neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Windows 8 je naplánovaný zrejme na júl 2011

DSL.sk, 28.1.2010


Spoločnosť Microsoft má zrejme naplánovaný termín vydania novej verzie desktopového operačného systému Windows, Windows 8, na júl 2011.

Vyplýva to z dokumentu obsahujúceho graf plánovaných období jednotlivých typov podpory pre jednotlivé verzie Windows, Windows Server a Office, ktorý v decembri zverejnil Chris Green. Green tento mesiac z Microsoftu podľa oznámenia na svojom blogu odišiel.

Z príspevku na blogu, v ktorom Green dokument zverejnil, je v súčasnosti už dokument odstránený, jeho kópiu je možné ale stiahnuť napríklad z Neowin.net.

Podľa dokumentu je obdobie podpory Windows 8 naplánované od 1. júla 2011 do 1. júla 2016.

Office 2010 by mal byť podľa dokumentu vydaný 1. júna 2010 a obdobie podpory u Office 2012 má začať 2. júla 2012.

Obdobie podpory u Windows Server 2012 má začať 2. júla 2012.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii
Helikoptéra na Marse bude zbierať dáta aj po strate komunikácie so Zemou
Vývoj pôsobivého dvojnohého robota prekvapivo končí
Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami


Diskusia:
                               
 

A ako sa vsetci smiali zo socialistickeho planovania - patrocnice ... no to ked potom chcu dodrzat plan tak musia fusovat vyrobky aby to stihali, to plati aj o windows ... vydavat by mali ked je to funkce a nie podla planu ....
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

MS uz tu chybu raz spravil, vola sa to Vista, chceli vydat Windows, ktory by bol perfektny, ale na to treba stale pridavat nove veci, opravovat, optimalizovat, atd a to nie je mozne. Predstav si, ze by niekto chcel vydat DX1 hru, vyjde DX2, prerobia ju na DX2, vyjde DX3, atd, ta hra potom nikdy nevyjde. ;)
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

nezda sa mi zeby novy OS vyuzil potencial pocitaca (co pre grafiky a novy dx plati, pre windows plati mozno prave xp paradox)

napr usb3 podpora bude v win7sp1, na x86-64 potrebujes uplne iny OS (mali to spravit ako macos, kde kernel vie spustat 32 aj 64 bit app)

nemam nic proti napr. service packom - nech ich je aj 10, ale MS ide viac o novy predaj ako rozumny vyvoj
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Oni maju inak rieseny Kernel, na nom bezia aj apps a to je ten problem, ze 64 bit app na 32bit OS nie je mozne. Aj Linux to ma nejak takto riesene ale Mac OS X je postaveny na Unixe a ten ma odlisnu architkturu. Nejdem sa hadat, ze ktora je lepsia lebo pochybujem, ze sa to da nejak objektivne ohodnotit na zaklade jedinej vlastnosti.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

ja si pamätám ako dsl.sk vydávalo jeden članok za druhým o tom ako bude windows vista posledný plnohodnotný windows a že ďalej už budú inovovať najmä prostredníctvom updatovania =)
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Však a čo robia?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

No povedat, ze Vista je to posledne je hlupost. To fakt niekto vravel?

Faktom ale je, ze Windows 7 nie je zdaleka tak prepracovany OS ako bola Vista oproti XP. Windows 7 je sice prepracovana a vylepsena Vista, ale zmien je ovela menej ako medzi XP a Vistou.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Pretoze 7 je vlastne len dokoncena Vista. Keby nebolo tolko kritik na Vistu tak 7 by bol mozno este len v Alpha verzii.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Duke Nukem Forever.... RIP
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

Takto vychádzal Duke Nukem ... až ho nakoniec zrušili :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Lepsie je vydavanie podla datumu, nie podla funcnosti. Lahsie sa urcuje deadline. Problemy potom riesia patche a service packy.
Problem je len, ked sa vyda nieco co do SP1 nie je pouzitelne.

A terminy sa daju posuvat, stavim sa o 3 piva, ze jul 2011 nestihnu :-)
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

ja vsádzam 4
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

ja vsadzam 5..
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ach vy druzstevnici.

vsadzaju sa zemaky.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Krumple sa vysadzaju, nie vsadzaju, ty rolnik! :)
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

v eu je to farmar :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak maju podobnu politiku ako Mozilla tak cakaj rok 2015...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Cize ak tu bude do roka, dvoch, tak asi ziadne prevratne zmeny necakajme. Asi taky W7SP2, resp. VistaSP4 ...
Ci uz sa mylim, alebo nie (above) ja som pre seba a svojich klientov nasiel vhodnejsiu "alternativu".

Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

hej, pokladne z tesca
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

W8 je "major version", cize bude to Windows 7.0 (cize za Windows 7 bude nasledovat Windows 7.0 :-D ). Takze mali by sa cakat vacsie zmeny.
Major verzie boli napr. Windows 95, Windows 2000 a Windows Vista.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Windows 4.0 - Windows 95
Windows 5.0 - Windows 2000 (XP je 5.1)
Windows 6.0 - Windows Vista
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

... mimochodom, podla kvality a rozsirenosti vyssie spomenutych Windows sa da predpokladat aky bude Windows 8 :-)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

2K bol dobry windows. Do prichodu XP sp2 nebol jediny dovod na xp prechadzat, a ked si mal firemny pc s legalnou 2000kou, moc tak ani potom.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

2K sa od XP lisil len tym, ze tam nesli dobre hry => xp je 2k s lepsou podporou hier.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

čosííí.
Pamatam ako na 2000ku kazdy pistoval lebo vtedy na nej nebehali hry uplne najlepsie(oproti win98). Ale tiez si pamatam ze ked bolo von XPcko tak som si na moju pomalu mašinu dal radšej 2000ku lebo hry na nej bezali rychlejsie ako na XP
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No, sak presne to pise, ze XP je plus-minus W2k, len tam idu lepsie hry :-)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

XP oproti W2k podporovalo temy, ma zabudovany firewall, vytvara si body obnovenia ... a dalsie veci na ktore si nespominam ... mozno este rezimy kompatibility, ale nie som si isty, co tu nemal uz windows 2000 :-)
Vsetko co som spomenul sa ako vyhoda da velmi lahko spochybnit, tak nechcem tvrdit, ze islo o revolucnu zmenu, ale az na rychlost je XP lepsi OS (hlavne po SP2, ale to si pisal). Lepsi hlavne preto, ze W2k nebol tolko "na ociach", takze az na SP, ktore skoncili tusim na SP4 + RollUp 1 a nepriniesli nejake zasadnejsie zmeny na rozdiel od SP pre XP, sa prakticky dalej nevyvijal. MS backportoval velmi malo veci s5 na w2k. Myslim, ze W2k mal zmysel max. po vydanie SP1 pre XP.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A hlavne že Windows 2000 bol stavaný najmä pre serverové použitie. Tak isto mnohí z vás nemajú praktické skúsenosti s OS Windows 2008, ktorý je vymakanejší ako Vista a stabilnejší.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kvoli W2k som napisal aj rozsirenosti. XP vyslo cca rok po w2k, cize nestihol sa rozsirit.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

w2k bol miereny do firiem. do domacnosti bol miereny millenium ed. Ale ten bol prijaty ako vista, tak museli spravit xp.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tie systemy boli prijate tak, ako si zasluzili, resp. tak, ako boli spravene.
Doteraz si pamatam, ako som nainstaloval ME a po troch dnoch nahadzoval naspat W98, ME bola katastrofa (myslim, ze podstatne vacsia nez Vista).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vazne? Aj pre tvojich klientov?
Ok. Idem otvarat prevadzku. Chcem si viest uctovnictvo a mat sklad a prepojenu pokladnu.
Aky soft mi na tvojom Linuxe alebo OS X alebo hocicom inom ako Windows vies ponuknut?
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

vies mily uctovnik, nie kazdy robi s pica uctovnickymi softwermi ako ty. ja pouzivam linux uz vyse roka na web developing, spravovanie serverov a vyvoj intranet aplikacii, cms systemov a sprava databaz, a lepsi system si ani predstavit neviem ako linux, a to som dlhe roky makal na vidlach, kvoli firmam, pre ktore som robil, ale k linuxu sa widli ani z dialky nedaju porovnat a to este nepisem o server platforme.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

je niečo, čo sa Vám vôbec páči? Windows=shit, Linux=blbosť, Mac=predražená blbosť
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

na zaklade coho tak sudis?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Každej jednej diskusie pod článkom o OS.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

PDAčko s wifi :)
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

A s wifi tlaciarnou a velkym kanclom aby som mohol z mojho PDA tlacit cez wifi :)
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

A potom uz len z "lejzrovky" zobrat hotovy papier!
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Mne vyhovuje kalkulacka, ktora vie ze pri spocitavani ma nasobenie prednost. :)
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

ty si ozaj dement, nic ine sa neda napisat. bojim sa hadat kolko mas rokov, ale ak nad 25 mal by si navstivit psychologa.
Odpovedať Známka: -8.8 Hodnotiť:
 

Povedz, ty si odišiel od psychiatra, alebo on od teba?
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

omg si snad robia prdel ? to ako kazde 2 roky novy windows ?? sku.vena konzumna spolocnost
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

keď to tak môže byť pri HW že ti po konci záruky po dvoch rokoch odíde aby si si kúpil nový, tak prečo nie aj so SW? :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Čo sa vzrušuješ? Ubuntu vychádza dva razy do roka.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

lenze to je trocha ina kava. mas to zadara a majkroshit generuje systemy len aby zarobili, nejedna sa im o kvalitu, ci urobit dobry system, ide len o to, aby vygenerovali novy system ku ktoremu vedia predat kopec licencii, aby sa darmozraci nahrabali a nakupili si nove auticka. :))
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

ked bill hovoril že 8kb pamäte musi stačiť každému

potom tu bolo že vista je posledny os - potom už budu len upgrady (od začiatku jasne, že blbosť)

ako podporujem častú aktualizáciu, pridávanie nových funkcii a tak dalej, ale nie za tu cenu, nech si ms zobere kus priklad z mac os, kde upgrade stoji necelých 30usd a nie že sa upgrade bliži k cene full
ok raz za čas pri skoku ako bol xp->vista/seven

Odpovedať Známka: -3.7 Hodnotiť:
 

urban myth je ze 640KB musi stacit kazdemu a predstav si, ani to nepovedal.. dalej som tvoj prispevok ani necital.

Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Urban legend ked tak ... A kde si prisiel na to, ze to nepovedal? :o
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ano, suhlasim s Moonchild-om. Nikde nie je zdokumentovane, ze to povedal, ale takisto nikde nie je napisane, ze to nepovedal.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

V tých dobách sa o RAMke, hoc len v KB hovorilo dosť často a všeličo. Napr. aj to, že na Windows 1.01 vám tých 640KB naozaj bude stačiť...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Upgrade stoji sice 30usd ale na windowse si aspon nemusim platit sa sp
Odpovedať Hodnotiť:
 

MS potrebuje iba tocit prachy nic viac aj ked upgrade zo 7 na 8 bude stat len 1$ aj tak sa im ta hra na nove verzie vyplati...
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Neviem nakolko bude mozny upgrade, kedze win8 bude mat v7 jadro a bude to major release, t.j. nie jednoduche pokracovanie visty a 7, napr. ako 98 bolo pokracovanie 95

Win 95 - v.4.00.95
Win 95 OSR1 - v.4.00.951
Win 95 OSR2 - v.4.00.1111
Win 95 OSR2.1 - v.4.03.1214
Win 95 OSR2.5 - v.4.03.1216

Win 98 - v.4.10.1998
Win 98 SE - v.4.10.2222A

Win ME - 4.90.3000

---------------------
Win 9X+ME su nonNT based, NT vetvu NT 3.1 · NT 3.5 · NT 3.51 · NT 4.0 vynechavam
---------------------

Win 2000 - v.5.0.3700 (SP1-SP4)
Win XP - v.5.1.2600 (SP1-SP3)
Win Vista - povodne 5.2.4500, preznacene na 6.0.6002 (SP1, SP2) ... ale povodne 5.2
Win 2003 server - v.5.2.3790.3959
Win 7 - 6.1.7600 (presne 7600.16385.090713-1255)
Win 2008 Server -
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

No, to som tu uz pisal, vznika zaujimava situacia, Windows 7 bude az Windows 8 :-D
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Prosim ta odpovedz si sam preco vetvu NT vynechavas, ja by som naopak pokracoval, NT vetva su aj 2000 aj XP aj Vista aj 2003 Server, aj Win7 aj Win 2008 Server a NT vetva bude aj W8, prepacte asi iba ja som tu tak sprosty, ze mne osobne oznacenie final buildov hovori iba to, ze MS dokoncil pracu.

Odpovedať Hodnotiť:
 

ako novy slogan si mozu dat: 'W8 - REMEMBER ME!'

Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

nj pred osmicku dame 9 a co nam vznikne? stary dobry win98 :)
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Skor stary ako dobry...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

windows SMRDI!!!!!!!!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

nejak sa ponahlaju s novym systemom, este sa hanba po viste ani neutisila, sedmicky widly este nestihli udomacniet a uz sa chystaju vyplut novy akoze system. tu im neide o zdokonalenie, ci snahu urobit novy, dobry a kvalitny operacny system, ale aby co najviac zaryzovali na oveckach, ktore si ho kupia, cize jednoducho biznis jak hovado, a stavim sa ze to bude zasa len designovo prekopana sedmicka, a plus nejake graficke chujoviny na vyse. :)) cakam ze kopec widlakov bude na mna nadavat. ale to je moj nazor.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A dufan, ze ani vo windows 8 nebude problem vo velkej kancelarii cez wifi tlacit a prist si uz len po hotovy papier...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dufam, ze uz neurobia 32b verziu.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

hovorilo sa,ze WIN8 a WIN9 budu aj 128bit !!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

:-O kedy? kde?
Odpovedať Hodnotiť:
 

no to je mozne, ale len 127 bit, lebo 128 bit nebudu mat, nakolko nebudu vediet pracovat napriklad so zapornymi cislami, ci sledovat pretecenie v registroch a ine somarinky. :))
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

128bit OS ... zasmiali sa zbrojnosi
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

W8 for revenge
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co ked bude W8 uz open source ? :D A Office 2010 bude hlavne podporovat odf namiesto docx :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

som sa zasmial, to je ako vtip s ciganmi, ktori idu pracovat. :) win a open source??? ako napad to nie je zle, ale su 2 dovody, preco nedaju kody von. A to jednak zisky, co je u nich prvorada priorita a po druhe ta chybovost, bordel a amaterske kody, a preto tie widli su take nespolahlive a kopec backdoorov a kadecoho mozneho. :))
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

v kazdom pripade by to bolo v rozpore so zaujmami vlady Spojenych statov, na ekonomicku spionaz nepoznam spolahlivejsi produkt
Odpovedať Hodnotiť:
 

to si pekne vystihol, asi v tom bude nejaka pravda. :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

k tej pokazenej viste, ano, vsetci vieme ako sa pracovalo s vistou ale vsimol si niekto niekedy podiel pouzivanosti visty pred uvedenim relase win 7? bol to strasny sytem podla kazdeho a i tak ho more ludi pouzivalo tak o com potom :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co bolo na Viste strasne? Oproti XPcku na normalnej masine (dnes ma normalny PC 4GB RAM) je vyrazne rychlejsia. Podla mojho nazoru MS na Viste odviedol celkom dobru robotu az na casto nezmyselne notifikacie UAC, Viste posrali povest experti na informacne technologie, ktori si kupili HW+Vista s menej ako 2 giga RAM, raz tu ktosi napisal "davat vistu na NB s 512 mega RAM je proste kacirstvo" (giga je nepostacujuce a 2GB su stale malo aby sa vyraznejsie prejavil rozdiel oproti XP), bohuzial v tomto pripade namiesto kacirov na hranici skoncila Vista :)
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Mily featherl1ght, uz tvoja druha veta je cista chujina: "Oproti XPcku na normalnej masine (dnes ma normalny PC 4GB RAM) je vyrazne rychlejsia." Je absolutne jedno kolko mas RAM, nad 4 GB, 8 GB, 16 GB ... Vista ma jednoducho ine jadro ako XP a jednoducho to jadro JE OBJEKTIVNE POMALSIE. Samozrejme pod 2 GB je citelne este vacsie spomalenie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

súhlasím, že to jadro bolo pomalšie, ale pri stroji s aspoň 2 GB RAM tam nebolo cítiť pri bežnom používaní žiadne výraznejšie spomalenie (teda aspoň ja som žiadne nespozoroval), preto nevidím dôvod Vistu za toto haniť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

iba mi povedz ci vychadzas z nejakych clankov alebo vlastnych skusenosti, to mi chces tvrdit, ze stroj so 4GB RAM+Vista je pomalsi ako stroj so 4GB+XP? Dalsi expert na informacne technologie, ked chces este dalej konspiracne teoretizovat, precitaj si aspon tento clanok http://www.dsl.sk/article.php?article=6543
Zaujimave je, ze WXP ma to iste jadro a nechcelo sa mi objavovat objavene, nasiel som tzv. WXP_lite verziu ktora ide kamaratovi krasne aj na 256 MB pamati, asi som mu tam mal dat 98micku, lebo ma rychlejsie jadro, ach boze keby som napisal to co ty, hladam tlacitko undo :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

WXP a WXP_lite ma to iste jadro
Odpovedať Hodnotiť:
 

aaaa, to si ty Pjetro, tak pre teba to sem specialne pastnem:)
Russinovich potvrdil, že Windows 7 plne vychádza z jadra Visty a neboli v ňom uskutočnené žiadne výrazné zásahy meniace základné charakteristiky fungovania jadra. Zachované by mali byť všetky API, kompatibilita aplikácií a ovládačov by tak mala byť v prípade konkrétneho softvéru rovnaká ako vo Windows Vista.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Samozrejme, ja viem ze jadro 7 je to iste co jadro visty a ze 7 a Vista sa lisia od XP asi tak, ako XP od win98 (aj ked 98 nie je NT, ale porovnanie je v inom zmysle). Problem je ze Vista vysla v case ked uz bol MS tlaceny do vydania noveho OS - a uz to vydajte, kedy vyjde novy OS, uz na tom dlho pracujete, od 2003-4 pocuvame o longhorne, uz to vypustite ... a vypustili - ale nedokonceny polotovar.

Kazdy predsa vie ze plati rovnost Win 7 - konecne stabilna a odladena Vista (a tym padam efektivnejsia a mozno o chlp rychlejsia).

BTW: na stroji 4-jadraku so 4 GB RAM bezi Vista a Win 7 uplne inak. Vista je katastrofa, nenormalne dlhe doby odozvy, sem-tam totalne osprostie a neda sa robit nic len sa modlit aby sa este dala restartovat a neskoncila BSODom (legalna OEM, nie nejaka Vista z roku 2006-7 stiahnute z netu!) ... Win 7 je pritom oproti Viste rozpravka
Odpovedať Hodnotiť:
 

okrem bootu Pjetro je to cert jak diabol
Odpovedať Hodnotiť:
 

dakujem microsoftu za windows vista!! bez nej by som totiz nikdy neobjavil ubuntu :D nic ma nevedelo nasrat viac ako to vecne lagovanie, nezmyselne prepocitavanie, spomalovanie, zasekavanie, mrznutie -- na pomerne vykonnom notebooku (C2D 2,2GHz, 2GB RAM) teraz ficim s ubuntu s vetrom opreteky a neviem si to vynachvalit - pracovny stroj, mala firma (cela administrativa, marketingove podklady, riadenie projektov, korespodencia atd atd- kompletka okrem uctovnictva- to som si dal robit externe)

Odpovedať Hodnotiť:
 

Som zvedavy kedy bude M$ Windows 13 takymto tempom XD
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked bude Chrome 9756.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

MS asi prisiel na to, ze vzdy ked vydaju novy system tak si to kazdy blby Amik a par % ludi ostatneho sveta kupi a to je pre nich prvorade - prachy. Cize ked vydaju aj kazdy rok, blby amik si kupi novy win kazdy rok, oni vela kazdy rok zarobia, oni spokojny, blby amik spokojny...co viac si mozme zelat, ved svet (Zem) to je Amerika dalej je uz len mur a voda...zarabat prachy preto to robia, ale zas nemusia prehanat...tot moj nazor...
Odpovedať Hodnotiť:
 

pome si napisat vlastny OS, vzdy spetne kompatibilny na 100 pero, no ads, no fuck. . A budeme cakat komu prvemu zavonaju bubaky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mne isla vista a 7 na 256ram normalka
Odpovedať Hodnotiť:
 

snivalo sa ti? :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked 10 minutovy boot a 3 minutove spustanie wordu su normalka, tak potom ano, islo ti to normalne

ano vazeni, pojmy su relativne, co je normalne pre jedneho, nie je normalne pre ineho
Odpovedať Hodnotiť:
 

P.S.: VISTA Home Premium / Business / Ultimate:
1 GB of system memory
1 GHz 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
40 GB hard drive with at least 15 GB of available space
Support for DirectX 9 graphics with:
WDDM Driver
128 MB of graphics memory (minimum)
Pixel Shader 2.0 in hardware
32 bits per pixel
DVD-ROM drive
Audio Output
Internet access (fees may apply)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Windows 7: System Requirements
1 gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)
1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
16 GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)
DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver

Odpovedať Hodnotiť:
 

Vista Home basic:
1 GHz 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
512 MB of system memory
20 GB hard drive with at least 15 GB of available space
Support for DirectX 9 graphics and 32 MB of graphics memory
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pjetro ty tu ale hadzes perly :-P
lol toto som u Teba teda este nevidel :DDD
Odpovedať Hodnotiť:
 

To by som chcel vidiet, ze pc s Core i7 a 4GB pamati ma pomalu odozvu a je pomalsia ako Win 7 ??? O co milisekundy co ani nikto nepostrehne. Suhlasim z nazorom, ze ked je vymakany pocitac Vista SP2 je totozuna s Win7sp1 cize obidva na vykonych strojoch su rovnako rychle... Mam Core i7 a 4 gb a mam nanistalovanu aj Vistu 64 a Win 7 64 a nepostrehnem, ze by Vista bola pomalsia ako Win 7 !!!
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár