|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
22.8.2008 9:31
Kedy budu ohlasene vysledky ankety: Najuzitocnejsia funkcia okopirovana z Opery?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: deathclaw5555
|
Pridané:
22.8.2008 9:34
zajtra
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: fpr
|
Pridané:
22.8.2008 10:38
chod do p...!!!
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
22.8.2008 11:25
Pre debilov bude anketa zvlášť. Jej výsledky nájdeš na psychiatrii.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: zippy
|
Pridané:
22.8.2008 15:14
a co je podla teba okopirovane z Opery?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
22.8.2008 16:24
Tak dlhy prispevok sa sem nevojde.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: to je jedno
|
Pridané:
22.8.2008 17:13
rofl xD
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
22.8.2008 19:02
Zato tvoj mozog by sa vošiel do krabičky veľkosti lieskového orieška.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.8.2008 20:17
a nechrastilo by to??? radsej tu skatulku vystel vatou alebo niecim...
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
22.8.2008 23:40
no tak 80 percent ludskeho mozgu tvorí kvapalina.. u používatelov firefoxu brzdová...
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
23.8.2008 8:53
V tvojom prípade by ani pridanie sliepky nepomohlo.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: kredenc
|
Pridané:
23.8.2008 11:41
vidim ze u teba to pomohlo
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
23.8.2008 13:04
Na zachovanie operistov bola v rámci projektu "Zachráňte Operenú sliepku" vybudovaná liaheň. Ty si ktorý ročník?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: kredenc
|
Pridané:
23.8.2008 15:13
ten ktory jebal tvoju mater do čriev
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
23.8.2008 17:39
Počuj, ty si fakt taký kokot, či len tak kokotsky pôsobíš?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: Komentár musí byť neprázdny.
|
Pridané:
25.8.2008 2:04
:D:D:D hehe, zase stara dobra diskusia ako za starych cias
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.8.2008 8:48
Bohužiaľ. Holt, niektorí proste musia urážať a nadávať.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: sdfaedf
|
Pridané:
22.8.2008 15:47
Mozes napisat co je okopirovane? Lebo tusim ze mnohi iba kecaju ale nejak nedokazu argumentovat. Raz som sa dokonca docital, ze na profesionalne browsovanie je vhodna Opera, len akosi som sa nedozvedel co je to to PROFESIONALNE BROWSOVANIE.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
22.8.2008 16:25
Firefox nema defaultne ani len mouse gestures. Okopirovali od Opery mrte veci, fakt to chces vypisovat? Preco pouzivat zaostale pomale jadro FF ked mozem pouzivat extremne rychle a moderne jadro Opery? Daj aspon jeden dovod, PRECO FF.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
22.8.2008 17:08
no nevjem mne to jadro opery az take extremne nepride...
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: meno netreba
|
Pridané:
22.8.2008 18:01
neviem jak vam ale mne sa zda opera pomalsia ako firefox.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.8.2008 20:20
mne sa tiez zdala pomala, ale v tej dobe som pouzival mail klienta v opere na 4 adresy (kontrola kazdych 5 minut) a mal som tam stovky mailov (v kosi este viac), bolo to na starom kompe a mal som otvorene desiatky zaloziek... pri 3-4 zalozkach to islo dobre...
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: Pichka
|
Pridané:
22.8.2008 18:13
mal som Operu a ked som skroloval tak som mal moznost vidiet ako sa renderuju objekty mimo viditelnej obrazovky- teda opera je podla mna akurat tak osekana zatiahnuta za opasok ale funkcie som neskusal ale urcite su dobre ked tu tolko operujete :P
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
22.8.2008 19:47
Sa Ti renderovali vo vzduchu mimo obrazovky? No toto... vidis, taku ficurinu ani FF nema :))
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: nimitz
|
Pridané:
22.8.2008 19:33
Firefox je free a open source software, Opera je proprietarna.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
22.8.2008 19:46
To jej nic neubera na krase a funkcnosti. A free je tiez. To mam pouzivat horsi software len preto, ze je open source?? No LOL, typicka logika tazkych h4x0rov :)
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: nimitz
|
Pridané:
23.8.2008 18:39
free as in speech, not beer. a kedze opera nie je slobodny softver, tak minimalne v u mna jej to na krase ubera.
a chcel si jeden argument, tak som ti ho dal. pre teba a dalsich x ludi to nie je dolezite, ale ja ak si mam vybrat medzi dvoma softami ktore vedia vsetko co od nich potrebujem, tak radsej beriem ten slobodny.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
23.8.2008 20:54
Ibaze FF nevie vsetko co potrebujem. Bez pluginov je unusable.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.8.2008 20:22
hovoris to akoby si bol presvedceny ze OpenSource znamena zarucene lepsiu kvalitu... su softy ktorych alternativy OS su lepsie, ale su OS softy ktore stoja za howno... (nenarazam na FF ani Operu, len tak vseobecne!!!)
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: nimitz
|
Pridané:
23.8.2008 18:48
nie, open source aplikacie nie su vzdy lepsie. nepouzivam gnash namiesto adobe flashu, takisto hry az na par vynimiek hram iba proprietarne, ale..
firefox je (aspon co sa mojich potrieb tyka) plnohodnotny browser, tak ako aj opera. a preto z cisto "ideologickych" dovodov preferujem firefox.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od: voxar
|
Pridané:
25.8.2008 20:44
opensourceOS je tom ze si ho urobis aky chces... nakonfigurujes ako chces ... a dokonca pouzivas ako chces.... a nie naopak.... akoze ZAPLATIS KOLKO CHCU... VYLEŠUJU o tebe co chcu a daju na spravne miesta za tvoje peniaze... opensource je aspon zadarmo... a neustaaaaaaaaale sa zlepsuje
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 508 meraní
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
26.8.2008 8:48
pozor pozor, OpenSource este neznamena ze to musi byt zadarmo, existuju platene opensource software. OS iba hovori ze k programu musis mat moznost ziskat aj zdrojovy kod, ktory dalej mozes upravovat a sirit pod rovnakou licenciou. A nonOpenSource este neznamena ze to musi byt platene, existuje tona softu ktory ma uzavrety kod a je free!!!
a co sa vylepsenia tyka, vacsina BFU bez znalosti programovania si howno vylepsia a zdrojaky k OS programom ani nestahuju lebo v nich nic nevidia a tak su tiez odkazany iba na to, co sa vyvojarom zmysli vylepsit. NonOpenSource (ci uz free alebo nie) sa tiez vylepsuju.
a co sa nakonfigurovania na mieru tyka, to tiez zalezi od vyvojarov ci sa rozhodnu dat tam do bludu aj kus konfiguracnych moznosti alebo nie.
Trebars Opera, ma velke konfiguracne moznosti, pouzivas ju ako chces, je zadarmo a zlepsuje sa... ALE NIE JE OPEN SOURCE!
zjavne mas pomylene pojmy a nepochopil si ani zdaleka moju povodnu myslienku...
|
|
Ja ani jedno z tych rozsireni nepouzivam ...
Od: Tester2
|
Pridané:
22.8.2008 9:50
... a ani pouzivat nebudem lebo su to vsetko zbytocnosti.
|
|
prakticke rozsirenia?
Od: lifo
|
Pridané:
22.8.2008 10:21
Kde ostal Firebug?
|
|
Re: prakticke rozsirenia?
Od: niioniio
|
Pridané:
22.8.2008 10:36
A kde je mouse gestures? velmi prakticke na posielanie textovych liniek do dalsieho tabu. staci vyznacit text, ktory ma prehliadac otvorit v dalsom tabe a posunut mys hore. Samozrejme mouse gestures ma velmi vela mysoskratiek...
|
|
Re: prakticke rozsirenia?
Od reg.: kane777
|
Pridané:
22.8.2008 13:49
a co vimperator? tam takisto staci oznacit text a stlacit p pre otvorenie v tabe + kopa dalsich vychytavok..
|
|
Re: prakticke rozsirenia?
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
22.8.2008 10:57
presne...tiez by si vybral asi ine, pre mna velmi uzitocne tab mix plus, mouse gestures a fast dial. potom linkification, easy dragToGo
|
|
Re: prakticke rozsirenia?
Od: DeeerDance
|
Pridané:
22.8.2008 13:14
myslim ze cena bola pre nove addony...
|
|
read it later nefunguju kl. skratky
Od: niioniio
|
Pridané:
22.8.2008 10:34
V read it later mi nefunguju klavesove skratky, Vam ano?
|
|
zakladne rozsirenia su kde?
Od: fpr
|
Pridané:
22.8.2008 10:41
Neviem, kto to hodnotil, ale nikdy som nepouzil ani jedno z tychto rozsireni a ani mi nechybaju. Mali tam byt podla mna napr. firebug, mouse gestures, adblock a pod. proste zakladne rozsirenia, ktore si instaluje vacsina uzivatelov ako nevyhnutne veci pre pracu s FF.
|
|
Re: zakladne rozsirenia su kde?
Od: niioniio
|
Pridané:
22.8.2008 11:51
jasne, adblock je uplny zaklad, bez toho ani nejdem na internet
|
|
Ako sa vola nesledovny add-on?
Od: niioniio
|
Pridané:
22.8.2008 11:52
Hladam doplnok, ktory spravi z textu html linku, takze sa na nu da kliknut. neviete ako sa vola?
|
|
Re: Ako sa vola nesledovny add-on?
Od reg.: K3NNY
|
Pridané:
22.8.2008 12:09
myslim, ze hladas addon Linkification ;)
|
|
na operu..
Od: dadoo182
|
Pridané:
22.8.2008 12:18
na operu ako urobit zivy odkaz..
http://files.myopera.com/ dima.sundler/files/linkify-html.js
Potom dame Nástroje - Nastavenie - Pokročilé - Obsah stránky - Nastavenie Javascriptu. Tu vybereme napr. C:\Program Files\Opera ak sme tam uložili nas súbor. (odstranit medzeru v linku)
|
|
Re: na operu..
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
22.8.2008 13:02
nemyslis, ze si trochen off topic?
|
|
Re: na operu..
Od: DeeerDance
|
Pridané:
22.8.2008 13:18
funguje, dikes.
|
|
Noscript
Od: __________
|
Pridané:
22.8.2008 13:34
Aj noscript je dost dolezity pre bezpecnost odfiltrovava xss.Sice uz starsia addons ale tiez sa neoplati bez nej browsovat.Dost ma o tom poucil jeden clanok :]titulok bol Pozor na závažnú XSS zraniteľnosť na Rapidshare.com!
|
|
Re: Noscript
Od reg.: kane777
|
Pridané:
22.8.2008 14:53
hej, noscript je fajn extension, sice sa sem tam prichitim ze nadavam, ze preco ta, ktora stranka nefunguje a az potom si uvedomim, ze mam zakazane skripty :D
|
|
2 MCGiany:
Od: dadoo182
|
Pridané:
22.8.2008 21:39
2 MCGiany: hehe nie nemyslim..stale lepsi moj prispevok ako v kazdych komentaroch citat ci je lepsie xp vista linux mac opera ff safari.
|
|
Ste normalny?
Od: PravyTichomir
|
Pridané:
22.8.2008 22:41
Vy mate este stastie ze sa jedna len o dva browsere. Keby ich bolo tak 5 asi by vas tu mnoho prispievalo z psychiatrickych ustavov a liecebni. Najviac by vas tam asi sralo to zeby ste mali vlastne meno a heslo k prihlaseniu do win a tak by ste si nemohli do pc doinstalovat po vlastnom FF ani Operu ze? A pritom nevidite ze vam tym nutenim pouzivanim ie chcu lekari len pomoct. Sa preberte uz.
|
|
Re: Ste normalny?
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
22.8.2008 23:30
LoL 100bodou
|
|
FFFFF
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
23.8.2008 16:30
no mohli vyhrat uzitocnejsie doplnky..
|
|
lames
Od: l4zy
|
Pridané:
23.8.2008 18:30
FF je nice , ale pravda je ze zopar veci odkukali od opery .. ako napr aj speed dial,alebo ine veci co si dali ako pluginy .. nic na tom neni zle ..kazdemu sa paci nieco ine ... a btw .. co sa tyka rychlosti tak to teraz je skoro to iste ... ja mam napr. Operu , preco? .. no lebo ma quick search lepsie spraveny ako FF,mam mail klienta a bittorent v jednom, a nemusim zatazovat system s niecim inym ... a mam rad operalink a speed dial.. peace guys ..
|
|
Re: lames
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
23.8.2008 20:34
Pozor, Mozilla nemá s rozšíreniami absolútne nič spoločné.
|
|
Re: lames
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
25.8.2008 8:21
ale vysvetli to par "blbeckom", ktori toto v zivote nepochopia
|