|   | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
    
          |   
      
   
    
      |   | 
      
        
        
        podareny 1. april :-)        
                         
        Od: kubes         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 19:45                              
         
               
          
                 
podareny 1. april :-)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: Aj hla Fico a Dzurinda milenci         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 0:19                              
         
               
          
                 
Neviem preco ale ja tomu normalne verim.To bude tym ze nerozumiem o com vlastne pisu.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: szaga2         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 6:42                              
         
               
          
                 
nenavratna pozicka...  Tak preto nase krasne slovensko zaviedlo DVB-T. Nasi politici uz nemaju zo ukradnut tak zavedu novy standart za ktory zaplatia danovy poplatnici a este dostanu aj odskodne. To je pekne. Samozrejme to odskodne nikdy neudeme vydiet.....  fujjj  banda prasiva uz nech su volby!!!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: szaga2         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 6:45                              
         
               
          
                 
Este dodatok. T-COM je monopol co to aj poriadne vyuziva. Ale na Slovensku je vela SPROSTYch ludi!! Ved zoberte si ORANGE internet. Je drahy az priliz a predsa si ju ludia daju aj na 2 roky,a ja poznam vela ludi co maju na vyber dobreho a lacnejsieho Net provydera a predsa si daju ORANGE....        
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: inetMark1         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 11:37                              
         
               
          
                 
Orange je drahy? Podla mna nie. Mal som uz aj Slovanet, T-Com, UPC, ale Orange je v tomto smere bez konkurencny.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: PCnityIV         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 11:53                              
         
               
          
                 
Tato veta to zabila:
 
 
Podľa zdroja rušenie svojou intenzitou dokonca ovplyvňovalo prenos informácií po optickej infraštruktúre.
 
 
Odtial je kazdemu jasne ze je to vtip.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: m-pistole         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 19:03                              
         
               
          
                 
Ak by to nejakym sposobom rusilo opticke prevodniky , tak by to teor mozne bolo ... Prenos priamo na vlakne , to ovplynvni asi sotva .      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: miro j.         
        | 
        Pridané:
        6.4.2010 13:57                              
         
               
          
                 
preco ? ved pokial viem tak vedci uz dlhe roky diskutuju o vplyve gravitacnej sily na svetelne luce...ved s tym je pokial to dobre hovorim spojena aj teoria ciernej diery.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: MAJAK - neregistrovany         
        | 
        Pridané:
        12.4.2010 14:26                              
         
               
          
                 
suhlasim ale vzhladom na prispevky vyssie uz clovek nevie ci ma verit clanku alebo prispevkom...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: hoax         
        | 
        Pridané:
        4.4.2010 12:58                              
         
               
          
                 
jelikoz sem to cital az 4.4. tak ma nenapadlo hned ze to je fake .. ale pri tom ruseni optiky konec :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: joe07         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 10:03                              
         
               
          
                 
Kurnik sak ale ja to citam druheho aprila... 
 
Teda riadna hovadina toto ;-)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: inetMark1         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 11:36                              
         
               
          
                 
Aj ja citam, citam. Zda sa mi to velmi dvine. Citam 2.aprila :) a na 1.april som ani nemyslel.
 
Som nechapal tomu, ze planovali spustenie MPEG-4. Totiz ja v MPEG-2 vidim ine dovody. Mozno aj dohodu s vyrobcami STB. Preco by inak odporucovali ludom kupovat STB, ktore maju len MPEG-2 a nie su pripravene na MPEG-4? No pretoze tie stare sa musia predat a MPEG-4 sa bude kupovat predsa potom.
 
Kazdopadne som stale cital a cital dalej. Ale akonahle uz bolo pisane, ze rusenie sposobuje LHC, tak som si to naskroloval dole, ze ci tam nie je message o 1.aprili :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: podareny 1. april :-)        
                         
        Od: lolo21         
        | 
        Pridané:
        6.4.2010 10:22                              
         
               
          
                 
ja som to zral az po "hadrónový urýchľovač", ani ta optika mi neprisla az taka divna pri tom s akym SNR sa pracuje na slovenskom GPON      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        LOL...        
                         
        Od: sfdafdsa         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 19:46                              
         
               
          
                 
Lol, tolko halusiek pokope :D       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        HEEEEEEEEEE        
                         
        Od: 20781         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 19:47                              
         
               
          
                 
No posledna veta ma dorazila :D
 
Ale bol by som zvedavy akym sposobom by sa dali rusit opticke vedenia.. Mozno ked v LHC "vyrobia" nejaku ciernu dieru (nemyslim slovensky statny rozpocet) tak aj to rusenie raz bude mozne..      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: HEEEEEEEEEE        
                         
        Od: Admin123         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 8:00                              
         
               
          
                 
Nejedná sa o vedenie ale to vedenie je niekde napojené do nejakého zdroja a ten zdroj je rušený(server atď.)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: HEEEEEEEEEE        
                         
        Od: 20781         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 11:51                              
         
               
          
                 
Jasne ale ak sa nemylim tak uz boli vyvinute opticke smerovace pri ktorych odpada mnozstvo elektroniky. Samozrejme som myslel rusenie cisto iba na vedeni nie na koncoch vedenia..      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: HEEEEEEEEEE        
                         
        Od: ondrej malik         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 15:02                              
         
               
          
                 
moj osobny nazor je, ze rusit sa da vsetko...ze to rusenie je malinke a nedokazeme ho merat neznamena ze nie je...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        lol..        
                         
        Od: menox         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 19:59                              
         
               
          
                 
skoro som naletel :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        titulok        
                         
        Od: meno uzivatela         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 20:05                              
         
               
          
                 
ale rehotat som sa zacal az pri svajciarskych gravitonoch ;)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        a to nie je celé...        
                         
        Od: bojo         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 20:13                              
         
               
          
                 
Rušenie nepriaznivo vplýva aj na mozgové kapacity slovenskej politickej špičky, čo sa prejavuje jej absurdným správaním v posledných mesiacoch. Zistenia doc. Jána Hrdličku, PhD dokazujú, že zodpovednosť za katastrofálny vývoj na slovenskej politickej scéne leží na bedrách nezodpovedných vlád Francúzska a Švajčiarska.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        a hľa        
                         
        Od: ecehomo         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 20:16                              
         
               
          
                 
tato veta ma zabila : Katedry experimentálnej fyziky Fyzikálnej fakulty Levočskej vysokej školy práva, doc. Jána Hrdličku, PhD.       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: a hľa        
                         
        Od: zartikXY         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 12:12                              
         
               
          
                 
tiez som si to vsimol a myslel som ze siknem ropu ked som to cital :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        uz som sa tesil        
                         
        Od: JanoKK         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 20:23                              
         
               
          
                 
Už som sa tešil, že na to existuje reálny dôvod... LOL      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        apriiil        
                         
        Od: eidam         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 20:39                              
         
               
          
                 
uz uz som vas chcel sprdnut, ale ked tam bola zmienka o LHC, tak mi to doslo :D
 
 
pekne. :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        1. april        
                         
        Od: jmj         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 20:55                              
         
               
          
                 
Fajnove... paradne pobavenie... ;)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Very nice :)        
                         
        Od reg.: Sheer Mirage         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 21:01                              
         
               
          
                 
Škoda, že prvý apríl nebýva častejšie. :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        :-)) chi        
                         
        Od: Lubo82         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 21:02                              
         
               
          
                 
aj tak si myslim, ze za vsetko moze Fico :-D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Fantazia        
                         
        Od: shiby         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 21:12                              
         
               
          
                 
Vidim ze redaktorom fantazia nechyba :-D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        april :)        
                         
        Od: jaaa         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 21:16                              
         
               
          
                 
som sa nechal nachytat... dobre :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        eeehejjeee        
                         
        Od: turapatua         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 21:37                              
         
               
          
                 
aj mna ste dostali, hoci som nejako v podvedomi nemohol uverit pozeral som ze peckaaa :-D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        takmer uveritelne        
                         
        Od: xixixi         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 21:55                              
         
               
          
                 
LoL aky paravedecky April :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: takmer uveritelne        
                         
        Od reg.: marhha         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 21:58                              
         
               
          
                 
konspiracia      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        grgrgrrrr        
                         
        Od: aleluja         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 21:58                              
         
               
          
                 
ha......ha.....ha....ha...ha..ha.haha.hahahahaha
 
 
Koupil jsem to!
 
 
Ten bol dobrý :o)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        limity        
                         
        Od: kuul         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 22:02                              
         
               
          
                 
velmi dobre, veeeelmi dobreeee :-)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ANKETA        
                         
        Od: aleluja         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 22:02                              
         
               
          
                 
Mali ste tam dat anketu ze
 
 
Nachytali sme Vas ?
 
 
Ano....
 
Nie....
 
 
Bolo by zaujimave  :) :) :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        skoro        
                         
        Od: hahiho         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 22:20                              
         
               
          
                 
este ze som si precital len prvu a poslednu vetu a hned mi to doslo :D.
 
ako sa mohli dostat od t-comu k zakazu vstupu na slovensko :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        dsl.sk        
                         
        Od reg.: __Ondrej         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 22:45                              
         
               
          
                 
Tak Hrdlička zaspieval, to sa dalo čakať.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Ou shit        
                         
        Od reg.: danman         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 22:55                              
         
               
          
                 
az ked som precital vetu rusenie optickych vlaken mi to doslo :D:D:D pekne :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ČOSÍÍÍ        
                         
        Od: felix1         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 22:58                              
         
               
          
                 
Ježíš :D Až pri poslednom odstavci mi došlo, že to je dnes prvý apríl :DDD      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ČOSÍÍÍ        
                         
        Od: asasas         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 10:39                              
         
               
          
                 
mne az pri citani diskusie :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        to nie        
                         
        Od reg.: c-ice2         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 23:31                              
         
               
          
                 
Asi by sme sa mali ist niekam stazovat vsak nech to zastavie mohly sme mat krasne DVB-T v MPEG-4 dokonca aj HD a kvoli nejakemu urychlovacu bohvie kde sme v takýchto sračkách to bude mat dufam dohru v Hágu na súdnom dvore lebo tento zločin proti ludskosti takto nas ukrátit o niečo mohlo privodit mnohým tažku a bolestivú smrt tym by sa mohlo vysvetlit väčšie množstvo zaznamenaných infarktov a zlyhanie strojkov strážiacich srdcový rytmus... ty parchanti      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: to nie        
                         
        Od: Re: to nie         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 7:11                              
         
               
          
                 
V Hágu to majú na Háku. Bližšie informácie sa dajú získať tu, tu, tu, tu, tu, tu, tu, tu a tu...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        paradicka        
                         
        Od reg.: romeo1987         
        | 
        Pridané:
        1.4.2010 23:55                              
         
               
          
                 
som si to precital do konca a ostal som zhrozeny...potom mi az doplo, ze je 1.april...poradil sa Vam, redakcia!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        nasrdeny_na_cely_1april        
                         
        Od: nasrdeny_na_cely_1april         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 3:50                              
         
               
          
                 
doslo mi to az v polovici pri hadronovom urychlovaci - az do toho momentu v tom clanku nie je ziadny naznak ze by sa nemalo jednat o seriozny problem. stratil som niekolko minut dalsim posratym ftipom. cely vyd..any 1. april by sa mal zrusit, najma v spravodajstve, nakolko tie "vydarene" vtipy uz vtipne nie su. vtip ma byt kratky, toto je skor spam. a este horsie je, ze v ziadnom zdroji tychto dookola sa opakujucich pokusov byt vtipny si dotycni nedaju pracu aby to aspon po polnoci odstranili. takto to uz vazeni prvoaprilovy zart nie je. je to iba dalsi klinec do rakvy s napisom "R.I.P. - zdroj odbornych informacii"      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: nasrdeny_na_cely_1april        
                         
        Od: daj pokoj         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 8:53                              
         
               
          
                 
DOVIDENIA !       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: nasrdeny_na_cely_1april        
                         
        Od: aleluja         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 10:39                              
         
               
          
                 
Pokial by si mal taky dokonaly time management ako sa tvaris ze mas, tak by si v provom rade ani necital DSL.sk a ani ziadne ine slovenske media.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Limity a DVB-T        
                         
        Od: dukef         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 10:01                              
         
               
          
                 
Klobúk dole pred dotyčným, koho toto vôbec napadlo! Super!!! :-D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        kokos, dobri ste ...        
                         
        Od reg.: Uhlik         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 12:35                              
         
               
          
                 
fajne fajne ... dostali ste ma ... akoze zdalo sa mi to ako poriadna haluz, ale az po posledny odstavec som vam to normalne zozral :o) ...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        woooow        
                         
        Od: yxop         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 13:26                              
         
               
          
                 
Tak tento clanok sa ozaj vydaril :-D... Po úolednu vetu som mu veril :-D :-D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ajajaj        
                         
        Od: aleluja         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 16:22                              
         
               
          
                 
To som tu asi fakt jediny, co tomu veril AZ po prvy prispevok v diskusii :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ajajaj        
                         
        Od: Aj hla Fico a Dzurinda milenci         
        | 
        Pridané:
        3.4.2010 13:35                              
         
               
          
                 
Nie nie aj ja som uveril.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        hahahaha        
                         
        Od: alex777         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 21:18                              
         
               
          
                 
1 april :-) v suvislosti s ovplyvnovanim prostrednictvom urychlovaca by v prvom rade klakla cela infrastruktura vo svajciarsku, nehovoriac o cerne. Intenzita =  vzdialenost, v tomto pripade nesuhlasim s vyrezonovanim v urcitom bode...1 april...:-)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Super        
                         
        Od: andy.d         
        | 
        Pridané:
        2.4.2010 21:31                              
         
               
          
                 
Najsamlepsi prvy april na aky som natrafil !!!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Orange je drahý.        
                         
        Od: Vladio         
        | 
        Pridané:
        3.4.2010 17:52                              
         
               
          
                 
Mám Orange Fibernet 11.mesiacov.Prvých 6 mesiacov cena 14,90 eur,potom rok aj pol 19,90 eur.Rýchlosľ 20mega download,2 mega upload.Bez FUP,zatiaľ takmer bez problémov.Problémom
 
je možnosť pripojenia,nie každý si to môže objednať.Som z Trnavy.Iné je ich mobilné volanie,už som zrušil druhý paušál,O2 mi vyhovuje.Sused má 10 megový Fibernet,tiež spokojný.Jo a Wifi router k tomu bol D Link 524 za 1 sk,alebo 1 uro ,už si nespomínam .Pekný deň a baby šibajte s citom. Valdo.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Orange je drahý.        
                         
        Od: padám nariť         
        | 
        Pridané:
        3.4.2010 23:33                              
         
               
          
                 
Ty si ale macher.....
 
      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        hahahahaha        
                         
        Od: Noxius.         
        | 
        Pridané:
        3.4.2010 17:54                              
         
               
          
                 
sice to citam az 3.4. ale podareny 1. april :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Niesom fyzik, ale možno je to pravda...        
                         
        Od: jarkov1@azet.sk         
        | 
        Pridané:
        3.4.2010 19:57                              
         
               
          
                 
Všimol som si, že spochybňujete pravdivosť uvedených informácii. A preto by som rád zareagoval: Je potrebné sa zamyslieť nad výkonon urýchľovača, ktorý asi nebude malý...
 
A čo sa týka toho rušenia optiky, tak to je podľa mňa tiež možné, lebo gravitón je častica predstavujúca gravitačnú silu. Gravitón sa vraj pohybuje rýchlosťou svetla a pochopitelne asi aj fotóny ktoré prúdia v optických kábloch.
 
Ak skutočne ten urýchľovač vyžaruje do okolia tak je podľa mňa na 100% možné aby rušil v článku spomínané aplikácie...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Skoda ze to nieje pravda. To by bola nadej ze ked vypnu LHC telekomunisti zrusia FUP! Fuj FUP Grrr!!        
                         
        Od: Skoda         
        | 
        Pridané:
        4.4.2010 3:05                              
         
               
          
                 
Skoda ze to nieje pravda. To by bola nadej ze ked vypnu LHC telekomunisti zrusia FUP! Fuj FUP Grrr!!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        jj dobry ste        
                         
        Od: butato         
        | 
        Pridané:
        4.4.2010 9:57                              
         
               
          
                 
To ste rovno mohli napisat sprosty slovaci dajte si skylink a nerieste digitalizaciu      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: jj dobry ste        
                         
        Od: fulkom         
        | 
        Pridané:
        4.4.2010 22:57                              
         
               
          
                 
jediny sprosty si tu ty, lebo slovaci nie su sprostÝ...mozno tak sprostí,ale tiez nie vsetci,len niektorí...a este ti asi nedoslo,ze skylink (kvalitna sluzba) prevadzkuje Towercom, mimochodom prevadzkovatel DVB-T...teba ta sprostots zasiahla poriadne...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Ani Vernemu neverili a vysmievali sa jeho víziám....        
                         
        Od reg.: fero49         
        | 
        Pridané:
        4.4.2010 10:56                              
         
               
          
                 
Bombardovanie častíc pri 7 teravoltoch (7TV) v CERN-e síce dopadlo úspešne, ale ie je preukázané, aké segmenty hmoty a energie mohli touto skúškou mutovať na dosiaľ neznámu platformu.
 
Takže váš prvoaprílový žart nemusí byť až natoľko iracionálny....      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Ani Vernemu neverili a vysmievali sa jeho víziám....        
                         
        Od: jarkov1@azet.sk         
        | 
        Pridané:
        4.4.2010 15:14                              
         
               
          
                 
fero49: Tiež si myslím...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        hardcore 1.4.2010        
                         
        Od: haox         
        | 
        Pridané:
        4.4.2010 12:52                              
         
               
          
                 
hardcore 1.4.2010      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        to co        
                         
        Od: Batman 12         
        | 
        Pridané:
        4.4.2010 15:19                              
         
               
          
                 
Moc som z toho nepochopil takze mam DSL od  T com taze mozem stahovat len 240GB za mesiac ????  nic viac alebo ako to je lebo tu robia uz take veci mi vypadaju vlasy. vie mi to niekto vysvetlit polopat????? ak je to tak ako mylsim tak si davam  T com prec a radsej budem vyuzivat nanic internet ako ich.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: to co        
                         
        Od: Cudo         
        | 
        Pridané:
        5.4.2010 8:35                              
         
               
          
                 
Vieš koľko je to 240 GB??? To je sakra dosť! Takže na sťahovanie černôt nemá T-Com pochopenie. Logicky už zo zákona.
 
Nikto toľko pošty, či fotiek z dovolenky nikomu za mesiac nepošle, to je očividná blbosť.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: to co        
                         
        Od: aleluja         
        | 
        Pridané:
        5.4.2010 22:45                              
         
               
          
                 
asi si este necestoval za hranice Slovenska s HD kamerou v ruke a so zrkadlovkou v druhej, ze nie? :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        1 april        
                         
        Od reg.: Pumpa         
        | 
        Pridané:
        5.4.2010 7:53                              
         
               
          
                 
pekny 1 april :) , ale tak aj tak mam taky zly pocit, ze FUP niekedy fakt zavedu, ak sa tak stane menim providera, len koli tomu azda mam Tcom, ze niesu taky hnusny a ze nemaju FUP :) .      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        to co        
                         
        Od: Batman 12         
        | 
        Pridané:
        5.4.2010 13:11                              
         
               
          
                 
No tak kamo ja  stahenem za mesiac 300 GB takze mne to nebude stacit ale to sa este spytam v T come co ako       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        nie som macher        
                         
        Od: Vladio         
        | 
        Pridané:
        5.4.2010 17:42                              
         
               
          
                 
Nie som macher,len som odpísal na tvrdenie že je Orange drahý
 
Porovnaj si ponuku providerov ,ceny a rýchlosti,vyber čo Ti vyhovuje.Viem,že môj príspevok nebol k danej téme,ale takých je tu viac.Ahoj.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        FUP...vrrr        
                         
        Od: yinyi         
        | 
        Pridané:
        6.4.2010 0:27                              
         
               
          
                 
Naco mi je neobmedzeny, ked je obmedzeny ked ani domace HD neposlem na strihanie konvertovanie a rendrovanie . hry, skype a podobne veci       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        t - shit - bazeranti        
                         
        Od: Robert Kalinak         
        | 
        Pridané:
        6.4.2010 11:54                              
         
               
          
                 
dakujem pekne za takyto internet neobmedzenych obmedzencov , to radsej ostanem pri zasranom UPC aj ked to je podobny shit ako t - shit ale aspon bez FUP !!!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        hahahhahha        
                         
        Od: hahahah         
        | 
        Pridané:
        6.4.2010 12:35                              
         
               
          
                 
hahahahhahhahhaa no konecne, uz sa to zacina........ najskor spomalia internet, potom ho uplne vypnu, a co bude dalej sa dozviete sami coskoro.......... ;) hlavne zacnite chovat holuby alebo svaby, tie prekonali aj dinosaurov......lol......... neutralne svajciarsko a ich pokusy urobit vesmir vo vesmire......kkti      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        1. april        
                         
        Od: ricrdet         
        | 
        Pridané:
        6.4.2010 13:08                              
         
               
          
                 
To vam je teda blby den ten 1. april. ja som toto cital az 6. a tak som vsetkym rozposlal tuto uzasnu spravu. Teraz premyslam kde emigrovat aby sa mi vseci doma nechechtali.
 
GRATULUJEM :-D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        1. april        
                         
        Od: maroshko         
        | 
        Pridané:
        6.4.2010 14:34                              
         
               
          
                 
Na Slovensku mame vseliake vysoke skoly :-)
 
Napr. aj: "Zdroj nechcel komentovať príčiny rušenia, odkázal nás ale na vedúceho Katedry experimentálnej fyziky Fyzikálnej fakulty Levočskej vysokej školy práva, doc. Jána Hrdličku, PhD. "
 
DOBREE.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        FUP!!!        
                         
        Od: Peter88776655         
        | 
        Pridané:
        11.4.2010 13:24                              
         
               
          
                 
a ked mam vo firme kamery, co chcem to archivovat a sledovat doma? 240GB je nic!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        satanet        
                         
        Od: copy7copy         
        | 
        Pridané:
        12.4.2010 9:39                              
         
               
          
                 
FUP je preto aby sa neťahali filmy donemoti.
 
Podaktorý stým radi kšeftujú.       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        satanet        
                         
        Od: copy7copy         
        | 
        Pridané:
        12.4.2010 9:43                              
         
               
          
                 
A hlavne to je problém že chcú veľa zarobiť 
 
a neinvestovať veľa do chrbticových spojov.
 
Mám tu jedno DSL-ko večer to sotva ide ani na pol rýchlosti.
 
Už museli zaviesť FUP.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        zaujímavá úvaha :-)        
                         
        Od: M@xo         
        | 
        Pridané:
        14.4.2010 9:58                              
         
               
          
                 
... Ked uz na slovensku dokazeme "ovplyvnit" prenos dat po optickej sieti garvitacnym polom, ktore zevraj interferuje s polom vytvaranym v CERNe, tak MI OSTAVA LEN ŽASNUT NAD (prepacte za vyraz) DEMENCIOU, ktora na Slovensku (co je dost smutne) prestava byt fenomenom:-D       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        1.april HA HA HA        
                         
        Od: myself         
        | 
        Pridané:
        14.4.2010 16:53                              
         
               
          
                 
Pre vsetkych co este stale nechapu v den uverejnenia bol 1.april...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Trosku neskoro na prvoaprilova zarty!!!        
                         
        Od: LHCista         
        | 
        Pridané:
        15.4.2010 12:05                              
         
               
          
                 
Ale inac som sa nasmial :-D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Trosku neskoro na prvoaprilovE zarty!!!        
                         
        Od: LHCista         
        | 
        Pridané:
        15.4.2010 12:07                              
         
               
          
                 
Sorry az teraz som si vsimol ten datum. Takze clanok vyssiel "v cas".      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        buuuuuu        
                         
        Od: aaaaaaaaaaaaaaaa         
        | 
        Pridané:
        28.4.2010 20:34                              
         
               
          
                 
ako mohli by tam admini napisat na koniec ze je to 1.april :D keby som necital komentare tak to asi zozerem :D:D:D:D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        robia si z vas prdel        
                         
        Od: Ferdinand 14         
        | 
        Pridané:
        6.5.2010 20:38                              
         
               
          
                 
To hadam si robite prdel tunak nie?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        dsl tcom        
                         
        Od: jackd         
        | 
        Pridané:
        8.6.2010 9:14                              
         
               
          
                 
Mam turbo3 podpisovanu zmluvu cca 09/2009 vtedy ziadne FUP na 240GB neexistovalo. Dnes mi prisla faktura z tcomu za 05/2010 kde je aj spocitane MB kolko som preniesol 299 GB a VYSTRAHA ze ak sa to bude opakovat tak ma obnmedzia,,, takze neplati to len pre nove zmluvy... ale aj stare a volal som do tcomu ze ano maju to na stranke a plati aj pre starch zakaznikov.... dovi       
             
                          
       |