neprihlásený Sobota, 20. apríla 2024, dnes má meniny Marcel
DVB-T spustené s piatimi kanálmi len od STV a JOJ, v MPEG-2 - aktualizácia 2

DSL.sk, 22.12.2009


Spoločnosť Towercom spustila krátko po dvanástej hodine z DVB-T vysielačov vysielanie prvého prechodného multiplexu po prvýkrát aj s televíznymi kanálmi.

Vysielané sú STV 1, STV 2, STV 3, JOJ a JOJ+. Aktuálne zisťujeme, či ide o test alebo finálnu podobu prvého multiplexu na najbližšie obdobie.

Rovnaký obsah je vysielaný minimálne z vysielačov Kamzík, Veľká Javorina, Krížava, Kráľova Hola.

Všetkých päť kanálov je vysielaných v MPEG-2, zatiaľ bez EPG.

Kanály spolu obsadzujú podľa jedného zo skenov takmer 17 Mbps, celková kapacita multiplexu je 19.906 Mbps.

Aktualizácia: Spoločnosť Towercom potvrdila, že ide o ostré spustenie prvého multiplexu s dostupnosťou pre 80% obyvateľov.

Prvý multiplex bude mať zatiaľ takú podobu, v akej bol dnes po dvanástej spustený, teda s kanálmi STV 1, STV 2, STV 3, JOJ a JOJ+. "Programová skladba sa môže po splnení zákonných podmienok zo strany ďalších vysielateľov zmeniť," uvádza sa v tlačovej správe spoločnosti.

Zároveň Towercom v tlačovej správe avizoval vypnutie pilotnej prevádzky DVB-T.

"Towercom si splnil svoju ambíciu posunúť Slovensko do popredia digitalizácie v Európe," uvádza sa ďalej v tlačovej správe spoločnosti. V ktorom aspekte digitalizácie by sme mali byť v Európe v popredí tlačová správa neuvádza.

"Na základe požiadavky vysielateľov je vysielanie v prvom multiplexe v kompresnom štandarde MPEG-2," uvádza sa ďalej v tlačovej správe spoločnosti Towercom.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

NASA otestuje nový vesmírny pohon v podobe solárnej plachty
V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka


Diskusia:
                               
 

to ked mam lcd s podporou dvb-t tak potrebujem este k tomu nejaku antenu alebo nie. co som skusal tak to zatial nenaslo nic
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

Musíš mať anténu.
Ak si v dobrom pokrytí, stačí izbová
ak si ďalej treba terestrickú (externú).
Cena je do 50 EUR.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

vysielač Nové Mesto nad Váhom – Veľká Javorina na K69 s 50 kW
je 22km odnas (trencin)

Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

je to cosi nehorazne. presne ako kedysi tvrdil byvaly riaditel telekomunikacneho uradu branislav macaj.
kvoli tomuto bol odvolany - mpeg2 totiz ma moznost ponukat iba uzke portfolio kanalov.
sami vypisovali tender na mpeg4.
je to absurdistan, ked aj krajiny, ktorepred rokmi zaviedli mpeg2, ho terz rusia a prechadzaju na mpeg4 a my iba ideme zaviest format, ktory je niekolkonasobne narocnejsi na datovy tok, tym padom energie a poskytuje omnoho menej priestoru pre vysielanie dalsich spolocnosti.
prave nemoznost konkurencie dostat sa do dvb-t pasma je dovodom, preco sa "pekne" pise, ze to zaviedli na ziadost vysielatelov - samozrejme - lebo oni nechcu konkurenciu.
ale na to mal byt telekomunikacny urad institucia, aby URCIL SMER vyvoja a LEPSIU TECHNOLOGICKU ALTERNATIVU.
tu sa zobrala podstatne horsia a zastarala a odstavila sa akakolvek buduca konkurencia.
a to este zaplatime z nasich dani.
absurdistan.

Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

slovensko, skurvena krajina.. a chory narod
Odpovedať Známka: 1.6 Hodnotiť:
 

Tiež som rozhorčený podobne ako linksysmax, ale nebudem nazývať vlastnú krajinu sk...enou... Spamätaj sa, prosím ťa...
Odpovedať Známka: 5.1 Hodnotiť:
 

Krajina nie - ľudia (obávam sa, že väčšina...)
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

pozri, ja sa hanbim zato že žijem medzi ko...mi co volia Fica a Mečiara a o rasistovy slotovy ani nehovorim. Urcite nebudem Slovakov povazovat za chorych kvoli mpeg2ke ale proste su!!!

BTW: iste krajinu mame peknu, ale inak 2/3 debilov
BTW2: proste kazdy tyzden miliardovy podvod, odhaleny, zverejneny, dokonca neututlany, niekedy aj priznany, dokazany a na vychode deti v skole seru do latriny. No a ich poj...ni rodiacia si ajtak biju hlavu o beton ze fico je najlepsi kral, vodca... Napriklad aj tento mpeg, myslite ze preco zato niekto loboval? no a vsetci to maju v pizze...
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

No vidis a je zaujimave, ze prave Radiokomunikacie sa predali za bacovania maleho fuzateho jedovateho..., takze Ficom to asi tentokrat nebude. Slovac je ozaj sprosty narod, jedine tak je mozne, ze sa tu tak dobre dari financnym zralokom co okradaju cely narod a este aj pretrcaju ako celebrity v nasich srackovych komercnych TV, ved preco aj nie ked im patria.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

no len, ono je to trocu zlozitejsie, neviem preco su vsetci proti privatizacii. ked je dobra tak stat dostane co mu patri a nas stat nemal ani na dvochodky. tak neviem z coho by si tvoja babka z dedkom kupili chlieb keby sa nepredali statne podniky... aj ked nehovorim ze sdk-sdku nekradli.. ale to co dnes vidim tak plačem
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

kamo, vaz slova! prestan laskavo hanit slovensky narod. nie je kazdy taky zadubeny ako ty.
Odpovedať Známka: 1.3 Hodnotiť:
 

ak niekto dokaze dat hlas cloveku co podpisal amnestiu usvedčenemu vrahovy, je pre mňa chory
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

prepac, ale ty tomuto okolo seba hovoris slovensky narod? myslim ze sa teraz vsetci okolo smeju, pocujes?
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Ak bude viac takých ludí ako ty, tak máš pravdu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čo sa týka telekomunikačného úradu, tak to je škoda reči. Tu pomôže len oheň alebo guľka medzi oči nad jamou aj to by bolo len krátkodobé. Sú dve možnosti. Buď ich "podmázli" čo je vzhľadom na to, že sme na slovensku veľmi pravdepodobné, alebo si vybrali tú najlacnejšiu aspoň trochu prijateľnú ponuku plnú ústupkou na strane STÚ čo sa my zdá naozaj nepravdepodobné.
No a Towercom to bude kapitola sama o sebe. Stopercentne sa riadia tým istým mottom ako naši mobilný operátori tj. "Trh na to ešte nie je pripravený." - čo v preklade znamená, že je škoda nevyužiť možnosť vytrieskať aj posledný cent od zákazníka za čo najmenšiu investíciu a až potom nejaké drobné zo zisku investovať do novej technológie.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja na mieste Towercomu by som postupoval takto:
-mpeg2
-mpeg4+HDTV(ja na ich mieste by som to rozdelil na dva kroky a zhrabol za to dvojnásobok prachov)
-DVB-T2
-nejaká nová technológia čo príde

Má to len jeden háčik a to, že pri nasledujúcom prechode na novú technológiu by nemusel vyhrať tender Towercom ale to sa dá na slovensku zariadiť však?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

DVB - T2 ... si na slovensku sa preber. Schopny to vyuzivat bude menej ako 1% ludi....
Rataj stym ze vacsina ludi co by to mohla vyuzit su na kably (ci uz optika alebo koax alebo UTP )

Mpeg 2 bol vybrany lebo je to najlacnejsia alternatyva pre tych co si ficia na analogu.. Ved si zober ty co nemaju vstavany MPEG4 tuner a v roku 2012 budu odpojeny... Podla mna im nebude prijemne vyhodit 200€ na set up box. Pre tych je tu MPEG 2

Mpeg 4 by tu malo byt... zaroven s MPEG 2 ... Po prve kvalita ktora je dnes uz ziadana a dalej ide o televizie. Zober si regionalne televizie . 5 programov v prvom multiplexe tzn. STV , Markiza, JOJ a ostatny piss off??? nie urcite treba aj MPEG 4 na slovenskom trhu sa to presadi len ide o to ze kedy si to zainteresovany uvedomia.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ministerstvo dopravy post a telekomunikacii teraz riesi inu vec ktora je dolezita. A to FInancovanie D1 , dostavba D1 a elektronicke myto. NA DVB T im tolko casu nezostava. A TU ? to ide ruka v ruke s ministerstvom, oni si chcu svoje teple miestecka pekne udrzat a nebudu robit nieco take drahe ako MPEG 4 (ono to vskutocnosti nieje ovela drahsie ) len ide o to ze peniaze na 2hy multiplex niesu . A potom sa zodpovie cela otazka toho preco tu mame MPEG 2 a MPEG 4 je v nedohladne....
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Celkom presvedčivo píšeš, ale pre mňa nie dosť presvedčivo.
Za prvé sa stavím, že ak by sa začalo vysielať v mpeg2+mpeg4 a podporili by to aj televízie vyšším rozlíšením(čo zatiaľ zo zištných dôvodov neurobia) tak by sa fanúšikovia Aj múdry schybí a Paneláku z radosťou prispôsobili a aj predajcovia STB by sa snažili vystopovať ten najlacnejší Mpeg4 STB aby tromfli konkurenciu. A zmena by nastala ešte rýchlejšie ako sa u nás prešlo z VHS na DVD.
A za druhé ak by hneď prešli na mpeg4 a vysielali v SD kvalite ako teraz v mpeg2 druhý a tretí multiplex by snáď ani nemuseli tak skoro otvárať a tiež by teraz ušetrili nejaké prachy. A mimochodom najlacnejšia alternatíva je zostať do 2012 na analógu a potom pokupovať mpeg2 alebo mpeg4 STB za zlomkové ceny oproti dnešku ale určite to nieje začatie vysielania v bezperspektívnej mpeg2 ktorú aj tak budeme skôr či neskôr opustiť.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

v poslednej vete my uniklo "musieť" tak sorrky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

STB su uz teraz za vindru, cize zlomok to asi nebude
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podľa mňa to vždy môže klesnúť ešte viac. Vždy je kam zlacňovať a keď vravíš niečo iné si od T-Mobilu/Orangu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

S tym ale mi nic nespravime, preto je zbytocne sa nad tym rozculovat a nicit si zdravie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kde je TA3 ? v BA testovacej verzii bola...
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

asi este nemaju podpisane zmluvy?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

obavam sa ze pri MPEG2 sa im viac kanalov nezmesti..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

TA3 ma ako jedina televiza na Slovensku bezproblemovy a pozeratelny wmv stream. Dokonca sa to da pozerat aj na mojom 24" LCD vo fullscreen mode.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lenže tam Joj+ ani STV2 nemali byť tak prečo tam zaberajú miesto? Toto hovorím napriek tomu, že jediné čo v telke pozerávam sú dokumenty na dvojke a sem tam Hríba. Ale keď už raz oznámili vysielaciu štruktúru prvého muxu prečo ju nedodržali?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aby nebola konkurecia , stv tam byt muselo a joj je tam preto elbo towercom vlatni joj ? :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

nnie towercom ale Ja&Ty...tii vlastnia aj towecom aj jojku...(neviem ci aj nie ta3...) preto ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

tatri, aj markiza. nie ze by za nieco stala, ale rozhodne sa tam hodi viac ako joj minus, alebo stv drei...
a ako napisal vyssie, viac sa do skveleho mpeg 2 vysielania nevojde..
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Trenčín krásny prijem bez otočenia antém mám to stale horizontálne a ešte to aj perfektne chytám na riadiovú anténu

Ide tam STV1,2,3, joj, joj plus a signál je na 90 percent

Marcel
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

na aky vykon ide kamzik? uz je to tych 50kW ? v trnave to nejako nechytam zatial...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

trnava prijem perfektny kanal 66 kamzik a kanal 69 trencin
Odpovedať Hodnotiť:
 

kde byvas? ktora cast tt?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dufam, ze tie kanaly nie su finalne a coskoro tam pribudne aj markiza...
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

naco?
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

chodieva tam walker texasky ranger
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aby diváci mohli vidieť vo väčší detailoch chĺpky na Šmajdovej hrudi, keď na neho kamera zostrí.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Presne tak, markiza chcela mpeg-2 tak ho teraz ma a je mimo.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Presne tak, nech Markiza sa pozera DOMA aj VONKU len nie cez DVB-T :-), akurat namiesto JOJ+ by som uvital TA3!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hej pribudne aj HBO, FOX, Premiere TV :D
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

bbc a televizia trencin nie? no skodaa
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a nejaku normalnu informaciu, ak mam TV s DVB-T tunerom, co dalej???
Odpovedať Známka: -6.3 Hodnotiť:
 

a keby ti to redaktori z dsl este prisli namontovat a cele nastavit?
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

pridavam sa, mozu aj mne prist
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

kup si antenu na DVB-T a v menu televizora stlač, automaticke ladenie, digitalny signal (teda ak mas aj analogovy tuner)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

no hore na panelaku mame spolocnu antenu, uz som hovoril spravcovi otom a zacnu stym dufam daco robit, lebo cez nu ide len analog
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a co tak si precitat manual k TV
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

a naco je potom internet ty mudrlant.
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

aby si najprv hladal a az potom kladol sproste otazky
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Aby si svojou lenivosťou otvoriť malú brožúrku mohol otravovať nás.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

pre niekoho je ľahšie otravovať ľudí ako prečítať tri strany pričom na dvoch sú iba obrázky...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak toto si napisal do pismenka spravne. V praci mam podobnych kolegov.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Skusal som prave z kamzika chytat kanal66 ale nic... stale chytam len 69 ten testovaci co je uz rok ci kolko...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Hop berem spat.. stale to je na k69 ale uz tam vidim aj ostatne tv :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Uz chytam z Velkej Javoriny DVB-T cez TVkartu na PC. A kanale su teda kvalitne.
Dokonca som nemusel pripajat ani DVB-T antenu, ide mi to cez FM antenu! Asi to bude tym, ze mam na vysielac volny vyhlad a vzdialenost od neho 13Km :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jojka v akom formate vysiela preboha... To neni 16:9 ani neviem co... o stv ani nehovorim ty stale len 4:3....
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Neviem ak ty, ale ja pozeram teraz STV1 16:9 zo Skylinku
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

o pome a nemazte moje prispevky:)
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

Nemala byt v prvom multiplexe aj Markiza ? STV3, nepozeram, JOJ+ nie, vlastne ja nepozeram ani JOJ, STV1 a ani Markizu,, iba obcas STV2,, ale Markiza a TA3 tam nemali by ???
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Markíza vraj nemá licenciu na šírenie cez DVB-T minimálne do zasdania RRTV v januári.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Byvam na Ciernom Balogu (pri Brezne) a podla tej ameterskej a malej mapy pokrytia co ma Towercom som v pokryti, ale nechytam zatial nic.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Este cakaj ani nevieme ci uz spustili vysielac BB-laskomer ... ono si dost daleko od vysielaca takze rataj stym ze potrebujes silnu externu antenu so zosilnovacom a filtrom a presne ju potrebujes nastavit na smer BB laskomer.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Laskomer na K65 uz ide. Cca od 14:15. Mam info od kamosa z BB.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Opravujem, zatial ide ze vraj bez programov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak uz to ide aj s programami :D .. sorry za zmatok, ale chcel som vam dat pravdive info. Pilot na K59 bol vypnuty
Odpovedať Hodnotiť:
 

S programami presne od 14:36 to nabehlo (K65 BB), pilot vypli o 14:32 (K59). Nosná na K65 BB sa už objavila zhruba o 14:18 (bez programov). EPG nabehlo tesne po 15:15 nejak, inak ešte tesne predtým ako nabehlo tých 5 programov, tak asi 3 minúty nebol signál. Dlhšie po spustení často vypadával signál (veľmi kolísal), teraz pozerám, že sa mi to drží na 100 percent (sem tam ešte vypadne), tak uvidíme ako to bude, miesto príjmu Banská Bystrica, od Laskomera som asi 4 km.
Odpovedať Hodnotiť:
 

dik toto info sa hodi...
Odpovedať Hodnotiť:
 

No uz to mam odskusane BB-laskomer funguje... pilot neviem .. ale je v rovnakej kvalite signalu aj urovni ako bol pilot takze je to ok... Programy STV 1, 2, 3, joj, joj+ .
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vsak pri najhorsom budes medzi tymi 20timi percentami ktory nebudu pokryty...:D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ani v Brezne mi zatiaľ nič nejde. Nie sú niekde zverejnené miesta kde to už funguje? Podľa mapy pokrytia by malo fungovat, no nejde :-(
Odpovedať Hodnotiť:
 

ved ty vlastne ani nemas televizor, ze? tak naco ti je markiza
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

chyta niekto z MT ten 68kanal?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ved prave nechytim nic Zilina 68.Krizava
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tiez v ZA zatial nic. Ak to niekomu nabehne, nech da info. Zaujima ma, ci to dam na izbovu antenku k USB DVB-T prijmacu. Na krizavu vidim zo strechy baraku priamo, cca 15km.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no mne to uz niake programy naslo, ale aj ked mam priamu viditelnost na krizavu a vzdialenost asi 10km tak z toho nie je viac ako cosi zeleno-kockate bez zvuku / striedavo s cienym nic
Odpovedať Hodnotiť:
 

no asi to bute tou uzasnou kvalitou signalu 5% ,maximalne 8 ked som mal antenu vystrcenu z okna

aku mame polarizaciu vertikalnu ci horizontalnu - sa to vebec nemenilo

Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravím. Ja bývam vzdušnou čiarou 30 km od Krížavy bez viditeľnosti a sila do 50 % a kvalita nápodobne, niekedy padne na 0%, skúšal som to v obývačke tesne pri okne na sito so zosilňovačom. Ale obraz nepozerateľný. Zatiaľ som na väčšie testy nemal čas.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No keď som si toto prečítal tak som sa potešil, že si to otestujem... Zapojil som môj USB DVB-T tuner AverTV Hybrid Volar HX, pripojil bytovú anténu so zosilňovačom Hama (taktiež na DVB-T) zapojil ju do zásuvky zapol (nasmeroval na smerom tam kde je Kamzík) pripojil DVB-T tuner spravil novú snímku programov a aj tak stále chytám tak ako počas pilotnej prevádzky len Rakúšanov... Len jedniný raz som chytil aj slovenské stanice a aj to len jeden deň mi išli... Skúšal to tam niekto? :/
Odpovedať Hodnotiť:
 

lebo tam máas tu super uzasnu hammu anteu...mas meter kabla,vyskusaj...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na DLhych Dieloch ti to musi ist aj ked budes mat antenu strcenu v trube. Ja mam otocenu izbovu antenu na KOjal horizontalne a Kamzik mi na nej odrazom ide s intenzitou 80 percent. A to je ta antena este na druhej strane domu smerom od Kamzika.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No už som to rozbehal... Pobehal som byt a aj tak som to nakoniec chytil v izbe, v ktorej som začal... Len som dal anténu preč z okna a posunul o dva metre na skriňu smerom na stena a čuduj sa svete ide to... Ale na okne ani náznak signálu. Pritom rakúšaci idú v celom byte, ale to bude tým, že sme posledný panelák a pred nami nie sú žiadné jedine za nami. Síce kvalita slovenského DVB-T je oproti tomu rakúskemu o dosť nižšia...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dlhe Diely su v tomto specificke. Od Rakuska sa Kamzik moc nema kde odrazit, rovnako aj Kralova hora je dost nizka na to, aby sa od nej odrazil signal z Kamzika. A ak mas okna len na Rakusko, co asi hej, ked pises ze si posledny dom, tak vtedy treba dat tu antenu v byte tam, kde ma v tom protilahlom byte sused okno s vyhladom na Kamzik a hlavne aby bolo medzi tym co najmenej stien. Robi to potom divy. Ja tak na jedinom mieste chytam cez jednu stenu 3G signal Orange a rovnako na jedinom mieste aj Kamzik bez odrazu a madarske MUXy z Gyoru a Kabhegy. Len sused nesmie moc behat po byte, lebo mi potom kockuje obraz. Treba si pozriet geometricky plan bytu, na nom je vidiet aj susedov byt.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako je na tom stara lubovna a okolie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uz nabehol aj EPG.. Kvalita obrazu je horisa jak na analogovej kablovke. stv3 je strasna
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Pri 17Mbps to mas 3,4 na kanal a sa cudujes?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ved teraz ta DVB-T ma kvalitu ako DigiTV. Konecne ma kazdy doma obraz v digitalnej kvalite :-D
Som zvedavy ako Slovensko vidi HD kvalitu :-D
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

zapnu zas spat analog a povedia ze to je HD mpeg4 a vsetci budu cumit aky pekny obraz :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Poprad signál furt vypadáva tak sa to nedá pozerať. Dúfam že to dajú do poriadku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To vieš, bude trvať niekoľko rokov, keď zavedú MPEG-4.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ako suvisi MPEG4 s vypadkami signalu ty lolo :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ja sa len snažím ísť s davom.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

towercom nacisto zosalel. vraj do popredia... mozno tak pozadia.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Ide teraz o 15:15 Kamzík?
U mňa v Pezinku ho nechytám.
Pilotný projekt mi išiel
na 60% sila a 75% kvalita.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ide divoky anjel na stv1
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aj ja som mal tak...skus sito na sirku...wtf?
Odpovedať Hodnotiť:
 

musíš znova preskenovať
Odpovedať Hodnotiť:
 

Preskenované mám,
ale signál je na 28%, kvalita o%.

Sito mám na stožiari 12m nad zemou,
takže otáčať budem neskôr :-)

Asi to bude predsa tou zmenenou polarizáciou
ako tu niekto písal.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Gragulujem DSL.sk za vlastny nazor a vyjadrenie v tejto vete:
"V ktorom aspekte digitalizácie by sme mali byť v Európe v popredí tlačová správa neuvádza."

Treba ukazat tym zlodejom skym maju docinenia! :P
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

V tom vyjadrení Vám chýba ešte toto (osobne som zvedavý):
"Spoločnosť Towercom bude prevádzkovať celkovo 3 multiplexy digitálneho terestriálneho vysielania, v ktorých je dostatok priestoru pre distribúciu ďalších televíznych staníc."
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak by sa jednalo naozaj o chut zaviest pokrokove technologie, kludne stacili dva multiplexy s mpeg4.
zmestilo by sa tam podstatne viac stanic ako do troch s mpeg2.
ale ako pisem, kto tu uz chce konkurenciu?
towercom - ak sa nemylim, priamo prepojena na j a t,
joj - neviem, ci doteraz nepatri j a t,

okrem joj a statnej stv tam NIKOHO nenajdete.

kto by si chcel dobrovolne nechat odtrhnut z reklamneho kolaca?

na mieste protimonopolneho uradu by som sa o to dost zaujimal.

naozaj doslo na slova byvaleho sefa telekomunikacneho uradau pana macaja - ze ho kvoli presadeniu mpeg2 kvoli uzkym hospodarskym zaujmom odvolali.

on sam totiz ziadal mpeg4.

aspon vidime, kto tu vladne na slovensku.

j a t je silnejsia ako vlada.

vedia, ako zatiahnut spravne paky. inaksie nie je vysvetlitelne v roku 2009 montovat tento archaicky a davno prekonany standard, ktory VYSLOVENE OBMEDZUJE HOSPODARSKU SUTAZ V MEDIALNOM SEKTORE.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

MT a okolie 68K, 850MHz DVB-T karta a prútová anténa signál 30 % kvalita signálu 100% zatiaľ bez výpadkov. Vzdialenosť od vysielača cca 6km bez priamej viditeľnosti(som pod kopcom). STV 1,2, JOJ a JOJ+ celkom pozerateľné, ale STV 3 kvalita ala DIG* TV. Funguje EPG aj TXT.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmm, dufam, ze to nezostane v tejto podobe. Musim uznat, ze kvalita je lepsia, teda mam lepsi signal.
Ale ekd to ma takto ostat tak sa skor jedna o dedigitalizaciu a ne digitalizaciu ....
Odpovedať Hodnotiť:
 

No podla mna je v porovnani s analogom ovela horsi, zliate farby, proste rozmazly mpeg. Akurat nesumi, len obcas zakockuje..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"Towercom si splnil svoju ambíciu posunúť Slovensko do popredia digitalizácie v Európe", asi tak do popredia debilizmu :(
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Posunuli sme sa z doby kamennej do doby bronzovej. Na taký prdel sveta ako sme my je to evolúcia hodná Darwinovho povšimnutia.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Nie je tu niekto z SA a okolia?? funguje vam to?? lebo mne nic, tak ci nerobim nieco blbo
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je niekde mapa aktualneho pokrytia?
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

je.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

lol
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

kde?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Kedze vypli vysielac Mala straz, tak Zvolen chyta BB. Vypadky kazdu chvilu. Neda sa na to pozerat..
Odpovedať Hodnotiť:
 

a kde sa nachadzas?aku mas antenu?
ked chcete poradit ceknite www . dx.phorum . cz
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zvolen Lipovec. Pilot z Malej straze som chytal uplne v pohode na malu antenku vystrcenu von oknom.. Uvidime ako sa to bude chovat dalsie dni.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vo Zvolene žiaden vysielač na pláne nie je. Prečo vypli malú stráž vedia len oni. V každom prípade som 54 roky DVB-T sledoval a teraz nemôžem. Nuž čo, pokrok nezastavíš. Ďakujem Towercom, ďakujem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nalad si kanal 65 (826MHz) a pojde ti, mne prestalo ist ale ako som preladil ide
Odpovedať Hodnotiť:
 

Spustili aj Makovicu, alebo ešte nie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som v KE a nechytam zatial nic - iba 44 kanal.

Funguje to?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja chytam v Presove a signal K64 , ale netusim ci to z Kosic abo z Makovice , ale signal 22% intenzita od 50 do 100% a podla mapky mam mat plny signal...
Odpovedať Hodnotiť:
 

staci mat antenu na klasicky prijem, teda tu co som doteraz pouzival ??
Nejake skusenosti z RK?


Odpovedať Hodnotiť:
 

Skusil som to naladit, automaticke ladenie my nic nenaslo, tak som nasiel rucne ladenie, nastavil kanal 68 - RK, signal dost slaby, ale programy idu a obcas kockateju. Pouzil som antenu dodavanu k staremu TV s kablom asi 0,5 m.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Da sa signal chytit aj v ZH a okoli? Na mape pokrytia to tak prilis nevyzera; len ma zaujima, ci sa to niekomu predsalen nepodarilo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No mne sa to zatial nepodarilo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nechyba tam tak trochu markiza?
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Neviem,ako vam...No mne DVB-T v ZA nejde.Presiel som uz tri miesta a nic.Pritom mi to islo bezproblemovo napriklad v aute v BRNE a PRAHE!!!!Mam hybrid Avermedia,napojenu na NB.

Mate niekto podobne skusenosti?
Lebo mam zatial pocit,ze za vela penazi malo muziky!!!!

Inak,Krizavu mam volnym okom na dohlad a nic.A s vykonom aky je pisany by to malo dostrelit a do CA...Kua tak kde je problem?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak.Mam ten isty problem.Antena na streche+ zosilovac.Priamy vyhlad na Krizavu.Naladim iba analog stanice.Uz sa ani necudujem ked vraveli ze mariza bude 1mux.Tak im neverim ani s tym vykonom vysielaca.Tak ako pises malo by to dostreli min. do KNM.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Preboha, načo Ti je zosilňovač pri priamom výhľade! On akurát zahltí vstup tak, že potom skutočne nič nechytíš.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mozno preto lebo byvam na prizemi a na strechu som tahal 35m kabla.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ahojte, ja som tiez v Ziline (vlcince) a tiez nic som zatial nechytil. Co to ma znamenat ? Vraj to malo mat lepsi signal ako analog. Analog chytim aj na drot v telke. Digital ziadny!
Odpovedať Hodnotiť:
 

a na čom ladíš?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mozno keby to spustili zo Stranika tak by sa to dalo aj chytat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj to bude, potvrdene priamo od ludi z TC.. len nie hned. V budke uz je priprava.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A kedy? v Roku 2012?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Žilinčania neblbnite, som od Krížavy cca 10-15 km vzduchom nemám priamy výhlad a do konektora som vrazil len drôt a chytím všetko, netreba sitové anteny že práve zhoršujú signál a za druhé je vertikálna polarizácia!
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ja to snazim sa chytit na TV Samsung, LE32B450 a nic. Absolutne nic.
Odpovedať Hodnotiť:
 

na akú anténu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na ziadnu iba na drot :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Inak tento SAMSUNG LE32B450 ma aj MPEG2 aj MPEG4. Co to znamena na ladeni? Ja tam mam kanal frekvenciu a sirku pasma ktora sa da menit na 7MHz a 8 MHz, preto asi si myslim ze 7MHz bude MPEG2 a 8 MHz MPEG4. Mam pravdu alebo sa mýlim? Kanal nastavim 68 a dam ladit ale aj tak nic nenaladi sa.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nastav 8 MHz
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj?A krajinu pri instalacii mas aku?Slovensko?Daj si cesko...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Preco Cesko ? Ved sme v BANANOVEJ republike. Ale ani ked dam Cesko tak to nejde !
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj my na solinkach sme nic nechytili. skusal som to na samsung le46a786. ohladom anteny...mame zapojenu analogovu, hadam to staci-co som sa tu docital.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čo myslíš pod pojmom "analógová anténa"? Kde je umiestnená a kam je natočená? Nezabúdaj, že pri priamej viditeľnosti môže byť vysoko výkonná anténa na škodu a druhý fakt - digitál ide vo vertikálnej polarizácii.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som na Philipse nic nechytil lebo som mal krajinu SK ked som dal na CR tak hned chytilo...skuste
Odpovedať Hodnotiť:
 

no myslel som tu spolocnu, co je hore na panelaku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

na tu DVB-T nechytíš
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zapni si tv,ono to pojde
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ja naozaj zasnem....Uz som to skusal i na izbovu ontenu so zosilovacom i bez zosilovaca...Akusal som to i u kamosa,co ma tv s DVB-T.Jednoducho nic.Nech mi niekto teraz vyvrati to,co poviem.
Mam dojem ze sa to spustilo , ale len s minimalnym vykonom.Vovod je podla mna Ruzomberok a Cadca...Tam vraj maju byt tiez vysielace na tom istom kanale....Hold,tudy cesta nevede.
A ze digital....
Kdepak udelali soudruzi chybu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne kopec ludi v ZA chyti DVB-T ale chyba je inde ze?No asi iba u teba
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chyba je niekde inde?

No,trochu upresnim.Volal som 5tim ludom,ci maju signal z Krizavy.Ani jeden mi ho nepotvrdil!!!
Dalsia vec.Uz len to,akym sposobom rozbehli mux a s akou informovanostou je naznak toho,ze TC to absolutne nezvladol.Nehovoriac o skusani a podobnych veciach!!!


Takze ak budes mat zas nnutkanie sa do niekoho navazat,najprv si uvedom tieto veci.

Inak,ked si tak mudry,predpokladam,ze si zo ZA?Tak nam prezrat,ako je mozne,ze iny signal nemaju a ty ano?Co za masinky pouzivas?
Odpovedať Hodnotiť:
 

TOWERCOM na hrad !!! ALe na nejaku zrucaninu. Co to je za firma? Amateri na 101. Uz sa vobec vyjadrili v akom formate to vysielaju ? Asi ani nevedie podla mna. A teraz v Telke sa chvalia ze dali ludom pred Vianocami ake super vysielanie. Hovno ste dali, ved ludia si nekupili prijimace lebo ste im nepovedali ake si maju kupit!!! Debili sprosti TOWERCOM tak to bude aj s kvalitou ako s ich informovanostou tak je super. Zase sme sa ukazali ako BANANOVNICI na 101 aj aj S Komunistami na cele.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Možno keby si toľko nekrákal a išiel na stránku towercomu tak by si sa dozvedel toho viac.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To som zvedavy aj ja.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vecer okolo 22 som naladil.Ale to seka aj obraz a zvuk.
http://img686.imageshack.us/img686/7444/joj2d.jpg
http://img686.imageshack.us/img686/2769/joj1.jpg

Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som to naladil vecer tiez,rovnaky problem,seka obraz aj zvuk, som z Bardejova
Odpovedať Hodnotiť:
 

Taka otazka, cital som ale nevsimol som si to, doteraz som mal prijem cez analog, mam TV s mpeg2 tunerom. Potrebujem nove anteny alebo mi stacia aj stare analogove aby som chytil digitalne vysielanie (mam ich klasicky na streche)?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Staci ti klasicke sirokopasmove sito (predpokladam, ze si take mal).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chytil to uz niekto v Presove??? Podla tej profesionalnej mapky by tu mal byt vsade signal k64 zos Kosicoch, ale nemam na PC ani TV ani naznak signalu. Chytam iba k44, co je testovacia prevadzka.
Odpovedať Hodnotiť:
 

PO mne to ide, signal vypadava pomerne casto na 1-2 sekundy, ale chytam na klasicku malu izbovu antenu zo zosilovacom z tesca za cca 13EUR bez zapnuteho zosilovaca
Odpovedať Hodnotiť:
 

Byvam na Svaboch a signal K64 na izbovu antenku nechytam ani naznak signalu , jednine na externu a to je prilepena na okne a signal je plny ale strasne skace raz 100% a o sekundu , dve 0-10% a stale dookola... este stastie ze ide pilotne na K44
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nevie niekto o tom nieco?
Odpovedať Hodnotiť:
 

skúšal som chytiť 66 kanál v Brezno - no nič. Ani z Banskej Bystrice 65 kanál NIČ.
Zatiaľ len digitálna tma? Má niekto inú skúsenosť?
Odpovedať Hodnotiť:
 

skúšal som aj 61 kanál a v Brezne nič (pri námestí).
Odpovedať Hodnotiť:
 

V utorok som chytil Kráľovu hoľu bez problémov, noooo len sem tam to vypadne, od dnes 23.12. asi o 10:00 hod nejde naladiť už vôbec len "žiaden signál", ak niekto niečo vie viac nech dá vedieť. PS" viditeľnosť vysielača priama
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pokrytie maju ako Orange. Pisu ine a skutocnost je ina.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Dá niekto link na priebežne aktualizovanú mapu pokrytia? V ktorých mestách už je signál a kde sa nedá chytiť. Kto je tých 20 %, čo majú zatiaľ digitálnu tmu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

poradte na pilotnom to islo ale teraz nic mam anologovú antenu a dvb-t tuner zv
Odpovedať Hodnotiť:
 

prelad si na 65.kanal, signal aj kvalitu mam 100% ale napr.pri stv2 mi zamrza obraz. na pilotnom vysielani som mal 92%signal a 95% kvalitu a nikdy to nerobilo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mapa pokrytia je tu

towercom.sk/sk/televizne-vysielanie.php?article=73

Ma zle rozlisenie, ale tusim asi preco. Lebo skutocnost pokrytia je teraz maximalne polovica z toho co ukazuje ta mapa. Podla mna si zober vysielac, nakresli si kruznicu s velkostou 30 km (na vacsiu antenu, alebo ak si na rovine tak 40 km)...ale viac ani o meter.

Nechapem ako si mohli dovolit do mapy zakreslit Brezno, Cierny Balog a okolite dediny ktore su v riadnej doline. Neverim ze vysielac v BB ma taku silu aby som to na Balogu chytil. Vonku mam sito so zosilovacom, skusim neskor velku yagi smerovu antenu, ale pochybujem ze nieco chytim.

Nakreslili si mapu tak aby splnili licencne podmienky.

Podla mna je toto trestny cin podvodu ta mapa ktoru zverejnili a Towercom by za to mal dostat pokutu.
80% obyvatelstva ? Pche, mozno 40% a aj to vo vzdialenejsich oblastiach na riadnu antenu a nie izbovu.

Takze hlasim Cierny Balog tma, Brezno som pocul ze tiez tma a to je 40 km od BB.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

píšeš trochu od veci, sitová anténa je nevhodná !! Signál je šírený vertikálne prút je lepší ako tvoje sito a smerová anténa pomôže ale musí byť otočená prvkami zvisle.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano, viem ze pisu ze to ma vertikalnu polarizaciu. Ved preto rozmyslam ze vytiahnem yagi a natocim ju vertikalne.

Ale ludia tu pisali ze na sito chytaju,, ja si myslim ze situ je to skoro jedno ci je vertikalna ci horizontalna polarizacia, ja som skusil sito natocit o 90 stupnov a kvalita analogu sa zhorsila len malo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Češi písali že sito je nanič, sú to ich poznatky z digitalizáciou, skús nejaký prut alebo smerovku zvislo prvky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie je sito ako sito.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Skus sa nad tym zamysliet. Chytas analog z Kralovej Hole alebo z BB? Ak nie, tak nie je dovod, aby si chytal digital. Pokial viem, v Balogu aj v Brezne chytate analog z vykryvacov, a z tych digital este nejde. Casom ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

"V ktorom aspekte digitalizácie by sme mali byť v Európe v popredí tlačová správa neuvádza." :D 100 bodov DSL.sk, spravna a presne aj stylizaciou vety, trefna poznamka.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

DVB-T vysiela s vertikálnou polarizáciou!Analógové vysielanie s horizontálnou(poväčšine)...Od Krížavy som asi 50 km a na kanálovú výkonovú yagi som nechytil nič.Potom som sa pohral s izbovou mini anténkou a signál je skvelý,obraz na jednotku...:-)Všetkým tým,čo budú na Vianoce loziť po strechách a otáčať antény,prajem pevné nervy,aby nemuseli hrešiť na Towercom,prečo si nenaplánoval spustenie digi-telky na leto...Prajem Vám šťastné a veselé Vianoce.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ty vole, tolko prispevkov a ja sa citim ako z doby kamennej :)
Vobec netusim co je to STV JOJ plus minus krat hviezdicka, tieto technologie, netusim nic :D

Ale bez TV je zivot krajsi :)

Nemusim sa rozculovat ake blbosti sa tam deju ako teraz...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mas pravdu, naozaj, bez vysmechu. ten kto vie menej ten je spokojenjsi. to plati vzdy. ten co nevie nic, toho ani nema co trapit
Odpovedať Hodnotiť:
 

a to preto, lebo pred pár rokmi som kupil 2 TV s MPEG-2 dekoderom, a nehodlám cálovat zas za MPEG-4. Možno tak za 3-4 roky...a chytám terestrial very good...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neskusal niekto chytit nieco z kralovej hole ? Skusam to dnes cele poobedie ale na kanaly 66 mi nic nenajde. Podla http://dvbt.towercom.sk/odbornici.php by mal poprad a okolie ist na 66tke.. Ja chytim len 61 a to by mala byt Rimavska Sobota. Neviem ci je realne aby som to chytil na taku vzdialenost lebo som z Kezmarku (cca 15km od popradu). Antenu mam doma izbovu so zosilovacom (25dB) hned za oknom a dost mi to seka, pozeram to na PC (leadtek winfast dtv2000H). Neviete niekto ako je to ? Je to kralova hola na 61 a maju to zle na stranke uvedene alebo je to naozaj rimavska sobota ?

Odpovedať Hodnotiť:
 

Zistil som toto:
Vysielač Poprad – Kráľova hoľa (frekvenčné vyhradenie Rimavská Sobota) bude vysielať na K61.
Mám to z tejto stránky: http://www.teleoff.gov.sk/index.php?ID=2372
Neviem či to chápem správne - Poprad bude vysielať na 61 kanály pre region Rimavská Sobota ? Som z RS a tešil som sa, že bude vysielač niekde v okolí a bude sa dať chytať na bytovú anténu, ale takto je to asi nereálne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No tomu nechapem velmi ani ja.. Najlepsie by bolo ak by sa vyjadril este niekto kto vie o co ide...
Odpovedať Hodnotiť:
 

povodne to malo byt na K 66 ale zmenili to na K61 kt. mal byt v RS..takze v PP je to K 61.
Odpovedať Hodnotiť:
 

napriklad pre .... je samorin 100 000 km od ba pretoze nic z tohto nemame ale rakuskych 8 stanic mam....
a to je ina kvalita...!!!!!!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chcel som markizu lebo analog mam slaby signal nechapal som ten vypadok az teraz som pochopil ze sa to volako z babralo dufam ze tam pridaju tu markizu v BB bola na DVB-T aj AZTV stanica skoda vedel som aspon co sa deje v BB povodne som mal STV 1,STV 2,Markiza,JoJ,AZTV mohlo to ostat ako bolo ta joj plus skoda vraviet a stv 3 je super aspon sport ale inak nic moc
Odpovedať Hodnotiť:
 

Inak fakt super STV3 si mozes pozriet po 163 krat Olympiske hry z Pekingu a tiez MS v hokeji 2002, 2003 a tak super sportovy kanal!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ako daleko byvas od BB a aku mas antenu ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

myslim ze to co vysielaju na STV3 nebude otazka anteny :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Slovensko je krasna krajina ale ziju v nej kokoty. Nevrhujem aby slovakov vystahovali za ural alebo este dalej.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ty si maďar?, nechcem urážať väčšinu slušných maďarov, ale poznal som už dosť aj takýchto hejzlou, ktorím by sa páčilo slovensko, ale bez slovákov
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Mas pravdu, ziju tu aj madari :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chytam cca 15km od vysielaca signal (Zilina - Krizava, Zilina Vlcince), na 8cm malinku prutovu izbovu antenu, signal 50%, EPG, Teletext bez problemu.
Parada.
Aj ked by som, samozrejme, tiez uvital rovno H264 vysielanie (mpeg4)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto som dnes potreboval citat :) DAKUJEM zajtra objednavam :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prosim ta odkial si z Vlkov? Ja som Vlcince 1 a 1.poschodie v 10 poschodovom panelaku a nedari sa mi nic chytit ani na velku antenu. Ak by si mal cas bol by som velmi rad ak by si mi nejako pomohol.

Ďakujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na stránke Towercomu pribudly mapy pokrytia.
http://dvbt.towercom.sk/domacnosti.php?article=27
No teoreticky by som mal chytať signál v Brezne - no nič.
Chytil už niekto signál v Brezne???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem, či sa mi to len zdá, ale keď tak pozerám na tú mapu, tak keď si priblížim na maximu Brezno, vypadá to tak, že nad písmenami brezNO sa mi zdá, že nie je signál. A akurát tam bývam! :-(
Odpovedať Hodnotiť:
 

našiel som stránku http://www.power.szm.com/.
Pri plánovaných vysielačov pre DVB-T je aj vysielač na 65 k Brezno - Mýto pod Ďumbierom [okr. Brezno] SKALKA - plán. Tak len môžem dúfať, že keď spustia tento vysielač, budem mať nejaký príjem v Brezne.
Podľa mapy by mal byť signál na sídliskách (tam majú káblovku) a kde sú rodinné domy, tam to vypadá, že signál nie je.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Čierny Balog je podľa mapy bez signálu :-(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja byvam v BA a nechytim dnesnym dnom nic, len ciernu tmu. Pekny darcek k Vianociam.




Odpovedať Hodnotiť:
 

v ba to urcite funguje, musis len znovu nacitat tento kanal, lebo sa zmenila progr.skladba.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uz som ho nacitavala asi 20x z kazdeho uhla. Doteraz sme DVBT chytali bez problemov. Avsak odpojenim Technopolu nas odrovnali. My tu totiz nechytame ani analog. A Kamzik ma asi signal na prd, ked to za roh nedosiahne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak sorry, nevedel som, ze Technopol je off. to su ale....a vraj 80% a pritom 50% vypnu !!
Odpovedať Hodnotiť:
 

No urcite je vypnuty a medzi vysielacmi v ich zozname zatial nie je.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nejde to, mam ist do tej zimy tocit antenou a hladat signal, ci co?

Odpovedať Hodnotiť:
 

Zajtra im tam budem vyvolavat, nech mi to vysvetlia, ze preco doteraz ano a od dnes uz nie. A to este rano mi TV isiel v pohode a po robote uz nic.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Urcite sa vsetci poseru :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja viem, ze sa zo mna neposeru, tak ako to na Slovensku chodi aj inde, ale som zvedava, ze ake kraviny mi budu tlacit do hlavy no a mozno sa dockam len carovneho a v SR velmi popularneho slovicka "NEVIEME"
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

toto si snad robia pi** ... kde je markiza a ta3? Ved ta testovacia prevadzka mala 100x vyvazenejsie zlozenie programov... nech idu dpc s takymi kanalmi ako stv2,3 a joj+ .. som kupyl mame pod stromcek prenosny dvb-t tv aby mohla na silvestra v robote sledovat program v telke ale pri tych programoch bude ta robota asi zaujimavejsi :((
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

V Kosiciach v Starom Meste momentalne 23.00 22.12. funguje aj pilot na K44 aj oficial Towercom na K64. Oba multiplexy mi idu odrazu na obycajnej teleskopickej antene opretej za skrinou vertikalne natiahnuta, kvalita signalu je velmi podobna okolo 46-47.
Skoda len ze EPG na mojej Samsung telke 40A786 miesto diakritiky ukazuje hieroglify.. (Nastavenie krajiny Slovensko neobsahuje :( )
Odpovedať Hodnotiť:
 

nastav si hociaku krajinu s central-european kodovanim.. tj Cesko, Polsko, etc.. ja mam nastavene na 42A556 Czech a diakritika mi ide.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neskutocni experti v tom Towercome. Ta povodna mapa sa oproti tejto novozverejnenej dost lisi. Najprv si mali vypocitat pokrytie, zverejnit mapu a az potom spustit vysielanie. Ludia si nakupili STB a teraz mnohi zistili, ze minimalne do roku 2012 budu na analogu. Tych 90% dosiahnu tak ze spustia vysielac v Nitre a zbytok naroda zostane bez signalu. Ale mozno je to dobre, tie hluposti je lepsie ani nepozerat. (Nastastie mame satelit a slovenske programy nepozeram).

Nemyslim si ze to pokrytie je take ake je, aspon nie na izbovu antenu. Ani na stranke Towercom nepisu ci je to signal pre externe ci interne anteny. Ked to nejde v Brezne tak na prilahlych dedinach to nepojde zrejme ani s 10 metrovou antenou :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam jednu otazku. dokaze dvb-t prijimač naladit aj analogove kanaly? kedze markiza nie je v multiplexe tak markizu by mohlo naladit ne? v analogovej kvalite. dve anteny do jedneho tv to neprakticke zapajat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mal by ju naladit, ak ho mas napojeny na antenu. Staci jedna antena.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a kde to naladim? normalne na dvbt prijimaci? alebo na tv? ked je pripojini prijimač cez scart.
Odpovedať Hodnotiť:
 

na TV, za predpokladu, ze antenu ma priebezne zapojenu, teda ze ide do dvb-t prijimaca a z neho z loop-u do telky
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je libo vlastny DVB-T? http://bellard.org/dvbt/
Dost pobavilo, aky je to jednoduchy odrb. Za to hodite jednoduchy koncak z par tranzistorov (200MHz nie je problem) a mate vlastnu telku :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

No tak dakujem towercomu, ze spustila oficialne stvorcekovanie, lebo inak to co chytam neviem ani nazvat, kedze doteraz na testovacom som mal pekny obraz a silny signal a teraz na oficialnom mam ledva signal a zufaly obraz.
Iked moja chyba, meter drotu v antenndej zdierke co mi doposial stacilo je ozaj malo uz na taketo unikatne zmeny prechodov v technologii k lepsiemu a teda mi treba uz aj antenu.. vdaka vdaka vdaka.. bude sa mi skvelo vynimat na stene vedla plazmy. Alebo zeby som si nasekal do steny este dalsi STAckovy rozvod? Hmm.. parada.
PS: Mam priamy vyhlad na technopol a zacloneny na kamzik...
Odpovedať Hodnotiť:
 

technopol vypli
Odpovedať Hodnotiť:
 

A nevies ci ho zapnu, bo kamzik nemam sancu chytat?!
Odpovedať Hodnotiť:
 

preco by mali vysielat na dvoch frekvenciach?

Odpovedať Hodnotiť:
 

ahojte disponujete niekto info ci dvb t vysielanie sa da chytat v krupine a ak ano na aky typ anteny? diky
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravicko!
Viem ze vela z Vas to nebude zaujimat, co teraz napisem.
Madari 1.12 spustuli ostru prevadzku DVB-T ,ale v MPEG4 a s EPGckom.
Teraz doma na mojom TV mozem sledovat aj tri HD kanale.
Ponuka je nasledovna:
M1 HD
M2 HD
ATV
HirTV
DunaTV HD
Duna Autonomia :)
RTL Klub
TV2
Euronews EN test
Euronews DE test
Euronews FR test

Rádiá Kossuth, Petofi a Bartók.

Cez sviatky vyskusam aj nase DVB-T. Stastne a vesele kazdemu!
Odpovedať Hodnotiť:
 

kde byvas? Ak sa da chytat RTLclub v LV, tka si dvbt kupim. Ziadna ina telka ma totizto nezaujima. A ani ta ma nezaujima do 13.3.2010 ked ked bude kvalifikacia VC Bahrajn. Staci mi ked to pojde sobotu a nedelu v case velkych cien, inokedy to ist nemusi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

roob_:...-..Ak sa da chytat RTLclub v LV, tka si dvbt kupim. Ziadna ina telka ma totizto nezaujima. A ani ta ma nezaujima do 13.3.2010 ked ked bude kvalifikacia VC Bahrajn. Staci mi ked to pojde sobotu a nedelu v case velkych cien, inokedy to ist nemusi.

ROZKAZ, zariadime. Ostatní diváci nás nemusia zaujímať, hlavne aby to Tebe išlo v zadanom čase. Ideme nakúpiť techniku za 6000 miliárd Eur a ihned to zapojíme. Predpoklad je zajtra o desiatej. Veselé Vianoce pán roob_. Váš Towercom je vám k službám.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj ja to viem chytat presne tieto stanice akurat mam strasne slabi signal a obraz kockaty.. a to som z komárna...
Odpovedať Hodnotiť:
 

No úžas, stále to vypadáva, pekný darček k Vianociam od Towercomu. :-(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prosim o radu , byvam v Kamenici nad Cirochou okres humenne na mapke pokrytia som , na telke ak dám vyhladavat K64 nenajde sice nic no o nieco sa snazi pri inych kanaloch to tak nieje , moja otazka znie na aku anténu by som to mal chytat staci mi izbova ? ide mi hlavne zatial o otestovanie . Za odpovede vopred dakujem. Chyta to uz niekto v okoli Humenneho ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

a aku antenu mas teraz? Teraz po novom sa vysiela vertikalne. S ostatnym ti neporadim, ani netusim kde je Kamenica (nic v zlom)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kamenica je pri humennom 7km , antenu mam obycajnu sito smerovane na sninu , no dnes chcem kupit antenu na otestovanie dvb-t a chcem vediet ci bude stacit izbovka ak som v pokryti signalom
Odpovedať Hodnotiť:
 

zober kus drotu, sprav si z neho dipol a pripoj to do prijimaca, ak nieco zachytis tak ti na 100% pojde obraz aj na prutovku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Teda neviem, ale podľa zverejnených vysielačov mám pocit, že pre Humenné a okolie je určený signál až z vysielača Košice - Makovica (teda nič bližšie som nenašiel) s výkonom 10 kW a na to pri tvojej vzdialenosť skoro 50 km asi izbovka stačiť nebude.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak to bol zlaty klinec ze
"Towercom si splnil svoju ambíciu posunúť Slovensko do popredia digitalizácie v Európe."
Som sa skoro pocural od smiechu.
to vypada tak ze towercom zachvilu tromfne aj japonsko v digitalizacii :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

towercom si splnil sny, nabali sa teraz a este vela krat v buducnosti, len aby im mytny system nepadol o par dni na hubu a aby im dopravcovia nezablokovali cesty
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chcem sa opytat, ze ci by mi niekto nevedel poradit, ze ako chytit signal na tuto krabicku: http://www.alza.sk/multimedialni-prehravac-a- rekorder-ellion-hmr-351h-500gb-d107559.htm??
Byvam 20 Km od Popradu (Antenu mam nasmerovanu na kralovu) a podla mapy mam plne pokrytie, skusam to s roznymi antenami ale absolutne nic nechytim pri automatickom ladeni. Pri manualnom ladeni pri Ceskom regione (Slovensky tam nie je) je tam dokonca len 60 kanalov :( Jedine pri Rakuskom regione je tam vyse 100...Diky
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja v kezmarku (15km od PP) chytam len strasne slabo signal na kanaly 61. Kanal 66 na ktorej mala ist kralova hola nechytam.. Takze bud kralova hola nejde este alebo ide na 61 ale dost slabo...
Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz citam ze kralova ide na 61 ale tak to je dost na hovno..na antenu so zosilovacom (25dB) to chytam tak ze to seka jak svina...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zilina (Krizava).Asi vypadok signal dobry ale nejde obraz ani zvuk.Do obeda parada vobec nesekalo uplne hladko.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aký je aktuálny výkon K66 Kamzík ???
V pilotnom projekte bol 1kW a mal som
signál/kvalita 50/50%.
Teraz mám signál 32% a kvalita 10%,
ale napriek tomu to ide (miestami to kockuje).
Je tam naozaj 50kW ???
Odpovedať Hodnotiť:
 

John Rambo:- Aký je aktuálny výkon K66 Kamzík ???
V pilotnom projekte bol 1kW a mal som
signál/kvalita 50/50%.
Teraz mám signál 32% a kvalita 10%,
ale napriek tomu to ide (miestami to kockuje).
Je tam naozaj 50kW ???

No, veľmi nerád sa ich zastávam lebo nevysielajú v MPEG4 ale signál asi zosílili na kamzíku lebo včera v pokusnom vysielaní som mal signál okolo 60
a teraz mám 70-80 v Petžke. Ale chytám to odrazom od susedného paneláka a som otočený chrbtom k veži a ani na ňu nevidí môj prútik.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sme v popredí digitalizácie veď ktorá krajina by už v roku 2009 spúšťala Mpeg 2, škoda že sme ale posledný, ale aj tak v niečom NAJ. Ešte sú tu ale rumuni ale asi ani oni nás o toto miesto už nepripravia, či?
Odpovedať Hodnotiť:
 

A prečo chceš Mpeg 4 ???
Bitrate staníc by nezvýšili,
iba by ich tam dali viac.

Takto pridajú druhý MUX v Mpeg 2
a počet staníc bude rovnaký,
či ?

V CZ majú 4 MUXi v Mpeg 2.
Odpovedať Hodnotiť:
 

MPEG-2 :D:D:D asi vyhodim lcd-cko a vyhrabem dade staru telku..... fakt..fakt poslanci a spol.... komunita starcekov
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mpeg 4 je podľa teba vyššia kvalita :-)
Keby dali do Mpeg 2 2-3 stanice, tak by tiež boli v HD.
Ide iba o rozdelenie bitrate na časti.

Nie všetko s vyšším číslom je lepšie :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

John Rambo:-Mpeg 4 je podľa teba vyššia kvalita :-)
Keby dali do Mpeg 2 2-3 stanice, tak by tiež boli v HD.
Ide iba o rozdelenie bitrate na časti.

Nie všetko s vyšším číslom je lepšie :-)

..už ma rozčuluješ. Ked sa povie MPEG4 tak sa povie MPEG4 s najvyšším bitrate.
...čo furt špekuluješ o malých, menších a väčších a rozdelených a akých. Nech vysieljú poriadne ako sa na túto dobu HD prijímačov poatrí. Doprdele.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ty sa nauc ze ked priamo odpovedas tak nekopiruj odpoved nad tebou, igen!
a preco by mpeg4 malo byt len s najvyssim tokom?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ghashah:-a ty sa nauc ze ked priamo odpovedas tak nekopiruj odpoved nad tebou, igen!
a preco by mpeg4 malo byt len s najvyssim tokom?

Lebo ked JA poviem MPEG4 tak vravím MPEG4 a nie nejakú ochudobnenú s malým tokom MPEG2-ojku alebo čo. A budem si písať ako si ja uznám za vhodné.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A keď ja poviem, že si DEBIL,
tak si DEBIL
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak DEBIL si fakt poriadny.....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam TV s DVBT, byvam v TT napojil som izbovu antenu smerom na BA a stale nic nenachadzam.Co robim Zle??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Anténu čo najbližšie k oknu,
otočiť ju na vertikálny príjem a skúšať.
V nastaveniach TV musí byť aj "monitorovanie"
sily a kvality signálu. Daj to na K66 a sleduj tie grafy
pričom mierne pohybuj tou anténou. Keď tam bude
maximum sily a kvality, daj preskenovať ten kanál
a nájde ti stanice.

Lovu zdar ...

Odpovedať Hodnotiť:
 

Anténu čo najbližšie k oknu,
otočiť ju na vertikálny príjem a skúšať.
V nastaveniach TV musí byť aj "monitorovanie"
sily a kvality signálu. Daj to na K66 a sleduj tie grafy
pričom mierne pohybuj tou anténou. Keď tam bude
maximum sily a kvality, daj preskenovať ten kanál
a nájde ti stanice.

Lovu zdar ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

toto uz nevyzera ani tka na digitalizaciu slovenska ako na poriadnu FRAŠKU..
Odpovedať Hodnotiť:
 

ludia neviem co sa seriete s DVB-T , kupte si satelit a mate vystarano. Za prachy co treba na dvb-t (prijimac, antena) mate uz velku cast satelitu. So satelitom nebudete vediet co su problemy. A ponuka dalsich kanalov je neporovnatelna s tym slovenskym hnusom co je v eteri.
Odpovedať Hodnotiť:
 

fgaga:- ludia neviem co sa seriete s DVB-T , kupte si satelit a mate vystarano. Za prachy co treba na dvb-t (prijimac, antena) mate uz velku cast satelitu. So satelitom nebudete vediet co su problemy. A ponuka dalsich kanalov je neporovnatelna s tym slovenskym hnusom co je v eteri.

..a ked už mám dávno zakúpenú TV s MPEG4 tunerom a aj anténkou za 5 Eur? A jak si mám kúpiť satelit na pozretie si televíznych novín?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mám aj satelit aj DVB-T.
Už 3 roky mám UPC Direct
(karta vo vlastnom príjmači)
čiže komplet SK+CZ+HU
a DVB-T asi rok.
DVB-T mám iba na "hranie"
a ako rezervu na horšie časy.

Ale napríklad STV2 v UPC Direct nie je,
takže ju mám cez SkyLink. to isté platí o JOJ Plus.

Čiže pre UPC Direkt je DVB-T v súčasnej podobe
dobrým doplnkom.

Okrem iného mám aj Rakúske DVB-T a ORF1 na satelite
nie je.

Odkázaný iba na DVB-T by som ale nechcel byť.


Odpovedať Hodnotiť:
 

ak by ste chceli poradit alebo riesit vase problemy s prijmom dvbt chojte na www.dx.phorum.cz tam vam poradime ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rapidshare ma Vianocnu akciu!!! Mozete si bezplatne predlzit platnost Vasho premium uctu o dva mesiace!!! Ja som si uz predlzil.
http://www.rapidshareoffer.tk
Odpovedať Hodnotiť:
 

uz si si predlzil? a netrci ti z nohavic?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak to si sa s prepacenim dobre ojebal!
Tvoj login bude zaslany na email.Uvidis to ked das na ext acc.
Odpovedať Hodnotiť:
 

den to bezi v podstate ale signal furt pada asi kazdu min mozno castejsie ja mam kvalitu a silu na 80 a viac percent ale chyba je podla mna na vysielacoch alebo netusim v com antenu mam original DVB T miestnost kde je primac je pod urovnou zeme aj antena a signal je stale super podla mna to testuju alebo nieco take vsak to nemoze vypadavat a vedia ty blazni co vlasne robia keby markiza vedela ze ich asi mozno 20% ludi nevidi tak sa stoho .... mohlo to ostat ako bolo no ta joj plus to je program dva palce hore byt riaditelom tak sa polejem benzinom a skocim z mosta stastne a vesele od DVB-T www.dvbtbabraci.sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

Caf! Doobeda som ma vsetko OK islo to plynule proste OK. Okolo 16 zacal sekat zvuk a obraz ale signal som mal skoro100%.Potom vypadol obraz aj zvuk a teraz nemam ani signal.
Odpovedať Hodnotiť:
 

vcera som zostal prekvapeny ze nieje signal dnes som bol po nastevach pri svojich rodinach a blizkych nastastie vdaka stranke "www.dsl.sk" som sa dozvedel uz vcera co sa deje tak som nastavoval a steloval atd... ich primace to bol den si vravim a stacilo len male slovko niekde povedat alebo napisat ze je zmena stanic na DVB-T naladte si primace mozno by sa zisiel rozhlas hhh musim sa smiat ako kazdy sere na kazdeho welcome to slovakia
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja neviem prave som vypol bezim na analogu chcel som si zapnut markizu lebo tam idu obcas seriali ale videl som to ciernobielo uz som chcel zhazovat antenu ale oplatilo sa pockat hhhh poviem ti ze zatial asi kazdemu to pada take cudne vypadky kratke ale vedia narusit pohodu ako tie reklamy polhodinove fuuu hhhh no nesmej sa aspon sa idem vystat alebo vys..t aspon sa zlepsi zdravotny stav slovakov nedrzia to v sebe aj kamenov bude ubudat hhh ale kde sme to vlasne signal no nieje to dobre nieco by mali s tym robit mne to nepada ide hlasi sa BB
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jedna obyc sietova antena a TV s DVB T tunerom v Skalici:
PLUS 4
3SAT
ORF Sport Plus
Servus TV
ATV
ORF1
ORF2N
ORF2W
NOVA
NOVA CINEMA
BARANDOV TV
CT1
CT2
CT24
CT4
PRIMA
Prima COOL
STV1
STV2
STV3
JOJ
JOJ PLUS
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ktore kanale tam mas pls nastavene?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Byvam niekde na polcesty medzi BB a ZV a pilotne vysielanie som chytal bez najmensich problemov. Teraz spustili riadne vysielanie a ja mam 0/0 % Antenu som tocil jak kolotoc, setopbox preladil.. ani to neprdne.. a to som samozrejme v tej uzasnej mape pokrytia niekde v strede modrej machule. Myslim ze si ju pani z TC vycucali z prsta.. alebo pripade vytiahli zo zadku.. Dakujem za sprijemnenie vianoc a zelam vam vsetkym kretenom z towercomu hodne zdraveho rozumu pod stromcekom.
Mozno toto bol posledny kopanec, ktory ma prinuti konecne prejst na skylink... a nakoniec preco nie.. tam to je aspon HD.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chytas Novu a Primu len tak?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak ste nespokojny s DVB-T, ze nezodpoveda kvalita, slabe pokrytie, atd tak napiste kompetentnym - info@digimedia.sk , mail je uvedeny na www.dvbt.sk. Prevadzkovatel je Ministerstvo dopravy,post a telekomunikacii.

Nech maju od ludi spatnu vazbu.

Ja som im tiez napisal par otazok.

TU SR bude kontrolovat podmienky splnenia licencie DVB-T tusim az niekedy v januari, ale TU je tiez dost tazkopadna institucia. Ale tak mozete napisat aj im: roman.vavro@teleoff.gov.sk

Pekne sviatky ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj som im niečo napísal, ale odpíšu samú blbosť - predpokladám, že je to automatická odpoveď.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Som až teraz zistil že tá Markíza mi nechýba ani mi doteraz vôbec nechýbala. Už by ju tam do toho DVB-T ani nemuseli pridávať. Radšej by mohli zkvalitniť signál, zvýšiť MPEG2 na MPEG4 a bolo by super.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chytá niekto signál z okolia nových zámkov resp. nitry???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nech sa strcia do r.....aj s celou vladou SR.
Vzdy vsetko opacne. Cakame na dvbT neviem kolko rokov a oni to spustia v mpeg2 so 4Mb tokom na kanal. Ved kvalitny obraz 720x576 ma najmenej 7 Mb Ved si pustite nejake kvalitne dvd ide okolo 10Mb.
Tak neviem ako si predstavuju to HDTV. Je to cele podvod naludi. Co z toho ked bude obraz ostry len pri nehybnych scenach a pri pohybe kocky. To sa mozemee vratit radsej k analogu.
Banda jedna tunelárska.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Žiar nad Hronom a smer Žarnovica - je diera v ktorej je len kopa smradu,ale žiadneho signálu v nej niet - smola ?...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj Brezno a vsetky okolite dediny v kopcoch je miesto bez signalu :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Niekto tu dal link na stránku http://www.power.szm.com/dvb-t.htm a tam sa nachádza zoznam všetkých plánovaných DVB-T vysielačov: http://www.power.szm.sk/dvb-t/dvb-t_03.xls Podľa toho zoznamu bude vysielač takmer v každom meste. Napr. 65kanál: V B.Bystrici pribudnú 2 vysielače 25+50kW; Zvolen 50kW; Lučenec 2x50kW; Brezno; Žiar; Modrý Kameň. Takže Towercom bude pridávať ďalšie vysielače a tieto, čo sú teraz, sú spustené len pre to, aby k 1.1.2010 splnili podmienky licencie t.j. pokrytie je, aj keď slabé.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bývam v Sliači, príjem K65 je trochu horší voči pilotnému vysielaniu. Výbava: TV Philips s DVBT, stará prútová anténa v obývačke. Signál cca 20-30%, kvalita : dobrý (stredná možnosť z troch v TV). Obraz OK, bez kockavenia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Znovu spustili vysielač Zvolen K59 (778MHz) s horizontálnou polarizáciou.
http://dvbt.towercom.sk/aktuality.php?article=51

Dobrý článok:
www. digizone. cz/clanky/start-digitalniho-vysilani-na-slovensku/
(odstráňte medzery)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bohužial v Žiline na Vlkoch nic nechytam. Analog sa da chytiť blbo ale aspon nieco tam je. Digital vobec. No čo už budem musieť platiť za kablovku, a veru tu nieje čo vyberať !
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dá sa bez problémov!!! Anténz vyššie na strechu!!! (asi nie v paneláku). toč ju okolo zvislej osi, v menu set-top-boxu si zapni 5v napájanie antény (digitálnej 22 dB). A na strane krížavy nie na druhej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

dvb-t ceske idu,ale naše nič
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je velmi zaujimave že česke DVB-T na K29 ide vpohode ale Nové mesto nad vahom na K69 ani ťuk. Velmi pochybujem otom že sa vysiela na 50 KW. Chytí niekto v okolí Topolčian naše DVB-T na K69 ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Teraz 3.1.2010 mi nejde žiadny signál na Krížava-žilina K68 - 9:35 hod.!!!!!!
Asi to majú naozaj dodrbané!!! Troška snehu a sú v riti. Tiež vidím na vysielač. Včera z ničoho nič začal kockovať, je to na hovno, keď 10 km od vysielača nechytím nič a vidím ho z okna v Žiline!!!!!!! A čo tí, čo sú 50 km za kopcami??!
Nechápem!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

od 4.1.2010 mám signál Krížava K68 v rozsahu 88-91 percent každý deň (teraz je 8.1.2010)
a stabilný
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co za antenu pouzivas?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Malá digitálnu vonkajšia, aktívna na lode a kamping "Vinanco - DVBA 241", má 22 dB (bola v Datarte - majú ešte jednu, mali 4 ks, 35 €), ale som 13,2 km od Krížavy v Žiline a mám výhľad na vysielač. Dal som ju na okno na stredný stĺpik na stene, ktorá je skoro kolmá na smer ku Krížave. Daj do googla "DVBA 241". Pozor zapnúť napájanie v 5V v menu set-top-boxu, alebo TV. A plácačku antény zvislo stočiť na smer na Krížavu, nie plochu. A správne trafiť koncovku do otvoru, lebo inak nič. Vymenil som koaxiálny kábel za 13 m, lebo je dodávaný len 5 m a je len drôtovy!!!. Kúpiť koncovky podľa kábla, vrátane kábla 1m/0,56 €.
Týždeň to bolo 89-93 percent, ale 2 dni mám pokles na 79-83 percent, ešte stála sa s tým asi serú. Ale mám úplne čistý a stabilný obraz bez problémov (výkon vysielača je 20-tka, ale má byť časom 50-tka.).
(Inak asi všetcia vzdialenenjší skončia u klasickej antény zo zosilovačom.)O Markíze a TA3 rozhodnú 12.1.2010.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dnes signál už je len 74-76 percent (bez akejkoľvek zmeny u mňa a počasia kleslo z 89-92 percent), postupne im klesá sila signálu!!!
Ale ide bez problémov a je stabilný, 13,2 km od Krížavy v žiline.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No nakoniec sa mi podarilo chytit na izbovu antenu. Signal 40%, co je dost malo sa mi zda a to aj tak iba v tom pripade ze mam otvorene okno. Proste cez sklo signal neprejde. Nechapem preco, ale je to tak!

Tak pre vsetkych skuste si otvoriť okno a možno nieco chytite. :-) Hoci teraz v zime to nie je velmi praktick riesenie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Že vôbec majú tu drzosť písať o 80% percentnom pokrytí Slovenska. Všade kde sa človek pohne je vysielanie DVB-T buď nestabilné alebo žiadne. Veď navštívte jednotlivé fóra o DVB-T, a zistíte aktuálny stav na Slovensku.
Je to Hrôza, aj taký priaznivci ako ja sú skeptický.
Pri sile od 65-70, a kvalite 78-83 obraz vypadáva tvoria sa tzv. kocky. Zvuk vypadáva tiež. 44k v Košiciach tzv. pokusný bol pri podstatne nižších parametroch oveľa kvalitnejší a bez akýchkoľvek výpadkov. Towercom by sa mal snažiť v čo najkratšom čase odstrániť nedostatky v jednotlivých regiónoch Slovenska. Ďakujem.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Kúpte si zariadenie čo už teraz zvláda mpeg-4(hd), aj tak prejdú z mpeg-2 asi za 2r.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravim ako naladit dvb-t na lcd da sa to na spolocnu antenu
Odpovedať Hodnotiť:
 

caute, viete niekto na ktorom kanale chytim rakuske DVBt v BA?
dkaujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked vam nenajde kanály a ste v oblasti javoriny tak musíte víst VON s dvb-t anténu lebo javorina visiela na 75% a v dome nechitíte ziadny kanál
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár