|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drzost
Od: aleluja
|
Pridané:
19.8.2009 9:42
Tolka drzost, a to nemyslia na zakaznikov, ktory si platia datovy program a maju limitovane MB a teraz im WIN nataha stovky MB len tak?
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 9:54
Radsej par mega navyse ako byt clenom uspesneho a velkeho botnetu. To je snad jasne ... ci?
|
|
Re: drzost
Od: in2desire
|
Pridané:
19.8.2009 10:00
... jop .. ale iba dovtedy ked nemas u orange predplateny datovy program a pripojis si tel ne PC koli nejakej adrese a prip. potom odides z domu :))
|
|
Re: drzost
Od: asdasd4456
|
Pridané:
19.8.2009 10:01
v tom pripade odidem na LAN party s PC alebo do mesta s mobilom :)
|
|
Re: drzost
Od: Oliver GGG
|
Pridané:
19.8.2009 10:39
V dnesnej dobe existuje este vobec nieco ako LAN PARTY?
Som myslel ze to je slovo ktore uz nema v dnesnom svete vyznam ...
|
|
Re: drzost
Od: LAN party ma lepsiu atmosferu
|
Pridané:
19.8.2009 10:44
http://tinyurl.com/nn3jal
|
|
Re: drzost
Od: tali
|
Pridané:
19.8.2009 11:48
banda looserov
|
|
Re: drzost
Od: rms
|
Pridané:
19.8.2009 12:01
uvolnenych ludi?
|
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: Od: Od: Od: Od: Od: Od: Od: Od:
|
Pridané:
19.8.2009 18:39
Pre všetkých dementov:
viete, čo znamená
Turn off Automatic Updates?
|
|
Re: drzost
Od: qwerty1
|
Pridané:
19.8.2009 12:01
looserov? Oni niečo stratili? :D
Tvoj mozog je loser.
|
|
Re: drzost
Od: qwerty1
|
Pridané:
19.8.2009 12:04
tak som sa zle vyjadril :D
looser = volný, uvolniť
loser = stratená extstencia, prehrávajúci
|
|
Re: drzost
Od: dokonaly
|
Pridané:
19.8.2009 13:11
vyjadril si sa zle, preto ze aj ty si loser, k veci, nechapem ako si moze v dnesnej dobe niekto dat net od orange alebo od t-mobile, to su najvacsi oj3bavaci v sfere internetu na slovensku. dalej, aktualizacie od microsoftu nie su len tak na okrasu a na to aby banda tupcov mohla hovorit, ako im linux aktualizuje rychlejsie. chalani vedia co robia. ja som len rad, aspon bude menej zabotovanych a zavirenych pc.
|
|
Re: drzost
Od: zozo
|
Pridané:
19.8.2009 13:37
dlzka aktualizacie nerozhoduje :D mne vadi len ta otravna tabulka "Reštartovať teraz, reštartovať neskôr" . Neviem ako je to na W7, nechce sa mi inštalovať (pretože moja hracia konzola Win XP mi zatiaľ stačí) . dajte mi neaky feedback, je to menej otravné vo W7 ?
|
|
Re: drzost
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
19.8.2009 15:01
Na Viste je to rovnaké, tiež max 4 hodiny medzi upozorneniami, predpokladám že to v 7 tiež nemenili...
|
|
Re: drzost
Od: Tom4s
|
Pridané:
19.8.2009 23:16
menili, vobec neviem o tom ze by sa mi nejake aktualizacie za 3 mesiace instalovaly okrem casu ked som z vlastnej vole, alebo vypadkom prudu komp vypol
|
|
Re: drzost
Od reg.: kanister
|
Pridané:
20.8.2009 7:43
Vypnut otravnu hlasku mozno spustenim prikazu:
"net stop wuauserv"
|
|
Re: drzost
Od: siirii
|
Pridané:
19.8.2009 21:34
No ja mam od Orange 40/4 Mbps za 24 EUR tak neviem, nemam pocit, ze by to bolo zle.
|
|
Re: drzost
Od: 2Maxim
|
Pridané:
20.8.2009 16:47
Isto na USB modeme, však???
|
|
Re: drzost
Od: siirii
|
Pridané:
21.8.2009 10:54
V príspevku na ktorý som reagoval sa nehovorí nič o USB modeme, hovorí sa o "nete od Orange".
|
|
Re: drzost
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
19.8.2009 18:58
Ja ti len tolko poviem ze ked ti nikto nepovie hlasno ze si idiot, to neznamena ze to po tichu pravda nie je.
|
|
Re: drzost
Od reg.: phguru
|
Pridané:
19.8.2009 10:05
to je uhol pohladu. Zober si, ze si s notebookom niekde v zahranici a si pripojeny na net mobilom cez roaming len aby si si skontroloval maily a medzitym ti win stiahne desiatky MB cez nekonecne drahy datovy program v roamingu kde kazdy kB stoji neskutocne vela.
Raz ked zaskrtnem, ze nechcem aby sa stahovali, tak jakto ze sa aj napriek tomu budu stahovat?
A co este najviac nasere je, ze ta potom win nuti restartnut komp a da ti na drzovku este aj odpocitavanie dokedy to musis stihnut. A je mu uplne jedno si prave nieco nenapalujes, alebo pracujes s niecim dolezitym. Proste ti neda ani sancu ulozit si rozpracovanu robotu!!!
|
|
Re: drzost
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
19.8.2009 10:13
decká, neblbnite ... tá aktualizácia má pár kB ... a čo sa týka toho odpočítavania, dá sa to odložiť od 15 minút až po 4 hodiny a potom sa to dá zase znovu odložiť, takže žiaden nútený reštart ...
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 10:16
Ved pohoda :D Cela debata je ladena velmi expresivne :] [joke]
Btw existuje par pripadov, kedy okna skutocne odpocitavaju od 1 minuty do restartu a Ty ich nezastavis :D Je to vtedy, ked updatujes ci stopnes niektore sluzby. Ale to sa mi po windows update este ani raz nestalo.
|
|
Re: drzost
Od: mirez.sk
|
Pridané:
19.8.2009 10:26
to sa stane iba obcas, ked naozaj stopnes nieco co by inac bezat malo...
a aj toto sa da v konzoli zastavit...
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 10:35
Je to mozne. Neskumal som to podrobne :) Raz, ci dva krat som sa s tym stretol, dost ma to pobavilo a po restarte som pokracoval v robote.
|
|
Re: drzost
Od: konzola
|
Pridané:
19.8.2009 10:42
Windows ma ja konzolu?
|
|
Re: drzost
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
19.8.2009 10:44
No ma taku akusi lacnu a chudobnu.
Ale par veci sa tam spravit da. Paaar.
|
|
Re: drzost
Od: l0ler
|
Pridané:
19.8.2009 11:50
Par?? Skor mi povedz co sa tam spravit neda.. zato, ze sa do toho nerozumies, nemusis robit zo seba debila.
|
|
Re: drzost
Od: leeroy
|
Pridané:
19.8.2009 11:55
LOL ? cmd s bashom porovnavat nemozes idiot ...
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 12:28
Skus postudovat, ked chces kritizovat.
Hladaj na gugli PowerShell. Potom sa mu za toho idiota ospravedlnis.
|
|
Re: drzost
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
19.8.2009 12:47
Pokial viem, otazka znela: Windows ma aj nejaku konzolu?
Takze ano, mas pravdu, Power Shell existuje, ale vo Windows (aspon XP, zvysok nepouzivam a nepoznam) nie je sucastou systemu.
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 16:17
PowerShell bol ponukany ako jedna z Windows Update aktualizacii :) Zrejme mas tie XPecka nelegalne s vypnutymi aktualizaciami ;-)
|
|
Re: drzost
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
19.8.2009 18:51
Nedovoluj si o mne hovorit, ze mam nelegalne XPcka a vypnute aktualizacie.
Pri instalacii aktualizacii som si vsimol len IE7, IE8, SP1,SP2, SP3 a nejake drobnosti ako WGA a pod.
Nikdy sa nepozeram na aktualizacie, ktore sa mi nainstalovali, lebo mam nastavene ich automaticke stahovanie a instalaciu. Vsimnem si akurat tie, ktore po mne chcu, aby som ich potvrdil (citaj o 5 riadkov vyssie).
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 20:50
Ved sa nezlosti! Nevsimol si si smajlik na konci mojho prispevku?
|
|
Re: drzost
Od: zozo
|
Pridané:
19.8.2009 21:26
no win konzolu som pouzil iba na "ping" "tasklist /SVC" a na "ipconfig release/renew" este zeby som sa ucil okrem basovych prikazov aj toto
|
|
Re: drzost
Od: zozo
|
Pridané:
19.8.2009 21:26
*basHovych (basovy je kluc)
|
|
Re: drzost
Od reg.: cinko
|
Pridané:
19.8.2009 13:11
ani powershell nemozes porovnavat s bash-om.
niesom si vedomi toho zeby poznal ekvivalent napr grep,sed a awk
je sice pravda ze sa v nom skriptuje lahsie ale neviem o tom ze by sa v nom dali robit uchylnosti typu
grep -a Dynamic output | sed -e s/-/:/g | awk {print $1,$2}
co ma svoje vyhody ale aj nevyhody ;)
na okraj pre redakciu:
nebolo by od veci pridat nejaky tag na styl [code] lebo inak musi clovek jak blb odstranovat uvodzovky kedze mu neprida prispevok (bez chybovej hlasky)
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 16:00
Textove transformacie su pre mna ako okenneho usera v command lajne celkom nepotrebne :) Rovnako sa k nim nedostanem ani ako developer, mozno ako admin. Btw grep je v starom cmd suplovany nie zrovna kvalitnou fnc find, ale zas existuju aj free grep, sed ci gawk pre okna, cize by som to nedramatizoval. Ak ich budem potrebovat, doinstaluljem si ich :) Pre zaujimovost doporucujem tento clanok http://w3.linux-magazine.com/issue/78/ Bash_vs._Vista_PowerShell.pdf
|
|
Re: drzost
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
19.8.2009 20:36
namiesto grep mozes pouzit find a findstr ... samozrejme nie su tak sofistikovane, ale v 99% pouziti stacia uplne v pohode ...
|
|
Re: drzost
Od: leeroy
|
Pridané:
19.8.2009 14:10
ujko ivko ty sa uz prestan vyjadrovat kedze si unix like systemi videl len na obrazkoch na wiki.
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 16:01
Zato ty mas v oknach jasno :)
|
|
Re: drzost
Od: leeroy
|
Pridané:
19.8.2009 10:45
Nie to je nepodarok ako vsetko vo wine :]
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 10:57
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/ technologies/management/powershell/default.mspx
|
|
Re: drzost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
19.8.2009 10:45
No jo, pripady sa stavaju, automaticke skripty su svine co? Alebo taky BATak v zneni:
CLS
ECHO Restart Operation System
ECHO __________ __________ __________ __________ __________ __________ __________
ECHO.
pause
shutdown -r -f -t 120 -c "Rebooting for maintanance"
ECHO.
ECHO To abort the restart type "shutdown -a" in the command line
ECHO.
pause
|
|
Re: drzost
Od reg.: phguru
|
Pridané:
19.8.2009 10:50
tento dialog mam na mysli: http://www.burtonini.com/computing/ screenshots/winxp-restart.png
Ukaz mi, kde tam mozem predlzit ten countdown???
A takyto dialog mi vyskakuje vzdy po nainstalovani nejakych aktualizacii na notebooku. Mam tam winXP SP3
|
|
Re: drzost
Od: Neamow
|
Pridané:
19.8.2009 12:02
hej, mas pravdu, toto sa naozaj ukazuje, ale len v XP-cku a len malokedy sa neda stlacit tlacitko na odlozenie, no na Viste je to tak, ze sa to da odlozit az o 4 hodiny, a potom aj znova, keby chces...
|
|
Re: drzost
Od: JonnnnY
|
Pridané:
19.8.2009 12:42
pri sp2 je na to nejaka programek.
daj do googlu neco ako xp update restart time ....
|
|
Re: drzost
Od reg.: philippus
|
Pridané:
22.8.2009 20:52
na kazdu blbost treba vzdy nieco doinstalovat? to uz je aky chaby system. :-)
|
|
Re: drzost
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 10:13
Ako hovoris, uhol pohladu.
Inak, byt za hranicami a sosat maily cez roaming je celkom uletene :) Btw neviem ako by som to riesil ja, zrejme by som hladal nejaky free wifi spot, ci inet kaviaren.
Ale inak suhlasim s tym, ze ked to raz zaskrtnes, nepolezie to von.
Nestacilo by napriklad stopnut servis Windows Update a spustit ho az po navrate zo zahranicia?
|
|
Re: drzost
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
19.8.2009 10:15
aleob mozno by stacilo precitat si clanok a nie len nadpis a diskusiu ;o) ...
|
|
Re: drzost
Od: dr. LOL
|
Pridané:
20.8.2009 15:41
A je zle byt clenom niecoho naozaj velkeho???
Ak by moj komp pomohol zlozit siet v USA tak si aj priplatim...
|
|
Re: drzost
Od: mmmmmmmmmm
|
Pridané:
19.8.2009 10:52
Windows je plny backdoorov o ktorych vie iba Microsoft a par zainteresovanych stran.. Nikdy nezabudnem ako sa nam v mojej minulej firme s tvrdou globalnou IT policy a restrikciami, ako sa na vsetky desktopy, notebooky a aj servery naistaloval Windows Desktop Search. Aj ked boli vsetky updaty vypnute, vsetko bolo globalne monitorovane a menezovane, aj tak sa to tam nafutrovalo a basta... A vsetci cumeli jak puci..
|
|
Re: drzost
Od: A vsetci cumeli jak puci...
|
Pridané:
19.8.2009 12:22
hmmm, tak tie policy ste mali nastavene dost divne. o nicom podobnom som od ziadneho admina nepocul a ani u mna ziadne wds nie su.
|
|
Re: drzost
Od: mmmmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
19.8.2009 15:37
Mozem ta uistit ze tam maju brutalnu policy a pracovny PC je stale monitorovany globalnym centrom. Bezny user si ani neskrtne. Mimochodom, za ten incident sa Microsoft vtedy aj ospravedlnil..
http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=877
|
|
Re: drzost
Od: foobar_
|
Pridané:
19.8.2009 12:51
Ano, a ked nam stavali dom, spravili cestu do pivnice cez kanalizaciu. A mozno ma furt aj niekto sleduje, uaaa...
|
|
spyware
Od reg.: Morfeus
|
Pridané:
19.8.2009 9:43
spyware v akcii...
|
|
lol..
Od: darkass
|
Pridané:
19.8.2009 9:47
heh este dobre ze win update moj xp neobsahuje...nlite rules
|
|
Re: lol..
Od: asdasd4456
|
Pridané:
19.8.2009 9:56
darkass sent you a message: "$@#^(@#&)!www.xxx.ru#)@$*)@#)_!_"
|
|
Re: lol..
Od: zozo
|
Pridané:
19.8.2009 9:56
Pokial mas 7 rocny XP bez updatov tak ti vsetci dakujeme ze mas vyssiu naklonnost na infikovanie a rozsirujes botnet :D
|
|
Re: lol..
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
19.8.2009 10:55
Pokial je Windows dobre nastaveny a upraveny s nLite/vLite, tak updaty nepotrebuje. Asi 80% updatov opravuje chyby v sluzbach, ktore moze bezny uzivatel vypnut, zvysok sa da nastavit a tym padom su updaty zbytocne. Ako to nastavit je pisane priamo v updatoch na stranke MS. Cize taky Windows je bezpecnejsi ako updatovany, kde sa stale mozu vyskytnut chyby. ;)
|
|
Re: lol..
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 11:06
Toto verejne ani nepis :D Sakovaky otkundes si bude kreovat vlastnu instalaciu a potom to bude uz uplne v srac*ach :D
|
|
Re: lol..
Od: siirii
|
Pridané:
19.8.2009 21:46
A tieto zarucene vedomosti mas odkial? Kamarati na zakladke hovorili? To ze Ty si povypinas polovicu sluzieb a citis sa ako velky masta haxor je sice fajn, ale je to uplna, ale uplna ko*otina.
|
|
Re: lol..
Od: siirii
|
Pridané:
19.8.2009 10:24
No Ty si ale riadny idiot.
|
|
Re: lol..
Od: rms
|
Pridané:
19.8.2009 12:27
nie tak rychlo, ved stale sa da updatovat cez IE, aj ho neodstranil...
|
|
fasdasd
Od: zozo
|
Pridané:
19.8.2009 10:00
Huu tak to bude zas na poradniach tem ze "Pomoc! Mam okienko stali ste se obeti softwerove kriminality !!! " :D Teda pokial sa bude automaticky stahovat a instalovat aj WGA notifications
|
|
hmmmm
Od: pato.v
|
Pridané:
19.8.2009 10:01
co ked bezi na nejakom firemnom PC software ktory po aktualizaciach prestane pracovat ??
|
|
Re: hmmmm
Od reg.: phguru
|
Pridané:
19.8.2009 10:06
firemne PC by mali mat zakazanu domenu *.microsoft.com ;))
|
|
Re: hmmmm
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
19.8.2009 10:14
firemne PC sa aktualizuju cez WSUS ...
|
|
Re: hmmmm
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 10:23
Presne ako pise Uhlik, kazda fy s vacsim poctom PC s oknami by mala mat rozbehany WSUS. Jednotlive PC potom netahaju aktualizacie z netu, ale lokalneho servera, cim sa setri datova rezia a okrem ineho moze admin updaty povolit ci zakazat.
|
|
Re: hmmmm
Od: rastos
|
Pridané:
19.8.2009 20:30
WSUS potrebuje bežať na serveri. Aby mi to bolo jasné: navrhuješ, aby som si kúpil počítač a k nemu Windows Server a dosiahnem tým, že sa nebude sťahovať to, čo som zakázal sťahovať?
Je neuveriteľné, ako veci fungujú vo svete Microsoftu.
|
|
Re: hmmmm
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 20:56
Ak sa bavime o firemnom prostredi, co bola aj moja a Uhlikova reakcia, WSUS je bezna sucast okennych sieti. Kto ho nema a prevadzkuje viac okennych PC, plytva prostriedkami. Ak to zvrtneme na individualne domace pracovne stanice, kazda instalacia windows update je plne pouzivatelsky modifikovatelna. Zmen si nastavenia windows update na ohlasenie o novych updatoch (nie ich automaticky download a instalaciu) a pri kazdom update ziskas moznost vybrat si komponenty, ktore chces instalovat. Je to skutocne EASY.
Je neuveriteľné, ako veci fungujú vo svete Microsoftu. Ze?
|
|
Re: hmmmm
Od: rastos
|
Pridané:
20.8.2009 7:26
> Kto ho nema a prevadzkuje viac okennych PC, plytva prostriedkami.
To mi, prosím, objasni. Plytval by som, ak by som automatické updaty chcel.
|
|
Re: hmmmm
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
20.8.2009 9:27
Co na tom nie je jasne? WSUS za teba sosne updaty pre vsetky produkty, ktore mu nastavis. Vie to distribuovat updaty nie len pre windows, ale aj ofce, ci dalsie, dokonca nemrkvosoftacke apps. Ked sa potom klient (pracovnik) so svojim PC pripoji do siete, jeho nastavene windows update nepojdu na net, ale na WSUS server odkial si stiahnu vsetky potrebne informacie. Okrem toho, ze usetris sietovu reziu (vo firemnom prostredi to nemusi byt najhlavnejsie) vies menezovat updaty pre celu skupinu PC. Ak sa teda vyskytne update, sposobujuci problem nejakeho ineho sw, admin ho proste zakaze. Ako inak by to robil na 100 ci viac PC individualne?
|
|
Re: hmmmm
Od: rastos
|
Pridané:
20.8.2009 11:24
Môj komentár začal tým, že ja updaty nechcem. Nikdy. Žiadne. (a keď ich chcieť budem, tak si to zariadim inak) A keďže ich MS dokáže vnútiť, aj keď ich vypnem, tak si mi bolo poradené použiť WSUS a zastaviť ich tam.
|
|
Re: hmmmm
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
20.8.2009 15:50
Tak to sme si nerozumeli. Ja a Uhlik sme reagovali na spravu pouzivatela pato.v. Ak nechces updaty vobec, vypni si windows service Automatic Windows Updates (abo tak nejak sa to vola) a nastav jej, nech je disabled. Potom uz ziadny update k tebe neprelezie.
|
|
Re: hmmmm
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2009 16:22
po aktualizacii windows updatu?
|
|
Re: hmmmm
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 20:57
Skor si myslim, ze mal na mysli nejaku speci aktualizaciu. Aj mne sa to uz stalo.
|
|
update
Od: .:)
|
Pridané:
19.8.2009 10:12
no dufam ze konecne opravili moj problem s XPckami. Totizto mi väcsinou pada svchost.exe co ma na starosti updaty a temy :D ale nie je to nic, co by nevyriesil restart, no nie je to prijemne .. a uz maju o tom pekny pocet reportov
|
|
Re: update
Od: lolec
|
Pridané:
19.8.2009 10:33
no ale to nieje tvoj problem s XPckami, to je tvoj problem s Trojanmi a inou havedou :)
|
|
Re: update
Od: .:)
|
Pridané:
19.8.2009 14:40
hej .. az nato ze ziadnych trojanov a inu haved nemam .. nod32, defender a a-squared to potvrdzuje ..
|
|
Re: update
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
19.8.2009 20:39
tak skus este napriklad rootkit revealer ;) ... antiviraky vedia potvrdit kadeco :) ...
|
|
Re: update
Od: matw
|
Pridané:
20.8.2009 17:26
Alebo na tom spusti combofix. Popripade este dialfix. Combofix ti najde haved, dialfix ti dokaze nanovo zaregistrovat kopec kniznic, ktore mozu sposobovat problemy. ;-)
|
|
Re: update
Od reg.: phguru
|
Pridané:
19.8.2009 10:44
svchost ma toho podstatne viac na starosti :)) - skoro vsetky defaultne win servisy
|
|
Re: update
Od: .:)
|
Pridané:
19.8.2009 14:39
no hej a preto sa spusta vaickrat .. ja len hovorim ze mi pada ten co ma na starosti updaty..
|
|
aktualizacia win
Od: gazda01
|
Pridané:
19.8.2009 10:23
No a mne po aktualizacii win prestala ist hra Bioshock nacisto.Musel som ju install nanovo .hah
|
|
Kompatibilita
Od: viva la fico
|
Pridané:
19.8.2009 10:27
Automatic Updates a Windows Update musia byť podľa oznámenia Microsoftu aktualizované na novú verziu, inak v budúcnosti nemusí byť možné úspešne kontrolovať dostupnosť nových aktualizácií.
Dost odvazne takto zostrelit stare verzie. Dufam ze ked sa o rok preinstaluju win, tak nenajdu ani update automatic updates a bude treba zvlast tahat patch. Ale co uz, to je MS.
|
|
Re: Kompatibilita
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
19.8.2009 15:08
To je len výhovorka, pamätám si na XP tam to v pohode fungovalo tak že mi po reinštale stiahlo možno 80 aktualizácií a po nich chcelo aktualizovať windows update - kým som ho neupdatol tak som nemal prístup k ďalším, novším aktualizáciám...
|
|
Tak toto...
Od: Tak toto...
|
Pridané:
19.8.2009 10:28
Tak toto je v riti.... ked mi vnutia ich aktualizacie, tak mi tam mozu vopchat aj hocico ine....to je uz vrchol...
|
|
Re: Tak toto...
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 10:38
Presne, BUBUBU!
Nainstaluju ti tam app, ktora bude cez web kameru sledovat, ci prave nesklbes perom a potom to vypublikuju niekde na majspejs, jutjube ci fejsbuk!
|
|
Re: Tak toto...
Od: Ach jaj
|
Pridané:
19.8.2009 10:42
Ty si uplne hrozny. Ked sa pise o Microsofte, si z toho cely bez seba a tak rad si ten svoj Microsoftik obhajujes a ospevujes.
|
|
Re: Tak toto...
Od: zozo
|
Pridané:
19.8.2009 10:50
mysim ze ked robi pre MS tak je to jeho firemna povinnost :D sirit FUD
|
|
Re: Tak toto...
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 11:03
Prd makovy :D Ale zarabal by som zrejme lepsie ako v mojom terajsom zamestnani .. budem nad tym uvazovat :] [joke]
|
|
Re: Tak toto...
Od: zozo
|
Pridané:
19.8.2009 13:39
Pocul som ze davaju odmeny za "propagaciu na nete" :) ale Radek ich stoji dost :D
|
|
Re: Tak toto...
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 15:44
Hulan je speci fajta :] Hulan je taky cesky MS Chuck Norris.
|
|
Re: Tak toto...
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 11:01
Ako inak sa da reagovat na podobne prispevky? :D Btw nepotrebujem ti nic vysvetlovat :)
|
|
Re: Tak toto...
Od: meccano
|
Pridané:
19.8.2009 15:05
Kokote chcel si byt humorny a pritom si sa len strapnil Youtube sa cita jutjub a nie jutjube, Ty trubka.
|
|
Re: Tak toto...
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 15:45
Uz si sa vystriekal?
|
|
Re: Tak toto...
Od: meccano
|
Pridané:
19.8.2009 15:54
Hej, na Tvoju sprostu hlavu... :-D
|
|
Re: Tak toto...
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 16:03
To ta naucil tato?
|
|
Re: Tak toto...
Od: meccano
|
Pridané:
19.8.2009 16:43
JJ, Tvoj. :D
|
|
Re: Tak toto...
Od: chora vrana
|
Pridané:
19.8.2009 20:52
hahahaha :D
|
|
Re: Tak toto...
Od: L.Stur
|
Pridané:
19.8.2009 16:00
krásňe po slovenski: Tvoja trúbka
Zo srďečním pozdravom Ľudevít Štúr
|
|
malware?
Od: JonnnnY
|
Pridané:
19.8.2009 10:30
to sa na mna nehnevajte, ale toto ne...
xp som si vzdy poctivo updatoval, ale nejaky posraty microsoft si na moje pc nebude stahovat co sa mu chce. automatic updates som definitivne vypol.
okrem toho, prve pc ze sa zacali updatovat v utorok? nezmysel, u mna to zacalo v nedelu (pondelok) v noci/po polnoci
|
|
explorer
Od: foobar_
|
Pridané:
19.8.2009 10:35
Prosiiim povedzte ze sa aktualizuje aj Internet Explorer na najnovsiu verziu...
|
|
Re: explorer
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
19.8.2009 10:39
Pokial viem, tak sucastou win update je aj aktualizacia IE na vyssiu verziu, ak to OS umoznuje. User to len musi zaskrtnut.
|
|
Nadpis
Od: Kromanonec
|
Pridané:
19.8.2009 10:40
1. Dost zavadzajuci nadpis.
2. Windows sa pripoji aj na Windows update aj ked si tento update nenainstalujete. Hocikedy v buducnosti.
Alebo myslite, ze ked spravite cistu instalaciu Windowsu, tak sa uz nebududat stiahnut updaty? Vzdy sa pripoji aj ta najstarsia verzia Windows update, ktora stiahne novsi Windows update a tento potom stiahne dalsie aktualizacie. Takze to vynytenie bude asi v niecom inom. Mozno dalsi backdoor. :D
|
|
Re: Nadpis
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
19.8.2009 15:11
jj však už jedna aktualizácia updateru v XP bola a presne takto fungovala, akurát sa nestiahla automaticky ako táto najnovšia sonda Microsoftu že čo si ešte môžu dovoliť...
|
|
zmluva
Od: jjsanko
|
Pridané:
19.8.2009 11:01
aj ste si niekto citali podmienky ktore ste prijali pri instalacii windows?
|
|
update
Od reg.: veldo
|
Pridané:
19.8.2009 11:08
ja mam aktualizacie uplne vypnute. drviva vacsina sa tyka defendera, a ked je nejaka kriticka zaplata, upozorni ma na to antivirus (nod4). takze ma nic neotravuje a som vzdy aktualny.
|
|
........
Od: Ja.
|
Pridané:
19.8.2009 12:28
Ja komentár nenapíšem, aby som nezačal zase flame :P
|
|
vista
Od reg.: vicinko
|
Pridané:
19.8.2009 12:44
ked som si minule dal stiahnut aktualizacie lebo ma otravovalo to stale vyskakujuce okienko o dostupnosti akutalizacii nečakal som že po reštarte notebook už nenabehnee....
|
|
Re: vista
Od: FMG.sk
|
Pridané:
19.8.2009 13:45
Tak si kup origos Windows :) Make love not war...
|
|
Re: vista
Od reg.: vicinko
|
Pridané:
20.8.2009 17:47
windows tam bol od kupi booku ...
|
|
Windows sa začali automaticky aktualizovať, aj pri vypnutých aktualizáciách
Od: Rupikulko
|
Pridané:
19.8.2009 14:39
Začalo to "Sytémom, kde ste sám sebe administrátorom", končí to systémom, ktorý nerobí to, čo človek chce, ale to čo výrobca uzná za vhodné.
|
|
Tak to je skutočné Microsoft WOW :)
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
19.8.2009 14:59
A ja že prečo mi zrazu poskytuje možnosť inštalovať SP na Office keď som si tento komponent neinštaloval a nastavil nech ma naň ani neupozorňuje... ktovie čo všetko ešte robí v pozadí bez môjho vedomia...
|
|
dsbjfdklvgbdf
Od: sdfjdf
|
Pridané:
19.8.2009 15:45
Za chvilu bude novy slogan Microsoftu:
"Nas system nepotrebuje uzivatelov vystaci si sam !"
|
|
Re: dsbjfdklvgbdf
Od: meccano
|
Pridané:
19.8.2009 15:53
Alebo skor novy slogan OpenSource : Nasi uzivatelia nepotrebuju Microsoft, vystacia si sami.
|
|
Re: dsbjfdklvgbdf
Od: roflmao
|
Pridané:
23.8.2009 0:12
ten bol dobry :D
|
|
vista
Od: hawx
|
Pridané:
23.8.2009 23:11
tak len tak pre uplnost FMG.sk. Ked sa XPcko aktualizovalo na sp3, tak sa win dowstal do nekonecneho restartu, lebo v M$ su taky sefovia, ze sa kopiruje blby driver pre procak. a take nieco sa stavalo pokial vem aj pri aktualizacii visty
|
|
LOL LOL
Od: Fuso122
|
Pridané:
27.9.2009 19:12
To je oničom prenaištaloval som windows z dovodu že my ho žničil neaky virus.A teras po preištalaci my stahuje samo ubdaty aj ked mam ich vipnute počitam to a uš stiahlo okolo
1GB aktualizaci a stale stahuje čo je to za somarinu.neni neaky program na zastavenie toho.
|