neprihlásený Nedeľa, 21. decembra 2025, dnes má meniny Bohdan
iPad sa začne predávať 3. apríla, prvá reklama

DSL.sk, 8.3.2010


Nový tablet iPad od Apple sa začne v Spojených štátoch amerických predávať v sobotu 3. apríla. Spoločnosť Apple to oznámila v tlačovej správe.

Od tohto dátumu bude k dispozícii verzia iba s WiFi bez GSM / 3G, v druhej polovici apríla bude k dispozícii aj model s 3G konektivitou. Predobjednávať iPad bude možné zo stránok Apple od tohto piatka.

V druhej polovici apríla začnú byť oba modely predávané aj mimo USA, spoločnosť zatiaľ ohlásila dostupnosť len pre Austráliu, Kanadu, Francúzsko, Nemecko, Taliansko, Japonska, Španielsko, Švajčiarsko a Veľkú Britániu. V ďalších krajinách má byť iPad dostupný neskôr tento rok.

Spoločnosť okrem oznámenia dostupnosti v noci z nedele na dnes odvysielala počas prenosu z udeľovania cien Oscar aj prvú reklamu na iPad.


Prvá reklama na iPad (video: Apple / Engadget)



Apple iPad je tabletom s 9.7" displejom s rozlíšením 1024 x 768 bodov postavenom na novom 1 GHz procesore Apple A4 s udávanou výdržou na batériu až desať hodín. Hmotnosť modelu bez 3G je 680 gramov a 730 gramov s 3G.

K dispozícii budú modely so 16, 32 alebo 64 GB integrovanej flash pamäte. Ceny za model bez 3G so 16 GB, 32 GB a 64 GB pamäte budú v USA postupne 499, 599 a 699 dolárov. Cena za model s 3G bude o 130 dolárov vyššia, teda 629, 729 a 829 dolárov. Ceny v ostatných krajinách zatiaľ Apple neohlásila.

Tablet Apple iPad sme detailne predstavili v tomto článku.



Najnovšie články:

FreeBSD výrazne zlepšilo podporu notebookov, plánuje ďalšie zlepšenia
4ka vo vianočnej akcii sprístupní všetkým zákazníkom desiatky staníc
Aj Orange zvýšil pokrytie 5G
Natívna 5G SA sieť Telekomu je zatiaľ dostupná iba pre vybraných zákazníkov
SpaceX sa rozpadol Starlink satelit
Šéfom NASA bude miliardár Isaacman
Notifikácie pre schránku na Slovensko.sk zrejme prestali fungovať viacerým, stále prebieha "analýza"
Po roku boli vynesené ďalšie dva navigačné Galileo satelity
UPC mení majiteľa, kupuje ho O2
Telekom sa priblížil 100% pokrytiu 5G, v celej sieti je dostupné natívne 5G


Diskusia:
                               
 

myslite si, ze je nahoda ze google a god sa zacinaju na rovnake pismenko?
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

myslite si, ze je nahoda ze nick dfgdf a debil sa zacinaju na rovnake pismenko?

Odpovedať Známka: 9.7 Hodnotiť:
 

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

ešteže sa z ipadu bude dat vo velkej kancelarii poslať dokument cez wifi do tlačiarni konečne zahodím PDA
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

neviem ale vsimli ste si ze ak v slove pivo zmenite 4 pismena a pridate jedno, dotanete slovo laska??? a to uz nahoda byt nemoze
Odpovedať Známka: 2.2 Hodnotiť:
 

a ked zmeniš tych 5 písmen v slove laska a daš 6 inych vznikne kokain to by už bola nebeská náhoda
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

Odporúčam si prečítať článok z prednedávna: http://www.dsl.sk/article.php?article=8714&title= ... údaje o registrátorovi: Registrant:
DNS Admin
Google Inc.
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View CA 94043
US
@google.com +1.6502530000 Fax: +1.6506188571

Domain Name: 1e100.net

Registrar Name: Markmonitor.com
Registrar Whois: whois.markmonitor.com
Registrar Homepage: http://www.markmonitor.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

Celkom zaujimave, ale z mojho hladiska, velmi drahe. V EU a na Slovensku bude poriadne drahe. Ich prve PC bolo drahsie nez auto a hystoria sa neako opakuje.
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

Podľa toho, na akom aute jazdíš.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Auto za 666 USD by veru nebolo odveci:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_I
(aj so štýlovou drevenou karosériou)
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Tebe odporucam zopakovat si zaklady pravopisu :)
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

A ešte by sa poprípade mohol zobudiť...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

to som zvedavy kolko ich predaju podla mna je to uplna chujovina
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

aha marketingovy odbornik sa ozval. urcite si toto pisal aj na ipod a iphone.
Odpovedať Známka: -1.8 Hodnotiť:
 

No pred troma rokmi marketingovi odbornici tvrdili to iste o iPhone, pred desiatimi o iPode, pred tridsiatimi o Mac pocitaci. Rozumne a kriticky uvazujuci jedinci by teraz v svojich absolutnych vyjadreniach mohli byt aspon trocha opatrnejsi.
Inymi slovami: ak niecomu nerozumiem, neznamena, ze je to zle a ze sa to neuchyti.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

mas pravdu, ale na druhej strane len povedal svoj nazor.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

To sme si povedali obaja, mimochodom ja som nenapisal svoj nazor na iPad, len to, ze na zaklade predchadzajucich skusenosti je dost pravdepodobne, ze sa rozsiri. :)

Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Tomu ver ... ja mam preorder na 14ks ;-) ... mame velky kancel tak nech moze kazdy tlacit dokumenty cez wifi z iPadu a potom chodit pre hotove papiere ... to bude super ...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Avsak v ramci celosvetovych statistikych MAC ziadnu dieru do sveta neurobil. Silna konkurencia PC koncernov ho ubila. To iste plati pre IPhone a to iste ho pravdepodobne caka aj s jeho novou hrackou. Za pol roka po jeho vydani pojdu na trh konkurecne vyrobky s omnoho priaznivejsimi cenovymi relaciami a ich iPAD sa doapdne ako vsetko ostatne - predrazene a kupovat si to budu iba blazni ... Potom sa budu sudit s celym svetom, ze im pokradli ich predrazene napady ...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

iPhone nespravil dieru do sveta? Hlavne že na ňom Apple zarába viac ako Nokia na všetkých svojich telefónoch :)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

ved si pockaj. To su trzby za pol roka, co je samozrejme, pretoze prisli z celkom dobrou novinkou, ale konkurencia nespi a prisli s lepsimi tovarmi za lepsie ceny ..., takze ich zisky po vstupe dalsich hracov s mulitouch obrazovkami klesnu.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Pol roka? iPhone sa predáva od roka 2007, tržby sú dávno známe... Pozri sa len na trh s aplikáciami v AppStore, ak sa chceš dostať do obrazu - to sú miliardové obraty. Na to sa nechytí žiadny HTC ani Samsung ani keby dali do svojich výrobkov milión megapixlový foťák s 20násobným zoomom. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

kazdopadne asa nechajme prekvapit. Ja to pre iphone nevidim az tak ruzovo. Konkurencia mu prisla az v poslednej dobe. Co sa tyka HTC - moznostou vyuzitia a smerovanim mu iphone nesiaha ani po kotniky - podla toho, co som mal moznost pracovat z HTC a s iphonom.

... ono, ved nie nadarmo sa zaclo apple sudit s kym sa da, ze im ukradli napady ... a vecsinou su to totalne kraviny ako napr. veta v texte .... zacina im horiet pod ritou :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

máš pravdu, až po troch rokoch od uvedenia sa začína objavovať slušná konkurencia, čo sa týka HTC, má čo robiť, aby dobehol 150 000 aplikácií na AppStore...s iPhonom môžeš robiť prakticky hocičo, aj vypínať svetlá a zamykať dvere doma :) HTC môže dobehnúť inými vecami (multitasking atď.), ale by som bol zvedavý, čo ty myslíš tou možnosťou využitia a smerovaním...v každom prípade mu držím palce, odpoveď od Apple príde v lete :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

HTC naplno vyuziva svoju matersku firmu - sychronizacia kontaktov a uloh v gmial konte, resp. s google apalikaciami (kalendar, kontakty atd...), dobra navigacia ...
t.j. do buducnosti, zo vsetkym co pride google sa urcite stretne aj HTC a naplno ich vyuzije.

Okrem toho apple sa nie velmi kamarati s google a aj ked urcite vzniknu aplikacie z tretej strany, nejaka sirsia a vyraznejsia podpora google aplikacii v iphone ani v buducnosti nehrozi (teda da sa to aspon predpokladat)


Odpovedať Hodnotiť:
 

no s tou navigáciou si zatiaľ počkajme, vyzerá peckovo, ale prax ukáže že čo a jak..ak myslíš google navigáciu

a je pravda, že pri uvedení iPhonu najlepší kamaráti (apple a google), teraz sa akurát tak navzájom dokážu zniesť, takže aj keď to iPhone všetko podporuje, ďalej v podpore asi nepôjde, zatiaľ čo HTC áno...aj keď Apple má na to konkurenčnú MobileMe službu, ktorej filozofia sú lokálne dáta prenášané cez cloud, narozdiel od google, ktorý podporuje čisto cloud systémy a MobileMe podporuje ešte platenie namiesto inzercie :) je to vec názoru, komu sa čo viac páči, aj keď je jasné, že Google fanboy si vyberie HTC a Apple fanboy iPhone :) tí ostatní môžu zhodnotiť, kto je lepší, ale zase že by Google dajak míľovými krokmi predbiehal iPhone, to sa povedať nedá :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

urcite mas pravdu.
Ale ani som tak nemyslel na fan kluby, ale na siroku verejnost. Predsa len nemozeme popriet ze sluzby google su dnes masovo vyuzivane (nejde iba o navigaciu) a pojdu este hore (kedze na nich usilovne pracuju a vyvijaju). T.j ak zvolia spravnu reklamu, tak uz len to ze budes mat cely google aj v telefone bude neskutocna vyzva aj pre beznych zakaznikov. V terajsom HTC (co je este v plienkach) sa da nastavit automaticka synchronizacia ked sa pripojis doma na wi-fi. zosyncrhonizuje ti sam kontakty, kalendar, a ostatne vymozenosti goole.

Takze to co robis na google, kdekolvek sa ti automaticky prenesie (aj s pripomeinakmi na kalendari a vsetkym ostatny)

Co sa tyka map, urcite google nenahradi klasicku navigaciu, ale ich silna zbran je 3d view, kde ti zobrazi ulicu (foto) v pohlade v akom ho realne vidis, takze vies presne kam a kedy mas zabocit ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Opakujem, ze konkurencia iPhonu sa nada spravit odfajkavanim checkboxov, bluetooth - mame, wifi - mame, multitouch - mame, multitasking - mame. Pretoze pridu posledne a najvacsie chceckboxy, a to je: realna pouzitelnost v praxi, lahkost ovladania, monozstvo softu atd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no a? a chces povedat ze iphone je v tom neporazitelne???
LG Arena ma ovela krajsie a rovnako jednoduche ovladanie ako iphone. HTC ma instalovanie velkeho mnozstva aplikacii tretich stran priamo z telefonu pripojenim sa na stranku - a len listujes v obrovskom mnozstve aplikacii - najdes a kliknes instaluj - priamo v telefone a z telefonu.

... pozri si nejake graficke porftolio na iphone a LG Arene, je to obrovsky rozdiel. Velke rozlisenie LG robi svoje, ta tak by som mohol pokracovat ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

chlapce nevies o com hovoris, Windows som mal 15 rokov ale po kupe Macu nechcem nic viac, treba vyskusat a potom kritizovat.
Tam veci funguju nie ako vo Windows.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

super, ja som zas na mecoch robil aj spravu - okrem praci v DTP, takze viem o com hovorim.

... a pozri si celosvetove statistiky kolko ma MAC. ... a co sa tyka WIN - MAC nie je len OS ale cele zelezo, takze ak ho chces porovnat tak musis porovnat MAC+OS vs PC+OS (a to nie len win)


Odpovedať Hodnotiť:
 

iPhone a iPod je jednoznacny uspech. Konkurenta pre iPad sa podla mna nedockame tak skoro, ako sme sa nedockali priameho konkurenta pre iPhone. Kto tvrdi, ze nejake tablet PC s Win 7 je konkurent, tak ten je uplne mimo...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

tak si precitaj vystupy z veľtrhu CES 2010

... konkretov pre iPhone sme sa nedockali? To si okrem iPhonu nic nevdel. iPhone je uz davno parametrami davno prekonany.
Odpovedať Hodnotiť:
 

parametrami bol prekonaný ešte pred jeho uvedením v 2007 - napriek tomu určuje trendy v smartphone trhu...zatiaľ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

podľa mňa na tom Mac nieje až tak zle, 2. najrozšírenejší OS s násobným náskokom oproti inej konkurencii (5% Mac, 1% Linux, ostatné ešte menej)...jedine s Windowsom je na neporovnateľne nižšej úrovni, inak je na otm slušne....

iPhone spravil zato poriadnu dieru do sveta, predaje sú fakt skvelé a okrem toho absolútne zmenil trh, iPhone je prvý fakt populárny telefón s touchscreenom, po ňom postupne začali všetci dávať touchsreen do telefónov, to isté platí o AppStore a podobne...napriek nedostatočným papierovým parametrom sa dostal fakt ďaleko a predbehol konkurenciu, ktorá sa až teraz začína spamätávať (nový WM, Google phone atď.), čo je od roku 2007 slušný čas....

btw: iPad a ceny: http://www.itnews.sk/spravy/ha rdware/2010-02-09/c131803-konkuren cia-ipad-je-prilis-lacny
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano apple ma jednu vyhodu, ze tak ako v pripade iphonu aj v pripade ipodu pride prva.

Ale apple doteraz malo vzdy velmizlu strategiu ktora ich pripravila o znacny podiel v pripade MAC-ov. Pametam si ked MAC bol kompletne vlastny vyrobok. Pre svoju politiku je z neho uz iba doska a OS, ostatne su normale PC komponenty a MAC komponenty dokonca neraz zaostavaju za PC (napr. rychlost RAM a pod...). Este par rokov a MAC bude iba OS, ktory si niekto nainstaluje na klasicke PC - nic viac :)


Co sa tyka iphonu - dalsie roky uz to nebudu mat take ruzove, pretoze iphone je drahy a parametrovo je uz davno prekonany ... a je len otazka casu, kedy ine konkurecne modely rozsiria svoju zakladnu aplikacii pre telefony
Odpovedať Hodnotiť:
 

iPhone bol v čom prvý? :D App store? okrem toho asi nič

čo sa týka toho, čo Apple vyrába a čo berie od ostatných, je to smutné, ale žial je to tak...dôvod je, že PC trh generuje také množstvo peňazí, že žiadna konkurenčná architektúra nedokázala držať krok (napr. PPC, ktoré využíval Apple), preto buď mohli zaostávať, alebo sa prispôsobiť...snáď vymyslia niečo, čo ich posunie o krok vpred oproti PC :)

iPhone má za cieľ high endy s taktikou nízkej ceny ku paušálu (200 USD v Amerike, u nás to dosrali operátori), parametrami bol prekonaný už pred uvedením...a v lete bude nový model, od toho a od konkurencie závisí budúcnosť iPhonu na ďalší rok (a možno vďaka tomu aj natrvalo)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak iPhone bol prvy na trhu s multitouch obrazovkami (ak sa nemylim). Az po nom prisla nokia, sony, LG, Samsung a pod.

Co sa tyka MAC-U dobabrali to s tym, ze aj napriek silnejucemu konkurencnemu prostrediu v PC trhu, nezlavili zo svojej cenovej nenazratosti a tak za dost kratky cas ich PC vystriedalo (ovela vykonnejsie az zlomok ceny) aj v ich najsilnejsej oblasti a to je DTP.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mylis sa. multitouch tu bol uz pred tym.
aj akcelerometer. aj v podstate vsetko ostatne.

zvysok je marketing. app store dvihli uzivatelia a developeri tretich stran. apple dal priestor a urobil reklamu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

marketing a skvelá premyslená kombinácia spomínaných prvokov...boli tu aj predtým mobily s akcelerometrom, ale využitie mali tak v jednej hre obvykle...bol tu aj multitouch, ale musíš uznať, že iPhone je na inej úrovni, ako telefóny pred ním, čo sa týka multitouch, UI, využitia akcelerometrov, atď....
Odpovedať Hodnotiť:
 

chod sa liecit ... Iphone mam kupeny som docela spokojny ale ako telefon je to onicom zvlast vydrz baterie
Odpovedať Hodnotiť:
 

pripada mi to ako zvacseny iphone. zrejme aj z toho titulu si myslia, ze predaju toho spustu, vychadzajuc z predajnej uspesnosti iphonu. celkom sa mi to aj pozdava, ale nosit by sa mi to nechcelo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

dost draha vec na prezeranie webu, fotiek a citanie e-bookov...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

no tak ma to ovela viac moznosti a funkcii. MS napriklad oznamil Office. Uvidime, ale uz teraz vidim politiku operatorov u nas ak to budu ponukat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A co App Store so stovkami tisic aplikacii? Co dalsie aplikacie, ktore uz boli prezentované (iWork, iPhoto), alebo sa chystaju? A co pouzitie ako herna konzola? Vidis to nejako obmedzene...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

netbooky stoja len kúsok menej a prakticky niesú o nič lepšie - veci ako profesionálny photoshop, kvalitné hry (okrem starých - tie sú často portované aj na iPad), alebo iné profesionálne využitie asi nie, takže ti ostane to isté - pozeranie webu, fotiek, filmov, čítanie e-bookov a jednoduché hry a ešte pár drobností...to, či ti viac vyhovuje mierne drahší iPad alebo netbook, je na tebe :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmm, mierne drahší? Najlacnejší netbook s 10" displayom 299€ oproti najlacnejšiemu iPadu 499€? To sa mi nezdá mierne drahšie :) Pokiaľ je podmienkou dotykový display, tak je cena s najlacnejším tabletom naozaj porovnateľná.
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne tak, drahší od netbookov max o 200€ (väčšinou je ten rozdiel menší), schopnosťami...nech si každý uváži sám a podľa toho nech kupuje :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ešte jeden postreh k cene: http://tinyurl.com/ybmqnlr (www.itnews.sk/spravy/hardware/2010-02-03/ c131682-ipad-kolko-zarobi-apple-na -jednom-predanom-tablete)
Odpovedať Hodnotiť:
 

je velmi zabavne vypocitavat cenu zariadenia bez toho, aby bolo dane zariadenie este vobec UVEDENE (ano, ten cenovy vypocet vznikol este pred uvedenim iPadu). Je takisto velmi vtipne pocitat cenu zariadenia len na zaklade par obrazkov, bez toho, aby niekto vobec vedel, ake su v nom komponentny a nepocital do toho aj cenu vyvoja vlastneho procesora A4 (aj ked zalozenom na ARM).

A je UPLNE MIMO pocitat cenu zariadenia bez zapocitania nakladov na vyvoj, vyrobu (zamestnanci, fabrika), dane, odvody, energie, dopravu, dizajn, marketing atd.

Ale vela stastia v podnikani pri takom uvazovani. Vsak aj chlieb vyjde par halierov ked pocitam muku, vodu, kvasok. Ak neratam zamestnancov, odvody, dane, naklady na dopravu, energie atd.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

remen, ty si neskutocny dement.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

podnikanie je o niečom inom ako o nákupnej a predajnej cene...musí preplatiť vývoj, marketing, iné neúspechy firmy, rozvoj firmy atď...preto jedine konkurencia vie určiť, či to je lacné alebo nie...pretože konkurencia z praxe vie, koľko musí na jednom kuse zarábať a koľko ich musí predať na to, aby sa im to oplatilo...
Odpovedať Hodnotiť:
 

No keby ten iPad rozlozili na jednotlive minerály, horniny a nerasty, z ktorych bol vyrobeny, tak by sme mozno prisli na to, ze Apple ma na tom marzu 99.99% Zaujimava statistika.
Je pravda, ze Appple si moze dovolit vyssie marze ako ostatni vyrobcovia, ale ako jediny si to aj skutocne moze dovolit. Ich vlastneho know how je tam totiz nepomerne viac ako u inych.
Odpovedať Hodnotiť:
 

uff, tak to by som ta chcel vydiet robit na ipode z photoshopom :D:D:D - a zvlast nejake precizne prace ... na to ti nestaci mutlitouch, musis mat k tomu aj citlite pero s pritlakom atd ...

iPod urcite nenahradi graficky tablet Cintiq od Wacomu len preto, ze na neho mozes klikat velkym prstom :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

asi som to zle napísal, myslel som že...

ani na netbooku nemôžeš robiť nič iné, ako na iPade...do tých činností, ktoré nemôžeš robiť ani na jednom ani na druhom patrí napríklad photoshop...aj keď netbook to teoreticky zvládne, ale prakticky určite nie...

ako vravíš, na niečo také treba fakt seriózny nástroj :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

aha

jasne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nova povinna vybava velkych kancelarii
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

kto si taku sprostost kupi...a este za taku cenu?!?
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

viem ze dakto hej...ale...aaaa :(
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

No inteligentný američania zblbnutý reklamami určite
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Nedavno som cital, ze konkurencia, ktora sa taktiez pripravovala na tablet od Apple je celkom zaskocena jeho cenou. Ocakavali totiz nieco okolo 1000$ a tomu prisposobili aj cenu svojich produktov. Teraz ked je cena 499$ v zaklade, nevedia co s tym...
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemas verit vsetkemu co citas.

podla prispevkov tipujem na remenovho bratranca.
apple fanboys.

ty si ipad zasluzis aj zadarmo.
mozes sa nim potom aj ovievat. pripadne pouzivat ako dosku na krajanie do kuchyne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://www.itnews.sk/spravy/ha rdware/2010-02-09/c131803-konkurencia-ipad-je-pr ilis-lacny
Odpovedať Hodnotiť:
 

uz teraz vychadzaju lacnejsie placky ako ipad.
pr clankov ti najdem polku netu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to hej, ale oni hovoria o podobnom produkte (ktorí by dokázal to isté) za nižšiu cenu...napríklad PC oproti Macu, takmer to isté (až na OS), len za lacnejšie

PR články na IT News sú pekne označené, tento medzi nich nepatrí
Odpovedať Hodnotiť:
 

pr nie su iba oznacene clanky.

ak po uverejneni dost nadsadenych cien a preratavani marze apple vyjde clanok o tom, ako sa konkurencia stazuje, ze je ipad prilis lacny, tak je to pr.
samozrejme apple.

ak ti budem chciet predat nejaku kokotinu za 20 litrov a vyjde clanok o tom, ze je to v podstate za facku, tak hned zmaknes.

Odpovedať Hodnotiť:
 

v prípade IT News sú PR články označené

a to, že či sú ceny príliš vysoké, to ty asi neurčiš inak, ako porovnávaním s konkurenciou, leda že by si vlastnil, alebo aspoň pracoval na serióznej pozícií v nejakej firme, ktorá vyrába a predáva svoj vlastný tablet...skús začať podnikať a pochopíš

ak mi budeš chcieť predať nejakú kokotinu za 20 litrov, nech si vychádzajú hocijaké články, nebudem polemizovať nad tým, že súčiastky stáli tisícku, kašlať na to, že keby si predal 100 000 kusov tak by ťa vyšiel v prepočte marketing 2000 sk na kus, výroba 8k, vývoj 6k a zvyšok by bol tvoj zisk, ak by si predal toľko kusov...porovnal by som s konkurenciou, ak to niekto robí za menej pri rovnakej kvalite, kašlem na teba, ak nie tak nie
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozu si dovolit nasadit taketo ceny kedze su prvi, ostatny si pockaju na ostatnych vyrobcov ktori ponuknu viac za menej, podobne ako iphone a iny vyrobcovia mobilov (napr Samsung Omnia a pod)
Odpovedať Hodnotiť:
 

by som chcel vidiet ako by niekto na tom pisal prstokladom ako je to zobrazene v tej reklame. blud
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tak a počnúc 3tím aprílom sa bude tlačiť vo veľkej kancelárii cez Wi-Fi z iPadu a nie z PDA. PWND!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na just si to kupim a budem sa s tym mancovat na verejnosti, nech ma kazdy chudobny stokar moze ohovarat, ze aha to je ten kkt, co si to kupil :)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

niekde tejto diagnoze vravia sedlak, niekde snob.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

To zoomovanie fotiek vypada ako ked sa chlap chysta oblizovat klitak :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

apple je zlo!
Odpovedať Hodnotiť:
 

keby som mal dnes kupovat podobny pristroj tak skusim tento acer... ovela lepsie to vyzera z hladiska pouzitelnosti.. http://bit.ly/b3eong
Odpovedať Hodnotiť:
 

gratulujem, prvý rozumný príspevok ohľadom negatívneho výroku na iPad :)

aj keď by ma zaujímalo, čo by si na ňom robil navyše, alebo čo by sa ti na ňom robilo lepšie ako na iPade :) cena je v každom prípade priaznivejšia :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

no v podstate je vyhoda to, tze ti na tom pobezia vsetky windows aplikacie :-)) a pravdepodobne sa na to bude dat pisat stylusom lepsie ako na ipad.. Je tam aj vacsi displej. A samozrejme toto je este len taka lastovicka v tomto smere. A budu stale lepsie a lepsie ako iPad.. Napriklad archos http://www.archos.com/

Apple v podstate len zvacsil iphone nic nove nespravil naco by som si to mal kupovat...

uzivatel je spokojnym vlastnikom: iPhone 3GS
Odpovedať Hodnotiť:
 

lenze cela ta sranda od Aceru a inych ma niekolko dost zasadnych nevyhod:

1.) Intel Celeron/Atom (na tomto ma behat Win 7?!!)
2.) Hmotnost skoro 2 kila, trosku moc na drzanie v ruke
3.) Ovladanie totalne neprisposobene na dotyk
4.) Nizka vydrz baterie

Taketo Tablet PC su tu uz cele roky a dieru to sveta neurobili, nik ich nechce. Niekde soudruzi z NDR asi udelali chybu… Apple to skusa inak – nie ako notebook s dotykovym displejom a plnym OS, ale ako pridavne zariadenie do domacnosti s urcitymi limitami, zato ale s lepsie implementovanymi primarnymi funkciami (browsovanie, mail, video atd.)
Odpovedať Hodnotiť:
 

lol
A4 urceny pr emobily porovnavat s Dual Core na 1,2 GHz :)))
Namiesto klasicky najrozsirenejsieho USB konektora ma Apple hybrit - asi si tam budes pchat tak akurat prsty :), rozsiritelnosti nula, externet karty - mikro SD, co je poriadny blood - su drahe.

Co sa tyka notebooku - dalsich 2GB pamete na rozsirenie dnes stoji par bobakov. ... atd,

notebook vyuzijes aj na 1000 dalsich sposobov, toto tak akurat na 2 veci (zla dostupnost prepojenia z dovodu absencie USB, HDD atd.) Kuovat si to mozu tak akurat amici, ktori kupia aj dive svine ak nato bude bomba reklama :)

Odpovedať Hodnotiť:
 

mam najradsej taketo prispevky, absolutne clovek nepremysla nad tym co pise, len kydat a kydat.

Kazdy nech si kupi co chce a hlavne co mu najviac vyhovuje. Ked potrebujes na 10palcoch plnohodnotny windows tak si kup acer, ked chces nieco len na surfovanie, email, e-knihu, hry prisposobene na ovladanie prstami + dalsich 150tis. aplikacii tak si kup iPad.

Kazdemu su vopred iPad "obmedzenia" zname. Ked sa ti nepaci a potrebujes od pristroja nieco ineho, kup si napr. ten ACER. Neznamena to ale ze je Acer alebo iPad lepsi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako neviem, ale na vsetko co si menoval mi staci smartphone(konkretne n95) a ten je vzhladom na velkost ovela priatelnejsi, ale zas ak je dakto poloslepy... :-P taktiez nechcem nic odsudzovat, ale pripada mi to zbytocne
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak samozrejme, ze vsetko co dokaze iPad dokaze aj iPhone ci iny smartphone. je to vsetko leln o pohodli. Aby som si v metre cital knihu po ceste do prace nebudem zo sebou tahat iPad, ale ked som uz doma, tak by som celkom uprednostnil pohodlie iPadu, za 350euro urcite, problem ze bude stat urcite tak 500euro. Ci to uz za to pohodlie stoji si musi kazdy zvazit sam.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked som doma, tak mam 24" monitor a nie 10" 3,14covinu. Za 500€ kupis slusny 15" notebook, kto ma hlavu aj na nieco ine ako nosenie klobuka, si ipad nekupi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

pozri, ja cely den sedim za 24palcovym monitorom v praci, mam jeden aj doma, ale ked sa chcem vystriet v obyvacke na gauci,nieco si precita, tak si ho tam nezoberiem so sebou a ani 15palcovy notebook. iPad nie je nahrada notebooka, kto potrebuje notebook, tak si ho kupi, ja uz vsetky tieto veci mam.
Odpovedať Hodnotiť:
 

lenze ja som sa prvy nepustal do porovnavania aceru a ipadu ... to je v tom rozdiel
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale ty tu hovoris o uplne inej kategorii zariadeni pre uplne ine ucely a trh. Ako vidis, Tablet PC su fiaskom, nikto to nechce. Ten Acer je len notebook s ovladanim perom – so vsetkymi nevyhodami, ktore k tomu patria.

iPad nie je nahrada notebooku, je to spotrebna elektronika do domacnosti pre ludi, ktori NECHCU pocitac. A to je zasadny rozdiel. Zasadny rozdiel v ovladani, hmotnosti, vyuziti, vydrzi aj vo vykone. Bez ohladu na to, aky ma ten Acer procesor, pouzivanie iPadu a jeho GUI je plynule, bez pomalych reakcii, ktore s takym procesorom a Win 7 urcite nastanu. A to je pre laika neprijatelne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tym nechcem povedat samozrejme, ze notebooky s pridavnym dotykovym displejom si nenajdu zaujemcov. Ale je to uplne iny segment a uplne ina kategoria produktu.

Ked chcem auto na rozvoz tovaru tiez nebudem hovorit, ze BMW Z4 je shit, pretoze tam nenalozim 20 paliet cementu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no všetky nie, nič náročnejšie ti na tom nepôjde a nič s väčším množstvom možností (kvôli malej obrazovke) nieje použiteľné, ako napríklad photoshop a podobne...z vlastných skúseností s netbookom aj písanie poznámok kvôli milión lištám je tam...ťažšie ako normálne...

z obyčajných "light" aplikácií (IM,Mail,browser a tisíce ďalších) neviem, či je aj niečo použiteľné, čo by v súčasnosti nebolo na iPhone/iPad...

je pravda, že je to zväčšený iPhone, ale prečo nie? pokiaľ máš iPhone, čo ti na ňom tak chýba? mne osobne väčšia obrazovka, nieje to práve ono na internete keď vkuse musíš zoomovať a scrollovať po stránke...podobne to je aj s inými vecami...
Odpovedať Hodnotiť:
 

jj ten je super
Odpovedať Hodnotiť:
 

mohli by zacat predaj uz 1. aprila... ako vtip je to dobre :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Podla mna vsetko je o peniazoch, kto kolko zaraba. napr. za 2000 mesacne si clovek moze kupit aj 5ks :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

uplne super je ..ze uzivatelia iPadu by si nemohli pozriet ani tu uzasnu reklamu na ich uzasny iPad lebo prehravac je flashovy :D ..tomu sa proste hovori : Dobra investicia
Odpovedať Hodnotiť:
 

priamo citujem: "Anyone who currently owns an iPhone and was hoping they would be able to use it as a mobile Web access point for a Wi-Fi iPad just got some bad news. Reportedly, Steve Jobs has said this will not happen. Swedish blog Slashat.se claims they e-mailed Job directly to ask him whether or not you'd be able to tether your iPad and iPhone and received a terse 'No' in reply. According to the report, the email headers made it plausible that the reply had come from Jobs's iPhone."
Odpovedať Hodnotiť:
 

Azok az emberek már tudják igazán, mit kitalált ostobaság. Sokkal inkább kell többet fizetni egy hasznos munkát, mint például a nyomtatás segítségével a PDA WiFi-ban Velký kancli és séta a kész papírt.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem, či si pochopil pointu, lebo nadpis máš napísaný divne...ide o to, že nebude možný internet tethering z iPhonu do iPadu...toto WiFi v texte znamenalo toľko, že WiFi verzia iPadu (načo by bol komu tethering z iPhonu na 3G iPad?)...takže pokiaľ chceš pokrytie všade, nestačí WiFi verzia s iPhonom, treba 3G verziu...takže žiadne že "cez WiFi nemožné"
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jobs je Astar Saran
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár