|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Je stále pahltný ...
Od: Anin
|
Pridané:
27.3.2008 11:03
Mali by to zakázať...
Vie síce počítať niektoré veci, ktoré nevie MS Excel, ale to je asi tak všetko.
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: PCnity2
|
Pridané:
27.3.2008 12:13
Boze ty si kus k.... .
MS Office by mali zakazat vyucovat na skolach. Pretoze potom ked zamestnavatel da nieco spravit zamestnancovi, oxiduje ze "to je ine" a chce aby som kupil MS Office... Urcite.
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: Xko
|
Pridané:
27.3.2008 13:53
Ja teda nepoznam zamestnavatela ktory pouziva OpenOffice. To by bol iny chudak ...
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: trigger Office
|
Pridané:
27.3.2008 14:13
To ako keby pouzival na obchodnu komunikaciu email na poboxe, alebo free hosting na stranku firmy.
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od reg.: Domapracujuci
|
Pridané:
29.3.2008 13:23
Budes sa cudovat, ale ja popri firemnom e-maili uz roky uspesne pouzivam aj druhy pobox a vela krat mi pri problemoch velmi pomohol.Nesud nieco co si sam nevyskusal
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: ruzoveT
|
Pridané:
27.3.2008 15:03
napr. znacna cast T-Systems
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: mmmmasd
|
Pridané:
27.3.2008 16:28
ale objednavka na linku sa im da poslat iba v MS Word doc, inak ti ju nevezmu :)
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: quix_
|
Pridané:
27.3.2008 15:24
uf chlapce mal by si zacat podnikat, urcite by si do dotiahol velmi daleko..
tvoj odhadovany vek: do 18rokov aj s 9mesiacmi v maternici
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: 34224
|
Pridané:
27.3.2008 16:11
ty si dobry kokot
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od:
|
Pridané:
27.3.2008 21:13
Napriklad nasa firma a kazda mensia firma, ktora sa snazi o legal...
Jasne ze mozes mat crack, alebo mozes skusit kupit MSOffice na 10 pocitacov, alebo tam das OO co robi presne to iste len je pri starte o 10s pomalsi.
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: dx@
|
Pridané:
28.3.2008 17:44
ja ano napr moj a plati ma urcite lepsie ako teba
len si to spocital ze na to ze napise 16 ludi
vo Worde 100riadkov denne nepotrebuje M$ WORD
a na bezne kalkulacie a tabulky mu staci Calc
aj ked je v plienkach ale ako prehliadac XLS je dobry :-P
okrem veci co su specialitka M$ Basicu
Access dost dobre zastupi OpenBASE aj ked som to len testoval
PowerPoint nepotrebuju okrem ineho novsie OO su stale rychlesie
a otovrenim formatov do roka nebude problem pracovat slusne vsetkymi verziami .DOC sak to nevie ani Word dobre :-P
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.3.2008 20:27
bardejov - sukromna dopravna firma
michalovce - sukromna stredna odevna skola
a nasiel by som ti omnoho viac...
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: trigger Office
|
Pridané:
27.3.2008 14:11
Nech si to taky zamestnavatel da do poziadaviek na poziciu. Ak sa jedna o sucasneho zamestnanca, nech mu zaplati skolenie/kurz, alebo nech mu to da ako pracovnu cinnost zoznamit sa s OO. A od deciek v skole nemozeme chciet, aby sa ucili pouzivat ku kazdej aplikacii/baliku/systemu aj free alternativy, na to nie je cas.
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
27.3.2008 15:32
Deti sa majú naučiť základy práce s textom, tabuľkami, internetovým prehliadačom, poštovým klientom, a nie že "spustíme si Word". Oni ich učia, že internet je to modré e vľavo dole. Potom keď nájdu ikonku inde, alebo sa trochu líši, tak majú z toho fatal error.
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
27.3.2008 16:46
Toto mozem len potvrdit :-)
|
|
Re: Je stále pahltný ...
Od: dx@
|
Pridané:
28.3.2008 17:41
este si zabudol ze internet je zo...am.sk
alebo p0kec.sk vsetko ostatne neriesia alebo je to
nanic popripade to nepotrebuju
|
|
Sracka
Od: Scandalko
|
Pridané:
27.3.2008 11:10
Vacsiu sracku som vzivote nevidel !!!
|
|
Re: Sracka
Od: fjsdfjsf
|
Pridané:
27.3.2008 11:15
pohlad do zrkadla?
|
|
kjhbjhb
Od: ksdjbvl
|
Pridané:
27.3.2008 11:15
si sa pozrel rano do zrkadla?
|
|
tebe by mali zakazat
Od: to je jedno
|
Pridané:
27.3.2008 11:12
tebe by mali zakazat pristup na internet. Ked mas 12 000 Sk na MS Opice tak si ho kup. Ked nechces MS Opice tak budes pouzivat iny program.
|
|
Re: tebe by mali zakazat
Od: Anin
|
Pridané:
27.3.2008 11:38
Za cca 1600Sk je kúpiteľná dostatočná verzia MS Office 2007, 3-licencie na doma...
Slušné, nie?
|
|
Re: tebe by mali zakazat
Od: ufufu
|
Pridané:
27.3.2008 11:57
nie
|
|
nie je to tak
Od: fotograf
|
Pridané:
27.3.2008 12:28
e-e, aj ja som sa dal napalit... :-(
Nie su to tri, ale jedna licencia (bez skatule).
BTW: ta cena 1600 ,- Sk je bez DPH.
|
|
Re: nie je to tak
Od reg.: .heh.
|
Pridané:
27.3.2008 13:26
len skoda ze aj tak je to len verzia pre studentov, pripadne ich rodinu - mysli rodicov, a na komercne ucely sa nesmie pouzivat...
|
|
Re: nie je to tak
Od: fotograf
|
Pridané:
27.3.2008 15:55
Presne tak ako pises. Chcel som to kupit pre dvoch synov (studentov) a manzelku, aby to pouzivali na svojich pocitacoch doma. Teda aj som to kupil, ale po instalacii sa to dalo spustit len na prvom, kde to bolo aktivovane a registrovane. Na telefonnom on-line helpe nam mila teta z MS povedala, ze len jedna licencia a slus. Takze synovia nadalej pouzivaju Open Office a manzelka sa trapi s MS 2007. :-))
|
|
Re: tebe by mali zakazat
Od: Marcel1
|
Pridané:
27.3.2008 20:19
Vobec nie, jedna sa o licenciu pre domacnost a to mi tak h... pomoze. Domov nepotrebujem licenciu, ale do firmy ano! Bolo by to cool, keby 3 licencie pre office stali 1600 Skk. Bol by si pako,keby si domov kupoval MS office
A co sa tyka OO office, je to skutocne super balik, nasadim do firmy a zamestnancov preskolim postupne sam.
|
|
Re: tebe by mali zakazat
Od: Office
|
Pridané:
29.3.2008 15:08
..A co sa tyka OO office..
fiiha, to je co za program?
|
|
Re: tebe by mali zakazat
Od:
|
Pridané:
27.3.2008 21:16
A tvoj operator ti ponuka nekonecne hovory zadarmo, pausal za polovicu, rycli internet...
Asi si sa nechal napalit na hlupu reklamu...
|
|
Re: tebe by mali zakazat
Od: maggot_133
|
Pridané:
29.3.2008 13:12
Konsky kokot a nie 1600 za 3lic.
Za prve, je to studentska Basic lic, cize v baleni nemas instalacne CD ;) a za druhe Basic je Word, Excel, a myslim ze pps viewer.
Takze sumar co dostanes za 1600,- skk? (aj ked sa do tej sumy nikdy nedostanes, lebo 1779 bez dph stoji O2007Basic Student OEM lic ;))
- word a excel
- prazdny obal na DVD so sedou potlacou
- ciselny kodik
- nervy, lebo ked to budes potrebovat rozsirit, aj tak sosnes nejaky warez
|
|
Tesim sa
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
27.3.2008 11:16
konecne novy openOffice :)
Chcel by som sa spytat komu to ide stiahnut. Mne napisalo, ze Not Found :)
|
|
Re: Tesim sa
Od: yanick(logged out)
|
Pridané:
27.3.2008 11:51
http://ftp.linux.cz/pub/ localization/OpenOffice.org/2.4/ OOo_2.4.0_080317_Win32Intel_install_sk.exe
(odstrante medzery)
|
|
Re: Tesim sa
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
27.3.2008 12:58
diky moc
|
|
MS prisluhovači
Od: ETcallhome
|
Pridané:
27.3.2008 11:17
Je to adekvátna náhrada za MS Office od OO 3.0 bude podľa môjho názoru kompletná.
|
|
Re: MS prisluhovači
Od: grf
|
Pridané:
27.3.2008 12:24
OOo 3 zatial az taka plnohodnotna nahrada nebude, stale chyba ekvivalent Outlooku. Spekuluje sa s moznostou Thunderbirdu v kombinacii s extension Lightning a dalsimi, ale to sa mi nezda ako najschodnejsie riesenie. Aj ked na druhej strane by to pomohlo upadajucemu vyvoju thunderbirdu...
|
|
Re: MS prisluhovači
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
27.3.2008 12:58
ty si radne mimo...evolution je co?
|
|
Re: MS prisluhovači
Od: vghnjgjk
|
Pridané:
27.3.2008 13:24
ale nie je rec len o linuxe
|
|
Re: MS prisluhovači
Od reg.: Alkoholix
|
Pridané:
27.3.2008 19:55
Myslim,ze Outlook nie je az taka velka vyhra a nie kazdy ho potrebuje... Takze tento argument zrejme vela nezavazi...
|
|
Re: MS prisluhovači
Od: Marcel1
|
Pridané:
27.3.2008 20:22
Tiez suhlasim s tebou. Outlook by som do officu nedaval. Ked ho uz MS implementoval, tak dufam, ze do OO ho nedaju. Zbytocnost aj tak si kazdy pouziva co mu vyhovuje a mne vyhovuje Outlook Express uplne v pohode.
|
|
Re: MS prisluhovači
Od: fotograf
|
Pridané:
28.3.2008 1:32
tak-tak, mnoho softu je zbytocny balast, v tomto pripade urcite
|
|
Re: MS prisluhovači
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
29.3.2008 9:30
mozno ked bude Kontakt bezat aj na windowsoch..
|
|
OO.org
Od reg.: Korenisko
|
Pridané:
27.3.2008 12:07
Písať že je to sr... je nezmysel. Je to plnohodnotný kancelársky balík, ktorý vo firme používam už 6 rokov. Kto ma na MS Office 12-16 tisíc?
|
|
Re: OO.org
Od: Anin
|
Pridané:
27.3.2008 14:14
Prečo tu stále niekto kalkuluje s cenou nad 12-tisíc???
To čo preboha chcete v MS Office vo firme robiť???
Kľudne vám vo všeobecnosti musí stačiť aj najlacnejšia verzia.
Si myslím, že napr. MS Access používa účinne a efektívne minimum firiem.
|
|
Re: OO.org
Od: koreniskoo
|
Pridané:
27.3.2008 15:02
word kolko stoji? 8tis. A nebavime sa o oem.
|
|
Re: OO.org
Od: Anin
|
Pridané:
27.3.2008 15:06
Prečo nie o OEM? Načo ti je RETAIL licencia??
|
|
Re: OO.org
Od: jvn
|
Pridané:
27.3.2008 15:19
pretoze OEM verzia je urcena na predaj LEN s novym pocitacom... ak chces ku pocitacu v kancli dokupit len office tak by si mal RETAIL krabicovu verziu, ktora je o dost drahsia...
|
|
Re: OO.org
Od: Anin
|
Pridané:
27.3.2008 16:51
A to Ti povedal kto?
Kľudne si tam môžeš kúpiť OEM licenciu...
|
|
Re: OO.org
Od: Swampy
|
Pridané:
27.3.2008 20:59
Jasne ze si to tam mozes dat, ale su to zle investovane peniaze, pre kontrolu je dolezite, ci ten office oem 2007 bol kupeny do 60 dni odo dna kupy pocitaca. Ak nie, tak si vyhodil peniazky...2x...
|
|
Re: OO.org
Od: limki
|
Pridané:
27.3.2008 22:49
a pre firmy neplati ze oem sa da kupit s hocakym komponentom, napriklad s mysou? ci to len win?
|
|
Re: OO.org
Od: Swampy
|
Pridané:
27.3.2008 23:16
Je velky rozdiel medzi kupou software a jeho legalnym pouzivanim. OEM office moze byt legalne nainstalovany len na novom pocitaci. Kupit sa da aj samostatne, povedzme od dodavatela software pre dalsi predaj - konecnemu zakaznikovy, ktory si ho ale zvacsa kupuje s novym pocitacom (60 dni). OEM windows je uz myslim nieco okolo 2 rokov samostatne predajny bez HW. Aj ked licencia vravi nieco ine, mam to potvrdene od MS.
|
|
Re: OO.org
Od: Anin
|
Pridané:
28.3.2008 7:48
Tak to mi to znenie licencie pošli v oficiálnej podobe, aby som sa dočítal to, čo teraz tvrdíš...
Chceš mi povedať, že firma Mrkvosoft si kontroluje faktúru a dátum dodoania toho počítača? To kde je v tej licencií?
To že OEM Windows potrebuješ aj s dokladom je mi jasné, ale nikde som sa nedočítal o dátumovej zviazanosti s nejakým hardvérom.
Prečo potom dostať samostatné balenia OEM licencií?
Viem že Mrkvosoft v tom robí problémy, ale...
|
|
Re: OO.org
Od: Swampy
|
Pridané:
28.3.2008 16:05
To ze je to do 60 dni je napriklad na uvodnej obrazovke predinstalovenej skusobnej verzie office 2007. Po tejto dobe je nutne zakupit retail verziu, pretoze v baleni oem verzie office 2007 sa medium nenachadza a skusobna sa nespusti. Ak nie je predinstalovana s novym pocitacom, predajca musi nahrat najrpv skusobnu verziu a potom zadat registracny kod z oem balenia. Ak je kupovany zvlast pocitac a zvlast office, treba dodaci list oem office sparovat s dodakom pocitaca, to je standardny postup ako sme postupovali. Na prod. skoleniach MS to bolo vysvetlovane priblizne takto. A k tomu win, v oem licencii je naozaj napisane ze predajne len s novym pocitacom, neskor to bol aj hardware a nakoniec volne, aj ked stale zostala v tlacenej verzii formulka "len s novym pocitacom". Asi tak.
|
|
Re: OO.org
Od: Anin
|
Pridané:
31.3.2008 11:29
Vieme, aj keď si asi radšej tie licenčné podmienky znovu prečítam.
Office bol ako trial dostupný aj na Mrkvosofte, cez registráciu.
No dobre, a akoje to v prípade, že mám PC bez dokladov a OEM OS Windows k nemu?
Vieš riešenie, cestičku?
|
|
Re: OO.org
Od: fotograf
|
Pridané:
27.3.2008 16:00
asi tak nejak... ved niektorym by dodnes stacila t602-ka :-)
|
|
Re: OO.org
Od: Anin
|
Pridané:
27.3.2008 16:52
Ja píšem všetko aj tak v Exceli...
A T602? Prečo nie?
Ide aj na rýchlych strojoch, aj na 286-kách...
|
|
Re: T602
Od: fotograf
|
Pridané:
28.3.2008 1:38
a nielen to, ma usporny format dat :-)
|
|
export do PDF
Od: fotograf
|
Pridané:
27.3.2008 12:31
len dufam, ze ten vadny export do PDF je uz opraveny, alebo aspon v blizkej buducnosti bude...
|
|
nahrada
Od reg.: solomon
|
Pridané:
27.3.2008 12:33
nato aby to uplne nahradilo MS Office tomu chyba uplna kombatibilita s MS subormi - co sa nestane lebo MS si to nepusti. Druha moznost je definovat OO subory ako standard v oficialnom styku, comu by sa musel MS prisposobit. Tym padom by uz zalezalo len na uzivatelovi ci mu platena verzia (MS O) prinasa nejake vyhody alebo mu staci OO.
|
|
Re: nahrada
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
27.3.2008 15:52
Veru. Aj ked je ta kompatilbilita na dost dobrej urovni stale mi chyba podpora komentarov a este par dalsich veci.
|
|
Re: nahrada
Od: _evo_
|
Pridané:
27.3.2008 16:17
ono opendocument uz standartom je.. MS stale veselo ignoruje tento fakt
|
|
Re: nahrada
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
27.3.2008 16:30
By som ta poopravil podla mojich informacii Microsoft uz zverejnil dokumentaciu k DOC, XLS, PPT
http://www.microsoft.com/interop/ docs/officebinaryformats.mspx (odstranit medzeru)
|
|
Re: nahrada
Od: gfdjdgj
|
Pridané:
27.3.2008 18:22
lebo si myslia ze im to pomoze pri schvalovani ooxml
|
|
office....
Od: woww
|
Pridané:
27.3.2008 16:11
presne tak, vela firiem tu nema legalny office, preto pisu o OO ze je to blud... ako mame sest pocitacov a mat vsade legal office, no tak to mi pridu strasne vyhodene peniaze... preto mame OO a ine alternativy, na jednom kompe je aj MS kupeny, ale to je tak vsetko... keby cena softu bola za par dni/tyzdnov zaplatitelna, ale inak je to strasna hlupost toto, preto OO drzim palec.
|
|
Porytci
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
27.3.2008 17:14
By ma zaujimalo kolko z tych co tu nadavaju na OpenOffice maju doma legalny MS Office.
|
|
Re: Porytci
Od: _PM
|
Pridané:
27.3.2008 17:33
Tiez si myslim, ze vela ludi ma MS Office nelegalne. A velke percento nema zakupeny ani Windows.
|
|
Ach tie deti....
Od: George_BB
|
Pridané:
27.3.2008 17:30
Tuto deticky ktore sa tak prekrasne vyjadruju na OpenOffice si nevsimajte, prosim rodicov aby im dali dudlat dudlika s logom MS nech niesu nervozne. A inak ohladne pouzitia OOo vo firmách => bez problémov, uz som toto riesenie aplikoval v asi 7 mensich a 2 vetsich firmách. Ziadne zaucanie pracovnikov nebolo treba, vsetko nasli tam "kde to ocakavali" a firma usetrila neskutocne peniaze. (To iste ked neskor kupovali nove PC sekretarkam a do skladu - na skusku tam islo SuSE a nikto sa nestazuje, v podstate asi ani nevedia ze je nieco ine)
|
|
Re: Ach tie deti....
Od: Marcel1
|
Pridané:
27.3.2008 20:27
Suhlas a dakujem. Tiez zvazujem len nad OO v plnom nasadeni, keby 3 licencie pre firmu staly tych 1600 Sk ako pre domacnost, investujem. Ale za inych okolnosti zbytocne vyhodene peniaze. A tie deti, co sem pisu o tom aky je OO hlupost, zrejme podnikaju tak akurat vypady do chladnicky. Nevedia o com je podnikanie.
|
|
Re: Ach tie deti....
Od: mahewa
|
Pridané:
27.3.2008 21:19
No najhlavnejsim dovodom preco to pouzivat vo firme aj doma je, ze format suborov je ISO standard. Uz som pisal aj na Urad vlady SR, aby prehodnotili pouzivanie nestandardnych proprietarnych formatov a zacali na vsetkych urovniach pouzivat standard OASIS OpenDocument Format. Podobne postupuju statne spravy napr. vo Francuzsku alebo niektorych severskych statoch. Je hanbou co v tejto oblasti ucia deti v skolach, hoci vsetci maju plne usta EU a ISO. Osobne by som na firemnom webe okrem standardnych formatov nic ine ani nepublikoval (takisto aj PDF sa stalo ISO standardom).
|
|
Re: Ach tie deti....
Od: morpheus-sk
|
Pridané:
28.3.2008 11:30
k tym skolam... najvecsi problem je ze u nas nie je dost kvalifikovanych ucitelov ktori vedia a chcu ucit informatiku. Ved poznam skolu kde je spravca siete(a pocitacov) kotolnik a tak to tam aj vyzera... Poznam dost takych pri ktorych by kazdeho informatika oblial pot ked by videl ako a co ucia a nedaj boze aby mali zapnut OOo ved to by ich trafilo na mieste.
|
|
Re: Ach tie deti....
Od: George_BB
|
Pridané:
28.3.2008 18:12
Toto je svata pravda, na skolach sa ziadne alternativy nevyucuju a ked by sa aj chceli tak technici (zaostali na urovni opic) sa o to nestaraju, preto som to kedysi riesil jednoducho tak ze sa na informacne nastenky lepili plagaty OOo a Linuxu, aby sa decka aspon dozvedeli ze existuje aj nieco ine a spriazneným ucitelom som raz za cas dodal CD-cka s OOo. Svoju popularitu si to ziskalo, nielen u studentov... (Mimochodom technici na "dotycnej" skole su ohromne zdatný, vedia nainstalovat vsetky nove hry, ale ked PC nebootoje pretoze je v PC vlozena disketa tak chybu nenajde ani po hodine cumenia na to)
|
|
OpenOffice
Od: Tom123
|
Pridané:
27.3.2008 21:32
No vidim ze su tu rozne nazory tak poviem asi toto :
1. Na to vyucovanie na skolach mozem povedat ze mi mame na pocitacoch v jednej ucebni MS ofice a v druhej ucebni za OpenOffice takze vecsina ziakov vie pouzivat obidva baliky. Co sa tyka toho internetu tak na to mame Firefox alebo IE takze sa da tiez vybrat.
2. Pokial ide o OO pri pdnikani tak stym neni ziaden problem kedze na rozdiel od offisu podporuje vela formatou a navise ma aj export do PDF co sa vo worde pokial viem vobec nenachadza.
3. Ja som pouzival najskor Office XP potom 2003 a dokonca som vydrzal asi mesiac aj pri 2007 ale odkedy poznam openoffice uz som na word nesiahol. A miesto outluku pouzivam Mozila Thunderbird.
Takze toto by bol moj pohlad na vec :-D
|
|
Re: OpenOffice
Od: NITEMARE
|
Pridané:
28.3.2008 8:52
môj človek
|
|
Re: OpenOffice
Od: Marcel1
|
Pridané:
28.3.2008 21:58
Rozumne, ani ja uz nemam MS Office. Jednoducho nepotrebujem a hlavne neskutocne to vie usetrit peniaze pokial to pouzivas aj na ine ako sukromne ucely. Mnoho firiem postupne prejde na alternativu (ani mne nic nezostavalo). Drzim palce OpenComunite
|
|
Re: OpenOffice
Od: kane-77
|
Pridané:
31.3.2008 23:39
ja takisto nepouzivam MS Office, kedze nemam na com (windows particiu som uz zrusil a pouzivat pod wine to radsej nie)...
na pisanie, tabulkovanie a prezentacie mi to boahate staci... ak by bola este kompatibilita s .doc formatom 100% tak by to bolo uplne super..
|
|
OO vo firme
Od reg.: clean
|
Pridané:
27.3.2008 22:35
Používam OO už 6 rok bez problémov. Máme ho na všetkých PC vo firme. Každý kto vie čítať sa s ním naučil pracovať bez problémov. Okrem toho sa v ňom bežne dá ukladať súbor aj pod hlavičkou MS ako . doc, alebo .xls, takže neviem čo sa Vám na ňom nepáči. Asi kritizujete bez toho že by ste ho vyskúšali.
|
|
OO.org
Od: NITEMARE
|
Pridané:
28.3.2008 8:51
Vidno že sa tu zišli znovu len samí IT odborníci ktorí prispievajú do každej duchaplnej diskusie čo tu čítam pod článkami a niekedy mi je z vašich názorov fakt zle. Ja ako úplne debilný užívateľ pc čo ho má tak dva aj niečo roky som sa učil na worde vo škole ale doma som ho nikdy nemal.. a to len náhodou som openoffice našiel ako prilohu na cd k nejakému časopisu. Nikdy som nemal problém s tým aby som nebodaj niečo nevedel alebo zistil že je dačo iné ako vo worde... dokonca aj ukladať súbory môžem ako doc .. podla mna je to lepšie ako cely poondiaty mrkvosoft office. Každý priemerne inteligentný človek sa dokáže plne zorientovať v openoffice v priebehu hodinky a to ho dovtedy nikdy nemusel vidiet
|
|
Re: OO.org
Od: Anin
|
Pridané:
28.3.2008 9:31
Hmm...., no áno, keď už Ti niekto ukázal a trochu Ťa naučil orientovať sa v MS Word, je OO určite už ľahší.
Ale never iba vlastnému zdaniu. Mnohé funkcie, nielen tie pokročilé sám len tak hneď ani nenájdeš.
Možno časom sa ich aj sám naučíš používať.
Ale neviem aký má kto problém s Wordom, osobne píšem radšej v Exceli... :-) No ale to som ja.
Existuje kopu príručiek, aj naozaj dobrých a prehľadných, k jednotlivým produktom MS Office.
A pokiaľ viem, školy za mnohé MS Office XP/2003 licencie neplatili nič. Verzia 2007 má možnosť stiahnuť a doinštalovať modul na export súborov do .pdf aj do .xps
A priemernému človeku bohato stačí aj WordPad.
To čo si napísal nakoniec, platí až po rokoch. Veď sa skús postaviť pred tabuľu a naučiť tie decká niečo v MS Word aj urobiť...
|
|
Re: OO.org
Od: Antigramatyk
|
Pridané:
28.3.2008 11:56
ale preco by ich mal ucit daco co si potom musia kupit ked ich moze naucit robit s free alternatyvov a oni ked budu potrebovat tak sa sami naucia v komercnom softe robit.
|
|
Prozřel jsem!
Od: m_s
|
Pridané:
28.3.2008 12:54
Děkuji za rady od někoho, kdo "vše píše v Excelu" a okamžitě začnu komunikovat s okolím zásadně pomocí "m" souborů, vytvořených pomocí Vim, nebo aspoň Pico. A komu se to nebude líbit, tak toho odešlu k doktorovi v Emacsu!
Doporučovaný WordPad je úplně k ničemu, když existuje PSPad...
|
|
Re: Prozřel jsem!
Od: Anin
|
Pridané:
31.3.2008 11:37
Asi bude treba všade písať vysvetlivky, alebo aspoň toto:
:)
Píšem cenníky, tam je mi vhodnejší Excel.
PSPad editor používame pri programovaní, ale budiš...
WordPad som uviedol pre jednoduchých pisateľov, bez potreby zháňať nejaký Office, či už za peniaze alebo OO.
Neboj, robíme aj v MS produktoch aj napr. v OO...
A s úsmevom to ide ľahšie...
|