|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sest0
Od: aleluja
|
Pridané:
9.1.2010 1:20
Nocne spravy :)
Super, nieco pre ludi co su to 24/7 :D
Ale inac, tak im treba, som zvedavy co z toho bude..
|
|
Re: sest0
Od: nocny_clovek
|
Pridané:
9.1.2010 1:25
Co by z toho bolo, pojde to do stratena. Je problem mu dokazat, ze lubovolna z tych veci je trestny cin.
|
|
Re: sest0
Od reg.: Alino
|
Pridané:
9.1.2010 2:06
ak by isli na sud a vyhrali by majitelia tych zaskodnickych stranok, tak to by bol vrchol justicnej demencie. Keby sa nejednalo o jasny pokus o podvod tak by majitelia stranok znemoznili pristup k ich obsahu, umozneny by bol AZ po zaplateni. Taketo automaticke odkliknutie suhlasu s registracnymi podmienkami kde sa pise ze mesacne treba platit 60€ je fakt hlupost. To im nemoze prejst, hoci necudoval by som sa az tak v tejto divnej bananovej republike...
|
|
Re: sest0
Od: 20781
|
Pridané:
9.1.2010 5:40
V Slovakistane je mozne aj to ze im nielenze daju zaplatit 60€ ale aj ze ich za to zacnu trestne stihat.. Nelogicke ale u nas dost mozne.
|
|
Re: sest0
Od: rms_
|
Pridané:
9.1.2010 12:37
nechcel by som byt hore v 05:40:15
|
|
Re: sest0
Od: 20781
|
Pridané:
9.1.2010 15:33
Asi som vypil prilis vela redbullu a prilis malo vodky :D
|
|
Re: sest0
Od: waveee
|
Pridané:
9.1.2010 16:28
sam som napisal do diskusie k tejto teme že slovensko je take zvratene že nikoho ani len nenapadne žalovať ich.. mylil som sa. teraz však píšem že slovensko je také zvrátené že hromadná žaloba môže neuspieť =) z kaluže do blata
|
|
Re: sest0
Od: AstaKiller
|
Pridané:
10.1.2010 10:48
Co to trepes? Nikto nikoho nezaloval. Nemyl si trestne oznamenie s navrhom na zacatie konania.
|
|
Re: sest0
Od: Tralallator
|
Pridané:
9.1.2010 18:13
Redbull nepijeme vyplavuje creatin :D
|
|
Re: sest0
Od: marek1234
|
Pridané:
9.1.2010 8:06
Najlepsie na to je, ze tie ich stranky aj nadalej funguju, ze maju tolko drzosti tie stranky este prezentovat!
Dokonca cez e-target inzeruju. Bud su tak sebaisti, inteligentni alebo totalni blazni. Pri e-targete im vzdy kliknem z roznych IPciek a okienka pekne pozatvaram :-) nech chlapci coto poplatia :-)
|
|
Re: sest0
Od: Yanui
|
Pridané:
9.1.2010 14:08
Toto je najväcsia blbost, ktoru som tu v poslednej dobe cital. Uzivatel JE ZODPOVEDNY za to, co robi. Aj za to, na co klika. Aj za to, ze si necita podmienky pouzivania, licencie, terms a podobne.
Osobne sa mi nepaci zlodejsky obchodny model, ktory prevadzkovatel stranok pouzil. Nesuhlasim s nim. Prevadzkovatel patri medzi internetovu spodinu (podobne ako prevadzkovatelia MFA stranok, spekulanti s domenami a spameri).
Ale v pripade tohto trestneho stihania drzim palce, aby nevyhrali IDIOTI, ktori nepouzivaju svoju hlavu na rozmyslanie. Dokonca vsetkym tym idiotom prajem, aby boli donuteni zaplatit - az potom sa naucia na sieti zodpovedne spravat.
|
|
Re: sest0
Od: beli
|
Pridané:
9.1.2010 14:23
Ide tu aj o to, ze poskytovali FREE software za poplatok, co licencia tohto softwaru zakazuje...
|
|
Re: sest0
Od: miro j.
|
Pridané:
10.1.2010 3:59
no pokial ja viem tak na stranke su len odkazy na ten software...takze o com tu teraz tocis ? nepredavali soft iba "smerovu tabulu" k tomu softu takze neporusili ani ziadnu licenciu k tomu free softu ;) a ja osobne suhlasim s tym ze si mali dat pozor na co klikaju...pri registracii to mali malymi pismenkami dolu napisane ze budu platit... ;)
|
|
Re: sest0
Od: marta044
|
Pridané:
10.1.2010 13:47
vtedy pri registracii nebolo dole napisane nic :)))
|
|
Re: sest0
Od: neonko
|
Pridané:
11.1.2010 10:36
to im ale nikto nedokaze. to by museli mat od notara overene, ze vtedy v tom case ta stranka vyzerala takto. mam s tym osobnu skusenost!
|
|
Re: sest0
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
12.1.2010 10:00
Rovnako vsak nemozu dokazat registrovanym pouzivatelom, ze tie podmienky v case registracie hovorili nieco o plateni. A ked bude par stoviek ludi svedcit, ze to v podmienkach nebolo, tak to pred sudom zavazi.
|
|
Re: sest0
Od: neonko
|
Pridané:
12.1.2010 12:31
zavazi, ale iba v tom pripade ze proti strana nema od notara potvrdene ze to tam vtedy bolo. potom mozu svedcit aj vsetci registrovani...
|
|
Re: sest0
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.1.2010 14:28
obsah, ktory nieje pristupny cez login/pass je zadarmo. Ak ponukas plateny obsah, ten je cez login/pass. Musis jednoznacne uviest, ze ziskanie login/pass je SPOPLATNENY. Potom to je ok, a nech zaplatia 60€. Ak ich nalakas na vyhru ishitu a vymamis od nich meno/adresu stym, ze nedostatocne upozornis na spoplatnenie, je to podvod => nemusia nic platit.
|
|
Re: sest0
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.1.2010 14:32
objednaval som napr. nedelu domenu+hosting pre klienta. Kedze som to objednaval z mojho pc, maju moju, nie klientovu IP. 1) login/pass mu nedaju kym nezaplati fakturu. 2) ak by mu aj dali, ma expiraciu - napr tak to robi aj eset, nezaplatis v 14 dnovej splatnosti, expiruje ti konto. Hotovo. Na ziadny sud ta nedaju, ziadne $$$ nebudu vymahat. Nezaplatil si, neposkytneme ti sluzbu caves. Henti zlodeji chcu zarabat na ludskej blbosti. Lebo ANO, ludia su blbi. Zato sa ale vymysleli zakony, aby tychto ludi chranili aj pred vlastnou blbostou.
|
|
Re: sest0
Od: neonko
|
Pridané:
11.1.2010 10:38
nie je taky zakon, ktory chrani tych, ktorym sa nechce citat!
|
|
Re: sest0
Od: eternal_noob
|
Pridané:
9.1.2010 18:30
ty si citas vsetky TOS, a podobne zbytocne wall of text ? o tom dost pochybujem. naviac, tieto veci nikdy nemozu ist proti zakonu. oni si tam mozu dat ze po kliknuti mas platit, mozu ti poslat aj fakturu, ale nemaju ziadne paky na vymahanie. jednoducho nezaplatim a koniec, hlupi su ti, ktori im zaplatili. lebo presne z takich ludi tieto firmy ziju... taku fakturu ti mozem poslat aj ja.
|
|
Re: sest0
Od: svegos
|
Pridané:
9.1.2010 22:09
Ty si ale charakter! Keď padneš do zamaskovanej jamy na diaľnici a zlámeš si väzy, je to tvoja blbosť, že sa nedívaš? Dementnejší príspevok som už dávno nečítal!!!
|
|
Re: sest0
Od: AstaKiller
|
Pridané:
10.1.2010 10:51
Porovnavas neporovnatelne.
|
|
Re: sest0
Od: szaga2
|
Pridané:
11.1.2010 17:07
Ach ubohe Slovensko a ludee na Facebooku. Podla mna internet este stale nepatri aspon 40% slovakom do ruky!!
|
|
lalalalaaaaaaaaaaa
Od: zolike
|
Pridané:
9.1.2010 1:29
v tejto krajine je vsetko mozne nakonec z toho nic nebude a niekto sa zase pekne nabali....
|
|
zakon a poriadok
Od: guru
|
Pridané:
9.1.2010 2:26
aspon si ludia uvedomia ze pojem "Suhlasim s obchodnymi podmienkami" nie je na okrasu...
ked podpisete zmluvu v orange kde je napisane ze za odstupenie od zmluvy je pokuta a pritom to nikto necita, tiez sa mozete stazovat na lamparni...
|
|
Re: zakon a poriadok
Od reg.: Alino
|
Pridané:
9.1.2010 2:46
lenze "podpisat" zmluvu je dost velky rozdiel ako zaskrtnut virtualne policko weboveho formulara, ktore moze na teba naraficit napr. sused ktoreho si nechtiac vytopil.
Kludne moze vyplnit tvoje udaje, ako sa volas, kde byvas a tebe dojde faktura...
|
|
Re: zakon a poriadok
Od: xcxxxxxxx
|
Pridané:
9.1.2010 2:54
Podla IP adresy vie sud zistit ci to bol sused alebo ty.
|
|
Re: zakon a poriadok
Od reg.: Alino
|
Pridané:
9.1.2010 3:16
to sa da lahko obist, bud pouzije proxy alebo pouzije tvoj pocitac ked ho pozves na veceru :D
|
|
Re: zakon a poriadok
Od reg.: Milos K.
|
Pridané:
9.1.2010 3:48
Nezabudajme napr na zdielanie pripojenia napr cez wifi.
|
|
Re: zakon a poriadok
Od: Octopus
|
Pridané:
9.1.2010 3:54
Odkedy je IP adresa fakturačny udaj? Ak sa ta spoločnost spolieha že na zaklde zistenia IP adresu a sudu bude predavať svoje služby tak ide o jasny podvod.
Už e-mail ako identifikator je pochybny lebo možeš vždy udať cudzi e-mail, prave preto je potrebne vždy robiť potvrdenie na zaklade doruceneho e-mailu, toto by malo byť aj v zakone obchod je neplatny ak ho nepotvrdíš cez link čo ti poslu na mail. Pripadne je ešte korektne odsuhlasenie faktury na stranke , tak ako to je v sucastnosti na internetovych obchodoch. Objednas si sluzbu zaradiš do košika , druhym kliknutim skontrolujes a tretim až potvrdiš.
Tu to bolo hned na jeden klik, jednoducho suhlasis a hotovo, bez kontroly a bez oznamenia a vyhodenia sumy. Prevadzkovatelia pojdu do basy za to, preratali sa.
|
|
Re: zakon a poriadok
Od: djhfjkdhf
|
Pridané:
9.1.2010 9:12
octopus octopus...vidim ze aspon jeden clovek so zdravym rozumom sa tu najde.... och, ake to stastie
|
|
Re: zakon a poriadok
Od: AstaKiller
|
Pridané:
10.1.2010 10:54
e-mail v ziadnom pripade nie je pochybny udaj..leda tak pore hlupakov... pretoze cez e-mail musis tu registraciu aj potvrdit, takze je jasne, ze ak je registracia aj potvrdena, tak je pravoplatna.
|
|
Re: zakon a poriadok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.1.2010 22:33
takze objednavka 6 kamionov flias cerveneho kus 600€ objednanych z astakiller@freemail.ug (dopln si lubovolnu krajinu) aj so spatnym potvrdenim na tvoju adresu je OK a musis zaplatit? Ved si si to objednal, email s tvojim menom to dokazuje!
|
|
zákon a poriadok... a kapitalistický bordel
Od: MuadDib
|
Pridané:
11.1.2010 21:53
Hahaha, no ešte by ma zaujímalo, načo by to ten súd zisťoval...
Prepáč, ale zistiť si to musíš ty sám; súd bude iba POSUDZOVAŤ predložené dôkazy.
Ja si môžem aj nemusím naklikať hocičo a koľko len chcem; ale žiadnu zmluvu som nepodpisoval a ani ku žiadnej som nepripájal svoj elektronický podpis.
Takže S NAJVÄČŠOU PRAVDEPODOBNOSŤOU by takéto podanie súd odmietol už pri návrhu.
|
|
Re: zákon a poriadok... a kapitalistický bordel
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
12.1.2010 10:03
Súd môže získavať dôkazy aj samostatne, druhá vec je, že v praxi to až také časté vraj nie je.
|
|
Re: zakon a poriadok
Od: FilipSK
|
Pridané:
9.1.2010 11:47
Uz viacero sudnych sporov v amerike a kupodivu aj v EU dokazalo ze to JE to iste. EULA je zmluva ako kazda ina, pokial zakon krajiny kde ju odkliknes v nej vyslovene nieco nezakazuje tak plati.
Prevadzkovatelia tych portalov mozno zarabaju "necestne" ale to to chyba ludi co sa tam zahlasili bez toho aby to citali. Iphone zadarmo by chcel kazdy ale dodrziavat podmienky vstupu do tej sutaze uz asi nie XD
|
|
Re: zakon a poriadok
Od: aleluja
|
Pridané:
9.1.2010 14:54
blbost, ak by gmail napisal ze po 2 rokoch pouzivania platis 2 miliony doalrov, tak co ? ruku na srdce, cital si ich EULA a terms odslova do slova? Vsimol si si tam ze "vyhradzujeme si pravo pozmenit terms, bez toho aby sme to dali na vedomie uzivatela" , tak netrep do vetra.
|
|
magori
Od: 12345654321
|
Pridané:
9.1.2010 10:13
podla danej firmy mi staci z orsr.sk zistit si ich fakturacne udaje, na lokale spustit oscommerce web obchod, naklikat za nich zopar objendavok za par miliard EUR a poslat im faktury na zaplatenie ?
|
|
Re: magori
Od: jo2X
|
Pridané:
9.1.2010 10:34
Vo Ficove je všetko možné
|
|
Re: magori
Od: magori
|
Pridané:
9.1.2010 16:11
si vážne postihnutý magor
|
|
Re: magori
Od: jaaaaaaaaaaajj
|
Pridané:
9.1.2010 11:07
Asi by to mal práve niekto spraviť !!!
|
|
Re: magori
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.1.2010 11:41
musel by si to naklikat z ich IPcky. Resp. ten u koho si to naklikal by musel dokazat, ze to bolo z ich IPcky. Nemal by to byt problem sfalsovat, takze jedina spolahliva metoda spristupnovania spoplatneneho obsaju je PO ZAPLATENI. Pripadne s platnou obojstranne podpisanou zmluvou. Nemaju ani jedno, nevysudia ani mackin prd.
|
|
Re: magori
Od: lobo
|
Pridané:
9.1.2010 15:12
co tu furt motate o IPcke, zmluva sa uzatvara s konkretnou osobou a nie IPckou, to by museli dokazat ze si zmlvu uzavrel prave ty ako osoba a nie tvoje neplnolete dieta
|
|
Re: magori
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.1.2010 15:31
IP je jediny identifikator ktory o tebe (komu nafakturovali) maju. Ten ale nieje relevantny, o tom pisem. Relevantny je podpis na papieri, alebo elektronicky podpis. Nemaju nic, na zaklade coho by ta (komu nafakturovali) mohli donutit zaplatit. Preto si mali nechat zaplatit dopredu a obsah spristupnit az nasledne. To je bezna prax. Ak to robili inak je to na ich riziko, pripadne s umyslom podvadzat.
|
|
Re: magori
Od: eternal_noob
|
Pridané:
9.1.2010 18:39
ip nie je ziadny moj identifikator... za "mojou" ip (ktoru ani nevlastnim, vlastni ju provider) moze byt ktokolvek...
|
|
Re: magori
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.1.2010 2:03
preto nieje relevantna, ale je jedina, ktoru maju. S istotou mozu povedat len, ze vtedy a vtedy o tolkej a tolkej sa knam pripojil 215.153.15.154 Nic ine.
|
|
Re: magori
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
12.1.2010 10:07
A ešte aj to by mali vedieť dokázať, čiže mať to potvrdené notárom v čase príchodu paketov, pretože ináč by sa aj ich zoznam s IP adresami dal spochybniť (mohli si ho napr. vymyslieť).
|
|
Soc. inzinierstvo
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
9.1.2010 11:36
Iniciatorov "projektu" uz aj tak nechytia, par ludi zo strachu zaplatilo a o to islo, cize akcia uspesna.
|
|
Re: Soc. inzinierstvo
Od: anoanoano
|
Pridané:
9.1.2010 14:18
no konecne to niekto pochopil a hadam to je jasne kazdemu - vobec nejde oto kto vyhra ci prehra niaky sud ci hadku, jednoducho zakony a rozne podmienky su derave, dopadne to tak, ze sa predajca akoby ospravedlni, ti co sa stazuju budu oslobodeny od platenia a finish. IBAZE DESIATKY LUDI UZ TYCH 60euro ZAPLATILI, cize firma zarobila, trosku sa to poprietrasalo a hotovo. Misia splnena.
Uvedomte si, ze to ide o mladych chalanov z niakej horskej dedinky, co jednoducho spravia lacny web, na idiotoch zarobia okolo 500-1000euro a su spokojny. Najblizsie vymyslia nieco ine... proste spekulanti. Ale necakajte, ze tu budu padat niake pokuty ci rozsudky. Ovce ostanu cele ale aj vlk syty
|
|
Re: Soc. inzinierstvo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.1.2010 14:39
sud bude, sud moze a pravdepodobne aj nariadi vratenie penazi.
|
|
Re: Soc. inzinierstvo
Od: Ondrej111
|
Pridané:
12.1.2010 14:37
Kto zaplatil tie 60 eura uz ich neuvidi. Tak neplatte im nic...
|
|
Re: Soc. inzinierstvo
Od: AstaKiller
|
Pridané:
10.1.2010 11:00
A Ty si z akych valalov preboha? Pises ako debil. Za prve, EURO sa sklonuje, tak ked uz tak, 60 EUR a anie 60 EURO. Aj po starom si nepovedal 60 koruna,ale 60 korun. A za druhe, nepise sa niaky(lebo to skor vyznie ako nijaky/ziadny/, ale nejaky. Boha, pravopis ako 3/4 pubertakov v tejti dobe.
|
|
Re: Soc. inzinierstvo
Od: lolok
|
Pridané:
10.1.2010 14:00
je X ludi, co im jednoducho dosla faktura, tak kukali nato, zaplatili a neriesia. Mozno ani nevedia, ze sa tu otom pise. Takze tym uz nikto ziadne peniaze nevrati, ani sud to riesit nebude. Cize zarobene ti figliari maju a hotovo. Ostatne su uz len keci...
A prosimta, zas tu nezavadzaj temu na pravopis, ok mam tam niake medzeri, som studovany v inom smere a obcas sa mi utne. Sorry. Ale smutne je to, ze ja tu pisem argumenty a niekto tu komentuje gramatiku - uz vidim, ako by sa v nejakej diskusii, kdekolvek zoci voci alebo v TV, niekto povedal X argumentov, a oponent zacne hovorit, ze pardon ale povedali ste to nespisovne.... omg ide o obsah, momentalne ne formu
|
|
po vajciach
Od: kipikasa
|
Pridané:
9.1.2010 14:43
ja by som navrhoval, aby od kazdeho koho nachytali, dostali s bejzbolkou po vajciach polozenych pekne na stole...
|
|
Re: po vajciach
Od: vrátiť
|
Pridané:
9.1.2010 16:16
to by bolo asi najspravodlivejšie, + vrátiť bubáky
|
|
Re: po vajciach
Od: eternal_noob
|
Pridané:
9.1.2010 18:44
a co ked je za tym zena ? :)
|
|
Re: po vajciach
Od: omg111
|
Pridané:
9.1.2010 18:48
zavesit za gule do prievanu
|
|
Re: po vajciach
Od: najsss
|
Pridané:
10.1.2010 14:02
najs ! sto bodov :D
|
|
hmm co tak...
Od: jegi545
|
Pridané:
10.1.2010 12:04
Treba napisat par emailov firmam vlastniacim ten freeware na ktory je tam odkaz a opytat sa ich preco maju platit za ich freeware a urcite sa najde niaka z firiem ktora bude zalovat prevadzkovatelov tej stranky.
Vsak za napisanie par emailov clovek nic neda.
|
|
Banda jedna
Od reg.: Funkyman
|
Pridané:
10.1.2010 13:45
Na tie zlodejske stranky by sa mali pozriet hackeri pekne z blizka :)
|
|
Dievčence
Od: Pharrell Williams
|
Pridané:
10.1.2010 21:23
sry za ten caps ale ZA TOTO BY MALI DOSTAŤ TREST SMRTI!!!
|
|
Bolo zacate trestne stihanie?
Od: johny1975
|
Pridané:
11.1.2010 13:54
mna by len zaujimalo, ci to pan antonak aj podlozi ze bolo zacate, lebo cely tento clanok sa opiera len o jeho slova. dufam ze tomu v skutocnosti tak aj je!! alebo by to chcelo mozno nejake oficialne stanovisko...
|
|
prevadzkovatel
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
11.1.2010 15:45
Teraz je vo VOP ako prevadzkovatel vedena nejaka pofiderna firma Pro Content s.r.o. so sidlom v BB. Nie je ku nej vedene ani ICO, ani cislo zlozky na okresnom sude kde bola zaregistrovana, prosite nic. Iba akysi nazov a korenspondencna adresa. Kto je z BB, nech sa tam ide pozriet, ci tam nieco/niekoho najde.
Este pred par tyzdnami tam nebolo vypisane ani to, bolo tam iba ze prevadzkovatel:(nic), so sidlom:(nic), zapisany na okresnom sude Nitra dna:(nic), pod cislom zlozky:(nic).
Jedine co tam je korektne, su paragrafy s ktorymi sa ohanaju.
|
|
Re: prevadzkovatel
Od: alefovsky
|
Pridané:
12.1.2010 23:39
ta firma na adrese namestie SNP 3 nema sidlo a postu jej prebera nejaka ina firma, chodievam tadial denne do prace.
|
|
titulok
Od: seven755
|
Pridané:
12.1.2010 23:24
Je to šikovný podvodík dajakého mladšieho, silne motivovaného právníka s oblubou v IT. od začiatku vedel že to môže skončiť jedine žalobou alebo dačím podobným.
|
|
nove cisla?
Od: johny1975
|
Pridané:
13.1.2010 12:04
stale funguju, dokonca maju nove cisla...nerozumiem tomu. telefony dokonca aj zvonia. je nieco nove ohladom trestneho stihania?
|
|
nove cisla?
Od: johny1975
|
Pridané:
13.1.2010 12:05
http://basne-portal.sk/impressum.html
|
|
reakcia
Od: Milanik
|
Pridané:
14.1.2010 9:16
zdravim ja mam internet len v mobile a oni od domna pytaju 60eur to je vrchol zaco zato ze moj 11 rocny syn vyplnil nejake udaje odpisali mi ze ja zodpovedam za syna ked ze nie je plnolety to beriem ale mozno vtedy keby vykradol obchod alebo niekomu ublizil tak ano ale nie zato ze vyplnil udaje na smiesnej stranke. Mozu cakat to skor mne zacnu rast nove zuby ktore mi vytrhli.
|
|
blbé je
Od: hostovo meno
|
Pridané:
14.1.2010 17:32
že se kdokoli z těch vychcánků z Pro/Web Content může bez problémů přidat do té facebookové komunity a sledovat co se děje na druhé straně barikády :-(
|
|
60 euro
Od: cezuar
|
Pridané:
21.1.2010 19:48
stale mi nedaju pokoj neviem čo s tým ale treba na nich pritlačit ja viem len čítat internet vobec neviem či som tam na tej stránke bol lezu mi už na nervy cezar
|
|
stránka na FB
Od: tukyx1
|
Pridané:
24.1.2010 12:58
ľudia počujte, chcel osm sa pridať na faceooku k tomu návrhu na podanie hromadného trestneho oznámenia aby som tam bol aj ja lebo mi už lezú na nervy čo mi posielajú faktúry a nejak mi tá stránka vôbec nechcé ísť...píše že stránka nedostupná neviete niečo o tom?
|
|
Podpora
Od: pozorovateľ
|
Pridané:
28.1.2010 19:14
Vážení priatelia. Nedajte sa a nech už konečne niekto klepne tým bastardom po prstoch.Pán Antoňák, nie som do tejto aféry zapletený ale ju sledujem a prajem Vám, ako aj všetkým oklamaným úspech.
|
|
faktura 60euro
Od: peter c.
|
Pridané:
29.11.2010 19:13
ludia viete mi poradit co mam robyt ked mi tiez prisla faktura 60eciek zaplatit zo stahuj cz???
|