|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V Nemecku za nezabezpečené WiFi možná pokuta 100 eur
Od: 100eurofka
|
Pridané:
13.5.2010 10:49
no do rite koniec tahackam :(
|
|
Re: V Nemecku za nezabezpečené WiFi možná pokuta 100 eur
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
16.5.2010 3:23
to uz nam nepomoze ani Opera aj ked je najlepsia.. :D
|
|
Kamen
Od: Mentol
|
Pridané:
13.5.2010 10:55
Kazdy, kto z nedbalosti necha na svojom pozemku pohodeny a nezabezpeceny kamen, ktorym je mozne zabit cloveka, zaplati pokutu 100 EUR. Ak je kamen mozne pouzit na zabitie dietata, pokuta je 200 EUR, ak tehotnu zenu, tak 300 EUR, ak tehotnu zenu, co caka dvojicky, tak 400 EUR, ak tehotnu zenu, co caka trojicky ....
.
Ja vas naucim, hajzli, napomahat vrazdam nevinnych ludi.
|
|
Re: Kamen
Od: hulo
|
Pridané:
13.5.2010 11:22
Žiaľ, je to tak. Je to niečo podobné, ako keď si necháš odomknuté auto a niekto ti ho ukradne. Dostaneš pokutu za nedostatočné zabezpečenie(aj keď v praxi ty asi nepovieš polícii, že si si nechal auto odomknuté a zlodej im to tiež nepôjde nahlásiť). Rovnako mal tak rok dozadu problém majiteľ schátraných zvyškov JRD, keď sa tam na dvore hrali deti a jedno spadlo do odkrytej žumpy.
|
|
Re: Kamen
Od: SPX
|
Pridané:
13.5.2010 12:39
a co potom verejne hot-spoty? to budu platit napr mesta pokuty za to, ze niekto v ich sieti robi daco nelegalne? Sadnem si na namesti, pozdielam pesnicky a udam mesto...mna nechytia a mesto to zacvaka...
to mozu rovno pokutovat restauracie kde davaju ludom nezabezpecene noze a mozu sa nimi pobodat, resp krcmi, ze davaju nezabezpecene pohare a ludia sa nimi mozu dorezat...boze....
keby tam nemal nijake heslo tak by bolo este ako tak akceptovatelne, ale to ze tam ma defaultne uz znamena ze ten "niekto" sa tam dostal umyselne...
|
|
Re: Kamen
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
13.5.2010 13:03
Myslim, ze paralela s autom je trosicku ina. V skutocnosti je paralela takato: niekto si "pozicia" auto (napr. autobazary maju obcas v zalohe rezervny kluc k autu), spravi s nim nejaku trestnu cinnost, auto vrati bez toho, aby o tom povodny majitel vedel. Na mieste cinu sa identifikuje auto, ktore spachalo trestnu cinnost. A pojdu za majitelom auta. Toho budu pokutovat sumou 100 EUR.
V realnom svete je to dokonca tak, ze ak na dany cas nema majitel auta alibi (napriklad doma spi), tak ho este mozu aj zabasnut.
|
|
Re: Kamen
Od reg.: Greeny
|
Pridané:
14.5.2010 13:19
Deti padnuté do žumpy sem neťahaj! Nezabezpečeným WiFi nikomu život nevezmeš. Aj keď pre niekoho sú peniaze život a a stiahnutá pesnička má hodnotu života dieťaťa padnutého do žumpy...
|
|
Re: Kamen
Od: fotograf
|
Pridané:
13.5.2010 11:22
Kazdy predavac, ktory preda kuchynsky noz, ktorym bude spachany zlocin, bude potrestany... (doplnte si lubovolnu absurditu).
|
|
Re: Kamen
Od: 2Mino
|
Pridané:
13.5.2010 18:38
To nie je absurdita. V podstate by kuchyňský nôž nemal byť predaný maloletému a neviem či tam nie aj až od 18 rokov...
|
|
Re: Kamen
Od: AstaKiller
|
Pridané:
13.5.2010 23:29
Nie, nie je. Kam na tie kydy chodis?
|
|
Re: Kamen
Od: 2Mino
|
Pridané:
14.5.2010 16:03
Nôž je zbraň.
|
|
Re: Kamen
Od: Ja :)
|
Pridané:
15.5.2010 9:41
Ak si Chuck Norris tak v tvojich rukách sa stane zbraňou čokoľvek...Ak nie si tak nemôžeš kupovať napr. nožničky alebo vidličky ... v obchode(sú ostré a môžu byť použité ako zbraň :P )ak máš menej ako 18 rokov však? :D
|
|
Re: Kamen
Od: Mek
|
Pridané:
13.5.2010 16:42
nikto nie je nevinny
|
|
Prednastavene routre
Od: misozmarsu
|
Pridané:
13.5.2010 10:56
Zakladom by bolo pokutovať vyrobcov, ktory v prednastavenom routri nechaju zapnutu nezabezpecenu wifi siet. Uzivatel zato nemoze ze ani nevie ze naco ta wifina je ked ju nepouziva.
Iný prípad je ked uživatel sám nastavý nezabezpečenú sieť.
Ďalšia vec je tá že dneska je ťažko definovať čo je zabezpečená sieť. Pre skuseneho uživatela je WEP /15 min na hacknutie/, WPA /24 hod na hacknutie/, Blok na MAC adresu /1 hod/, kombinaciou WPA a MAC sa moze dostat na dostatocne bezpecnu uroven aj ked ani ta nieje uplne nezdolatelna. najbezpecnejsia WIFI je VYPNUTA Wifi siet :)
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: užívateľ.
|
Pridané:
13.5.2010 11:07
a co wpa2/aes ?
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: užívateľ.
|
Pridané:
13.5.2010 11:24
+ samozrejme divoke 64 miestne heslo, + kontrola MAC, + obnovovanie kluca
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: jkljlkjlk
|
Pridané:
13.5.2010 11:35
+radius server, +zamínovanie pozemku :D
|
|
Re: Prednastavene routre
Od reg.: Frees
|
Pridané:
13.5.2010 12:51
su veci ktore si za peniaze nekupite, na vsetko ostatne je tu MasterCard :D
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.5.2010 13:15
Pred Chuckom Norrisom to aj tak nebude bezpecne.
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: Mek
|
Pridané:
13.5.2010 16:44
a ked mas v sieti zariadenie, ktore WPA2 nepodporuje... babo rad :(
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.5.2010 17:20
Mozno pomoze zabalit sa do alobalu. Ochrani ta to aspon pred ocipovanim a nebezpecnymi jastermi.
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: užívateľ.
|
Pridané:
13.5.2010 19:38
ak je moznost nahraj si dd-wrt firmware, s nim mozes mat na jednom routri viacero ssid s roznou ochranou (nemam vyskusane, mozno sa mylim)
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: užívateľ.
|
Pridané:
13.5.2010 19:49
dalsia moznost - VPN
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: hulo
|
Pridané:
13.5.2010 11:09
Ak si nechas defaultne nastavene meno a heslo, ktore je rovnake pre vsetky routery daneho vyrobcu, zrejme to by sa mohlo pokladat za nezabezpecenu siet.
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: misozmarsu
|
Pridané:
13.5.2010 11:16
A co keby vyrobcovia nechali defaultne vypnutu wifi siet a ked by ju uzivatel isiel zapnut tak by mu to nedovolilo pokial by ju nezabezpecil a nezmenil by heslo. ??
A nemusim ludi pokutovat za nieco za co sami nemozu :)
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: ftwvigorG_G
|
Pridané:
13.5.2010 14:32
niektory vyrobcovia to aj robia.. ja som dostal router vigor od.. ehm..tiiikomu a tam nebolo nastavene nic (len voip).. alebo sa spominany isp tak dobre stara o bezpecnost zakaznikov? ;D
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: arius
|
Pridané:
16.5.2010 9:16
Boha! uz stale neobhajujte negramotnych uzivatelov! Neviem si to nastavit tak si to kurna nekupim! Ked nevies soferovat a kupis si auto a potom s nim daco rozbijes budes vinit vyrobcu ze nezabudoval ochranu ktora overi ci vies soferovat? Nie na vine je vodic ze je dement a drba sa do niecoho co nevie. Ku kazdemu zariadeniu sa dodava podla zakona navod, v navode mas security popisane, to ze si to neprecitas je tvoja demencia nie vyrobcocva.
No a k clanku, je imho konina za toto niekoho pokutovat, len dalsi smutny krok ochrancov copyrightov, kedze sa nevedia dopatrat k samotnemu pachatelovi...
|
|
Re: Prednastavene routre
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2010 13:25
Auta nie su ako pocitace, zly priklad si uviedol. Takisto neovladas vsetko co sa tyka PC, tak by si ich podla tvojich reci nemal pouzivat taktiez. Takisto by si nemal pouzivat auto, ked nevies ktora suciastka ako pracuje. Na to, aby "negramotni" mohli nieco pouzivat su tu specialisti - autoservis,pneuservis. Ich ulohou je to zabezpecit.
|
|
cize potom ISP
Od: miro j.
|
Pridané:
13.5.2010 11:04
by mali dostavat pokuty tiez lebo ponukaju produkty ktore umoznuju ludom porusovat zakon, PC Shopom lebo predavaju pc a media ktore umoznuju porusovat zakon, vyrobcom TV lebo umoznuju ludom porusovat zakon, atd atd...tomu sudcovi bud preplo alebo dostal slusne vsimne...inak by takto nerozhodol...
|
|
Re: cize potom ISP
Od: noc
|
Pridané:
13.5.2010 12:11
Aha, ale potom by mal dostat pokutu poskytovatel internt. pripojenia, kedze tie data boli prevzate cez jeho pripojenie, nie? V prvom rade to malo byt zabezpecene uz v pripojeni a nie az uzivatelom. To potom ma mat kazdy povinnost mat nainstalovany antivirus, aby nerozsiroval nejaku pliagu? Asi ano, kedze vlastne zle zabezpecenym pocitacom pomohol nieco sirit. Ale ved ani antivirusy niesu 100%.
Pekna hlupost. Ma napada este, ze vyrobcovia aut by mali byt zodpovedny a sudeny za nehody, kedze ludom predali ten nastroj, ba dokonca ich k tomu nabadaju velkym vykonom a este na tych nehodach profituju dalsim predajom, ci uz nahradnych dielov, ci dalsimi autami. Aaj za porusenie predpisov, hlavne co sa tyka rychlosti ba malo padat na jejich ramena.
Ten sudca musel byt totalny idiot, alebo to skutocne zavana korupciou.
|
|
Re: cize potom ISP
Od: Ka2rol
|
Pridané:
13.5.2010 18:43
Vidím, že tu je banda špekulantov a často aj idiotov...
|
|
Re: cize potom ISP
Od: poldinko
|
Pridané:
13.5.2010 12:52
podla patentoveho zakona dovozcovia a predajcovia zaraideni urcenych na kopirovanie a reprografiu platia poplatky kolektivnym organom spravy patentov
|
|
Chudak
Od: Xko
|
Pridané:
13.5.2010 11:17
Niekedy mam fakt pocit ze ludia zijuci pred 100 rokmi boli stastni ludia.
|
|
Re: Chudak
Od: fotograf
|
Pridané:
13.5.2010 11:24
To nie je pocit, ale fakt.
|
|
Re: Chudak
Od: ondrejK
|
Pridané:
13.5.2010 11:56
ako hovoril douglas adams, su ludia ktori povazuju to ze sme zliezli zo stromov za velmi zly napad. A potom su este ti, ktori si myslia ze uz vyliezt z oceanu bola blbost :-)
|
|
Re: Chudak
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.5.2010 13:17
Mna vsetci znami presviedcaju, ze im je v tom oceane lepsie :) Inak povedane dovolenka pri mori :))
|
|
Re: Chudak
Od: karol777
|
Pridané:
13.5.2010 19:19
Bola to blbost, ale keby tak nespravime dnes by sme si plavali vo vlastnych sr*ckach.
|
|
A čo považujú za dostatočné zabezpečenie
Od: lulo
|
Pridané:
13.5.2010 11:28
Neviem, čo sa v Nemecku považuje za dostatočné zabezpečenie Wifi. WEP? Alebo až WPA, WPA2. Ináč neviem koľko z bežných BFU užívateľov si vôbec niečo vie nastaviť v routeri... Podľa mňa by časť zodpovednosti mali preniesť napríklad na taký T-Com, ktorý ešte štandardne pred nejakým časom dodával napríklad u nás na Slovensku skvelé routre Vigor s defaultným nastavením: bezdrotova LAN - aktivna, SSID - T com, bezpečnostne nastavenia - vypnute :-))
|
|
Re: A čo považujú za dostatočné zabezpečenie
Od: tester23
|
Pridané:
13.5.2010 11:45
este lepsie su na tom "novsie" routre D-LINK D-2641R od t-comu
uzivatelovi cez web rozhrania neumoznuje zmenit defaultne admin heslo (iba uzivatelske), ale telnetom sa k routru prihlasis ako admin dokonca aj z "vonku" cez default heslo :)
|
|
Re: A čo považujú za dostatočné zabezpečenie
Od: tester23
|
Pridané:
13.5.2010 12:06
po prihlasenie cez telnet:
show wan node 0
- zobrazi aj prihlasovacie udaje k DSL pripojeniu
sys setwebiprange admin 0.0.0.1 254.254.254.254
- po tomto prikaze sa da prihlasit cez admin/admin aj na webrozhranie
a mate absolutnu kontrolu nad cudzim routrom aj s prihlasovacimi udajmi k DSL sieti.
|
|
Re: A čo považujú za dostatočné zabezpečenie
Od: fawe
|
Pridané:
13.5.2010 12:11
LOL, krásne...
|
|
Re: A čo považujú za dostatočné zabezpečenie
Od: tester23
|
Pridané:
13.5.2010 12:13
najhorsie je, ze BFU nema sancu toto admin heslo zmenit, lebo sa cez webowe rozhranie ako admin ani neprihlasi a o nejakom telnete ani nevie......
vivat t-com
|
|
Re: A čo považujú za dostatočné zabezpečenie
Od: tester23
|
Pridané:
13.5.2010 12:16
shvalne si skuste opingat par ipeciek z rozsahu t-com DSL, potom telnetom pripojit.
pokial narazite na D-LINK D-2641R na 99% bude mat default admin heslo :)
|
|
WTF???
Od: 1_2
|
Pridané:
13.5.2010 11:34
kedy t-com ponukal nezabezpeceny vigor????
(nieco take som nevidel)a to mam stou firmou dost skusenosti ..
|
|
Re: WTF???
Od: ofaj we
|
Pridané:
13.5.2010 11:50
No pokiaľ viem, tak to bola celá rada 2600, 2700VGST má Wifi tiež defaultne aktívnu a bez zabezpečenia, držal som od nich v ruke posledný kus niekedy koncom minulého roku. Ak sa to odvtedy zmenilo tak OK, ale ináč neviem o čom točíš... Ak mi neveríš, skús si nájsť na DSL článok asi tak rok a pol, dva roky dozadu, v ktorom bolo istou firmou analyzované pokrytie centra Bratislavy Wifi sieťami... Asi tak 70 percent sietí malo SSID T-com a boli nezabezpečené, čo myslíš, že si to useri sami tak nastavili. LOLO!
|
|
Re: WTF???
Od: poldinko
|
Pridané:
13.5.2010 12:54
myslim ze si nepochopil ironiu :-DD
|
|
hotspot
Od: xape
|
Pridané:
13.5.2010 11:36
Pa Pa hotspot nemecko
|
|
Pri prečítaní nadpisu som sa potešil..
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
13.5.2010 11:44
Pri prečítaní nadpisu som sa potešil... ale spomenutá žaloba je doslova absurdná. Sám mám na routeri nastavenú aj jednu nezabezpečenú sieť, pretože si myslím že prístup na internet by mali mať všetci a všade. Občas sa ale stane že sa na mňa niekto pripojí doslova omylom miesto svojej wifi. z čoho je jasné že dotyčný sa bezpečnosti vôbec nevenuje a je rád že mu ten internet proste ide.
Ani pri trápnom t-com turbo 2 ma to nijako neobmedzuje a nejakého suseda to navyše sem-tam určite poteší.
|
|
Re: Pri prečítaní nadpisu som sa potešil..
Od reg.: Ozchar
|
Pridané:
13.5.2010 12:05
Bral by som ta za suseda :)
|
|
Re: Pri prečítaní nadpisu som sa potešil..
Od: viva la fico
|
Pridané:
13.5.2010 13:52
Slachetne presvedcenie. Len som zvedavy ci by ti vydrzalo aj potom co by ti niekto sposobil obdobny problem. Len detske porno namiesto pesniciek. Domova prehliadka, prehliaka telesnych otvorov od nejakej lopaty co nebyt policajnej akademie by niekde nahadzovala maltu alebo kydala hnoj. Mozno by ta nechali sadnut aj naopak na stolicku :). A to sa uz oplati.
|
|
aletotok
Od: hrivis
|
Pridané:
13.5.2010 12:18
= chces internet zaplat si ho
= chces internet a niesi doma ? zober si mobilny a zaplat si ho
|
|
zodpovednost
Od: nou
|
Pridané:
13.5.2010 12:43
vsetci co nadavate ze ake je to absurdne tak je to len a len o uceni ludi k zodpovednosti.
som zvedavy ako by ste sa tvarily keby vase dieta padlo do tej odkrytej zumpy. tiez by ste sa pytali preco to majitel nezabezpecil.
budete mat zbran a tu si nechate len tak pohodenu a niekto vam ju ukradne tak tiez budete pokutovany/stihany za to ze vam ju zobraly a zneuzily.
tak isto aj s tymto. niekomu vznika skoda (ja viem tiez nesuhlasim s tym honom na carodejnice ohladom P2P) a proste vy tomu davate prostriedky. ludia sa nenaucia zodpovednosti ak im za to nebude hrozit postih.
|
|
Re: zodpovednost
Od: aleluja
|
Pridané:
13.5.2010 12:50
Tiez som ushlasil s tymto nazarom, ale vies k comu som dospel?
Ludi NIKDY nenaucis k zodpovednosti, nikdy.
Chces sa stavit ?
|
|
Re: zodpovednost
Od: ...
|
Pridané:
13.5.2010 15:30
Ale aspon cast donutis rozmyslat dopredu, ked im 10x "pridrbes", tak si zapametaju :)
|
|
Re: zodpovednost
Od: rastos
|
Pridané:
13.5.2010 16:05
> Ludi NIKDY nenaucis k zodpovednosti, nikdy.
> Chces sa stavit ?
Nie. Bolo by to nezodpovedné.
QED.
|
|
Re: zodpovednost
Od: HEHEsad
|
Pridané:
13.5.2010 13:33
na cudzom pozemku sa deti nemaju co hrat! Dieta by malo byt pod dohladom rodicov. len v takom nemecku ak dieta nieco spravi je za to zodpovedny rodic.
zbran nemas mat len tak pohodenu - ak si si spravil zbrojny preukaz tak vies ako s nou mas nakladat.
ja ho sice nemam , ale urcite zbran nemozes mat volne pristupnu.
|
|
Re: zodpovednost
Od: miro j.
|
Pridané:
13.5.2010 15:42
a presne tu je ten pes zakopany ze touto lobby "zabavneho" priemyslu sa tu peniaze a zisky nadraduju nad ludsky zivot tak ako si dal priklad ty...porovnavas zivot ludi so zivotom routra...to je absurdne...dalsia vec je ako to tu bolo spomenute s cim ja tiez suhlasim...pokial je to dieta na mojom pozemku neopravnene...mal by som mat pravo ho mat aj zaminovany alebo ho proste strelit brokovnicou do hlavy a ja by som mal byt v prave...
|
|
Re: zodpovednost
Od: viva la fico
|
Pridané:
13.5.2010 16:06
Castym problemom pozemkov typu opustene JRD vsak je ze tieto nebyvaju riadne oznacene (ohradene). Takuto poziadavku na majitela este celkom chapem nakolko planovat si vychadzku nad mapou katastra by bola dost otrava. V pripade zaminovania by sa na tuto skutocnost tiez patrilo upozornit dodatkovou tabulou, pretoze by bolo dost nefer keby mina odtrhla nohy niekomu, kto sa vydal na tvoj pozemok v dobrej viere zachranovat ti zivot.
|
|
Nemecko
Od: aleluja
|
Pridané:
13.5.2010 12:45
Za dobrotu, na zobrotu.
|
|
Skenovanie wifi od Google
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
13.5.2010 13:08
Velmi dobre si pamatam, ako som pri clanku o skenovani wifi autami Google na toto upozornoval. Takze, ak Google skenuje wifi a potom uverejni informacie, budu ohrozeni vsetci chudaci, ktori maju nezabezpecene siete. Oni uz su ohrozeni aj teraz, pretoze Google ich ma v databaze. A co je este horsie, vobec o tom nemusia vediet, nemusia citat IT spravy a vobec nemusia vediet nastavit zabezpecenie svojho wifi.
|
|
Altruisti
Od: viva la fico
|
Pridané:
13.5.2010 13:36
Hlavne ze ked sa tu pred par mesiacmi poukazovalo na moznost problemov spojenych so zdielanim netu tak deti len prskali ze to nie je mozne lebo, lebo, lebo. A uz to tu mame :). Myslim ze aj keby chlapik hned pokutu nedostal tak celkom staci.
|
|
Re: Altruisti
Od: viva la zumpa
|
Pridané:
13.5.2010 14:15
vzdy ked ta tu vidim je mi na grcanie
|
|
wifi na
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
13.5.2010 14:40
uz vidim nejakeho dochodcu co si kupil magio a internet a dostal nezabezpeceny router ako si nastavuje WPA a podobne srandy ha ha sak on vie ledva zapnut a vypnut pocitac
|
|
wifi sux
Od: eurox
|
Pridané:
13.5.2010 15:38
Uz 2 roky zdieľam niekoho wi-fi net, router edimax, zabezpečenie žiadne, heslo 1234, rýchlosť slušná :)
|
|
Re: wifi sux
Od: slajfo
|
Pridané:
13.5.2010 17:17
vzdy som ohrnal nosom, ked ma otec ucil moralnosti... nemam este ani tak vela rokov, ale pochopil som o com to je... ano, nezabezpecil si siet, preco by som ju nevy(zne)uzil.. ked pojdem po ulici a vidim nastartovane auto bez vodica, preco by som sa nepovozil... to je spravne zmyslanie/konanie?
.. ano tiez som sa niekedy pripajal, kde sa len dalo.. pouzil som net, stiahol som si hudbu a odpojil sa... teraz susedovi za 3 minuty zlomim WEP kluc, zajdem ale radsej za nim a poviem mu ako lahko sa da dostat k jeho udajom.. oboznamim ho, upozornim, pripadne mu to zabezpecim..
.. je to na kazdom co radsej urobi.. mna osobne viac potesi, ze spravim pre niekoho nieco dobre, ako to ze spravim nieco ilegalne a nemoralne...
|
|
Re: wifi sux
Od: eurox
|
Pridané:
13.5.2010 17:42
To je pekné, mal by si pokračovať v robení ľuďom dobre.
Ja sa zatím idem hambiť do kúta.
Btw, neporovnávaj neohmatateľné elektromagnetické žiarenie za 0 eur s autom ktoré má hodnotu, to je úplne odlišná vec a scestné prirovnanie. Naštartované auto, bez vodiča by som ukradol, pojazdil na ňom a potom predal na ebayi!! Muehehe.
|
|
Re: wifi sux
Od: ...
|
Pridané:
13.5.2010 17:46
Ano lebo to elektromagneticke ziarenie ma ten sused tiez zadarmo vsakze? A ano chod sa hanbit za svoju gramatiku.
|
|
Re: wifi sux
Od: eurox
|
Pridané:
13.5.2010 17:52
Áno, ja ho s nim len zdieľam. Na streche má nainštalované solárne panely.
|
|
Re: wifi sux
Od: .............
|
Pridané:
12.8.2014 7:56
zaplati viacej ak sa mu nikto druhy napoji a par veci si stiahne ci pozrie par veci na internete? nie... tvoj argument je neplatny...nehovorim, mozem spomalit internet niekomu, ale co v pripade ze viem ze sused je na dovolenke? je to naozaj kradnutie ked jeho nicim neobmedzim?
ak sme v jednej miestnosti a zdielame a dychame ten isty vzduch, ja budem mat vonavku a poviem ze mi ju kradnes lebo dychas? respektive ako absurdne by to vyznelo keby som povedal ze to ze citis moju vonavku ma obmedzuje alebo ze to nieje zadarmo a co si to dovolujes mi tu vonu kradnut?
|
|
Re: wifi sux
Od reg.: Lukáš Šlajferčík
|
Pridané:
13.5.2010 18:22
aj neohmatatelne elektromagneticke vlny mozu mat vacsiu hodnotu ako nieco hmotne (mozno ako aj to auto) .. castokrat nesu osobne udaje, hesla, komunikaciu, citlive data atd...
Takisto sa daju zneuzit na rozne ucely a povodnemu majitelovi uskodit...
|
|
Re: wifi sux
Od: eurox
|
Pridané:
13.5.2010 18:44
Určite... Hlavne vlny z bežnej slovenskej domácnosti. Napríklad login do kuchárskeho fóra.
|
|
Re: wifi sux
Od reg.: Lukáš Šlajferčík
|
Pridané:
13.5.2010 18:47
nie kazdy ma susedov seniorov :D
|
|
Re: wifi sux
Od: .........
|
Pridané:
12.8.2014 7:56
zaplati viacej ak sa mu nikto druhy napoji a par veci si stiahne ci pozrie par veci na internete? nie... tvoj argument je neplatny...nehovorim, mozem spomalit internet niekomu, ale co v pripade ze viem ze sused je na dovolenke? je to naozaj kradnutie ked jeho nicim neobmedzim?
ak sme v jednej miestnosti a zdielame a dychame ten isty vzduch, ja budem mat vonavku a poviem ze mi ju kradnes lebo dychas? respektive ako absurdne by to vyznelo keby som povedal ze to ze citis moju vonavku ma obmedzuje alebo ze to nieje zadarmo a co si to dovolujes mi tu vonu kradnut?
|
|
sodoma gomora Kelyšová
Od: xxcleaner
|
Pridané:
14.5.2010 8:30
ja tiež zdieľam nezabezpečenú sieť od nášho farára, má od T-comu vigor 2700, prístup admin/admin. Porno mu cez to neťahám...:) Teraz mám ale problém ak pôjdem k nemu na spoveď mám sa spovedať aj z toho že niekomu kradnem konektivitu?? Ak mi povie vráť čo si ukradol mám mu všetko čo som stiahol napáliť na 1000 DVD a priniesť???
|
|
Re: sodoma gomora Kelyšová
Od: fotograf
|
Pridané:
14.5.2010 12:16
zaujimava myslienka... :-))
|
|
??????
Od: PDPBZA
|
Pridané:
15.5.2010 17:32
To jakože, ked si sťahujem z netu niečo čo sa dá stiahnuť, to stíhajú mna a nie toho čo to sprístupnil. Už je len krôčik k policajnému teroru a šikane..
|
|
Re: ??????
Od: Cuda
|
Pridané:
15.5.2010 20:59
Ty si debil...
TO ako rozmýšľaš???
To keď niekoho zrazíš autom, zabiješ ho, tak obviníš výrobcu auta, že čo to vyrobil, že ako je možné že si s ním zabil človeka????
To je ABSURDISTAN!
|
|
Re: ??????
Od: what?
|
Pridané:
16.5.2010 2:31
nemas predstavu aky si ty pako porovnavat racionalne neporovnatelne veci
|
|
xxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
15.5.2010 22:55
No tak na toto moc komentovat co nieje, ale podla mna je to blbost, pretoze to nema logiku, ak ma clovek aliby ze bol v danom case inde ked sa niekto pripojil a nieco ilegalne porobil tak musia mat mac a nejake udaje zo servera ze to nebol moj pc, nehovoriac ze ako cloveku dokazu ci to nebola moja zena kedze ustava hovory ze mozes odmietnut svedcit proti rodine, takze hovno dokazu kto tam za tym pc bol a aj keby bol jediny v dome, dalsia vec, ja ked nieco vysrstim na nete tak tiez nieje zodpovedny t-com, jasne su tam potrebne meno heslo ale to sa da aj zo zabezpecenej siete odchytit na wifi.
|