neprihlásený Štvrtok, 25. apríla 2024, dnes má meniny Marek
Viacerí zákazníci UPC v BA hlásia problémy s pripojením

DSL.sk, 16.9.2009


Viacero zákazníkov UPC Broadband Slovakia z Bratislavy podľa svojich tvrdení zaznamenáva minimálne odvčera problémy so svojim internetovým pripojením od tejto spoločnosti.

Na problém nás upozornil zákazník z Petržalky, ktorý má od UPC dve pripojenia s rýchlosťami 20 Mbps a 30 Mbps. Podľa jeho tvrdení je pri reálnom používaní pripojenie pomalé a nepoužiteľné, hoci test rýchlosti na speedmetri v zahraničí ukazuje prakticky plnú rýchlosť.

Viacero zákazníkov sa sťažuje na podobné problémy v diskusii na forum.zive.sk. Viacero problém svojho pripojenia diagnostikovalo ako extrémne vysokú odozvu, podľa jedného zákazníka až 30 tisíc ms, teda 30 s. Vysoká odozva negatívne vplýva napríklad na browsovanie, podľa jedného z postihnutých zákazníkov je možné ale napríklad sťahovať dáta pomocou FTP neovplyvneného vysokou odozvou plnou rýchlosťou pripojenia.

Zo sťažujúcich sa užívateľov je viacero z Petržalky, ďalší z Ružinova a Vrakuni. U niektorých zákazníkov problémy začali včera, ďalší majú podľa svojich tvrdení problémy už viacero dní.

Naopak ďalší zákazník z bratislavských Kramárov má pripojenie v poriadku a rovnako žiadne problémy nemá zákazník zo Starého mesta s novým 60 Mbps pripojením Fiber Power 60.

Hotline poskytovateľa hlási obsadenie všetkých operátorov. Hovorca spoločnosti UPC Jaroslav Kolár odmietol pre server DSL.sk poskytnúť stanovisko k aktuálnym problémom hláseným užívateľmi a tiež neodpovedal na otázku ohľadne očakávaného termínu odstránenia hlásených problémov.

Nakoľko je aktuálny problém rozsiahly, akého počtu a ktorých zákazníkov sa týka, čím je spôsobený a kedy bude odstránený tak nie je známe.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke
Japonská sonda nebola skonštruovaná aby prežila noc na Mesiaci, funguje aj po tretej
Železnice opäť aktualizujú systémy, v noci nebude fungovať internetový predaj lístkov - aktualizácia 1
Vydaná Fedora 40
Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte
NASA opravila sondu Voyager 1, aktualizovala softvér aby nevyužíval poškodenú pamäť


Diskusia:
                               
 

najlepsie je objednas si technika, cakas ako dement a technik nikde a ani sa neunuvaju zavolat ze prepacte co sa stalo ze neprisiel.... :-/
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To je fakt sila, ja som sice z Myjavy, ale taketo niečo tu neexistuje.Mam satronet symetrický 20mbps za 10€ a šlape to furt už skoro rok. Mal som len problém s routerom, zavolal som na zákaznícku linku a za pol hodinu tu bol technik s novým, takže max spokojnosť.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

keby len v Bratislave ale aj v ziline sa to je..be uz asi 2 tyzden za take peniaze sa im nato ludia dufam vykaslu!
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

tipujem ze ten problem suvisi s tym ich novym super programom 120 Mbit :-), holandania uz o tom vedia svoje
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hold kablovka nie je optika ;-)
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

lol 30s ping tak to si stihnem kavu uvarit kym mi pride paket
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

...he a to ti pride len ten prvy...co budes robit kym pridu ostatne..:D
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

fukať tu kávu !!! :) aby nebola horuca :)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

zabehne do obchodu kupi kavove sadenice, zasadi si doma, nech vyrast a dozret, oberie, uprazi, pomelie, uvari a pofuka a pri troche stastia sa docka :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

vcera po prichode domov som sa divil co sa deje ale nevenoval som tomu pozornost lebo minimalne 1x do tyzdna to takto podobne zblbne alebo az celkovo vypadne fakt to bolo o hovne ked chcel clovek nieco browsovat snad to co najskor vyriesia alebo odchod ku konkurencii...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vypadok pokracoval aj dnes rano. Napr. videa z youtube sli uplne bez problemov ale web ako taky 0 bodov. Tiez pingy +- 10% lost.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

a internet ti isiel? Ten druhy myslim.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Pekna je ta ich reklama na webe:
"UPC Fiber Power - Novy symbol rychlosti". Smejdi.

Kedze tento problem uz pretrvava u mna zopar dni a nikto z UPC sa mi neraci ani odpovedat na moj email (ktory som poslal uz v nedelu), budem pozadovat alikvotnu ciastku sumy ktoru platim za internet naspat. Neposkytuju sluzbu v plnej miere (a ani nevedia odpisat na email a vysvetlit co sa deje) nedostanu ani platbu v plnej cene.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na mail neodpovedia ale hlavne ze po bytoch vyvolavaju a nukaju ten ich digital, smejdi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ked neodpoveda helpdesk@upc alebo post@upc, tak asi im to oddelenie dobre nefunguje. V tom pripade by ludia mali pisat na adresu riaditel@upc :-)

Pred par dnami mi nejaka slecna z UPC volala a chcela ma namotat a zaviazat na dalsie roky. Ked som jej povedal ze si to musim premysliet (nemam zaujem o viazanost, len ma zaujimalo co ponuknu) a ze chcem nejake podklady k tomu na co sa ma snazia namotat, tak slecna mi povedala ze --VECER MI TIE PODKLADY POSLE ZO SUKROMNEHO EMAILU--

Aj takto funguje UPC. Zamestnava brigadnikov ktory mnohokrat ani nevedia co ponukaju...
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

neodpovedajú ... prosím ťa, pri tých pingoch kým im tie maily dôjdu ...
.. A kto vie, možno sú takí prozákaznícky a sa tak rozdali s tým rýchlym pripojením že musia sami fičať na GPRS od T-Mobilu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ono, pri ich momentalnych problemoch, je dost mozne, ze im ten email este neprisiel :)
U mna na Kramaroch je tiez nejaka vacsia odozva, ale nie je to take strasne. Skor som zaznamenal pravidelny pokles rychlosti az na nulu cca kazdych 5 minut.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mail im urcite prisiel lebo sa hned vratila automaticka odpoved:


Vážený zákazník

Ďakujeme Vám za zaslanie Vášho e-mailu.

S cieľom čo najrýchlejšieho vybavenia Vašej žiadosti vyplňte prosím tento kontaktný
formulár.
( http://217.23.240.77/aspire/post )

Ďakujeme a prajeme Vám pekný deň.

S pozdravom
Oddelenie služieb zákazníkom
UPC Broadband Slovakia, s.r.o.



Bohuzial toto bola jedina odpoved (aj ked automaticka) ktoru som obdrzal od UPC od nedele.

Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

ja mam problemy uz posledne mesiace, nestale pripojenie,nepridelovanie IP adresy, kolisanie rychlosti od 10KB/s do 1.2MB/s vacsinou samozrejme ze pomalsie, bol u mna aj technik a povedal ze mam vsetko uplne v poriadku a ze netusi preco mi to nejde a utiekol
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aj mne sa celo sere uz par mesiacov, hlavne pingy skacu jak sa im zachce
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to mi odlahlo, uz som sa zacinal bat ze je problem niekde na mojej strane ...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mne sa zda ze tieto problemy nastaly od technickej odstavky 13-14.8 kolisanie rychlosti az nulova rychlost.
technik povedal ze chyba bude asi nie u mna a nie je potrebny vyjazd technika.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pre toto som vedel preco si nedat opat chello.Mal som ho a stacilo mi...nikdy viac...a nepomoze im ani kebyze mi daju Gigovu rychlost...A ten UPLOAD pri 120 Mb programe je smiesne...Ja pouzivam jedneho lokalneho provadera a idem cez vpn aby som mal verejnu nic blokovane a ide mi to 30/30Mb v oboch smerov.staci.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Mne blbne upload uz asi tyzden, ked chcem upnut subor, vascinou pri cca 60-70mb sa mi restartne modem a mozem znova ten isty subor uploadovat. Toto mi robi pri 8 z 10 suborov. Skusal som aj s notebookom, ten isty problem. Ked iba stahujem alebo browsujem, tento problem som este vobec nezaznamenal.
Netusi niekdo vcom to moze byt? Ombedzuje UPC upload (nepouzivam P2P)? Dik za pomoc
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mal som tento isty problem asi pred dvoma rokmi.
Skusal som vsetko mozne dokonca som bol kupit novy sietovy kabel. Skusal som druhe pc a nic, stal padal upload.

Prisiel technik a vymenil modem. Potom to uz islo v pohode, ale somozrejme, ze mi tvrdili ze modem je ok, ze on ked sa prihlasi na moj modem tak je vseto ako ma byt.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

+1 za link na konkurenciu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

fakt super...odkedy som si dal zaviest chello cca tyzden dozadu mam stale tento problem a uz vobec nemam nervy to riesit..proste banda nechopnych debilov...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja mam presne tento problem cca 3-4 dni v BA III. pomala odozva - nerealne browsovat. Ale blbne to tak na etapy, prvykrat to neslo cez vikend, v pondelok OK, vcera zas blbo..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

este ze ked som volal na tu "hotline" a cakal som na spojenie s operatorom, tak ma ten ujo neunavne presviedcal o interstelarnej rychlosti :D..
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 12.4 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 1.5 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

ma to byt 30mbit :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

dobre teda, aby som ujom z UPC nekrivdil, tak som prave restartol modem a vyzera ze vsetko ide ako ma. ale aj tak, v podstate 2 dni som platil za nic :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja som z Kosic... ale platim tuna za 2/256 pripojenie byvalych 450sk... a to mi net pred mesiacom nesiel skoro tyzden.... keby som zratal vsetky problemy tak sa tu budem vypisovat aspon hodinu...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

preco si nedas antik? takmer v celych KE uz je optika. jedine ze si z barce alebo nejakeho nepokryteho okolia :/
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Precital som si podmienky pripojenia na stranke UPC.

Nasiel som tam nasledujucu stat:

Clanok 14 - Reklamacny poriadok:
14.4. Ak sa v niektorom obdobi pocas trvania Zmluvy vyskytne Porucha trvajuca dlhsie ako 5 dni, za ktoru zodpoveda Poskytovatel, podla cl.13 Podmienok, ma uzivatel narok na vratenie pomernej casti Ceny alebo jej pomerne znizenie....

14.5. Sluzba je poskytnuta vadne (nekvalitne), ak co do rozsahu alebo kvality nedozpoveda podmienkam Zmluvy.

Takze hopsa pisat reklamacne emaily a pozadovat peniaze spat. Kym taketo preslapy nepociti UPC financne, nezacne sa spravat zodpovedne voci klientom.


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

oni ti povedia ze prve styri dni bola na vine jedna vada, dalsi den ina vada atd, tak ze sa ten clanok o tich 5tich dnoch na tieto vady nevztahuje. Zostava len platit a platit bit ovca na strih. Oni vzdy nieco take vymyslia...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

pisat tam mail je ako kricat do zachoda... odpoved pride (ak nahodou) za tyzden-10dni
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to je prvý krát, čo som rád, že som u t-comu :D
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

z kaluze do blata..
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

ping na dsl.sk 9-16ms, ping na six.sk 9-16ms. Rapidshare ide vacsinou naplno, posledny mesiac sa stava obcas ze ide trosku pomalsie. Stranky idu divne cely cas odkedy mam chello. Bezna nacitavacia rychlost stranok sa pohybuje 20-100KB/s, vela krat a hlavne v poslednom case je nacitavanie stranok pomale. Nasledne stahovanie z danej stranky ale uz ide rychlo. Casto to pozorujem napr. na asus.com. Odhadoval by som to na problemy/umysel s dns servrom.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

pripadne slaba zahranicna konektivita. Sk stranky problem vacsinou nemaju, ceske a ostatne ano.
Odpovedať Hodnotiť:
 

asus ma neuveritelne slaby support co sa tyka rychlosti ich stranok. tam kym sa clovek preklika ku driverom co potrebuje tak si spravi nie len kavu ale aj obed :)

ale zalezi aj v akom case sa tam clovek vrta. raz v noci mi to islo pekne ale to bolo fakt len raz. takto to islo u viacerych provideroch takze toto nie je vec UPC.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

LoooL to by som chcel vidiet ako by som si zahral na 30M linke Counter strike s pingom 30s lol to by sa mi pohol obraz asi po 30 sekundach lol tomu sa hovori reklama ako sa patri :-)))
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

ved nieje to odkedy maju ten 120mbit? odkedy to ponukaju?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

vobec by ma to neprekvapovalo.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Podla tlacovej spravy na ich stranke, "UPC Fiber Power - novy symbol rychlosti!" maju v ponuke od 2.9.2009

Tu je link: http://217.23.240.77/upcpress/article.php?id=97
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale tu rychlost nemozu ani nahodou garantovat to by som bol zvedavy :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Problem je, ze UPC negarantuje nic!!!! a v tom je pes zakopany. Oni Ti uvadzaju len maximalnu moznu rychlost, cize ak test ukaze z max 30MB realne len 1MB, tak Ti povedia pri staznosti nasledovne: Je to v poriadku, linka vam funguje, my vam nic negerantujeme, ani tych 30 MB!"
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

garantuju... VIAZANOST :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Presne a vystizne.
Inak UPC garantuje v zmluve o pripojeni len jedno jedine, a to ze pokial si kupite pripojenie 10 mbit, tak tato rychlost nebude nikdy vyssia (ani omylom). Ovsem smerom nadol to moze byt hocikolko a clovek nema narok na reklamaciu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

preco ju nemozu garantovat? a kto moze?
Odpovedať Hodnotiť:
 

u mna problemy zacali v sobotu rano, postupne vypadavali sluzby, najprv web, potom icq, skype sa este chvilku drzal a potom to vzdal aj ten, restart modemu a setko v poriadku az do nedele vecera. rovnaky scenar, opat restart, opat sa vsetko vratilo do normalu, tentokrat do utorka vecera, restart opat zabral, ale dnes rano zas nesiel web, icq, p2p a skype pohoda... Bratislava, Ruzinov... takze pri problemoch odporucam restart modemu az do vyriesenia problemov... pre objektivitu, toto su moje prve problemy s netom od UPC a to som ich zakaznikom od ich zaciatku
Odpovedať Hodnotiť:
 

No uz je to nejaky ten mesiac aj viac ..
Mam problemy s odozvou a hlavne ta rychlost je smiesna..
mam 20 MB pripojenie a stranky na meranie rychlosti mi ukazuju tak cca 3 MB. Volakedy ked mam stastie je 16 MB (fakt len obcas)Smejdi snazil som sa im volat .. posielali 2x technikou a nic. Dokonca ma panacik presviedcal ze je to moja chyba amam pustenych vela programou na pozadi.. proste bludy !!!
Seru ma s tym asi tiez napisem stiaznost. Nepresiel mesiac ,vlastne ani tyzden kedy by som nemal problemy a to som tam asi rok aj pol. Su to suplikanti. Hraby sa z dlhou a snazia sa konkurovat a nie su na to ani len kapacitne pripraveny !
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Toto presne mam aj ja a ze mam si pozriet netstat a ma tam byt max 2 pripojenia.Modem OK pripojenie OK a co chcem ze platim 10 a mam necelu polovicu.Toto trva asi od augusta ked robili odstavku siete.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam orange Fibernet a som spokojny:D
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

mam aj ja a prave teraz fibernet nejde...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a toto si teda pisal zo skolskeho internetu?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Pred par dnami mi UPCckom pridelene DNS servery nefungovali, musel som si dat OpenDNS. Teraz zas idu.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pred chvilou som si meral rychlost a vyzera to tak ze to maju slusne dodrbkane. http://www.speedtest.net/result/566601381.png
http://www.speedtest.net/result/566603852.png

mam mat 10mbit :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak to máš super skoro ako ja :)

http://www.speedtest.net/result/566808014.png
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To je dokaz o tom ze speetest je 3.15COVINA.
(Uz to melem a melem dost dlho)

Ale samozrejme kazdy hovori ze to nie je mozne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ani Orange nejde...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Akurat pri tych dnesnych problemoch mi do postovej schranky prisiel letak od UPC:
"UPC Fiber Power Skutocna rychlost internetu tretieho tisicrocia"

Fakt uzasna rychlost :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja som zo Ziliny a na tento problem som uz viackrat upozornil na tom ich komickom hotline (hlavne ze je spoplatneny a ked tam volas tak tam cakas min. 10 min, kym to nejaky tupy pajac zdvihne).
Polali mi este tupsieho technika, ktory prisiel som svojim meracom a tvrdil mi ze vsetko je OK.
Tento problem som spozoroval hlavne poobnych hodinach a postihnute (tj. ultra vysoka odozva a miestami az straty paketov) boli hlavne UDP packety (nevracali sa ziadne spat).
Stazoval som sa nat tuto zavadu viackrat. Vzdy bez vysledku, proste technik nic nevyriesil (dokonca mi menili aj modem - to keby ste vydeli, na pobocke velka skrina plna takychto modemov, modemov po reklamacii, to svedci o inej kvalite). Po viacerych mojich staznostiach proste chyba casom zmizla. Do smiechu (alebo do placu)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

PS: zabudol som este k tomu pridat sporadicke restarty modem
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

chello je UPLNE dojebane uz asi tyzden(BA-Nove mesto).
najhorsie to bolo pred par dnami(13.9?) ked som si potreboval vytlacit letenky a chello bolo asi 2-3 hodiny offline(vypadlo im DHCP, ak som pouzil ine, tak to islo).
predvcerom okolo 1 rano bol net zase offline, povedali mi ze nieco upgraduju a ze to na dalsi den bude OK.
ale problemy pokracuju stale, ak nebude net v poriadku dnes po obede tak podavam reklamaciu, odmietam zaplatit plnu sumu za toto..

btw zaujimave ze torrenty sa downloaduju 10mbit(private trackers), ale kupeny rapidshare mi siel vcera iba okolo 70kBs. normalne to beha na 110%.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Asi skor bolo vypadnute DNS ako DHCP co pises ty... Ale su v poslednej dobe problemy.... Rozmyslam ze po viazanosti prejdem na Orange.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak Tak
Písalo to DNS Server not responding
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano sorry, preklep. ked som dal alternative DNS tak to islo, ale tiez nic moc.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Som z TT a tez mam obcasne vypadky z rychlostou az tak problem nemam ale obcas to padne niekedy na minuty niekedy na viec nikedy len na par sekund ...uz ma to vytaca !
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja som z karlovky mam chello diamond a ide mi plnou rychlostou a problemy s odozvou nemam
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som z bratislavy a mam problem s upc chello internetom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj ja som z bratislavy a vadi mi ze autobus cislo 50 obcas meska
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

"ktorý má od UPC dve pripojenia s rýchlosťami 20 Mbps a 30 Mbps"


Haha, aky hardcore stahovac :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mne chello zacalo blbnut v sobotu doobeda, teraz to uz ide OK, inac cele 4 dni takmer nepouzitelne. Moje prve vaznejsie problemy s chellom za 5 ci 6 rokov (ak za problem nepovazujem tu katastrofalnu zakaznicku podporu)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Uz viac ako mesiac to takto blbne ... nie len teraz :]
Odpovedať Hodnotiť:
 

katastrofa! uz od utorka 15.9 to blbne a ani sa neospravedlnia!heh fiber power
Odpovedať Hodnotiť:
 

v celej BA... karpatska kazdu chvilu pingy stratene, niekedy to ide cely den, niekedy cely den jak posrate.... a ked to pride technik premerat, tak len rozpacito vyhovara, ze to je urcite kablom niekde.... keby to bolo tak, tak to raz nejde bez problemov plnou rychlostou a niekedy desatinovou s vysokymi pingami ... hlavne ze su NAJrychlejsi... pomaly dalej zajdes UPC
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam podobnu skusenost, uz par dni to blbne a v utorok to bolo priam katastrofalne... Internet viac nesiel ako isiel :/
Odpovedať Hodnotiť:
 

posledne dva dni blbol o106 v petrzalke. uz som chcel zavolat ci mam zaplatene faktury:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno v "BA"... Nenávidím toto. Niekto tu napíše PO a hneď s apýta čo to je. Ale redakcia si samozrejme môže dovolt písať "BA"...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ja som zavolal technika a on mi zobral ten rozdelovac na TV RADIO a DATA aby som mal lepsi signal na net ale toho nenapadlo ze telku mi zrusil mamlas jeden.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne to blbne uz hoooodne dlho, vypadky na 5 minut aj viac, viackrat za den, vzdy ked to najmenej potrebujem. Modem som uz resetoval samozrejme.
Odpovedať Hodnotiť:
 

v novych zamkoch je to zatial ok. len kolega si akurat nechal zmenit stary 10Mbit na 30Mbit, po tyzdni mu napisali ze restartujte modem a zatial hovno z toho, furt mu to ide max 10Mbit. Ten support nechapem, ze na debilny email nedokazu odpovedat cely tyzden, ze na zak. stredisku mi tvrdia nieco uplne ine ako na infolinke atd. A to mam od nich aj tv, co by som dal aspon za fibernet, na druhu stranu aspon nemusim mat tcom...
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj swan ma uz viacero dni take vypadky jak krava pojebali mater
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 31.8 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 4.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

SWAN VY HAJZLI VYJEBANI!!!
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 16938.3 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 2117.3 KB/sec (Kilobytov za sekundu).


SWAN, ide mi to ako ma. lokalita TT.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

po viazanosti pome vsetci do Orangu ..... a bude pokoj. Ked sa o zakaznikov nestaraju tak im zduchneme :)
Viem ze nie kazdy ma Fiber v dosahu alebo v meste. Ale ako inak im to pocitit ked sa nevies ani dovolat na hotline a este aj technik a tel. podpora bude s teba robit debila ze je vsetko u nich v poriadku a chyba je u Nas ??? !!!!
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

technik je väcsinou vyjebany kokot co ma v popise prace ojebavat ludi ukludnovat ich ze sa na tom uz robi a ze je vsetko ok, ale nieje. poznam takych technikov co im priamo zavolate a rehocu sa ze aha zase nejaky trapko stazovatel ze mu nejde net.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

to by bolo z kaluze do blata
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

..som rad ze som sa nedal nabalachat na UPC..; no kedze som kosican zvolil som si ANTIK ktory sa rapidne zlepsil; povedal by som ze patri medzi spicku na SK.A este ked k tomu pripocitam spustenie ich TANGO DIGI TV za nnezmenenu cenu 17.92 € co dodat...
Kazdu chvilu cakam kym moje sidlisko neprejde modernizaciou a beriem od nich tu Tango TV a na UPC sa vy...em. Asi tak..
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

ping na google stabilny, ale dns ma kludne packet-loss 25 percent.. to je dovod preco ftp-cko a priame downloady idu rychlo, a browsovanie nanic. A web sa loaduje uplne pomaly vdaka tomu ze na kazdej site sa resolvuje 100-200 jednotlivych mien. NEchapem preco nedokazu zabezpecit normalnu prevadzku, ako provider nevedia splnit svoje zmluvne povinnosti.. na nic idem si objednat fibernet ,holt v dnesnej dobe za neda porovnat optika s nicim inym, cez analog to je cele na kkt..
Odpovedať Hodnotiť:
 

To nás len UPC pripája....
Potom to bude lepšie
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

na modeme. a nasiel som tam tieto dva riadky:
9/15/2009 13:27 9010200 6 SW Download INIT - Via Config file
9/15/2009 13:29 10010800 4 SW upgrade Failed after download - SW File corruption

Takze si myslim, ze problem bude nejakeho takehoto neduhu. Nejako im pada aktualizacia modemov...
Odpovedať Hodnotiť:
 

hlavne ze ty dementi technici k jednej poruche pridu dvaja a kazdy na svojej pojebanej fabii a zatoto platime jedna sa o Levice,trubky UPC sak si spravte poriadok uz konecne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem ako ostatný ale ja mám práve výpadok Fibernetu od orange máte aj ostatný taký problém alebo iba ja ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam od 2006 od TComu 4G Internet 2536/256 a zatial ziadny vazny vypadok. Je to sice net nie najrychlejsi, ale v mojej lokalite (okolie ZV) este optika nieje. A hned ako bude beriem TCom 70mbps linku a dovi dopo cele UPC a podobne shity :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

tak tak, nic ine ako t-com alebo antik. Ak by som bol v meste kde je antik optika tak urcite si ju dam, ak t-com optika tak zase tu, momentalne bezim uz par rokov na adsl od t-comu (optiku v celom okrese nemame skoro nikde, len v 2 mestach) :-(
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

tiez som mal problemy vcera, dnes uz vsetko v poriadku ale vcera to bolo naozaj nepouzitelne

predtym asi dva dni dozadu tu tiez neslo ...

a potom asi 3 dni este predtym som musel restartovat modem...

nechapem co tam robia, ale robia to ZLE!
Odpovedať Hodnotiť:
 

to ze UPC saje vieme uz 3 roky odkedy sme od nich odisli....
nikdy viac.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to skynet odpoji vsetko a...
Odpovedať Hodnotiť:
 

V Bratislave Dúbravke som mal predvčerom pocit, že mám celý den volaký dial up. všetky stránky čo mali tu možnosť sa mi prepínali do PDA režimu. Teraz je to tu už v poriadku, ale do UPC som sa proste nedovolal. IMHO to súvisí s tou ich úžasnou novinkou, s ktorou prichádzajú ako posledný. Fiber Power :D asi srandista rasista vymýšlal návod. Inak hanba, že sa odmietnu vyjadriť pre defakto médiá.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak za 20cku az 25 evri v ba, lokalita stare grunty, k. ves
Odpovedať Hodnotiť:
 

Problém majú chlapci z UPC, preto, že je rozdiel testovať chovanie nových modemov v laboratórnych podmienkach a v reálnej sieti. Staré modemy boli max. do 56, resp. 64 Mbit/s. Zatiaľ čo tie nové sú postavené na novom protokole. Zrejme si mysleli, že v noci všetkým resetnú modem a keď sa znovu naladí a prihlási bude všetko OK. Ale nie je. Ja si myslím, že nové modemy sú oveľa citlivejšie na odstup SIGNÁL/ŠUM a preto to celé blbne padá a odlaďujú sa. Hold poslednú míľu majú poriešenú koaxiálne, t.j. optika do rozvádzača na poschodí a potom koax. do bytu. A potom stačí aby si nejaký blb zapojil špatne druhú telku a už ide šum do celej vetvy. Pri nových modemoch im zrejme nefungujú ani filtre, ktoré majú ten šum odstraňovať a tak teraz stoje pred problémom, čo majú spraviť, či pozastaviť nový FIBER POWER a dať tak konkurencii šancu aby ich rozdrvili, alebo dávať embargo na informácie a rýchlo robiť čo sa dá.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jesper, ty si teda expert. Tolko nezymslov co si napisal som davno nepisal. Este stale sa drzim za brucho ako som sa z tvojho prispevku slatko nasmial. Clovece, nepis o niecom co nevies, strapnujes sa.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Vysvetli mi to prosím ťa ..., zrejme som narazil konečne na niekoho, kto pracuje v UPC a povie mi skutočnú chybu. Všetky staré modemy sú na báze DOCSIS 1.x, alebo 2.x a majú problémy ladenia ako som napísal keď nie je dodržaný odstup signál/šum. Nereaguj prosím ťa, keď si z toho mantinel. Alebo ak máš niečo vecné, čo zrejme nemáš, tak to napíš. Niečo od teba naučím ty mudrc.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som z Race a chvala bohu zatial funguje bez problemov,
mozno to suvisi s rekonfiguraciou routrov, im to mozno neklaplo....
Ale co nas potom nie?

Jedine co mi vadi, ze pravidelne okolo 22:00 sa im bud restartuju routre alebo ich zalohuju alebo co, lebo vzdy v tuto dobu to na chvilku vypadne uplne.... A ked restartujem modem, uz to ide. Najhorsie je to v Sobotu, vtedy je vypadok aj 30 min...
Odpovedať Hodnotiť:
 

LOL! TO je aka haluz ze by sa globalne restartoval Internet.
To je ako keby sa updatovali roboti ze co maju nasledujuci den robit.

Skynet sa blizi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

v karlovke mi hento zatial robilo len v nedelu, web, icq nic, ale CS po steame islo vpohode :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemam ziadny problem s netom od UPC, aspon zatial.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A je to tu znova dnes ..... Ten isty scenar.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vazeny pan

Jaroslav Kolár
UPC Broadband Slovakia
hovorca spoločnosti

kde je Vase horlive vyjadrenie na tento clanok? Pri clanku o problemoch UPC v Holandsku ste sa isli potrhat aby ste v komentaroch uviedli veci na pravu mieru, teraz Vam zda sa akosi dosla rec... Zda sa ze prisiel na psa mraz, ako hovorili viaceri citatelia, ze na Slovensku po zavedeni FiberPower budu take iste problemy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz v tomto momente sedím pri modeme a pozerám sa ako krásne blika svetielko ds a to je všetko keby som nemal na mobile net čo je 100x stabilnejši tak by som bol v prdeli aj s celou mojou prácou...modem niečo hlási ako že sa nevie synchronizovať...
Odpovedať Hodnotiť:
 

mne zase v poslednych cca 3 dnoch vypadava spojenie. Ten UPC modem sa automaticky akoby restartuje, asi tak 2-3 krat za den. Ale ked to ide, tak to ide fajn. Robi mi to aj doma (centrum BA), aj v praci (Nivy)
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to od upc pracovnikov UPC v Blave neodpustitelna nehoraznostUz druhy den mi nefunguje telefon 207 07 899.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nuž, dnes som prešiel z Chella Medium, na Fiber Power 30, koli zdanlivým problémom s prvou spomínanou službou, som si naivne myslel, že to je koli skúšaniu "FIBER POWER 120", alebo nječo podobné... A že novy internet, to vyrieší.... Nuž tak prišiel technik z Chella, vymenil modem,... Spýtal sa ma či chcem aj nový kábel (Klasický "spojovák" modem-Pc/Router...)Odpovedal som mu že netreba.... Cely natešený som išiel zapnut Utorrent, so slovami "Konečne si zlepším ratio" :D Funny.. Však? Po asi hodine stahovania som si všimol jeden vážny nedostatok... UP 300Kb/s, D 400kb/s... Tak som si schválne dal speedtest.net A čo z toho vzniklo ? 1,5mb/s-DOWNLOAD, 1,4mb/s+-UPLOAD... FIBER POWER 30 (30mb/3), nuž to som si teda dal.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár