslienka free softwaru. kedze je to desktopove prostredie snazia sa logicky rozsirit pocet moznych pouzivatelov a to teda znamena prirodzene aj port na tento radoby OS. tymto sa teda KDE stava skutocne prve a zatial jedine pouzitelne (mne zname) multiplatformove desktopove prostredie.
cize port KDE na windows znamena moznost aj pre tychto znevyhodnenych pouzivatelov moznost ako ochutnat sladku chut slobodneho software.
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
24.1.2008 13:36
take cosy uz existuje dlhsiu dobu.
http://www.fs-driver.org/
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
24.1.2008 16:18
on mysli aby si vo wine videl a vedel read and write na ex3
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
24.1.2008 20:11
kukal si ten link?
ja som to dokonca aj skusal!
a bez problemov som vedel citat a pisat na linuxove particie!
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
26.1.2008 19:28
Ved jasne inak by si bol analfabet
|
|
Od:
|
Pridané:
27.1.2008 21:37
doteraz ked niekdo pisal ze Bozz pise uplne odveci komentare, som nechapal, no bohuzial uz hej.
kámo, prestaň fetovať! a zamysli sa nad sebou!
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
24.1.2008 20:18
No take nieco som hladal. Doteraz som videl len program ktory navyse este aj mal problem s vacsimi subormi. Nemam to odskusane ale ak vravis ze to facha.
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
24.1.2008 22:18
mne to islo bez problemov sice som to mal na starom kompe na w2k profesional (SP4) ale islo to.
teraz na novom kompe mam xp64 a na tom to nejde. no momentalne uz take cosy nepotrebujem mam to v podstate opacne. totiz linux uz vpohode funguje s ntfs particiamy (r/w).
|
|
zemetras
Od: zemetras
|
Pridané:
25.1.2008 3:07
mozno by si potreboval cosY ine, a sice nezaoberat sa particiamY ale otazkou, ako dokoncit uspesne prvy stupen ZS, specializacia gramatika slov. jazyka =D
|
|
0
Od: 0
|
Pridané:
25.1.2008 7:51
...podla seba sudim teba...
zatoze ty si na zakladke nemusia byt aj iny!
vies ty co? s tou tvojou gramatickou pripomienkou si sa prezradil jaky si kokot! toto neni gramaticky server ty jebo! tuto sa rozoberaju technicke veci a problemy!
zato ze nemas co robyt, len picovat na debiliny ktore su uplne odveci, by si sa mal hanbit! najdi si iny server, alebo konecne dakych hmotnych kamaratov, a nie virtualnych v hrach...
no obavam sa ze tvoja povaha vsetkych potencionalnych odradza! sak kto by sa s tebou rozpraval ked ho zakazdym budes opravovat!
uvedom sa! co si za debila!
|
|
*nixak
Od: *nixak
|
Pridané:
24.1.2008 13:26
radsej by som pustil Internet Explorer na Linuxe ako Konqueror na windoze
|
|
Mikuláš
Od: Mikuláš
|
Pridané:
24.1.2008 15:07
KDE bolo tam bolo, bolo raz na jednom fore
|
|
Petsof
Od: Petsof
|
Pridané:
24.1.2008 17:11
co takto miesto KDE skusit BlackBox 4 Win http://www.bb4win.org/ ??
ja osobne uz asi rok a pol ficim na Xoblite a nemam problema (fck explorer)
|
|
hjaeq irjhu
Od: qihj
|
Pridané:
19.3.2008 23:13
I love you.
<a href=http://fentermine.blog.com/>fentermine</a>
uuh!
|