|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gratulujem
Od: gratulujem
|
Pridané:
12.4.2010 15:54
gratulujem, toto je to čo sme chceli ???
towercom a Ja a Ty.. zhorte v pekle aj s tymi vasimi peniazmi..
|
|
Re: gratulujem
Od: užívateľ.955
|
Pridané:
12.4.2010 16:08
aj s ficom a vaznym ktori su za to najviac zodpovedni! uz len toto je na basu
ale sprosta cvarga netusi co je dvbt. im staci ked sa povie ze bohatym sa zvysia dane
|
|
Re: gratulujem
Od: PCnityIV
|
Pridané:
12.4.2010 19:03
Smola je ze ja na peklo neverim. Ti zmrdi sa budu mat do smrti dobre...
V ich zaujeme inak NIE JE pustit na slovensky TV trh dalsiu konkurenciu. Cize v ich zaujeme nie je lepsi bandwidth :)
Nuz, niekto sa pozna so spravnimi ludmi a je v spravny cas na spravnom mieste... To by uz bolo toho spravneho az moc kebyze sa snazi este aj konat spravne... No nie? :)
|
|
Re: gratulujem
Od: Paranoik
|
Pridané:
13.4.2010 8:43
A vieš čo tá konkurencia vôbec znamená?
Ak hej, tak Ti dôjde, že konkurencia tu je.
Ak sa hľadá ale prevádzkovateľ nejakej služby, ktorý je výhradným prevádzkovateľom, tak kde tam vidíš priestor na konkurenciu?
Neobhajujem ani T ani JT, tiež mi to je proti srsti pozerať, ako u nás zavádzajú technológie 20 rokov, a je to jeden veľký tunel... ale rovnako by si nadával na kohokoľvek iného.
Mimo toho Ťa nikto nenúti používať ich služby. Kúp si satelit a máš na výber.
|
|
Re: gratulujem
Od: lolo21
|
Pridané:
14.4.2010 10:37
ty si zjavne este nepocul o tom ze Markiza sa zrazu stratila z digitalneho multiplexu kvoli nejakej vymyslenej papierovacke a do dnesneho dna nebola naspet zaradena (pricom dany papier sa da vybavit behom tyzdna ked ti utekaju miliony medzi prstami).
A taktiez zjavne ani netusis ze tvoja posledna veta je presne ten zaver, ktory chce Towercom z tvojich velactenych ust pocut. naco mat zadarmo DVB-T, ktore je aj tak nahovno? KUPME si satelit, ktory je predsa tiez zadarmo! co na tom ze stoji viac? ved je to zadarmo! to ze bubaciky dostane aj tak towercom si vela ludi nedomysli. ale ved co je doma to sa rata ;)
|
|
Re: gratulujem
Od: AntiRakušák
|
Pridané:
12.4.2010 20:54
A v čom je problem, Towercom resp J@T doteraz v tejto oblasti nepodnikali tak su pozadu DVB-T2 budu testovat neskor. Mimochodom kde v europe sa to este testuje?
Inak mali sme koli DVDT2 o par rokov skor platit Rakušakom za prenos TV signalu? To nemyslis vazne Takto by zo slovenska peniaze len unikali to si nevime ani prevadzkovat blbe vysielasče? A to plati o všetkom radšej by sme platili inym za to aby nem prevadzkovali sluzby.
|
|
Re: gratulujem
Od: gnu_
|
Pridané:
12.4.2010 21:44
Šup do postieľky, aby si rodičom neprekážal pri pozeraní knižiek o Jánoszovi Szlótovi
|
|
Re: gratulujem
Od: jupiii
|
Pridané:
12.4.2010 22:09
Vymenuj vsetky krajiny vramci EU, ktore sa rozhodli NEDAVNO pouzivat mpeg2 (napr. od roku 2006). Nerataj sem krajiny, ktore mpeg2 pouzivaju uz niekolko rokov a koli narocnosti prechodu na novsi, to odkladaju (lebo o chvilu sa im mozno oplati prechod uz na najnovsi H264). Slovakia a Slovensko je JEDNA a ta ista krajina, tak sa nepomyl pri pocitani.
Platit Rakusanom? Tie miliardy korun, co nas stala slovenska verzia DVB-T myslis, ze kto zaplatil? Fico z vreckoveho? A skus porovnat kvalitu sluzieb.
Rodicia by ta nemali pustat ku klavesnici.
|
|
dvb-t2 tuner
Od reg.: petox
|
Pridané:
12.4.2010 15:58
aky je rozdiel medzi dvb-t mpeg4 tunerom a dvb-t2 tunerom? su sucasne ponukane telky v obchodoch s dvoma tunermi (mpeg2 a mpeg4) kompatibilne so standardom dvb-t2?
|
|
Re: dvb-t2 tuner
Od: xtc
|
Pridané:
12.4.2010 16:04
nie, telka na dvb-t2 existuje zatial len jedna :(
|
|
Re: dvb-t2 tuner
Od: Cage
|
Pridané:
12.4.2010 16:05
Pozri si vysledne specifikacie a uvidis... A ziaden sucasny TV nema DVB-T2...DVBT nie je funkcny v spektre a jednotlivych konfiguraciach DVB-T2..pozri modulacia...
|
|
Re: dvb-t2 tuner
Od: xtc
|
Pridané:
12.4.2010 16:11
v UK sa predava jeden setopbox a jedna TV, ktora podporu dvb-t2 ma
|
|
Re: dvb-t2 tuner
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
13.4.2010 11:52
dôležité je uvedomiť si, že to čo sa označuje ako DVB-T tuner sú vlastne dve zariadenia v jednom:
1. samotný DVB-T tuner, ktorý získava z vysielania (antény) digitálny signál (ten pracuje buď v štandarde DVB-T, ktorý poskytuje dátový tok približne 20 Mbit/s a DVB-T2, ktorý poskytuje dátový tok približne 33 Mbit/s, pričom každý z týchto štandardov používa iné parametre vĺn a preto nie sú navzájom kompatibilné),
2. dekóder, ktorý dekóduje tento digitálny signál na obraz a zvuk (ten dokáže spracovať buď len signál v norme Mpeg2, alebo dokáže dekódovať obraz kódovaný aj v Mpeg 2 aj v Mpeg4).
No a ako už môžeš vidieť, ten rozdiel je iba v norme vysielania a prijímania vĺn, keďže štandard DVB-T2 používa výlučne už len kódovanie Mpeg4.
|
|
Re: dvb-t2 tuner
Od: fajn
|
Pridané:
13.4.2010 14:19
Teraz si ma poučil. Dík. Teraz už len vyriešiť keď mám v TV tuner s MPEG4 ako dostať tie vlny ktoré vysiela ORF v DVB-T2 do telky. Tak nejako som to pochopil?
|
|
diera
Od: pathes
|
Pridané:
12.4.2010 16:16
Slovensko je zapadakov.
|
|
Re: diera
Od: agnes
|
Pridané:
12.4.2010 16:17
Slovesnko je diera v plote
|
|
Re: diera
Od: mxx
|
Pridané:
12.4.2010 16:29
diera v plote na vinici...
|
|
Re: diera
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
12.4.2010 19:33
No mozno aj diera v tom hrozne vo vinici :D
|
|
Re: diera
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
13.4.2010 11:55
a označenom dieravým fontom :D
|
|
MPEG 2 vs MPEG 4 - 1. cast
Od: Soaron
|
Pridané:
12.4.2010 16:31
jo to jasne, ze ak sa budeme chciet posunut k HD vysielaniu, bude sa musiet zmenit sposob vysielania. ci uz pojde o MPEG 4 alebo DVB-T2 je to jedno. tento trend uz bol znami pred vypisanim tendra na prevadzkovatela DVBT technologie na SK. preco sa to stalo tak ako stalo nevieme a mozeme len spekulovat. je to zle, ale zasa netreba zavadzat v clanku, ze vacsina domacnsti pouziva prijimace podporujuce standard MPEG 2. neviem ci vobec existuje na tuto temu nejaka studia? podla mna nie.
|
|
Re: MPEG 2 vs MPEG 4 - 1. cast
Od: užívateľ. 944
|
Pridané:
12.4.2010 16:54
macaj bol odvolany koli tomu ze chcel presadit mpeg4. ja tu velky priestor na spekulaciu alebo domienky nevidim
|
|
Re: MPEG 2 vs MPEG 4 - 1. cast
Od: jfdoqjotpq
|
Pridané:
12.4.2010 16:57
Towercom vzdy spominal, ze moze byt aj DVB-T2. Spominal, ze pojde o kombinaciu sirokodostupneho formatu - s co sa vyklulo MPEG-2, s neskorsim moznym zavedenim najmodernesieho DVB-T2.
A s velkou pravdepodobnostou to tak bude. DVB-T2 sa bude pouzivat na HD, ale ti co cakaju nove stanice, tak budu sklamany pretoze to budu tie iste stanice ktore budu aj SD(MPEG-2). JOJ a Markiza nechcu mat konkurenciu a HD bude pre nich dobre preto iste preco je pre nich dobre MPEG-2, nezostane miesto pre ine konkurencne stanice.
|
|
Re: MPEG 2 vs MPEG 4 - 1. cast
Od: _peter__
|
Pridané:
12.4.2010 18:29
Ved nebudu robit konkurenciu sami sebe, nie? Skylink ma OVELA lepsi obraz (datovy tok) a to co je v dvb-t je hnus a to tam nie je este markiza.
Towercom prevadzkovat dvb-t MUSI a ked chcu byt televizie konkurencne aj do buducna, ked sa analog vypne, tak mu platit BUDU bez ohladu na to, ci to ludia prijimaju, alebo maju skylink/upc direct/whatever.
|
|
MPEG 2 vs MPEG 4 - 2. cast
Od: Soaron
|
Pridané:
12.4.2010 16:32
mam za to, ze pride na lamanie chleba a bude sa prechadzat na MPEG 4, tak na to velka cast domacnosti bude pripravena, lebo ak sa pozriete do ponuk prijimacov a hlavne novych TV (TV bude s najvacsou pravdepodobnostou hrat prim v prijimani DVBT signalu a nie settopbox), tak tie podporuju starsie MPEG 2 ako aj novsie 4. tak ze to tak cierne nevidim. s DVB-T2 bude vacsi problem. ale nemusime zatial spekulovat, lebo HD zatial v SK nie je a ani sa neplanuje. tak staci ak sa najpr spojazdnia vsetky multiplexi a az potom sa uvidi co bude dalej.
|
|
vykon vysielaca
Od: Birkoo
|
Pridané:
12.4.2010 16:51
Nevie niekto akym vykonom ide tento novy K65?
|
|
sila...
Od: M@xo
|
Pridané:
12.4.2010 17:13
Celu zmluvu by som im zrusil!!! To sa mi snad zda, ze sa môze nieco taketo stat v 21 storoci. Ale ved nakoniec zijeme na SLOVENSKU :-D Tu ma uz nic neprekvapi!
|
|
ach jaj
Od: kuko25
|
Pridané:
12.4.2010 17:23
v každom dvore maju satelit neviem na čo sa hraju
|
|
OdpadSVK
Od: Psycholog
|
Pridané:
12.4.2010 17:36
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Toto je jedna vyjebaná komunistická krajina
Od: dfd
|
Pridané:
12.4.2010 17:40
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
odpad
Od: fatal error
|
Pridané:
12.4.2010 17:47
To co sa deje na Slovensku uz nema obdoby. A to nielen s Towercomom ale vseobecne dokedy budeme ako poslusne ovecky prikyvovat na vsetko, vasde na svete ked sa ludom nieco nepaci tak zacnu celostatne protesty len u nas nie. A ked neprotestujeme tak to potom znamena ze sme zo vsetkym spokojny...
|
|
dalsi zbabrany tender
Od: fiko_prvy
|
Pridané:
12.4.2010 17:54
tak tu to mame zvolili sme fica a takto to dopadlo, dodrbane dialnice, myto, dvbt a co ja viem co vsetko este ale len tak dalej, slovenska bedac je na to zvyknuta. Nikto si hubu neotvori a neprotestuje. Keby to vyhrali rakusania tak by ste vydeli ako by to uz vsetko nadherne fachalo. Podla mapy som v uzemi perfektne pokrytom dvbt signalom, no ako sa snazim tak to chytam biedne s vypadkami. Skusal som vela anten skusal som menit polarizacie, dokonca aj niekolko tunerov no signal vypadava, seka a td.
|
|
Re: dalsi zbabrany tender
Od: xxzx
|
Pridané:
12.4.2010 22:46
suhlasim tato vlada dojebala co sa dalo ,hold oni myslia socialne len skoda ze len na svojich znamich
|
|
Žabomyšie vojny
Od: Jozef_k
|
Pridané:
12.4.2010 18:31
Uvedomte si, že nech tu napíšete čokoľvek je vám to "plat prtné". Tí ktorí o tom rozhodujú a rozhodli si presadia svoje. Ich problém začne vtedy, keď sa na to ľudia prestanú pozerať a budú ich "programy" ignorovať. Vtedy si budú môcť vysielať aj zlatým patykom a v norme DVBT-milón a MPEG1000 - ľudia sa im na to vykašľú. Tie primitívnosti, ktoré tam dnes idú a sú na úrovni ožratého baču, alebo dedinských klebetníc za pozeranie veru nestoja. Takže je vhodnejšie vybrať si né programy z inetových zdrojov....
|
|
Re: Žabomyšie vojny
Od: brano2
|
Pridané:
12.4.2010 20:31
Kedysi tlacila EU na to aby sa v europe vysielalo menej americkej produkcie a viac europskej. Televizie vsak na tento model presli aj same po tom co zistili ako sa im to financne oplati.
V dnesnej dobe tam prakticky nic nejde, mozno 3 filmy do mesiaca aj to take co uz idu minimalne 5ty krat dokola rok co rok.
Ja to vidim tak ze televizia je postupne na ustupe a valcuje ju internet. Clovek nema v dnesnej dobe vela volneho casu na rozhadzovanie a na internete si sam zvoli comu sa bude venovat, v akej oblasti rozsirovat obzory. Myslim ze aj mnohi, ktori pozeraju uz len dokumentarne programy a spravy si pri troche namahy vystacia lepsie so spravnymi strankami.
PS: som za zrusenie "zastrckoveho" zakona v den ked vypnu analog. Prechodom na dvb zanika argument stylu "kazdy ma televizor". Hoci sa jedna uz takmer o spotrebny tovar na 2-4roky, odmietam kupovat nieco co ma sice velku uhlopriecku ale horsiu kvalitu obrazu pri dnesnych moznostiach prijimu.
|
|
Zvrhnime tie ku*vy nenazrane
Od: IPv6
|
Pridané:
12.4.2010 20:12
Kazdy tu len keca a nic nerobi. Sak spravme nejaky protest alebo co. Najprv boli kamionisti. Keby teraz zacali ITckari ostatnym by sa hadam oci otvorili.
|
|
Re: Zvrhnime tie ku*vy nenazrane
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
12.4.2010 20:53
To je dobrý nápad, teraz pred voľbami sú politici najviac citlivý. Keby sa podarilo kontrolovať Towercom a prinútiť ho plniť zmluvu, alebo získať iného lepšieho vysielateľa stálo by to za tú námahu. Nehovoriac o tom že by sa tým dalo ukrojiť z popularity súčasnej koalície. Už len nájdi ľudí ktorý to zorganizujú. :)
|
|
Re: Zvrhnime tie ku*vy nenazrane
Od: AntiRakušák
|
Pridané:
12.4.2010 20:58
Protest proti čomu? nechceme platit J&T chceme platit rakušanom? A čo za to dostaneme, blbý obraz markizy tej istej ako doteraz v analogu.?
|
|
Re: Zvrhnime tie ku*vy nenazrane
Od: anonyous
|
Pridané:
12.4.2010 21:01
To by som tých ITčkarov chcel vidieť ktory by protestovali, Par debilnych deciek co sa hraju na hackerov a ničomu nerozumeju, Seriozny odbornik by sa tak zhovadiť nenechal.
|
|
Re: Zvrhnime tie ku*vy nenazrane
Od: Mentol
|
Pridané:
12.4.2010 21:10
V podstate mas pravdu ale kazda iniciativa, kazdy protest "za, ci proti", nech uz ma akekolvek ciele je podla mna dobry, lebo Slovensko priblizuje ku "svajciarskej demokracii", kde obcania beru iniciativu do vlastnych ruk a v referendach naozaj aktivne rozhoduju namiesto vypisovania <>vin v diskusiach ako napriklad "Slovensko je diera", pricom sedia na riti a od "Panelaku" ich nikto nedostane.
|
|
Re: Zvrhnime tie ku*vy nenazrane
Od: Lozy...
|
Pridané:
12.4.2010 23:03
Už som tu o niečom takom písal. Trebalo by spraviť daky web trochu sa zjednotiť a keď príde na to vyraziť na tých smradov. rečami sa tieto problemi neviriešia.
|
|
Kvalita vs, peniaze
Od: nalimpo
|
Pridané:
12.4.2010 21:16
Čo dodať k tomu ako to je s dvb-t myto a pod.... Ide iba o peniaze , kvalita služieb na poslednom mieste t.j. 10 na -nekonečno
|
|
Slovenske DVB-T je omyl
Od: johny222
|
Pridané:
12.4.2010 21:26
to co sa tu deje na slovensku je nenormalne. peniaze sa rozkradaju na kazdom kroku. jedno co je na Towercome dobre je satelitny Skylink, ale inak slovenske DVB-T pokaslali natolko, ze uz ani horsie nemohlo byt. A vraj ze kolko vyhod to malo priniest. Haha. Ja pocitujem len same negativa.
|
|
chaosss
Od: kraken
|
Pridané:
12.4.2010 21:44
mrzí ma čo sa deje v tomto štáte...všetky tie tendre a kauzy, prázdne slová, NR kraj a DVB-T, MPEG-2 a nereálny MPEG-4....je to výsmech do neba volajúci...
|
|
Re: chaosss
Od: STANISTA
|
Pridané:
13.4.2010 12:27
Ked ti je luto za mpeg4 daj si parabolu na hlavu omotaj sa alobalom a celofanom a strč prsty do zastrcky, hned ta to prejde. Si tupec čo len na TV čumakuje.
|
|
politika
Od: smutny clovek2010
|
Pridané:
12.4.2010 23:00
Niekedy sa mi už ani nechce, nemám silu, volu čítať správy a pozerať sa okolo seba. Ľudia sú bezmocní a zaslepení. Jednotlivci, ktorí sa o niečo snažia sú potlačení a systém ich eliminuje alebo asimiluje. A špinavci sa držia v šachu. Keby začal jeden ťahať špinu na druhého, tak sa to tu nám zosype ako domino.
|
|
dsl.sk
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
12.4.2010 23:01
Keď chcete zmenu, čoskoro v júny si ju môžte vlastnou vôľou a hlasovaním vo voľbách vynútiť. A keď niekto hovorí že nemá koho voliť, tak sa nezaujíma(l) o veci verejné a nemá morálne právo sa sťažovať. Keď chcete radu SaS je pravicová liberálna strana ktorej by sa podľa mňa oplatilo dať šancu vládnuť.
|
|
Re: dsl.sk
Od: Lozy...
|
Pridané:
12.4.2010 23:07
Nechcem byť zlý ale tieto voľby budú asi zase len o menšom zle. Otvorene naozaj neviem koho voliť, pretože jedna strana lepšia jak druhá. Pripomína mi to komunizmus na harku bolo strán a ani si ich nepoznal ale zakruzkovat si mohol len komančov. Toto je dačo podobne.
|
|
Re: dsl.sk
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
12.4.2010 23:08
SaS je zlo. No ulohou slovenskeho volica je zvolit co najmensie zlo.
|
|
mensie zlo
Od: xxxxxxxxxxyy
|
Pridané:
13.4.2010 7:49
SAS je miklosov potomok cize dcera...
JEDINA VOLBA JE PALIHO KAPURKOVA!!!
A MOZTE MAT CISTE SVEDOMIE LEBO AJ MENSIE ZLO JE ZLO.TO CI NIEKOHO ZABIJETE JEDNOU RANOU ALEBO 25 RANAMI NA VECI NIC NEMENI A 1 rana JE MENSIE ZLO!!!
|
|
Re: mensie zlo
Od: felix1
|
Pridané:
13.4.2010 8:20
To je zlé prirovnanie lebo to je stále zabitie. Dobré by bolo že niekoho zbijem alebo zabijem ...
|
|
pokrytie
Od: Juno
|
Pridané:
13.4.2010 8:15
Towercom si asi sám určil kde je signál dvb-t. Je mnoho miest kde ľudia nevedia, že majú mať pokrytie dvb-t a nie je tam nič aj keď je to na mape zakreslené ako pokryté. Napr. žiaden signál nie je v obci Kunerad.
|
|
Re: pokrytie
Od: Maisner
|
Pridané:
13.4.2010 10:25
Vivat in Slovakia Juno...imho korupcia, klientelizmus a konflikt zaujmov ako inak si tu ruky navzajom umyvaju. Jeden lobuje za druheho a naopak. Najlepsie co mozes spravit, ked chces chytat a pozerat kvalitne DVB-T..sa niekam ODSTAHOVAT! :)
P.S.: Odporucam niekam na zapad...napriklad do Rakuska, tam poslanci v parlamente aspon "rozmyslaju" nad tym nez nieco schvalia. Nie ako u nas...vid napr. ako teraz ten vlastenecky slotodebilinovsky zakon...ach jaj lutujem IQ tych ludi, ktory tu cvargu zo Ziliny volili a budu volit zas a to sa este ako hrdy slovak stale aj ked uz len malicko sam citim. :(
|
|
hd... naco?
Od: hahiho
|
Pridané:
13.4.2010 21:12
naco nam je preboha HD vysielanie?
nech radsej zacnu televizie tvorit nejake ralacie na urovni...
po mojsejovcoch alebo vyvolenych vo full hd netuzim, na nich je utrpenie sa divat aj s vypnutym zvukom
tot moj nazor :D
|
|
Re: hd... naco?
Od: nerozumieš tomu
|
Pridané:
14.4.2010 8:40
Ale veď každý predpokladá že nástupom HD vysielania stúpne aj kvalita tvorby programov. Nové moderátorky s peknými mladými tváričkami. Ktovie či ten nástup HD nebrzdia tieto staré opachy čo sa stále prerábajú na mladé aby nebolo vidieť tie jazvy na ksichtoch po vyklepaní. Mojsejovcov a vyvolených budú kukávať ľudia iba v búdkach na to určených.
|
|
Zavedenie archaickej DVB-T smrdi len a len prachmi. Zas vyhrala hlupost a mamon.
Od: Andyx
|
Pridané:
26.4.2010 15:12
Zavedenie zastartalej technologie DVB-T smrdi ryzovanim do vlastnych vreciek, kedze bude aj tak nutne prechadzat na DVB-T2! Ten kto o tom rozhodoval bud nevedel o tom vobec nic (takze bol uplne nekompetentny), alebo dostal za to prachy. Inak to nevidim. Je predsa uplna hlupost zaviest nieco co uz aj tak za chvilu konci v Europe. Potom sa necudujmem, ze dojde k tomu, ze kazdy bude nadavat, ked uz bude mat doma FULL HD plazmy a LCD v rozliseni 1920x1080) a budu na tom pozerat zastarale mpeg2(v rozliseni 720*576) a zisti, ze sa to neda vobec pozerat!!! Ludia,trosku rozumu, takto si serieme do vlastneho hniedza. Som z toho smutny. To sa moze stat len na Slovensku.
|
|
Re: Zavedenie archaickej DVB-T smrdi len a len prachmi. Zas vyhrala hlupost a mamon.
Od: JuroBA
|
Pridané:
26.4.2010 15:15
Uplny suhlas. Normalny clovek nieco take vlastnemu statu neurobi.
|