|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 10:15
najlepsi telefon na svete ofcourse a jailbreak je komplet bezpecny... yeah right...
|
|
Re: ach jaj
Od: LuCKy69
|
Pridané:
4.11.2009 10:22
Fakt sa "tesim" na taketo komentare...
Nic nie je 100% bezpecne. A ked si user ponecha zapnute ssh bez toho aby zmenil defaultne hesla pre dane konta, tak je to vaaazne chyba "najlepsieho telefonu na svete", chudacik user je v tom samozrejme nevinne...
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: Bguardian
|
Pridané:
4.11.2009 10:26
Tak hlavne prva chyba je to, ze vobec musis svoh phone jailbreakovat, lebo jeho vyrobca ma problem s tym ze by si si do neho mohol nieco hodit zadarmo...
|
|
Re: ach jaj
Od: LuCKy69
|
Pridané:
4.11.2009 10:37
Jedna vec, co by sa vela ludi malo naucit je, ze ked mi nieco nevyhovuje, tak si to nekupim a hladam nieco ine, co mi vyhovuje. Nie moralizovat, polemizovat, ohovarat ci kydat na produkt, ktory mi nevyhovuje. Je si z coho vyberat.
Ak niekto potrebuje jailbreak, tak nech sa paci, ma moznost aj ked nie oficialnu ale tak to je u drvivej vacsiny najpouzivanejsich produktov, vzdy sa okolo nich vytvori komunita, ktora ide dalej nez vyrobca. Vyrobca ma pravo urcovat moznosti svojich produktov. Nevyhovuje? Nekupuj.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: PCnityII
|
Pridané:
4.11.2009 12:05
Prave vec prvy den co som si kupil iPhone bol JailBreak cez QickPWN a hned na to co som sa pohral s cydiou som si dal sialnstva ala MC a Terminal na phone a nasledne zmenil hesla.
passwd root && passwd mobile
To musi byt faaakt tazke toto spravit. A ludia co netusia ze iPhone ma Unix pod kapotou by ho nemali jailbreakovat.
|
|
Re: ach jaj
Od: glon
|
Pridané:
4.11.2009 15:12
Co tu splietas ze "zadarmo"? JB je o niecom uplne inom ako o ziskavani niecoho zadarmo. Bez naspat vrtat sa v svojom Symbiane.
|
|
Re: ach jaj
Od: cddsadads
|
Pridané:
5.11.2009 6:39
napisal svoj nazor, ked mas iny tak ho napis tiez .. zatial si len nadaval a nic hodnotne si nenapisal .. tak nech sa paci, objasni nam to o com to je
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: pipo137
|
Pridané:
5.11.2009 13:29
ja napríklad iphone obdivujem...aj keď by som ho v živote nechcel, lebo z môjho pohľadu to neni telefón pre mňa.
Má v sebe veľa zaujímyvých technických riešení alebo zľahka povedané "vecí"...:-). Napr. Safari v IPhone je vynikájúci internetový prehliadač atď(je toho určite veľa).
Apple ide dopredu s vynikajúcou politikou, aby zarobili čo najiac, čo je z ich pohľadu obdivuhodné (ja osobne to ale moc nemusím:-)), ale presne fakt, že bez JB je vo veľa veciach nepoužiteľný je dosť mínusom...ale kedže som zástanca Symbianu a pri ňom to vlastne tiež neni ružové (buď máte nejakým spôsobom vytvorený certifikát, alebo použijete h@ck), inak toho tiež veľa nespravíte - takže tento fakt je celkovo pezpredmetný...
Celkovo by som to zhrnul tak, že jedno aj druhé je v niečom zaujímavé...už len záleží na tom, koho čo viac zaujme:-)
|
|
Re: ach jaj
Od: Tupcek
|
Pridané:
4.11.2009 22:18
viem ze si to myslel inak, ale napisal si to uplne debilne, mas desattisice aplikacii na appstore zadarmo...bez jailbreaku...takze vyrobca s tym nema absolutne problem
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 10:32
bug sa nachadza v jailbreaku, 99% ludi nevie ani o tom ze tam maju zapnute nejake sshd s povolenym root loginom a jednoduchym heslom. aby si mohol plne iphone vyuzivat potrebujes ho jailbreaknut. vynici su dvaja
1. apple - za to ze neumoznuje vyuzivat potencial svojho telefonu bez vaznejsieho dovodu
2. dev-team - za to ze robia skolacku chybu (defaultne zapnute sshd so zapnutym PermitRootLogin Yes a jednoduchym heslom na net enabled telefone? admin fail)
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: chefino
|
Pridané:
4.11.2009 10:34
Ako to, že plne využívam iPhone a nemám Jailbreak? Asi som nejaký Alien.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 10:38
to co je u teba naplno nemusi byt naplno u inych... napr pokial je mne zname pre iphone bez jailbreaku neexistuje pouzitelny ssh klient (co je pre mna to iste ako by si mi odrezal ruku)
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: .krtko
|
Pridané:
4.11.2009 12:03
Osobne za velmi dobry SSH klient povazujem TouchTerm. Alebo aspon vysvetli co pre teba znamena pouzitelny.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 12:34
musel by som ho vyskusat aby som ti povedal ci je pouzitelny (odhliadnuc od faktu ze pytat peniaze za tak zakladnu vec ako je ssh klient mi pride chore)
v podstate potrebujem jednoduchu vec - klasicky ssh klient z openssh balicku nic viac nic menej
|
|
Re: ach jaj
Od: *Martin*
|
Pridané:
4.11.2009 13:27
aj voda je zakladna vec, a vodarenske spolocnosti si za nu pytaju peniaze :-)
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 13:39
ale voda z rybnika je zadarmo - za co pytaju peniaze su cisticky, inzinierske siete atd. pokial si dokazes priviest pitnu vodu do domu bez vodarenskej spolocnosti tak nikomu nic platit nemusis...
a ja nechcem applu platit za to ze maju nejaky appstore, nechcem platit nejakym ludom co nakodili ssh klienta - to dokazem aj sam. ale ouha bez jailbreaku mozem pouzivat iba objective-C (a aj to neviem ake su podmienky - nestudoval som to). je to to iste ako by si si kupil chlieb v obchode a povedali ti: na nas chlieb si ale mozte natriet iba maslo kupene u nas a salamu kupenu u nas a pouzivat na to iba pomocky kupene u nas a budeme robit vsetko preto aby sme vam zabranili natriet si maslo od konkurencie alebo nebodaj pripravit si vlastne maslo (a nezabudnite ze nase maslo nemozte natriet na chlieb inych vyrobcov)
|
|
Re: ach jaj
Od: Kveri_
|
Pridané:
5.11.2009 15:35
chlieb je ovela vseobecnejsia vec, vec, ktoru vyraba viac ako 1 spolocnost. iPhone vyraba jedna jedina spolocnost a preto na nu ma PLNE pravo, moze si dat akekolvek podmienky.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.11.2009 15:39
aj smartphony vyraba viac ako jedna spolocnost...
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.11.2009 10:40
Tak to si si mohol kludne zaobstarat lacnu starinu spred 3-4 rokov a mal by si, snad len okrem multidotyku, vsetko ostatne :D
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 10:41
ale tak vies - ma ajfoun je kuul a in ;)
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.11.2009 10:43
Ahoj Kikus! .... mam jailbreaknut ajfoun? Tvoj Mato!
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.11.2009 10:45
Najftipnejsi komentar redakcia DSL.SK odmeni sladkou dobrotou!
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 10:47
dostanes ajfoun
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.11.2009 10:48
Toz by mi ostal len kysly usmev :] Nie, predal by som ho a kupil si mobil!
|
|
Re: ach jaj
Od: kikus.
|
Pridané:
4.11.2009 12:35
na sibacku dostanes po vajci.
|
|
Re: ach jaj
Od: aha
|
Pridané:
4.11.2009 12:07
a ešte by ti zostala aj ruka
|
|
Re: ach jaj
Od: dglk
|
Pridané:
4.11.2009 13:47
naplno? naozaj?
|
|
Re: ach jaj
Od: LuCKy69
|
Pridané:
4.11.2009 10:41
V niecom mas pravdu a sice, ze DevTeam by mohol/mal minimalne upozornovat na potrebu zmeny hesla, ci volbu defaultne zapnuteho ssh.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 10:43
mna fakt viac trapi fakt ze potrebujes nejaky devteam ;)
po hw stranke moze iphonu konkurovat maloktory telefon a ani po sw stranke by sa moc nezapotil nebyt politiky apple...
|
|
Re: ach jaj
Od: LuCKy69
|
Pridané:
4.11.2009 10:50
Ale jednoducho to tak Apple urobil. Takze zostava to, co som uz pisal, ked nevyhovuje, tak nekupujem, tj cele.
Ja mam tiez jailbreak na mojom 3G kvoli odblokovaniu ale vyuzivam tiez naplno terminal, prave vdaka jb.
Pred kupou ip3g som si co to pozistoval aby som vedel, ci mi bude vyhovovat a ake ma moznosti, az potom som si ho kupil a mozem povedat, ze nelutujem.
Tento produkt Apple bol moj 1st. Pisem, ze bol, pretoze ma tak dostal, ze som si kupil novy MBP. Nie som Apple fanatik.
Som nestranny a snazim sa k veciam pristupovat triezvo.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 10:57
ved suhlasim :) asi si nekupim ajfoun aby som potom mohol picovat co za telefon to mam ;) ako vravim ja radsej pojdem do androidu este aj navigaciu budem mat zdarma :) nehovoriac o tom ze usetrim kopec penazi. poznam x ludi ktorym iphone vyhovuje ale ja medzi nich nepatrim ;)
|
|
Re: ach jaj
Od: LuCKy69
|
Pridané:
4.11.2009 11:04
Myslim, ze Androidom nic nepokazis, aj ked mat "google aj v telefone", na nieco take som uz trochu paranoik... :)
Prajem Ti spokojnost so svojou volbou.
|
|
Re: ach jaj
Od: Tupcek
|
Pridané:
4.11.2009 22:27
navigaciu myslis nejaku predinstalovanu alebo nejaku serioznu? ak serioznu tak si frajer, verejne sa chvalit ze kradnes....
|
|
Re: ach jaj
Od: Sancho
|
Pridané:
5.11.2009 9:00
Precitaj si nieco o Androide 2.0 a az potom zacni sudit okolie podla seba.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.11.2009 10:30
mily tupcek,
ulahcim ti pracu
http://tinyurl.com/ykn9mct
skus si ten clanok precitas tak zistis ze zatial co tupeckovia ako ty kradnu vselijake tomtomy tak google im da tu istu (ak nie lepsiu) funkcionalitu a ZADARMO (nie crack, nie jailbreak, nie vygooglene seriove cislo ale defaultne ZADARMO v kazdom andriod 2.0 telefone)
takze STFU
a ano
som frajer
|
|
Re: ach jaj
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
5.11.2009 14:53
to slovo ZADARMO ti zabehne v papuli, az Ti pride ucet za pouzivanie datoveho roamingu v zahranici kvoli Google navigacii. Ono nova Motorola Droid (iny nazov v EU, nevim preco) Google navigaciu aj z tohto dovodu v EU NEMA.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.11.2009 15:27
lol ty si ale chujko remen. skus si o tom precitat a zistis: 1. zatial je to US only (a nieje to z dovodu datoveho roamingu)
2. nikde nieje napisane ze pristup na net je povinny - zo zdrojov ktore som prestudoval je akurat jasne ze to bude klasicka turn-by-turn gps navigacia s moznostou vyuzitia informacii z netu... a som si skoro isty ze ten net nebude treba - alebo mi snad chces povedat ze ked sa ocitnem na mieste ktore nieje pokryte BTSkami s moznostou netu tak mi prestane fungovat navigacia? nebud smiesny a rozmyslaj
3. okrem ineho google spolupracuje aj s applom kedze planuju tuto navigaciu dostat aj do iphonu tak neplac aj tebe sa dostane...
a nabuduce skor nez zacnes trepat picoviny ako mas vo zvyku tak si o tom nieco aj precitaj ok? mozno vies vela o macoch ale inak vies holy kkt
|
|
Re: ach jaj
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
5.11.2009 16:04
Mam aj ja zacat s invektivami? Ver mi, idu mi velmi dobre na takych, ako si ty.
1.) Motorola Droid sa zacala predavat v Europe pod nazvom Milestone uz tento tyzden. Obsahuje Android 2, neobsahuje navigaciu Google.
http://tinyurl.com/yjbsozv
2.) Pristup na net bude potrebny. Google zije zo sluzieb, z reklamy a uz pri predvadzani sa chvalili Google Streets pohladom a pravidelne aktualnymi mapami a POI ONLINE
http://tinyurl.com/yhxpqt2
(link na Google)
3.) V linku vyssie sa DOSLOVNE spomina vyuzivanie Google Maps.
„Take Google Maps Navigation for a spin, and bring Internet-connected GPS navigation with you in your car.“
|
|
Re: ach jaj
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
5.11.2009 16:04
Pokracovanie:
4.) Ak nebude BTS a pripojenie, navigacia stale fungovat bude. Ale len na naplanovanej trasy. Ono si to totiz bude dopredu cachovat, ale len oblast aktualnej trasy.
Takze, odpusti si invektivy, nastuduj si fakty a prestan sa hrat na mudreho. Mam rad debilov ako ty, co urazaju ale vedia prd.
|
|
Re: ach jaj
Od: cinko doma
|
Pridané:
5.11.2009 19:48
ty si sa tu zacal ohanat mojou papulou tak teraz nefnukaj
Take Google Maps Navigation for a spin, and bring Internet-connected GPS navigation with you in your car.
hovori iba o tom ze mas internet connected navigaciu nie ze ten net je mandatory. google sice zije z reklam ale nie z roamingu a narozdiel od applu bol google vzdy skor user friendly nez provider friendly... ZATIAL nieje v europe. prosim pastni mi link kde sa pise ze internet pre tu navigaciu je povinny a ze ta navigacia bude navzdy dostupna len v US a ja sklapnem a este sa ti aj ospravedlnim. ty len jednoducho nedokazes pripustit ze nieco moze (pisem moze zatial som to nemal sancu overit z prvej ruky) byt aj lepsie ako apple produkt a to je velmi velmi smutne. android uz nejaky piatok sledujem a to co pisem bolo diskutovane aj na google groups a kade tade. ty si si precital jeden clanok urobil z toho par domienok ktore si pretransformoval v akoze uceny nazor.
|
|
Re: ach jaj
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
5.11.2009 20:24
urobil som si konzervativny (rozumej – skepticky) nazor, pretoze vieme, ze Google je ONLINE spolocnost a vsetky jej sluzby tak aj funguju.
To je fakt.
Urobil som si nazor na zaklade toho, ze sluzba nie je mimo USA dostupna, pricom na to nie je dovod okrem datoveho roamingu (ktory v USA nie je taky problem). Fakt.
Urobil som si nazor ze to bude online only na zaklade toho uvadzaneho cachovania v pripade vypadku/nedostupnosti signalu – oficialne uvadzane Googlom. Fakt.
Urobil som si nazor na zaklade Street Maps – kvantum dat, ktore nie je mozne drzat offline. Fakt.
Sluzba navigovania nadiktovanim hlasovej poznamky – online sluzba. Vyhladavanie cez Google servery (online). Fakt.
|
|
Re: ach jaj
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
5.11.2009 20:29
a aby to bolo jasnejsie:
nijak sa nestaviam voci Androidu. To nikdy! Respektujem ho ako uz vcelku obstojny system, ktory sa vyrazne posunul vpred a ak by som z nejakeho dovodu nechcel vyladenejsi iPhone (so sirsim vyberom aplikacii a hier), siahol by som po Androide. Je to vyborny system za tak kratky cas.
Jedine, co mu chyba je slusny, fakt vyspely hardware na urovni iPhone (procesor, kvalita konstrukcie, dizajn). Toto je podla mna jedina slabina inak vyborneho SW.
Google ako spolocnost plne uznavam ako vyspelu firmu, ktora prinasa vyborne veci (a ktore kazdy den pouzivam). Android ma ako pouzivatela iPhone moc neoslovil ale je to vyborna konkurencia a zelam mu, nech slape dalej vo vylepsovani.
|
|
Re: ach jaj
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
5.11.2009 20:30
Ostavam ale skeptikom (a nie bezkritickym nadsencom) uvedenej navigacie. Ako zaklad, preco nie. Ako riesenie pre pokrocileho, narocneho pouzivatela + moznost byt nonstop online ostavam skeptikom, az kym sa nepreukaze, ze tie mapy budu skutocne plne offline bez akehokolvek pripajania sa k internetu. Opakujem – sucasne fakty o Google sluzbach su presne opacne, som skeptik v tom, ze by a to malo zazrakom v tomto pripade zmenit.
|
|
Re: ach jaj
Od: Tupcek
|
Pridané:
5.11.2009 22:54
google ti nikdy offline navigaciu neposkytne, pretoze vypocet trasy prebieha na ich servroch, vyhladavanie medzi POI bodmi prebieha na ich servorch, vsetko je robene v podstate u nich...a necakaj ze ti do mobilu nainstaluju vsetky ich algoritmy s celou databazou googlu pre vyhladvanie veci
a v europe nieje a ani tak skoro nebude z jednoducheho dovodu: v amerike maju vlastne mapy, vsade maju street view... v europe...je to biednejsie, mapy maju od teleatlasu, keby to chceli pouzit do navigacie, museli by teleatlasu platit poplatky, co by ich vyslo minimalne na 40 EUR/licencia pre jedno zariadenie...tj free by to nebolo
a okrem toho, vsetky ich mapy, google earthy aj vsetko je online, oni to nezmenia, radi si nechavaju veci server sided
|
|
Re: ach jaj
Od: Tupcek
|
Pridané:
5.11.2009 22:48
hmm..myslel som ze byvas v europe, kde tato navigacia nieje dostupna a ani tak skoro nebude
|
|
Re: ach jaj
Od: Sancho
|
Pridané:
5.11.2009 9:02
Ak Adnroid, tak jedine s telefonom s rozlisenim 320x480 a viac.
Kupil som si Tattoo (hlavne kvoli cene) a 90% aplikacii v Markete je nedostupnych, pretoze v manifeste developer nezaskrtol kompatibilitu (pritom po instalovani cez .apk funguju aj take aplikacie...).
Takze len ako rada do buducna - nie kazde setrenie je OK.
|
|
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.11.2009 10:33
Momentalne mam blackberry takze s nakupom mozem kludne pockat (bud na vianocne akcie alebo na nove modely ktore, tipujem ,spristupnia kolo vianoc ako to byva peknym zvykom ;) ). Momentalne ked, tak by som siel do HTC magic.
|
|
Re: ach jaj
Od: segfault
|
Pridané:
4.11.2009 11:07
pokial viem, po jailbreaku tam ziadne sshd nebezi. pokial ho chces pouzivat, musis ho doinstalovat. a ked vies, ze instalujes takuto sluzbu, vies tym padom, k comu ju potrebujes a vies si na zaklade toho zmenit heslo.
|
|
Re: ach jaj
Od: LuCKy69
|
Pridané:
4.11.2009 11:14
Mas pravdu.
Ale ak pouzijes vlastny (upraveny) jb (pridane balicky napr. zo Cydia), tak medzi tymi balickami moze byt aj sshd, ci uz priamo alebo ako nejaka zavislost. Ale je pravda, ze za to uz DT zodpovednost nenesie.
|
|
Re: ach jaj
Od: einstein
|
Pridané:
4.11.2009 14:05
fandovia apple nemaju hlboko do kapsy a radi platia. 5 eur ich nezabije, takze ziaden problem, nech caluju.
|
|
ach jaj
Od: Tupcek
|
Pridané:
4.11.2009 22:24
ako dobre no, je pravda ze aj 5 eur je peniaz a zbytocne ich vyhadzovat je dost na hovno...ale aj tak, 5 eur? to kto je tu tak chudobny ze o tom sa tu mieni hadat? to je asi jak keby sme chodili vsetci pit na ulicu, lebo v krcme si pytaju nasobok ceny palenky...a pritom na lavicke sa da tak isto popit...
a ked ma s tym niekto az taky problem a dokaze si spravit klienta sam, nech spravi kvalitneho klienta a da na appstore zadarmo, ked od neho bude nieco apple pytat zato ze to dava na app store, kludne mu tolko preplatim
|
|
Re: ach jaj
Od: opilec
|
Pridané:
4.11.2009 23:11
Tak ja neviem ako ty, ale ja radsej pijem na ulici ako v bare, presne koli cenam :)
|
|
zadarmo
Od: skladko
|
Pridané:
4.11.2009 10:31
Tie tisicky aplikacii zadarmo a oficialne v app store nist?
|
|
Nevadi
Od reg.: chefino
|
Pridané:
4.11.2009 10:33
Odborníci nás tu poučia. Aj tí, čo videli iPhone iba z ponorky keď im žaba šťala na periskop...
|
|
Re: Nevadi
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 10:35
ach boze dementko moj... toto je zakladna chyba dev-teamu ktoru by nedopustil ziaden admin - ale ok stava sa. primarny problem je v tom ze nejaky dev-team potrebujes aby si mohol naplno vyuzivat telefon za ktory si zaplatil nemale peniaze - mna to netrapi ajfoun nemam a ani nechcem - ked budem najblizsie kupovat phone tak pojdem do androidu...
|
|
Re: Nevadi
Od: tatracel
|
Pridané:
4.11.2009 11:11
nebude to pre teba velky skok z tej tvojej 3310 na android?
|
|
Re: Nevadi
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 11:16
urcite mensi ako pre teba skok z osobitnej skoly do normalnej spolocnosti
|
|
Re: Nevadi
Od: dglk
|
Pridané:
4.11.2009 13:49
ja mam n95 a nabuduce si kupim Android, ty buzerant
|
|
Re: Nevadi
Od: picmulinek
|
Pridané:
4.11.2009 12:36
sak nas pouc ty.
hrdy vlastnik jablkoveho aJtelefonu
|
|
dev-team
Od: lolec
|
Pridané:
4.11.2009 10:47
Podla mna to nebola skolacka chyba dev-teamu ale len zadne dvierka do kazdeho jailbreaknuteho telefonu. Skoda ze im na to prisli :)
|
|
chyba ?
Od: Bajzik
|
Pridané:
4.11.2009 10:53
Kto uveri, ze to bola "chyba" a nie umysel asi nema vsetkych 5 pokope.
|
|
ssh po jailbreaku
Od: jjsanko
|
Pridané:
4.11.2009 11:24
tak neviem ako vy ostatni ale ja si po jailbreaku musim openssh nainstalovat bo inak sa nan cez ssh nedostanem. nepocul som este o verzii jailbreaku, ktory by okrem cydie alebo icy obsahoval este nieco ine.
a az pouzitim cydie si mozem openssh nainstalovat. proste hned po jailbreaku nie som schopny sa pripojit cez ssh.
a ze si niekto nezmeni heslo je smutne.
|
|
Re: ssh po jailbreaku
Od: LuCKy69
|
Pridané:
4.11.2009 11:31
Defaultne sa ssh demon nenainstaluje.
Ale napr. pomocou mac app QuickPwn si mozes do JB procesu pridat aj ine aplikacie/kniznice nez len napr. cydia. Ale ako som uz pisal vyssie, tj uz mimo DT.
|
|
(C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od reg.: marha
|
Pridané:
4.11.2009 13:41
kde je ujo remen, a to jeho vychvalovanie ze to je vlastne featura
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od: rene mladenca
|
Pridané:
4.11.2009 13:51
Le Big Mac prave hlada linky, aby vsetkym dokazal, ze na vine je nokia, MS a dalsi.
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.11.2009 13:54
sak to nevies ze devteam je plateny microsoftom?
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
4.11.2009 17:07
ty si ale dalsi debil. Ne, na vine je hlupost ludi, ktori si instaluju OpenSSH a robia jailbreak, bez toho, aby vedeli co robia.
Myslis si, ze na vine je Apple?
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od: rene mladenca
|
Pridané:
4.11.2009 17:22
nie, na vine je MS a nokia predsa.
co si zabudol?
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
4.11.2009 17:35
nie ako inak. Aj mandelinka zemiakova, americania, slobodomurari, Soros, madari, zidobolsevici, media, podnikatelia atd.
Zabudol som na nieco?
Otazka znie, preco si niekto mysli, ze v clankoch O APPLE niekde spominam Microsoft a kritizujem ho za nieco. Vy fakt viete najst a vkladat do ust nieco co nikto nikdy nepovedal. Ako Fico. Holt, jeho volici…
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od: rene mladenca
|
Pridané:
4.11.2009 17:59
ja za to nemozem, ze si volil fica.
tvoja volba. apple, fico, atd.
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
4.11.2009 17:05
tu som. Ak ale niekto nerozumie tomu, co sa pise v clanku tak je holt tazke mu nieco vysvetlit.
Jailbreak = neoficialny zasah do iPhone OS
Diera sa otvara po jailbreaku a po NAINSTALOVANI OpenSSH zo Cydie (standardne nie je nainstalovane). A po nezmeneni hesla.
To iste, ako ked si vela ludi kupi WiFi Router a necha default heslo. Je to jasne?! Alebo si stale pani mudri z DSL.sk fora myslia, ze to je chyba Apple si niekto nahodi Jailbreak, nahodi OpenSSH, nezmeni heslo, necha aktivne SSH?
Ak si to mysli, potom je IDIOT
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
4.11.2009 17:50
zondag
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.11.2009 10:56
no ujo remen imho je chyba applu ze si niekto musi/chce nahodit jailbreak ;). ano je pravda ze napr aj android telefony sa daju rootovat (ziskat rootovsky pristup) ale ludia co to robia na to zvacsa maju dovod a VEDIA co robia.
dalsia vec
openssh je balicek ktory okrem ineho obsahuje aj sshd (ssh server) ale to este neznamena ze ta sluzba ma byt defaultne zapnuta (ked si nainstalujes ciste ubuntu tak nemas otvoreny port 22 a pritom mas openssh). Bol by taky problem defaultne zakazat sshd (ale to uz, samozrejme, nieje zalezitost applu)
|
|
Re: (C) 2004, 2005 DSL.sk | Všetky práva vyhradené. | Kontakt: admin @ dsl.sk Všetky uvedené informácie sú bez záruky.
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
5.11.2009 14:51
nie je to ani zalezitost Dev teamu. OpenSSH ma na starosti niekto uplne iny.
A je chyba ludi (a len ludi) ze si nahadzuju OpenSSH bez toho, aby vedeli co robia, na co to sluzi a ako sa s tym pracuje.
Jailbreak si nik nemusi nahadzovat. Poznam furu aj skusenych pouzivatelov, ktori ho nemaju. Primarne dovody pre JB (tethering, pre niekoho MMS) uz odpadli, takze dovody su uz fakt len pre tych, co vedia co chcu a vedia preco to chcu (napr. SBSettings alebo pristup do BSD casti).
Alebo pre tych, co chcu kradnut aplikacie – a to su zvacsa ti, co doplacaju na instalaciu aj OpenSSH – deti. A ja vravim, dobre im tak.
|
|
Jaibreak
Od: Nevy
|
Pridané:
7.11.2009 22:03
No sam som mal Jailbreak na Iphone ale to len preto ze som skusal navigacie. Ked som si vybral ktoru chcem spravil som restore naspat na original FW 3.1.2 a navigaciu som si kupil. Neviem akosi necitim mat potrebu JB iphone.
|
|
ubuntu 9.10 chyby a problemy OMG
Od: klasik12
|
Pridané:
9.11.2009 0:15
http://www.abclinuxu.cz/poradna/linux/show/282870
|