|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bude to uz konecne?
Od: meniny Mária, zajtra Ctibor
|
Pridané:
12.9.2008 11:15
toto slubovali na viste do 3 sekund sa mala vista zapnut aj vypnut ani na stvorjadrovom pocitaci sa tak rychlo nezapne ani nevypne
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: Deviant
|
Pridané:
12.9.2008 11:27
Na to by nestacili ani serverove 10k-ve disky zapojene do raidu. :D
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
12.9.2008 11:28
Ja ju vypnem za 0,1s a ani nemusim byt Chuck Norris. Neveris?
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: tralallalal
|
Pridané:
12.9.2008 12:33
vyhodis poistky?:)
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: waveeeeee
|
Pridané:
12.9.2008 21:15
no ak ma byt hlavnou prioritou jeden hardware tak to bude stat za ...
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
12.9.2008 15:14
u mna vypnutie 18 sekund (trva to, lebo zalohuje 4GB pamate na disk), zapnutie 2 sekundy ... pravdepodobne nemas zapnuty sleep rezim ...
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
12.9.2008 15:56
Ak si myslis, ze pri kazdom vypnuti sa Ti na disk zapise 4GB dat za 18 sekund, tak to si riadny truhlik.
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: risototh
|
Pridané:
12.9.2008 22:44
a co je na tom neuveritelne? mal som server, ktory daval 1800 mega sa sekundu. a to mal do racku iba 1U...
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: gnu_
|
Pridané:
13.9.2008 10:28
Ty si mal server ktorý dával 1800 Mega Joulov za sekundu?
Neuveriteľné, risototh mal doma perpetuum mobile a nikto o tom nevie ;)
|
|
kde sa da stiahnut wiindows 7?
Od reg.: Prof. Ing. 3losh DrSc.
|
Pridané:
12.9.2008 17:00
nemate nahodou drajvre pre zvukovku pod win7?
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: OMFGOFMGOMFG!!!!!!!!
|
Pridané:
12.9.2008 17:13
Boze! Vsak toto vsetko mohlo byt kludne vydane ako SP pre Vistu!!
Chcu iba peniaze za predaj noveho OS. Ale urcite nas budu krmit marketingom o novom super OS. OMFG!!
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: vista ma zle meno
|
Pridané:
12.9.2008 17:18
Berem to iba ak bude upgrade z Visty zadarmo. :X
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: waveee
|
Pridané:
12.9.2008 21:17
windows je odjakživa zadarmo
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: szaga2
|
Pridané:
13.9.2008 3:39
Mas pravdu. Este ani Vista neni dokonala (a ani nebude) a uz Microsoft vidava dalsi op. sistem. Tu uz neide o dokonalost softu,ale shrabat cim viac penazi. :-( Nuz co uz mozme ocakavat od Microsoftu....... Kup si Windows & za pekne drahe peniaze,aby si si mohol kupit za este drahsie dotikovy ovladac ( samozrejme aj ten od Microsoftu) :-)))
|
|
Re: bude to uz konecne?
Od: Tvoj Profak
|
Pridané:
15.9.2008 23:00
TI chulYgan, som tY vIpraval ze sa mas ucYt tu slovencščYnu cez prazdnYnI, ale neee, chlapec sedY pri kompe a lusti vYstu.
|
|
mormlok
Od: lock
|
Pridané:
12.9.2008 11:16
ake hlavne specifika su u ssd diskov?
|
|
Re: mormlok
Od: kredenc
|
Pridané:
12.9.2008 12:09
musi byt na nich nacapena nalepka s farebnym okienkom...
|
|
Re: mormlok
Od: risototh
|
Pridané:
12.9.2008 22:46
minimalne by na nich mala byt cela oblast ako tak vyvazene zatazovana hlavne zapismi. oni totiz nemaju taku zivotnost ako magneticke pevne disky...
|
|
ee-ee
Od: ahoj*
|
Pridané:
12.9.2008 11:19
To sa este ani Vista poriadne nezacala pouzivat a uz pracuju na dalsej sracke.
|
|
Re: ee-ee
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.9.2008 14:07
nie, zistili, ze to s vistou prestrelili a nebude prijata ako bolo xp, tak rovno robia druhy win. Snad bude lepsi, ale obavam sa, ze moc nie
|
|
Windows 7
Od: aaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
12.9.2008 11:19
oni vzdy len kladu a kladu ... ale nie doraz
|
|
zajtra Ctibor
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
12.9.2008 11:26
Dovtedy bude akurat aj OPERA 7 :)))
|
|
Re: zajtra Ctibor
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
12.9.2008 11:26
Ci FIREFOX vlastne xD
|
|
srotovisko
Od: Chruňo
|
Pridané:
12.9.2008 11:27
Alfa ci beta, ludia to kupuju ako sprosti. Pritom to je len vykradnuty Linux s obmedzenymi funkciami a kopa problemamy, ti v Microsofte ani kopirovat poriadne nevedia.
|
|
Re: srotovisko
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
12.9.2008 11:29
Skor mam dojem ze nieco ine je vykradnute :) Ano, mas to na krku.
|
|
Re: srotovisko
Od: salam
|
Pridané:
12.9.2008 11:38
mas to na salame
|
|
Re: srotovisko
Od: cabajka
|
Pridané:
12.9.2008 11:38
na cabajke
|
|
Re: srotovisko
Od: dochodkyna
|
Pridané:
12.9.2008 12:48
ty pocitace kazdeho jen otravuji, ja bych vsechny ty microsofty a okenice zakazala.
|
|
Re: srotovisko
Od: Chruňo
|
Pridané:
13.9.2008 20:31
100 bodov. Postavit ich mimo zakon.
|
|
Re: srotovisko
Od: rmslmao
|
Pridané:
14.9.2008 2:01
0 bodov. Postavit nervove prepojenia v hlave (aka mozog)
|
|
Re: srotovisko
Od: anonym
|
Pridané:
12.9.2008 13:53
Ja vazne nechapem, preco ti somari z Microsoftu nezoberu Linuxove jadro a neurobia okolo toho Windowsovy framework. Tym padom by bezali vsetky Win veci + by to bolo stabilnejsie a spolahlivejsie... aj ked neviem... podla mna by Microsoft bol schopny dodrbat este aj system zalozeny na Linuxe :-D
|
|
Re: srotovisko
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.9.2008 14:09
pre to iste, preco nezobere skodovka porsche jadro a neurobi okolo toho skoda framework :) nemoze, nechce, mysli si (vie) ze to dokaze lepsie, za menej penazi atd. A preco vlastne? maju 90-95% trhu, preco myslis, ze linux (2%) su lepsi?
|
|
Re: srotovisko
Od: kalerab
|
Pridané:
12.9.2008 14:14
to ked niekto vidi Vistu, tazko si vie predstavit, ze to moze byt este horsie
|
|
Re: srotovisko
Od: Meno musí mať dĺžku aspoň 3
|
Pridané:
13.9.2008 2:00
***VEC NUMBER 1***
Ktoru neznasam je POROVNAVANIE
IT a AUTOMOBOILOV
!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Re: srotovisko
Od: truhl1k
|
Pridané:
14.9.2008 21:12
IT a automoboiler naozaj nemaju nic spolocne
|
|
Re: srotovisko
Od reg.: veldo
|
Pridané:
12.9.2008 14:16
tak toto je jeden z najstupidnejsich prispevkom co som v zivote cital.vies si predstavit tu spetnu (ne)kompatibilitu? vies si predstavit tie nadavky na microsoft na internete? a tie zaloby? na to, co ty navrhujes treba dost vysoky stupen demencie.
|
|
Re: srotovisko
Od: neregistrovany
|
Pridané:
12.9.2008 18:24
tak somar si asi len ty, linuxove distribucie su jedna splet nestabilneho, nespolahliveho a nepouzitelneho software, kde nic nefunguje ako ma, a kazdy program je neschopny spolupracovat s programom inym, kedze ti programatori ktory vyvyjaju software pre linux ho vyvijaju povacsinou "na kolene" a prava ruka nevie co robi lava.
linux, ako jadro, bez GUI a podobnych veci ktore su na linuxe oproti Win (a najma Win Vista) nepouzitelne, je vhodne pre servery, to nepopieram.
|
|
Re: srotovisko
Od: dfgcvdgftsder
|
Pridané:
12.9.2008 19:43
Aj na Windows je dost softu spraveneho "na kolene" - jednoducho staci ten soft nepouzivat a mas vystarane.
Windows, ako samotne jadro ntoskrnl tiez nedokaze nic, nespustis na tom skoro ziadny .exe subor (vsetko ma zavislosti na dll), nie je to konfigurovatelne atd.
|
|
Re: srotovisko
Od: Chruňo
|
Pridané:
13.9.2008 7:00
Je mozne ze ti nejaky dobrak poradil zlu distribuciu. V mojej distribucii funguje vsetko perfektne.
|
|
Re: srotovisko
Od: leporelo
|
Pridané:
13.9.2008 9:08
prosim ta, on to nikdy nevidel
|
|
Re: srotovisko
Od: gnu_
|
Pridané:
13.9.2008 10:35
Prišiel, videl a závidel - ľutujem takých ľudí čo sú schopný spraviť niečo pre monopol názvom MalýMäkký. IMHO chudáci :(
|
|
Re: srotovisko
Od: Chruňo
|
Pridané:
13.9.2008 7:00
Je mozne ze ti nejaky dobrak poradil zlu distribuciu. V mojej distribucii funguje vsetko perfektne.
|
|
Re: srotovisko
Od reg.: michalneal
|
Pridané:
12.9.2008 18:45
pretože to už urobil MAC OS :)
|
|
Re: srotovisko
Od: risototh
|
Pridané:
12.9.2008 22:50
neurobil. neplette si vynikajuci BSD s hnojovim zlepencom - linuxom.
|
|
Re: srotovisko
Od: Odpovedať
|
Pridané:
13.9.2008 2:01
moznoze si pomylil vynikajuci linux so smradlavim bsd...
?
|
|
Re: srotovisko
Od: gnu_
|
Pridané:
13.9.2008 15:38
To co si videl boli obrazky z vyndovz zefen a nie z linuxu, chlapče
|
|
Re: srotovisko
Od: hejkal
|
Pridané:
14.9.2008 2:52
amiga os -> prave orechove
|
|
Re: srotovisko
Od: FRiDGE
|
Pridané:
14.9.2008 12:55
Omyl, pane Chruňo. Windows byl první, podle něj to okopíroval Linux a opravil chyby. Windows vydal nový systém, Linux to okopíroval a opravil chyby. Windows okopíroval vylepšení předchozí verze Linuxu a vydal nový systém. Linux nový systém okopíroval a opravil chyby atd. atd. atd.....
Takže ponaučení = Linux by si bez Windowsu ani neškrt.
|
|
som zvedavy
Od: ahoj*
|
Pridané:
12.9.2008 11:37
Ako u Visty, tak asi aj u Windows7 jedina vec, ktoru s tym urobim, bude to, ze to odinstalujem :))
|
|
Re: som zvedavy
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
12.9.2008 11:39
no vidis a niektori ludia to ani nenainstaluju :D
|
|
Re: som zvedavy
Od reg.: veldo
|
Pridané:
12.9.2008 11:45
niektori ani nenainstaluju, ani nevyskusaju, len na to nadavaju lebo je to moderne.
|
|
Re: som zvedavy
Od: bbbbbbbbbbbbbbbbbb
|
Pridané:
12.9.2008 11:52
niektori nenainstaluju, ani nevyskusaju a obranuju aj ked to este nevyslo :D
|
|
Re: som zvedavy
Od: nikto22
|
Pridané:
12.9.2008 12:08
a ti su podla mna mudrejsi. radsej budem obranovat co este nebolo, ako na to uz frflat.
Viem, ze Vista nie je dokonaly system, ale nie je na tom tak zle ako sa vsade pise. Pokial mas novy komp, je lepsie si tam dat Vistu, na stare sroty je lepsi XP.
A mimochodom, Linux tiez nie je ziadna "stihacka" v rychlosti aplikacii, skor si myslim,ze vseobecne Windows je na tom lepsie, lebo nie je taky modularny ako Linux. Vsetko ma svoje plusy a minusy :)
|
|
Re: som zvedavy
Od: kredenc
|
Pridané:
12.9.2008 12:11
u teba to vidim hlavne na tie minusy...
|
|
Re: som zvedavy
Od: vietor
|
Pridané:
12.9.2008 12:15
ano, co cakat od dementa, vsak, len debilne kecy, ziadne fakty... tak tak, zapni si lunex, onanuj nad nim a daj pokoj.
|
|
Re: som zvedavy
Od: kredenc
|
Pridané:
12.9.2008 12:21
hm, skusim to, hned ako zleziem z tvojej mamy...
|
|
Re: som zvedavy
Od: reg: Pošli kvety
|
Pridané:
12.9.2008 12:30
skapem s tychto diskusii da dsl.sk
|
|
Re: som zvedavy
Od: dobre
|
Pridané:
12.9.2008 17:17
kedy?
|
|
Re: som zvedavy
Od reg.: peeteer
|
Pridané:
12.9.2008 19:52
...už si sklapal?
|
|
Re: som zvedavy
Od: _xxx
|
Pridané:
12.9.2008 12:51
>> A mimochodom, Linux tiez nie je ziadna "stihacka" v rychlosti aplikacii, skor si myslim,ze vseobecne Windows je na tom lepsie, lebo nie je taky modularny ako Linux.
Linux nie je mikrokernel, je rovnako monoliticky ako windowsovy kernel.
takze o akej modularite to rozpravas?
|
|
Re: som zvedavy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.9.2008 14:14
na linux jadre je mozne postavit 100vky roznych OS s roznou default instalaciou, dokonca end user si danu distribuciu moze upravit do x podob. V tom je podla mna modularita linuxu, a dufam, ze nieco podobne prinesie 7.
|
|
Re: som zvedavy
Od: Pošli kvety
|
Pridané:
13.9.2008 10:44
Najhorsie je ze skutocne kazdu chvilu nejaky odbornik vyda nejaku zlataninu noveho linuxu. Realne vyuzitelnych je zopar distribucii ...asi to MS odpozoroval z linux sceny
|
|
Re: som zvedavy
Od: risototh
|
Pridané:
12.9.2008 23:01
nemas pravdu. windows nema monoliticky, ale hybridny kernel. teda nieco medzi mikrokernelom a monolitom. a prave pre tuto skutocnost vela veci vo windowse pobezia rychlejsie ako na linuxe. ono je totiz velky rozdiel, ked dolezite veci bezia v kernel mode (vacsina jadra winu) a nie v user mode (linux). akonahle nieco bezi v user mode, tak je to pomalsie. pomalsie preto, lebo kazdy soft v konecnom dosledku pouziva funkcie jadra, a cim viac vrstie nad jadrom je, tym vacsi je overhead na ich spracovanie...
|
|
Re: som zvedavy
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 13:22
To je trochu nebezpecne pustat programy v kernel mode.
|
|
Re: som zvedavy
Od: siirii
|
Pridané:
12.9.2008 13:12
Aspoň jeden normálny názor, diky, úplne súhlasím.
|
|
Re: som zvedavy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.9.2008 14:12
moze nastat len jedina situacia, kedy je vista na novom (hociakom) pc lepsia, asice ze chces hrat dx10 hru. Taka ale este nieje, vsetky idu aj dx9, a teda pre akykolvek pc je lepsie XP. Tak to bude aj nadalej, a mozno (mozno nie) to 7 zmeni.
|
|
Re: som zvedavy
Od: neregistrovany
|
Pridané:
12.9.2008 18:28
tak to si asi s vistou nikdy nerobil, alebo nepouzivas PC na nic ine ako na hry.
vista podla mna priniesla velke zefektivnenie prace, za vsetky jej skvele funkcie ktore na XP doslova chybaju spomeniem len vyhladavanie v starte (ak by si nevedel, mozes spustit akykolvek dokument, obrazok, video, program alebo cokolvek ine co mas na disku a je to naindexovane.. jednoduchym stlacenim Win klavesy a zadanim napr. troch znakov z nazvu suboru co chces spustit a stlacis enter a mas ho otvoreny).. uz len to je super funkcia ktoru dennodenne vyuzivam, ostatne ani nebudem menovat, lebo tak ci tak ma posles do haja
|
|
Re: som zvedavy
Od: Filip M.
|
Pridané:
12.9.2008 18:39
zadanim napr. troch znakov z nazvu suboru co chces spustit a stlacis enter ... keď má súbor názov napríklad 1.exe? a to o čom píšeš je z MACu :) a MAC je z Unixu :)
|
|
Re: som zvedavy
Od: risototh
|
Pridané:
12.9.2008 23:03
ale to o com pise, nie je vlastnost unixu, ale vlastnost grafickeho uzivatelskeho rozhrania. teda vlastnost, ktora sa da implementovat aj na mojej kalkulacke.
|
|
Re: som zvedavy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2008 21:25
jo tu funkciu poznam, vo vlite som ju odfajkoval, ze ju nechcem (aj kopec inych), a ta vista div sa svete zrazu funguje svizne ako xp. Ale to je jedno, lebo su programy, ktore su premna klucove a v xp funguju korektne, vo viste nie. Mozem ja zato?
|
|
Re: som zvedavy
Od reg.: XRO>>
|
Pridané:
12.9.2008 21:49
Mne sa skor zda, ze v poslednej dobe je moderne pisat,
ze niektori ani nenainstaluju, ani nevyskusaju, len na to nadavaju lebo je to moderne.
|
|
Re: som zvedavy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2008 21:29
drviva vacsina uzivatelov je konzervativnych, na co si zvykli, to chcu aj od novej veci.. vista priniesla zmeny v uzivatelskom prostredi, je pomala, ma velke naroky a vylepsenie oproti xp nepriniesla ziadne (dx10) Preto je prijata tak ako je, a preto robia uz teraz win7.
|
|
windows
Od: Lalo
|
Pridané:
12.9.2008 12:14
lol.....windows 7.....ďalšie pekne ikonky? :-D
|
|
Re: windows
Od: hehehe
|
Pridané:
12.9.2008 12:39
nj, dalsi diel najpopularnejsej strategie na svete... kam sa hrabe starcraft :D
|
|
Re: windows
Od: asdasdkmkm
|
Pridané:
12.9.2008 17:31
tak ako vista bol longhorn tak aj windows 7 sa moze volat uplne inac
|
|
Re: windows
Od: Odpovedať
|
Pridané:
13.9.2008 2:02
NEPODCENUJ KED NEVIES!!!!
nie len ikonky, aj tapeta
|
|
Re: windows
Od: kredenc
|
Pridané:
13.9.2008 9:13
a nova zvucka, ktoru skladal nejaky megahusty orchester 7 mesiacov a ktoru si kazdy vypne, lebo je otravna
|
|
Re: windows
Od: riskoo
|
Pridané:
14.9.2008 2:05
Az teraz som si uvedomil, ake mnozstvo ludi kupuje vytvarne umenie. Este nedavno som si myslel ze sa to tyka len hornych 10k. Aj ked pravda, povodne chceli zakupit OS.
|
|
Prispievajte do diskusií
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
12.9.2008 12:35
to bude iba icon-pack a veľa bugov. :)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: anonym
|
Pridané:
12.9.2008 13:56
jj, to bude na styl Visty... jedine, co ma Vista dobre su ikony a vzhlad...
bugy?..ake bugy? ...u Microsoftu plati nieco uplne ine - this is not a bug, this is a feature :-D
|
|
konecneee
Od: evil.bulk
|
Pridané:
12.9.2008 12:42
huraaaaa, konecne :) uz sa na tu vistu nemozem pozerat
|
|
porovnanie
Od reg.: Jekyll
|
Pridané:
12.9.2008 14:27
nebolo by na škodu nejaké oficiálne porovnanie 7vsVista a 7vsXP ^^ čo sa týka výkonu
|
|
Windows Vienna
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
12.9.2008 15:17
No urcite bude nejaky soft ktory ti premeni XP a Vistu na vzhlad Vienna :D .To zas bude na kazdej vrbe bude vylepena okenica? :D
|
|
multitač
Od: akoze tajny
|
Pridané:
12.9.2008 16:36
hmmm.....fenomenalne....kvoli jednemu ovladacu na dotykovy display vydaju celu novu verziu winu. neviem ako chcu tak rychlo nafotit este aj nove pozadia....ze do 2010 :D
|
|
unavne citanie
Od: woww
|
Pridané:
12.9.2008 20:06
veru veru veveru, XP bolo super, dokonca uz aj stabilne po case a vistu som nepochopil naco prisla, teraz sedmicka... ochvilu budu operacne prichadzat ako nove modely od nokie kazdy mesiac jeden najmenej a osalime sa vsetci. kua chlapi, urobime STOS
|
|
Re: unavne citanie
Od: woww
|
Pridané:
12.9.2008 20:06
STOS - Slovako-Tatra Operacny System. Sak to pojde :D
Som neako postlacal gombicky a poslalo uz predosle :D
|
|
Re: unavne citanie
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
12.9.2008 22:42
ono by ani nevadilo, keby chodil novy OS kazdy mesiac, keby nestal tolko co stoji.
Take Ubuntu ma nove vydanie kazdych 6 mesiacov.
|
|
Heroin neberte deti dojebe vam to zivot
Od: Doktor HEROIN
|
Pridané:
12.9.2008 20:27
Urcite tam nepridaju iba driver pre dotykovy displej ak ste videli ukazky bude tam aj novy "file manager" mozno sa konecne dockame aj noveho file systemu a inych veci....
|
|
Re: Heroin neberte deti dojebe vam to zivot
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
12.9.2008 21:36
Za 100 rokov-WinFS mal byt uz v hliste.... Naslubuju toho a nic....som zvedavy na tu Viennu
|
|
podoba
Od: lluukkaass
|
Pridané:
12.9.2008 22:24
nejak sa mi ta sedmicka podoba na microsoftacky produkt MS surface(podla mna dobra vec)najviac sa mi podoba praca s obrazkami posudte sami http://www.youtube.com/watch?v=GqDQ0wUcSPQ
http://www.youtube.com/watch?v=rP5y7yp06n0
|
|
Re: podoba
Od: voxar
|
Pridané:
13.9.2008 13:28
moreeee.. to vyzera to videjo jak velky iphone... xexexe... nacisto mi umre zivot z toho.. nech zije Linux... vykradacka opensource zacala luďija... kupujte heet Windows 7...
|
|
wqrawpfa
Od: Bozzzz
|
Pridané:
13.9.2008 8:16
ved lunex je dnes v pohode na bezne pouzivanie!! to ze ma hybridny kernel je malickost ved to ani nepocitis, OFFICE tam je, graficke rozhranie s compiz,beryl nadstavbou tam je, najdolezitejsie programy si pozrite na nete vo wine databaze ci vam pojdu....
co este potrebujete ? vseko je to zdarma... ked sa vam to nebude pacit, sup naspat k windozu.
|
|
Re: wqrawpfa
Od: beryl
|
Pridané:
13.9.2008 10:52
Beryl je paradna vec na efeky ale kvoli desktopu nemusi mat pc spotrebu 100w
|
|
Re: wqrawpfa
Od: blankita
|
Pridané:
13.9.2008 12:28
pises somariny na mojom pc je spotreba 18 W ci mam compiz fusion (beryl) alebo nieje takze vsetko v poho a aplikacie bezia o dost rychlejsie (napr DVD shrink mi ide o 30 % rychlejsie pod linuxom)
|
|
Re: wqrawpfa
Od: Bozzzz
|
Pridané:
13.9.2008 13:42
Mne na 32mb zdielanej pokakanej vytrtanej NVIDIA mcp67m ide compiz bez problemu a dost malo to zerie...
|
|
Re: wqrawpfa
Od: Bozzzz
|
Pridané:
13.9.2008 13:43
...ramky...
|
|
Re: wqrawpfa
Od: pisem co viem
|
Pridané:
13.9.2008 14:36
neviem cim si to merala a ake mas pc ale mne pc v klude (len desktop) ma spotrebu 82w, beryl 90-100w
|
|
Windows 7
Od: Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
13.9.2008 14:03
bude Windows 7 uz konecne podporovat aj torrenty?
|
|
Dajte Viste šancu!!!
Od: M4rosh
|
Pridané:
13.9.2008 19:15
Podľa mna Microsoft robim veľku chybu tým, že Seven vydava tak skoro. Ok Vista sa velmi nevydarila, najmä svojou stabilitou, ale aj tak to neni Windows na zahodenie. Microsoft Vistu rychlo odpisal. Ani XP nebolo hned dokonalé, dokonalosť prišla až s druhým Service Pacokm. Nemali by sa tak s tym Seven ponahľať ale radšej by sa mali zamerať na zlepšenie Visty a to pomocou Service Packu 2. Teraz nutia uživateľov aby prechadzali na Visty a na druhy rock to chcu robiť so Seven.
|
|
Re: Dajte Viste šancu!!!
Od: gnu_
|
Pridané:
13.9.2008 22:10
XP je dokonalý operačný systém? Pokiaľ viem tak nič dokonalé neexistuje a už vôbec nie produkty od MS
|
|
Re: Dajte Viste šancu!!!
Od: Lenco_
|
Pridané:
13.9.2008 23:09
Podla mna je Vista celkom podarena, a u mna omnoho stabilnejsia ako XP, rychlejsie sa vypne/zapne, a celkovo jednoduchsie ovladanie.
|
|
Re: Dajte Viste šancu!!!
Od: kredenc
|
Pridané:
14.9.2008 11:39
to si si na sobotu vecer nenasiel lepsi program, nez vypisovat picoviny po internete?
|
|
Re: Dajte Viste šancu!!!
Od: onamenolmao
|
Pridané:
14.9.2008 21:13
Haha, az doteraz som nevidel niekoho rozpravat sa sam zo sebou v komentaroch.
|
|
Microsrot su debili
Od: Hitler
|
Pridané:
14.9.2008 13:43
MS neni nic schopny spravit poriadne ani pre peniaze.Dokazy: vsetky programy a OS od MS a este aj ten XBOX 360 najporuchovejsia konzola na svete.
|
|
lll222
Od: tuti fritu
|
Pridané:
14.9.2008 20:31
takze windows 7 ? ta sedmicka to je odvodene od toho ze nanabeh systemu potrebujete minimalne 7 Gb pamate..komplet nove zelezo..grafiku ktoru bude chladit flotila chladicov..a procak 4 jadrovy aspon? ty koxo..win sa rozpina a rozpina..ostavam na XP a ostatne systemy ma nezaujimaju kvoli tomu kolko zeru systemovychp rostriedkov.nebudem kupovat nove zelezo kazde 2 roky aby mi vobec isiel novy OS..fuck off MS
|
|
Re: lll222
Od: onameno
|
Pridané:
14.9.2008 21:10
fundovany prispevok. uz to nie je smiesne
|
|
Re: lll222
Od: Bozzzz
|
Pridané:
15.9.2008 10:11
Neboj, za chvilu zrusia podporu XP a o 5 rokov ti nepojde najnovsi firefox a najnovsia opera ti napise MISSING DLL a budes musiet nainstalovat Flock ako ja teraz na win98 :D
|