neprihlásený Štvrtok, 17. októbra 2019, dnes má meniny Hedviga   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
Záručné opravy HP notebookov od mája na Slovensku

DSL.sk, 26.4.2010


Počítače a multimediálne notebooky pre domácnosti od spoločnosti HP a LCD monitory pre domácnosti sa budú od mája záručne opravovať na Slovensku.

Spoločnosť Hewlett-Packard o tom dnes informovala v tlačovej správe, zmena sa okrem iného týka notebookov HP Pavilion, Compaq Presario, HP Mini a Compaq Mini.

Podľa informácií servera DSL.sk sa záručné opravy napríklad notebookov reklamovaných na Slovensku doteraz realizovali v Poľsku.

Od 1. mája bude záručené opravy vykonávať aj slovenská spoločnosť SWISS spol. s r.o. a podľa HP ročne priamo vybaví viac ako 70% servisných prípadov HP zariadení určených pre domácich spotrebiteľov.

Podľa HP záručné opravy na Slovensku okrem iného zrýchlia celkovú dobu opravy.

"Pre čo najrýchlejšiu realizáciu servisu na dané typy zariadení, spoločnosť HP odporúča doručiť zariadenia osobne do najbližšieho strediska spoločnosti SWISS," odporúča zákazníkom tlačová správa. Spoločnosť má pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciach.

Servisné strediská je možné nakontaktovať aj telefonicky a dohodnúť si bezplatné vyzdvihnutie reklamovaného produktu kuriérskou službou u zákazníka.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Zákazníci dostanú za označovanie AMD Bulldozer za 8-jadrové do 300 dolárov
Česko bude 5G frekvencie dražiť v apríli
Štát sprístupnil nástroj na porovnanie výhodnosti elektromobilov
Dnes vychádza Ubuntu 19.10
O Uberi vznikne seriál
Británia nebude vyžadovať overenie veku na porno stránkach
Orange zrušil FUP limit na DSL, v podmienkach ale ponechal dokonca menší
Robotická ruka sa s umelou inteligenciou naučila skladať Rubikovu kocku
Windows 7 Professional začína upozorňovať na koniec podpory
Starlink od SpaceX má mať viac ako 40 tisíc satelitov


Diskusia:
                               
 

konecne, este tak zlepsit podporu
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Este sa netes.
Daval som tam reklamovat notebook pytali si odo mna cislo, nech ma mozu kontkatovat. Este som im aj vravel, ze ten notebook potrebujem, ci by mi mohli naozaj zavolat. Nakoniec to dopadlo tak, ze som tam musel sam volat v 30ty den. Aj som sa ich pytal, ze naco si vlastne pytaju tie cisla. Snad sa to medzicasom zlepsilo
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"Aj som sa ich pytal, ze naco si vlastne pytaju tie cisla."

ako odpovedali ?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Tvarili sa, ze maju vela roboty a ze ich to mrzi.
Ako chapem, ze mozu toho mat vela, aj tie slecny boli prijemne, no co z toho, ked nespravili jeden 2 minutovy telefonat, ktory by mi usetril vraj az 11 dni.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Bol som u nich mnohokrat a nikdy tam nemali plno, ze by sa museli neustale venovat klientom.
Neda sa povedat, ze by som s ich sluzbami bol spokojny... :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

najlepsie na tom je, ze kolky ludia furt nadavaju na acer ze tu nema servis a musi sa to posielat az do Brna :-))
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Az do Brna, ale bezplatne, kurierskou sluzbou, ktoru vybavil Acer a vzdy v dobrych casoch, bez dodatocneho nahanania. Jedinym problemom bola dlha cakacka na telefone, kym sa clovek dovolal.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A pozarucne opravia hoci aj v compex-data ;)
Je to fajn krok, HPcka su super, ale zrejme tie low-end a low-cost sa kazia. Snad len neklesnu na uroven smejdikov A***.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Smejdiky su akurat tak HP, aj acery by som zvazoval este skor nez predrazene made in Poland HP komponenty.
Odpovedať Známka: 1.9 Hodnotiť:
 

tak tak, hp je sracka
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Mozno mame len stastie, ale mozno nie - v kazdom pripade mame vo firme dost (cez 20) notebookov HP a nepokazil sa zatial ani jeden, jedine co odislo boli styri zdroje, z toho dva kvoli mechanickemu poskodeniu kabla stolickou s kolieskami. Mozno je to aj tym, ze nekupujeme low end, vacsinou typy ELiteBook a pod. Mali sme aj par IBM, tie boli tiez super, nedisiel ani jeden pocas 4 rokov a to prezili aj nejake tie pady (odkedy je to vsak lenovo, mam vacsi despekt). Predtym sme mali acery a to bolo k HP neporovnatelne - z 8 sa pokazili 3, po oprave sice isli, ale po dvoch rokoch mali vsetky propraskane rohy, panty a postupne zacali odchadzat repraky, dvd a pod... Tolko moje skusenosti...

Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Casy sa menia, Acer stupol trochu vyssie. Hoci ja uprednostnujem lenovo, ale kazdy drahsi ntb by mal aj nieco vydrzat. Ale HP by som si nekupil a ani nekupim.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Mam/mal som 6530b co nie je najlacnejsi notebook a nemozem povedat, ze je to uplny smejd, no tiez by som to uz nekupil. Bol uz aj v oprave ani si nepamatam preco a samozrejme odisiel adapter. Kedze HP(alebo BGS) ma pre firmy zaruku len 1 rok, tak som mohol akurat tak kupit novy.
Elitebooky mozu byt fajn, no v tom pripade uz naozaj nejake funkcne lenovo
Odpovedať Hodnotiť:
 

acer stupol akurat hlbsie do sraciek. Nikdy si asi nemal v ruke kvalitny znackovy notebook/PC.
ACER nepokladám za značkový prístroj.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Holt, z Tvojho popisu vidiet, ako sa k technike spravas/spravate... Mozno je vhodnejsie vychovat si ludi, aby s tym netrieskali, nahadzali to o zem a pod.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

s kvalitnym strojom si mozes dovolit o nieco hrubsie zaobchadzanie. Veci maju sluzit tebe, nie ty veciam.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Holt, z Tvojho popisu vidiet, ako sa k technike spravas/spravate... Mozno je vhodnejsie vychovat si ludi, aby s tym netrieskali, nahadzali to o zem a pod.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Konečne, naposledy som bol v servise s mojim HP Pavilion vo firme Datalan, v BA, stym ze tam odisla maticna, poslali to do polska a ked sa vratil mal som dost: Naformatované oba disky, preinstalovany system a odislné velkosti HDD,chybalo 20GB. a to ma typek v servise uistoval ze ak je to len doska tak to bud vymenia alebo nie. ze s HDD neni nic. sucks
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

Robil som v predajni kompov. a co ja viem tak vzdy sme posielali notebooky bez HDD ak nebola chyba v nom. Alebo sme vsetk zalohovali, lebo vacsinou bol disky naformatovany zo servisu. Ale mozno zalezi z akeho. A vzdy sme na to museli upozornit pri preberani ci ma vsetko zalozene, alebo mame my zalohovat.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

chcel som reagovat o jedno vyssie, ale aby som zbytocne nepisal 2 prispevky, tak naprv na ten tvoj... HP notebooky v zarucnej dobe sa reklamuju cele ako su, nemozes reklamovat len cast, takze si ich urcite neposielal bez HDD. Doteraz som riesil 1 (slovom jednu) zarucnu reklamaciu HP, a bol to prave pokazeny HDD, volal som do servisu a chceli cely book. Tak sa na to zakaznik vybodol a disk nereklamoval.

prispevok na hogo_fogo: Zasnem nad naivitou (aby som ta neurazil nenapisem blbostou ;) ) ludi, ktori poslu prec disk a nemaju zalohovane data hardis
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Davat notebook do opravy s plnym diskom, to je fakt odvaha.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Mozem sa opytat pan odbornik, ze ak mam spalenu MB, tak ako si data z NB odzalohujem? :)
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

2 skrutky na kryte, 2 na uchyteni disku (ak vobec), sata kabel abraka dabra zaloha hotova :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

odmontovat kryt moze znamenat pad zaruky. Okrem toho niektore notebooky maju SMART konektor :) Cize este kupit redukciu predpokladam. Okrem ineho, potrebujem este dalsie PC
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

vsetky notebooky na svete co som videl maju odspodu "dvierka" na hdd, aby si si ho mohol vybrat/vymenit prave najma ked ho ides davat na reklamaciu. Vynimkou bol len HP probook 4510s, ktory taketo dvierka nema, celu spodnu plochu ma jednoliatu a je treba rozobrat pol noebooku aby si sa k disku, ramkam a chladeniu dostal. Bol to najvaznejsi dovod (a este sa neda vypnut touchpad tlacitkom) preco som ho nekupil. Ak mas dolezite data, je zivotne dolezite mat ich zalohovane inde, a dvojnasobne to plati, ked ides dat zariadenie na reklamaciu. O tom sa proste nedebatuje, ako o pasoch v aute.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

disk ti kludne vymontuju v servise pri odovzdavani ked o to poziadas. Tvoja neznalost nieje chybou HP.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Disky sa formatuju este skor ako sa s pocitacom urobi cokolvek ine. Ochrana tvojich osobnych udajov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zlaty Dell... zavolam, pridu, vymenia, odidu... alebo ked chcem len poslu (napr.HDD), vymenim sam a poslem spat...
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

To vazne? To musim skusit ked mi nieco od nich odide :D
Ovsem este v zaruke.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

ak mas NBD zaruku. Dnesne "lacne" delly ju nemaju, takze treba sa pri kupe uistit, aka zaruka tam je. Inak nahlasis opravu, do druheho pracovneho dna pride technik tam kde akurat si, a zavadu odstrani.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a alienware (tiez od dellu) ma aku zaruku?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

neviem, povedal by som ze alienware sa na sk ani nepredava, takze pouzi google.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

tak predava, vsade uvazdaju rocnu NBD
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

vsetko zalezi od toho aky rozsireny servis mas pri DELL Notasoch, o nic ine tam neide, standart DELL nema servis, kde pridu opravia a odidu, to je servis na mieste u zakaznika
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Akurát dnes som reklamoval HP LP2475w [vyhúlený pixel] a 40 minút volania do čiech 20 na slovensku až kým ma nespojili na datalan, kde mi nejaký borec dal maila a povedal že chce fotky, sériové číslo a neviem aké peachoviny. Toto bola posledná kúpa od HP. Ich next bussiness day delivery je len myth, na Slovensku neexistuje. Fuj!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A napisal si do mailu aj adresu kde je monitor zapojeny aby Ti ho vedeli technici riesit u Teba na mieste?
Co sa "peachovin" tyka, ktore chcel od Teba borec z datalanu, tak vedz, ze sa jedna o minimalne nutne informacie za nacatie reklamacie, o ktorych sa docitas aj v zarucnych podmienkach.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

60 minut telefonujes, to mas za to, ze nepoznas GOOGLE!
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

pavilion som necel kupovat.. myslel som ze tento compaq bude stat zato.. ale no ci, strasne daco, 3krat v oprave bol, a huci neskutocne, v jednom kuse. este horsie ked nahodou hram nejaku hru.. no lavu ruku ani opretu nemozem mat, len vo vzduchu nejak s nou manevrujem, dpc take horuce. nervy mam nato. musel som si kupit chladenie pod notas aby to islo normalne. kamos ma tiez ten isty, jemu huci este viac! nikdy viac HP.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Notebook nieje zariadenie urcene na hranie hier. A nezacni vytahovat ake tazke CADy pouzivas, pripadne renderujes kopu videa. Notebook na toto nieje urceny (pokial na to nieje urceny) :-)

PEACE!
Odpovedať Hodnotiť:
 

HP Compaq 6730s / 6735s nemaju dobre riesene chladenie resp. ak je NB prevadzkovany v prasnech podmienkach tak sa rychlo zanasa radiator chladica. Keby si trosku rozmyslal tak dojdes na to, ze chladiaca podlozka Tvoj problem vobec nevyriesi, lebo notebook nema zospodu mriezky na chladenie! - riesenim je iba castejsia profylaktika.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasné HP sa tak nenormálne kazia, že už ich musia aj začať opravovať rovno tu, lebo sa to nedá stíhať :D :D
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

to iste som mal aj ja odislo mi chladenie ale vymenily mi ho a od vtedy ok vsetko ale blbne mechanika teraz tak ked to zacnu robit poslem ho.
Odpovedať Hodnotiť:
 

alebo pozarucny servis cez hurican.sk :)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

S firmou Swiss mam velmi dobre skusenosti. Odisla nam MB v serveri od HP. Jeden preto prisli a na druhy den bol stroj spat aj s vymenenou MB.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No proste Swiss kvalita :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam asus kupeny v USA, nebol problem aby si pon prisli aj na slovensku, do tyzdna bol spat
Odpovedať Hodnotiť:
 

Skvele, sice nemam HP, ale je to krok dopredu :-)
Oprava notebooku na pockanie, je na nezaplatenie :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

asi velky pocet reklamacii, cim stupali naklady na dopravu, alebo sa mylim?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Nekupovať HP a nebudeš musieť reklamovať
Odpovedať Hodnotiť:
 

nereklamujem - nemam
Odpovedať Hodnotiť:
 

no tak mal som HP - po dvoch rokoch odislo zavesenie display-a a sa kyval jak mavatko. Samozrejme skoda reci o oprave... Stal neakych 36tisic slovenskych peniazkov, v tej dobe vraj dobry stred. Potom som si kupil Toshibu. Za 48tisic slovenskych peniazkov. Vsetko super, dvojjadrak, velka L2jka, dobra rychla ramka, ... az ked som nepotreboval dat cez VGA na externy monitor. Obraz na externom sa "kmital". Ja kua ze novy monitor je zly. Ale nie, ked som nebol na prude s bookom, ale na baterka, obraz super. Dam zdroj, obraz kmita. Neake podla mna laika prerazanie prudu. A ked som book odniesol reklamovat, po cca 4 mesiacov od kupy, tak ma tu jeden pan v nemenovanej firme, po par hodinach volal, ze je to ok. Tak som tam prisiel a on to napojil na analogovu 15ku CRTcko, ktora sama o sebe blika ako stroboskop. Nikdy mi to neuznali, kupil som aj VGA kabel za vela penazi a stale to blikalo... A teraz mam Sony a ide vsetko super. Podla mna - bez konspirativy - dnes sa robia veci na dva roky a potom si kup novu... Houk
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ja neviem, ale ja som s HP chodil v Ziline do PosAm-u a tam mi to aj servisovali. Minimalne raz mi servisak ukazal aj dosku ktoru ide menit a ze to bude na druhy den, pretoze ma toho vela a blbo sa to rozobera... Takze o com je ta novinka?
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár