neprihlásený Sobota, 27. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslav
HP už až treťou najpredávanejšou značkou notebookov v SR

Podiel notebookov na všetkých predaných osobných počítačoch na Slovensku sa už nezvyšuje a v prvom štvrťroku 2010 bol dokonca nižší ako v prvom štvrťroku 2009. Vyplýva to zo štatistík predaja PC na Slovensku za prvý štvrťrok od spoločnosti Gartner. V minulosti najpredávanejšia značka notebookov na Slovensku, HP, bola v Q1 2010 až treťou najpredávanejšou, HP si ale stále drží výrazné prvenstvo v predaji desktopov.

DSL.sk, 13.5.2010


Podiel notebookov na všetkých predaných osobných počítačoch na Slovensku sa už nezvyšuje a v prvom štvrťroku 2010 bol dokonca nižší ako v prvom štvrťroku 2009, keď tvoril 59.78% oproti 61.24% pred rokom.

Vyplýva to zo štatistík predaných PC jednotlivých typov a značiek na Slovensku za prvý štvrťrok od spoločnosti Gartner poskytnutých serveru DSL.sk.

Oproti Q1 2009 sa tento rok znížil aj celkový počet predaných PC, zo 102.0 tisíc na 100.8 tisíc.

V prvom štvrťroku 2010 sa predalo celkom 60272 notebookov, päť najpredávanejších značiek malo spolu podiel až 94.07%. Najviac predaných notebookov malo značku Acer, na druhom mieste nasledoval Asus a až na treťom HP.

S výrazným odstupom nasledovali Toshiba a Lenovo, ktoré si oproti Q1 2009 výrazne polepšilo, zvýšilo svoj podiel z 3.5% na 7.3% a z prvej päťky vytlačilo Dell.


Trhový podiel najpredávanejších značiek notebookov v SR za Q1 2010 (dáta: Gartner)



V desktopoch naopak dominovalo HP s takmer 16% podielom, ktoré si svoj podiel v tomto segmente medziročne ešte zvýšilo. Nasledovali značky Prestigio, DigiPro PC, Agem a Dell.


Trhový podiel najpredávanejších značiek desktopov v SR za Q1 2010 (dáta: Gartner)



Na rozdiel od notebookov u desktopov, kde veľká časť predaných PC pripadá na lokálne značky respektíve neznačkové PC, piatim najväčším výrobcom patrí výrazne menej trhu, len 39.1%.


      Zdieľaj na Twitteri


Koľko notebookov ste doteraz dlhodobejšie používali? (hlasov: 905)

0      12%
1      37%
2      29%
3      12%
4      5%
5      2%
Viac ako 5      3%


Najnovšie články:

České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke


Diskusia:
                               
 

a kde je apple? :D
Odpovedať Známka: -1.9 Hodnotiť:
 

Apple je niekde daleko pod tou tabulkou... bude to asi tym ze na nase pomery je laptop za 1800 eur priliz vela pre bezneho uzivatela.

Viem ze predavaju aj obycajne MB za cca 900 eur... ale ten je hrozny a za 900 eur dostanem 3x lepsie lenovo
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Tiez hladam, ze kde su "cucobooky"... Neviem, ktory model myslis, no aj cocubooky za daju zohnat lacnejsie ako 1800 eur.
S tym lenovom sa da len suhlasit, aj ked som si isty, ze taky rapidny narast predaja lenovo dosiahlo vdaka edge napodobeninam a podobne.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Znackove notebooky zacinaju tretim miestom, prve dve priecky patria lacakom - teda jablcka tu nehladajte s ich cenami :)
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

oprava - štvrtým miestom, HP notebooky radšej nie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sa zobud kde zijes. Tu ti kazdy hladi na cenu nie na kvalitu. Radsej si kupi rozsypaci srot ako by mal investovat prachy do niecoho co sa aj prenasat da bez ujmy.
Kupil som z bazaru PowerBooka a kebyze ho netvorim tak by som nepovedal, ze ten stroj sa denne pouzival ako produkcna masina 3 roky a este sa aj prenasal. Ziadny skrabanec proste ako kebyze zisiel pred tyzdnom z linky. Som zvedavy, ktory stroj inej znacky (neratam notebooky do extremnych podmienok) by to dokazal ustat. ;)
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

vymenuj mi aspon 1 krajinu kde ludai nekukaju na cenu , aj ked si milionar tak prva je cena az potom vsetko ostatne
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Nemôžem s tebou celkom súhlasiť. Bol to práve nejaký zbohatlík, čo vyhlásil: "Nie som taký bohatý, aby som si mohol kupovať lacné veci". A IMHO s jeho výrokom súhlasím. Lacné veci sa kazia tak rýchlo, že sa väčšinou neoplatia.
Odpovedať Známka: -3.6 Hodnotiť:
 

Neplati to vzdy :)
Ja mam lacny komp, no stal vtedy 18000 Sk, a uz na nom ficim 3 roky, grafika 7600(gt?) a uz neviem, ale ide to... nestazujem si..

sice na ntb som dal 900 eur, ale naozaj by som nechcel kupit nejaky za 2500 eur, i ked je kvalitnejsi.

ten bohac to podla mna myslel tak ze nebudem kupovat zapalovac od cinana (nemyslim rasisticky) za 0,50Sk, ale radsej za 7Sk v TESCO, a mam vyssiu sancu ze vydrzi..
Malo kto si kupi zpaalovac za 500-1000Sk z USA, len preto ze ma nejaku garanciu kvality
- pre uplne bezne pouzitie samorejme, nie camping a podobne

alebo:
to mas to iste ako auto za 500 000 Sk a 5 000 000 Sk..

to ze si to clovek aj moze dovolit neznamena ze po tom musi bezat.. ale ten vyrok velmi neplati v USA, tam ludia vedia robit bargain takmer vzdy... a su bohatsi :) teda ak osa to vezme..
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

mam macbook od konca roka 2006, cuduj sa svete, stale je to po hw stranke namakany strojcek, ak neratame grafiku :-)
Odpovedať Známka: -5.8 Hodnotiť:
 

Ten zapalovac z tesca je rovnaky, ako ten od cinana, len su tam ine marze a pre viac medziskladov :)
A s tym autom - tiez som si to myslel, ked som jazdil na mondeu, ze nie je rozdiel. Teraz jazdim na S-kovom mercedese a ver mi, ze ten rozdiel je neskutocny. Ale ak vezmem do uvahy len funkciu prepravit sa z bodu A do bodu B, tak ucel splnia oba vozy, len v tom drahsom je to ovela prijemnejsie :)
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

tak ked porovnavas 10 rocne mondeo s 20 rocnym mercedesom... tak ti treba uznat... ,ze si vsimavy ak citis rozdiel :))
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Nechcep rýpať, v podstate na tvojom príspevku niečo je, ale...

DUBAI.

;)
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

3 roky.. hm, na co si budem kupovat masinu od jablcka za teoreticky povedzme 2000 € ked si kupim hw-ovo zrovnatelne HP,ACER,TOSHIBA za teoreticky 1000 €
po troch rokoch to aj tak predam, len na jablcko budem asi tazsie zhanat kupcu a strata bude vacsia...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Preco vsetci rozpravaju o hardwarovo porovnatelnej konfiguracii ... si ju strc s prepacenim doprdele ... o hardware na Apple pocitacoch vobec nejde ... ide o dokonalu symbiozu medzi HW a Software ... Mac OSX je jeden perfektny, stabilny a rychly OS ...
Odpovedať Známka: -7.0 Hodnotiť:
 

Apple funs su v zasade rovnaka skupina ludi ako Subaru funs. Su si vedomi kvalit svojho milacika a sucasne velkodusne toleruju (a niekedy aj bagatelizuju) niektore jeho vyrazne nedostatky. Ale kedze sa bavime o IT, tak Apple compy si vo svete IT nezasluhuju o nic viac pozornosti ako cenovo porovnatelne riesenia inych vyrobcov. To, ze mac os x je odladeny len na niekolkych malo modeloch (skutocne zufalo malo) je jeho vyhodou, ale aj nevyhodou. Vies si predstavit to zelezo povedzme s *tuxom za tu istu cenu ako Apple (schvalne neuvadzam okna, na to sa lahko argumentuje :))? Proste je to o elitarstve (no kto si to prizna?) a z malej casti o realnych potrebach. Milujem Subaru!
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Fans nie funs. Ked chces silou mocou pouzivat en, tak sa ju aspon troska nauc.
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Ja ti to zjednoduším, Apple fuckers. Spokojný? A rýchlo vytiahni svoj iPhone a daj sem nejaký komentár nech sa ešte pobavíme na tých tvojich bludoch o kvalite...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Michal sa nam naucil nadavku po anglicky, to je vykon :)
Urazky a nadavky, clovece, mas Ty aj daky iny zmysel zivota okrem tohto?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Jedno, ani druhe slovo nie je spisovne. Ak nemas co povedat, radsej MLC!
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Fan je spisovne, samozrejme po en.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

...a potom si sa zobudil s rukou v nočníku :D
Slobodu výberu aplikácií pod Windowsom nenahradí nič. Ani jabĺčkarské kvíkanie nad všetkým, ani výborná cenová politika Linuxu, ani to, že sú to UNIXy.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

budes prekvapeny, ale ovela lahsie a vyhodnejsie predas 3-4 rocny apple, ako ine znacky. A ano, za 1000€ sice dostanes rovnake GB, Hz a ine hw papierove parametre, ale apple ti za 2000€ poskytne unibody hlinikove telo a nie vrzgajuce plasty, vydrz baterie cez 8 hodin a 1000 nabijacich cyklov oproti trom hodinam/200 cyklom ...
Odpovedať Známka: -6.8 Hodnotiť:
 

no neviem skus IBM/Lenovo ThinkPad

rollcage = magnesiove sasi aj za LCDckom!!
pripadne este k tomu titanovy kryt LCDcka.
NG rollcage = uholikove a opticke vlakna (ale len za LCD) spodna cast stale magnesiove sasi

s apple sa clovek moze tak ukazovat s thinkpadom sa pracuje.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Ak si vyskladas rovnaku konfiguraciu hw ako u apple, tak si na tom s cenou rovnako. Veta "s apple sa clovek moze tak ukazovat s thinkpadom sa pracuje." je nie velmi vydareny vtip :)
Odpovedať Známka: -8.1 Hodnotiť:
 

no lebo to nieje vtip, to je ralita;)
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

no skus
thinkpad T410S

Notebook Intel Core i5 540M, Multi dotykový 14" LED 1440x900 matný, NVIDIA Quadro NVS3100M 256MB + Intel HD Graphics - přepínatelná, RAM 4GB, 128GB SSD, DVD vypalovačka, WiFi, BlueTooth, 3G modem, Webkamera, Čtečka otisků prstů, DisplayPort, Windows 7 Professional 64, Cardreader,
5 hodin vydrz, vaha 1,8
a pre pracu nevyhnutny trackpoint s perfektnou klavesnicou :)
cena cca 2100Euro

Daj apple nieco podobne HW konfiguraciu s magneziovym sasi spodok a vrch uhlikove a opticke vlakna na spevnenie (apple alternativa samozrejme)

nech viem co to stoji kedze sa v apple nevyznam

a s tou pracou - nevidel som este ziadnu firmu kde by sa pouzivali NB (napr. siemens/qimonda/infineon/accenture/ibm :) / rozne banky/ vyrobne podniky ako napr. mecom/ a ani konzultanti, ktorych si niektore firmy najimali a prichadzali nikdy nemali aplle.

najviac som sa stretol s Thinkpad/Dell/HP minoritne toshiba vsetko s win prip mozno linux na niektorych ThinkPadoch

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Skus toto (kupoval som minule leto): Thinkpad T400, C2D 2.53 GHz, 4 GB RAM, 320 GB disk, LED 1440x900 matny, hybridna grafika (ATI + intel), dvd vypalovacka, n-kova wifi, bluetooth, 3G modem, citacka odtlackov prstov, Windows Vista Business + Windows 7 Pro, citacka kariet, pccard slot. Vydrz 4 hodiny (bral som len 4-clankovu baterku, nie je problem tam dat vacsiu), 2,2 kg.

Trackpoint a vyborna klavesnica.

Cena 1200 EUR.

Co sa tyka zvysku, vid prispevok od tralalalalalla1234. Samozrejme som si urobil porovnanie, ako vychadza z toho Apple. Za tu cenu by som vtedy dostal akurat tak plastovy Macbook so zrkadlom namiesto displeja a humornym rozlisenim 1280x800.

Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Tak tak T400 alebo T410 su pre mna najlepsie stroje na trhu :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Sice tym podporim tezu Macbook na hranie a Thinkpad na pracu, ale ked som si chcel teraz kupit novy book na doma, tak som zistil, ze Thinkpad ma len VGA vystup a teda nema zmysel ho kupit. Bolo mi to dost luto, lebo s digitalnym vystupom by skoro nemal konkurenciu. A tiez by mohli nieco spravit s dizajnom. Je mi jasne, ze ich kupuju hlavne firmy (takze to chce seriozny vzhlad) a ze je ten dizajn velmi funkcny, ale aj tak sa mi zdaju byt vyslovene hnusne.

PS: Moj minuly book bol Thinkpad
Odpovedať Hodnotiť:
 

T400 ci t410 maju uz tusim display port

Odpovedať Hodnotiť:
 

Sucasne priemerne ntb od ASUS a ine znacky v cnene cca 800€ uz ponukaju vydrz baterky 8 a viac hodin. Takze tvoj argument s vydrzou straca hodnotu.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Asi sa nepouzival a lezal 3 roky na policke, lebo na tom nic neslo a pouzival sa normalny notebook a nakoniec skoncil v bazare a ty si ho kupil.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Len tak nahodou pouzival ho Jozef Remen a ten stroj som videl v akcii aj pred tym ako som ho kupil. ;) Ak nevies citat tak chod do prvej triedy lebo v tom prispevku som jasne pisal, ze ten stroj sa pouzival a nelezal na policke.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cupertino, CA
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Poznam z tamad jedneho...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Apple nepotrebuje byť na špičke predajnosti. Stačia mu najväčšia profitabilita zo všetkých výrobcov a najspokojnejší useri.

Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Forever ASUS!!! APLE ved to je drahe ako hrom...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

HP by som v zivote nekupil.. Priserny servis a este horsia kvalita.. Uz aj ACER ma daleko lepsi servis !
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

odpisujem z horsej kvality notebooku HP, ktore mi 5 rokov sluzi na rozne veci, napriklad aj na FEM modelovanie mikrostruktur
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Moja priatelka svojho casu nechala zmoknut dva notebooky vedla seba, Acer TM 620 a HP 8-kovy rad (tusim 8210nx, ak nieco take existuje). HP to nedalo, zhorela zakladna doska. Acer po vysuseni fungoval dalej. Pritom Acer som mal z druhej ruky a omnoho dlhsie (pomerne cerstvo som kupoval HP z druhej ruky). TM620 je pre mna skvely stroj, take ticho som s HP nepoznal. Popravde, vzdy, ked bol notebook HP pusteny, som si vravel, ze strasne huci. Pri TM620 som vetrak pocul ked som dlhsie pracoval/pozeral film v posteli a notebook bol polozeny na perine. Inak bol TM620 fakt tichy. Teraz mam Lenovo X61s a nielenze stale huci vetrak, spolahlivo ho dokazem vypnut pomocou hrania jednej flashovej hry (notebook sa jednoducho prehreje a vypne). Notebook normalne na stole, idealne podmienky, aj tak sa prehreje a vypne.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

rozmýšľaj prosím ťa čo píšeš. Nechám zmoknúť 2 notebooky - jeden funguje a druhý nie. Ten, ktorý funguje je lepší. Panebože kde na to vy ľudia chodíte. Ak ti zmokne notebook, nezáleží na značke, tam hrá úlohu náhoda - napr. kde sa voda dostane. To máš ako s mobilnými telefónmi, tiež môže telefón, ktorý stojí "3 centy", prežiť "zokmutie" ako dobrý kvalitný telefón. Takže ako argument si povedal riadnu somarinu. Inak čo sa týka HP, ja som s ich kvalitou vcelku spokojný, ale čo sa týka servisu, tak to je na samovraždu, aspoň bolo keď bol v Poľsku, teraz keď je opäť na Slovensku, to bude dúfam ako za starých čias. Obrovská chyba vedenia HP bol ten presun do Poľska, samozrejme, že si to uvedomili, ale už je asi neskoro - svoju pošramotenú povesť, hlavne u predajcov, si už tak skoro nenapravia. Mňna ako predaju to stálo zhruba 7-tisíc €, pretože som musel zákazníkom vrátiť peniaze, lebo záručný servis nebol kratší ako 2 mesiace!!!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Zákazník má po 30 dňoch nárok na vrátenie peňazí. Ale borcoch to evidentne nezaujímalo.No a samozrejme predajcovia rozšírili správu o tom, že HP je nekvalitná a kazová značka, aby sa vyhli problémom spojeným so servisom. Bežný človek - ako ty začne byť chytrý a vypisuje somariny. Nikto z bežných ľudí nemôže posúdiť kvalitu značky na základe 1ks alebo 3ks notebookov. A tomu komu sa tým živí, prejdú cez ruky stovky alebo tisícky notebookov, vie veľmi dobre posúdiť na základe % chybovostí daný produkt. Preto tvoj názor nepovažujem za irelevantný.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"Zákazník má po 30 dňoch nárok na vrátenie peňazí. Ale borcoch to evidentne nezaujímalo"
- toto bolo k comu? nejako som nepostrehol.

"...predajcovia rozšírili správu o tom, že HP je nekvalitná a kazová značka, aby sa vyhli problémom spojeným so servisom"
- ??? mas nejake podpultove info k svojmu tvrdeniu?
ja som mal kedysi v jednej firme na starosti reklamacie od koncakov a musim povedat, ze HP notebooky kontretne "dV" rady boli smejdy ako lusk. Po dvoch bootoch odisiel disk, pripadne baterka, alebo displej, pripadne sa rovno zdrbal system. Alebo odisla polovica klavesnice, alebo touchpad, alebo porty a podobne. Dodavatel bol uz zo mna zufaly, tak mi to radsej okamzite menil kus za kus.
Odpovedať Hodnotiť:
 

v titulku maš napísané pokračovanie - to znamená pokračovanie k precházdajúcemu príspevku, lebo sa mi to nezmestilo do jednej reakcie.
Ja k tomu nemám podpultové informácie - ja som predajca a poznám ostatných predajcov v okrese a presne na túto tému sme sa už viac krát rozprávali. A každý tvrdí toto :"Ja HP ľuďom odhováram, lebo sa mi potom nechce riešiť reklamácie v Poľsku....."
Takže asi tak.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aha, sry moja chybka, to pokracovanie som si nevsimol.
Ako s tym servisom to teda pekne posrali, to sa musi nechat. :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano mam, predajcovia, hlavne ti najvacsi frajeri si radi nechavaju reklamacie na posudenie sami sebe, preto su nespokojni zakaznici znacky HP.
Odpovedať Hodnotiť:
 

sorry, ale ja som mal 2 notebooky HP a ani raz sa mi nepokazil ani nic neodislo a slapu oba do teraz bez poruchy, neviem preco vsetci nadavate na HP, ked ste ich vacsina ani nevyskusali, pracoval som vela krat na NB Acer a nikdy viac...., je sice pravda ze HP pavilion maju trocha problem s chladenim pri vysokom vykone ale podlozka to hravo zvladne, takze to je moj nazor na HP..... :-D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

lebo mam jeden x-rocny doma a odisiel cely display.. Mam prave znamu,co si nedavno jeden kupila a uz 2x reklamovany a je to taka chyba, kde mi trebalo celu maticnu dosku ci co je tam vadne....abo daco s napajanim ja neviem, lebo to nie je moj NTB,ale proste to nevymenili,len to ako magori opravuju...zato Sony ci Toshiba alebo aj Dell to vymiena okamzite a neseru sa s tym...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To ja si myslím že od HP treba kupovať len busines klas (aj keď nevypadajú cool a tak). TJ staršie NX (mal som 9020 a mám 6125). Len ľutujem, že som nekúpil intela.

Nič neprasklo rám je pevný (pravdepodobne dáka zliatina). Baterka popravde pomaly odchádza. Ináč spokojnosť. Teraz by som šiel len do probook 65XX, elitebook alebo dell latitude.

A kľudne to môže byť aj z druhej ruky taký thikpad t42 (s vymenenou matičnou doskou), t43, dell latitude 6xxx a nakoniec aj staršie apple. Výkon nič moc ale určite vyladenejší a lepší na prenášanie a základnú prácu.

Odpovedať Hodnotiť:
 

nx9020 som po 5 rokoch predal a terat uz pol roka je snim spokojny chlapik co to kupil. Ja som ho predal iba koli baterii. Nasledne som ale dal prednost lenovu, lebo ti blbci na probook 4510s nespravili (lahko) otvaratelne sasi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kámo ale je rozdiel či si kupoval HP pred dvomi tromi rokmi alebo teraz , najmä posledný rok a pol sú HP úplne shity, prudko zlacneli a tak to aj vyzerá :) HP môže chváliť iba niekto kto neskúsil macbook, dell, lenovo, sony vaio.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

HP bol shit uz od nc6120 - resp. compaq bol dobry az dokym si nezacali s HP :)))
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

predavam vypoctovu techniku a kam som dal hp o tom viac neviem. porovnavat hp s acerom to je ako porovnavat mercedes so skodovkou. acer kupuju ti co pozeraju na cenu , respeektive emachines. toto nieje zaujaty pohlad ale cisty fakt. a teraz sa mozte do mna pustat aceraci. cokolvek je lepsie ako acer. lenovo, asus, fujitsu, dell, apple ani nehovorim. ale mam aj tak pocit ze vacsina z tych co tu pisu ake su hp naho*** ma acera a je to jediny notebook co v zivote mali a nemohli si dovolit hp tak nan aspon nadavaju. tak isto ako na macbooky, iphone a podobne... ff
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Myslim, ze by bolo vhodne uvadzat aj konkretne modely. Tvrdim, ze vyssie rady Acer su kvalitnejsie. Vychvalovany je aj rad Timeline. Mal som HP aj Acer a pre mna bol Acer Travelmate 620 lepsi notebook ako HP 8-vej serie. Samozrejme, az na vykon. A cuduj sa svete, ak vynecham vykon, tak aj Lenovo X61s, co teraz mam, sa moze strcit. Pre mna je dolezity hluk a ten bol pri Aceri najtissi. O kvalite vyhotovenia by som tiez mohol pisat romany o tom, ako sa mi Lenovo rozpada pred ocami (okolie PCMCIA). Ostatne, o kvalite radu X60/X61 svedci aj to, ako ho Lenovo rychlo prestalo predavat.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Aj ked mam s notebookmi HP business len tie najlepsie skusenosti a pracujem na nich cez 8 rokov , no musim priznat, ze ked som rodicom - dochodcom kupoval na vianoce notebook v cene okolo 600€, tak aj ked som najprv pozeral HP, nakoniec som im kupil Lenovo. No a sebe si onedlho idem kupit MacBook Pro...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Už to tu píšem asi 4 x ,ale mám HP Pavilion dv 8000 3 a pol roka,vtedy ma vyšiel okolo 50000 a šlape mi každý deň prenášam ho a do teraz sa mi nič na ňom nepokazilo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mám 5 ročné HP, stará krabica, šlape mi tam ešte dokonca aj win 7, síce som si v tom rozšíril ramku z 512 na 1536, ale ajtak, ide natom všetko, nič sa ešte nepokazilo, baterka je natom už dosť biedne, ale tak všade je už dneska elektrika, takže v tom až taký problém neni, naproti tomu acer/asus co maju spoluziaci, tak tam som videl na kazdom poodlamovane plasty a ine somarinky, podla mna ale zalezi aj na vyrobenom kuse, z celej vyrobenej rady mozu byt vsetky dobre, ale najde sa zopar zlych s dakou mensou chybou pri vyrobe a potom sa to vezie, neviem no, to jest teoria, skusal som aj dell, aj toshiby, ale ostanem pri HP, hadam mi tato moja stara sunka vydrzi dlho... :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

stare HPcka boli super. este stale pouzivam nx6110:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

zalezi na tom, ako sa k tomu booku chovas. Jeden kamarat ma acer daco, 2,5 roka a ziadny problem. Jeho svagor ma rocny dell neviemco za 1200€ a su snim same problemy. Ze xkrat vykopol nabijacku a cuduje sa ze ma zly kontakt, nieje chyba vyrobcu, ale vysvetli to ludom co si myslia, ze "bolo to drahe tak to musi nieco vydrzat" No nemusi.

btw. ten kamarat s acerom je snad jediny, koho poznam a nema s nim problem :) takze je to vynimka potvrdzujuca pravidlo :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

pravda veru, prístup hrá značnu úlohu v tom, ako dlho book vydrží a ako frekventovane sa bude kaziť, v konečnom dôsledku, je to zväčša práve ten ľudský faktor, ktorý zlyhá... nemôžme obviňovať výrobcov, "ovšem", neplatí to vždy :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz mam svoj druhy NB,pred tym som mal asus ap197. musim povedat,ze to prevedenie stalo za prd. asi po pol roku sa mi pokrivil cely book. po case som mal problem s prehrievanim,resp. nemohol som ho mat zapnuy vecer,lebo tak bolo pocut fan,ze sa to nedalo vydrzat a to o bat. ani nehovorim. z 2 hodin mi po pol roku drzala len cca 1 hod aj to so stastim. esteze mi po case bracha omylom rozbil display a kupil mi lenovo g530. som s nim max spokojny. uz ho mam cca rok a bat este stale drzi okolo 3,5 - 4 hod. neskripe,nevrzga,ide ako ma,samozrejme az na OS okno :)
kamarat dostal od otca nejake hp-cko ani neviem presne ake ale viem ze bolo dost drahe ,cca 800e :) book mu vydrzal myslim 4 mesiace a nechcel sa zapnut,myslim ze problem s maticnou tam ma. inak nemam vela skusenosti s novymi hp-ckami, ale viem ze stare idu ako svacjiarske hodinky,bez problemov. ale pravda ze apple je o niecom inom a ani by som neradil medzi obycajne notebooky :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pracoval som v HP a mozem povedat ze co sa tyka serverovych rieseni je HP uplne konkurencie schopne. Takisto akukolvek business tlaciaren od HP mozem len odporucit tie su TOP.
Co sa tyka NtB je ale situacia ina o 180 stupnov. Napriklad ja si ziadny Ntb od HP NIKDY nekupim! Tolko ludi co chodia reklamovat ze sa im nanabija, ze im nejde zapnut pripadne sa dojebu panty! KAmos ma predajnu a musi davat na reklamaciu vyse >30 percet< vsetkych HP shitov co preda! Odporucam ludia kupte si radsej lenovo!
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Súhlasím s tvrdením, tlačiarne od HP idú ako hodinky. Aj s repasovanými tonermi. Rovnako s desktopmi HP/Compaq som zatiaľ nemal vážnejšie problémy, fúkajú síce na stôl teplý vzduch, ale šľapú spoľahlivo. Notebooky si nedovolím hodnotiť, robil som len s jedným, používam IBM/Lenovo...
Odpovedať Hodnotiť:
 

uz az?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

scrollujem či aspoň niekto na to reagoval ... hehe ďalší skvost do zbiekry nadpisov :D
+
Odpovedať Hodnotiť:
 

zaklad pri akejkolvej znacke je kupovat business notebooky.

vacsinou budu mat magneziove / ino-kovove telo a ziadne vrgacuje shitne plasty a celkovo budu lepsie prisposobene na prenosy.

osobne mam acer travelmate, predtym tiez, ale ina TM ale ina seria. vydrzal 4 roky bez HW chyby (ak neratam vyhegane panty)

(inak to bola najvacsia chyba zapustat kovove skrutky do plastoveho tela, toho geniusa by som chcel stretnut)

rozdiel medzi magneziovym telom a plastom je hned poznat.

v rodine je tiez 1x hp nx, zije a funguje uz asi 6ty rok.

ak by som sa mal rozhodnut medzi novym laptopom bol by to acer alebo hp, pripadne lenovo.

vykriky do tmy idiotov, co si kupia bazarovy acer, ktory stal pri kupe 300 eur a je to plastovy shit ma nezaujimaju.





Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

vy s tymi notebookmi hrate futbal ci co? pokial viem beznemu cloveku co nepracuje v extremnych pomienkach alebo nema tendenciu vrhat notebooky do dialky uplne staci "plastak"
este som nenazil aby sa niekomu pokazil notebook koli narazu a to sa s tymi notebookmi diali vseliake divociny a islo prave o tie najlacnejsie "sunty"
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

ACER je jedina znacka ktoru mam a aj odporucam, popripade ASUS kedze je poprednym vyrobcom dosiek, nechapem preco je nadpis hp uz az tretou znackou, preco prave hp? nech si kazdy odpovie, nemam rad ked je niekto neobjektyvny a roby reklamu bo potom si clovek moze mysliet ze aj ine clanky su neobjektyvne ako napr, intel vykresleny ako naj a amd furt sa spaja s nejakymi problemamy. je to kusok nefer.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

dement? zeby preto lebo bol prvy, potom druhy a teraz treti? .. zeby mu klesal podiel? .... n/c toto...
Odpovedať Hodnotiť:
 

.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

robim servis kompov prakticky kazdy den. keby niet HP, Aceru a Asusu, tak sme bez prace. HPecka boli dobre - ale tie starsie (compaq, nc, nx rady). tie nove (hlavne paviliony) maju zle dizajnovany odvod tepla a preto po roku (tie so zarukou rok, z USA) alebo po dvoch rokoch (tie zo SR) odchadzaju ako sproste. u asusu a aceru praskaju hlavne plasty a lamu sa panty. ale aj tie chodia s odidenymi doskami jedna radost. nechodia k nam prakticky vobec tieto znacky - dell (asi preto, lebo maju vlastny servis), lenovo, toshiba, fujitsu-siemens, ibm. ale treba zobrat do uvahy podiel na trhu! predsalen je na trhu menej kompov znacky toshiba alebo fujitsu-siemens, tak logicky nemozu chodit tak casto ako acer alebo asus.

btw, asi nikto z vas necital tento clanok:
http://www.dsl.sk/article.php?article=8338
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

poopravujem lenovo ibm to iste, a moja skusenost, hp pavilion pomalsi ako asus a acer v priblizne rovnakej zostave, toshiba najpomalsia, a u asusu su problemy s pantamy, bo su tak blbo prinitovane a ked nechtiac decko plesne a odtrhne jeden tak uz sa to zacina a kivoce, kedze mechanicka chyba sposobena uzivatelom tak zaruka je fuc, a vymontovat cely ram okolo lcd je sranda tak je to naprd, to som akurat riesil a tie nity skor nitiky ma dojali, acer ma srouby aspon.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vlastná skúsenosť,kúpil som synovi HP 1230 Pavilion.Po 2 mesiacoch sa na monitore objavila tenučká čiarka cez celú šírku displeja.Po ďaľšom mesiaci sa notebook samovoľne vypol,po prehriatí.Nasledovala prvá reklamácia.Po 20dňoch notebook vratený zo servisu.Po 2 mesiacoch používania tá istá závada,sám sa vypne.Dnes som ho zaniesol predajcovi na druhú reklamáciu.
HP notebook model Pavilion už nikdy viac.Možno iný model je dobrý,ale tento sa im naozaj nevydaril.Teším sa na tretiu reklamáciu.Zoberiem peniaze a kúpim niečo iné .
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

opravujem aj booky a toklo konstrukcnych chyb ako ma HP som pohromade nevydel este nikde. kupou HP su kupujete iba znacku, NIE KVALITU.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

nevYdel... asi mas tvrdy pohlad... ak tak genialne rozoznas konstrukcne chyby, v HP ta radi uvidYme ;).
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

som kupil k vianociam z druhej ruky Compaq 2510p, nemozem nan povedat jedno krive slovo. Ma vsetko co treba, na beznu cinnost plne vyhovuje.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rad si čítam tieto príspevky, vždy sa niečo zujimavé dozviem.
Škoda, že neviem čítať tak rychlo ako číslo 5 :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kamarat ma hp pol roka a v servise je uz ako doma... najskor sa prehriaval, potom zacal vlnit displej. Chceli mu vymenit celu zakladnu nakoniec mu vymenili lcd. Predtym este reklamoval adapter a najnovsie mu odisiel disk.

Na intraku mame 2xAsus, hp a acer...vsetky menej ako 1 rok stare ceny do 800eur. Acer sa rozpada "za jazdy" kryty, touchpad,ten dotykovy panel a pod.
To hp som spominal furt sa reklamuje a to ten kamarat sa k notebooku sprava najsetrnejsie. Asus-i zatial drzia ziadne poruchy uvidime ako obstoja casovo dalej.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja mam asus F5N spokojny som velmi akurat vydrz baterky je slaba cca 1 hod po 2,5 roku pouzivania notas slape bez servisovania jak hodinky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tiez mam Asus F5N (teda mal som) fical dva roky bez problemov, ale mne muselo napadnut flashovat BIOS bez priciny v ramci update RAM. Trvalo to celkom dlho tak som to ako spravne BFU po 10 minutach vypol natvrdo a skapal tomu BIOS (totalka), takze som ho uz nezapol. RIP F5N.
Teraz mam toshibu tecru, udajne testovanu na pady v zapnutom stave z 105 centimetrov. Mne padol z postele asi tak 40cm (pekne na dno, nie dispej) a oddrbalo mi jeden odpor (uz som ho mal otvoreny) + srobiky. Resume asi take, ze Tecra mi stale ide, ,,len" sa mi neda niekedy zapnut, pricom som doteraz nezistil v com je problem (ten krpaty odpor som tam doletoval). Ho zapnem a na 70 percent sa len rozhuci fan, nenaskocia kontrolky a zacne sa prehrievat do oddrbania baterky alebo vyhorenia CPU (raz sa uz temer uskvaril ked som ho ,,zapol" a odskocil som si).
Takze do Asusu by som siel, do Toshiby nie a do HP urcite nie (diletantsky servis, prehrievanie sposobene blbym BIOSOM atd..).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Napis mi ten notebook f5r Ti možem flashnuť.Vyletovať BIOS v puzdre PLCC32 a naprogramovať nie je problem mame na to špičkovu vybavu.

pcx@pcx.sk
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár