|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ha ha ha
Od: marcoV
|
Pridané:
4.12.2009 14:53
no to bude vyzerať, a nech nezabudnú na SIS :oDD
|
|
Re: ha ha ha
Od: GAUNER666
|
Pridané:
4.12.2009 15:28
MALI BY ZLEGALIZOVAŤ NELEGÁLNY WINDOWS A ZLEGALIZOVAŤ MARIHUANU
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
4.12.2009 15:48
nesuhlasim s tebou ani v jednom bode... narkomanov a zlodejov nepodporujem...
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
4.12.2009 17:05
to mas moja v makovicke kvalitne popletene, tvoji rodicia boli asi udavaci, preto si tak nesmierne spravna, skoda ze idelologicky mimo. ani jeden vyskum nepreukazal zavislost na marihuane, takze slovo narkoman je v tomto pripade scestne. miera ilegality softwaru je priamo umerna miere uzery mircosoftu. nizsie ceny = viac ludi s legalnym softwarom ( preukazatelne)
|
|
Re: ha ha ha
Od: bro
|
Pridané:
4.12.2009 20:20
Dávaj do hlavy menej sračiek. Budeš robiť produktívnejšie a tým pádom mať aj love na win. K tomu "nizsie ceny = viac ludi s legalnym softwarom ( preukazatelne)" by som rád videl prieskum.
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
5.12.2009 13:38
dobre, tak sa poskrabkaj svoje ego ty, ze si zaplatil korporacii a presviedcaj sa ze si spravil dobre. american s priemernym platom 5 x vyssim za win zaplati takmer o polovicu menej, ale hlupucky slovak je rad, ze ma origos. ( myslenie sustakoveho chrapuna s adidas supravou )este k tomu spolocnosti, ktora plati tazke pokuty kvoli uzernemu spravaniu a snahe zmonopolizovat trh. a co sa tyka nizsich cien a nasledne vacsej kupyschopnosti nepochopi to len totalny deges. je to ako s hudobnym a filmovym priemyslom , akonahle klesnu ceny albumov, filmov spristupnuju sa coraz vacsiemu percentu ludi. chapeme sa, alebo potrebujes este primitivnejsie priklady?
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
5.12.2009 16:19
jasne vsetko kranime... pridem na benzinku ...slovnaft je monopol ... hmm "nko" povedal ze som debil ked paltim monopolu tak natankujem a idem prec bez zaplatenia, v amerike maju 5krat vyssi plat a benzin maju lacnejsi nez mlieko v obchodoch... tak preco mam ja platit... bravo... typicky chrapunsky slovak z teba... klobuk dole... odteraz za nic nezaplatim aby som mal lepsie ego ze nepodporujem monopolnych obchondnikov...dam si nacierno elektriku televiziu si potiahnem od suseda a telefonovat pre istotu ani nebudem aby som neprispieval tym megakorporaciam co ovplyvnuju trh... si proste kral "nko" mali by sme ta zvolit za prezidenta.. ale uz rovno celej planety...
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
5.12.2009 17:33
ale opat sa pleties. ty mlieko, chleba alebo iny tovar v pripade aky opisujes fyzicky ukradnes. odoberies z vyrobeneho mnozstva. tym, ze mas hacknuty win len teoreticky sposobis skodu, ktoru by si realne sposobil keby si skatulu s windowsom ukradol v obchode. opar uvediem priklad z hudobneho priemyslu: stiahnem si hudbu z netu, ale autorovi nikto nezaruci ze ak by som si ten album z netu nenatahal pojdem ho do obchodu kupit. je to len hypoteza usleho zisku. takisto ak by neboli hacknute winy a origos je za 5000sk urcite budem pouzivat iny operacny system, takze hovorit ze som nieco ukradol mrcvosoftu je tak trosku sposob ktory pouzivaju velke firmy ktorych politika smerom k uzivatelovi je na urovni stredoveku.
|
|
Re: ha ha ha
Od: Roman_Boss
|
Pridané:
5.12.2009 18:08
uplne s tebou suhlasim.. ten buran ani nevie co rozprava... pouziva totalne scestne priklady z inych oblasti... ja osobne som pracoval v predajni s pocitacovou technikou... a viem aj ze vacsina uzivatelov si radsej da nelegalny windows ako by si mali kupovat krabicove verzie... dalsia vec co odradza kupit si cenovo dostupnu legalnu OEM verziu je blbost... pretoze win uz na druhom PC nezaktivujes... ak ti odide doska sposobis si tym dalsi problem a musis si kupit novu OEM licenciu... aj ked ty ju mas legalne zakupenu ale musis si j ukuppit znova, aj ked realne vyuzivas doma win len na jednom PC.... keby bol intel oligopolom tie ceny a podmienky aktivacie by boli isto uplne ine... ja tak isto niesom za legalny win uz len pre tychto par dovod.. a isto by sa ich naslo ovela viac
|
|
Re: ha ha ha
Od: taki
|
Pridané:
5.12.2009 19:29
ty niesi debil lebo ti to "nko" napisal. ty mas len debilne argumenty.
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
6.12.2009 8:01
este ze ty tu na svoju debilitu argumenty davat nemusis
|
|
Re: ha ha ha
Od: jankofrasko
|
Pridané:
5.12.2009 10:09
seriem ti na vyskum, ked je realita je ina. A su na tom zavisly ako hrom ... a ty budes jeden z tych zavislakov, ked si sa tak "vytocil" ;) Co to bude dneeees ??? vidis zajaciky ???
|
|
Re: ha ha ha
Od: deed
|
Pridané:
5.12.2009 14:38
zaujimave ze v holandsku to funguje a niesu nejak extra zavisli ak myas na mysli nieco ako zavisli na cigarete, na cokolade na kofeine na kave na adrenaline. taze toto nie je prava zavislost.
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
5.12.2009 16:21
dalsi fetak sa ozval... akoze ked sa niekto oziera denne z palenky a robi zo seba debila, tak nieje zavisly.. zi si v svojom zmagorenom svete chlapce... deviatky rovno na urad ..drzim palce
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
5.12.2009 17:58
´´akoze ked sa niekto oziera denne z palenky a robi zo seba debila, tak nieje zavisly´´- ale ved on nevravel nic na obhajobu alkoholu. skus citat prispevky a nehladat v nich obrazky.. a ako vies, ze je fetak, ak by sme sa bavili na tvojej urovni poviem ti,ze si podla mna k..va . Zmagoreny svet mi pripada jedine tak ten tvoj tvoreny od pc. Nos si z domu nevystrcila,znalosti v drogovej problematike mas totalne nulove, obhajujuc sa plytkymi natormi typu : fetak,narkoman a pritom ked sa ta spytam aky je medzi tymito slovami rozdiel nie ze mi nebudes vediet odpovedat, ale ma oznacis za jedneho z nich. To je ale ego obranna reakcia slabuckych ludi, akonahle nemaju na dostojne reakcie zacnu utocit.
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
6.12.2009 8:17
fetak je slangovy vyraz pre cloveka, ktory uziva "fet" teda inhaluje vypary organickych rozpustadiel ako toluen alebo riedidlo, narkoman je clovek, ktory uziva narkoticke latky a niekedy je slangovo prezyvany fetak, to znamena ze ludia ktory uzivaju marihuanu su narkomani... pretoze marihuana je narkoticka latka ovplyvnujuca CNS (centralnu nervovu sustavu) takym sposobom ze zvysuje aktivitu neurotrasmiterov a tym sposobuje halucinacie a pocity deliria... vy sa tu vsetci snazite len branit "stahovanie" (kradnutie) softwaru...chcel by som vidiet ako by si sa tvaril ty keby si mal soft ktory pouziva 90% planety a z toho 60-70% ho ma pravdepodobne nacierno....
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
6.12.2009 16:18
uplne mimo, dievca ty snad ani nezijes v tomto svete. hulica oznacit za narkomana? to je pruser ktoreho sa dnes dopusti len fatalny neznalec. fakt nemas ani sajnu ako to dnes medzi (predovsetkym mladymi) ludmi chodi. verim, ze keby si povedala v kruhu spolocensky zijucich modernych ludi a zahlasis, ze ludia ktori uzivaju marihuanu su narkomani vysmeje ta kazdy. mas v tom uplny chaosbordel a prezentujes sa ako moralny znalec celej problematiky spravne som predpokladal, ze tvoje miesenie pojmov treti cez desiaty je znakom toho, ze si z domu nos nevystrcila, tvoji kamosi sa asi najviac tesia na to, ako si v obrovoskom ´´riziku´´ zapalia za skolou bez toho, aby ich videla triedna ´´učka´´.
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
6.12.2009 16:20
part 2 :
takze cisto teoreticka skola:
fetak neznamena len inhalovat, ale uzivat roznym sposobom laskty oznacovaNE ludovo AKO FET , tj rozpustadla, esko, drogy z lekarne, pod tuto kategoriu mozno zaclenit aj pikerov.
narkoman : clovek zavisly na drogach( psychicky, fyzicky)v drvivej vacsine na háčku.
hulic : travickari, ziadni narkomani...
a nabuduce mi nemusis kopirovat citaty z referatov, wikipedie.
´´chcel by som vidiet ako by si sa tvaril ty keby si mal soft ktory pouziva 90% planety a z toho 60-70% ho ma pravdepodobne nacierno.... no pri pohlade na moje konto by som sa uz len tesil a dalsie potesenie by sposobovala skutocnost, ze take mnozstvo ludi ma zaujem o moj produkt.
|
|
Re: ha ha ha
Od: filok
|
Pridané:
8.12.2009 10:29
nahodou s "mka" suhlasim
uz len preto ze si si vobec asi nedocital to pokracovanie a ze sa tu snazis obhajovat ludi co uzivaju drogy. Pokus sa precitat este raz kym sa tu oznacis za znalca. Na internete a obzvlast na dsl-ku je tu takych mudrlantov a vseznalcov kopa, no v skutocnosti su to len zakomplexovani chudaci, ktori niesu schopni nicoho konstruktivneho.
a mimochodom ked vyvynies nejaky program tak si ho s radostou stiahnem nacierno :)a som zvedavy s akym optimizmom budes potom pozerat na svoje konto ...
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
6.12.2009 16:20
part 3 :
tymto koncim tuto offtopic temu. len ma zarazalo, ze moze mat niekto taky zmatok v grogovej problematike a tvarit sa tu naramne vychovne, pritom odsudzovat to o com sa docita v novom case. bola by si prekvapena kolko moderatorov, hudobnych skladatelov, profesionalnych pilotov a vysokych menezerov ide na roznych stimulantoch.
|
|
Re: ha ha ha
Od: ropman
|
Pridané:
7.12.2009 12:32
ty si fakt myslis, ze keby sa windows predaval za rovnake ceny ako sa predava teraz a nebolo by nijak technicky realizovatelne mat ho nacierno, ze by mal taky podiel na trhu ako ma teraz? to asi tazko, preslo by sa na open-source systemy ktore by ale vyzerali uplne inac ako vyzeraju dnes, pretoze by boli podporovane viacerymi vyrobcami sw/hw...
|
|
Re: ha ha ha
Od: pokracovanie (mka)
|
Pridané:
6.12.2009 8:18
keby si proti tomu nebojoval tak by to mali nacierno vsetci...tak uz konecne pochop ze to ze proti tomu bojuju nieje len preto ze ti chcu dokazat aky si maly, ale to ze keby toho nebolo... tak sa na tvorbu softu, pesniciek, filmov mozu vykaslat.... pretoze by za to nik tie peniaze nedal... jasne da sa to predavat za rozumnejsiu cenu...ale asi sa im oplati financne viac to ze si to kupi menej ludi za väcsiu sumu ako vela ludi za par supov... a povedz mi ze toto nieje dostojna reakcia... dufam ze som nezranil tvoje ego (ego (lat.) - ja ; ak by si nahodou nevedel... )
|
|
Re: ha ha ha
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
5.12.2009 10:53
Ked nemas na to aby si si kupil Windows tak si uplna nula...zebrak.
|
|
Re: ha ha ha
Od: quix_
|
Pridané:
5.12.2009 13:22
skutocne, k tomu, aby si niekto dobrovolne kupil tento typ operacneho systemu musi mat aj nesmierny intelekt :D
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
5.12.2009 13:42
´´zebrak´´ :ty zrejme nemas ani na to, aby si sa vyjadroval spisovne, takze taku nulu presti siestak na ZŠ. ale maminu, pripadne ocina v computer shope spracovali na pc s winom vsak? takze si teraz kategoricky microfost privrzenec, nic ine ti uz nezostava...
|
|
Re: ha ha ha
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
7.12.2009 9:05
povedz sefovi ze budes pracovat za polovicny plat .. menej penazi viac prace ..
|
|
Re: ha ha ha
Od: Alxo
|
Pridané:
7.12.2009 10:11
Marihuana ovplyvnuje psychiku a spravanie cloveka, ma psychotropne ucinky, je to teda narkotikum... Najnovsie studie preukazali vznik zavislosli u pravidelnych pozivatelov marihuany... Co sa tyka skodlivosti fajcenia marihuany, zistilo sa, ze jeden vyfajceny joint je ekvivalentom 20 vyfajcenych cigariet, a kedze na to, aby si tutovo dostal na pluca raka, potrebujes vyfajcit 250 000 cigariet, sam si spocitas, kolkonasobne vyssie riziko to predstavuje u hulicov... Dalsi vyskum preukazal, ze fajcenie travy 200-nasobne zvysuje riziko prepuknutia schizofrenie u inak zdraveho jedinca... Necitim potrebu puknut si praska...
|
|
Re: ha ha ha
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
7.12.2009 16:41
Tak schyza co? A bolo mi divne, ze sa v poslednej dobe rozpravam sam so sebou. Inak to este zvladam zahovarat a vsade tvrdim, ze si len "somrem". :)
Co sa tyka studii o trave, tak to su vacsinou <> ako hrom, lebo zoberu do studie pikera, ktory aj huli, niekam ho zavru a po par dnoch abstaku ked sa zacne triast zahlasia, ze to ma z travy. A osobne som z travy v zivote nemal haluciancie (to akoze skriatkov, ohnivych drakov a jednorozce?). Najlepise ked nejaky "expert" doktor v TV novinach zahlasil, ze u hulicov farby evokuju pocutie zvukov a hudby. To ked zadrel s vaznym ksichtom, skoro som sa zadusil slukom :)
|
|
Re: ha ha ha
Od: Daexik
|
Pridané:
4.12.2009 17:09
ani ja s tebou...ludi co fajcia marihuanu nepovazujem za narkomanov a pokial by sa zlegalizoval nelegalny windows tak by sa z neho stal legalny a tym padom by nebol zlodej ten co si ho stiahne....
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
5.12.2009 16:22
keby sme zlegalizovali vrazdu tak by defakto nikto nebol vrah.. zamysli sa nad tym co trepes... a ja tiez "nepovazujem" ludi co piju alkohol za alkoholikov... :) drz sa aj ty... aby ti nerozpustilo mozog...
|
|
Re: ha ha ha
Od: Daexik
|
Pridané:
6.12.2009 21:50
No neviem podla mna trepes ty a dost...pokial by bol nelegalny windows legalny tak by bol v podstate freeware a ked si stiahnes daky freeware z netu tak si pirat a zlodej? asi nie zamyslisa nad tym...a k marihuane nieje dokazana ziadna zavislost takze ten kto ju uziva nemusi byt nutne narkoman(ten kto je na drogach zavisly...)
|
|
Re: ha ha ha
Od: zasmialisatatosi
|
Pridané:
4.12.2009 17:50
A ze cele mesto je v piatok plne chlastajucich fajciarov ti nevadi? Ja ich teda volam narkomani..
|
|
Re: ha ha ha
Od: xxzdfasdfgasdf
|
Pridané:
4.12.2009 18:07
Typicka odpoved 99,9% fetakov a nezavislakov, teda skor zavislakov...
|
|
Re: ha ha ha
Od: mxx
|
Pridané:
4.12.2009 18:09
tymto chces zahovorit ze si Alkac a Fajciar...
|
|
Re: ha ha ha
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
4.12.2009 21:55
zdielam jeho nazor, a nefetujem ani nie som zavisly. a myslim ze nas je viac ako 0.01%.. otvor oci, nie kazdy mysli a ma rovnaky nazor ako ty..
|
|
Re: ha ha ha
Od: mkA
|
Pridané:
5.12.2009 16:24
jasne ze mi vadi... lenze nepozivaju ilegalne drogy... ze si nicia zdravieto je ich vec.. takze chces povedat ze ti co fajcia marihuanu narkomani niesu?...
|
|
Re: ha ha ha
Od: nko
|
Pridané:
5.12.2009 17:52
nie, pohrab sa na nete po serioznejsich vyskumoch a dopracujes sa k podivuhodnym vysledkom ktore hovoria v prospech marihuany. ale alkohol je lahko zdanitelna droga, co na tom, ze nan zomieraju tisice ludi rocne a na travu asi len ten ktory sa zadusi ked do seba tlaci rychlo bagetu.
´´Ročne zomrie na následky pitia 4-tisíc Slovákov a dôvodom každej tretej návštevy lekára je choroba, ktorá je dôsledkom nadmerného popíjania. http://www.obroda.sk/clanok/28893/ Alkohol-zabija-aj-jedenastrocne-deti/
najdi mi prosim clanok ktory hovori o smrti z travy aspon u jedneho cloveka. este stale ti nic nedochadza? nevidis to ze stat povoluje zabijaka kvoli mase penazi ? mozno ti to raz zapne a zistis ze slovo legalny/ilegalny je vysledkom ekonomickej vvyhodnosti v proslech statu.
|
|
Re: ha ha ha
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
6.12.2009 18:35
Na nasledky fajcenia marihuany zomieraju ludia tiez.
1. Ked od ucinku travi sa im zhorsi vnimanie tepla a moze im byt teplo aj ked su v mraze a vyzliekaju sa. Stava sa ze ludia zmrznu.
2.Trava obsahuje omnoho viac dechtu ako tabak a ovela viac zvysuje riziko chorob s tym spojenych.
Trava je halucinogen. Ked chcete vediet viac pozrite clanok Marihuana na wikipedii.
|
|
Re: ha ha ha
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
7.12.2009 16:48
Vazne sa uz vyserte na tu wikipediu. Ked tam niekto kto ma doktorat a tituly JuDr, MuDr, PuDr a neviem co este napise, ze v Bojnickej zoo maju ruzove jednorozce, tak polka blbov tam zoberie decka cez vikend, lebo to bolo na wikipedii nie?
Ja hulim, nie nejako akcne, skor len tak obcasne na oraz a v zivote som nemal ziadne vykyvy vo vnimani tepla, nemal som haluze, nepocujem hlasy ani nevidim farby (iba co som zopar hodin sprosty a potom ma napadne pisat sem). Jedine co po huleni mam je pocit hladu, takze tam mozem umriet, ked sa zadusim nejakou bagetou ako pisal niekto vyssie.
|
|
Re: ha ha ha
Od: mxx
|
Pridané:
4.12.2009 18:09
pre objasnenie: su 2 typy zavislosti:
1.) Fyzicka
2.) Psychicka
-pri THC => Marihuane moze byt maximalne psychicka zavislost, rovnako ako pri kofeine => kava.
-pri Alkohole a Cigaretach a syntetickych drogach sa obvikle prejavuje fyzicka zavislost, cize telo je zavisle na danych latkach.
|
|
Re: ha ha ha
Od: iiii
|
Pridané:
4.12.2009 19:43
to urcite bratu:
http://tinyurl.com/yfdn284
|
|
Re: ha ha ha
Od: ground
|
Pridané:
4.12.2009 20:27
same bu bu bu a ziadne cisla.....vari zvysil sa pocet z troch na osem?? ...to je viac ako dvojnasobne, vau!!
|
|
Re: ha ha ha
Od: pan maduar
|
Pridané:
4.12.2009 20:37
vela uzivatelov marihuany veri tomuto bludu.
pri thc moze byt samozrejme aj fyzicka zavislost, rovnako aj pri kofeine.
|
|
Re: ha ha ha
Od: mxx
|
Pridané:
4.12.2009 20:50
... podla najnovsich vedeckych vyskumov. Alkohol a tabak su nebezpecnejsie ako marihuana, LSD ci extaza.
Alkohol je 5 najnebezpecnejsou drogou ! Radsej by som bol rad, ak by po meste chodili vysmiati ludia, ktori si zahulili, ako agresivni ozrani.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/6474053.stm#drugs
|
|
Re: ha ha ha
Od: pan maduar
|
Pridané:
4.12.2009 21:08
vyssie si tvrdil, ze na thc a kofeine nie je fyzicka zavislost.
teraz tvrdis ze nejaky vyskum dokazal hento.
davaj odkaz, lebo ti neverim.
/imho si myslim, ze je to tiez blud. ake nebezpecne? fyzicky? spolocensky?/
|
|
Re: ha ha ha
Od: deed
|
Pridané:
5.12.2009 14:44
ta alkohol je velmji tvrda droga, umieraju ludua na cirhozu pecene alebo na zlyhanie srdca. pri alkohole sa niektorym ludom povecsinme aktivuje agresivne spravanie ktore moze vyustit ku kriminalnemu cinu. naor vrazdy alebo bitky, popripade ked si sadne sofer za volan zrazi niekoho a este je drzi a agresivny pred policajtmi. osobne by som zakazal alkohol a aj fajcenie cigariet.
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
5.12.2009 16:27
lenze skus pozivat marihuanu v takom mnozstve ako niekto alkohol... alkoholik si pozie aj 20 rokov a to kazdy den vypije pol litra palenky... skus vyfajcit kazdy vecer dva tri jointy... za pol roka si nebudes vediet spomenut ako ti vyzera mama...
|
|
Re: ha ha ha
Od: gnu_
|
Pridané:
5.12.2009 18:01
Skúšal si?
|
|
Re: ha ha ha
Od: Gandzer
|
Pridané:
5.12.2009 18:14
ja fajcim dva jointy kazdy den a studujem na vysokej skole... takze tu tvoju teoriu ti tak trochu prave rozbijam... a vidim na tebe aj ze si zakomplexovany clovek ktory musi mat vzdy pravdu a tak isto viem ze si sa k tejto droge nikdy nedostal... lebo co tu sledujem prispevky tvoje v tejto diskusii smejem sa na kazdom jednom...
|
|
Re: ha ha ha
Od: Zrušiť
|
Pridané:
5.12.2009 20:09
Načo to hulite? Si dajte radšej do rypáka :-)
|
|
Re: ha ha ha
Od: gnu_
|
Pridané:
5.12.2009 21:07
To asi nebolo na mňa...
Ja som za zlegalizovanie marihuany, aj keď ju vôbec nefajčím.
|
|
Re: ha ha ha
Od: Zrušiť
|
Pridané:
6.12.2009 0:19
Ee... To len tak :) aj ja som za... To by bola účasť vo voľbách :-) keby s tým niekto prišiel...
|
|
Re: ha ha ha
Od: jankofrasko
|
Pridané:
6.12.2009 8:55
na teba to este to len dojde, cize nic nevyvracias a btw. nehul tie jointy, ked citas a prispievas na dsl.sk, lebo niet divu, ze sa nad prispevkami smejes ;)
|
|
Re: ha ha ha
Od: zzxx
|
Pridané:
7.12.2009 7:39
milujem takychto ludi. Si jeden z 6 miliard ludi a to, ze studujes na VS nic nedokazuje. VS dnes studuje kazdy blb a rovnaka davka moze posobit na kazdeho rozne. Takze tebe to nemusi robit nic ale zvysnim 6 miliardam ano. Ja som spokojny s tym ako to je, ze je marihuana zakazana. Osobne by som zakazal aj alkohol a cigarety. Je to tazko uskutocnitelne ale bol by som za to.
|
|
Re: ha ha ha
Od: czbvxvb
|
Pridané:
5.12.2009 14:29
Neviem, ci si ten clanok aj cital, alebo si sa len mrkol na ten graf.
"It assesses drugs on the harm they do to the individual, to society and whether or not they induce dependence."
Cize oni nehodnotia len zavislost ktoru drogy vyvolavaju. Z coho vyplyva ze tento link je ako potvrdenie tvojho predchadzajuceho prispevku irelevantny. Taktiez nehovoria o nebezpecnosti ako pises ale o harmfulness(skodlivosti).
Mimochodom toto nehovorim hovorim ako clovek, ktory nikdy nebol na druhej strane barikady.
|
|
Re: ha ha ha
Od: farmaceut
|
Pridané:
4.12.2009 21:02
nemas pravdu
|
|
Re: ha ha ha
Od: sizej
|
Pridané:
5.12.2009 15:46
a pritom si urcite volil fica
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
5.12.2009 16:29
ano volil... a co to s tym ma spolocne...
|
|
Re: ha ha ha
Od: gnu_
|
Pridané:
5.12.2009 18:03
Aha!
Tak to povedz vopred, každý inteligentný človek ťa bude ignorovať a ty ako klasický ficovolič budeš mať dobrý pocit že si to všetkým "nandal"
|
|
Re: ha ha ha
Od: mka
|
Pridané:
6.12.2009 8:03
aha... takze chces povedat ze väcsina slovenska je neinteligentna? ... keby som volil ineho debila tak by som si musel za vysku platit... teba to asi netrapi... ucnovka je zadarmo...
|
|
Re: ha ha ha
Od: ratatuj
|
Pridané:
6.12.2009 10:30
ano, to ti ja hovorim: vacsina slovenska je neinteligentna.
"keby som volil ineho debila tak by som si musel za vysku platit"
netrep.
platil by si iba v pripade, ze by si prekrocil dlzku studia. a je uplne jedno ci za fica, alebo niekoho ineho.
su to iba sproste vyhovorky.
fico na teba jebe este viac ako modri. vratil ti 20 korun a zobral ti 1000.
ak si volil fica a chodis na VS, tak si jebo.
|
|
Re: ha ha ha
Od: rastos
|
Pridané:
6.12.2009 11:17
> keby som volil ineho debila tak by som si musel za vysku platit.
Moment. Ty si myslíš, že ak bude pri moci Fico, tak nebudeš platiť za štúdium na vysokej škole?
Sú dve možnosti. Buď platiť budeš ty, alebo niekto iný(cez štátny rozpočet). Ale bez platenia to nejde. Potom ide už len o to, ako efektívne sa s tým štátnym rozpočtom naloží. Či sa s ním bude financovat Interblue Group, alebo tvoja vysoká škola.
|
|
Re: ha ha ha
Od: sizej
|
Pridané:
6.12.2009 20:49
ze si vravel ze zlodejov nepodporujes
|
|
Re: ha ha ha
Od reg.: ondrejisko
|
Pridané:
6.12.2009 20:26
v prvom rade, narkomani su ludia co beru narkotika, marihuana nie je narkotikum;)..a v druhom rade..a srat na to, nechce sa mi pisat dalej
|
|
Re: ha ha ha
Od: Terminator7
|
Pridané:
6.12.2009 0:43
Co je toto za kravinu???
Pred cca 12 rokmi som mal spoluziacku, ktora nosila do skoly zoznami stoviek filmov na DVD a stovky hudobnych CD, ktore predaval jej podareny stryko - POLICAJT. Boli to CD, ktore zhabavali na hraniciach a trhoch od ukrainoco a poliakov. On takto potom tie lisovane piratske CD predaval!!!
Ano, tie CD a DVD, ktore mali skoncit niekde pod buldozerom alebo v spalovni.
Rovnaky bussines ma aj jeden policajt s napalovanymi DVD.
Ako budu ucinne tieto skolenia, za ktore sa vyhodia miliony...???
|
|
Re: ha ha ha
Od: szaga2
|
Pridané:
7.12.2009 18:15
Ja co viem a na 100% viem len u nas poznam 2 polisou co tahaju v zamestnani filmy a vipaluju ich na PC v praci... Kazdy tyzden chodia ku kamosovy co ma obchod s pc a kupuju tyzdenne po 100DVD-ckach.... :-D
|
|
sranda
Od: policajt
|
Pridané:
4.12.2009 14:55
polka policajtov co budu sediet na tych kurzoch, pritakavat a tvarit sa strasne pohorsujuco pri softwarovom piratstve, maju doma nelegalny win a office :P
|
|
Re: sranda
Od reg.: Thomasooo
|
Pridané:
4.12.2009 15:13
uplny suhlas.... blbosti vymyslaju... boja sa, ze im uz nebude tiect tolko peniazkov do vrecky, lebo konkurecia sa zacina zbierat a urcite si stale uhryzava vacsi kus z kolaca
|
|
Re: sranda
Od: softwarovy policajt
|
Pridané:
5.12.2009 10:38
mna by este zaujimalo, ci ti policajti tam budu sediet v case osobneho volna alebo v pracovnom case.
ked v case osobneho volna: nech si aj po hlavach skacu je mi to fuk
ked v pracovnom case: ide to z nasich dani, cize my vsetci "bohati" sa poskladame chudobnemu Billimu G. z MS aby bol trosku bohatsi.
|
|
Re: sranda
Od: Sanxo
|
Pridané:
5.12.2009 11:21
vidim, ze toho vies fakt vela o policajnej praci.
|
|
Re: sranda
Od: softwarovy policajt
|
Pridané:
5.12.2009 12:05
vies, ono ma ta praca policajta ani prilis nezaujima ako ma nezaujimaju ani policajti ako taki - nech si robia poriadne svoju pracu.
co ma vsak zaujima, je skutocnost, ci nebudeme nasimi danami dotovat sukromnu firmu - MS
|
|
adgaga
Od: dfbgadadg
|
Pridané:
4.12.2009 15:37
no co uz, lod sa potapa treba zacat okolo seba kopat. Vo svete sa siria lavinovite spravy ako sa masovo prechadza na OSS a ako jednotlive urady usetrili miliony € a M$ sa z toho nevie spamatat tak vymysleli traposinu na n-tu. Najvacsie nebezpecenstvo pre ludstvo predstavuje M$ software, keby neboli tie ich derave sracky, ako by sa svetu lahsie zilo, kolko miliard rocne by sa usetrilo na roznych antivirusoch a podobne.
|
|
Re: adgaga
Od: tajtrlik
|
Pridané:
4.12.2009 19:50
ano kolko mld by sa usetrilo? a co tie tisice ludi co nejak pracuju pre spolocnost co robi antiviri atp.?
|
|
Re: adgaga
Od: Omega_
|
Pridané:
4.12.2009 21:30
A čo ma po príživníkoch? Môžu sa živiť poctivou prácou.
|
|
Re: adgaga
Od: deed
|
Pridané:
5.12.2009 14:50
no ak by bol iny OS rozsireny robilo sa by nan virusov a tak ci tak trebalo by antivirusove riesenie taze tym by sme si nepomohli.
|
|
microsoft+policia
Od: Michal-hufnagel
|
Pridané:
4.12.2009 15:43
Policia + Microsoft, tak to sme v riti deti, myslíte že ked vás udrie policajt po hlave, objaví sa vám pred očami modrá obrazovka ?
|
|
Re: microsoft+policia
Od reg.: Thomasooo
|
Pridané:
4.12.2009 15:47
mne osobne kernel panic :D
|
|
Re: microsoft+policia
Od: Michal-hufnagel
|
Pridané:
4.12.2009 15:51
Nu pozor ale policajtov bude skolit M$, nie linux komunita
|
|
Re: microsoft+policia
Od: claudius
|
Pridané:
4.12.2009 17:06
takze ma dobiju, ked neuvidia start, ale ubuntu logo, alebo jablko?
|
|
Re: microsoft+policia
Od reg.: rayen
|
Pridané:
4.12.2009 20:43
to je tvoja starost ze tam mas macos alebo linux.
mas legalne windowsy ?? nemas .. do basy
|
|
Re: microsoft+policia
Od: aleluja
|
Pridané:
4.12.2009 21:16
Super koment :) 100 bodov!
|
|
skodlivy kod
Od reg.: petreme
|
Pridané:
4.12.2009 15:50
Kto vie kto ten skodlivy kod implementuje do nelegalnych kopii. To by bolo dobre vysetrit.
|
|
Re: skodlivy kod
Od: Michal-hufnagel
|
Pridané:
4.12.2009 15:51
zeby pirat ktory to distribuuje ?
|
|
no halo
Od: hugo miletic
|
Pridané:
4.12.2009 15:58
"v rámci ktorej chce upozorňovať spotrebiteľov na hrozby, ktoré prináša nelegálny softvér.
Súčasťou iniciatívy spustenej vo viac ako 70 krajinách sveta majú byť vzdelávacie iniciatívy a akcie na ochranu spotrebiteľov pred falošným softvérom."
ake hrozby ma prinasat nelegalny softver?
aky je rzdiel medzi nelegalnym softverom a falosnym softverom?
to akoze si kupim office a miesto toho mi to nainstaluje openoffice?
|
|
Re: no halo
Od: jojojojojojojo
|
Pridané:
4.12.2009 16:49
falosny software - malware.
|
|
Re: no halo
Od: Peter222
|
Pridané:
4.12.2009 17:38
Falosny = vydavajuci sa za pravy.
Za nelegalny (v tomto clanku) sa imho povazuje ten, co si vedome stiahnes z netu a naburnis sam.
|
|
microsoft+policia
Od: Michal-hufnagel
|
Pridané:
4.12.2009 16:03
Oficialne bude prezentovat hrozby ako :
-moznost infikovaneho softwaru
-Nemoznost updatov a tym padom stale otvorene bezpectnostne diery
-cierny obchod so softwarom
------------------------------
realne hrozby su :
-znizenie prijmov ms
-znizenie prijmov ms
-znizenie prijmov ms
|
|
Re: microsoft+policia
Od: fotograf
|
Pridané:
4.12.2009 16:07
asi tak nejako... :-))
|
|
Re: microsoft+policia
Od: krvava cikanica
|
Pridané:
4.12.2009 16:11
ja mam office 2010 beta.
updaty idu, stiahol som ho legalne, ms som nic nezaplatil.
slape to jak vajcarske hodinky
hrozi mi nieco?
predtym som mal office 2007 home student. ak by som ho pouzival nelegalne /teda na komercne ucely/, hrozilo by mi nieco viac, ako ked som ho pouzival v sulade s licenciou?
|
|
Re: microsoft+policia
Od: fotograf
|
Pridané:
4.12.2009 16:17
to teda hrozilo! na vystrahu by ta dali odstrelit na madison square... (samozrejme, keby ta chytili)
|
|
Re: microsoft+policia
Od: rastos
|
Pridané:
6.12.2009 11:21
> ja mam office 2010 beta.
> hrozi mi nieco?
Hej. Že po istom čase expiruje - prestane fungovať. A ak spolu s ním neprestanú "fungovať" aj tvoje dokumenty, budeš rád.
|
|
A mozno sa budu ucit ...
Od: softwarovy policajt
|
Pridané:
4.12.2009 16:19
zakrucat a vykrucat ziarovku (jeden na stole a styria tym stolom tocia). :D
|
|
Re: A mozno sa budu ucit ...
Od: 20781
|
Pridané:
4.12.2009 17:55
Hej, aj na CTRL+ALT+DEL potrebuju troch policajtov... :D
|
|
kktina
Od: siklA
|
Pridané:
4.12.2009 16:54
TOto je kktina, zas ďaľšie vyhodené prachy pre Microshit, plytvanie zdrojmi.
|
|
Re: kktina
Od: quix_
|
Pridané:
5.12.2009 13:49
bude ich skolit priamo ms, nie je tam zmienka o nasich peniazoch. aj ked si myslim, ze tento typ skolenia su fakt premarnene zdroje, nastastie v tomto pripade microsoftu :P
|
|
Kupa sw
Od: s2pi
|
Pridané:
4.12.2009 17:02
Pri tych cenach windowsu sa mi ho asi nikdy neoplati kupi. Ak by predavali krabicovu verziu napr W7 profesional za 100€, tak by som to kupil(po pravde, najskor by som stiahol nelegalnu, vyskusal a potom ak by nebol problem, tak by som ju kupil). Ak by funglovali pod linuxom hry, tak ako pod win, tak by som asi win nepouzival vobec. Tej cenovej politike nechapem.
|
|
Re: Kupa sw
Od: tvoj tatko rekords
|
Pridané:
4.12.2009 17:10
naco ti je krabicova verzia?
|
|
Re: Kupa sw
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
4.12.2009 17:15
A to si ma clovek kupovat Wokna zakazdim ked zmenim PC?
Ked mi PC vykonovo vydrzi 3 roky, tak musim zakazdim kupovat novy system? Ak ti to vyhovuje, tak si kupuj OEM :-)
|
|
Re: Kupa sw
Od: tvoj tatko rekords
|
Pridané:
4.12.2009 17:32
jaj,
si to poriadne zrataj.
obnovovaci cas win je cca 3 roky. ty si kupis krabicovu verziu, aby si si o tri roky kupoval novy komp bez os a upgrade na dasiu verziu os.
alebo si kups krabicovu verziu a ked vyjde novy os budes riesit kupu upgradu.
lebo mozno pocas troch rokov zmenis pocitac. to sa mi zda pre normalneho usera mimoriadne hlupe.
ja si radsej kupim komp rovno so sytemom a bez starosti.
btw, kolko krat si menil pocitac za posledne tri roky? ak si menil, tak ani jeden z nich nemal ziaden system?
|
|
Re: Kupa sw
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
4.12.2009 17:55
Kolko krat? 4x za caa poslednych 10 rokov, nastastie na 2 poslednych uz mam Linux :-)
Ale k teme. Predstav si ze potrebujem windows XP (koli IE6, a podobnym starsim veciam), a na jednom notebooku mam OEM, ale notebook uz dosluhuje, a teraz riesim dylemu ze kupit alebo nekupit znova XP. Preco by som mal 2x platit za to iste, ked to aj tak pouzivam LEN NA JEDNOM PC sucasne? Preto hovorim NIE OEM verziam. A z xp, na vistu ani na 7dmicku som este update neriesil, nema som dovod, 7cku som skusal ako RC, ale nevyhodim za to tolke peniaze, ked na vsetko co potrebujem mi v pohode vyhovuje Linux.
|
|
Re: Kupa sw
Od: tvoj tatko rekords
|
Pridané:
4.12.2009 18:01
nerozumiem ti.
najprv sa stazujes, ze krabicova verzia je draha a potom z teba vypadne, ze ju ani nepotrebujes, ale ze nepotrebujes ani win.
99% uzivatelov win si vystaci oem a krabicovu nepotrebuju.
|
|
Re: Kupa sw
Od: 0x0x0x0
|
Pridané:
4.12.2009 18:06
Big lama a s2pi nie je ten isty clovek...
|
|
Re: Kupa sw
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
4.12.2009 18:22
Ak mi nik nekradne nick tak nieje :D
|
|
Re: Kupa sw
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
4.12.2009 18:18
"Od: BigLama-nepr | Pridané: 4.12.2009 17:15"
Toto bola reakcia na prispevok nad nim, nebolo to myslene na mna :-)
|
|
Re: Kupa sw
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
4.12.2009 18:21
A notebook z XP mam ked potrebujem nieco testnut pod Woknami, s tym ze potrebujem vediet ako sa to sprava na starsom Windowse. Uz lepsie vysvetlene? Pisal som to narychlo, tak som to dost dobre nenapisal :D
|
|
Re: Kupa sw
Od: jdhdfr
|
Pridané:
5.12.2009 13:19
kde mi daju OEM i k virtualboxu ?
|
|
Re: Kupa sw
Od: quix_
|
Pridané:
5.12.2009 13:52
pekne :D
|
|
Re: Kupa sw
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
4.12.2009 17:13
Presne,
radsej keby "malymakky" znizil ceny, urcite by si windows kupilo viac ludi. Aspon starsie verzie by mohly byt lacnejsie.
|
|
gumenne hlavy
Od: lepton
|
Pridané:
4.12.2009 17:35
doteraz som si myslel ze gumenne hlavy pouzivaju pisacie stroje...a pozrime na nich :-))
|
|
Blbosti
Od: Bladelm
|
Pridané:
4.12.2009 17:59
Neviem prečo každý iba vraví aký je MS na hovno a tak. Síce to aj ja hovorím, ale hovorím to iba z princípu. Keď sa vyskytne dáka chyba vo windowse a niekto má originál a pošle požiadavku na vyriešenie, tak to do 2 dní ma vyriešené. Každý týždeň v stredu či každý mesiac (nie som si istý) je update windowsu. Týmto to znamená že sa o to starajú s snažia sa čo najlepšie vylepšiť alebo opraviť svoj OS. Takže MS je dobrá firma ktorá sa aj stará takže neviem čo proti nim každý má že je to úplný odpad a tak...
Ku cene OS tak to by mohli zlacniť, ale tak z niečoho musia mať prachy a keď povedzme 2-3 roky robia na dakom OS tak ho nemôžu dať za 1000,-Sk. Musia dáko zarobiť a isto majú zamestnancov z Vietnamu ktorý majú dennú mzdu 2 rožky s maslom a kávu k tomu.
|
|
Re: Blbosti
Od: dfghadhah
|
Pridané:
4.12.2009 18:18
nemozu dat OS za 1000sk ? nastuduj si cenove ponuky v krajinach kde sa rozhodli prejst na linux , napr. Cina, Rusko,tusim dostali ponuku na windows za 5$, mozno sa mylim, nepamatam si uplne presne cenu, ale vyrazala dych, za kolko moze ta "štetka" mrkvosoftacka "íst" ked su pritlaceny k muru. A to ze im uz par kprat naparila EK pokutu je len dobre, na hajzlov treba tvrdo.
|
|
Doplnok ( že bol moc dlhý komentár :D )
Od: Bladelm
|
Pridané:
4.12.2009 18:00
Ku pirátstvu a nelegálnym kópiam. Skupiny ktoré to robia, to robia kvôli tomu, aby si človek ten dáky SW vyskúšal že či mu vyhovuje. A ak je dobrý tak by sme ho mali všetci podporiť a kúpiť si ho. Tiež si nekupujem všetky veci ale tak vývojárov pár softov za "rozumnú" cenu som podporil. Nie za 100-ky € ale tak za 10-20.
|
|
Re: Doplnok ( že bol moc dlhý komentár :D )
Od: deed
|
Pridané:
5.12.2009 15:32
aj na vyskusanie ale to je len bonus okolo tohoho nie ten pravy dovod preco robia cracky a vydavaju rozne releases. skor ide o uznanie a ze su v tomto obore dobri. a daju to kazdemu kto to xce sirit alebo vyskusat alebo pouzivat natrvalo. tam je uplne ina fylozofia myslenia nie taka ze za kazdy prd musi mat kazdy cent. am skor je o volnej myslienke a o informacii ako takej. na softver aksa pozeras z pohladu penazi a ides do toho biznisu s tym ze xces zbohantut ako Gates a podobne tak sa netreba cudovat ze su aj ini ktorym sa to prieci a urobia napriek tomu kto xce na informacii zarobit. je jedno ze ten typek maka na softcvery aj ty co krekuju zrejme makaju na tom niekolko dni a nedostanu za to velke love. taze tam idu uplne o odlisnu fylozofiu. proste informacia ma byt pristupna pre vsetkych bezohladu ci na tom makas rok abo nie.
|
|
Re: Doplnok ( že bol moc dlhý komentár :D )
Od: deed
|
Pridané:
5.12.2009 15:33
je to informacia nieco nehmotne a nedasa to spajat so ziadnou fyzickou vecou. ja osobne nebudem platit za nieco co mozem mat zadarmo, na co sa neustale nadava a za co pytaju nehorazne peniazee. mam odlisnu fylozofiu uz som to spominal. su len jednotky a nulky ci to dotade krabice na cd na dvd je to len jednotka a nulka v urcitej postupnosti
|
|
Re: Doplnok ( že bol moc dlhý komentár :D )
Od: tvoj tatko rekords
|
Pridané:
5.12.2009 16:16
ach ty fylozof.
mozem ta uistit, ze kazda informacia ma fyzicku a fyzikalnu podstatu a urcite nie je informacia nehmotna.
|
|
Re: Doplnok ( že bol moc dlhý komentár :D )
Od: 0x0x0x0
|
Pridané:
5.12.2009 16:36
What is ‘real’? How do you define ‘real’? If you mean what we can taste, smell, hear and feel then what’s ‘real’ is nothing more than electrical signals interpreted by your brain.
|
|
Legálny soft atd...
Od: alibaba40
|
Pridané:
4.12.2009 18:32
Mnoho vecí na woknech mi nesedí. Nemám ani peniaze nazvyš - skôr naopak. No moje deti aj ja máme legálne-zakúpené OEM verzie Windows - dokonca o jeden viac, než máme v rodine počítačov. Nebudem si deti učiť zlodejine predsa!!! Ako by sa to Vám páčilo ak niečo vytvoríte a niekto Vám to sprosto ukradne a používa...
K tráve - trošku si otvorte oči - môže odštartovať psychycké problémy a poruchy u ľudí, ktorí k nim majú predispozíciu a pre niektorých môže byť odrazovým mostíkom k niečomu tvrdšiemu a ... No zas - razie policajtov medzi deťmi na základných školách - úbohosť neschopných...
|
|
gfg18
Od: sdotos123
|
Pridané:
4.12.2009 22:45
zase dalsie vyhodene peniaze
|
|
Re: gfg18
Od: quix_
|
Pridané:
5.12.2009 13:56
este raz, su to peniaze ms, nie nase
|
|
Re: gfg18
Od: ropman
|
Pridané:
7.12.2009 13:00
nie, minimalne ti policajti su plateny z dani za to, ze budu sediet na tom skoleni...
|
|
Parata
Od: viva la fico
|
Pridané:
4.12.2009 23:04
Takze zainteresovana sukromna spolocnost bude poriadat skolenie pre prislusnikov PZ, tak ak sa toto zrealizuje tak to uz moze rovno aj Mikulas C. usporiadat skolenie pre sudcov najvyssieho sudu a pozvat aj dievcata.
|
|
Re: Parata
Od: Oblačno
|
Pridané:
4.12.2009 23:55
Tak to si sa trafil :-) :-) :-)
|
|
dobrý vtip
Od: BiFino
|
Pridané:
5.12.2009 4:00
Mňa by len zaujímalo, že koľko to školenie trvá. Koľko času je asi tak potrebného aby sa policajná lama naučila niečo čo by vedela využiť a použiť? Všetci sa budú len usmievať a tváriť sa, že všetkému rozumejú. Samozrejme na čele s Kaliňákom :o)
|
|
mrokár
Od: mrokár
|
Pridané:
5.12.2009 7:28
ked budu mat zobraci na slovensku take platy ako v USA potom
nech si skolia inak je to iba dalsi grc a sranie na nase
sproste hlavy
|
|
omg it nadsenci
Od: jajajajaj
|
Pridané:
5.12.2009 10:24
ako som uz pisal vela krat.slusny IT portal ale komentare k teme od veci ajajajajaaj
|
|
Re: omg it nadsenci
Od: Sanxo
|
Pridané:
5.12.2009 11:25
To vies, ked pisu deti ktorymi plieska puberta, tak inak to dopadnut ani nemoze :-D. Ale co uz, ved aj my sme boli taki...
|
|
aaaaaaaaa
Od: right13
|
Pridané:
5.12.2009 13:48
ked bude stat system ktory ma nebude OEM alebo podobne pod 100€ a nie 400 ako win7 tak budem uvazovat o kupe
|
|
školení
Od: Accuphose+
|
Pridané:
5.12.2009 14:48
Jo to znám :-D Taky tu máme školení...
http://www.youtube.com/watch?v=dLzQBGiFRwA
|
|
Re: školení
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
5.12.2009 19:07
:-) Tento musel robit za bolsevika politruka.....to je iste...ak viete, co je to. Zastupca velitela pre veci politicke......cisty jebel.....
|
|
Policajti alebo spinavci?
Od: Term!nator 7
|
Pridané:
6.12.2009 0:43
Co je toto za kravinu???
Pred cca 12 rokmi som mal spoluziacku, ktora nosila do skoly zoznami stoviek filmov na DVD a stovky hudobnych CD, ktore predaval jej podareny stryko - POLICAJT. Boli to CD, ktore zhabavali na hraniciach a trhoch od ukrainoco a poliakov. On takto potom tie lisovane piratske CD predaval!!!
Ano, tie CD a DVD, ktore mali skoncit niekde pod buldozerom alebo v spalovni.
Rovnaky bussines ma aj jeden policajt s napalovanymi DVD.
Ako budu ucinne tieto skolenia, za ktore sa vyhodia miliony...???
|
|
Re: Policajti alebo spinavci?
Od: obycajny policajt
|
Pridané:
6.12.2009 13:46
Zober si policajtov, že musia povinne sedieť na takomto pridrbanom školení. Microsoft je pliaga.
|
|
moze sa stat?
Od: ragan
|
Pridané:
6.12.2009 1:13
Necital som celu diskusiu ale akonahle sa to zvrhlo v prvych 10 komentaroch k nadavaniu, dalej to uz zmysel nemalo...
Otazocka moja :]..asi stupidna..Moze sa stat dajme tomu takato vec, pojdem po meste s NB a trebars ma policajt uvidi a povie si, ze idem skontrolovat ilegalitu jeho systemu a programom v nom nainstalovanych?
|
|
Re: moze sa stat?
Od: Biglama-nepr
|
Pridané:
6.12.2009 1:44
Myslim ze nemozu bez povolenia zasahovat do svojho sukromia. Ale niesom isty
|
|
Re: moze sa stat?
Od: Biglama-nepr
|
Pridané:
6.12.2009 1:55
svojho = tvojho
|
|
Re: moze sa stat?
Od: naivka
|
Pridané:
6.12.2009 9:00
tiež ak pri šoferovaní neurobím priestupok, nemôžu ma zastaviť a kontrolovať. Alebo že by to bola jediná oblasť kde môžu bez príčiny liezť do súkromia a buzerovať
|
|
Re: moze sa stat?
Od: viva la fico
|
Pridané:
6.12.2009 11:43
>tiež ak pri šoferovaní neurobím priestupok, nemôžu ma >zastaviť a kontrolovať.
Smiem sa spytat kde to zijes?
|
|
Re: moze sa stat?
Od: banánový džús
|
Pridané:
6.12.2009 13:44
Tie časi sú už dávno preč. Debil s maturitou (myslim tím policajta) ťa môže kontrolovať kedy chce. A môžu ťa aj zadržať bez obvinenia na 2 dni.
|
|
The Gates of hell :D
Od: Biglama-nepr
|
Pridané:
6.12.2009 1:49
http://miniurl.sk?id=a6ka7tui
|
|
podla niektorych ludi...
Od: __burial__
|
Pridané:
6.12.2009 9:10
a zvlast ich komentarov, usudzujem, ze by mali vyhodit pocitace von oknom a ist sa postarat o zahradu, pripadne si ju rovno niekde ukradnut.
|
|
windows nie system na pracu
Od: bix
|
Pridané:
6.12.2009 10:04
windows je dobry na hranie hier kvoli podpore hw a na tahanie dalsich penazi z vrecka. ked z toho clovek vyrastie, nema dovod nechavat si taky junk v pocitaci. robil som s ms softverom od cias ms-dos 5.0 a je to len pol roka, co som presiel na ubuntu - objektivne - ms softver taha oproti opensource za kratsi koniec, stava sa neefektivnym, pomalym, nestabilnym, nebezpecnym a v konecnom dosledku nevhodnejsim na pracovne pouzitie.
windows som maval legal oem k pocitacu, na office som vo firme vyhodil ca 30k, plus dalsich par tisic za nod32. dnes fungujem zadarmo a hladam notebook, ktory mozem kupit bez os, pretoze nemienim na ms vyhodit ani cent. mrkvosoft si moze cvicit policajtov kolko sa mu raci, mozu prist na kavu ale kontrolovat nebudu mat co
|
|
Re: windows nie system na pracu
Od: Biglama-nepr
|
Pridané:
6.12.2009 13:29
Len aby MS neskolil nieco typu: "To co nieje od nas, je ilegalne"
|
|
Windows = strata sukromia
Od: banánový džús
|
Pridané:
6.12.2009 13:41
Tam to smeruje. Nanutit ludom Windows, nutit ich platit a potom im robit domove prehliadky bez povolenia sudu ci maju legalny Win. Si predstav ze k tebe o polnoci vtrhnu do spalne kde mas PC kuklaci, skontroluju Windows v pocitaci, porozbijaju par skriniek a idu prec. A ked nebudes spolupracovat, t.j. odpovedat o polnoci na ich otazky, tak ti rozbiju hubu. Legalne. Ma niekto pocit ze si vymyslam?
|
|
Windows
Od: Cudo
|
Pridané:
6.12.2009 20:21
Je to produkt ako každý iný. Aj vývoj syrov stojí obrovské úsilie, aj peniaze.
Prečo si stále nejakí truhlíci uzurpujú právo nukradnúť nehmatateľné veci???
Ste tak chudobní na duchu, alebo kde je problém?
Prečo sú napr. aj normy spoplatnené?
Prečo je spoplatnená literatúra, noviny a pod.?
Prečo mám platiť za rohlíky v obchode?
Veď ak existujú tie platené, podľa vašej "logiky" musia existovať aj také, ktoré si vezmem bez nutnosti zaplatiť.
Či ako?
|
|
Re: Windows
Od: bananovy dzus
|
Pridané:
7.12.2009 6:13
Kotroluje ťa doma niekto ci mas legalne kupene rohliky alebo si si ich upiekol sam bez licencie? Kotroluje ti niekto doma knihy a noviny ci si ich neukradol, alebo ich mas pozicane od kamarata, hoci si nezaplatil licenciu na ich citanie?
Ked chce Microsoft podnikat so svojim uzasnym poruchovym systemom obsahujucim kopa open-source, tak nech si nejak zabezpeci jeho odbyt a nepcha do toho policiu, urady, skoly a podnikatelov ktory ho musia povinne pouzivat.
Microsoft je moloch.
|
|
MS úžera
Od: remix
|
Pridané:
6.12.2009 13:51
Najväčší softvérový kartel, zlodej otvoreného softvéru, podplácač úradníkov, autor softvéru pre prienik do pc systémov (zverejnené chyby naschvál neopravuje)... ide niekoho školiť o slušných obchodných vzťahoch a férovom používaní softvéru. Veď sa nám smeje do očí!
|
|
windows
Od: Loutka
|
Pridané:
6.12.2009 16:37
nikdy v zivote by som si win nekupil a ked vymyslia ochranu ktoru nebude mozne obist /o com vazne pochybujem/ tak v tom pripade budem musiet porozmyslat nad svojom pohodlnostou a prejdem na iny OS../linux? :)/ mam dost penazi na to aby som si win kupil ale vazne niesom OCHOTNY dat za to take neskutocne prachy !!! niekto to vie urobit zadarmo a niekto chce za to velmi vela.. a kde je STRED?
|
|
Re: windows
Od: normálny užívateľ
|
Pridané:
6.12.2009 16:53
Na používanie Linuxu sú iné dôležitejšie dôvody:
- stabilita - roky to nemusíš opravovať
- odolnosť voči hávedi, pozor Ubuntu treba vedieť nastaviť, zvoľ si lepšiu distribúciu, napríklad Mandriva
- nevylučuje to používanie Windowsu, dokonca bezpečnejšie a rýchlejšie funguje vo virtuálnom počítači
- máš k dispozícii množstvo kvalitného softvéru, ktorý by si pre Windows nenašiel
- keď chceš platiť, pošli peniaze na charitu
|
|
Re: windows
Od: autobus
|
Pridané:
6.12.2009 20:10
vyzirka
|
|
bez maturity
Od: policajt
|
Pridané:
6.12.2009 17:37
naskor nech si porobia maturitu a potom nejake skolenie na pC :D
|
|
Re: bez maturity
Od: Biglama-nepr
|
Pridané:
7.12.2009 8:09
Podla mojich informacii do PZ nezoberu nikoho bez maturity :-)
|
|
pekna debata ;)
Od: mareksn
|
Pridané:
7.12.2009 7:45
aj ja si myslim , ze alkohol je minimalne tak skodlivy ako marisha a nic sa s tym nerobi lebo plni statnu kasu. Priemysel s alkoholom odjakziva vlastnili zidia a ti maju iny vplyv !
|
|
Windóóz....cccc
Od: LFST
|
Pridané:
7.12.2009 8:41
No kumne mozu kludne prist, bezim na PCku s Mac OSX-om, mozu na to vyhonit kook_ta.
|
|
myslite
Od: youyou
|
Pridané:
7.12.2009 11:08
ze im tam budu rozdavat aj mrkvosoft kafe?
|
|
riadka stargate
Od: Mega_LOL
|
Pridané:
7.12.2009 22:23
"Podľa citovanej štúdie Media Surveillance 32% stiahnutých nelegálnych kópií Windows z rozličných zdrojov na Internete obsahuje škodlivý kód. Podľa štúdie IDC zase z predávaného pirátskeho softvéru označeného ako originálneho obsahovalo škodlivý kód 50%."
A nemal aj WinXp od vyroby spyware alexa????
|
|
Tak tak
Od: Oiccrene
|
Pridané:
8.12.2009 11:54
Tak tak, treba vzdelavat policajtov.
Lebo nechcem aby sa mi niekedy nahodou stalo, ze ku mne pridu pani policajti, ze mam nelegalny windows, a zoberu mi moj switch... :(
|