|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jupiii
Od: ic@rus
|
Pridané:
23.10.2009 14:09
hehe to je teda sila
|
|
Re: jupiii
Od: anti orange
|
Pridané:
23.10.2009 16:25
zidovska nenazranost nema hranic
|
|
Re: jupiii
Od: Interfernet
|
Pridané:
23.10.2009 19:09
Banan do ruky a hura spat na stromy. Internet je prekazka sirenia nezmyslov cez telku.
|
|
Re: jupiii
Od: waveeee
|
Pridané:
23.10.2009 19:16
bodaj by sa im za tie uplatky co zobrali ženy zabili a deti ochoreli..
|
|
Re: jupiii
Od: claudius
|
Pridané:
24.10.2009 14:18
este dodame maly navod:
http://tinyurl.com/88ckvp
|
|
Re: jupiii
Od: claudius
|
Pridané:
24.10.2009 14:20
presnejsie
http://tinyurl.com/lxhojh
|
|
Re: jupiii
Od: Fferdo
|
Pridané:
23.10.2009 22:09
v LPR sa uz tak nudite? :D
|
|
Re: jupiii
Od: foobar~
|
Pridané:
23.10.2009 18:48
Nemali by odpájať skôr tých, ktorí tieto súbory uploadujú?
|
|
Re: jupiii
Od: a3a3a3
|
Pridané:
24.10.2009 16:18
tak ty chces do mna rypat?
|
|
Re: jupiii
Od: ......
|
Pridané:
24.10.2009 14:08
..no..a ako zistia vo FR, ze stahujem nieco cez satelitne pripojenie, kt. mam registrovane v inom state a fyzicky stahujem vo Francuzskku? Toto by ma zaujimalo...
|
|
Re: jupiii
Od: Teta
|
Pridané:
25.10.2009 14:10
Pochvalis sa "kamaratovi".
|
|
?????
Od: roflmao
|
Pridané:
23.10.2009 14:11
moc sa do tejto tematiky nechcem pliest ale ako zistia ze co stahujem cez torrent ked su to len male balicky suborov?
|
|
Re: ?????
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 14:32
V prvom rade bude podozrive ak budes mat radovo desiatky GB downloadu mesacne. V dalsom kroku nie je vobec, ale ze vobec problem pre ISP zistit ake data pretekaju ich zilami. A to napriek tomu, ze beznemu cloveku to pride ako nemozna vec, ked "sa stahuju len male balicky suborov". Kazdy jeden packet nesie so sebou mnozstvo informacii.
Som velmi zvedavy, kam to s tymi francuzami zajde, lebo toto je IMHO len zaciatok celej kauzy.
|
|
Re: ?????
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
23.10.2009 17:39
no to mi musis trochu ozrejmit ako, pretoze prenos .rar neakeho divixu a .iso neakeho distra linuxu/BSD/OSolarisu kryptovanym spojenim nerozoznam..
Jediny dovod, preco shapovat p2p je ten, ze na wifi pripojeni dokaze dokonale zabit AP.. (pri blbo nastavenom klientovi)
|
|
Re: ?????
Od: den____
|
Pridané:
25.10.2009 18:58
Ano, ti, co vedia co robia to aj vedia obist. Takych je vsak len zopar. Navyse je tu problem s tym, ze ak chces stahovat warez cez torrenty, tak velmi nemas na vyber, ci to stiahnes ako rar alebo iso s "nepodozrivym" nazvom.
|
|
Re: ?????
Od reg.: cinko
|
Pridané:
26.10.2009 14:53
bittorent tiez podporuje enkrypciu prenasanych dat takze neni o com... A co vedia "ti, co vedia co robia" obist? enkrypciu? bol by som fakt zvedavy...
|
|
Super nápad :)
Od: Mandrak
|
Pridané:
23.10.2009 14:16
Tak toto už je dobrá blbosť :D:D Za chvíľku nám ten internet zrušia úplne :D
|
|
Re: Super nápad :)
Od: aleluja
|
Pridané:
23.10.2009 14:29
pochybujem
|
|
Re: Super nápad :)
Od: rastos
|
Pridané:
23.10.2009 14:52
Nepochybuj.
http://tinyurl.com/yghux8g
|
|
Re: Super nápad :)
Od: aleluja
|
Pridané:
23.10.2009 18:32
"Sloboda znamená zodpovednosť, preto sa jej väčšina ľudí bojí."
---George Bernard Shaw
"Tí, ktorí sú ochotní vzdať sa svojich základných slobôd za účelom získania dočasnej bezpečnosti, si nezaslúžia ani slobodu ani bezpečnosť."
---Benjamin Franklin
"Ľudia požadujú slobodu slova ako kompenzáciu za slobodu myslenia, ktorú používajú len veľmi zriedkavo."
---Soren Kierkegaard
|
|
Re: Super nápad :)
Od: waveeeee
|
Pridané:
23.10.2009 23:05
cislo 3 je velmi dobre, ale nenachadzam suvislost . . .
|
|
Re: Super nápad :)
Od: DusanKvil
|
Pridané:
23.10.2009 14:30
Preco blbost? V obchode si nic neukradnes, a z Internetu hudbu a filmy mozes?
|
|
Re: Super nápad :)
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 14:35
Mudrlant, ze ta vobec napadne porovnavat tie dve veci. Vrazda v hre je tiez podla teba porovnatelna s vrazdou v skutocnosti? Virtualny svet potrebuje svoje vlastne zakony a nie to co tu predvadzaju dementi z RIAA a vsetci im podobny.
|
|
Re: Super nápad :)
Od: DusanKvil
|
Pridané:
23.10.2009 14:39
Co tu pises za hluposti - ak si to neuvedomujes, tak "vrazda v hre" je imaginarna... A kradnutie v obchode a kradnutie hudby a filmov su realne veci...
|
|
Re: Super nápad :)
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 14:51
TO je prave TO co je na debatu. A nie len hocijaku, ale riadnu a dlhu. Ak to chce niekto osetrovat zakonom, tak by mal dobre vediet, co robi. Vacsinou ti ludia ani netusia, co je to mp3 alebo divx (o torrente ani nema zmysel hovorit) a chcu vsetkych co tieto slova vobec poznaju oznacit za zlodejov a rovno ich zavriet a pokutovat, ze by este ich pravnucence cernali.
Toto je hon na rozlezene cerviky z konzervy (ako uz niekto mudrejsi ako ja poznamenal na cdr.cz). Treba zmenit business model predaja virtualnych veci a nie robit s prepacenim kokotiny ako to prave uzakonili francuzi.
Aby nedoslo k omylu - netvrdim, ze vrazda v hre je nieco podobne ako stiahnut nelegalne mp3ku. Len chcem poukazat, ze IMHO je zcestne porovnavat kradez v obchode so stahovanim warezu.
V prvom rade sa na to treba pozerat inac a az potom to sudit.
|
|
Re: Super nápad :)
Od: DusanKvil
|
Pridané:
23.10.2009 15:00
Ja si naopak myslim, ze stahovanie warezu a kradez v obchode su velmi podobne veci... Mozno keby si profesionalne programoval a predaval svoje produkty alebo bol hudobnik alebo filmar,by si hovoril inak...
|
|
Re: Super nápad :)
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 15:14
Kolko profesionalnych programatorov, alebo hudobnikov, filmarov sa priamo sudi a podpisuje pod taketo akcie??? Len ti, ktorich si na to najmu nahravacie spolocnosti. Nahravacie spolocnosti a vypalnici ako su RIAA a BSA su ti hajzlici, ktory tieto hony vyvolavaju a z jedneho jedineho prosteho dovodu - nechcu alebo nie su schopny zmenit svoje business modely predaja tohto materialu. O nic ine tu nejde. O NIC INE!
Stahovanie warezu by som ja osobne skor prirovnal k okopirovaniu obrazu Van Gogha pre svoje osobne domace ucely. Je toto kradez? Ved predsa orignal to nie je, aj ked je to do posledneho odtienu rovnaky obraz..?
Este raz vravim, ze toto je na debatu a hlavne na zmenu business modelov predaja a nie riesit taketo zakony.
|
|
Re: Super nápad :)
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 15:18
Navyse je cely tento zakon IMHO megatupost, lebo je tam dier ako na site - uz len na wifi pripojeniach je nerealne nieco dokazovat. Vravim, ze by toto mali riesit ludia, co naozaj vedia co robia a nie dementi co su len extremisti a proste chcu nieco cim postrasia ludi. Fuj zle mi z nich je!
|
|
Re: Super nápad :)
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.10.2009 15:49
je to megablbost, lebo za ciny nejakeho cloveka nieje mozne (tos zrejme je) potrestat ineho cloveka alebo skupinu ludi. Povecme XY ma doma internet, plati. Jeho syn stahuje. Koho odpoja? XY ma aj manzelku a 2 dcery. To chcu odpojit 5 ludi, zato ze 1 stahoval? A co ak YX ma pracu priamo zavislu na internete? Co ak NIKTO z rodiny XYnovcov nestahoval, ale nacierno sa im napojil niekto na wifi, lebo prelomil WAP? Ten zakon je piiiiiiiiicovina.
|
|
Re: Super nápad :)
Od: LK aka QV
|
Pridané:
23.10.2009 20:50
Ty si ake dilino??? skus porozmyslat aku sprostost si napisal s tym van goghom a hudbou... ked uz davate priklady tak aspon rozmyslajte co pisete.Ale vacsinou tu porovnavate veci ktore spolu nemaju ani kusok spolocneho... Pred vkladanim komentarov by trebalo zadat nejaku inteligencnu otazku a mozno by odtial nejaky ten dilino aj vymyzol.Pre vysvetlenie, Van Gogh ked ma nejaky obraz tak si ho moze okopirovat ktokolvek a kopia ma nulovu hodnotu.Keby to kreslil sam Van Gogh tak vtedy to ma hodnotu.Ty ked stiahens pesnicku tak stale tam spieva ten isty auor, je jedno ze nejaky dilino ako Ty zgrabuje jeho pesnicky alebo ich proste z originalu okopiruje.Ta pesnicka ma stale rovnaku hodnotu.Ked si si ju stiahol tak ju uz nekupis.v obchode ma hotnodu.Van Gogh je jeden a urob 5000 kopii tak mozes ich predavat ako ozdobu ale nie ako plnohodnotny original.Som proti tomu co francuzi spravili,ale tak mam pocit, ze keby si bol napriklad vo vlade Ty, tak o to horsie veci by sa diali, ked vidim na akej urovni mas zmyslanie.
|
|
Re: Super nápad :)
Od reg.: staf1221
|
Pridané:
24.10.2009 0:28
ten jeho priklad zas az tak scestny neni:
- maliar si pozicia V.G.-ov obraz a premaluje ho na ine platno. povedzme ze sa mu to podarilo dost doveryhodne.
- on si pozicia film/cd nosic a prepali to na dvd/cd za 0.30e.
ani maliar a ani on nebude prehlasovat o kopii ze je to original (priznaju ze je to kopia). otazka znie, ci si to niekto od nich kupi. TU VIDIS ZE TIE VECI V POROVNANI MAJU PREDSA NIECO SPOLOCNE
dalsia vec je to, ze ide o rovnaky cin, len s tym rozdielom ze maliar sa pri tom viac natrapil.
|
|
Re: Super nápad :)
Od reg.: staf1221
|
Pridané:
24.10.2009 0:29
a este by chcelo asi pripomenut, ze ked zoberies na nete niekoho fotku, tak porusujes autorske prava ci ju uz vydavas za svoju, alebo upravujes (alebo z nej cast pouzijes. za cast sa da povazovat aj obsah, nie len forma)
na zaver len tolko, ze aj ja pokladam nelegalne tahanie za nelegalne a francuzsky zakon za blbost. tymto prispevkom som len chcel trosku obhajit kolegu (suhlasim, ze treba zmenit biznis model. ja by som problem nechal riesit autorov, ktorym (asi) vadi ze su okradani a neriesil by som to hlupym zakonom) a ukazat na to, ze kopirovanie hudby a V.G. maju v tomto nieco spolocne
|
|
Re: Super nápad :)
Od: claudius
|
Pridané:
24.10.2009 14:16
maly navod
http://tinyurl.com/88ckvp
|
|
Re: Super nápad :)
Od: den____
|
Pridané:
25.10.2009 16:21
Dilino, si to po sebe 100x precitaj a prestan reagovat k temam na ktore este zrejme nemas vek.
|
|
Re: Super nápad :)
Od: featherlight
|
Pridané:
25.10.2009 18:10
Byt Tebou by som vymyzol, dokym sa nenaucym gramatyku, Ty pseudoyntelygent
|
|
Re: Super nápad :)
Od: Mes-siah
|
Pridané:
23.10.2009 15:25
Pozor, mnoho firiem toleruje kradnuty sotf (windows XP) len preto, aby ludia neodchadzali na ine produkty ku konkurencii. Aby boli stale naviazany a zavisly na tom ich produkte a nespekulovali.
Kolko skupin uz zverejnuje mp3 volne na svojich strankach, alebo za symbolicky poplatok. Pretoze inak by ich nikto nepocuval!!!Takto sa preslavili miliony kapiel. Len preto, ze ich CD si niekto stiahol a pocuval.
A mimochodom... ked nebudu ziadne mp3 na internete. Tak to uz nikto CD za 20-30eur kupovat nebude. Za to dam ruku do ohna. Nikto neda len tak 30eur za macku vo vreci!! Zberatelia si to kupia aj za 200eur, to je ale mala skupina ludi, aby uzivili showbiznis... Tak nech su radi, ze sa ludia zaujimaju o kulturu!!! Nech davaju CD(new release) za priazdnicu cenu.
V cine bol taky problem s piratmi, ze dali originalne za 1/3cenu a zrazu mali 5x take zisky. Aka nahoda......
|
|
Re: Super nápad :)
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 15:43
3x a dost! ;-)
|
|
Re: Super nápad :)
Od: nasakja
|
Pridané:
25.10.2009 20:36
Uplne suhlasim. Tiez by boli nasrany keby im v praci zaplatili len polku vykopu.
|
|
Re: Super nápad :)
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
24.10.2009 11:44
taktiez je to imaginarne kedze tym ze "ukradnem" hudbu cez net tak nikomu skodu nerobim kedze aj tak by som si ten album nekupil
|
|
Re: Super nápad :)
Od: SPX
|
Pridané:
24.10.2009 12:18
lenze ked kradnes v obchode, tak im proste ten produkt vezmes...kdezto ked si daco stiahnes tak majitelovi jeho povodny produkt ostava...ty si ho len vyklonujes.
osobne keby som mal moznost si klonovat aj potraviny a vlastne vsetko tak to vyuzivam a vlastne kazdy...
|
|
Re: Super nápad :)
Od: masox
|
Pridané:
24.10.2009 17:53
aj ta "kradez" hudby a filmov je imaginarna..
|
|
Re: Super nápad :)
Od: iko
|
Pridané:
23.10.2009 21:02
Prirovnanie je nespravne, pretoze vo virtualnej hre vrazdis virtualne, ale pri stahovani ti majitelia prav prichadzaju o REALNE peniaze
|
|
Re: Super nápad :)
Od: lklklklklklklk
|
Pridané:
23.10.2009 21:44
Ano lebo pri stahovani tym majitelom prav prave vykradam trezor s ich usporami, resp. vykradam ich ucet v banke. Toto je najdebilnejsi argument vsetkych mafianov z RIA, BSA, BMG, a neviem kolko firiem. Keby som to nestiahol, ani by som si to nekupil, tak aku mozu mat stratu? Len nebudu mat zisky naviac, ale to ich vlastny debilizmus ze su neschopny zmenit neviem kolko desatroci stary obchodny model! Bodaj by pocas tejto krizy polovica tych chujov skrachovala, ako banky a automobilky, potom by mozno zmenili nazor! Zaujmave je ze napriek tym milionovym stratam ci uz v hudobnom, filmovom, softverovom alebo hernom priemysle, stale vydatelstva zarabaju a maju zisky a v pohode pokryvaju investicie vlozene do diela.
|
|
Re: Super nápad :)
Od: lklklklklklklk
|
Pridané:
23.10.2009 21:45
POKRACOVANIE: Filmy sa tocia za 100-vky milionov $ a pritom zisky za ne stale niekolkonasobne prekrocia financie do nich vlozene. A to kopec ludi na to nejde do kina mnohy si to stiahnu z netu zadarmo, to iste na nete sa "kradnu" hudobne albumy a vydavatelstva a hudobnici sa topia v peniazoch. Kurva ja sa pytam odkial maju tolko penazi, ked maju take milionove straty?! Keby tak stracali tak by boli chudobny ako kostolne mysi a vykaslali by sa na to, ale pritom sa topia v peniazoch a chcu ich stale viac!
|
|
Re: Super nápad :)
Od: lklklklklklklk
|
Pridané:
23.10.2009 22:47
Sry za tie preklepy, hlavne ten pekny v nominative, ja sa raz polepsim :-)
|
|
Re: Super nápad :)
Od: aleluja
|
Pridané:
24.10.2009 1:11
to je tym piatkovym vecerom ;)
|
|
Re: Super nápad :)
Od: den____
|
Pridané:
25.10.2009 16:25
Dalsi, co by si to po sebe mal 100x precitat a prestat prispievat az kym nedospie. Pan predomnou vyhodil na stol vsetky najzavaznejsie argumenty, niet co dodat.
|
|
Re: Super nápad :)
Od: luke peterson
|
Pridané:
24.10.2009 2:05
v obchode asi nic, ale ak by si prisiel na smetisko a nasiel by si tam spustu medii s hudbou, filmamy... nezobral by si si? a internet je to iste, take jedno velke smetisko bordelu.... kazdy si odtial vezme co potrebuje.... treba riesit tych co to ponukaju, nie tych co si to beru..... proste taka ista pakaren, ako ked v krcme nemozu pustit bars ake radio.... nemozes nikomu pozicat pre seba kupeny film...
|
|
Re: Super nápad :)
Od: den____
|
Pridané:
25.10.2009 16:26
No to zas pozor. Vetou "treba riesit tych co to ponukaju" si prave povedal, ze cele p2p treba "riesit".
|
|
Francúzsko
Od: Uhlik (zmazal sa mi kolacik)
|
Pridané:
23.10.2009 14:26
práve preto sa nikdy nepresťahujem do žiadnej muslimskej krajiny ;o) ...
|
|
Re: Francúzsko
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
24.10.2009 2:39
ty sa nikam stahovat nemusis...zachvilu sa moslimovia nastahuju "k tebe".
|
|
Lmao_
Od: gunko
|
Pridané:
23.10.2009 14:37
Pojem sťahovač namiesto downloader je asi ako keby sme chceli nazvať skener umelým elektronickym okom
|
|
Re: Lmao_
Od reg.: kostrik
|
Pridané:
23.10.2009 15:12
nahodou pojem umele elektronicke oko alias UmElOk by bolo super ... :D
|
|
Pošli kvety
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
23.10.2009 14:40
tak, internet už na svojom vrchole bol a pár rokov už ide zase z kopca...možno sa na to o 10 rokov kôli zákonom vyserieme, ak to bude takto dalej pokračovať, zostane hŕstka vyvolených, čo môže spieť opäť k intranetu a net bude zas využívaný iba na armádne a vojenské účely.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: claudius
|
Pridané:
24.10.2009 14:32
tazko, bude zakopova vojna. Budu sa pouzivat (a uz aj pouzivame) sifrovanie pri torrentoch (napr)
vymysli sa iny, lepsi protokol, ked bude treba.
Ono, v anglicku to maju teraz tazke, kedze tam tento zakon uz existuje a aj ho uplatnuju. Ale kazda akcia ma svoju reakciu, takze, kym to pride nam, tak ten zakon uz zrejme nebude vobec podstatny. nastastie
|
|
Vive la France!
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
23.10.2009 14:58
Sloboda, rovnosť, bratstvo!
|
|
Re: Vive la France!
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 14:59
A pokrytectvo!
|
|
fdfddffdf
Od: sfdf
|
Pridané:
23.10.2009 15:01
U nas by to bolo protiustavne nie(pravo na pristup k informaciam, alebo ako to je)?
|
|
Re: fdfddffdf
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 15:15
Ked pan Fico chcu, aj motyky zacnu strielat.
|
|
Bude sranda
Od: Rado2
|
Pridané:
23.10.2009 15:05
som zvedavý, či majú na to dosť sudcov :) A ako bude sudca rozhodovať, keď poviem, že ja som nič neťahal, že neviem ani čo to je. Uvidíme tie náklady na súdy
|
|
Re: Bude sranda
Od: 5os
|
Pridané:
23.10.2009 16:36
Rovnako ako ked povie vrah, ze nikoho nezabil. V prvom rade si zabezpecia dokazy zo vsetkych tvojich, policiou zadrzanych, pocitacov.
|
|
Čudné
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
23.10.2009 15:27
Dosť mi je čudné že ústavný súd to nepovažuje za porušovanie práva na obranu... však ten súd sa odohrá bez vedomia súdeného. Práve toto považujem za to najhoršie na celom zákaze, aj keď už samotná legalizácia špehovania súkromnou organizáciou a dokonca bez nariadenia súdu je významný krok proti slobode a demokracii.
|
|
Re: Čudné
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
23.10.2009 15:30
Ešte je tu Európske súdnictvo, tak uvidíme ako to dopadne tam. Vôbec sa mi tento vývoj nepáči. Chcú klepnúť po prstoch pirátom, OK, ale keď na to idú cestou zavádzania totality tak to už OK nie je. Však Francúzi majú dlhú históriu vzbúr, tak bude ešte sranda :)
|
|
Re: Čudné
Od reg.: den__
|
Pridané:
23.10.2009 15:45
jj, presne. Som velmi zvedavy co z toho vznikne... IMHO je to len zaciatok celej kauzy.
|
|
sjgsjsjs
Od: hshshs
|
Pridané:
23.10.2009 16:15
a citali ste toto? (sorry za odkaz na konkurenciu, ale nie je to o nic horsie ako to co navrhuju vo francuzsku)
http://www.inet.sk/clanok/8135/
ministerstvo-vnutra-navrhuje-zakazat
-pouzivanie-anonymizerov-a-
uchovavat-udaje-pouzivatelov-
verejnych-internetovych-for
|
|
Nahodu este prijatelny postup...
Od: Blaze
|
Pridané:
23.10.2009 16:17
Neviem, preco sa tolko ludi stve, mne by viacej vyhovovalo, keby mi prisiel mail, ze nelegalne stahujem a nech s tym prestanem miesto skupinky ludi co ma pridu rovnou zatknut, prehladat byt pc.
A suhlasim aj s tym, ze kradez SW a tovaru je podobna kradez, vzdy ukradnem nieco, co stalo usilie a prostriedky na vyvoj. Jediny rozdiel, ze softu sa na narobit vela kopii...ale stale kazda kopia nieco stoji.
Taktiez, menit obchodny model? Vsak su to ich produkty, oni zastupuju majitelov tak oni maju pravo si zvolit pristup, akym to budu sirit a stat im ma zaistit ich prava.
|
|
Re: Nahodu este prijatelny postup...
Od: Blaze
|
Pridané:
23.10.2009 16:17
A tiez pesimisticke reci o pade internetu, preco? Pretoze sa obmedzi moznost nelegalne stahovat? O tom ma byt internet? Skor ma byt o slobodnom a volnom sireni informacii, ktore nie su v rozpore so zakonom (clanky, volne siritelna hudba, videa, free soft, proste kto chce, nech siri obsah, ktory vytvoril) Kedze ale ludia siria nelegalny obsah, prichadza na radu statna moc a ma dovody zakrocit a zvysit svoju moc, takze si za to v podstate mozu uzivatelia sami...
|
|
dfsfw
Od: deed
|
Pridané:
23.10.2009 17:14
aj tak je rozdiel kradez a nelegalne kopirovanie. kopie nestoja peniaze. pouzivatel si ich vytvori sam :D. jedine kopie ktore nieco stoja su tie hmotne na cd alebo dvd nosici. inak je zaujimave kolko sa produktov kradne od ms ale pritom ludia vo vedeni a programatory maju obrovske zarobky. inak nie som ochotnby platit za hudbu a film a hry a ini soft, pretoze ak sa xcem usmiat alebo spravit si dobru naladu alebo vygenerovat zopar hormonov stastia zato mam platit? a co sa tyka softov napr windows a podobne. tie naklady sa vratia tak ci tak statu. ani si to neuvedomujete ale to how know ktore ziskate pocas pracovania so softom ten asi vyuzijetie i v praci nie? nie je potreba potom zaskolovat a poobne . v podstate co sa doma naucis to vyuzijes v zivote. nie je to tak zesa naucis a nikomu nic n edas. tak ci tak spolocnost prosperuje z tvojho how know vlastne vsetci.
|
|
Re: dfsfw
Od: SPX
|
Pridané:
24.10.2009 12:24
ja to beriem rovnako...domov si stauj co len chces...akonahle ale chces s niecim podnikat ci na niecom zarabat tak to je druha vec a mas si za to zaplatit...
Zober si kolko studentov je donutenych robit rozne ulohy v Autocade...to si ho maju kupit? na druhej strane sa s nim naucia robit a zacnu podnikat tak zacnu na tom na com vedia rbit..a teda na Autocade..a ten si uz kupia legalne.. Rovnako je to s windowsom a office..
|
|
Re: dfsfw
Od: den____
|
Pridané:
25.10.2009 16:28
MS toto uz pochopil a preto ponuka visual studio pre nekomercne ucely zadarmo. Kiez by sa viac firiem zobudilo.
|
|
Tupost
Od: aleluja
|
Pridané:
23.10.2009 18:45
1. Jedna organizacia verzus jeden svet.
Stavte na svojho favorita.
2. Odpajania koncovych uzivatelov je zhruba to iste ako chytanie frajerov s 3 cigaretami marihuany.
Cize ide len o 'kredity' a statistiku ze kolko ich chytili, pretoze to nikdy neskonci. Proste su priliz slaby na to aby odrezali zdroje, ktorych je mimochodom urcite menej ako zakaznikov (stahovacov).
3. Vsetko sa da obist, sice nie som guru v tejto oblasti, ale zaujimalo by ma co by ISP videl ked som cez tunel, alebo ine metody.
4. Staci ak sa zoskupi 10 ludi, kazdy potiahne mesacne 10GB, co je velmi normlany trafic na dratovy net. A potom si to ponapaluju. Cize zostanu mimo dosahu radaru. Alebo ked uz chcem tahat, zozeniem si pripojenie od 3 ISP a mam 3x mensie zatazenie kazdej linky. Staci rozmyslat a da sa ovela lepsie vymysliet.
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: 286
|
Pridané:
23.10.2009 19:41
Nejako bolo, nejako bude...
:D stare dobre vymienanie CD/DVD aj tak prispievalo k zlepsovaniu socialnych kontaktov
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: aleluja
|
Pridané:
23.10.2009 20:16
aaaaaaahahhahaha
presne si to krasne vystihol :)
tolko kamosov co mal vtedy clovek, tolko peknych bab z triedy za nim denne chodili pre tie nove filmy a hudbu, ach jaj , stare zlate casy :)
|
|
Dalsie BuBuBuuu
Od: Ignacius
|
Pridané:
23.10.2009 20:21
V case krizy chcu producenti zarobit, tak spravia BuBuBuuu.,mozno niekolkych na vystrahu odpoja..a par ludi sa zlakne ...a zacnu kupovat - bojovnici proti krize.
|
|
133337
Od: 133337
|
Pridané:
23.10.2009 21:35
dokazu rozoznat aj unikatne zahashovane torenty cez sifrovane pripojenie z privatneho trackeru, napriklad TorrentLeech?
|
|
Re: 133337
Od: den____
|
Pridané:
25.10.2009 16:39
trafic, TRAFIC ludia sa tomu hovori, co v prvom rade ukaze na cloveka, ze "zrejme tam asi nebude vsetko OK"...
|
|
Toto by mali zaviest aj u nas
Od: adgjl
|
Pridané:
23.10.2009 22:07
Toto by mali zaviest aj u nas. Warez fora by jedno po druhom vykapali.
|
|
Re: Toto by mali zaviest aj u nas
Od reg.: <5M0K3>
|
Pridané:
24.10.2009 14:11
sak aj toten internety uz by zakazt mali...
a potom budeme chodit ku jednej velkej tabuli v strede mesta dolepovat Stick-it papieriky s rucne pisanymi komentami pod sekciu DSL.sk...lol
|
|
Bull Shit Association
Od: aleluja
|
Pridané:
23.10.2009 22:39
Asi tam nepoznaju take nieco ako "straty" pri produkcii, cize unik na Internet. To svedci o ich debilite a neschopnosti presadit sa bez zasahu statu.
|
|
toto nieje normalne
Od: gbiarbeigjbergneriajgbae
|
Pridané:
23.10.2009 23:00
Bolo by dobre kebyze sa vo francuzku dohodnu aby nikdo nepouzival vobec internet kym ten zakon nezrusia proste to je uplna volovina a ak sa nieco take niekedy ujme na slovensku, tak spanom bohom, fakt ze fuck off.
|
|
Odpoj
Od: aleluja
|
Pridané:
24.10.2009 0:13
Moze to byt haluz takto zneuzit nevyhodnu zmluvu s ISP.
Povedzme ze mi blbne net, dam to na noc natahat 100GB a odpoja ma, ziadna pokuta :D
|
|
arutatkid
Od: avalsotevK
|
Pridané:
24.10.2009 7:23
on ot ems ildapod.avd erbmun sumzinumok
|
|
pohlad na vec
Od: _____
|
Pridané:
24.10.2009 15:12
ono to nieje kradez.v reale si predstav ze vieme klonovat veci.tak ked si oklonujem susedove auto tak mu ho neukradnem.A zato ze som ho nekupil neznanema ze som ho ukradol.
|
|
RAPIDSHARE AKCIA
Od: ZADARMO222
|
Pridané:
24.10.2009 15:28
Rapidshare ma akciu!!! Predlzte si ZADARMO platnost vasho premium uctu o 5 mesiacov!!!
http://rapidsharefreeoffer.tk
Funguje to.
|
|
Re: RAPIDSHARE AKCIA
Od: a3a3a3
|
Pridané:
24.10.2009 16:47
ano, ak chcete niekomu spravit radost z vasich udajov, tak smelo do toho
Funguje to.
|
|
Odpajanie aj pri viazanosi?
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
24.10.2009 15:34
No som zvedavy ako to budu riesit ak si zakaznik u nejakeho providera zobere program s viazanostou... Proste bude platit za net ktory bude sudne odpojeny? V tomto pripade ked mam sudnym prikazom odpojeny internet tak nemam za co platit a provider si moze ist paty lizat?
|
|
Re: Odpajanie aj pri viazanosi?
Od: Blaze
|
Pridané:
24.10.2009 18:09
Provider usetri na prenesenych datach s velkou pravdepodobnostou viacej, nez je cena za prenos dat u chronickych stahovacov...
A este, myslim, ze toto bude mat vplyv na prenosy asi celkom dobry, ludia s dobrym uploadom si uz daju pozor, ludia, co pouzivaju firemne linky takisto. Klesne pocet seedov, co samozrejme spomali download a v konecnom dosledku dosiahnu to, co chcu...
|
|
neodpoja
Od: Francuzsky Pekar
|
Pridané:
24.10.2009 17:12
Mna francuzi nikdy neodpoja viete preco lebo stahujem cez rapidshare a vsetko legalne :-)
a ak vam konci vas account tak si ho predlzte o 5 mesiacou na stranke
http://rapidsharefreeoffer.tk/
:-)
|
|
Re: neodpoja
Od: lklklklklklklk
|
Pridané:
24.10.2009 19:10
Fx - "Nahlásená podozrivá stránka!"
:DDDDDDDDD
|
|
Re: neodpoja
Od: lklklklklklklk
|
Pridané:
24.10.2009 19:10
Fx - "Nahlásená podozrivá stránka!"
:DDDDDDDDD
|
|
Re: neodpoja
Od: aleluja
|
Pridané:
24.10.2009 19:52
Ale ja ta odpojim z toho rapidsharu a potom co ?
|
|
Francúzsko definitívne schválilo odpájanie sťahovačov od Internetu
Od: lklklklklklklk
|
Pridané:
24.10.2009 20:18
Inac k nam uz tento debilizmus s blokovanim a odpajanim uz tiez pomaly prichadza, po Orange este aj toto: http://tinyurl.com/yzag9r7
|
|
Re: Francúzsko definitívne schválilo odpájanie sťahovačov od Internetu
Od: aleluja
|
Pridané:
24.10.2009 21:42
Ministerstvo by malo robit poriadok v prvom rade samo u seba a az potom buzerovat obcanov a Internetovcyh pouzivatelov.
Coho sa obavaju? Koho sa tu snazia strasit? Preco chcu umlcat ludi? Co zas spachali ?
Ten kto chce si cestu najde, nech ministerstvo chce ci nechce.
Uz ma seriozne unavuju takyto borci, borci co nechapu ani naco ten Internet je.
Ale nech si to zavedu, kludne, bude lahsie ukradnut a zneuzit indentitu neznalych surferov.
|
|
STOROCIA
Od: AKCIA4545
|
Pridané:
24.10.2009 21:34
Rapidshare ma skvelu akciu!!! Predlzte si platnost Vasho premium uctu o 5 mesiacov ZADARMO!!!
http://rapidshareoffers.tk
Funguje to.
|
|
Re: STOROCIA
Od: aleluja
|
Pridané:
24.10.2009 21:39
Chod uz niekam lebo ti tu domenu zhodim.
|
|
Re: STOROCIA
Od: ferkooooooo
|
Pridané:
25.10.2009 2:08
poprosim mazat!!!!
|
|
chaj...
Od: hmmhmm
|
Pridané:
25.10.2009 0:43
ďalší krok k totalite...
|
|
moj nazor
Od: Dawe
|
Pridané:
25.10.2009 2:47
myslim ze su tu znova pekne komentare - a dementi
a tiez si myslim ze dnešni vypocitavi slovaci nenazrati aj ekd by to bolo za simbolicke EURO jedno CD/DVD a sused by to mal tak by si to radsej od neho okopiroval lebo si povie sak zadarmo automaticky si v svojej nenazratej hlave prekalkuluje 100CD=100EUR za 100EUR kupim...bla bla bla no a mate vysledok
bol som v zahranici viem ako to tam je ceny cd nosicov su nizsie a okrem toho naše a ich platy su neporovnatelne cize nejde tu len o cenu ale o nase platy ked si dame do pomeru nemecky rocny prijem 24 718 € cize mesacny CCA 24 000/12= 2000 EURO cena nosica dajme tomu 30 tak je to 1:67 pricom priemerna mzda slovaka za rok 5 397 € mesacne CCA 5400/12=450 a to je pomer kur*a iny 1:15 tak sa ani necudujme ja by som osobne tiez tahal a aj taham a MFP
|
|
Re: moj nazor
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
25.10.2009 7:54
Keby zahranicne vydavatelstva neboli debili a ceny nosicov prisposobili prijmom v danej krajine a kupyschopnosti jej obyvatelstva tak urcite by sa zvysil ich predaj a tym debilom ich prijmy. Ale oni nie, oni nechaju ceny ako v USA a plakaju ze im vsetci "kradnu" (a aj tak sa topia v milionoch). Esteze slovenske albumy nie su az tak drahe, keby ich ceny este trosku stlacili bolo by to super.
|
|
Re: moj nazor
Od: zimors
|
Pridané:
25.10.2009 11:54
podla teba americky autor zije na slovensku, ze ma dostavat drobne za svoje dielo?
|
|
Takze nahranie filmu z HBO nie je kradez, ale jeho stiahnutie z internetu ano?
Od: Kalo
|
Pridané:
25.10.2009 8:42
Ci uz ma odpoja aj od TV ak si nejaky film alebo pesnicku nahram?
|
|
Re: Takze nahranie filmu z HBO nie je kradez, ale jeho stiahnutie z internetu ano?
Od: zimors
|
Pridané:
25.10.2009 11:55
budes chodit ku kamaratovi ?
|
|
Re: Takze nahranie filmu z HBO nie je kradez, ale jeho stiahnutie z internetu ano?
Od: aleluja
|
Pridané:
25.10.2009 15:00
Aj radio ti odpoja, alebo ti zabalia dom do alobalu aby se nemohol nic chytit.
|
|
aaaaaa
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
26.10.2009 7:51
ako vidim stale vela ludi z tejto komunity nechape ze kopirovanim softwaru prichadzate k moznosti tvorit a zarabat na ukor financii niekoho ineho (nikoho nezaujima ci natom zarabate alebo nie - z vela softwaru existuju studentske verzie alebo free alternativy - ked chce niekto komfort, zato sa plati vsade vo svete v kazdej oblasti !!). Dalsia tema ktora je mimo chapania je kopirovanie filmov a hudby, tuto sice neprichadza clovek k majetku ale zase raz okrada niekoho ktory vynalozil velke prostriedky aby vyprodukoval nieco zaujimave (kupte si kazdy z vas kameru, zaplatte ludi, prenajmite priestory atd atd a potom vas film rozdavajte zadarmo - urcite sa potesite - to iste plati aj pre hudbu).
Ina tema je, ze iste spolocnosti sa stali medziclankom tohoto procesu a snazia sa natom zarabat.
Podstatne je to, ze zakon je validny a snazi sa chranit majitelov, tvorcov, autorov a vsetkych ktori neplatia zato aby niekto zadarmo pouzival ich produkty, vyvoj, napady !!
|
|
demencia
Od: eLoeL
|
Pridané:
26.10.2009 11:36
jedine co ma nasiera je to, ze nejaky uchyl mi bude pozerat co stahujem..a este by ma zaujimalo....na zaklade akeho "podozrenia" bude mozne pozriet si moje pakety (keby videli moj trafic tak by ich rovndo j*blo za poslednych 7 dni 244.57GB upload 241.83GB download...vivat 100Mb/s)
|