|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bulo gates
Od: hmm
|
Pridané:
24.2.2008 14:04
no podla toho ako mu vysli tie predosle "predpovede" sa splnia aj dalsie :)
a nemyslim si ze klavesnice zaniknu...
sice su blbi amici lenivy, a najradsej by mali vsetko automatizovane, ale klavesnice nezaniknu tak skoro!
|
|
Re: bulo gates
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
24.2.2008 20:04
v tomto a predchadzajucom clanku ktory pisali o tom zastaveni spamu si trochu protirecia.
teraz pisu ze 640KB pamate Gates nepovedal a vtedy pisali, ze citujem:"Hoci mnohí prirovnávajú túto predpoveď k známej predpovedi z roku 1981, keď Gates povedal, že každému musí stačiť 640 kilobajtov operačnej pamäti, v prípade spamu je jeho predpoveď mierne presnejšia. "
|
|
Re: bulo gates
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
25.2.2008 21:51
nepisu ze Gates to nepovedal, pisu ze Gates tvrdi ze to nepovedal...
|
|
Re: bulo gates
Od: Miro17
|
Pridané:
26.2.2008 15:32
Suhlasim, asi tak ako elektronicke media tak skoro (alebo nikdy) celkom nenahradia tie tlacene. Ako vzdy bude zavisiet od konkretneho pouzitia co je vhodnejsie.
|
|
plagiátor
Od: palo011
|
Pridané:
24.2.2008 14:06
Z desiatich predpovedí mu vyjde jedna a už robí prednášky na univerzite. Srandista
Ale čo už, treba priznať, že je aj najbohatšý plagiátor na svete.
|
|
Re: plagiátor
Od reg.: budzilla
|
Pridané:
24.2.2008 14:10
"najbohatšý"
tak po š dať tvrdé ý na to treba tiež talent
|
|
Re: plagiátor
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
24.2.2008 14:22
Ale no....ešte si mohol dať na konci vety smajla :-), aby to tak nevyznelo......:-).Ale musí sa nechať...obchodník je to dobrý....
|
|
Re: plagiátor
Od reg.: budzilla
|
Pridané:
24.2.2008 18:48
prepac, takze :
=D
|
|
Re: plagiátor
Od: palo011
|
Pridané:
24.2.2008 16:21
hups
|
|
Speech recognition
Od reg.: qawsik
|
Pridané:
24.2.2008 14:17
Ja si myslim, ze taketo nieco bola len predpoved. Aj ked ma Vista rozpoznavanie hlasu, nepredpokladam rozsirenie takeho isteho rozpoznavania aj pre jazyky s menej uzivatelmi (napr. slovensky).
Este sa mi zda zavadzajuci taky nadpis, lebo on nepredpoveda priamo koniec klavesnic, ale to, ze sa bude viac pouzivat za istych podmienok hlas. Podla mna to ale nebude pri programovani a ovladani servera cez ssh. Potom by sa mohlo lahko zmenit "rm -rf slash" na "rm -rf /".
|
|
Od: BAT F*CK INSANE
|
Pridané:
24.2.2008 14:22
takto budeme ovladat windows za 5 rokov
youtube.com/watch?v=2Y_Jp6PxsSQ
|
|
Re:
Od: 0dee
|
Pridané:
24.2.2008 17:30
toto je lepsie, takto si predstavuju asi to ich slavne programovanie: youtube.com/watch?v=KyLqUf4cdwc
|
|
Re:sdfsd
Od reg.: wwwwewsd
|
Pridané:
24.2.2008 17:50
To je dobree :D
|
|
Re:sdfsd
Od: palino-original
|
Pridané:
24.2.2008 18:35
http://youtube.com/ watch?v=oWYigh839gI&feature=related
|
|
Re:sdfsd
Od: El nino
|
Pridané:
25.2.2008 7:13
tak takto sa daleko asi nedostaneme,som sa dobre zasmial,kua
|
|
hehehe
Od reg.: Makapusa
|
Pridané:
24.2.2008 14:26
no ta klavesnica nwm.... si predstav surodenec spi... a ty vedla namiesto ticheho pisania na booku budes hlasno kecat:D co bude prenho prijemnejsie?
|
|
no nefim
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
24.2.2008 14:48
kde dosiel nato, ze klavesnica je hlavny sposob ovladania PC? podla mna je to mouse...
|
|
Re: no nefim
Od reg.: marceelino
|
Pridané:
24.2.2008 15:50
no skus v konzole nieo robit mysou
|
|
Re: no nefim
Od: Feri S
|
Pridané:
24.2.2008 16:18
No tak verim tomu ze 70% všetkých užívatelov používa myš ako hlavný prostriedok ovládania a to do miery 75%.
|
|
Re: no nefim
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
24.2.2008 17:00
aha, zabudol som ze 90% ludi pouziva vyhradne konzolu
|
|
Re: no nefim
Od: prpr
|
Pridané:
24.2.2008 17:03
napriklad windows sa da ovladat celkom bez mysi, aj vacsina aplikacii okrem hier,ak nie vsetky sa daju aj bez mysi. naopak bez klavesnice asi nie.
|
|
Re: no nefim
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.2.2008 22:28
cokolvek sa da ovladat bez klavesnice, a ak treba zadavat text, da sa pouzit softwarova klavesnica. Mys je vo windowse dolezitejsia.
|
|
to cokolvek je hovadina
Od: brano2
|
Pridané:
25.2.2008 17:58
skus ovladat bios mysou a si fakt macher
b.kiss@pobox.sk
|
|
Re: no nefim
Od: ...
|
Pridané:
26.2.2008 0:36
No kokos, uz vidim, ako budem nieco pisat, alebo programovat so softwarovou klavesnicou.
To moze tvrdit len clovek starsej generacie, ktory aj tak pise rychlostou 1 klavesa za 2 sekundy :)
|
|
Re: no nefim
Od reg.: Dr@k_1
|
Pridané:
25.2.2008 0:57
Tak to chem vidieť jak budeš hrať Hledáni mín s klavesnicou :)
|
|
Re: no nefim
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
25.2.2008 22:13
Ovladanie mysi na klavesnici... kurzor ovladas na numerickej klavesnici, je to nepohodlne ale plne to nahradi mys... Win to obsahuje minimalne od verzie 98, mozno aj uz aj v starsich
|
|
thriler
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
24.2.2008 14:56
Viem si predstavit, ze je to pravda. Kedze momentalne skoro vsetky firmy lipnu na Microsofte a namiesto toho aby svojim zamestnancom zpalatili kurz strojopisu, tak im radsej zaplatia kurz noveho ovladania hlasom, ktory bude podla mna este tak zo 10,20 rokov na urovni toho co je na tom videu na youtube co sem niekto postol, kym sa bude dat normalne vyuzivat. Napriklad pri pisani dokumentu. Zistis, ze si chces opravit stylizaciu vety niekde v strede dokumentu, ako teraz budest ten pocitac navigovat hlasom chces urobit a ktore slovo nahradit. To uz to rychlejsie napises rukou. :D
|
|
PICLENS
Od: remus:)
|
Pridané:
24.2.2008 15:08
VIETE CO JE PECKA?
http://www.piclens.com/
uz len to dostat do Opery :)
|
|
Re: PICLENS
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
24.2.2008 17:01
Vyzera to super, ale skoda ze to zatial podporuje len XP, Vistu a Mac. Mna vsak skor zaujima ci je ta aplikacia narocna na vykon PC.
|
|
Re: PICLENS
Od: obycajny prasok
|
Pridané:
24.2.2008 19:04
vyskusal som to na firefoxe a myslim si ze je to dost narocne najma na procesor. moj C2D E6600 2.4 GHz je pri spustenom PicLens vytazeny na 40 - 60 %, ked to vypnem, tak na 3 %.
Asi to ani nevyuziva graficku akceleraciu (a ak ano tak len malo..). Na druhej strane musim pochvalit, ze to dokaze vyuzit obe jadra.. Je to super addon!
|
|
Re: PICLENS
Od: remus:)
|
Pridané:
25.2.2008 0:00
No ja som si nevsimol nejaku zvysenu zataz CPU (P4 2.4)
Teraz som pozrel nakolko to vytazuje CPU. Ked sa pohybujem medzi obrazkami tak od 5 do 35 a ked nic nerobim tak nic.
|
|
:D:D:D
Od: mett
|
Pridané:
24.2.2008 15:10
tak neviem ci by si len s mysou nieco spravil. Skus napr. hrat hru bez klavesnice ale pisat, a ako by na tom boli programatori ak by nemali klavesnicu? :)
|
|
ovladanie PC
Od reg.: valdik
|
Pridané:
24.2.2008 15:50
Podla mna je klavesnica+mys najlepsie ovladanie masiny, ktore bolo doteraz vymyslene a mam pocit, ze este par desatroci tu bude (ci uz v dominantnom postaveni, alebo niekde trocha bokom)
|
|
......
Od: mr.gomez
|
Pridané:
24.2.2008 15:50
No to bude zalezat aj od MS ako bude tie technologie vyvijat a ci naozaj bude mozne klavesnice poslat do dochodku. Pokial nebude jeden Windows 6 rokov...
Co sa tyka HD DVD formatu MS ho podporoval preto, lebo vedel ze je to slabsi format a chcel, aby oba formaty skoncili a preslo sa na digitalizaciu. Media Microsoftu nijak nezarabaju.
|
|
no fasa
Od reg.: marcof
|
Pridané:
24.2.2008 16:16
no zbohom,intenzívne sa do toho pustili,ak to bude fungovať ako všetko od microsoftu tak neviem.
|
|
IBM VoiceType .. atd.
Od: Koumak
|
Pridané:
24.2.2008 16:24
Ak niekto pozna OS/2, tak vie, ze uz kedysi IBM vyvinulo velmi kvalitny soft na rozpoznavanie hlasu a ovladanie aj pisanie textov... Zial, podcenenie kvality obchodnikov a vymielania mozgov amikov M$ v r95 spravilo razne zmeny v historii a tak tieto technologie ako aj skvely OS upadli do zaniku a zabudnutia. :(
Ludska blbost a chamtivost je najlepsie voditko k uspechu, staci sa ju naucit vyuzivat .. vivat sikovny.
|
|
Klavesnice
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
24.2.2008 16:34
Nadpis pekny ale v clanku je napisane ze klavesnice budu ustupovat a nie ze skoncia. Najprv skuste napisat clanok a potom priradit nadpis.
|
|
Uvaha
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
24.2.2008 17:21
Ano a counterstrike budeme hrat tak ze budeme hovorit : DOLAVA ! DOPRAVA!! ZA ZATACKOU KEMPUJ!!! STRIELAJ!!!
|
|
ctrl-alt-del
Od: ctrl-alt-del
|
Pridané:
24.2.2008 17:26
ctrl-alt-del
dokedy win ani nie je stabilny, akoby mohol fungovat na hlas??????????
a ako budeme tlacit prirodzenu klavesovu kombinaciu pre win?????
|
|
Re: ctrl-alt-del
Od: TnT
|
Pridané:
24.2.2008 17:58
bill na to urcite bude mysliet - staci ked povies "bill" a resetne ti komp :D
|
|
vestec
Od: int3r
|
Pridané:
24.2.2008 17:54
ten bill je cista teodora
|
|
looool
Od reg.: XRO>>
|
Pridané:
24.2.2008 18:07
To ovladanie hlasom by pre mna znamenalo krok spat keby som chcel nieco napisat. Ovladat hlasom nejake otvaranie okien, programov, prepinanie TV atd to si este viem predstavit. Klavesnicu a mys to ale podla mna nedokaze nahradit, skor by som povedal ze nahradou (vyuzitelnou a pohodlnejsou) by mohlo byt ovladanie myslienkami (pomocou nejakych senzorov atd whatever)
|
|
lulzz
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
24.2.2008 18:19
uplny nostradamus :D
|
|
BillG
Od: Accuphose
|
Pridané:
24.2.2008 19:03
V Microsoftu byli rádi, že se ho zbavili, tak šel učit. Kdo umí umí, kdo neumí učí. Klávesnice tu budou, jen se nemůžu dočkat, kdy někdo vymyslí nějakou, kam nebude padat jídlo, vlasy a jinej bordel... To znamená, aby měla folii, omyvatelnou. Ale asi chtějí, aby lidi kupovali čas od času novou klávesnici.
|
|
Re: BillG
Od: Mums
|
Pridané:
24.2.2008 20:37
Apple malo staré klávesnice, ktré sa dali aj umývať v umývačke riadu. Problém ale je, že takéto klávesničky nájdeš len v bazároch.
Ak chcete vedieť konkrétne tak: Apple keyboard (čierna) Ale s názvom si nie som istý.
|
|
Re: BillG
Od: Brano2
|
Pridané:
25.2.2008 18:05
asi najlepsi nprispevok co som cital mal som movu klavesnicu chicony a bola na p... tak som sa nasral a dl som si nejaku staru desatrocnu a je v pohode fakt len chcu aby ludia kupovali nove
|
|
pekna blbost
Od reg.: lolol
|
Pridané:
24.2.2008 19:23
no tak to si neviem predstavit ze niekde v kaviarni budem vyhukovat do pc co ma hladat aleob pisat
|
|
Re: pekna blbost
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
24.2.2008 20:31
"otvor Operu...vloz adresu ..vé vé vé bodka juporn bodka kom ..hladaj...tíns...prehraj prve video..vypni zvuk...na zakaslanie zavri browser.."
|
|
Retard
Od: moja manka
|
Pridané:
24.2.2008 20:30
Billovi Gatesovi umrela polovica mozgovych z tej 80 rocnej whiskey co furt chlasta. Ak predpoklada, ze taky zauzivany standard ako klavesnica potiahne do vecnych lovist, mal by znovu premysliet svoju profesionalu karieru. Ludia sa toho nevzdaju. Fakt ze ne.
|
|
Oh nie,
Od: smile
|
Pridané:
24.2.2008 20:38
Bill uz zasa!?
|
|
Ovladanie hlasom
Od: Sheridan
|
Pridané:
24.2.2008 21:12
Ovladanie hlasom je velmi nebezpecne, viete si predstavit ze nieco programujete na PC a zrazu bracho vam za chrbtom zreve "format ce dvojbodka enter" ?
|
|
Re: Ovladanie hlasom
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.2.2008 22:31
:D
|
|
no jasne
Od: opp
|
Pridané:
24.2.2008 21:59
nie nie nie! klavesnicu chceme!!! aby som sa s pocitacom vypraval? a na prednaskach jednoznacne budem donho hulakat...
nie, klavesnicu!!!
|
|
I <3 MS
Od: Felix1
|
Pridané:
24.2.2008 22:20
Sheridan, nevidel som programatora, co by programoval v prikazovom riadku ;\ Ty si asi prvy !
Pozrite si toto : youtube.com/watch?v=kX8oYoYy2Gc
Podla mna ma ovladanie hlasom buducnost, klavesnice uplne nenahradi ale ked si mam predstavit, ze mozem surfovat po nete so zalozenymi rukami, parada :)
Ctrl+alt+del som na Viste nepouzil uz 2 mesiace ... A to som na PC 4 hod denne ! Treba mat kvalitny HW + SW a nie sa vyhovarat na OS ! Lamy ...
90% komentarov tu je uplne odveci napisanych postihnutymi debilmi . Ked sa do toho nerozumiem tak nepisem blboti !!!!!
Az mi z toho prislo nevolno .
|
|
Re: I <3 MS
Od reg.: Martin K.
|
Pridané:
25.2.2008 2:03
Robim ako programator, a v praci mam otvorenych tak 10 terminalov, nic ine. Mozem ti prezradit ze to niekedy inak nejde, ak chces mat istotu co programujes. Gratulujem ti k tvojej viste.
|
|
Re: I <3 MS
Od: Felix1
|
Pridané:
26.2.2008 8:19
No moj a vysvetlis mi rozdiel medzi PRIKAZOVYM RIADKOM a TERMINALOM ? :] Asi ta to v praci zabudli naucit :(
|
|
Felix1
Od: Sheridan
|
Pridané:
25.2.2008 12:03
Lamka ty este vela chleba pojes pokym zacnes pisat to, comu rozumies.
|
|
Re: I <3 MS
Od reg.: oppec
|
Pridané:
25.2.2008 16:20
vyberam si HW a SW a chcem aby to OS zvladol... 4hod denne? aha a co ti bezi? word a firefox...tam je teda tych chyb...
ja som este nikdy nepouzil ctrl +alt + delte. mam linux furt... narozdiel odtoho pouzivam niekdy ctrl alt backspace...
a s vistou som zazil akurat nervy...
|
|
Re: I <3 MS
Od: Felix1
|
Pridané:
26.2.2008 8:26
Sheridan, chod domov za mamkou ...
___________
Win je predsa pre ludi co pozivaju Word a Firefox ... Win nieje pre profesionalnych programatorov, sietovych administratorov etc. Musis sa na to pozriet aj z tejto stranky .
|
|
Gates :D
Od reg.: anonymus
|
Pridané:
24.2.2008 22:23
On este zije? A preco ho niekto vobec pocuva?
|
|
I <3 MS
Od: Felix1
|
Pridané:
24.2.2008 22:39
Pridavam video : youtube.com/watch?v=zgJyqvcAXe0
|
|
ale coze
Od: luke peterson
|
Pridané:
24.2.2008 23:05
p. gates sa musi doma velmi nudit ked tliacha taketo neznysli.
|
|
S tým webom to tiež bolo trochu inak
Od: Peter T.
|
Pridané:
25.2.2008 4:51
Ešte v roku 1994 celý Micro$oft svorne tvrdil, že Internet je len hračka a nikdy sa nerozšíri. Keď potom videli, ako ide Netscape na dračku a ako im uteká vlak, narýchlo do Windows95 spatlali tragikomickú verziu Internet Explodera a Otlaku, na hranici použiteľnosti. Odvtedy začali na všetko plácať nálepku "Internet", napríklad aj na svoj protokol zdieľania súborov, CIFS, ktorý nemá s Internetom pranič spoločného.
|
|
koniec
Od: abchdfhhy
|
Pridané:
25.2.2008 8:48
ja predpovedam koniec Gatesa do 10 rokov. :)
a tie klavesnice mozu nahradit hlas len v megalenivej amerike, ked sa tym tucnym obcanom usa uz ani nebude chciet rukami hybat.
|
|
Microsoft
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
25.2.2008 9:12
uz ma svoje vyrobky alebo skor software mozno oboje vpratane do troch vyrobcov automobilov. Hlasova komandizacia. Ziadna mys ci klavesnica.
Celkom dobry uspech.
Len som zvedavy kedy pridu prve staznosti.
Predsa.
Stabilita neista.
|
|
hahaha
Od: misenko
|
Pridané:
25.2.2008 11:16
pan Gates sa hra na Nostradama, resp. na Sibylu, ale ja sa jeho prognoze musim smiat, lebo sa to da chapat iba ako vtip.. uz mam v zivej predstave pohlad na preplnene openspace ako vsetci kricia na monitor a diktuju texty svojich e-mailov a vykrikuju prikazy na ulozenie suboru ci vyzvu na tlac :)) pan gates ma tusim uz demenciu v pokrocilom stadiu, alebo zas niekdo vytvoril senzaciu z jeho nazoru a formuloval clanok plny nepravd a nepresnosti?
|
|
Jeho Vista
Od reg.: fitypaldy
|
Pridané:
25.2.2008 12:23
on uz klavesnicu nepotrebuje...on si uz daavno tuka na celo:DDDD
|
|
ovladanie
Od reg.: zy0tic
|
Pridané:
25.2.2008 12:30
ja by som skor predpokladal, že PC (ak to ešte budú PCčka) budeme ovládať myšlienkami (už dnes sa dajú hry takto ovládať)...
|
|
kokorrrr
Od: kokokoktanie rrrrrrr-čkovanie
|
Pridané:
25.2.2008 13:18
no som zvedavi ci tie dyktovacie softi dokazu rozpoznat i chiby reci ako koktanie a rrrr-čkovanie
|
|
Re: kokorrrr
Od: mariooo
|
Pridané:
25.2.2008 18:37
pravopisne chyby ti to opravi, neboj sa
|
|
Brany Bankoviek
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
25.2.2008 22:07
nemaju na to aby nieco predpovedali. Proste sa len domnieva. To len tlac takto slovicka preformuluje aby sme si vsetci o nom mysleli len jedno. V podstate si myslim, ze ma pravdu pretoze uz teraz tie virtualne klavesy ako su v iPhone, pda, tabletoch a mnoho dalsich ako napr. nedokonala no sice ulohu plniaca vista speech a armadne senzory zachytavajuce pohyb svalov na hlave, ktorym potom riadia os hovoria za vsetko. Klavesnic bude menej, no nebude uplne koniec.
Predpovedam teraz aj ja? Alebo len hovorim svoj nazor?
Tak sa spamatajte a prestante tlac brat tak vazne.
Uz po sty krat vam tu vravim: Velmi chytate ludi za slovicka.
|
|
Re: Brany Bankoviek
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
26.2.2008 11:14
"Klavesnic bude menej, no nebude uplne koniec." ti nevyzera ako nazor, to vyzera ako tvrdenie... teda predpoved... a ze ta chytam za slova? ved su to tvoje slova tak predpokladam ze si za nimi stojis a poznas ich vyznam...
|
|
Budeme pouzivat Windows Vista Speech Wrecognition :)
Od: Morgoth47
|
Pridané:
26.2.2008 0:43
"Let's set so double the killer delete select all"
http://www.youtube.com/watch?v=2Y_Jp6PxsSQ
Jasneeee, som zvedavy za 5 rokov :-D
|
|
Jasnacka!
Od: Neprihlaseny Janko
|
Pridané:
26.2.2008 8:12
Ked si suslavy kokot tak v buducnosti mozes na pc zabudnut.
Ak si to neskusal tak vazne nevies, co tu spletas.
To video bolo davno pred oficialnym vydanim visty.
Vobec nebol dovod byt skepticky. Nefunguje to 100 percentne ani teraz, ale keby sa aspon k niecomu takemu dostalo Jablcko. Je to masivny pokrok. A zacinajuca era niecoho nikdy nie je dokonala.
|
|
Re: Jasnacka!
Od: Morgoth47
|
Pridané:
26.2.2008 11:10
Toto video je z 10. februara 2007, uz po vydani visty http://www.youtube.com/watch?v=KyLqUf4cdwc
Ako vidis, je to rovnako nanic.
|
|
Gates je trubka
Od: DajPokoj
|
Pridané:
27.2.2008 12:15
Bill to cele stavia do pozicie, ze Microsoft pride s niecim co vytlaci klavesnice... co mi pride dost samolube, vsak aj v pripade Dosu, musel prist p. Nortno so svojim spravcom suborov aby ludia mohli rychlo a efektivne spravovat svoje subory, mam pocit, ze v tomto pripade to dopadne rovnako... Voice recognition dotiahne niekto iny ako microsoft, ktory ma zatial len velke reci... No a tiez myslim, ze ovladanie hlasom bude skor addon k doterajsim sposobom, su aplikacie, ktore sa lepsie ovladaju mysou, su take ktore klavesnicou a budu veci, ktore sa budu dobre ovladat hlasom... ale nie ze jedno vyluci z hry druhe, to je hlupost, a tiez suhlasim s tym ze trend je pouzivat veci jednoducho a co najrychlejsie a najrychlejsie su v ludskom tele myslienky, skor ci neskor sa obide cesta mozog, ruka, klavesnica a bude existovat priami link comp - brain....
|
|
Vy ste
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
29.2.2008 10:28
az prilis zaujaty voci MS. Co ked si Speech recognition MS patentuje ako apple ich two point touch screen. Bude ho vyrabat niekto iny? Pochybujem. Speech recognition je od prveho spustenia v stadiu ucenia a potrva aj mesiac kym si na tvoju rec uplne zvykne. Predsa ani ty si hned nepocital mocniny ked si mal za sebou prvu hodinu zivota.
Ze sa speech recognition nevyuzije? Praveze naopak. Bude sa zdokonalovat a vyuzivat masivne. Pripominam este raz. V spojenych statoch su uz traja vyrobcovia automobilov do ktorych aut sa instaluje zariadenie s MS operacnym systemom riadeny hlasom.
Samozrejme hlasom sa nebude ovladat pridavanie plynu, prudkeho bocenia vlavo ci vpravo ale medialne vyuzitie.
|
|
Vy ste
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
29.2.2008 10:28
Predstav si, ze prides domov, zapnes pc alebo home entertainment system na obrovskom lcd alebo crt a sadnes si v obyvacke alebo v izbe do kresla alebo postele. Mozes robit minimalne nasledovne http://www.youtube.com/watch?v=x0-xK2aKgQE okrem toho wordpadu ale, pocuvaj a citaj pozorne, co chlapik diktuje a sleduj ze mu to ide ovela lepsie ako tomu, ktory speech recognition nevie vobec ovladat. Planuje sa ovladanie domov. Zapni svetla, spusti bezpecnostny system, zamkni dvere. Povedz mi, ze toto nie je vobec zaciatok novej ery, ktoru odstartoval Microsoft. Ak to popries, tak si u mna len jedine *****.
|
|
........
Od: Robustny Korpus
|
Pridané:
1.3.2008 8:05
No ovladanie hlasom v aute, kde mas obe ruky zaneprazdnene alebo domace spotrebice bude urcite cochvila realita a to je tiez ten pripad kde klavisnica moc prakticka nieje a voice recognition si naozaj najde uplatnenie, lenze pan Gates tvrdi, ze voice recognition postupne vytlaci klavesnice, co je hlupost. Klavesnice potlaci, resp. uplne odstrani z hry nejake iny user interface ale voice recognition urcite nie. A ked tak nad tym rozmyslam, nechce sa mi moc verit, ze US Army by nieco take este nemali, alebo este lepsie vyuzitie vidim v tajnych sluzbach, napr. na prepis tel. hovorov do textoveho formatu.
|