neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Hackeri používajú Operu, na ochranu proti iným hackerom

DSL.sk, 21.8.2009


Hackeri infikujúci webové stránky škodlivým kódom používajú najmä Firefox a Operu, pričom štatisticky najväčší rozdiel v používanosti oproti bežnému priemeru má u nich Opera. Tvrdí to spoločnosť Purewire na základe štatistiky vypracovanej sledovaním týchto hackerov.

Purewire našla zraniteľnosti v kitoch exploitov LuckySploit a UniquePack používaných k infikovaniu webových stránok následne zneužívajúcich chyby v prehliadačoch návštevníkov, ktoré jej umožnili vložiť do administrátorských stránok kitov podvrhnutý JavaScript. Vďaka vloženému kódu si prehliadač pri návšteve administrátorských stránok kitu vyžiadal dokument zo serveru pod kontrolou spoločnosti Purewire.

Spoločnosť takýmto spôsobom zistila používaný prehliadač u 51 hackerov infikujúcich stránky škodlivým kódom.

Prehliadač Firefox používalo 46% z nich, Operu 26%. Najmä u Opery to predstavuje mnohonásobný percentuálny nárast oproti celosvetovému podielu na úrovni niekoľkých percent. Podľa vyjadrenia spoločnosti Purewire pre Computerworld je pravdepodobnou príčinou takéto vysokého používania Opery snaha obrániť sa proti útokom cez prehliadač, keďže hackeri vedia, že najčastejšie používané kity exploitov zneužívajú chyby len v masovo používaných prehliadačoch.

Opera je mimoriadne populárna aj medzi návštevníkmi DSL.sk. V júni dokonca jej podiel cez víkendové dni prekonal podiel Internet Explorera a v týchto dňoch bola druhým najpoužívanejším prehliadačom za Firefoxom.

Celkový denný podiel Opery na DSL.sk v júni bol 18.54%, Internet Explorera 21.21% a Firefoxu 51.15%, na štvrtom mieste bol Chrome s 5.53%.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii


Diskusia:
                               
 

nemôžete očakávať, že podiel prehliadačov bude rovnaký ako napr na pokec.sk, pretože títo ľudia nie sú BFU a vedia si vybrať
škoda, že správa nehovorí o zvyšných 28%...
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Ake vyhody ma uzatvoreny softver?
Odpovedať Známka: -6.1 Hodnotiť:
 

nevies ake ma chyby
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

O to horšie
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

nejde o to ze je uzatvoreny, ale nepouziva ho kazda lamka ako pri IE a FF, nie je tak rozsireny a nasledne (presne ako to je pisane v clanku) je nezaujimavy pre hackarov aby na neho vytvarali exploity :) ... a je jedno ci je uzatvoreny alebo nie, chyby najdes vsade, len pri opere nie su az take zname :P
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

myslim ze keby robili statistiku len medzi skusenejsimi uzivatelmi, tak ma opera daleko vacsi podiel. A skusenych nemyslim tych co niekde poculi ze firefox je dobry ;-)
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Videl už niekto IE pre Linux?
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

existuje :)

Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

wine je kuzelnik :)
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

IE (Internet Explorer) pre Linux NEEXISTUJE. Je možné ho len spustiť cez jadro a wine aj to nie je plnohodnotné používanie IE.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Nutne dodat, nastastie.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

ie6 tam ide :D msylim ze aj plnohodnotne
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja mám IES4Linux kvôli testovaniu webov. Kedysi bolo IE aj pre linux, ale potom ho prestali vyvíjať. Takú informáciu som kdesi čítal, či je pravdivá, neviem povedať.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Bol IE pre MAC; IEs4Linux je len skript na spravenie wineprefixov a instalaciu roznych verzii IE.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

http://en.wikipedia.org/wiki/ Internet_Explorer_for_UNIX
Odpovedať Hodnotiť:
 


Nebude to tiez tym ze vela hackerov a odbornikov v low-level programovanie pochadza prave z ruska, ukrainy apod kedze prave tam je podiel Opery vysoky.. ? :)

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Firefox pouziva o 20% hackerov viac ako Operu (podla clanku), ale hackeri pouzivaju Operu :-) podobne nadpisy tu su castejsie, nerobi redakcia v Novom Case?
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

http://77.48.102.76/vypatlator/
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

No tento článok ste sem nemali dávať, to bude diskusné peklo... :)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

opera ruleeeeeezz
Odpovedať Známka: 0.5 Hodnotiť:
 


Asi si ani netusil aku mas pravdu.
Avsak ani nie tak kvoli prehliadacom, ale kvoli par idiotom podomou ktori si nevedia najst lepsi zmysel zivota ako kritizovat jediny schopny IT server na slovensku.

Ze im zmazali ich nekonecne hlboke a mudre prispevky kde nevedia pochopit suvetie a kvoli tomu nemozu pokracovat na svojej bezstarostnej ceste osudu.

Dalsi ochranuju posvatne slovo hacker pred slepou ignoranciou masovych medii. Ved iba on vie ako to v skutocnosti je.

PS: Tinypic a JPEG screenshot hovoria za vsetko...
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Tak to by EK mala zakázať operu, zrejme ju používajú len hackeri :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nie si náhodou tajný agent Microsoftu? :) Čo s tým má EK? Aj tam dobre vedia, že Opera patrí k najlepším prehliadačom!
Odpovedať Známka: -4.9 Hodnotiť:
 

keby tam boli tak nakazu vsetkym ostat pri IE6
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

No mna zaujima to slovo hackeri .... myslia na skutocnich hackeroch (blackhat), alebo na takych co si niekde zaobstaraju takyto kit s navodom a hladaju na weboch nedostatky?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Zrejme mysleli crackerov, nie hackerov.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Crackeri su aj vlastne blackhat hackeri proste synonymum
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

dnešná mládež..odporúčam prečítať, 90% hackerov tvoria títo samozvaní h4x0ri( medzera za 2009)
http://cynik.blog.zive.cz/2009 /04/it-mladez-sem-h4x0r-woe-ne/
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a co zvysne percenta? stale ostava slusne mnozstvo percent, ti co, pouzivaju IE 6?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

kazdy kto je amater a zaciatocnik tak tomu prevaze postacuje ie vsak naco by sa trapil zapnut brain a pohnut si vsak nie ? nechcem vyvolavat flame ake to % na ie co tu uvadzate su podla mna taky uzivatelia ktory ani nevedia co je to internetovy prehliadac tot moj nazor ......
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

pre takých užívateľov slovo internetový prehliadač neexistuje. Poznajú len internet, alebo internety a pre nich je "internet" len msie, čiže modré "é-čko" s korónou. A potom je vyšľachtená skupina, pre ktorú je internet e-mail, azet, boom, facebook a twitter. Ale to už je skupina h4x0rov.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

ehm, booom, 3 x o
Odpovedať Hodnotiť:
 

Osobne si myslím ,že na tejto stránke to percento IE6 je zapríčinený ľudmi ,ktorý navštevujú stránku s roboty s kancelárií alebo iných verejnejšich počítačov kde nič iné nie je a nemajú ani pravo tam niečo nainštalovať ako aj napr. v školách a keď títo ľudia niesu zarytými anti-používateľmi IE tak to nejak preglgnú príjmu tento fakt a zmieria sa sním... keďže nenosia na kľúči portable verziu M.Firefox alebo Opery alebo ju dokonca ani nemôžu stiahnuť a uložiť na dotyčný stroj
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tak tomuto hovorim brainwashing a reklama na operu...kolko vam kto zaplatil hmm ?ze 26%tami ziskala prudky narast pouzivania :D lol...tych par percent je celkovy pocet uzivatelov a tych 26 je % "hackerov" a toto vy idete porovnavat ? :D lol....
Odpovedať Známka: -7.0 Hodnotiť:
 

Ty si jeden z tych h4x0rov ze.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

lol
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vazena komunisticka redakcia DSL.sk. Ked tak velmi chcete cenzurovat vsetky prispevky v diskusii, preco si tu nezavediete system podobny tomu co je na macblogu, kde sa prispevky uzivatelov zobrazuju az po zcenzurovani? Mal som tento server vcelku oblubeny, lebo sa som tu nachadzal zaujimavy vycuc udalosti zo sveta. Hold v poslednej dobe mam mierny dojem ako keby autor clankov a cenzurant (pravdepodobne v jednej osobe) mal permanentne "kramy". Mazanie prispevkov a banovanie IP adries na hodinovom poriadku?! Tomu vravim vazenie si citatelov. Uvedomujem si, ze nie vsetko co tu ludia napisu sa da prirovnavat k inteligentnemu, ale co je moc je moc.
http://tinypic.com/r/2d7iko1/3 - kam toto zmizlo? To az tak neznasate kritiku? Tak naco tu potom ta diskusia potom je?!
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

a naco ja vlastne citam tento server....?!!
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

Asi to bola pravda, alebo to nemalo daleko od pravdy a ptero narazku na prekladac zmazali...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Za posledny tyzden som dostal asi 5 banov na IP, mam zablokovany ucet. Proste oni nemozu byt kritizovany.

Ale ked su sprosti...sami sebe robia zlobu. Kazdy sa im tu na to s prepacenim vyserie, ked budu mazat kazdy prispevok, v ktorom sa smpomina nejaky nedostatok a podobne.

Dokonca ani na maily neodpovedaju.

Anonymna a doslova komunisticka redakcia, ktora cenzuruje to, co sa im nepaci. Smrdi to Cinou.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Redakcia je one-man show. Holt každý si kompenzuje svoje "nedostatky" inak ;)
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

ja som mal uz niekolko krat ban za kritizovanie. Od posledneho (clanok, kde server chladili 10 litrami vody) uz moc nepisem do diskusii. Bol to dobry server, ale zaspal dobu a nesnazi sa o ziadne zlepsovanie. Dodnes nemaju tabulky (tusim v 1 clanku som videl) a nevedia spravit taku banalitu ako je editacia prispevkov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Presne rovnaká skúsenosť. Skritizoval som (a úplne normálne, s argumentami, bez nadávok) preklad nadpisu článku a hneď ban. Neskutočné.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Skusme použivat konstruktivnu kritiku, ci aj tu budu mazat. (neviem, akeho typu bola Tvoja kritika) Totiz destruktiivnu kritiku nemam rad ani ja... (konstruktivna kritika = kritika s naznacenim riesenia)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tuto stranku by bolo treba uz zmenit od zakladov. Mozno zacinala ako nadsenecky projekt pri prichode dsl. Dnes je to uz ale jeden z obsahovo najlepsich slovenskych it webov. Tomu uz zodpovedaju ine standardy ako fan stranke. Napriklad ako je mozne, ze stale clanky niesu podpisane ich autorom???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno a prečo sa pri linkoch musia hrať na telefón: Tu Tu Tu Tu? :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kedze si myslis ze redakcia cenzuruje, tak preco si sa vlastne namahal pisat druhy prispevok?
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

ty si blbec, tak teraz vies ze na aute mozes naburat a prestanes chodit autom?

Vies ze ti mozu ukradnut bicykel tak prestanes na nom jazdit???


ASI PRETO, LEBO UPOZORNUJE AJ OSTATNYCH, KTORY NESTIHLI POSTREHNUT CENZURU, NECH VEDIA CO SU V REDAKCII ZA VOLOVIA, KTORI SA SPRAVAJU AKO DECKA!!
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Mozno su to decka co sa spravaju ako volovia. :D
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

tento server sa neda porovnat so zahranicnymi, ako napr. cdr.cz alebo zive.cz Proste to tu straca uroven, plno clankov o i-phone a podobnych kvazy somarinach.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ale na zive.cz je tiez kopa hlupych clankov. cdr.cz je vsak dobry server.

Ale ani na jednom nemazu prispevky, ktore upozornuju redakciu na chybu, pripadne ju kritizuju!

Ale mas pravdu, ide to tu dole vodou. Ak to tu niekto navstivi prvy krat, pomysli si, ze je to uz nejaky neudrziavany server (vid napriklad lavy panel).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Momentálne mám najradšej extrahardware.cz, ddworld+pctuning (dd vs obr :D ) ale už aj svethardware sa troška prebralo.

Ale to UPDATE v žltej tabuľke je fakt epic fail :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

wow, tvoje prirovnania su strasne...

jedine co kazi DSL su retardovany blbci co nevedia pochopit jednoduchu vetu s pristavkom, ano chyba tam ciarka ale clovek ktory nema dvojciferne IQ to pochopi...

tvoj prispevok vymazali a neviem preco by mi na tom malo zalezat ked cela jeho podstata bola retardovana...
ina btw, co za kkta pouziva tinypic omg

Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tvoje vyjadrovanie sa hovori za vsetko.

DSL.sk nekazia retardovani blbci, pretoze retardovani blbci maju pravdepodobne ine starosti ako sediet na dsl.sk a pisat komentare. Retardovany clovek je dusevne chory clovek. Osobne poznam niektorych takychto ludi, tak laskavo nepouzivaj tento vyraz na zdravych ludi.

Nejde o to, ze tam chyba jedna ciarka. Hocico smerovane na redakciu, okrem pochvaly je zmazane. A podla teba je toto spravne? Je spravne, ked niekto upozorni na chybu a dostane za to ban, zevraj spamuje? Alebo rovno ban na IP? Je spravne, aby redaktori zacali pisat vsetky clanky s chybami? Vsak co, normalny clovek to pochopi?

Prispevky, ktore mne vymazali, NEBOLI RETARDOVANE. Ale ano, viem, necital si ich, pretoze boli zmazane doslova za par sekund, respektive minut.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

1. nadavat zacal on prvy, takze som pouzil podobny styl
2. takze kedze poznas retardovanych blbcov z vlastnej skusenosti tak by si mal pochopit aky pocit mam z typka co nevie pochopit vetu - doslova napise ze si nad tym lame mozog, potom este na to upozorni v diskusii, spravy screenshot, pre pripad ze sa tento prispevok uplne mimo temu vymaze a caka...
Ked sa tento prispevok vymaze tak hura retard rychlo postne prispevok typu "pozrite sa na mna som blbec, a mazu mi komentare" a vsetci chudaci co im mazu ich "plnohodnotne" prispevky sa pridaju do jerk circle a pome flame na dsl.
3. videl som vela prispevkov ktore kritizovali dsl za nazvy clankov, gramatiku a podobne.
4. prispevky ktore boli mne mazane boli vacsinou plne nadavok...
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

Pokracovanie:

A nechapem, ako mozes o niektom povedat, ze je kokot, za to, ze pouziva tinypic. To aj ja teba mozem nazvat kokotom za to, ze pouzivas Windows, Operu ci mas notebook znacky Asus. Spamataj sa, clovece.

Inak k dospelemu cloveku vacsinou nepatria hlupe skratky ako btw ci omg.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

skratene. tinypic su na kokot. Natahuju obrazok az ako poslednu vec, stale nefunguju, musim refreshovat, kopa reklam a flashu.

dospelemu cloveku vacsinou nepatri sa zapajat do zjavne zbytocnych a k nicomu neveducim diskusii ale co uz asi sme zlyhali obaja.
LoL, omg, I rox, U sux, gg no re,

Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

nechapem preco by mali byt skratky btw, alebo omg hlupe...zato ze to vo velkom pouzivaju vselijaki debilkovia, co chcu byt cool a podobne a ze tebe sa tieto skratky spajaju s takymito osobami, neznamena ze by mali byt hlupe...presne tieto skratky pozna takmer kazdy, takze nieje si s nimi problem skratit pisanie neformalneho textu...

pripada mi to fakt divne, robis presne to, co kritizujes, tj (nepriamo) nadavas ludom, co pouzivaju nieco, co podla teba nie najlepsie...a presne to sa ti nepaci...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Pretoze si to dakto moze precitat. V podstate aj mne zablokovali dva ucty ani netusim z akeho dovodu ani ziadne varovanie som nedostal nic. Co sa mi tiez nepaci je nemoznost ziskania hesla ked ho zabudnem takto som si odpalil asi 2 ucty a odvtedy sa neregistrujem.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

takze ty si mal dva ucti ktore ti zablokovali + dalsie dva na ktore si zabudol hesla? A inak si uplne v poriadku?
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Mozem sa spytat, si redaktor dsl.sk alebo co stoji za tym, ze si redakciu zastavas a zhadzujes ludi, ktori proti nej nieco maju, avsak pravom?!
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ked ono je to take lahke ich zhadzovat, ja proste neviem odolat. Keby niekto napisal seriozny prispevok (a nestrapnil sa popri tom) tak nic nepisem...

Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

je to ich pravo, nemozes to brat osobne
inak niekto kto pouziva tinypic na ukladanie JPEG screenshotov si ani nezasluzi priestor v diskusii :P
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Kazdy si zasluzi miesto v diskusii.

A co je na tom ze ten obrazok ulozil ako JPEG a hodil ho na tinypic? Nebodaj si nedokazal precitat, co je v tom obrazku? Kup si okuliare.

Na takyto screenshot to staci, alebo nie?


Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

a nezasluzi! a podme! a este! a dakujem za radu, na zaklade ktorej si idem skutocne kupit okuliare :)

a nestaci

(na hlupe otazky hlupe odpovede)
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Si smiesny. :D

Takze si nevidel to, co na tom screene je, kedze nestaci.

K tomu, co si nevidel, sa prosim nevyjadruj.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Zamieta sa.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

majitel stranky si zasluzi pravo menit stranku podla vlastnych predstav, vratanie cenzurovania...aspon podla mna...ked sa ti nepaci, sprav si vlastnu stranku a tam si pis...pokial autor chce aby na jeho stranky boli len chvali, nech ich tam ma, je to predsa jeho stranka, ked sa ti nepaci, nechod tu, nediskutuj tu...
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

majitel sukromnej stranky take pravo samozrejme ma, Toto je VEREJNY informacny server, a pokial navstevnik neporusi zakladne pravidla slusnosti, nemaju ho co banovat. Pacilo by sa ti, keby si napr nemohol ty ist do mestskeho parku si posediet, lebo si povedal, ze starosta je pako? Ale ak ta starosta vyhodi zo svojho pozemku, ked mu vynadas do pakov, je OK.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je smutne ze ani odborna redakcia dsl.sk nepozna rozdiel medzi hackerom a crackerom a radsej klesnu na uroven spravodajstva TV markiza.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

kedy si naposledy pocul/cital pouzit slovo hacker v originalnom vyzname?
Jazyk sa vyvija nepomozes si...

Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

este sem primiesajte trulkov z jojky a bude to kompletne :P
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Suhlasim ze nie vzdy titulok zodpoveda obsahu clanku a podobne....ale avsak ak sa vam tento server nepaci, mozete si vybrat iny - to je jeho velke privilegium.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

Vies ty co je to privilegium? Lebo to do tej tvojej vety mierne nepasuje.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Suhlasim ze nie vzdy titulok zodpoveda obsahu clanku a podobne....ale avsak ak sa vam tento server nepaci, mozete si vybrat iny - to je jeho velke privilegium.
Odpovedať Známka: -8.6 Hodnotiť:
 

Suhlasim ze nie vzdy titulok zodpoveda obsahu clanku a podobne....ale avsak ak sa vam tento server nepaci, mozete si vybrat iny - to je jeho velke privilegium.
Odpovedať Známka: -9.0 Hodnotiť:
 

Double -10 .
You rock....
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Triple -100
YOU rock...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

to si dostal epi zachvat ze si to 3krat po sebe odoslal?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pre tých múdrych kritikov všetkého za každú cenu:
Spravte "dobrý" spravodajský server a nájdite si doň špičkových redaktorov - veď ukážte, že sa to dá robiť perfektne :)
K browserom - kto používa Operu - vie prečo. Že je v menšine - aj FF ťaží najmä z mena a toho, že je alternatíva - aj na IE sú parádne vychytávky (GreenBrowser napríklad - skúsil ho aspoň niekto?)
FF - ok, lenže... Nevie to WAP, neotvorí to MHT súbor - ďakujem, neprosím. Ak niečo hľadám alebo ukladám fotky z recenzií a iné veci - Operou to ide najrýchlejšie. Zas pravda je, že sa defaultne nainštaluje "debilne" a nemá povolené jednoklávesové skratky, osobnú lištu atd - nielen na Slovensku sú diletanti čo pokazia výborné veci zlými rozhodnutiami...

HOWGH
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

vzdy som nenavidel ludi co na kritiku odpovedaju sposobom:
"tak si ty sprav lepsi..."

inak ten druhy odstavec nedava velmi zmysel.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

on zjavne mal na mysli to, ze lahko sa kritizuje, ale aj za takym servrom ako je dsl.sk je velka kopa prace...preto by sme boli zvedavi jak by si to zvladol napriklad ty...ci by sa to vlastne aspon chytalo na dsl.sk, aspon kusok...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

A ty si myslis ze to robia zadarmo nie? Nebud smiesny.

Je to len pre jeho dobro. Cim viac bude cenzurovat, tym viac ludi sa mu tu na to vyserie.

Ak nebude pocuvat kritiku, kritiku od svojich citatelov, ktori ho zivia, tak to bude zle pre neho a nie pre mna.

Mas pravdu, nech si robi co chce, ja nasledky niest nebudem.

(rec je o adiminovi DSL.sk)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ved je to v podstate jedno ci ma normalny uzivatel IE8/7,Firefox,Chrome,Operu,Safari pripadne iny... Kazdy si moze vybrat to co mu vyhovuje vzhladom a ovladanim. Ked nechodi po blbostiach a ma kvalitny antiBALAST soft nema sa coho bat. a nastavit si scan v programoch raz za dva tyzdne nieje problem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zaujímavé. Sú to velikí haxori, ktorí vedia, čo dokáže javascript, a sami si ho nevypnú. Tých 51, to bola asi výberovka najväčších idiotov, nie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kto je to haxor ked ich spominate a nadavate na nich
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://tinyurl.com/lx4fte
Odpovedať Hodnotiť:
 

Troska fylozofovania z jeho strany ale stale neviem kto to presnejsie je
Odpovedať Hodnotiť:
 

:D slovencinarka ma z teba urcite radost
Odpovedať Hodnotiť:
 

Som tusil za tam ma byt mekke kuaa
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ta popularita Opery na dsl.sk je (bohuzial) najviac vidiet v diskusiach.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

a kde ju chces vidiet?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

SOM HAKER, VIEM TUNINGOVAŤ AUTÁ, SOM PÁN, SOM NAJDRSNEJŠÍ PETRŽALČAN, A MÁM NOVÉ NAJKY A TEPLÁKY ADIDAS
Odpovedať Hodnotiť:
 

zeby dalsia novo vznikajuca spolocnost, co sa len potrebuje presadit a tak spravila tento super vyskum?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ved´ všetci už vedia že Internet exploler zaostáva , pred Mozillou a Operou to sú tie dva najlepšie prehliadače ...
Aj to preto používaju Mozillu aj Operu lebo v nich môžme zmenit a pridat kod rychlejšie ako in Internet Exploler.
Takže ked´ chcete hackovať tak najprv chodte na Elektrotechnickú školu naučte sa všetko čo by ste mali vedieť a potom sa do toho púšťajte aj to si potom rozmyslite či sa vám oplatilo chodit do školy 4roky +vysoka a potom sa zabasnut!!!...To Be Continued
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár