|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
konecne SP3
Od: ----
|
Pridané:
29.7.2009 15:09
Konecne je tento Vista SP3 pouzitelny :P
|
|
Re: konecne SP3
Od: PCnityIII
|
Pridané:
29.7.2009 16:01
Ja vam nerozumiem... Kradnete SW skaredemu MS a mozno si myslite aky ste machri.
Ale MS presne toto chce! Nic si nepraju viac na svete ako 100% trh ovladnuty MS Win platformou.
GNU/Linux je vo viacerych ohladoch (okrem hier a par malickosti) lepsi a je free aj v zmysle zadarmo. Chyba ten adrenalin pri crackovani? Co? :)
|
|
Re: konecne SP3
Od: xzy
|
Pridané:
29.7.2009 16:34
Mas pravdu len z casti. 100% trhu este neznamena, ze aj vsetky kopie budu legalne. Mne je jedno, od koho mam soft. Ak mi vyhovuje, som ochotny zan zaplatit. Ak mi nevyhovuje a tlaci ma do toho trh, pouzijem verziu kraduteho WIN. Takze... Kupovat ho nebudem, aj ked mam tu moznost kupovat legalne a nekradnut. Proste len z principu!
|
|
Re: konecne SP3
Od: tester123132
|
Pridané:
29.7.2009 16:37
keby si nahodou dostal pokutu 10 000 eur len tak z principu tak nepovedz ani skaredeho slova potom .. ale to silno pochybujem
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
29.7.2009 16:42
Problem je v tom, ze ti, co si kupili Vistu sa citia okradnuti, pretoze musia kupovat dokoncenu Vistu verzia 2, za ktorej vyvoj vlastne zaplatili. Keby aspon dlhsie trvala ta akcia W7 za polovicu (50e). :(
|
|
Re: konecne SP3
Od: Deer
|
Pridané:
29.7.2009 19:38
To je iba tvoj pocit, alebo to mas statisticky overene?
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
30.7.2009 9:09
Overene, cez poll na forach a pod, spytaj sa kohokolvek, kto kupil Vista, cize Slovakov nie. ;)
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
29.7.2009 22:37
NIK TA NENUTI KUPOVAT/POUZIVAT..Kradnes z vlastnej iniciativy, tak sa tu neschovavajme za SPx dobre?
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
30.7.2009 9:08
Vsetko mam orig, hry, filmy aj OS, ale dat trojmesacnu vyplatu za W7 je privela.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: cinko
|
Pridané:
30.7.2009 9:25
fakt by som nechcel mat tvoju vyplatu...
|
|
Re: konecne SP3
Od: tester1221546
|
Pridané:
30.7.2009 9:36
ja podpis pri tvojich komentaroch
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: cinko
|
Pridané:
30.7.2009 9:38
narozdiel od teba som tu registrovany a za tym co poviem si stojim a nevymyslam si novy nick zakazdym ked nemam co povedat...
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
30.7.2009 9:40
Z kerej mastale si ty vyliezol, sedliak?
|
|
Re: konecne SP3
Od: tester13214546
|
Pridané:
30.7.2009 9:54
pise sa z "ktorej", takze sedliak si nakoniec ty
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
30.7.2009 12:01
Kerej rite, kerej mastale, ... stary znamy hovorovy (narecovy) vyraz pochadzajuci z juhu slovenska hojne vyuzivany aj v najvacsej slovenskej dedine.
|
|
Re: konecne SP3
Od: ?????????
|
Pridané:
31.7.2009 21:37
o com to hovoris? Akoze, ked si kupim PSP, neskor si musim kupit PSP slim? Alebo ked si kupim iPhone, potom si musim kupit iPhone 3G ? a potom 3G S?
A hej, tym, ze som si kupil iPhone, som vlastne zaplatil za vyvoj iPhone 3G, ci?
|
|
Re: konecne SP3
Od: siirii
|
Pridané:
29.7.2009 16:41
Dobre, že si vieš to kradnutie obhájiť aspoň pred sebou samým, to je dôležité...
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: hm?
|
Pridané:
29.7.2009 23:54
pekne :)
|
|
Re: konecne SP3
Od: hohiha
|
Pridané:
29.7.2009 17:54
ale ide tam ide o to ze napriklad na strednej skole sa pouziva nelegalny OS co je uplne bezne.
skola ma napr. 600 - 700 ziakov a maju robit napr. rocnikovu pracu. tym je tych 600 - 700 ziakov "prinutenych" kupit si windows + office. rucim za to ze minimalne ti 50-ti z nich si ten win + office kupia. a to bohate staci.
a druhy priklad urady. ako standardne formaty sa u nas pouzivaju *.doc subory (bohuzial, pretoze *.doc ani standard nie je). ak chcete takyto subor otvorit potrebujete win + office. na uradoch sa da dost tlaciv odovzdavat uz aj v elektronickej forme ale pravdaze iba v *.doc formate. a to len kvoli tomu ze na obecnom urade na 1 pc ktory ma sekretarka je kupeny legalny win + office. a preto by si 5 mil slovakov malo tieto dva softy kupit kupit.
a uplne zbytocne 100 percentna nahrada je openoffice a pouzivat *.odf format ktory je aj standard na rozdiel od *.doc
toť moj nazor :D
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
29.7.2009 18:25
len upresnim, kvoli .doc suboru nemusis kupovat Office,ale staci tebou spomenuty openoffice :)
|
|
Re: konecne SP3
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
29.7.2009 21:19
Urcite OO nieje 100% nahrada za Office, ja som OO pouzival cca mesiac, bo sa mi nechcelo instalovat office, ale praca v OO bol uplny nezvyk, zvastne rozhranie, pre mna to zrovna nebolo user-friendly a ako plnohodnotna nahrada sa mi to nezdalo..
tot moj nazor
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
30.7.2009 9:14
To je cena za ciste svedomie, ale je pravda, ze doma pouzivat OO a v praci MO je dost neprakticke a v praci ti nedaju licenciu MO zdarma.
|
|
Re: konecne SP3
Od: vsevedko
|
Pridané:
30.7.2009 9:57
vsetko je vec zvyku.
mne sa lepsie robi s oo a tak ho aj pouzivam vo firme, ktora vsetko pcha do doc/xls ;D
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
30.7.2009 13:17
štát kupuje do úradov MO, namiesto toho,aby šetril... no bežní človek doma si radšej naištaluje cracknutý MO alebo OO,bo je aspoň trošku múdry a chce ušetriť na čom sa dá... no nie?
A prečo sa obúvate do ludí,čo nemajú originál Win? Veď to je osobná vec každého z nás, a kto na to má,alebo je podnikateľ a je možnosť že ho prídu skontrolovať, nech má aj originál! :) Ostatní mu to doprajú :D
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: cinko
|
Pridané:
30.7.2009 13:19
takze ukradnut OS s odovodnenim ze je drahy je ok? takze ked ukradnem iPhone, Mercedes alebo uplne cokolvek co sa mi zda drahe tak to je tiez ok?
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
30.7.2009 15:51
Pri kradnuti softu nevznika materialna skoda a ani financna, pretoze ten clovek by si to nemohol kupit, ale vdaka pouzivaniu kradnuteho softu sa o ten soft zvysi zaujem a tym sa zvysia zisky, cize z toho profituje zlodej aj majitel.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: cinko
|
Pridané:
30.7.2009 16:18
nemyslim si ze mas pravdu... zvysi zaujem? ako prosim ta? ked ten soft clovek ukradol tak uz ho ma a ked vide nova verzia tak ju ukradne znova...
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 18:05
nie vzdy.niektori pouzivatelia hlavne s prechodom na vistu novy OS kupia.lebo microsoft zacina stale viac kontrolovat a stale menej ludi si to vie cracknut
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: cinko
|
Pridané:
31.7.2009 9:24
"pretoze ten clovek by si to nemohol kupit,"
takze XP si nemoze kupit ale vistu uz ano???
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
31.7.2009 9:47
niektory ludia si to nepotrebuju kupit lebo su obklopeni takymi.ktory maju len warez.
to sa stalo ujovi npr.
on si kupil XP
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: mswindows
|
Pridané:
30.7.2009 17:36
Ale áno, vzniká škoda, firma si platila programátorov, keď nepredá ani jednu kópiu, odkiaľ ich vyplatí? Viem že napr. Microsoft má o zárobok postarané, ale keby si každý kúpil originál soft, mohli by za tie peniaze zaplatiť napríklad ešte jeden-dva tímy technikov, ktorí by poriadne vyriešili niečo v bezpečnosti...
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 18:03
chapem co s tym co ches povedat.
ale neschopnost vytvorit po ta dlhej dobe bezpecny OS je uz mozne vysvetlit len ako umysel.chces bezpecnost?kup si antivirak.
keby chce microsoft spravit OS bezpecny ako solaris, gnu/linux alebo freebsd tak to spravi.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: mswindows
|
Pridané:
30.7.2009 19:03
Čo sa týka bezpečnosti, všetko sa dá obísť a bude sa dať obísť, takže to je márny boj. Ide aj o to, že napr. Windows je najpožívanejší, to musíme uznať, preto sa všetci "hekeri krekeri" zameriavajú naň. Linux tiež nie je 100% bezpečný, ale ten je ináč založený ako Windows, takže tam škoda kecať.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 20:21
to si nemyslim ze linux je bezpecny preto lebo ho pouziva malo ludi.to mozes povedat aj o Mac OS potom.win je tak deravy a najhorsie je na tom ze casto chyby ignoruju aj ked ich na ne upozornili.
a linux je na vecsine serveroch a Mac OS pouzivaju hlavne profesionaly a bohatsia vrstva a ty su vyhodnejsy ciel
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: mswindows
|
Pridané:
30.7.2009 20:42
o tom linuxe myslím že nikto z nás veľa nepovie, určite sú v ňom nejaké chyby, keby bol používaenjší určite sa dačo nájde, Linux je ale z iného súdka
Myslim ze kto pouziva linux alebo MacOS, tak urcite nerobi s pocitacom prvykrat, takze takych velmi nikto neoserie, vedia si davat na seba pozor. Ale kedze Windows je na vacsine PC, raz za cas sa podari obycajnemu uzivatelovi, ktory nema sajnu o "hrozbach internetu" ukradnut nejake citlive udaje, takze myslim ze taki su jednoduchsi ciel, a mozno aj vyhodnejsi.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 23:05
nic ale nemeni na ich neochote opravit uz nikolko mesiacov az pomaly rokov ohlasene chyby.a s tou odlisnou strukturou mas pravdu.vdaka odlysnej strukture administracie a hesiel je vyssia bezpecnost
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
29.7.2009 22:29
Nikto ti ho neberie, i ked je podla mna zvlastny, az nezvycajny :)
Slovenske skoly maju pokial viem od MS velmi vyhodne licencne podmienky (pre komercnu firmu je vyhodne vychovat si buducich pouzivatelov produktov uz na skolach). Platia ich v istych licencnych intervaloch. Na ziadnej skole nie je 100% miera informatizacie (az na par vynimiek s 10 ziakmi na celej skole :-)). Skoly, najma stredne disponuju jednym, potazme dvoma labakmi s 30-40PC? Cize tvoj dohad o 600-700 licenciach pre skolu je ciry nezmysel. Okrem toho, studenti mozu zadarmo vyuzivat instalovane produkty. Je plne v kompetencii ucitela informatiky, co a ako ziakom sprostredkuje. To nie je politika korporacii, ale ucebne osnovy, ktore neuprednostnuju tu ktoru platformu. Na vysokych skolach so zameranim na informatiku sa studenti stretavaju s oknami len zriedkavo.
|
|
Re: konecne SP3
Od: Maxos
|
Pridané:
30.7.2009 8:29
Este ze moja DP bola pisana v C# :) A zabudol si povedat ze MS ma zmluvy s vysokymi skolami teda aspon ZU mala islo o MSDN Academic Alliance Program kde mas skoro vsetko SW a OS ako student zadarmo.
|
|
Re: konecne SP3
Od: vsevedko
|
Pridané:
30.7.2009 9:59
studenti ano, ale skola, cize vlastne stat, za vsetko pekne zaplatili ;)
pozri s podmienky ms select a bude ti z toho zle ;D
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
30.7.2009 10:08
Co ta viac hneva, ked idu tvoje dane na ciganov, alebo do skol na nakup softveru?
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 18:06
radsej keby to islo na vymenu 25 rocnych a starsich knich.na rozvoj sportu aby sa sportoviska neburali ale stavali.
|
|
Re: konecne SP3
Od: pampalinix
|
Pridané:
30.7.2009 8:34
cenove podmienky prew skoly su tu: http://www.svsba.sk/index.php?id=softver#ceny
ale aj to je dost pre skolu, ktora ma napr. pri tych 40 PC
co sa tyka ucebnych osnov, nie su spominane konkretne produkty (hovorim za ZS). len okruhy ako textovy ci tabulkovy editor.
zaklady sa daju zvladnut aj v alternativach. len to stoji na ucitelovi informatiky ci bude ziadat ziadat skolu o par tisic a ziakov nauci len "klikat" alebo nauci ziakov princip prace s editorom a pritom ich nauci rozmyslat.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
29.7.2009 22:53
Perforacia ofce na uradoch tu uz bola pretriasana x-krat. Ktora spolocnost moze svojim produktovym portfoliom konkurovat MS? Vie pre kancelarsky balik poskytnut skolenia, profesionalny support, interoperabilitu so serverovymi produktami a dalsie benefity? Sem s nou, lebo ja ziadnu nepoznam. Btw na otvaranie doc dokumentov nepotrebujes plny MS Ofce. Staci ti bud wordpad, alebo OpenOffice. Samozrejme nie som zastancom proprietarneho softveru jednej spolocnosti, ktora nas istym sposobom nuti pouzivat skrz urady svoj softver. Ale zial, neviem ako to zmenit.
No a k poslednemu, open office NIKDY nebude 100% nahradou MS Office. Kapacity vyvojarov OO su uplne v inom scope, ako kapacity MS.
|
|
Re: konecne SP3
Od: Domer.PDO
|
Pridané:
30.7.2009 9:10
Vie pre kancelarsky balik poskytnut skolenia?
ano
profesionalny support?
ano
interoperabilitu so serverovymi produktami?
90% uradov na Slovensku ani netusi, ze nieco take existuje
a dalsie benefity?
ano
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
30.7.2009 9:35
Firma "ano sro"? Aky support? Fora na internete?
Skolenia? V skoliacich strediskach Gopasu? Ci kde?
90% uradov netusi o interoperabilite ...
Podlozis toto tvrdenie nejakou statistikou?
Ake dalsie benefity?
|
|
Re: konecne SP3
Od: rastos
|
Pridané:
30.7.2009 10:47
> Vie pre kancelarsky balik poskytnut skolenia, , profesionalny support, ...?
Človek má pocit, že tie úradníčky musia byť v jednom kuse na školení. Strašne rád by som videl zoznam požiadaviek na technickú podporu, ktoré riešil takýto profesionálny dodávateľ - za jeden úrad a jeden rok.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 18:09
prechod z office 2003 na office 2007 je pomaly tazsi ako prechod z office 2003 na openoffice
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
29.7.2009 23:03
Este ma napadlo ...
Cestou moze byt pomerne zdlhavy proces vychovy, co ale znanmena zacat uz na skolach. Ucitelia informatiky musia mat dostatocnu motivaciu ist ucit, co moze pomoct zmenit terajsi stav. Lenze kolko studentov informatiky pojde naozaj ucit? 2-3%? (Ze som optimista? :-)) Nie .. radsej pojdu do sukromneho sektoru a potom uz len budu nadavat na MS, ze ma majoritu. Chyba je v celom systeme a v podtstate aj v nas. Kto z tu diskutujucich a nariekajucich spravil nieco preto, aby sa na uradoch nekomunikovalo skrz doc?
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: THOMAS
|
Pridané:
30.7.2009 0:12
Až na to že to že vyžadujú .doc by vyžadovať ani nemali
Podľa Výnosu Ministerstva financií Slovenskej republiky z 8. septembra
2008 č. MF/013261/2008-132 o štandardoch pre informačné systémy verejnej
správy a Metodického pokynu k výnosu Ministerstva financií Slovenskej
republiky z 8. septembra 2008 č. MF/013261/2008-132 o štandardoch pre
informačné systémy verejnej správy nepatrí formát doc. k povoleným
textovým súborom.
http://tinyurl.com/lzd7qx
http://tinyurl.com/lxuvu5
|
|
Re: konecne SP3
Od: pampalinix
|
Pridané:
30.7.2009 8:23
ale to by sa museli aj pani ucitelky informatiky naucit nieco ine ako len klikat na ikonu s modrym W a hovorit ze na spracovanie textu sluzi word a nie textovy editor.
|
|
Re: konecne SP3
Od: ????????
|
Pridané:
31.7.2009 21:42
Chodis na skolu, kde nemas PC a preto si musis kupovat vlastny? To je problem studenta, ze nema PC a nechce sa mu robit praca v skole.
doc sa da otvorit aj cez openoffice, dokonca aj online na webe, aj na MS office na linuxe, keby si chcel.
Skola by mala mat legalny software, aj keby mala mat MS office, tak multilicencia nie je enormne draha a ako windows by stacilo XP.
|
|
Re: konecne SP3
Od: pampalinix
|
Pridané:
30.7.2009 8:18
preco kradnem software? pretoze nekradnem.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
30.7.2009 9:39
Vtipne, avsak smutne +?
|
|
maniaci
Od: 2Maxim
|
Pridané:
31.7.2009 7:17
Takže proste z princípu ho sprosto ukradneš, však?
A aké máš auto? Proste z princípu bude kradnúť niekto stále len to Tvoje, čo Ty na to??
|
|
Re: maniaci
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
31.7.2009 9:49
pleties jablka a hrusky.ty nemas v PC ziadnu hdbu a ani filmy s bearshare alebo inych podobnych zdrojov
|
|
Re: konecne SP3
Od: N0R8Y.
|
Pridané:
29.7.2009 16:02
Podla mna je podobnost medzi W7 a Vistou je ako 2000 s XP. Vista podla vzoru W2000 padne coskoro do zabudnutia. S tym rozdielom samozrejme ze W2000 bolo nieco dobre, kym sa to o Viste povedat neda..
|
|
Re: konecne SP3
Od: tester123131
|
Pridané:
29.7.2009 16:40
este ze fungujem na viste a nemam s tym ziadny problem. som max spokojny a v nicom ma to nebrzdi. mozno si to len nevies nastavit alebo robis veci na PC co ja nie ..
|
|
Re: konecne SP3
Od: palgym
|
Pridané:
29.7.2009 16:58
skor tipujem, ze s inymi operacnymi systemami si sa hlbsie nezaoberal, takze s Vistou si nadmieru spokojny...
Vista je pekna a TO JE VSETKO.
Windows 7 je dizajnom Vista a spolahlivostou XP.
|
|
Re: konecne SP3
Od: Deer
|
Pridané:
29.7.2009 19:43
"Vista je pekna a TO JE VSETKO"
Hmm a teraz tu o karkulke.
Neviem ci to ma zmysel vypisovat, ale VISTA vylepsuje:
- I/O scheduler
- oddeleny graf. susbsystem od kernelu (velmi dolezite!)
- vyrazne upravy process scheduleru (lepsia podpora CPU so zdielanou L2 cache - C2D a pod CPU)
- UAC (konecne rozmny sposob ochrany)
a mnoho dalsich kravin, kvoli ktorym sa na predpotopne WinXP nevratim.
|
|
Re: konecne SP3
Od: Deer
|
Pridané:
29.7.2009 19:47
Zabudol som dodat
- vylepsena sprava RAM a memory managment vseobecne
pretoze tak drbnuty memory managment co je vo WinXP, nebol snad ani v Linux 0.01
|
|
Re: konecne SP3
Od: weaweqw
|
Pridané:
29.7.2009 20:53
vylepsena sprava ram akoze zabere 2x viac ?
ako UAC je implementovane uplne na prd tak ze kazdy si ho radsej vypne, sprava ram 700 mb miesto 200 neni moc vyhoda, cpu som si nevsimol ziaden rozdiel, disk makal furt aj ked nebolo nic spustene... jedine "plus" su eyecandy a DX10 co som si vsimol
fakt skvela praca a uplna dokonalost oproti xpcku a inym systemom
|
|
Re: konecne SP3
Od: ...
|
Pridané:
29.7.2009 21:36
presne tak, keď má človek 1 GB RAM tak prečo musí Vista využiť až 700MB oproti 200MB pri XPčku? Nie? Ja potrebujem mať 800MB RAM zbytočne, šak RAM je lacná, to si ju rovno môžem vytiahnuť a položiť na stôl aj tak ju nepotrebujem keď mám XP ktoré zhltne iba 200MB... Ale to keď sa ti program spúšťa z HDD namiesto z RAMky (prefetching) tak to určite urýchli jeho otvorenie... Som zvedavý ako dlho by sa otváral Outlook 07 na XPčku, teraz na mojom starom Celerone a na Viste mu to zaberie až 3 sekundy :((
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 21:52
Toto niekto nepochopi nikdy. Neviem kedy vznikol tento fenomen, ze treba mat co najviac RAM a co najviac jej musi byt volne. Na ktoreho andela je tam ta pamat? Aby bola volna? Naopak, ja ziadam aby OS jej vedel vyuzit co najviac a co najlepsie.
Nehovorim o pamati, ktoru zhltne OS na svoj vlastny beh. Toto je vsak problem, pretoze ludia si nedokazu oddelit co je co. A vysledok? Vista je zla, lebo zerie vela pamate... :-)
|
|
Re: konecne SP3
Od: malymato
|
Pridané:
29.7.2009 21:42
toto nepochopim... naco ti je ta ram nevyuzita? si spokojny, ked ti os berie 200MB a ty mas volnych okrem toho 2GB? a kym sa v exploreri preklikas k dvom adresarom, tak prejde 30 sekund...
ak chces, mozes si spravovat ram sam... kup si 256 MB pamate a ked budes chciet spustit photoshop, pridaj dalsi 1GB modul, ked dokoncis pracu, tak ho zasa vytiahni...
ked je ram volna, treba ju vyuzit a zvysit vykon.. ked ju potrebuje ina aplikacia, nie je problem ram uvolnit
|
|
Re: konecne SP3
Od: hgfdsf
|
Pridané:
29.7.2009 22:23
problem je v tom ze sa neuvolni...
ide o to ze vista zaberie tych 700 mb uplne zbytocne a vibec sa to neodzrkadli na vykone cize ked spustim aplikaciu co zabera 500 mb na 1 gb ram na viste bude 100% + 200 mb na swape a na xpcku bude 700 mb zabratych
keby to bolo tak ako pisete nepoviem ani slovo problem je ze to tak neni a akonahle sa 1 mb swapuje rychlost klesa na 2% povodnej
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 22:31
Odpoved je inde - hlavu do zveraku treba dat tomu, kto sa snazi narvat Vistu na 1GB RAM. Takisto tomu, kto by rval XP na PC s povedzme 4 alebo 8GB RAM. Chapeme?
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
29.7.2009 22:41
najhorsie na tom je to, co som pisal nizsie, ze mnohi vyrobcovia notebookov narvali vistu na 1GB RAM. Priatelka ma taky nb od toshiby. Ked spustila FF, k tomu hudbu a este pisala bakalarku vo worde, fyz. pamat sa zaplnila na max a pomohol len tvrdy reset. A to nemala v pozadi spustene ziadne zbytocne programy. Minuly week som tam nahodil xp, lebo inak sa uz nedalo.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 22:45
Ano, ludia su schopni robit psie kusy. Na okraj, co zralo viac pamate? Vista ci FF? :-)
|
|
Re: konecne SP3
Od: fvdyc
|
Pridané:
29.7.2009 22:53
njn ff so svojimi 50mb(<100mb aj pri vytazeni) zabere 50x viac ako vista s 700MB-1GB
proste milujem ludi co obhajuju vistu kecmy ako "tak si dokupim 4gb ram" "to ine programy robia" "to nie je na skodu ze bere bezdovodne o 500 mb ram viac ako ktorykolvek iny os" "vista je super lebo mi funguje na pocitaci za 2000€ aj ked som neskusal iny OS tak je super"
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 23:07
Kto tvrdi to co popisujes si zasluzi po usiach. Ak si niekto ide kupovat novy HW len preto, ze akykolvek novy OS ma problem s jeho sucastnym je zrely na chocholusika. Spravny postup:
- chcem robit to a to na urcitej urovni=ciele (grafika, audio, hry) > aky HW na to potrebujem?
- vyber HW
- aky OS je pre mna v tejto chvily najvhodnejsi?
- vyber OS (spatna vazba na mnou pozadovany software)
|
|
Re: konecne SP3
Od: tesadsd
|
Pridané:
30.7.2009 8:37
ak chces robit grafiku a hry na stale tej istej urovni tak zrejme nekracas s dobou a nevies o co ide vo svete .. ale chapem, niekomu sa doteraz paci lozit po stromoch ale niekto sa radsej preplava po vesmire ;)
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 9:02
Nerozumiem ti.
|
|
Re: konecne SP3
Od: ja.
|
Pridané:
30.7.2009 11:25
Basnik chcel povedat, napr. nemozes ostat na urovni 3D Studia R3, ktore bezalo na 486 s 8 MB RAM, pretoze tvoji zakaznici/zamestnavatelia/ktokolvek ti plati plus konkurencia ta tlacia do zvysovania urovne tvojej prace, teda z casu na cas musis upgradnut svoje nastroje a tie ta potlacia k upgrade hw a OS.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 16:34
To som pochopil, avsak nerozumiem ako to suvisi s tym, co som napisal ja, pred "basnikom" resp. ako sa to prieci mojmu postupu vyberu.
|
|
Re: konecne SP3
Od: tester11564645
|
Pridané:
30.7.2009 21:58
v podstate som s tebou suhlasil len to tak nevyzera na prvy pohlad :P
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
29.7.2009 23:01
:) to je nepodstatne, ja som pracoval s operou alebo chrome a robilo to to iste
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
29.7.2009 22:55
zo zaciatku dokonca boli aj NB s 512MB RAM, to bola este len ta prava tragedia:)
|
|
Re: konecne SP3
Od: hgcfxc
|
Pridané:
29.7.2009 22:46
64bit nadstavbu na xp nepozname ?
btw napriklad taky notebook ktory kazdy 1,5. ma OEM vistu ci chce alebo nechce(ok tak rok-dva dozadu boli 1gb notasy s vistou)
a zase to neriesi ze tych 700 vs 200 mb tam bude ci mam 512 mb ram,16GB ram ci pouzivam iba OS alebo pouzivam 1gb ram program alebo pouzivam 20 programov co dokopy zaberu 5 gb ram proste tych 500 mb ram navyse nema absolutne ziadne opodstatnenie co aj dokazuje win 7...
pointa je v tom ze vista za 6 rokov vyvoja nepriniesla nic take co by stalo za upgrade... a win 7 je akurat optimalizovana vista s dockom(pre bezneho pouzivatela) a ludia im to stale zeru...
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 23:20
Pozname, nepouzivame, pretoze je to jeden velky paskvil (Win2003server obahateny a multimedia), vysledok=problemy v mnohych oblastiach.
Vista priniesla velmi vela, pravda vsak je, ze su to veci nie celkom pre beznych uzivatelov. Nie kazdemu bezi 6 VM strojov, koduje video, pozera TV a 15 dalsich veci pritom pozaduje okamzite odozvy systemu, nie kazdy potrebuje jednoduchsie spravovat procesy, generovat reporty ci sledovat resource/performance monitor. Nie kazdy potrebuje MediaCenter, DX10...a pod.
Vista konecne priniesla kopec veci pre PRO sferu, v ktorej vsak az tak vela ludi neplava.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
29.7.2009 23:34
ten DX10 nejde na XP len pre to lebo to microsoft chce
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 7:58
DX10 je len jedna (malo podstatna vec). Navyse, poznas vsetky zavislosti na ostatnych komponentoch? Preco by mali investovat do vyvoja a uprav kodu pre 8 rokov stary system?
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 9:09
myslim si ze by nebol problem to spravit aj pre XP.zas len tlacili ludi ako sa len dalo aby kupili vistu
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 9:25
Tlacili? Ved predsa ked nieco nechces tak si to nekup. Kto ta tlaci? Ak sa objavi nova ponuka, neznamena to predsa, ze musis...ale mozes. Nic viac.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 18:13
no microsoft je odbornik na natlak.ci uz to ze nepodporoval DX10 na XP aj keby to bolo mozne aby ludia kupovali vistu.alebo zavedenie docx v office 2007 ako standart pre ukladanie aby si firmy s office 2003 kupili novy.nieje to priamy natlak ale stale je ho dost citit a to vo vsetkom
|
|
Re: konecne SP3
Od: m44
|
Pridané:
30.7.2009 9:12
lebo ho stale pouziva vacsina? :) ale biznis je biznis. radsej neinvestuju a pockaju az uzivatelia koli hram zainvestuju aj do ich noveho os - na ktory by inak nikdy nepresli.
nastastie tych directx10 only hier nebolo vela (ak vobec nejaka?)
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 9:22
Vacsina sa vozi na starych skodovkach a klimu do nich tiez nezacnu robit len preto, ze ich pouziva vacsina...Ani do stareho CRT ti nedaju DVB-T, len preto, ze ich pouziva vacsina.
Ak by pokrok mal zavisiet od toho ako to citi vacsina, zacali by sme cuvat.
|
|
Re: konecne SP3
Od: m44
|
Pridané:
30.7.2009 10:44
hrusky a jablka...
btw. ked si zato zaplatis, tak aj do starej skodovky ti namontuju klimatizaciu.
komu by si mal ale zaplatit za dx10 pre xp, ked microsoft sa k tomu nema?
uz aj keby som si kupoval nove auto, tak:
-bude bezpecnejsie
-bude mat nizsiu spotrebu
-moje stare auto je uz fyzicky opotrebovane
vidim vyhody noveho auta.
preco si vsak kupovat novy os, ked neobsahuje ziadnu must have ficurku oproti predchadzajucemu?
ako paka na zakaznika moze pomoct prave ten directx. a nehovor mi, ze to nie je natlak... oni vedia, ze si to mozu dovolit, preto to robia.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 16:42
Este raz, kto ta nuti si kupit nieco novsie? Nikto. Tak tu netaraj o natlaku.
"preco si vsak kupovat novy os, ked neobsahuje ziadnu must have ficurku oproti predchadzajucemu?" Mas na mysli konkretne Vista vs XP? Tak to ta zastavim. Skus zacat tu: en.wikipedia.org/wiki/ Features_new_to_Windows_Vista
Ak ti vacsina nic nehovori (vacsine nebude), nemas pravo sa vyjadrovat. Ak hovori - tvoj komentar je nezmyselny.
|
|
Re: konecne SP3
Od: m44
|
Pridané:
30.7.2009 17:30
pozeral si vobec ten link co si sem hodil? skutocne som to presiel, ci mi nieco neuniklo, ale... new fonts, popripade Windows Flip and Flip 3D? :D icons mozno. nic z toho co je tam vymenovane nie je pre mna "must have".
inak mi unika o com sa tu hadame. ty si vazne myslis, ze dx10 nie je pre xp, pretoze je to stary system? nie je za tym snaha popostrcit uzivatelov, aby si kupili novy?
|
|
Re: konecne SP3
Od: ja.
|
Pridané:
30.7.2009 11:31
Vacsina sa nevozi na starych skodovkach (favorit, felicia), ale ked moc chces, aftermarket klimu ti tam namontuju bez problemov. Budu sice po tebe divne pozerat a z toho mizerneho vykonu motora ti este ubudne, ale ty si to platis tak to aj dostanes.
Rovnako mozes pozerat DVB-T na CRT (s stb samozrejme, nove crt sa nerobia a preto nie su s DVB-T).
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 16:46
Aftermarket klima ma byt rovnocenne (plnohodnotne) riesenie? To potom aj DX9 ci OpenGL je plnohodnotne k DX10... Takisto STB k internemu modulu.
"nove crt sa nerobia a preto nie su s DVB-T" - nove XP sa nerobia a preto nemaju DX10.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 18:19
ale su stale v predaji a maju podporu
|
|
Re: konecne SP3
Od: deeed
|
Pridané:
30.7.2009 12:43
dx10 je podstatna cast pre hracov. kebyze ms nerobi novsie directx nema zmyzel vyvijat nove graficke karty s novou podporou. hracsky priemysel je vecsi ako filmovy. zarabaju sa nan obrovske prachy. taze netvrdil by som ze je to nepodstatne. hracou su miliony. to ze v tvojom okoli nejaka desiatka mozno stovka kamosou nehraje hry a pouziva os vylucne na pracu neznamena ze je to nepodstatne. hry su taznou silou vylepsovania HW komponentou. pouzivatelia, ktory vyuzivaju OS cisto na pracu je zrejme male percento v porovnani s tymi , ktory hraju hry alebo venuju sa hram na profesionalnej urovni.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: cinko
|
Pridané:
30.7.2009 13:02
lenze DX10 je proprietarna m$ zalezitost co podstatne stazuje moznost portovat hry pod linux/mac/whatever... keby sa hry pisali pre opengl, tak by ich nebol problem portovat pod akykolvek system (vid quake seria, unreal seria etc)
|
|
Re: konecne SP3
Od: zgg
|
Pridané:
30.7.2009 13:20
Efekty ktore robi DX10/11 sa daju napisat aj pre OpenGl ;)
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: cinko
|
Pridané:
30.7.2009 13:23
ano to je pravda, ale ty si ich dopisat nemozes - musi tak spravit vyrobca hry...
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 16:48
Precitaj si prosim cely strom prispevkov od zaciatku, pochopis vyznam slova "nepodstatny".
|
|
Re: konecne SP3
Od: Mettiu
|
Pridané:
29.7.2009 21:36
JJ vista to vylepsuje ale preco mam taky pocit ze ked som mal na notebooku xp a potom som tam dal vistu kedze ju mam legalnu a chcel som ju skusit tak som tam nejaky rozdiel v rychlsti nezbadal. Pritom nemam najslabsi notebook. Jasne ze Vista vylepuje vela veci ale nejaky velky dopad na rychlost nemaju. Win 7 je na tom o nieco lepsie a zatial mam dojem ze bezi rychlejsie. A cosa toho tyka tak Linux ma tebou spomenute veci az na UAC (sice aj o tom by s adalo polemizovat) davno a na velmi dobrej urovni.
|
|
Re: konecne SP3
Od: michalides
|
Pridané:
30.7.2009 8:33
a BitLocker Drive Encryption ma tiez? :)
|
|
Re: konecne SP3
Od: m44
|
Pridané:
30.7.2009 9:20
TrueCrypt?
|
|
Re: konecne SP3
Od: ja.
|
Pridané:
30.7.2009 11:33
Bitlocker je len v enterprise a ultimate ediciach. My majitelia business edicie si mozme len trhnut. Alebo pouzit Truecrypt.
|
|
Re: konecne SP3
Od: dhjghjkj
|
Pridané:
29.7.2009 17:06
fungujes na sracke a neuvedomujes si to, lebo si nic lepsie nevidel
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 21:11
Porad nieco lepsie, prosim... (okrem Win7, ktore stale nie su oficialne dostupne)
|
|
Re: konecne SP3
Od: tester13214546
|
Pridané:
30.7.2009 8:41
nuz, ja uz 20 rokov fungujem na PC a prezil som toho pomerne dost .. ty si videl akurat X-Men II ako najstarsi film a robis sa skusenym .. daj nejake fakty ak vies co znamena pojem "fakt"
|
|
Re: konecne SP3
Od: NTI Student
|
Pridané:
29.7.2009 17:58
tak ta nebrzi lebo si uz dost pribrzdeny ne?
|
|
Re: konecne SP3
Od: cheq
|
Pridané:
29.7.2009 18:14
chlapci nadavaju na vistu lebo to bolo nieco ine,naco si treba zvykat a ohanaju sa tym ze je pomala a bla bla bla.... nehovorim ze je to najlepsi win ale win7 si od nej prebral kopec dobrych veci co XP nema.... a mimochodom porovnaj si XP X64 a Vistu X64 - co je rychlejsie!
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
29.7.2009 18:26
Musim povedat ze Vista x64 aj mne ide rychlejsie. Najma co sa tyka spustania aplikacii... Len musite mat velku operacnu pamat.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
29.7.2009 20:51
Vacsiu..... Este vacsiu....
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 21:16
Do Hummera sa tiez neda 1,2L motor, alebo ano?
Niekto radsej nabuchane BMW - v kozi, poriadne audio, elektronika, motor, airbagy, vsetko mozne....iny radsej vykuchanu thaliu - hlavne ze tam je mensi motor s mensou spotrebou, ostatne ich natrapi. Kazdemu, co si praje. Vacsina vsak chce to prve.
|
|
Re: konecne SP3
Od: null
|
Pridané:
29.7.2009 22:10
No podla toho na co to auto chces. Ci len na prevazanie sa alebo aj na pracu. Ja som tiez videl vozit zeleninarov zeleninu v bmw namiesto toho aby si kupili dodavku. Vyzeralo to smiesne.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 22:12
Tak by to malo byt: moja potreba a nasledovne vyber najvhodnejsieho riesenia. V ramci toho riesenia potom konkretna specifikacia.
|
|
Re: konecne SP3
Od: tester13214546
|
Pridané:
30.7.2009 8:42
pravdu mas, ludia si to potahali z torrentov .. nainstalovali a mysleli si ze tymto ich cela snaha skoncila, lenze nezistili ze ten system treba aj trosku zoptimalizovat na HW a na vlastny obraz podla vyuzivania PC
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: hm?
|
Pridané:
29.7.2009 23:58
to sa ti ako podarilo?
|
|
Re: konecne SP3
Od: blizz.boz
|
Pridané:
29.7.2009 17:53
pamätám si že aj na Win2000 v čase uvedenia všetci nadávali, a všetci ostávali pri 98mičke 2000ku začali užívatelia chváliť až keď už bolo XP na trhu bo v tom čase už nebola 2000ka tak náročná na hardware.
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
29.7.2009 18:12
Hojoj. Pamatam si aj ja. kazdy mi hovoril ze Xp jaka picovina je... Kup si Millenium. A ja som bol taky chuj ze som posluchol. :P
Ale dnes uz som nastastie mudrejsi a naucil som sa, kradnut. :D
|
|
Re: konecne SP3
Od: dnes má meniny
|
Pridané:
29.7.2009 19:31
tak toto ma srdečne rozosmialo :DDDD
|
|
Re: konecne SP3
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
29.7.2009 20:46
Ja sa tiez niekedy zasmejem. Niekedy zaplacem. Bol to relativne drahy for. :D Ale ma to dobru stranku. Ked nie Windows millenium tak mozno dneska nerobim ako servisny technik. :D Za tie 2 roky pouzivania som sa naucil dost vela kedze kazdu chvilu sa daco do*ebalo a som nemal loveee aby som to daval do servisu.
|
|
Re: konecne SP3
Od: pampalinix
|
Pridané:
30.7.2009 8:37
Vistu by som prirovnal skor k Windows ME. Win2000 ako serverovy produkt as uchytil pomerne dobre.
|
|
Re: konecne SP3
Od: tester1221546
|
Pridané:
30.7.2009 8:43
prirovnavas na zaklade pocutia ze ?
|
|
Re: konecne SP3
Od: FMG.sk
|
Pridané:
30.7.2009 11:20
uz asi tyzden... btw redakcia DSL
|
|
Rozsirovanie okien
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
29.7.2009 15:10
Aj vdaka tomuto ich bude stale viac a viac :}
|
|
dobre rano
Od: nanuk_sk
|
Pridané:
29.7.2009 15:14
dobre rano stara mama... nemenovany software vo verzii 1.8 je uz ako dlho na svete?
|
|
Re: dobre rano
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
29.7.2009 15:21
Ten s emuláciou BIOSu nemá nič spoločné a navyše nie vždy funguje, ak vôbec.
|
|
Re: dobre rano
Od: jjsanko
|
Pridané:
29.7.2009 15:23
nadpis je o cracknuti. a to je uz dlho. a funkcne je to uplne ze super
|
|
Re: dobre rano
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
29.7.2009 16:52
No ale tu asi ide o jeden nemenovaný software ktorý má v názve iAPULA :P.
|
|
Re: dobre rano
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
29.7.2009 22:21
Aspoň vidno, že ty si čítal len nadpis, pretože v článku sa hovorí o emulácii OEM BIOSu.
FAIL!
|
|
Re: dobre rano
Od: jjsanko
|
Pridané:
30.7.2009 7:15
tak sa dsl dava na drahu bulvaru ked nadpisom lakaju a potom az v clanku vysvetlia o co vlastne ide a ze to neni pravda co je v nadpise
|
|
Re: dobre rano
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 22:05
Ten zmieneny soft aktivuje Win7 s pomocou RC klucov, takze zivotnost takejto aktivacie je do juna 2010, pricom restarty sa zacnu uz v marci...Inak, dobre rano.
|
|
WINDOWS FOREVER
Od: ODBORNIK
|
Pridané:
29.7.2009 15:26
Dalo sa cakat, ze windows 7 bude velmi skoro craknuty. Je to hlavne koli Microsoftu - potrebuju aby sa rozsiril co mozno najviac a stal sa monopolom ako v minulosti. Konkurenciu treba vytlacit aj za cenu urciteho percenta nelegalnych licencii.
|
|
Re: WINDOWS FOREVER
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
29.7.2009 15:32
Aky je rozdiel v dostupnosti sw "zadarmo Ubuntu vs cracknute W7"? Podla tvojej logiky by malo byt kazde volne dostupne riesenie majoritne. Ci?
|
|
Re: WINDOWS FOREVER
Od: petron
|
Pridané:
29.7.2009 15:48
no snad aby si nahodou nezacali notoricti uzivatele nelegalnich kopii win shanet treba linux distro
|
|
Re: WINDOWS FOREVER
Od: zozo
|
Pridané:
29.7.2009 16:26
Tento príspevok bol schválený pre pravdivý obash
|
|
Re: WINDOWS FOREVER
Od reg.: (TnT)
|
Pridané:
29.7.2009 17:58
urcite percento = 80%
|
|
no...
Od: N0R8Y.
|
Pridané:
29.7.2009 15:58
Podla mna chvilu nechaju kym si uzivatelia zvyknu na W7 a neskor vydaju nejaky skryty update na zistenie tohto cracku. Pouzivatel potom bude mat na vyber - bud si kupi OEM, prejde k nejakej alternative alebo pocka na nejaky dalsi crack/utilitu na oblbnutie cohrany windowsu.. ja budem patrit asi do tej poslednej skupiny...
|
|
Re: no... no
Od: Medic77
|
Pridané:
29.7.2009 17:24
Ono to bude vzdy .. vzdy dajaka ochrana , ,vzdy dajaky novy crack ..
|
|
Re: no...
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 22:10
Hlavny prijem z OS ma MS vdaka OEM kanalom, MSDN a VLK klientom. Tieto licencie dostane vzdy zaplatene a je to drtiva vacsina prijmu. To ze si niekto ukradne OS na doma, nie je az tak prijoritne. MS dobre vie, ze dany jedinec by si ho tak ci tak nekupil, alebo drtiva vacsina urcite nie.
|
|
CRACKUJTE
Od: Roman_Boss
|
Pridané:
29.7.2009 16:09
len pekne crackujte :) tak to ma byt ;)
|
|
Re: CRACKUJTE
Od reg.: (TnT)
|
Pridané:
29.7.2009 17:59
ja radsej marisku
|
|
Re: CRACKUJTE
Od: tester13214546
|
Pridané:
30.7.2009 8:48
tu 59 rocnu susedku ?
|
|
cracknute
Od: cracknute
|
Pridané:
29.7.2009 16:43
az tak ten windows nechcem ze by som si kvoli tomu robil zasahy do biosu :-) a potom aky to ma vyznam? system si predsa nemoze mysliet ze v pocitaci mate iny bios nez aky tam v skutocnosti mate. je to dvojsecna zbran ktora sa moze nevyplatit uz aj co sa ovladacov tyka ;-)
|
|
Re: cracknute
Od: blabla a zase bla
|
Pridané:
29.7.2009 17:40
The trick is to have BIOS modded to include the SLIC 2.1. The SLIC 2.1 can be modded into BIOS physically (hardmod or biosmod) or been emulated or simulated during Windows boots up (softmod).
Este nejaka otazka ohladne zasahu do biosu? Rozumny pristup je ten druhy samozrejme :)
|
|
Re: cracknute
Od: ...
|
Pridané:
29.7.2009 21:43
:-DDD neboj sa, žiaden zásah do BIOSu robiť nebudeš. Prebehne to rovnako ako obyčajná inštalácia. Len predtým než ti nabootuje Win sa ti ukáže taká tabuľka o emulácií BIOSu. A v systéme bude tvoj PC vystupovať ako napr. DELL. Za vyše roka som nemal s tým absolútne žiadne problémy a overovanie úplne v pohode.
|
|
llooll
Od: kkkuk
|
Pridané:
29.7.2009 17:10
povedat ze som spokojny s win vista, je ako "vzrusuje ma pichanie ihly pod nechty".
|
|
Re: llooll
Od: Hele Von der Vole
|
Pridané:
29.7.2009 17:50
co ty vies co vsetko inych vzrusuje?!
|
|
Re: llooll
Od: aleluja
|
Pridané:
29.7.2009 20:25
No tak, to je este nic, to si predstav si že si v nejakom obovskom kancli potrebujes vytlacit dokument z PDA, namiesto toho, aby si zapajal GPS do PC a tlacil, vytlacis to cez Wifi a prides po hotovy papier.
|
|
Re: llooll
Od: jjjjj
|
Pridané:
29.7.2009 21:46
:-DD ja GPS zapájam na iné veci, nie keď chcem tlačiť. Alebo to máte takú veľkú firmu že nevieš kde máte tlačiareň? Btw a predstav si to, keď si to vytlačíš z mobilu cez wi-fi ;-)
|
|
Re: llooll
Od reg.: Dr.FeelGood
|
Pridané:
30.7.2009 0:26
Chlapci nefetujte to riedidlo dost vam to skodi ;-)
|
|
Re: llooll
Od: tester13214546
|
Pridané:
30.7.2009 8:44
okrem faktickych poznamok si aspon vtipny, skoda ze tym si na chleba nezarobis ..
|
|
Vista WS Windows 7 WS LINUX
Od: Medic77
|
Pridané:
29.7.2009 17:21
Linux
je zadarmo , je stabilný , je lahko upgradovatelnmý , dobrý pre správcov sieti a podobne . zial pre domacehoho uzivatela co chce hrat hry nepouzitelný nehovoriac o Photoshope a podobne veci ktore ak chceme musime emulovat co je skoda . polovica ludi bude fungovat na komercnom microsofte . zial
windows vista - ono im to moc nevyslo .. no po SP1 nemozem na ten system skoro nic zle nemietat. pouzivam ho dlho a mam zakupenu originalnu retail verziu . hry slapu , programy slapu ,, system je stabilný , zial po SP2 sa my system spomalil . a stratil na vykone :(((( nepouzivam SP2
Windows 7 .. ano pekna buducnost zial kym nebude oficialne vyjdena bezproblemova verzia , alebo skor budu doladene ovladace tak nepoviem ani slovo a system zakupim opriti viste je naozaj rychlejsi a vyzera z hladiska funkcnosti dobre . No hry pod dnim aj po stiahnuti driver pod windows 7 my idu zle podobne ako na viste s SP2 .. myslim ze vo windows 7 je ale chyba dakte inde ..
|
|
Re: Vista WS Windows 7 WS LINUX
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
29.7.2009 19:05
k tomu emulatoru. az si myslel program wine tak sa mylis. wine neni emulator ale obsahuje niektore kniznice ktore vyzaduje hra a su vo win.nejak tak som to cital.
a podla testov idu niektore hry a programy dokonca este rychlejsie ako vo win.
|
|
Re: Vista WS Windows 7 WS LINUX
Od: ghj
|
Pridané:
29.7.2009 21:32
mas pravdu lebo WINE="wine is not emulator" a k tym programom: napriklad hry od blizzardu idu este lepsie nez pod winom (aspon co som pocul, neskusal som osobne)
|
|
Odpoveď kapitalizmu
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.7.2009 17:32
Hehe, toto je jasná odpoveď kapitalizmu.
|
|
Re: Odpoveď kapitalizmu
Od: Medic77
|
Pridané:
29.7.2009 17:37
Osobne si myslim co sa tyka crackovania ze urcite nekupim hned ako vyjde na trh Windows 7 .. budem ho chvilku testovat na cracknutej verzii a ak budem spokojny potom si ho zakupim .. Pri nasich platoch .. sa kazda hovadina kupi neda :-DDD
|
|
Re: Odpoveď kapitalizmu
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
29.7.2009 18:01
ak ho chces chvilku testovat, tak ho nainstaluj bez kluca a nemusis nic crackovat ...
|
|
Re: Odpoveď kapitalizmu
Od: Medic77
|
Pridané:
29.7.2009 18:05
tak chvilu je u mna tak pol roka .. kym sa rozhodnem daco kupit ..
|
|
Re: Odpoveď kapitalizmu
Od reg.: chunkey kit-kat
|
Pridané:
29.7.2009 20:37
tak ty musis zomret od hladu kym sa rozhodnes ci si kupis chleba alebo 10 rozkov :P :D
|
|
Re: Odpoveď kapitalizmu
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 22:21
Pol roka sice nie, ale 120 dni mozes pouzivat neaktivovany system. Vo Win7 je totiz rovnako ako vo Viste moznost re-armingu, teda opatovne nastartovanie 30 dnovej lehoty, celkovo 3 krat. Skus si najst postup v googli a mas po starosti.
|
|
Re: Odpoveď kapitalizmu
Od reg.: hm?
|
Pridané:
30.7.2009 0:17
3x30 je 120?
|
|
Re: Odpoveď kapitalizmu
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 8:00
30 (default) + 3x30 = 120. Pisal som, ze re-arming mozes pouzit 3x, citaj poriadne.
|
|
SLP 2
Od: Koumak
|
Pridané:
29.7.2009 17:54
Ak pouzili rovnaky system ako pri WinVista, tak ludia co si pridavali SLIC do ACPI sa urcite tesia ...
Jedine, ze by zacal niekto v M$ rozmyslat a porovnaval precitane udaje z BIOSu s nejakou databazou... osobne mi je to ajtak fuk :)
|
|
tulenopes
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
29.7.2009 18:00
Pozivam Vistu Ultimate 32 skoro rok. Trosku som ju vyladil programom TuneUp, vypol indexovanie a automat. defragmentaciu, na to pouzivam iny program. Som zatial spokojny, slape to tak ako ma, BSOD som zatial nemal. Akurat som mal problemy s prebudzanim pocitaca, ked som ho dal uspat. Ale to sa vyriesilo instalaciou SP2 RC. Este by som vytkol velkost samotnej visty na systemovom disku. Skoro 20 GB je podla mna dost.
|
|
Re: tulenopes
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
29.7.2009 18:01
Stvu ma len vyrobcovia notebookov, ktory davaju vistu aj na notebooky s 1 GB Ram. To by mali pribalit k tomu aj pistol, aby ste si mohli dat po pol hodine pouzivania gulku.
Windows 7 som skusal aj na notebooku s 512 Ram, so staruckym intelom a 32 MB kartou od Nvidie - a dokonca sa s tym dalo aj pracovat. Pockam na lokalizovanu verziu a stiahnem z warezu.
|
|
Re: tulenopes
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
29.7.2009 18:08
Nechapem preco sa vkuse hadate ohladom toho, ci to ma niekto legalne alebo nie. Ja za softver neplatim, niesom Rockefeler. Radsej dam peniaze na novy hardver alebo ich natlacim do motorky. Kazdy nech sa stara o seba a hotovo. Samozrejme je ina vec, ked niekto podnika s kradnutym softom. Ale kupovat do domacnosti OS za take prachy, nespravil by som to, ani keby som na to peniaze mal.
|
|
Re: tulenopes
Od: tester13214546
|
Pridané:
30.7.2009 8:50
ja radsej kupim soft a ukradnem motorku
|
|
kradnutie
Od: serem mrkvosoft
|
Pridané:
29.7.2009 18:08
som cital vysie co pisal jeden uzivatel ze ide mrkve o to aby 100% ovladla trh a myslim ze je to pravda a to je dovod preco mrkvy vobec nepouzivam, pouzivam linux, alebo pre narocnejsich by som doporucil mac ale nikdy mrkvu, fuuuj ble
|
|
zase plienkosi
Od: king of the lamerkillers
|
Pridané:
29.7.2009 18:10
vase mamy musely byt velke kurvy
|
|
ako tvoja mama
Od: grans bare
|
Pridané:
29.7.2009 18:33
ale nie taka ako tvoja mama,
|
|
Re: ako tvoja mama
Od: adgjl
|
Pridané:
29.7.2009 19:15
Tvoja mama je ta hore
http://grans.bare.homo.com/index_sk.php
|
|
Re: ako tvoja mama
Od: asdjh
|
Pridané:
29.7.2009 19:40
ty budes ten dole, ze?
|
|
Re: ako tvoja mama
Od: dlb
|
Pridané:
30.7.2009 1:55
Choď s tým už do piči teploško.
|
|
Linux NIE
Od: Pixel
|
Pridané:
29.7.2009 18:44
Linux neni sanca pouzivat. Jednoducho open office a MS office nejsu kompatibilne a tym padom sa to na skolach kde studuju stovky ziakov jednoducho neuplatni. Ukazte mi jedneho kto pise diplomovku v open office da si ju skontrolovat u profaka a potom si to ide dat niekde vytlacit bude za debila. A nielen mlady si radi zahraju hry a verte ti co nehraju ne drviva mensina.
|
|
Re: Linux NIE
Od: zozo
|
Pridané:
29.7.2009 19:07
Na strednej som vsetko robil cez OO a nebol problem, ako Prezentacie tak Textove dokumenty, ukladal som to v MS formatoch a profaci to nemali problem otvorit
Na vyske detto :)
|
|
Re: Linux NIE
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
29.7.2009 19:19
mam linux.hravam si tam to co vo win.niesom moc narocny.staci mi CS 1,6 ,warcraft, medieval 2 total war.je aj dost stranok na ktorych najdes ze ako ktora hra vo wine slape,pripadne nejake triky na zlepsenie.
ide mi tam vsetko uplne v pohode.pouzivam linux necely rok a nemam problemy. a openoffice je kompatibility.nemal som s tym ziadny problem.a ani s novsim formatom docx.sestra pisala bakalarku.poslala ju profakovi. poslal jej ju naspet s poznamkami na upravu a otvarala si ju u mna na booku a bolo tam vsetko.dokonca jej to bolo lepsie ako na jej XP s office 2003 tak to potom robila u mna.
ak chces posudzovat tak vyskusaj pouzivat aspon pol roka ubuntu a potom povedz.bude trosku problemov lebo je to trocha odlisne ale ked sa do toho das verim ze si ho oblubis.
|
|
Re: Linux NIE
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
29.7.2009 19:30
sorry ze odbacam od temy ale ubuntu je dost podobne win.moja sestra casto chodi na net na moj book(neviem preco ked ma svoj-asi sa jej nechce zapinat ) a vobec nemala problem ked bola na nete,pustit si hudbu a podobne drobnosti.
|
|
Re: Linux NIE
Od: fgcxfd
|
Pridané:
29.7.2009 21:04
ubuntu moc podobne winu nie je(nastastie) akurat sa snazi vykompenzovat nedostatky winu oproti linuxu ale stale to je linux so vsetkym co ku tomu patri DE,jadrom, programamy... vlastne podobny stav ako ma ubuntu sa da dosiahnut s akymkolvek inym distrom
|
|
Re: Linux NIE
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
29.7.2009 23:41
viem.uvadzam ako priklad ubuntu pre jednoduchy prestup z win.
mohol som uviest aj npr. openSUSE ale to nema az tak vela ludi
|
|
Re: Linux NIE
Od: Medic77
|
Pridané:
29.7.2009 19:31
Ja ubuntu pouzivam skoro rok v laptope .. je super ale ako som povedal zial ja ho vyuzivam tak na net , ,sem tam poznamku dajasku a správu siete . .zial si ale ubuntu neviem predstavit ako moj hlavny operacny software v PC .. proste to nejde .
neni natolko rozsireny ..
PS : wine v linux jj mas pravdu ale myslel som skor cross emulator . .
|
|
Re: Linux NIE
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
29.7.2009 22:29
"nie som moc narocny" - je presne to, aky clovek potrebuje byt, ked sa rozhodne ist do linuxu.
Nebudes mozno verit, ale ludia su narocni - aspon co sa tyka hrania a skumat moznosti nejakej emulacie (co?) a hladat postupy ako na to, ked na Windowse to ide hned a lahko. Preco preboha? Zda sa to niekomu divne? Nie je, sme ludia.
|
|
Re: Linux NIE
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
29.7.2009 23:47
ja som dotoho isiel lebo som chcel skusit nieco nove a vyuzit vyhody.mozes mat kludne aj dualboot.na win hry a na linuxe ostatne veci a ucit sa v nom.to je kazdeho vec.
"aspon co sa tyka hrania a skumat moznosti nejakej emulacie (co?) a hladat postupy ako na to, ked na Windowse to ide hned a lahko. Preco preboha?"
to sa zacnem pytat tej vecsiny ludi co ma OS na cierno ked budu nuteni si vybrat ci zan zaplatit alebo skusit linux.
microsoft stale vylepsuje kontroly.kedysi bolo uplne lahko mat XP nacierno.dnes je uz vista tak kontrolovana ze aj bez aktualizacie kamosovi zistili ze ma kradnutu vistu.
|
|
Re: Linux NIE
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 8:06
Skusit to samozrejme treba. Ak vsak dospejem k poznaniu, ze aj tak potrebujem na vela veci Win..nevidim dovod prevadzkovat Linux. Jedine, ak mi da nieco, co Win nie.
Vista je tiez uplne lahko zvladnutelna. To ze sa netom siria rozne "self-made" zarucene super verzie je problemom neznalosti cloveka. Nechcem tu podporovat kradnutie, ale zaruceny postup = microsoftie ISO (pozri hash, na MSDN strankach mas zoznam MS uvolnenych original ISO imagov) + developer activation toolkit, alebo Orbitova utilitka.
|
|
Re: Linux NIE
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 9:12
ja som vyskusal a nebanujem.on mal upravenu vistu black edition.1,5 roka v pohode fungovala a az potom ho zistili.
kdo sa nechce stale obtazovat so zlozitejsim crackovanim a chce skusit nieco nove,s cim pojde jeho PC rychlejsie a stabilnejsie nech skusi linux.kazdeho vec ci sa do toho da
|
|
Re: Linux NIE
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
30.7.2009 9:32
Ake zlozite crackovanie? Ake obtazovanie? Ako stale? Vravim, staci nepouzit prvu kravinu co najdes na PB.
|
|
crack na win 7
Od: luka
|
Pridané:
29.7.2009 20:37
tak ako to je uz troska stare ten uz bol skor cracnuty ako vobec vysiel do vyroby :)))))
|
|
hahaha
Od: brudko
|
Pridané:
29.7.2009 21:23
chlapci davno je W7 cracknuty...a vsetky verzie:)) lebo az pri instalacii si vyberies ktoru verziu chces==tj. na ktoru mas kupenu licenciu...ja uz na tom ficim 3 dni...:)) W7 sa s vistou neda porovnat...teraz je ten notebook jak novy.) ta rychlost je super...
|
|
Re: hahaha
Od: ...
|
Pridané:
29.7.2009 21:49
vyskúšaj Win 98SE, vieš aký je perfektný a rýchli. Neuveríš. Ale to je ešte nič. Keď tam dáš MS-DOS tak od tej rýchlosti ti zhoria komponenty. Rokmi overené... Čím starší OS tým lepší, to je ako s vínom... (ale keď sa nad tým zamyslím :-D Win98 som reinštaloval raz za dva roky ale XPčka každých 6 mesiacov :-D)
|
|
Re: hahaha
Od reg.: lobogo
|
Pridané:
29.7.2009 23:07
súlasím síce ho už používam viac ako polroka (môj notebook má 1 GB ram) to bola vražda pracovať s vistou... hlavne že je tam jebnutá tá nálepka a inštalačné cd nečíta iný os ako vista :D
|
|
asfasadg
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
29.7.2009 23:28
ake údajne? :D realne uz par dni!
|
|
.....
Od reg.: Snake :)
|
Pridané:
30.7.2009 1:18
WOW7 :)
(zainteresovaní vedia)
|
|
Re: .....
Od: tali
|
Pridané:
30.7.2009 7:09
LOL7
|
|
Omg stupid MS
Od: 142575mP
|
Pridané:
30.7.2009 8:17
To kolo je tam tych verzii? Hh ved to je nenormalne.
I love my Mac ;)
|
|
......
Od: Ja.
|
Pridané:
30.7.2009 8:23
Windows stojí za to, aby ho niekto crackol?
|
|
Re: ......
Od: tester13214546
|
Pridané:
30.7.2009 8:47
nie, ja si ho kupim
|
|
Re: ......
Od: aaas
|
Pridané:
30.7.2009 12:31
trapne
|
|
no nie
Od: dr.zivago
|
Pridané:
30.7.2009 9:33
pochopte to uz debilkovia,linux ja na co na nic,ked pojde na nom vsetko ako na Windowse a bude mat aj podporu ako win,tak vtedy len zistíte ako to je vlastne pretoze ta vasa udajna stabilita a bezpecnost pojde do ...,a ked toto nastane myslite si ze bude stale zadarmo,myslite si ze developery ktorý maju gule na vývoj pro softu ze ho budu vyvíjat za "dakujem pekne si borec si in nech zije open source" no nie pani vyvojarom linuxu tiez nejde o ine len o riadne percento z kolaca a potom bac dajte love ne ))).BTW:...k tej stabilite aj vista ide perfektne ked ju pouzivas len na to co linux teda na nic okrem netu a office aplikacii,a ze vo viste musis vela nastavovat a vlinuxe nie takze asi tak neak toto je realita
|
|
Re: no nie
Od: Ja.
|
Pridané:
30.7.2009 9:55
nauč sa písať a vysaď herák
|
|
Re: no nie
Od reg.: cinko
|
Pridané:
30.7.2009 10:09
hmm a aku farbu ma obloha v tej tvojej "realite"?
|
|
Re: no nie
Od: zgg
|
Pridané:
30.7.2009 11:02
Ty nechapes filozofiu Linuxu...Is written from hackers for hackers.
Linux nieje nahrada k windowsu....Linux bude stale zadarmo ;).
A btw ide na nom vsetko :)...pocitac nieje na hranie ale na serioznu pracu. Na hranie je konzola ...
Bezpecnost nixu nezavysi od pouzivanosti...vlastne linux ovlada servre ktore su najviac hackovane ale nie na baze OS ale 3d sw.
|
|
Re: no nie
Od: roflmao
|
Pridané:
31.7.2009 0:37
linux bude stale zadarmo ale bude to stale shit
|
|
Re: no nie
Od: m44
|
Pridané:
30.7.2009 11:11
a to si na koho reagoval? ci to len tak si sa chcel s nami podelit o svoje chapanie sveta?
|
|
Re: no nie
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
30.7.2009 18:31
ty si ale hlupák.
niesom ochrnuty od krku dole ani nemam popolniky okuliare ako ty,ktorych si predstavujes ako uzivatelov linuxu.mam linux rok.s troskou snahy nemam problem a robim to iste co na win.uprava foto,hudba,filmy,internet.uplne vsetko.a ako ceresnou na torte hram hry.ci uz warcrat 3,world of warcraft,CS 1,6 a vsetko ostatne.aj programy od adobe tak neviem o co ti ide.a idemi to tam aj rychlejsie lebo mi neubera vykon antivirak a ine blbosti.
a predstav si mam to zadarmo.nikdy mi to nepadlo na rozdiel od XP ktore malo udrzbu ako sa patri.
|
|
think fast write binary
Od: :-)
|
Pridané:
30.7.2009 15:38
01110011 01100101 01100101 00100000 01100101 01101001 00100000 01101111 01101100 01100101 00100000 01101110 01100001 01101100 01101010 01100001 01101011 01100001 01110011 00111111 00100000 00111010 00101001
|
|
Re: think fast write binary
Od: m44
|
Pridané:
30.7.2009 19:13
nemas tam chybu? :)
|
|
Re: think fast write binary
Od: tester4564654
|
Pridané:
30.7.2009 22:01
tusim nam tu nadava
|
|
Re: think fast write binary
Od: tester2125464
|
Pridané:
30.7.2009 22:01
najprv sa nauc gramatiku, 01101110 sa pise takto 01101101
|
|
OCH...
Od reg.: Facko
|
Pridané:
16.3.2010 10:40
Toto tak milujem, jeden clanok o kradnuti a crackovani softwaru, a odrazu vsetci maju legalne verzie...Chcel by som vidiet kolko z vas ich ma naozaj legalne...A Linuxaci dajte si facky, stale budu presadzovat svoje...Ked chcem OS chcem OS a nie hlavolam...dopc....
|
|
zobuďťe sa
Od: Andreas_SK
|
Pridané:
17.3.2012 20:15
Kto tu kradne ? Ty si stiahneš z internetu OS ktorého kópiu niekto vytvoril tak mazano ze je takmer na nerozoznanie od originálu. A niekde na nejaký server to niekto zavesí. Tak to si predstavte že pôjdete po ulici a niekde bude pohodená dôveryhodná kópia obrazu Mona Lisa. Niekto tú kópiu vytvoril a niekde ju nechal a vy chcete nazývať toho kto tú kópiu zodvihne zlodejom ? Ako nič v zlom ale ?????? WTF ?????
|