|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.........
Od: gffg
|
Pridané:
1.3.2010 13:07
pomaly bude z toho taka telenovale(alebo parodia?) ako dvbt/myto,... na slovensku
vyzera to, ze je za tym ja a ty, ked im to tak nejde.
|
|
Re: .........
Od reg.: rayen
|
Pridané:
1.3.2010 13:44
len nech si daju nacas, aby si nahodou neodstrelili zadky
|
|
Re: .........
Od: waveeee
|
Pridané:
1.3.2010 14:05
kurva, preto to tam nepadalo..
|
|
Re: .........
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
1.3.2010 15:08
puky boli urychlovane do nasej brany, myslim ze to bolo celkom zjavne..
|
|
Re: .........
Od: ecc
|
Pridané:
3.3.2010 6:59
jj s rekordnou energiom 2.36 TeV, sa divim, ze to halak este tak dobre vychytal ;).
|
|
Re: .........
Od: 2Mino
|
Pridané:
5.3.2010 17:39
Neudáva sa energia aj v Jouloch?
Toto je elektrónvolt, teda zrejme energia el. poľa.
Niekde som našiel prepočet: 1 eV = 1,602 . 10 na -19 J
|
|
21.decembra 2012
Od: gobi
|
Pridané:
1.3.2010 13:07
zrážka s maximálnou plánovanou energiou 14 TeV na LHC uskutočnená najskôr až na konci roka 2012 - presnejšie 21.decembra :D
|
|
Re: 21.decembra 2012
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
1.3.2010 15:52
Presne toto mi napadlo, az mi zabehlo.
|
|
Re: 21.decembra 2012
Od: majkyky
|
Pridané:
1.3.2010 17:44
Cakal som, kedy zas niekto toto napise...
|
|
OCH2010
Od: aleluja
|
Pridané:
1.3.2010 13:07
Tazke LHC vskutku funguje.
|
|
ako naaaahoda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 13:08
13. septembra 2008, dva dni pred prepuknutím finančnej krízy oficiálne odštartovanej krachom Lehman Brothers, sa LHC pokazil prvýkrát.
No, dufam ze v tom nikto nebude hladat konspiracne teorie.
11.09. 2001 padli dvojicky
13.09. 2008 pokazil sa LHC prvy krat
15.09. 2008 oficialny zaciatok krizy
11-13-15 septembar, to nemoze byt nahoda! Podobne ako ked v slove PRACA vymenime R za I, A za V a C za O a vypustime posledne A, dostaneme PIVO. To tiez predsa nemoze byt nahoda :-)))))))
|
|
Re: ako naaaahoda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 13:21
BTW kriza v grafoch hodnot podielovych fondov ktorejkolvek komercnej banky na Slovensku:
http://www.vubam.sk/Default.aspx? CatID=40&fundId=1¬active= False&Currency=1&Season=1&Table= false&DateFrom =25.2.2007&DateTo=25.2.2010
http://www.vubam.sk/Default.aspx? CatID=40&fundId=7¬active= False&Currency=2&Season=2&Table= false&DateFrom =25.2.2007&DateTo=25.2.2010
http://www.vubam.sk/Default.aspx? CatID=40&fundId=9¬active= False&Currency=1&Season=1&Table= false&DateFrom =25.2.2007&DateTo=25.2.2010
(pozor na medzery)
...
|
|
Re: ako naaaahoda
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
1.3.2010 15:10
tinyurl nic? o-]
|
|
Re: ako naaaahoda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 18:45
este nic, som pozadu :-)
.
.
.
ale liecm sa :-)
|
|
Re: ako naaaahoda
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
1.3.2010 19:40
tlo su vsetko kokotiny, a cele banky umelo drzane institucie, na ktorych sa prizivuju darmozraci. :))
|
|
Re: ako naaaahoda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 20:30
pozri si kresleny dokument "peniaze ako dlh", potom ziskas aspon mierny nadhlad nad vecou
- kokotiny to nie su
- umelo drzane tiez nie su (riadia sa zakonmi trhu a ked robi banka hovadiny tak krachne)
- neviem co mas tym na mysli, ale bankovy management je dobre plateny, to je pravda, zachranne padaky vo financnictve uz strihaju
A napr. o tom ci su banky pre fyzicke osoby a obycajnych ludi potrebne, by sa dalo velmi dlho polemizovat.
|
|
Re: ako naaaahoda
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
2.3.2010 12:56
Banky su poriadny bordel. Ja by som cely monetarny system zrusil. Akurat si neviem predstavit, keby som si isiel "kupit" novy telefon, ako by som predajcovi za neho na barter dal pol kravy, stehno z prasata a 100 vajec :D
|
|
Re: ako naaaahoda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 15:18
no vymenny obchod pred prvymi plieskovymi platidlami pred par tisicroci, bola carokrasna etapa ludkej civilizacie
pripadne by si dal 5 kilove vreco minci
|
|
Re: ako naaaahoda
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
3.3.2010 16:44
nahodou ten dokument som videl uz davno, a tiez tam zaznelo aj to, ze banky si robia co xchu, hlavne fed, ked potrebuju peniaze, vyrobia si. no a tie peniaze co koluju nie su nicim kryte. pozri sa na to z druhej strany. cim viac penazi mas, tym je dlh vacsi, lebo svetova banka ich neda do obehu zadarmo. cize dostanes 100 dolarov od nich, ktore ti vyrobia z nicoho vratit musis napriklad 120 dolarov a tych 20 na urok zasa len od nich musis zobrat, a je to kolobeh, ktory zle skonci, a vzdy na to doplati len bezny clovek. zober si priklad, ze mas dom, zalozis ho ako nehnutelnost a dostanes od banky pozicku, cize bezcenne papiere, ktore si banka vyrobi, presne ako v tom dokumente, a ked padnes na hubu, prides o dom, a tym ta banka vlastne zotrocuje.
|
|
Re: ako naaaahoda
Od: Erika Eleňjak
|
Pridané:
1.3.2010 13:26
... to mas ako v slove LASKA jedno pismeno pridaj a 5 vymen a vznikne slovo FERNET a teraz nech niekto povie, ze je to nahoda!!!
|
|
Re: ako naaaahoda
Od: dnes má meniny Anežka
|
Pridané:
2.3.2010 16:21
nahoda...
|
|
Prehra
Od: Ramonson
|
Pridané:
1.3.2010 13:08
Tak preto sme prehrali! Kurvy! :D
|
|
Re: Prehra
Od: Melisko L.
|
Pridané:
1.3.2010 13:47
MARHA JEDNA HADRONOVA!
|
|
konecne
Od reg.: Alino
|
Pridané:
1.3.2010 13:08
dufam ze to vybuchne a bude koniec sveta, naozaj, taky pekny reset :)
|
|
Re: konecne
Od reg.: marha
|
Pridané:
1.3.2010 13:34
..ked uz sme to zlato neziskali.
|
|
spojenie
Od: didoa
|
Pridané:
1.3.2010 13:10
hm...redakcia...Veľký hadrónový urýchľovač spustený, cez zápas Slovenska o bronz - co maju tie dve veci spolocne?
Snad to spustenie nemalo vplyv na vysledok zapasu, ci? :D
|
|
Re: spojenie
Od: vsd
|
Pridané:
1.3.2010 13:11
podla redakcie asi malo...skoda ze hrali na inom kontinente...
|
|
Re: spojenie
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
1.3.2010 15:12
takto kazdy presne vie kedy a v akej hodine ;)
|
|
Re: spojenie
Od reg.: marha
|
Pridané:
1.3.2010 15:50
a hlavne co a kde, ved keby si neprecitam predposledny odstavec tak som mimo
|
|
Ako čítam
Od: gumáky
|
Pridané:
1.3.2010 13:11
tu diskutuje banda tupcov a ficoidov! Blééééééééé....
|
|
Re: Ako čítam
Od: ghgfh
|
Pridané:
1.3.2010 13:11
njn, modrych tu nechceme
|
|
Re: Ako čítam
Od: rms_
|
Pridané:
1.3.2010 13:52
Modra FTW! :)
|
|
Le Hadron
Od: JOKO_ONO
|
Pridané:
1.3.2010 13:11
Hm je to tak trosku zahravanie sa s energiou, nevadi mikrovlnku neprestanem pouzivat.
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Alino
|
Pridané:
1.3.2010 13:18
to je dobre, ked sa naucia vyrobit energiu z nicoho, a dostanu to do takeho pokrocileho technologickeho stadia ze budu vediet implantovat male LHC do miesku na semenniky - nebudes musiet spat a cely den mozes makat ako kon, bez unavy, ani spermie uz nebudu lenive. Skombinujes to s implantatom do mozgu od intelu, a budes ako neunavny robot vidiaci html interface schopny browsovat pocas chodze, vzdy budes ostrazity a pozorny ako hitman a nezastavitelny ako terminator xD.
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 13:28
no potom sa zobudis a vzhladom na to, ze mas este -nast a nie -dsat, zoberies si desiatu co ti mama nachystala a poberies sa do skoly :-)
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 13:29
a potom: energia sa neda vyrobit z nicoho, iba prist na velmi efektivny zdroj energie
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Alino
|
Pridané:
1.3.2010 13:36
neviem, nevyznam sa tak do fyziky, ale cital som knihu anjeli a demoni, a tam o tom rozpravali ze "...energia z nicoho..." a raz si ma tusim zjebal asi pred 3 rokmi v nejakom clanku, ze som pouzil termin "kvapka antihmoty" to bolo tiez z tej knihy :)) tak asi moc nemas rad Dana Browna, co? :]
|
|
Re: Le Hadron
Od: aleluja
|
Pridané:
1.3.2010 13:39
podla mna, podla dnesneho fyzikalneho zakona "nic" ani neexistuje... avsak myslim si ze existuje aj ine ako dnesne fyzikalne zakony :)
cisto teoreticky, cital som ze, "absolutne nic" neexistuje ani vo vesmire, co da i celkom rozum, tj. to absolutne vakuum..
ale ktovie :D
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Alino
|
Pridané:
1.3.2010 14:48
ja som zase niekde cital ze vesmir neexistuje, vsetko co vidime je vytvorene len vdaka nasej mysle. Vraj k tomu speje kvantova fyzika.
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: xxxxxxxxxl530000
|
Pridané:
1.3.2010 15:23
Tomu kúr kámo, to máš pravdu, aspoň môžem fajčiť mysľou-vytvorené cigarety až do smrti, pichať neexistujúce baby a peňazí mám koľko chcem, všetko v mojej mysli.
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Alino
|
Pridané:
1.3.2010 17:18
Ano ked napriklad lucidne snivas, mozes prezivat vsetky tieto pocity ;] btw bolo to v "The Secret"
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: xxxxxxxxxl530000
|
Pridané:
1.3.2010 17:52
Jasan, alebo sa mi stačí naučiť astrálnu projekciu a nič mi nechýba.
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Alino
|
Pridané:
1.3.2010 18:31
jj, musis si buchnut hlavu, upadnut do komy a creatovat si cigarety vzdy vo vacku, len pomyslenim ze tam su :D
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
1.3.2010 15:15
za hranicami vesmiru, kde este nedosli ziadne castice, a neplatia tam fyzikalne zakony, tak tam verim ze je "nic"
|
|
Re: Le Hadron
Od: gsgsgsggsgs
|
Pridané:
1.3.2010 15:44
mas pravdu aj vakuum ma svoju urcitu energiu .. hoci velmi malu ale meratelnu
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: ikry87
|
Pridané:
2.3.2010 0:48
zákon zachovania energie - energia nevzniká ani nezaniká, len mení svoju formu => čiže energiu z ničoho nemožno vyrobiť
či sa niečo nachádza alebo nenachádza vo vákuu je dobre popísané v druhom odstavci tohto článku: http://tinyurl.com/yaktjom
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 18:56
ja a z*ebat? nezartuj :-)
1) kvapka antihmoty je blby pojem, evokuje ze ide o skupenstvo, co vobec nejde - ide len o jedno jedine: hmotnost
2) ak niekto povie ze chcevyrabat energiu z nicoho, je to populisticky termin a synonymum pre termin "extremne lacna eenrgia", nakolko sa nasiel extremne vyhodny=lahko cerpatelny a vo velkom vyuzitelny, dostupny, lacny a efektivny droj energie. Bohuzial prve dva privlastky sa defacto vzdy vylucuju s poslednymi dvoma:
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 18:57
- nuklearne stiepenie je relativne vyhodne, vo velkom vyuzitelne, ale vzhladom na ine ostavajuce moznosti cerpania energie, nie je velmi efektivna
- nuklearna fuzia je zasa o nieco efektivnejsia ako stiepenie, ale vo velkom meradle a v priemyselne dnes nerealizovatelna, dokonca sme len na uplnom zaciatku, kedze fuziu urdzime a riadime radovo len niekolko sekund
- anihilacia hmoty a antihmoty je nam znamy najefektivnejsi zdroj enegrie, o praktickej realizovatelnosti a priemyselnom yvuzivani takoho zdroja ebegrie vo velkom, moze kazdy len snivat a zrejme tomu tak bude este aj v celom 21. storoci. ulohu pre 21. storocie vidim v prechode od jadroveho stiepenia k jadrovej fuzii
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.3.2010 21:27
kde sa da nabrat antihmota? A kde sa da skladovat? Furt mi neslo do hlavy, kde ju na tej Enterprise beru. A zasa Romulani mali zdroj energie ciernu dieru. Inak keby sme mali ciernu dieru a ciernu antidieru a z oboch postupne odoberali atomy a anihilovali ich, to by bolo celkom dost energie, myslim. :)
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 8:23
1) S antihmotou je problem jednak v tom ako ju vyrobit vo velkom mnozstve (nemyslim desiatky/stovky/tisice atomov antivodika skladajuceho sa z antipritonu a okolo obiehajuceho pozitronu=antielektronu), ale niekolko mikro- ci dokonca miligramov (tam su miliardy miliard atomov).
2) Dalsi problem je skladovanie, nakolko antihmota nesmie prist do styku so ziadnou akoukolvek hmotou, okamzite nastane vysokoenergeticka anihilacia, nesmie prist do sytku ani len s jedinou moeokulou dusika ci kyslika ci niecoho ineho vo vzduchu ci niecim inym (stenou nadoby z hmoty a nie antihmoty). Tento problem nie je az taky neriesitelny, skladovanie by bolo v najdokonalejsom vakuu ake vieme na Zemi vyrobit, avsak bohuzial stale absahujucom velmi vela molekul roznych plynov ktore su vo vzduchu. Tie by museli najprv anihilovat s antihmotou, potom by sa prostredie precistilo od hmoty a obsahovalo by len antihmotu udrziavanu prostrednictvom magnetickych poli, podobne ako plazma v tokamakoch.
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 8:41
T.j. z toho vyplyva, ze antihmotu by sme museli udrziavat ionizovanu, t.j. defacto antiplazmu z antiprotonov a pozitronov. V tomto stadiu (ak by sme vedeli jednak vyrobit a jednak sladovat antiplazmu z antiprotonov a pozitronov) by nam vsak uz voooooooooooobec neslo o fuziu jadier antihelia (ako teraz pri plazme z protonov a elektronov nam ide o fuziu jadier helia), ale o klasicku anihilaciu. Pustat tam postupne pomalicky miliardatinky mikrogramu hmoty (akejkolvek hmoty!) a gigawaty by boli ako vysite.
|
|
Re: Le Hadron
Od: dnes má meniny Anežka
|
Pridané:
2.3.2010 16:27
a jak teda vyrobim antoFica?
|
|
Re: Le Hadron
Od: dnes má meniny Anežka
|
Pridané:
2.3.2010 16:27
i
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 8:23
3) Dalsi teoreticky problem je pociatocna fluktuacia kratko po velkom tresku v mnozstve hmoty a antihmoty, ked dosiahla pomer cca 1 000 000 000 castic antihmoty na 1 000 000 001 castic hmoty. Ta miliarda castic antihmoty anihilovala s miliadou castic antihmoty a ostala jedina zvysna castica hmoty, kt. nemala s cim anihilovat. Z toho ale vyplyva, ze hmoty bolo vo vesmire na pociatku ovelaaaaaaaaaaaa viacej (10^9 nasobne viacej). Vzhladom na to, ze teraz sa odhaduje pocet castic vo viditeklnom vesmire na 10^79, muselo ich predtym byt 10^88. Daslia vec je, ze takato velka fluktuacia je skurvene malo nepravdepodobna. Pomer 1000000000:1000000001 je sice blizko k jednej, ale pri pocte 10^88 je to strasne daleko od jednej. Vskutku by fluktucia nemala byt (10^9 + 1) : 10^9, ale ovela jemnejsia (10^44 + 1) : 10^44. Otazka je, kde sa taka extremne velka fluktuacie v pomere hmoty a antihmoty kratko po Velkom Tresku vzala.
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 8:30
Neexistuje cierna antidiera, resp. ten pojem nemy zmysel - zmysel ma hovorit len o ciernej diere. Ako hovoria ujovia Hawking a Penrose: "Cierna diera nema vlasy". T.j. ciernej diere je uuuuuplne u prdele co do nej spadne, ci proton, antiproton, nas stary znamy krasny down-kvark, anti-strange-kvark (hnusna tazka potvora z druhej rodiny kvarkov a este k tomu anti-), jednoducho hocijaka (anti)castica standardneho modelu.
kratko
(black hole gives a shit what´s comming)
V ciernej diere sa straca informacia co do nej spadlo, ked to aj tak bude v singularite. Tam ale vznika problem s narusenim termodynamickeho zakona o zvysovani entropie, comu este celkom nerozumiem ako a ci to vyriesili.
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 8:44
mozno vyparovanie ciernych dier (proces zavisly na hmotnosti ciernej diery a trvajuci aj miliardy miliard rokov, nie len desiatky/stovky miliard rokov) entropiu v konecnom dosledku zvysuje
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Alino
|
Pridané:
2.3.2010 11:38
co by sa mi stalo keby ma scucla cierna diera? zil by som v tej diere? :D a keby ma to zabilo, zabilo by to aj moje astralne telo?
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 12:22
nie nezil, v ziadnom pripade: neostali by z teba ani bunky, ani makromolekuly, ani mensie molekuly, ani atomy, ani elementarne castice (lepton elektron a "zlozitejsie" baryony), neostali by ani cele baryony skladajuce sa z kvarkov, zrejmy by neostali ani cele kvarky ........ atd
neviem co je to astralne telo
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Alino
|
Pridané:
2.3.2010 13:11
http://goo.gl/h4By
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 15:20
to sa treba spytat farara na kazni :-)
|
|
Re: Le Hadron
Od: prpr
|
Pridané:
2.3.2010 11:16
nemas predstavu:)
|
|
Re: Le Hadron
Od: prpr
|
Pridané:
2.3.2010 11:16
nemas predstavu:)
|
|
Re: Le Hadron
Od reg.: marha
|
Pridané:
1.3.2010 13:46
a bude tam opera? lebo ja nechcem zamrznut na minutu na ulici startovanim firefoxu
|
|
Re: Le Hadron
Od: felix1
|
Pridané:
1.3.2010 15:29
:DDDD
|
|
re.....
Od: dando111111
|
Pridané:
1.3.2010 13:23
Nechapem co ma spolocne slovensky hokej s hadronovym urychlovacom okrem spolocneho casu.
To si akoze chalani z DSL.SK myslia ze su to dost podobne temy aby sa dali tak suprovo zlucit v nadpise????????????????
|
|
Re: re.....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.3.2010 13:25
To robi taky strasny problem pre citatelov ten nadpis brat ako "kontextovy oxymoron"? Tie dve veci absolutne spolu nesuvisia a prave preto dat ich co i len do jedinej (casovej) suvislosti, vyznieva zaujimavo. Dokazom je velmi nadejna a plodna diskusia nad pohorsenim, ako niekto tie dve veci moze spomenut v jednej vete.
|
|
Re: re.....
Od reg.: Alino
|
Pridané:
1.3.2010 13:29
preco ich tak chces silou mocou ponizit, podla mna to je tak ze sme slovaci a proste kukame hokej, a keby tam dali len tak datum nic by nam to mozno najskor nehovorilo, ale po chvilke by nas napadlo, ahaa, vtedy sme hrali hokej o bronz, chceli tym uz hned naznacit ze v den ked sme hrali hokej, vtedy spustili ten urychlovac, aby si si mohol vizualizovat jak si niekde najebany v krcme pijes pivo, a niekde daleko sa spusti LHC. Niekomu sa to moze zdat uplne bezvyznamne (vacsinou geeks), ale pre niekoho pochopitelne (freaks).
|
|
probanbutan :)
Od: Phobia
|
Pridané:
1.3.2010 13:26
Videl niekto ten zablesk nad Kosicami cez finalovy zapas CAN vs. USA?
|
|
Re: probanbutan :)
Od: ufo
|
Pridané:
1.3.2010 13:43
vieme o nom, zlyhal jeden nas rusky motor, nic vazne a uz sme prec,....
|
|
Re: probanbutan :)
Od: ufo
|
Pridané:
1.3.2010 13:49
este sme zabudli dodat, ze kto chce vediet viac, tak vecer v tv hnoj ;)
|
|
Re: probanbutan :)
Od reg.: marha
|
Pridané:
1.3.2010 13:50
ze
bit.ly/aqCHAv
|
|
Re: probanbutan :)
Od: ufak
|
Pridané:
1.3.2010 13:56
ehm, vsimol si si datum vydania? alebo si myslis, ze svetlu z toho oziarenia trvalo 3 mesiace, kym prislo z norska sem?
|
|
Re: probanbutan :)
Od reg.: marha
|
Pridané:
1.3.2010 14:29
on pisal o ruskom motore tak mi to pripomenulo, pretoze ako pisu aj v nadpise Tajemnou záři nad Norskem způsobil neúspěšný test ruské rakety
|
|
Re: probanbutan :)
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
2.3.2010 13:02
Norsko je za a) daleko, za b) je mimo EU, takze svetlo sa pravdepodobne zdrzalo na colnici, lebo nemalo v poriadku colne papiere. :P
|
|
Re: probanbutan :)
Od: RIKK
|
Pridané:
1.3.2010 16:22
to je vyskum v baze cizaku :P
|
|
98562
Od: 95842
|
Pridané:
1.3.2010 13:33
kua, tak to preto sme prehrali... :)
|
|
pukpuk
Od: linoman
|
Pridané:
1.3.2010 13:42
to vam nad kosicami prelietaval puk z vancouveru, akurat prekonal rychlost zvuku, to bola ta rana a zablesk
|
|
Re: pukpuk
Od reg.: marha
|
Pridané:
1.3.2010 13:51
alebo brano testoval novy obrovsky hadronovy tlacokancel
|
|
fdsjdsf
Od: qpkqkmaq
|
Pridané:
1.3.2010 14:23
NIe to si Fico tlacil z PDA cez WiFI.
|
|
Re: fdsjdsf
Od: linoman
|
Pridané:
1.3.2010 14:38
alebo vyrazky
|
|
In other news...
Od: glon
|
Pridané:
1.3.2010 15:21
Vcera pocas Ficovej kontroly na MVSR vydal Microsoft opravnu zaplatu KB9301234 riesiacu nespravny posun stredoeuropskeho casu oproti UTC
|
|
Diskusia
Od: Merco
|
Pridané:
1.3.2010 18:04
Mne sa tak zda ze tu vacsina ludi pouziva super hadronovy THC urychlovac. Nadpis clanku je zvlastny ale zapajat do diskusie fica a mikrovlnku tak to je vykon!
|
|
katastrofy
Od: Zeron stano
|
Pridané:
1.3.2010 20:09
hmm prvé spustenie ekonomická kríza druhé naša prehra a koncom tŕoka 2012 to sa mi podobá na dátum 21.12. 2012 :D:D:D:D
|
|
Re: Odstrelené zadky
Od: Peppeq
|
Pridané:
1.3.2010 20:48
... len aby nám neodstrelili polku zemegule. :(
|
|
hjdosahjodsajoda
Od: sajcanbkjcxsajnxckasjnas
|
Pridané:
1.3.2010 21:01
Neboj sa, kontroluju to z PDA cez WiFi...a nasledne tlacia v kancli.
|
|
Mayovia oznacili zaciatok noveho veku....
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
1.3.2010 21:45
v 2012 prejdeme do tzv zlateho veku, s LHC vtedy ucinia prelomovy objav ktory zmeni nase zivoty a posunie nas velkym skokom dopredu :P
|
|
Re: Mayovia oznacili zaciatok noveho veku....
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
1.3.2010 22:25
To by som bral... :)
|
|
Re: Mayovia oznacili zaciatok noveho veku....
Od: dnes má meniny Anežka
|
Pridané:
2.3.2010 16:31
ano...cela zemegula poskoci a zmizne...
|
|
fyzika
Od: fyzika
|
Pridané:
2.3.2010 1:48
inak, myslim si ze je to aj tak prilisne zahravanie sa. vedci nevedia co sa stane pri takej zrazke. kludne sa moze stat nieco co iba teoretizuju v dalekom vsemire.. cierna diera? alebo ine veci.. preco nie? ale sak pokial nevyskusaju nebudu vediet. mozno odpalia celu planetu to bude celkom funny... :)
|
|
Re: fyzika
Od: xdcas
|
Pridané:
2.3.2010 7:53
btw minule ked tu pisali o lhc, spomenuli aj americky LHC, ktory vykonava rovnake zrazky tusim priblizne s cca 3-4 TEV.
nic sa im zatial nestalo, tak preco by sa malo nieco stat pri 7 TEV?
|
|
Re: fyzika
Od: Pan Panpv
|
Pridané:
2.3.2010 9:11
Pozri sa na to aj z inej stanky. Tie pokusy zatial nikto este neuskutocnil, cize su nejake vedecke odhady co sa vlastne stane. Samozrejme mozu existovat vedlajsie ucinky ktore nikto neocakava. A to ze sa nic nestalo pri 3-4 TEV este nic neznamena.
|
|
Re: fyzika
Od: 2Mino
|
Pridané:
2.3.2010 17:30
Keď Rusi odskúšali najničivejšiu vodíkovú bomu, tiež nikto presne nevedel čo to urobí v praxi...
Atomóvé bomby z Hirošimi boli len také malé trhlinky proti tomu...
|
|
Re: fyzika
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.3.2010 20:06
18 a 16 kilo ton TNT Hiroshima a Nagasaki vs. 57 mega ton TNT, co mala najsilnejsia vodikova puma ZSSR co druzgli niekde na kamcatke nakonci 50tych rokov. Amici mali tusim Little Boy 10 mega ton.
|