neprihlásený Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava
Cirkevne schválená podoba modlitby pred použitím Internetu

DSL.sk, 6.10.2008


Katolícka cirkev na Slovensku má od konca septembra oficiálne cirkevne schválenú podobu textu modlitby pred použitím Internetu.

"Tí, ktorí s internetom prichádzajú pravidelne do kontaktu, vedia, že okrem dobrých a užitočných vecí, môže v mnohom - pri zlom zaobchádzaní - aj veľmi uškodiť."

"Preto je potrebná zodpovednosť. Aby sme pri používaní internetu "nešliapali vedľa", je dobré, si túto zodpovednosť uvedomovať a vzbudzovať si ju i vyprosovať od Pána Boha," píše časopis Adsum informujúci o cirkevnom schválení modlitby.

Cirkevné schválenie modlitbe k svätému Izodorovi, patrónovi Internetu, udelil bratislavský arcibiskup-metropolita Mons. Stanislav Zvolenský 30. septembra. Autorom pôvodného textu modlitby je Fr. John Zuhlsdorf.

Text modlitby v slovenčine: "Všemohúci večný Bože, ktorý si nás stvoril na Svoj obraz a nariadil si nám, aby sme všetko dobré, pravdivé a krásne hľadali predovšetkým v božskej osobe Tvojho jednorodeného Syna, nášho Pána Ježiša Krista, prosíme Ťa, daj, aby sme, na orodovanie svätého Izidora, biskupa a učiteľa, na cestách internetom viedli naše ruky a oči k tomu, čo je milé Tebe a každého človeka, ktorého stretneme, prijímali s láskou a trpezlivosťou. Skrze Krista nášho Pána. Amen."

Na schválenie modlitby upozornila agentúra SITA.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke


Diskusia:
                               
 

Az som musel pozriet do kalendara, ci nahodou nie je prvy april...
nenachadzam slov.
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

a? je?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

dvadsať odšenášov... a za ten nemanželský sex 2 spovede do mesiaca
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

ma napadlo presne to iste =D
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

pripajam sa ;o) ...
Odpovedať Známka: 3.9 Hodnotiť:
 

nariadil si nám, aby sme všetko dobré, pravdivé a krásne hľadali predovšetkým v božskej osobe Tvojho jednorodeného Syna - (GOOGLE)
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

100 bodov!!:D
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ROFL
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

amen
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

:D detto :D... smrt moja :D
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Včera som vynadal jednému id.... v internetovom obchode, že nevie zabaliť to čo si objednám.
Potom som poslal do plynu jednu otravu čo zase niečo chcela. V diskusii na chate som vynadal
pár postihnutým......

Večer som prispel mojou Visa kartou pornografovi, na vykorisťovanie žien z východnej európy.
Popritom som si stiahol nelegálny software, veď nekradnem, aby som vyhodil také prachy za legálny soft.

Večer som dobre spal.

Pre mňa je aktuálna.

Ta modlitba má pekné slová.
Pre človek, ktorý chce ovládať svoju myseľ má význam.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

tak totok je teda ina haluz. :-D
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

este by mali modtidbu rozdelit na dve casti, pre tych co naozaj hladaju len info a pouzivaju to na pracu a zabavu a potom tych, co pozeraju porno a ine cirkvi sa nepaciace veci. :))
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

Modlitba je pre toho, kto veri. Pre neveriaceho nema vyznam.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Cirkev ma rada porno, len je tak trosku nekonvencne, beznemu svetu sa nepaci a je z toho pekna afera na sposob Jacksona ;)
-
K clanku: Nemam slov, dufam ze cirkev bude coskoro zmetena zo sveta
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

to si pekne vystihol, len by ma zaujimalo, ze oni vedia cloveku vycitat hriechy, ale to co oni pachaju napriklad ako si spominal hriechy typu jackson, tak to je v poriadku, ututlavaju to, uz len ked velmi prihara tak to riesia. bol by som zvedavy, ze ci sa citia nevinny a maju svedomie ciste.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Nemám rád takých ako si ty čo vedia iba obvynovat cirkev a vobec sa do toho nerozumeju. co sa týka knazov ze robia co robia nie je vecov cirkvy pretoze aj medzi normalnymi ludmi sa najdu vynimky ako pedofily vrahovia atd. Tak preco by sa nedostali aj k nim. Takze ak neveríš v Boha je to tvoja vec ale neurázaj tých čo veria.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

mne je jedno, kto veri a kto nie, viera je jedna vec, verit mozes aj bez cirkvy, ak veris to je tvoje vnutorne presvedcenie, a k tomu nepotrebujes ani cirkev a ani do kostola chodit. ja nepoukazujem len na to, co cirkev robi, jasne, ze su aj iny, co pachaju zlo, ale potom nech cirkev nepoukazuje na neveriacich, ze su zly a odsudzuju ich. tak isto pachat zlo moze jak cirkev tak aj obycajny clovek. ale potom nech cirkev neodsudzuje inych.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

koho cirkev odsudzuje?
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

neveriacich odsudzuje k vecnemu zatrateniu, ty Judo Iskariotsky.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

nie cirkev odsudzuje neveriacich, ale Boh. cirkev Ti radi, co mas robit, aby si nebol odsudeny. ludia potrebuju cirkev preto, lebo sami lahko zidu z dobrej cesty.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale toto ma dost pobavilo a hned mi je veselsie :)
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

Krava je muj bratr vole...

Co takto modlitba pred pouzitim prezervativu...

Jeziskofajom to uz pekne zahrabava...,
nastastie tato stara (de)generacia bude coskoro prec...

Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

v kazdej generacii sa najde nejaka degeneracia ktora bude zosmiesnovat nejaku skupinu ludi kvoli ich viere. Uz je to tak niekolko tisic rokov tak neviem preco tolko optimizmu ze by to malo byt uz "coskoro prec"
Odpovedať Známka: 0.3 Hodnotiť:
 

tu nejde o zosmiesnovanie viery. tu ide o vyjadrenie pochybnosti o tom ci skutocne je potrebna dalsia specialna modlitba.
a tiez ze ci mam si dat schvalit i svoje vlastne modlitby, a ci ich nahodou nepouzivam nelegalne :-)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

niekto tu napisal ze by zakazal cirkev, ale ja vravim, co by potom robili ludia s nizkym IQ?
Odpovedať Známka: -1.0 Hodnotiť:
 

volili fica :-)
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

alebo teba
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

bohuzial to robia uz teraz paralelne
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

100 bodov :-D TREFAAAAA :-D
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

je to smutné ale smejem sa..
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

pokial viem, tak KDH v koalicii bola s inymi stranami, nie s Ficom, tak neviem, kto ma nizke IQ
Odpovedať Známka: 2.2 Hodnotiť:
 

kuk zrkadlo a opytaj sa este raz :-)
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

tý čo veria v ježiška nech si v neho veria, čo je na tom zlé... zlý sú takýto dementi co celi zivot preziju taranim kokotin a žmýkaním z tých veriacich peniaze na "kostoli"..

ale aj tak by som radšej zostal na ostrove s farárom ako s ficom, mečiarom, a slotom
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

To ano, farari maju radi malych chlapcov.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

nasli by si niekoho ineho koho by hanobili
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

milionkrat pravda ! bohuzial ...

niektori ludia potrebuju k svojmu zivotu imaginarne veci (ako nejakeho jezisa a boha) a niektori sa vedia riadit iba podla vlastneho uvazenia a vlastneho mozgu, vedia co je pre nich a okolie dobre .. ale, ako niekto napisal vysie, snad bude coskoro potom ..
Odpovedať Známka: -4.4 Hodnotiť:
 

Mala by byt prisposobena dnesnym internetovym trendom.

"D3/-\R g0d, Thx 4 S3nding th3 InT3rN3Ts LOL!"
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

v prvom rade by mali vymysliet taku motlitbu, aby cirkevnych hodnostarov odradzala od znasilnovnia a pohlavneho zneuzivania malych deti... :)
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

napriklad takuto:

http://www.youtube.com/watch?v=x7wc55oXWf8

:)))
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

no a zabudol si na pedagogov na skolach...veducich zaujmovych kruzkov kruzkov a kopec inych ludi, ktori mozu manipulovat s malymi detmi
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A ty si myslis, ze cirkev toto vsetko robi zo srandy? Ty neveris v silu dobra a zla, lebo si nic take v zivote nezazil. Keby si bol svedkom skutocneho exorcizmu a nevysvetlitelnych paranormalnych javov akymsi technicko vedeckym posudkom, zistil by si, ze cirkev nie je parodia typu vesmirni lide ale skutocne posolstvo boha a viery v nom. Katolici prisne zakazuju dokumentovat akekolvek zakroky a mozno prave preto o tom nic nevies a chichunas sa tu ako taky ubohy chudak. Nebyt krestanstva, nasa existencia by uz dlho nejestvovala. Tomu mozes verit tak silno ako si veris tomu, ze tato modlitba je na smiech.
Odpovedať Známka: -3.6 Hodnotiť:
 

to je len tvoj nazor a nazor dalsich veriacich, ale za to nam to nemusite vnucovat ako to podaktori robia. som slobodny clovek a budem verit v to co ja xcem. mna nepresvedcilo to co cirkev tvrdi a cely ten balast okolo stvorenia sveta a podobnych somarin. je vsetko len o moci, majetku a penazi, je to podobna sekta ktorym ide len o moc a majetok. bol som svedkom ich jednania a postupov. a ze vraj pomahaju ludom.
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

A kto ti vnucuje nazor? Zato ze sa to objavi v novinach? Naco to citas? Vysmieva sa niekto z teba ze nie si krestan, zid alebo mohamedan? Tak preco sa ty viesmievas z viery inych? Ak sa ti nepaci necitaj to, ale nechaj verit tych co veria ako druhy nechavaju teba verit tomu comu veris.
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

sama cirkev sa nekatolikom vysmieva a opovrhuje nami (aj ked v podstate katolik som, lebo rodicia ma dali pokrstit, ale neviem, ci mi to je dnes na nieco vobec dobre) ... napriklad mna osobne doslova nasralo, ked som bol na pohreb mojmu kamaratovi a farar tam dristal o tom, ze vsetci neveriaci budu zatrateni a podobne kraviny ... nech si tu cirkevnu propagandu necha pre ovecky na nedelu ... ja som tam prisiel odprevadit kamarata na poslednu cestu a vsetci ostatni, co tam boli, tiez a prislo mi ubohe, ze tuto smutnu chvilu ten somar takto zneuzil a hanobil ludi, ktori tam v smutku stali ... bolo to od toho farara naozaj ubohe ...
Odpovedať Známka: 3.5 Hodnotiť:
 

tak si mal dat tomu fararovi po pysku, ked si mal dost odvahy a nenavazat sa tu teraz do vsetkych len preto ze su veriaci. Co znamena sama cirkev? Teba nasral jeden farar. Vies co je sama cirkev (cela cirkev)? Podla teba je jeden Farar samotna cela cirkev?
Odpovedať Známka: -0.3 Hodnotiť:
 

uviedol som jeden priklad ... ak budes chcet vsetky, daj mi par rokov cas a napisem ti o tom celu knihu ...
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Neviem co ti vadi ked farar povedal ze vsetci neveriaci budu zatrateni. Ty tomu posolstvu neveris cize sam priznavas ze ta to nemusi trapit. Sam si protirecis.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

to znamena, ze ked ti budem nadavat a hovorit ze si podla mna ty zatrateny, tak t to bude jedno, hej, lebo ty tomu neveris... vies, to bol jasny priklad pesadenia nazoru farara proti nazoru ineho
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ved hovor a co ma byt? Preco neplaces nad tym, ze ti arabsky fanatik vravi inoverec a smrt inovercom, ale trapi ta jedna neskodna veta? Co picha ta do svedomia ci co?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

neprotireci si, poukazuje na "sirenie viery a presvedcovanie v nevhodnu chvilu"
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano ale ked tam bol knaz tak to znamenalo, ze ten tvoj kamarat bol takisto veriaci nie? Mimochodom tu tvoju propagandu hovoria nie iba krestania ale aj ostatne cirkvi - budhizmus, hinduizmus... Neboli to nahodou turci ktori sirili koran v s mecom v ruke?

Ked sa ti to tak nepacilo, mal si sa zobrat a lucit sa s kamaratom inym sposobom.
...od farara to naozaj nebolo ubohe.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

takze podla teba, ak nie som krestan, tak nemam pravo byt na pohrebe ? ... alebo akym inym sposobom si to myslel ? ...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nie, mas pravo, ale ked ides k niekomu na navstevu tak drzis hubu a krok a spravas sa podla pravidiel domaceho. Ak mas problem zo slobodou prejavu, tak tam nechod a ked tam ides tak drz klapack a krok, nie ty si tam "doma" ale niekto iny.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ak mozem podotknut, tak v dome pana neni doma farar ale clovek, prave si bol rasisticky ty hlupacik
Odpovedať Hodnotiť:
 

este tu uvadzam jeden priklad:

http://medialne.etrend.sk/televizia/sprava.php? sprava=5992

TV Joj dostala pokutu, pretoze v reportazi "prostrednictvom kritiky dehonestovali aj veriacich a ich vieru".

Cize ak sa nieco nepaci mne, mam odijst z pohrebu, lebo dehonestovat neveriacich je normalne, ale ak sa nieco nepaci cirkvi, tak sa akosi krestanska laska straca a prichadza biznis a tvrde pokuty za nehonestaciu viery? Ale ved tu predsa nikto nehovoril o viere! ...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Co to tu trepes? Co ma spolocne navsteva pohrebu s dehonestaciou? Splietas dva na tri
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

hamba veriacim.

nie zo srandy, cirkev to robi presne pre ludi ako si ty :-)

chval dalej :-)
Odpovedať Známka: 1.3 Hodnotiť:
 

Su a boli veriaci, ktorych uznaval cely svet, ci to boli ludia roznych vierovyznani, komunisty ci ateisti, komuni ktorym a ktorym ty nesiahas ani po clenky. Kto si, ze vravis hanba veriacim a to aj veriacim ako bola Matka Tereza, Jan Pavol II, ci Kiara Lubichova a ini, ktorym ti nesiahas ani po clenky ???
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Najprv si premysli, ked sem budes chciet nieco napisat, lebo toto co si splodil nema hlavu ani patu. :) A to nemam na mysli tvoju "perfektnu" gramatiku
Odpovedať Známka: -4.4 Hodnotiť:
 

Pre teba, ktory bohuzial nevies vyjst s textu s preklepom:

Su a boli veriaci, ktorych uznaval cely svet, ci to boli ludia roznych vierovyznani, komunisti ci ateisti. Kto si, ze vravis hanba veriacim a to aj veriacim ako bola Matka Tereza, Jan Pavol II, Kiara Lubichova a a pod., ktorym ty nesiahas ani po clenky ???

... Je ti to uz teraz jasne?
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

a kto si ty, ze sudis kto komu siaha po clenky?
Odpovedať Známka: 1.6 Hodnotiť:
 

ked budes tak uznavany vo svete a urobis pre svet tolko ako tito ludia tak potom ja nebudem siahat po clenky tebe.

V meritku dolezitosti pre svet (a to sa netyka velkosti bankoveho konta) sme tak isto ako ja, aj ty aj ten vo vetve nad nami nicim. Spominanym nesiahame ani po clenky. Ak niekto z nas umrie nezasteka po nas ani pes (okrem nasich blizkych), ked zomreli tito, zisli sa ludia z celeho sveta a to podotykam nie len krestania. Takze taky sme mi dolezity pre svet - ci sa ti to paci alebo nie.
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

Sa mate s tyma clenkami
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

a preco by mal byt uznavany ? mozno urobil ovela viac dobrych skutkov ako tebou spominani, len o tom mozno ludia nevedia, lebo sa mozno s tym nechce chvalit a je skromny a pokorny (ano to vedia aj nie krestanski ludia, na to netreba chodit do kostola a verit v boha) .. to je to cele vase POVRCHNE krestanstvo, ste iba o moci a peniazoch .. mozno pavol II alebo matka tereza nesiaha jemu ani po clenky, ty ho ani nepoznas a sudis ho, typicke ... tak potom o com je ta vasa cirkev ? od davna iba ublizujete ludom, okradate ich, vrazdite a mucite nie len dospelych ale aj deti, nenaucili ste sa nic z historii !!! keby nebolo VAS, tak by to tu bolo lepsie a pokrok by bol niekde uplne inde ...
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

Poznam ta. Ty od davna kradnes, vysmievas sa ludom a slabsich sikanujes. Nevidis nic ine iba moc a peniaze a chamtivo bez svedomia okradas aj starych ludi a beries im aj to malo co dostavaju z nasich ubohych dochodkov.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Aj ja ho poznam. Uchylak. Poskuluje po detickach na ihriskach a mlstne na nich pozera. Takych ako on je vela.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

kretenizmus a stupidita hrubeho zrna - no comment
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Co cakas od IQ-aca? V skole ledva prechadza, vedomosti na bode mrazu a jediny jeho skutocny priatel je TV bedna postavena na polici. Potrebuje sa urobit dolezitym aj ked stupidne.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Chcel si tym povedat ze Matka Tereza alebo Jan Pavol II sa chvalili a neboli skromni a pokorni?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

nie, nechcel .. ja nespochybnujem ich pracu a do urcitej miery si ich vazim aj ked niesom veriaci (teda hlavne matku terezu) .. ale uraza ma, ak si niekto mysli, ze clovek moze byt dobry len ak je krestan a ze len niektori ti krestania urobili nieco dobre ... to je velky omyl .. tyto ludia boli zviditelneny cirkvou. co by sa stalo, keby urobili to iste, ale neboli by krestania ? kto by o nich vedel ? kto by ich zviditelnil ? asi nikto a boli by len dobri ludia tam kde posobili a nepoznal by ich cely svet, kedze krestanska
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

cirkev to rozniesla vsade a urobila z nich slavne osobnosti (co je tiez podla mna povrchnost, kedze to urobila len pre svoje zaujmi) .. tymto chcem len povedat, ze aj ten clovek vyssie (alebo viaceri), moze byt dobry, a mozno, lepsi, mozno bol tiez na nejakych misiach, pomahal ludom v nudzi atd atd (ja ho vobec nepoznam, hovorim mozno, myslim to hypoteticky, mozno je to nejaky zly clovek, co v zivote nikomu nepomohol, ja neviem) .... ale ti, co ho tam hned zhatili to urobili automaticky, lebo kritizoval krestanstvo a tym automaticky nemoze byt dobry .. to je zle a to je problem uz od davna, kto nieje krestan alebo nejde vo vymedzenych krestanskych medziach je zly a treba ho eliminovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

??? Cirkev to rozniesla vsade? Ty si odkial?
... Okrem toho precitaj si cele vlakno - ja neviem ale ja si kritiku predstavujem inac a nezamienam si ju z vysmievanim a dehonestovanim
Odpovedať Hodnotiť:
 

(predpokladam, ze si asi ten wlayn) ..
cital som, a reagoval som na to .. a odpovedal som aj na tvoje otazky .. no ale ty si neodpovedal, co by sa stalo, keby neboli krestania ? vedeli by o nich ludia ? boli by taki znami ? a zo zosmiesnovanim a dehonestovanim, poukazoval som iba na krestansku cirkev, ty to mozes volat zosmiesnovanie a dehonestovanie
Odpovedať Hodnotiť:
 

clovece vzdy ma vedia takyto nabozensky fanatyci dostat

keby tu nebolo krestanstvo bol by tu hinduizmus, budhizmus alebo by sme vsetci citali koran, nic specialneho by sa neudialo

a co sa tyka svatej biblie, len velmi malo kniznych diel je tak plnych vrazd, zrady, sexu, zavisti a incestu ako biblia, no ja by som to svojim detom nenechal citat, to ich uz mozem nechat pozerat aj horory
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

...ano ano, pravdu vravis.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Čítal si ju niekedy?

Podľa mňa je hodnotné, že ukazuje ľudí v pravom svetle, a nijako ich neprikrášľuje. Ani najväčší patriarchovia, a ani najväčší apoštoli, neboli dokonalí, a to, čo dokázali, nebolo preto, že by boli nejakí úžasní, ale preto, lebo sa viac spoliehali na Boha ako na svoje ľudské kvality.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Keby si ju bol aspon raz cital, vedel by si aj kontext vktorom sa tie vrazdy, zrady, sex, zavist a incest spominaju. Skoda.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

http://www.youtube.com/watch?v=x7wc55oXWf8

toto je pre vas fanatikov, takto ste vznikli :))))))
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

nebyt krestanstva, neumierali by nevinní, neviedli by sa niektoré vojny a boli by sme vo výzkume dalej... si uboziak a nepriznas si ze ste pijavice ludstva
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

este som zabudol, niektoré malé deti by sa vyhli znásilneniu, neplatil by som štátu daň, ktoru platit nechcem, ale musim, a podobne
Odpovedať Známka: 3.5 Hodnotiť:
 

hej, hlavne ze znasilnovali ti co boli farari a podobne hodnosti od nich vyssie. A kde by sme boli? Kde asi keby neupalili Galilea a vedu oznacovali za satanizmus
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Trosku si sa strapnil. Galilea nikto neupalil:)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

tak si to moja babka zle pamätala :-D
ok ok ale vies o koho ide jeho meno ma nenapadlo tak frisko no :-)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Giordano Bruno
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Navyse aj ten Bruno bol upaleny ani nie tak koli svojim vedeckym, ale skor koli cirkevnym nazorom. Nieco ako keby si hlasal v stalinistickom rusku, ze Stalin je vrah:)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ked raz pride moj cas a budem sediet vo vlade. odluka statu od cirkvy je ista... a poberem si tie kastiele (je mi to luto ale ja sa chcem vozit na 760iL)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A KDH by nam nepos*alo ekonomiku.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A nebit kapitalizmu a kolonializmu bolo by o 2 svetove vojny menej
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

jj iba mi potom vysvetli ako by to dopadlo na balkane pred 1 svetovou
ten "vriaci kotol" iba cakal kedy to buchne v rak-uhr monarchii
dalej nemci zaspali kolonializmus ale kedze boli jedny z najvyspelejsich chceli aj oni miesto pod slnkom teda nove uzemia->znovu rozdelit svet a neboli jediny co si to zelali

a potom dalej tu mas Duceho Taliansko a Franca Spanielsko
fasisti ako vysity ver tomu alebo nie buchlo by to skor ci neskor

teda spinkaj dalej
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

precitaj si prispevok vysie, na ktory reagujem. len som chcel poukazat na to ze vojny vznikali aj z inych dovodov ako su tie nabozenske. I ked v oblasti palestiny...

No a aby som odpovedal na tvoj prispevok...
A) vriaci kotol v rak-uhr...ved vies preco bol...vela narodov ktorym sa snazili vladnut madari..neskor spolocne s rakuskom...preco im chceli nasilu vladnut ??? lacna pracovna sila ??? este moja babka sa nemala pravo v skole cez prestavku rozpravat po slovensky...skratka nas chceli dobre zodrat nic viac...
B) ako si napisal nemci zaspali kolonializmus...teda na balkane su nepokoje...podme do vojny ... mozme ziskat nove uzemia...vacsina vojen bola o nenazranosti daneho statu....ved to pises sam v svojom prispevku
C)Spojenci nechali nemcov po 1.svetovej znovu vytvorit armadu lebo mali strach zo sirenia komunizmu...urcite sa im nepacilo ze komunisticka ideologia by sa mohla rozsirit a nedaj boze do ich krajin...dufali ze hitler ich zastavi
Spaniely a Taliani by bez nemcov tolko skody nenapachali
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

B nemozes brat rozmyslanie cloveka z 1930+ ked len vtedy niektory opustali zemlanky
a vtedy sa uzemie bralo trochu inak ako teraz
i ked ropa to je iny faktor :D
C to ze sa nemci vymkli kontrole bola dost velka chyba ale bolo to rozmyslanie 1930+ cloveka

a dalsi fakt je ze tesne pred hitlerov bolo nemecko komunisticke viac ako na spadnutie
a som a budem zastavat nazor ze bez spojencov by nemci vyhrali ci uz 1. alebo 2. vojnu :D niesom ziadny pravo orientovany ale je to fakt

ale musis uznat ze to na balkane alebo pyrenejskom by to buchlo skor ci neskor ale mozno v mensom
ale zase ako bolo povedane v Armagedone :)
"aj vojnam sme vdacny za vynalezy a vesmirne lety :D"
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto bol veľmi naivný názor.

Aj keď história ukazuje množstvo ohavných skutkov v mene cirkvi, to neznamená, že by ľudia mimo cirkvi boli automaticky dokonalí, mierumilovní a dobroprajní. Práve naopak: ľudia v cirkvi páchali strašné veci PRÁVE preto, že nepočúvali Božie slovo a išli za svojimi ľudskými výmyslami a nízkymi motívmi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no zase nebyt krestanstva tak by mala kazdá zena 50 muzov.. tyzdenne a to by sa ani mne nepozdávalo..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked Karol Wojtila (alias JPII) predaval Zyklon-B esesakom do Auschwitzu? vtedy načo myslel? ako sa spasi a stane sa papezom?
je mi z vas ZLE! VY STE ZLO! SMRŤ CIRKVI!
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

predal/nepredal, kazdopadne Jan Pavol II (Karol Wojtila) bol najlepsi papez, akeho v historii doteraz cirkev mala, pretoze to bol predovsetkym Clovek a to si na nom cenim aj napriek tomu, ze cirkev nemusim a myslim, ze jeho velkost ako cloveka uznava aj mnoho dalsich ateistov ... ten Bendo, co tam sedi teraz, ani neviem, ze existuje a mozno je to aj lepsie, lebo ked o nom pocut, tak iba ked urobi nieco zle ...
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

Nebolo by zle povedat celu pravdu, nie len polovicku
http://tinyurl.com/4gkmde (britannica.com)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

bracho, vazne musim krutit hlavou ked vidim ako si niekto protireci v jednom prispevku....kebyze to aspon rozdelis na 2...
Navazas sa do Wojtilu...ako predaval esesakom Zyklon-B...clovek by povedal, ze sa ti to nepaci a ze mas voci SS a fasizmu a rasizmu negativny postoj...
Tak mi potom vysvetli to tvoje vyjadrenie nakonci tvojho prispevku...:"STE ZLO! SMRŤ CIRKVI!"....lebo toto mi zas pripomina Hitlera...ked krical smrt zidom...
skratka ak nie si fasista tak nechapem ako mozes neco taketo napisat
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

nie som tvoj brat. asi si nedobre cital moj prispevok. reagoval som na nieco, co by si si mal predtym precitat. Ide o to, ze typek sa pytal, ci veris v silu dobra a zla, a samozrejme za to dobro korunoval krestanstvo. Vôbec neslo o moju sympatiu alebo nesympatiu k danemu zriadeniu. nastvala ma veta "Nebyt krestanstva, nasa existencia by uz dlho nejestvovala" preto ten Zyklon-B.

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Za toho bracha sa ti ospravedlnujem.
Prispevky Pana Veriaceho som prestal citat (resp. precital som prvu polovicu prveho prispevku a prestal som lebo som videl kam to smeruje), takisto som necital cele vlakno v diskusii pretoze to tu je sama urazka a averzia medzi diskutujucimi a na to niesom zvedavy... kazdopadne mi udrelo do oci STE ZLO. SMRT CIRKVI!
Prepac, ale toto do diskusie podla mna nepatri.
Byt adminom na dsl.sk tak celu diskusiu precistim a riadne.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

je to len prirodzena reakcia z mojej strany na ich aroganciu .)

byt adminom, zakazem k tomuto clanku akukolvek diskusiu, cakal si ze to povedie inam? ale ide o kliky a sledovanost, tento clanok je trefa... sam mam niekolko webov :)

pozri si starsie clanky, ake diskusie su k nim a prides k nazoru, ze tieto su uplne v klidku

Odpovedať Hodnotiť:
 

a vravim smrt CIRKVI a nie smrt zidom alebo krestanom... ide mi o instituciu...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

no to mi je jasne...ze si to ty takto myslel...ibaze cirkev tvoria ludia..takze to potom vyznie dost skaredo
Odpovedať Hodnotiť:
 

oukej, hlavne ze sa chapeme
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty si kus chuja xD flamez
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemam nic koli ziadnej viere, nech si ludia veria v co len chcu, ale nech mi nevnucuju svoju vieru!
A taketo reci:
"Nebyt krestanstva, nasa existencia by uz dlho nejestvovala."
Ma tiez vedia "potesit".
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Existovat by sme existovali, ale urcite nie tak ako dnes. Kazdopadne ta veta je pravdiva, ak ju hovori krestan:) Kazdopadne je nepopieratelny fakt, ze krestanstvo je zaklad nasej - europskej civilizacie. 2000 rokov vplyvu je v nasich zvykoch, zakonoch a vobec, v celom zivote zakorenenych viac, ako si mnohi tu diskutujuci uvedomuju...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

+1
Menovite, Velka Morava, Konstantin a Metod.
Odpovedať Hodnotiť:
 

zaklad europskej civilizacie? paneboze... kde na to chodite

zvyky? vianoce? velka noc? a podobne, prestudujte historiu, zistite ze su to len magorizmy v podobe cirkvi krestanskej sekty aby lahsie aplikovali ich vieru na narody, ktore mrzacili az kym nepodlahli ich viere. Su to len prerobene zvyky ktore sa praktizovali aj bez krestanov
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ja len rozmyslam, naco sem chodili Cyril a Metod, ked sme mali aj predtym hlaholiku a sluzili sme si bohosluzby v slovanskom jazyku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ved, na pizzu a hamburger
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ciastocne je to mozno pravda, ale podla mna skor chceli vidiet nazivo ludi, s ktorymi si pred tym len pisali cez net.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

S hlaholikou neboli problemy ani v tych casoch, pretoze uz vtedy stari Slovania pouzivali UTF-8 na posielanie sprav.

Cyril a Metod prisli aby zmenili kodovanie, aby to aplikacie z ich firmy dokazali precitat a nemuseli nasledovat uz pouzivany ISO standard, pretoze v tom roku si v urychlenom procese standarnizacie vynutili ISO standard pre ich format dokumentov a tiez pre format ukladania takmer vsetkych pouzivanych pismen.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

no myslim, ze sa mylis...to ze sa mohli zacat omse sluzit v slovanskom jazyku bolo vdaka Cyrilovi a Metodovi..Cyril(Konštantín) robil predsa preklad biblie pre tieto potreby. no mal by som si ja sam zopakovat dejepis...myslim ze k tomu bola vydana nejaka bula...vazne si uz nespominam..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mno bolo to tak, ze pred ich prichodom sa omse sluzili vo franskom jazyku...Tomu vsak nikto nerozumel a preto sem prisli aby priniesli slovansku bohosluzbu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem, nesedi mi to, kedze to doniesli, muselo to byt nove a museli sa to ludia naucit.. Z toho mi vychadza otazka: fransky jazyk sa nikomu nechcelo ucit, no slovansky ano? Divni to nasi predkovia..
Odpovedať Hodnotiť:
 

A co si myslis, ze z coho vychadza napr. nase pravo, architektura? Z coho humanizmus a v konecnom dosledku demokracia? Ze to len tak z prdele niekoho napadlo? Vsetko toto ma svoj povod, historiu a teda vyvoj. Keby nebolo v minulosti par osvietenych ludi (dnes ich mozme nazyvat napriklad filantropi), v tych casoch prudko veriacich, tak dodnes skrabes zemaky a prdis z kapusty v diere niekde v zemi. A bolo by ti jedno, za akeho boha sa modlis (jo a inak, nie som veriaci)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

vychadza z greckej a rimskej kultury v prvom rade, teda z toho, co krestantstvo na dlhe roky zavrhlo a na uroven myslenia z tej doby sme sa opat "vdaka" krestanom dostali az v obdobo renesancie...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale žiadne objektívne dobro ani zlo neexistuje :-) ponímanie dobra má zmysel LEN pri určení objektu - je to dobré PRE mňa, je to zlé pre proces niečoho.
A ani akýkoľvek čo len empirický "dôkaz" existencie boha, ktorý by zasahoval do diania. Že si ty a tebe podobní nedokážete vysvetliť, neznamená, že za tým musí stáť nadprirodzená inteligencia. A že nebyť kresťanstva... kresťanstvo ako náboženstvo je úplne rovnocenné s islamom, judaizmom či hinduizmom.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

presne tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby bolo možné Boha dokázať, nebol by Bohom.

Ale kamkoľvek sa v prírode pozrieš, či do mikrosveta alebo do vzdialených slnečných sústav, všade vidíš stopu po geniálnom inžinierovi, ktorý tie systémy navrhol, stvoril a vyladil. Samozrejme, iba ak to CHCEŠ vidieť.

A vôbec sa nemusíme baviť o nejakej cirkvi, v zmysle ľudskej náboženskej organizácie. Ľudia sú ľudia, a ľudia robia chyby. Niektorí ich robia vo svojom mene, niektorí v mene Boha.
Odpovedať Hodnotiť:
 

...ale zodpovední sú za seba sami.

Nemám nič proti bohovi-stvoriteľovi (hoci túto koncepciu nepovažujem za nutne platnú), sám jej verím; zdá sa mi najprijateľnejšia. Ale zásahy boha do už rozbehnutého sveta pokladám za nereálne, nijak nepodložené žvásty, určené len na ovplyvňovanie (kto by sa bál boha, ktorý ho síce stvoril, ale už nijak nedokáže (alebo nechce, proste nebude) trestať?). A aj zbytočné - ak je dokonalý, prečo by nestvoril svet, ktorý by sa sám vydá na najlepšiu cestu z nekonečného počtu možných?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Boh stvoril ľudí SLOBODNÝCH. Každý má možnosť rozhodnúť sa, či si zvolí cestu s Bohom alebo bez Boha. Keďže väčšina ľudí žije svoj život bez Boha a nedržia sa princípov, ktoré Stvoriteľ pre tento svet určil, tak to nefunguje tak ako by mohlo. Ale to je dôsledok našej voľby.

Boh by nás mohol stvoriť ako poslušné stroje, ale to by ten život nebol vôbec vzrušujúci, nemyslíš?
Odpovedať Hodnotiť:
 

lol rofl lmao....
nie zo srandy urcite nie.. koli upevneniu moci nad vymytymi mozgami..
keby si svedkom exorcismu, nezacal by si verit v boha..
z toho co pises to vyzera tak, ze to utajuju tak, ze nikto o tom nic nevie, iba ty vies..
a bez nabozenstva by nasa spolocnost existovala.. neboj sa.. ale koli ludom, ktori potrebuju byt ovladani a smerovani by tuto manipulacnu moc prebrali ine zaujmove skupiny.. a mohlo by to byt aj horsie.. preto treba brat nabozenstvo ako nutne zlo klamania luda a cirkev ako jednu z horsich alternativ presadzovania tejto moci..
a ano.. ta motlidba je na smiech.. takisto ako liberalizacia biblie upozornuje na zufale pokusy cirkvi udrzat si svoj vplyv v tomto modernom materialistickom svete....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cirkev, KZADA JEDNA, robi vsetko IBA pre moc a peniaze. Stado hlupych veriacich pouzivaju iba ako prostiredok. Presne tak ko fico. Ojebavac jak ojebavac.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kto ta nuti k cirkvi? Ty mas na mysli asi Svedkov Jehovovych nie? Ale pozor, ani ti nikoho k viere nenutia. Je len na tebe ale prosim ta, aspon sa neposmievaj krestanom. Je to nepriatelne a takymto spravanim si uz dnes zacni vsimat ci sa nestitis Krizu a svatostankom. Moze to totiz predstavovat vazny problem tvojej buducnosti. O svatenej vode nehovoriac.
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

nemam na mysli jehovistov, ale kompletne vsetkych, aj katolici prehovaraju, skratka uz clovek len sa narodi, uz ho tlacia na krst, potom na prijimanie, birmovka a kadeco, a potom nutia chodit do kostola, a nema chudak sancu sa rozhodnut az kym nebude plnolety, preco sa ho neopytaju vtedy? ked uz vyrastie, je pokrsteny, nauceny chodit do kostola a podobne. skor to beriem tak, ze to uz vstepuju od malicka do dietata.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Neprehovaraju katolici, prehovaraju rodicia dietata. Su rodiny, ktore dieta tlacia k nabozenstvu a su take, ktore nie. Cirkev to od rodicov vyzaduje, ale v konecnom dosledku to stoji a pada len na rodicoch, farar z najblizsej fary nepride na kontrolu s kalasnikovom.

Vacsina prispevkov vidi cirkev prilis ciernobielo. Ok, krestania, hlavne v stredoveku to "trochu" prestrelili, ale boli aj ludia ako Matka Tereza ktori mnohym pomohli a bez naroku na akukolvek odmenu.
Nechodim do kostola, ale aj tak si myslim, ze by si zasluzili aspon respekt. Nakoniec, Boh i ktorom si mnohi myslia, ze neexistuje je jedina istota v tomto sk....enom svete, preco asi je najviac veriacich (myslim akekolvek nabozenstvo) v krajinach, kde sa zije najhorsie? ;-)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

To je pravda, ze to pada na rodicoch, ale aj rodicia su uz od malicka nauceni byt sucastou masinerie, tak v com je rozdiel.
To je pravda, ze boli veriaci, ktori pohahali ludom, ale to automaticky neznamena, ze keby veriaci neboli tak by nepomahali, pretoze je X ateistov, ktori tiez pomahaju.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak nepocitam jednu konkretnu mensinu, tak rodicia su dospeli ludia, ktori maju vlastny nazor, aj na nabozensku vychovu. Keby tomu tak nebolo, tak ani tato diskusia nevyzera tak ako vyzera, 95% prispevkov je proti "masinerii".

O to neslo, islo mi o to, ze cirkev nie su len kriziaci a pedofilni knazi. Samozrejme, ze pomahaju aj ateisti, ja som netvrdil opak. Ved aj organizacie ako "Horska sluzba" alebo "Cerveny kriz", by sa dali povazovat za ateisticke, nemaju prepojenie s cirkvou (pokial viem), ak nepocitam spolupracu vo vojnach alebo prirodnych katastrofach.
Humanitarna pomoc sa casto ludi spaja asi prave s mniskami, kdesi v polnej nemocnici alebo misionarmi kdesi v zabudnutom kute afriky. A mam dojem, ze aj vsetky (mame ich 5, ak sa nemylim) hospice na SK zalozila Cirkev.
Ale subjektivne neviem, kto pomaha viac, nakoniec o to ani nejde.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"If there were no God, there would be no Atheists."

G. K. Chesterton
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

K tomu to len tolko:

http://tiny.sk/aidkp0ca


Odpovedať Hodnotiť:
 

Moja rec, + 1
Odpovedať Hodnotiť:
 

povedz mi v com sa lisite od vesmirnych lidi? kde su dôkazy?, ved aj benda si vie nakresliť aštara, tak prečo neveriš jemu? si väzeň a otrok, a este si na to pyšný, HANBA TI!
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

si ma pobavil....teraz aj ty tvrdis nieco bez dokazov..

No ale k veci...ukaz mi nejaku tu skupinu katolikov, ktora ta obostupi na ulici a nebudu ta chciet pustit prec...a budu ta presviedcat aby si siel s nimi... Toto "vesmirni lide" robia...u akychkolvek veriacich ostatnych nabozenstiev som taketo spravanie sa nezazil....takze v tomto je urcite rozdiel
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Co tvrdim bez dokazov? ze je otrok? a co tato modlitba? to nie je dôkaz?, prosim ta...

kazdy fanatizmus je zly, vesmirni lide zatial nikoho nezabili
neobhajujem nikoho, len vravim, ze jeden jak druhy, vsetko je to zloba, ide o peniaze, ale to si ovecky neuvedomuju
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tak nabuduce napis do prispevku aky dokaz mas na mysli...
napises ... v com sa lisite od Vesmirnich lidi...dalsia veta .. Kde je dokaz ??? .... tak tuto vetu rozsir na... Kde je dokaz o existencii vasho boha ???...
lebo to evokuje ze hladas nejaky rozdiel medzi krestanmi a vesmirnimi lidmi

V tom ze kazdy fanatizmus je zly s tebou plne suhlasim
Odpovedať Hodnotiť:
 

Reagujem na prispevok, tam sa hovori o tom, ze svedkovia jehovovi su tí zlí ale krestania urcite nie, preto sa pýtam ze preco uz teda nie vesmirni lide, ved to je jedno... treba sledovat celu diskusiu, uz som to tu pisal inemu cloveku, ze si treba precitat kto na co reaguje, ale pohoda
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dokazy:
http://nz.youtube.com/watch?v=4-F8jlj-Kkg :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja sem vasu p**u taky nevidel a verim ze ji mate...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nepriamo si nuteny stretavat sa s tymito blbostami. vsade do teba tlacia z kazdej strany "slovo bozie", stavaju si monimentalne stavby za nase prachy, Odlucit od statu, znarodnit majetky a potom to bude len o viere.

Kokos, ze modlitba pred pouzitim internetu. Robia z ludi blbcov a nesvojpravne babky. A blbci si to nechaju.
Ze im nieje hanba, mutit mozgy ludom so slabsou osobnostou. Toto je konanie dobra v ich podani.

Ale musim uznat, maju dobry marketing :-))
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Počítač náš každodenný, príď naštartovanie tvoje, rozsvieť LEDky svoje a odpusť nám partiíciu linuxu ako aj my ti odpúšťame na XPčku modré obrazovky... Enter.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

dost dobreeee
este by sa hodilo...daj aby sa system moj nezrutil :)
alebo a chran nas od vsetkeho spyware-u :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ROFL, najlepsi je ten amen=enter xD
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Takto som tu "modlidbu" pocul ja:
"Windows nas, ktory si na pocctaci
,nech sa posvatia okna tvoje,
nech nepride zmrznutie tvoje,
nech sa splni vola tvoja,
ako v 98-cke, tak aj v XP-ecku.
Aktualizaciu kazdodennu daj nam dnes
a odpust nam nasu particiu Linuxu,
ako aj my odpustame porucham v driveroch tvojich
a neuvet nas do modrej obrazovky,
ale oslobod nás od konfliktov vo verziach DLL,
pretoze tvoja je RAM-ka, tvoj je pevny disk
a aj procesor na veky vekov. Enter"
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

amen :)
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

pojdu do prveho novinoveho stanku a kupia si Novy Cas
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

jeej ich to bavi este verit na vsemohuceho panacika zijuceho v oblakoch :)
inteligentny clovek podla mna nemoze verit v taketo blbosti
vo vyvynutej civilizacii podla mna viera v nejakeho vsemohuceho ciciaka nema co robit
youtube.com/watch?v=MeSSwKffj9o
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

je mi luto ze pre niektorych ludi "vyvinutost" civilizacie spociva v zahodeni historie, logiky a filozofie :( Asi nejak takto: http://www.imdb.com/title/tt0387808/
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"inteligentny clovek podla mna nemoze verit v taketo blbosti !"

Tak to si asi vela necital o zivotopisoch najslavnejsich vedcoch, bez ktorych by si dnes este zil v kamenej jaskyni a maso si sekal obrusenou skridlicou na placatom kameni.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ano a ten kto neveril, alebo sa snazil presadit svoj nazor bol upaleny. Tak sa potom necuduj, preco sa tolko ludi zo strachu pridalo k cirkvi.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

To si teraz napisal riadnu kravinu. Co ma stredovek spolocne s vedcami ktori zili napr. v 18, 19 alebo aj v 20 storoci? Mas to poriadne pomylene. Dejiny zrejme nie su tvoja silna stranka.

Okrem toho ked pises o upalovani, precitaj si dejiny stredoveku. V obdobi stredoveku dosadzovali ludi do cirkevnych funkcii panovnici. Tazko mozes potom od nich ocakavat, ze sa budu spravat krestansky a nie "panovnicky". Urcite tam neboli dosadzovany za svoje krestanske a moralne hodnoty a charitativne sluzby spolocnosti.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

By si sa divil. Podla prieskumov v existenciu nieco vyssieho, veri velmi vela ludi s vysokoskolskym vzdelanim. Nezamienaj si to so slepou vierou v Boha co sa tyka ludi s nizsim IQ a poslusnym nasledovanim prikazov a "odporucani" z kostola tzv syndrom stada.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

vysokoskolske vzdelanie nie je znakom vysokeho IQ ... sa prid pozriet na to vysoke odborne uciliste v Starej Lubovni, z ktoreho u nas dostavaju ludia titul Bc. a pochopis, o com hovorim ...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

alebo do NR na SPU, to je tiez divocina
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Väčšina ľudí dáva prednosť stádu pred vlastným úsudkom. A platí to tak pre veriacich, ako aj pre neveriacich. Niekto sa zaradí do stáda v kostole, niekto do stáda na futbalovom zápase, niekto pred televíznou obrazovkou.

Ale Biblia aspoň ukazuje, že Boh každého človeka vníma ako jedinečnú bytosť, a s každým jedná osobitne. V širšom zmysle jedná aj s ľudskými štruktúrami a spoločenstvami (od cirkevných zborov až po národy), ale človek ako jednotlivec má vždy svoju slobodu a zodpovednosť.

A ak sa pozrieš pozorne, zistíš, že apoštol Pavel vyzýval veriacich, aby si dobre všímali, čo hovorí, a aby to konfrontovali s písmami. Takže stádovitosť ako mocenský nástroj prišiel až neskôr, keď sa cirkev inštitucionalizovala, centralizovala a napáchla človečinou a politikou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ja Vas nechapem vsetkých, čo ste sa zapojili do tejto debaty az na par vynimiek, a to preto, lebo nechapem ako mozete tak jedny druhych nenavidiet. Vpodstate takto vznikaju nezmyselene neznasanlivosti a tak. Som ateista, ale tak takato debata nema obdobu. Hanba
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Plne s tebou suhlasim.A to sme v 21.storoci a hovorime si inteligentni a rozumni ludia.Ako to ma potom na tejto planete fungovať, kde je nutné robit velke kompromisy v podstatne vaznejsich a komplikovanejsich zalezotostiach, ked tu "ani nie za misu sosovice" vznikne takato nenavist
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Este by mohli ludia od mikrosoftu do novej Verzie windows 7 pridat namiesto rss readeru online bilble a do explorera malu ikonku boha - aby vsetci vedeli ze boh ich vidi ako kukaju tie prasacinky, a hlavne by to chcelo integraciu bozskeho antivirusu, ktory ta prinuti k pokaniu po zavireni pc a zboznemu cakaniu na zazrak, ktory prinesie naspet vsetky zmazane data, a samozrejme vedla ikony "start" ikonu "donate cirkev"
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

to "donate cirkev" je dobree :D :D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

hahaha skapem :D patrón internetu :D :D ...
Amen. !
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ked niekto niecomu fakt nerozumie tak to racej pripise vyssej bytosti aby sa uspokojil... Nabozenstvo ma vela perfektnych veci ktore by sa mali dodrziavat, myslim tym take eticke veci typu nezabijes nezosmilnis atd, no a nabozensky zalozeny ludia tieto veci dodrziavaju lebo sa boja ze budu horiet v pekle, no ked ludia este trosku viac dospeju tak potom budu tieto veci dodrziavat len koli tomu ze to je spravne a v konecnom dosledku tym chranime seba a nie len z cistej vypocitavosti aby som nehorel v pekle...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

no vidno, ze v tom nemas prehlad...ja som bol takto vychovany tiez...ked budes robit zle veci tak skoncis v pekle...
no takto to nefunguje...ked si niekto mysli ze nebo je v podstate vyplata za to ze som dodrzal podmienky obchodu...a peklo je pokuta za nedodrzanie obchodnych podmienok...tak je na velkom omyle.
Takisto teda predstava ze niekto dodrzuje zakon len preto aby neskoncil v pekle je riadna hlupost.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Náboženstvo možno. Biblia ale hovorí: "odmenou za hriech je smrť, ale Božím darom z milosti je večný život v Kristovi Ježišovi". "Zo skutkov zákona nebude ospravedlnený ani jeden človek". "Milosťou sme spasení skrze vieru. Nie zo skutkov, aby sa nikto nechválil."

Takže áno, kto koná proti Božiemu zákonu, dočká sa súdu a trestu. To, že si niekedy inokedy zákony dodržiaval, Ťa pred trestom nezachráni. Nefunguje to ani na obyčajnom svetskom súde, ani na Božom. Nezachráni Ťa ani príslušnosť k náboženskej organizácii -cirkvi.

Jediná možnosť je OSPRAVEDLNENIE (amnestia, milosť). Niekto ten trest už odniesol, a bol to Ježiš Kristus. Ak to prijmeš, uveríš tomu, tak môžeš byť ospravedlnený zo svojich protizákonných skutkov a dostať dar -večný život.

Náboženské účtovníctvo "má dať - dal" nefunguje. Funguje len milosť. Ľudia sami od seba nie sú schopní dodržiavať ani len svoje vlastné zákony, ani morálne a etické normy. Dokonca ich už nie sú pomaly schopní ani len tvoriť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja sa v dnesnej dobe necudujem uz fakt nicomu.

AMEN! :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Táto modlidba je namieste. Aspoň by boh osvietil niektorých diskutujúcich aby sem prestali vkladať svoje príspevky, ktoré sa priečia nieleň kresťanskej ale aj hociakejinej morálke. Napr.: urážanie niekoho kto nemá potrebné znalosti alebo má iný názor.
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

Tvoj nazor je nepodstatny
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

pako ;)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tak tomuto nepochopím asi nikdy v živote.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

volakedy sa modlili ked bola burka. teraz mame bleskozvody, tak si nasli nieco nove...proste kracaju s dobou.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Človek je dnes strašný frajer, že? Ale keď sa občas pozrieš na správy, zistíš, že mnoho vecí sa jednoducho DEJE bez toho, aby sa Ťa niekto pýtal na Tvoj názor.

Stačí globálna neúroda, aby nastala potravinová kríza, lebo z plodín dnes radšej vyrábame naftu, a sú tu obmedzujúce kvóty EÚ. A keby sa zároveň stalo aj to, čo v minulosti, že rezervy obilia sa potichu rozpredali, tak by nás smiech rýchlo prešiel.
V roku 2006 sme mali zemiaky až po 60,-Sk/kg, v dôsledku nákupných špekulácií, a nikde nie je napísané, že sa niečo podobné nemôže zopakovať. Čo takto chlieb za trhovú cenu 170,-Sk? Ja vravím, radšej nie, ale nikto z nás by tomu nedokázal zabrániť.

Lebo vieš, chlieb nerastie v supermarkete, a či si to pripustíš alebo nie, stále sme závislí od toho, čo dokážeme vypestovať. Stačí jedna búrka, povodeň, sucho, a na celý rok sme vybavení. Môžeme doviezť, ale len za predpokladu, že ostatní budú ochotní nám niečo predať. To je ten všemocný trh, vieš..

Človek nie je taký veľký frajer, ako si namýšľa.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Mám asi dosť blbú otázku. Nepíše sa internet s veľkým I (viď text modlidby)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Po anglicky ano, po nasom nie
Odpovedať Hodnotiť:
 

Boh, viera, náboženstvo a cirkev nie sú to isté, ale to asi mnohým diskutérom vôbec nevadí.
Tak sa zdá, že množstvo inteligencie na tejto planéte bude predsa len konštantné...
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

nedajbože exponenciálny pokles :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

...ale na druhej strane je to celkom dobra vec. Kym cloveku nabootuje pocitac, tak sa aspon stihne pomodlit:)
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Ti ktori chcu vediet nieco viac o RKC:

http://uloz.to/
782810/
Antikrist_TajomnyBabylon_VinoOpajajuceNarody.zip
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tu linku treba dat spolu, len neviem ako zadat "slovo" dlhsie ako 50 riadkov. Admin ?
Toto RKC hlasat nebude:
Hlavne ze pred par sto rokmi za to upalovala:
http://reformationrekindled.com/
AD-Media-Beginnings-GC2008.htm
archieve:
http://reformationrekindled.com/
media-video-Genesis-Conflict.htm
Odpovedať Hodnotiť:
 

Škoda že je to na "uložto". To je myslím najhoršia služba na upload/download súborov aká vôbec existuje :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

1. Linux je OS tvoj , nebudes mat ineho OS okrem neho , ktory by si pouzival !
2. Nenabootujes OS nadarmo
3. Spomni aby si kazdy den visel
4. Cti admina svojho ;)
5. Nezhodis
6. Nepomenis
7. Nepomazes
8. Nespoofnes IP blizneho svojho
9. Nenaburas masinu blizneho svojho
10. Ani nepoziadas paketov blizneho svojho ani nicoho co jeho jest
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

R O F L ... Väčšiu hlúposť som v živote nevidel :DD
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

no to snaď nie je ani pravda, toto už nie je zo zdravým rozumom, zachvílu bude modlitba aj keď sa pôjdem vysrať..
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

A nech aj je, ovplyvni Ta to nejako? Ked ma nieco vazne neovplyvni, naco sa nou zaoberat? A ked ma uz vobec neovplyvni, tak rozmyslanie nad nou je len stratou casu.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

tak mna toto fakt neovplivní ja v boha neverím a už vo modlidby vonkoncom nie. Vieš jeden môj oblúbenec povedal" Boh nie je a život je nanič "
Odpovedať Hodnotiť:
 

A nech aj je, ovplyvni Ta to nejako? Ked ma nieco vazne neovplyvni, naco sa nou zaoberat? A ked ma uz vobec neovplyvni, tak rozmyslanie nad nou je len stratou casu.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

konecne nieco rozumne, ale v tej modlitbe mala byť zahrnutá prosba o rychly prenos dat a hlavne kvalitne porno a to absolutne zadara.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Tak toto uz je extrem aby som sa modlil pred pouzitim internetu. To uz asi ludia v cirkvy nemaju co robit??? Nech tam idu zachranovat svoje ovecky do Afriky ked im denne zomieraju ludia a nie taketo sracky vymyslat.

A len tak mimo clanok. Pred par dnami som videl jeden clanok o tom ako v jednom Slovenskom meste (presnejsie Ilava) chatra nejaky kostol. Cirkev sa o to nestara a odmieta dat peniaze na opravu aj ked je to ich povinost starat sa o svoje svatostanky a nechavaju to na stat ze on zaplati opravu. Preco by z mojich dani mali ist peniaze na nieco do coho v zivote nevlezem??? Niekto mi moze oponovat ze Slovensko je katolicky narod a mame 80 percentne krestanstvo ale to su iba statistiky NIE REALITA!!!

A uz len pikoska na zaver. Sama cirkev a jej inkvizicia zapricinila najvacsie vyvrazdovanie ludi na celom svete tak mi to nehovorte o laske k bohu a ludom... Cista pretvarka. Este aj vrazdenie fasitov za druhej svetovej je oproti tomu zrnko piesku na pusti... NO COMMENT!!!

Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Inkvizícia bolo zverstvo, ktoré páchali ľudia v mene cirkvi. Ale boli tu aj iné ideológie, v mene ktorých pretieklo omnoho viac krvi.

Z našich daní sa financuje všeličo iné. Napríklad členské poplatky EÚ vo výške niekoľko desiatok miliárd ročne. Mýtny systém za 20 miliárd, ktorý v konečnom dôsledku nič neprinesie, pretože ledva zaplatí sám seba. Športové a "kultúrne" podujatia, na ktoré nechodím. Miliardové informačné systémy a informatizačné projekty, ktorých efektívnosť a pridaná hodnota je pod bodom mrazu. 150 miliárd v záväzkoch voči NATO, ktoré nám je absolútne nanič. Miliardy príživníckym tzv. autorským organizáciám.

Takže ak chceme začať šetriť, som za, je tu mnoho oblastí, kde sa to dá urobiť veľmi efektívne. Potom môžeme otvoriť aj tých 90 miliónov, ak sa nemýlim, ktoré štát prispieva na chod cirkví.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Inkvizícia nebola zverstvom. Niečo také je typicky ľudské, že si nič ľudskejšie ani predstaviť nemožno. Takéto skutky sú nerozlučne späté práve s ľuďmi, nikdy nie so zvieratami.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uz to dokoncim dnesna cirkev ako ju dnes vnimame nema 2000rokov ale mozno 200rokov staci sa pozriet do dejepisu na zakladnej a strednej skole a precitat si o kriziackych vypravach a stredoveku aka bola cirkev tak to tu neobhajujte ako nieco svate a nedotknutelne najskor by ste si mali spravit poriadok u seba doma ospravedlnit zverstva ktore ste napachali (ano zamerne pisem ze STE NAPACHALI lebo ked sa k tomu hlasite tak sa hlasite aj k tym zverstvam) az potom davat nieco ine...

P.S ja som tiez za to heslo ako bolo niekde hore uvedene SMRT CIRKVI. Viera je o ludoch a v ludoch a nie o cirkvi...

Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Pokial viem, Jan Pavol II sa ospravedlnil aj za toto.

Okrem toho tvoria Cirkev len ludia - poznas dokonaleho cloveka?

Kazda minca ma dve strany, preco teda vydzvihujes len jednu a druhu ani nevzpomenies?
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Ja som vas vsetkych necital, je tu neskutocne vela prispevkov.
K tej modlitbe... no nahlavu postavene ako vsetko, sory za vyraz "dementi". Ale vsetci to pozname, aj zla reklama je reklama a hlavne je asi zaujat a tvarit sa, ze niekto nieco robi pre tie svoje "ovecky". Ach jaj ... bieda :-D
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Btw, niekde som zazrel Velku noc a ine sviatky spomenute, tak len okrajovo:
# zajačik — Aj keď mnoho nenáboženských tradícií má svoje korene v kresťanskej symbolike, niektoré veľkonočné symboly môžeme vystopovať až do predkresťanskej doby. Napríklad zajačik má pravdepodobne pôvod v pohanských rituáloch oslavujúcich príchod jari.
# korbáč — Tento v niektorých regiónoch Slovenska dôverne známy symbol Veľkej noci má tiež pôvod v starých pohanských zvykoch ...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

presne o tom som hovoril, tí ktorí chcú vedieť, vedia, ktorí nechucú budú blúdiť a nechajú sa klamať
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako kresťan považujem uvedené sviatky v súčasnej podobe za zmes pop-kultúrnych a pohanských tradícií. Vidí to azda niekto inak?
Odpovedať Hodnotiť:
 

...
Ocividne krestania pouzili prave nekrestanske symboly do svojej viery, vo svojich sviatkoch... bla.
Ja by som hadzal bobek na cele krestanstvo a venoval sa viere v seba, svojich predkov (ktori su nasimi stvoritelmi, stvoril ma otec s mamou) a v to co mi umoznuje zit (napr. priroda?).
Je to fakt cista institucia, ta cirkev, na riadenie ludi, ...je to zauzivane tak dlho, a navyse ked rodicia vravia detom ze byt krestan je normalne. Mal som to stastie, ze ti moji rodicia ma nedal pokrstit, ale ja blb som sa nechal v 15tich rokoch pokrstit, ale to len koli prababke, pre jej radost pred smrtou. Bol som hlupy, tu radost som jej mohol spravit radsej inak. Mat tu moznost, tak to cele zrusim, roztrham, spalim, zahodim, a mat konecne pocit ze sa ma nedrzi nejaka podivnost z mojej mladosti, ze krestanstvo.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Môžem Ťa upokojiť. Pred Bohom platí iba Tvoje slobodné rozhodnutie. Môžeš sa slobodne rozhodnúť v Neho veriť alebo neveriť. Môj názor je, že lepšie je byť s Bohom priateľ ako nepriateľ, ale Ty máš slobodu. Nenechaj si nikým nahovoriť, že nemáš.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Viera v boha este neznamena vieru v cirkev. (vdaka panu bohu)
Cela cirkev je len o mamone a moci a vsetky zverstva co tu boli aj neboli spomenute boli pachane cirkvou.
Je to nieco podobne ako komunizmus = pekna myslienka len doj**ana ludmi ;-)


Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Presne, ale to jednoducho niektorím jedincom nevysvetlíš...
Odpovedať Hodnotiť:
 

len tak medzirecou cirkví je viac.

ja sa pripajam, som ateista(teda vlastne ani som sa nadtym nezamyslal vco vlastne verim, ale zivo po smrti urcite nie), nikomu nic nekazem nikoho nesudim podla toho v co veri.
na druhej strane ako mozes dosiahnut ocistu v chlieve? teda preco si clenom takeho chlieva? ziadna cirkev nieje bez viny. a dalej preco by mal clovek byt ztrateny ked nepresiel "vstupnym ritualom do cirkvi"? to jednotlivca od zaciatku akosi vyclenuje a ked je vacsina ludi (budem konkretny) pokrstena, automaticky je mensina akosi vyclenena alebo je nou opovrhovane (nemusi byt---> cest vynimkam). moje presvedcenie bolo neraz predmetom narazok (nie silnych ale citelnych)


Odpovedať Hodnotiť:
 

však tie modlitby sú čert ako diabol...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nephilim rising!
Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz vam napisem co sa stalo mne a mojej rodine.
zomrel mi pred nedavnom krstny otec.stalo sa to vo stvrtok a pohreb tym padom vychadzal na pondelok.ALE pan farar nam povedal ze on v pondelok nemoze koli tomu ze uci na zakladnej skole.
obrovske stastie pre krstneho bolo ze za nim nebol otec ale moja krstna bo by mal krstny civilny pohreb.
podotykam ze obidvaja krstni rodicia su resp.boli v pripade krstneho veriaci a do kostola chidili.
pohreb sme si riadne zaplatili aj pana farara.
hned na zaciatku nam nezabudol povedat ze nas brat Viktor odisiel nezaopatreny.az ma vystrelo ked som to pocul.co by k...a mal drzat hubu a krok a byt stastny ze ma prachy tak si este otvori hubu.
najvacsi klinec zahlobil ale az vtedy ked na nasom sukromnom pohrebe ktory sme si zaplatili poslal ministrantov ci jak sa im nadava vyberat peniaze od zucastnenych.

Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Smutne, takýto prístup a všetky tie tradície a obrady. Ale to sú ľudské (cirkevné) výmysly, nemôžeš z toho viniť Boha.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

je mi uplne jedno ci niekto veri alebo nie.
co ma len stve je to za aj z mojich dani je plateny tento fanatizmus.
som jednoznacne za oddelenie cirki od statu.aby si ovecky sami platili to v co veria.az vtedy by sa ukazalo kolko je vlastne VERIACICH a kolko len pseudoveriacich.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ach, keby to bolo to najhoršie a najstupídnejšie, čo je financované z mojich (a možno aj tvojich, ak nejaké platíš) daní...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

O svaty Microsoft pozehnany je plod zivota tvojho windows...
naozaj si neviem predstavit kam az ta cirkev je schopna zajst.. Jo a rad by vedel ci to len nasa alebo je v tom aj Vatikam.. Ale na druhu stranu som sa tak nezasmial uz dlho.. Mozno nas onedlho budu upalovat za diablov software alebo...?(boh vie) ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

...... to nema chybu :o)
Ja som len zvedavy, kam to az dospeje?
A chcel by som poznat ludi, co sa takto pomodlia ...., alebo radsej NIE !
Bossovia RKC sa takym niecim len priznavaju, za koho drzia svoje poddane ovecky. Myslim si, ze veriaci, aky su taky su, ale niesu rozhodne idioti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

henta modlitba je fak na smiech vsetkemu... svaty Izidor ako patron internetu, dnes som sa tak este nesulal fakt.

ukoncim to tym. nebyt nabozenstiev je na svete krajsie.
ak sa potrebujete uistovat ze po smrti existuje nieco prosim neopovrhujem tym ma to logiku. ale samotne vysvetlenie logiky v tejto veci je konflikt s ucenim preto radsej nic nenapisem :) preto verte len prosimvas nikdy nesudte nikoho podla toho v co veri!! to ma dokaze dozrat neskutocne, takych ludi rovno postrielat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako fakt haluska vacsiu kravinu som len videl ked katolici vyhlasili ze podporuju evoluciu, cim si vlastne nasrali nahlavu (asi to znamena ze boh najprv stvoril opiciaka Adama a z jeho rebra opisu evu z ktorychsa vyvinul zrejme Benedikt 16 a vsetci katolici su spokojni pohodicka ja som opiciak)...este ze som neni odkazani na ich dristy vdaka Panovi...:-D
.
.
.
.
p.s. ja som neni opica a kto si mysli ze hej tak mi je to jedna mozne je fsetko:-D

p.p.s
som naozaj velmi zvedavi ako sa modlil Tiso ked poslal 50 000 slovenskych zidov do koncentracnych taborov......
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

sry za ten pravopis neviem pisat po tme:-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

A "budiš svetlo" si neskúšal ? :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ake busis svetlo????
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://wdtprs.com/blog/a-prayer


Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem co sa vam nepaci... je to cesta pre nas veriacich ako sa ocistit od hriechov netyka sa to nikoho koho to nezaujima
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

http://www.youtube.com/watch?v=wg3pxXxhz3c

tak tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

fanatik :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podpálil pán Ježíš cirkus.
Na věčný plamen.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie som veriaci, ale výchovu mám kresťanskú a na to aby som žil v duchu myšlienok kresťanstva nepotrebujem žiadne motlitby...jednoducho sa správam a konám podľa najlepšieho svedomia. A táto motlinba čo tu vidím je podcenením tých čo veria...veď je to primitívne a pod úroveň...nechcem sa dotknúť jej tvorcov ani tých ktorí ju schválili, ale toto by ani boh nevymyslel. A načo má vlastne slúžiť....je to zas akási "barla" pre tých, čo aj tak budú surfovať kdekade, ale nadobudnú istotu že po motlitbe im bude odpustené.....nenachádzam slov...je to dehonestácia viery a zdravého rozumu.....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

http://www.youtube.com/watch?v=-HvQ8gmF_b4
Odpovedať Hodnotiť:
 

Oki mam uz len jedno otazku na nasich veriacich spoluobcanov.Ako mi prosim vas vysvetlite to ze ked boh stvoril Adama a neskor Evu tak mam taky pocit ze cele ludstvo musi byt jeden velky incest na co samozrejme cirkev neda dopustit a kazdeho kto spacha incest by polievala litrami svetenej vody a zavrhla by ho do pekla. Prosim vas uvedomte si jednu vec stale hovorim o cirkvy ale to vas veriacich neospavedlnuje sa obhajovat ze vy ste veriaci a nemate nic spolocne s cirkvou. Ako novodoby fenomen u mladych ze boh ano cirkev nie. Serete si vlastne do huby lebo jedno sa neda vylucit s druhym. Patri to vsetko pod jednu takzvanu zastitu...Proste jednoduche keby niet cirkvy nie je viera keby nie je viera nie je cirkev...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Incest bol ako nemorálny a protizákonný čin uvedený až podstatne neskôr, možno s odstupom cca 2000 rokov.

Je to aj celkom logické -potomstvo prvých ľudí bolo zrejme po niekoľko generácií v poriadku. Neskôr, keď už potomstvo pokrvných príbuzných začínalo byť geneticky deformované, bolo takéto spájanie zakázané.

Božie zákony reagujú vždy na určité objektívne nedostatky a nedokonalosti v našom svete a v ľudskom správaní. Aj ľudské zákony by mali. Napríklad, keby boli ľudia nesmrteľní, tak by neexistoval trestný čin "vražda" a ani prikázanie "nezabiješ" resp. "nezavraždíš".
Odpovedať Hodnotiť:
 

Máš čiastočne pravdu, že viera v Boha implikuje túžbu po spoločenstve s ľuďmi, ktorí zdieľajú takúto vieru, čo je vlastne už cirkev v biblickom zmysle. Ježiš povedal, že ak sa dvaja-traja stretnú v jeho mene, tak On bude medzi nimi. To je cirkev.

Ale toto sa nedá stotožňovať s ľudskými náboženskými organizáciami, ktoré sa nazývajú "cirkvi".


Odpovedať Hodnotiť:
 

tak do huby si series ty lebo cela cirkev je napadne podobna asi 20 roznym vieram pred nou a je to len remix podla nej pohanskych nabozenstiev!!! pre co su neni historici veriaci??? lebo to studovali tolko ze pochopili zmysel najrozsiahlejsej a najbohatsej firmy na svete, ktora dokonca aj porusuje pracovny zakon!!!
a boh nema s cirkvou nic spolocne, lebo kazda viera ma svojho boha!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze ked vam nepojde internet, tak nevolajte na hotline ale modlite sa k sv. Izidorovi.

vzhladom ku kvalite mnohych hotline, bude toto riesenie ucinejsie
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cirkev pouziva OpenSource, lebo 1. nie su blby 2. je to lacne 3. je to bezpecne.
Tak by mal byt diabol Windows XP a spameri keri toto vyuzivaju ako botnet.
Cize toto by to chcelo do toho zakomponovat. Potom este nie je definovane ze co kedy zacina pouzivanie internetu, mosim sa pomodlit iba vtedy ked sa moj ruter pripaja z netom alebo aj zakazdym kedy si sadam k pocitacu a otvorim nejaku aplikaciu vyuzivajucu internet protokol.
Dobre by bolo z hladiska cirkvi este vysvaetit aj nejake bezpecnejsie operacne systemy ako OpenSolaris alebo FreeBSD, ktore by mala cirkev odporucat na pouzivanie internetu a samozrejeme aj nejake tie bezpecne browsery ako firefox.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Casto sa stretavam s nazorom ze v modernej spolocnosti uz niet miesta pre Boha. Dnes uz vsetko vieme a vsetko je zname. Pred 20000 rokmi stacilo ze udrel blesk a bol to Boh - dnes vieme ze to je elektrina. Pred 2000 rokmi niekto dostal zachvat a bol prehlaseny za posadnuteho - dnes vieme ze to je epilepsia. Atd... Takze priestor pre Boha sa stale zmensuje a blizi sa den (pokial uz nenastal) ze uz ziadneho Boha na vysvetlenie neznameho potrebovat nebudeme. A vsetko co zostalo je uz len zmes nejakeho folkloru.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podla mna je to prave naopak. Vsetko co objavime a pochopime vedie vzdy iba k dalsim a dalsim otazkam. Clovek v skutocnosti vlastne nikdy nic nevymyslel ani nemoze zmenit. Iba sa tak pozera okolo seba do prirody a ked sa pozera dost dlho tak obcas je schopny nejaky ten prirodny zakon popisat, zdokumentovat a dalej vyuzit. To ze vieme zistit AKO veci funguju nedava odpoved na to PRECO tak funguju, NACO su tu a ODKIAL sa to vsetko vzalo. Uz nehovoriac o tom ake nekonecne tazke je vybudovat takyto komplexny a fungujuci system. Takze toho neznameho nad cim sa mozme divit naopak stale pribuda.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Velmi smutny je zaciatok filmu Zeitgeist kde niekto tvrdi ze nabozenstvo a viera su uz dnes irelevantne. A ci hladanie zmyslu zivota a existencie, preco a naco tu sme, to je irelevantne? Pretoze mame internet a mobilne telefony? Vsetky nezname tohto vesmiru su uz vyriesene?
Staci uznat ze clovek ma velmi daleko od toho aby bol panom vesmiru, stipku pokory, a tak sa da najst skutocny pokoj. A pritom kludne mozem skumat jadra atomov alebo dekodovat DNA.
Modlitba je nastroj ako si pripomenut spravne zivotne hodnoty. Lebo clovek je tvor zabudlivy a omylny a velmi casto zabuda na to co je spravne a co by mal alebo nemal robit. Niekedy na to zabudne hned ako vyjde z kostola. Preto si myslim ze nie je na skodu obcas si dat pauzu na 10 sekund a porozmyslat nad tym co sa prave chystam urobit alebo povedat. Ved nakoniec, vsetko stoji a pada na slobodnej voli jednotlivca.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

ja nevladzem hehehehe. No magoriada....
Odpovedať Hodnotiť:
 

na internet maju modlitbu a to existuje ani nie 20 rokov...ale modlitba na jebacku pred svabou nincsen, a to je tu odpradavna =)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dobry den, priatelia. Pozorne som si precital cely clanok, aj vsetky Vase pripomienky. Nenasiel som v tom clanku nic take, co by si zasluzilo taku stiplavu kritiku. Ked sa niekto pomodli pred dalekou cestou, je to OK, ved je to jeho viera (krestanska ci moslimska alebo ina). Kto sa nemodli, tiez je to OK, veri v neexistenciu Boha. Vari potulky po internete nie su len taka jedna cesta? Iba od nas zalezi, ci ta cesta vedie do oazy pokoja alebo do priepasti, kde je len hnev a nenavist... Peace 2U.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

v prvej chvili som si povedal ze preboha to co? a potom som si uvedomil ze vytvorenie modlitby je z ich strany celkom logicke a pochopitelne..sa modlia pred spanim v kostole pred jedlom atd.. takze preco nie ked du na net..
btw 90 percent komentarov tu stoji za ....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Páči sa mi, ako tu niektorý ľudia hovoria o tom, že viera je pre ľudí s nízkym IQ, teda ľudia si potrebujú vytvoriť nejakú imaginárnu predstavu, v ich neprospech netvrdil by som tak, stačí si prečítať výroky slávnych vedcov a géniov, ako napríklad : ISAAC NEWTON, BLAISE PASCAL, ALBERT EINSTEIN a pod... pričom zistíme že tvrdili úplne niečo iné a ak by malo platiť to, že viera je len pre ľudí s nízkym IQ, tak si výsledok domyslite sami...
stačí pozrieť stránku s výrokmi ako aj s uvedenými autormi :
http://sk.wikiquote.org/wiki/Boh
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Radsej som to nedocital a hned som to scrollnul na komentare. Cirkev je jedno hnusne spolocenstvo odjakziva pachala zlo-nastroj moci. fanatici ktory nevedia hladat sami seba uprostred klamstva. Len si verte modlite sa k tomu co vam tak vela pomaha-Myslim ze nieje dovod preco verit ze existuje, keby existoval a bol by taky vsemohuci a milosrdny nebolo by tolko nezmyselniich modlidieb.. ako napr aj tato. serem na boha- bo on sere na mna ak vobec existuje . krestanstvo je omyl ako skrotit cloveka a ovladat jeho mysel.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

aky to je jednorodeny syn :-O
aky je dvojrodeny? myslim ze to malo byt bud prvorodeny abo jediny :D:D:D
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Jednoducho nemam slov na toto... Da Vinciho kod si precitajte vsetci a pochopite,co je to krestanstvo !
:D:D:D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Prečítaj si malého princa a budeš vedieť riadiť lietadlo.
Da Vinciho kod je rozprávková kniha.
Keď človek prečíta jednu knihu ťažko rozozná čo je dobré a čo je rozprávka.
Odpovedať Hodnotiť:
 

uvedomujete si, ze robite to co ludia pred 100 rokmi?
vy tu kvoli nejakej modlitbe robite slovnu VOJNU medzi sebou.
Pravdaze, kazdy ma pravo na svoj nazor... nikomu to neberiem.
Ale co tak sa vykaslat na to ci sme veriaci alebo nie. Kazdy nech si pozrie na nete co sa mu paci. A ci sa aj pri tom pomodli, tak to uz nechajme na dotycneho.. mozno mu to nejako pomoze.
Aj tak sa raz zideme v jednej posteli :)
vsetky prajem mier na dusi a skveli zivot so "svojimi pravidlami"
Odpovedať Hodnotiť:
 

amen
Odpovedať Hodnotiť:
 

nehadajme sa, ale budujme spolu lepsi zajtrajsok :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Budovať a brániť socialistickú vlasť buď pripravený!
Odpovedať Hodnotiť:
 

tato diskusia je este stale aktualna ja zomrem.
Chcem povedat svoj nazor dufam ze ma tu nikto nenazve ko....
alebo dacim inym co som si mohol vsimnut v celej diskusii.
Viete to o cirkvi a bohu a krestanstve ja verim ze nieco je a s krestanstva som si vybral len to dobre a to zle som nechal tak.Nesom bezchybny clovek klamem aj som ukradol daco podvadzam som spina jednym slovom povedane ale kazdy sme nejaky a ja si priznam ze byt alebo nebit vieri a krestanstva aj tak by som bol taky aky som.
PS:Verim v boha neverim v cirkev(akukolvek)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bolo by mozno na Zemi lepsie, keby sme sa prestali starat este aj o to, kedy sa kto modli a kedy si kto honi. Co je nas do Boha po tom? A preco si to do Pekla dovolujeme sudit, ci je to spravne alebo ake? Ja neodsudzujem, aby ste Vy neodsudzovali mna a mam v <> ci Jezis Kristus vobec niekedy existoval. Kto mi je sympatickejsi, ci ten kto veri, alebo ktory neveri? A zase niekoho sudit, vlastne sam seba ci budem milovat alebo nenavidiet? Kolko veci nam vadi na nasich rodicoch, kamaratoch a znamych a hned nehovorim ze su to kokoti. Ved skusil by som, asi by ma prestali mat radi. Tak preto nie je ziadne riziko naucit sa spravat podobne aj k nasim nepriatelom a uz vobec sa toho netreba bat, pretoze riziko ze nas prestanu mat radi aj nasi nepriatelia je minimalne)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vsetci ste chuji, len ja som KOKOT !
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:

Pridať komentár