|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: rms_
|
Pridané:
15.5.2010 10:27
OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII iiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIII
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: PCnityIV
|
Pridané:
15.5.2010 11:54
No to musi byt hrozne ze 1/5 nezabezpecenych wifi ramcov zachytili... Hrozne... Vazne ;)
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: szaga2
|
Pridané:
15.5.2010 13:01
Tu je hrozne to ze sprosty ludia pouzivaju nezabespecene WIFI!!! Ale tak im treba ked verejne tak verejne!!!
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od reg.: loginlogin4
|
Pridané:
15.5.2010 16:33
Cize ty si nikdy nepouzil hotspot, hej?
Ale "sprosty ludia" pouzivaju "nezabespecene" siete, ze. Mas pravdu, mudri ludia pouzivaju mozoh.
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od reg.: loginlogin4
|
Pridané:
15.5.2010 16:33
*mozog
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: PCnityIV
|
Pridané:
17.5.2010 8:48
No a co? Ja ziarim niekolkimi AP moj internet pre verejnost. Interna siet je oddelena a bezpecna...
Nevidim na tom nic zle.
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od reg.: Alino
|
Pridané:
16.5.2010 1:59
ja pouzivame mozole
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: AntiBELFET
|
Pridané:
16.5.2010 3:33
preto nepoužívam google ale zoznam.sk
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: kristian00100
|
Pridané:
16.5.2010 23:22
trochu odveci nie ?
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: arius
|
Pridané:
16.5.2010 9:02
pouzivas na prenos citlivych dat nezabezpecene spojenie? Ano si hlupak, to ze niekto vidi kde browsujem je mi fakt ukradnute, o co viac ze mam na hotspote istu anonymitu, a mialy etc, len cez hhtps etc..
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
16.5.2010 16:39
ty sprosty ludia dostali nezabezpecene wifi priamo od operatora napr magio,fibernet atd dodavaju default...
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: array_key_exists
|
Pridané:
13.9.2010 19:35
čo je divné na použití hotspotu? Ak nejdem cez takú tieť do internetbankingu bez SSL ale napríklad len čítam správy? Hm?
Alebo kľudne - ak sa cez hotspot pripojím na firemnú VPN šifrovanú silnou šifrou a pracujem s citlivými firemnými údajmi?
Nič - je to úplne normálne, pokiaľ vieš, čo robíš a ke sú riziká, nie je na tom nič zvláštne.
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od reg.: Ozchar
|
Pridané:
15.5.2010 13:28
Hrozne je ze o tom nepovedali...tymto sa ukazuje serioznost googlu...
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: waveee
|
Pridané:
15.5.2010 13:51
na druhej strane, ten kto je dnes transparentny je aj neuspešny..
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: sdfc
|
Pridané:
17.5.2010 10:05
jj suhlas... dalsi dovot preco si nedam gmail a chrome :). Nech mi teraz nikto nehovori, ze by sa mi google nedival do posty!
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: michalides
|
Pridané:
17.5.2010 19:31
No myslim,ze e-mailova schranka bezneho Slovaka je pre google naozaj velmi zaujimava :)
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: cinko@home
|
Pridané:
17.5.2010 23:12
a aky mail pouzivas ze si si tak isty ze sa ti nikto nediva do posty?
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: Deer
|
Pridané:
15.5.2010 22:26
Ak sa v tom fragmente prenasala auth cookie k Facebooku, je to pre toho idiota co cez tu siet komunikoval vazny bezpecnostny problem.
Docela by som veril tomu, ze google pomocou toho softu zachytaval prave taketo citlive cookies aby potom vo velkej tajnosti analyzoval co maju lamky v profiloch na roznych sluzbach. Velky G ma mimoriadny zaujem vediet o populacii co sa len da, to vieme vsetci.
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: arius
|
Pridané:
16.5.2010 9:03
a nema ta cookie (neviem ako je rieseny FB) obmedzenu dobu platnosti? Kym by sa dostali k analyze dat bola by znehodnotena?
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: 323567
|
Pridané:
16.5.2010 14:29
nefixovat cookies na ipcky je vazna bezpecnostna chyba period
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od reg.: gandor
|
Pridané:
18.5.2010 14:18
Clovece teraz neviem, ci si to myslel ironicky alebo si fakt tak velky paranoik... Nabuduce pis jasnejsie, alebo aspon pridaj smile...
|
|
Re: OU SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Od: hoax
|
Pridané:
19.5.2010 8:30
jestli ma google pitchu :D tak ta v ma hlboko v nej ... alebo skorej v riti ...
a urcite ich netrapi s ich platmi nejaky looser s nezabezpecenou wifinou
|
|
Google
Od: aleluja
|
Pridané:
15.5.2010 10:28
Mozno to planovali ze sa "odhalia", aby zakryli nieco ESTE vacsie :)
|
|
Re: Google
Od: someone
|
Pridané:
15.5.2010 11:57
bohvie ci vlastne nepracuju ako tajny agenti pre vladu :-)
|
|
Re: Google
Od: lopata
|
Pridané:
15.5.2010 12:23
pouzivali soft na baze Kismetu .. a kto pozna kismet mu je vsetko jasne ...
|
|
Re: Google
Od reg.: Ozchar
|
Pridané:
15.5.2010 13:29
A pre nas co nepozname, nam to vysvetli :)
|
|
Re: Google
Od: linux user
|
Pridané:
15.5.2010 14:09
kismet - program na vyhľadávanie, čmuchanie v sietach a infiltraciu sa do nich. (crack hesla a nasledne pouzivanie wifi hotspotu)
|
|
Re: Google
Od: locke
|
Pridané:
16.5.2010 10:36
http://en.wikipedia.org/wiki/Kismet_%28software%29
|
|
Re: Google
Od: lopata
|
Pridané:
15.5.2010 18:24
proste bordel ktory nemaju radi prevadzkovatelia wifi sieti .. pouziva arp poisoning a podobne lahodky
|
|
Re: Google
Od: cinko@home
|
Pridané:
16.5.2010 3:13
to je hlupost. je jo jedna z mnoha moznosti ale defaultne pasivne odchytava wifi komunikaciu a na zaklade toho urcuje siete v okoli. skutocnost je taka ze kismet nerobi ziaden "bordel".
|
|
no pekne
Od: Forty-
|
Pridané:
15.5.2010 10:32
tak toto Googlu nevyslo :D
|
|
vsetko
Od: nonke
|
Pridané:
15.5.2010 10:36
dobre Google a este o com nevieme??????
|
|
Re: vsetko
Od: ...
|
Pridané:
15.5.2010 10:43
Ako som hovoril uz v diskusii na skenovanie wifi sieti, tak som tvrdil, ze je to uz moc a ze to nebude len tak => google zacina byt nebezpecny a ako hovoris ktovie o com este nevieme, co robili. Mozno skenovali aj tvare ludi. A urcite tam toho bude viac, lebo by sa zrejme nepriznali.
|
|
Re: vsetko
Od: Forty-
|
Pridané:
15.5.2010 10:50
jj urcite maju ufonov :))
|
|
Re: vsetko
Od: fitfirit
|
Pridané:
15.5.2010 12:13
jj..su ufoni..teraz zistuju bojaschopnost obyvatelou a potom sa pripravia na velku invaziu..rok 2012 sa blizi :D:D muhehee :P
|
|
Re: vsetko
Od: ja UFO
|
Pridané:
15.5.2010 15:01
po roku 2012 sa bude pisat rok 0 a planeta sa premenuje na google,.
--- WELKOME TO GOOGLE PLANET---
|
|
Re: vsetko
Od: KEBAB
|
Pridané:
15.5.2010 22:55
Aj ja chcem byt v dome!
|
|
Re: vsetko
Od: asdfgh
|
Pridané:
18.5.2010 14:51
Rok XX "Google letopoctu"...
|
|
Re: vsetko
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
16.5.2010 10:48
Milujeme vás, pomáhame vám.
Dávajte si pozor na Jašterov z pekiel.
http://sk-sk.facebook.com/ people/Astar-Seran/100000126768344
|
|
Re: vsetko
Od: užívateľ.
|
Pridané:
15.5.2010 12:34
nebezpecna je v prvom rade demencia ludi s nezabezpecenou wifi (pre nich samotnych)
|
|
Re: vsetko
Od: užívateľ.
|
Pridané:
15.5.2010 13:56
a ked sa takeho dementa opytate ci si precital navod, len sa tupo usmeje a mavne rukou
|
|
Re: vsetko
Od: qaz
|
Pridané:
15.5.2010 10:58
Vygoogli si!
|
|
Re: vsetko
Od: kremienok a chocholusik
|
Pridané:
15.5.2010 12:16
velky brat ta sleduje, apokalypsa(nakopalipsa) sa blizi:D
|
|
Dovera
Od: Lance
|
Pridané:
15.5.2010 10:46
"Vývojári v Google pracujú tvrdo na tom, aby si získali vašu dôveru - a je nám jasné, ako veľmi sme teraz neuspeli. Táto chyba nás nesmierne mrzí a sme odhodlaní zobrať si z tohto omylu všetko ponaučenie, aké sa dá," ukončuje Google svoje stanovisko.
Keby si chceli ziskat nasu doveru, tak preco sakra skenovali tie wifi a zhromazdovali komunikaciu. K comu im bola ta komunikacia? Urcite to nie jekrok na posilnenie dovery. A keby sa to neodhalilo, tak by sa ani nepriznali.
|
|
Re: Dovera
Od: fotograf
|
Pridané:
15.5.2010 10:57
Ja som z toho magor. Keby pred par desiatkami rokov prisiel niekto s podobnou technikou do ineho statu a vyvijal spionaznu cinnost, tak by ho zlikvidovali, len by tak hvizdlo. Teraz sa staci ospravedlnit a pohodicka - pokracuje sa dalej...
|
|
Re: Dovera
Od: viva la fico
|
Pridané:
15.5.2010 11:11
Aku spionaznu cinnost prosimta? Studena vojna skoncila, zelezna opona padla, mapuju civilne objekty.
|
|
Re: Dovera
Od: ...
|
Pridané:
15.5.2010 11:18
Robili aj to, co nikomu nepovedali, ze robia - a prito msa porusuju zakony. Si taky slepy, alebo tak blby?
|
|
Re: Dovera
Od: viva la fico
|
Pridané:
15.5.2010 12:47
Ty vsetko co robis vesias druhym na nos? Keby chceli vykonavat elektronicku spionaz tak by zber dat utajili.
PS: Argumenty ad hominem si laskave nechaj do klubu frustratov.
|
|
Re: Dovera
Od: ....
|
Pridané:
15.5.2010 13:25
no vsak i utajovali kym sa im na to neprislo
|
|
Re: Dovera
Od: viva la fico
|
Pridané:
15.5.2010 14:09
Nieco nespomenut a explicitne to utajovat je trochu rozdiel. Hlavne ked sa jedna o detail implementacie. Asi ako ked si pri browsovani vyhotovis kopiu obsahu v cache foldri prehliadaca a niekto by ta mal popotahovat za to, ci si povedal ze si stranky len prezeral alebo ukladal u seba na disk.
|
|
Re: Dovera
Od: duovera
|
Pridané:
16.5.2010 11:10
tak toto už nechápem, kto pridáva takému dementovi kladné body. To už ste fakt slepý, jak nám lezú pod kožu. A tých, čo odporúčajú všetko dávať pod zámok, by som sa spýtal, či nosia aj mobily na reťaziach pripevnených k zápästiu, nosia kilá kľúčov, samozrejme zamknutých v ťažkej kovovej skrinke pod kódovým zámkom a otvárajú ho cez zabezpečené wifi. Nakoniec dnes je možné odpočúvať aj všetky mobilné hovory a s tým neurobíte nič. a ozaj, nerobia aj to náhodou?
|
|
Re: Dovera
Od reg.: gandor
|
Pridané:
18.5.2010 14:25
diagnoza paranoja....
|
|
Re: Dovera
Od: misogsk
|
Pridané:
15.5.2010 11:19
A kto povedal, ze v civilnych objektoch nemozu byt utajovane veci? Kolko fiktivnych firiem ma len samotna CIA? A hlavne ide o nase sukromie toto sa neda odbit jednym prazdnym PR sorry. To je riadne kruty a tvrdy trest pre google.
|
|
Re: Dovera
Od: fitfirit
|
Pridané:
15.5.2010 12:18
jedna vec je ista "ked chces mier, pripravuj vojnu" ..
|
|
Re: Dovera
Od reg.: loginlogin4
|
Pridané:
15.5.2010 17:16
Este keby tak deticky, ktore raz videli naboj raze Parabellum, konecne prestali s tymto klamstvom, pretoze spravne to je "Ak chces mier, pripravuj SA NA vojnu".
|
|
Re: Dovera
Od: aleluja
|
Pridané:
15.5.2010 22:56
Studena neskoncila, len sa trosku oteplila, globalne.
|
|
Re: Dovera
Od: Deer
|
Pridané:
15.5.2010 22:29
Ty by si kcel likvidaciu Googlu? Den potom by prestal existovat svet, tak ako ho pozname.
|
|
Re: Dovera
Od: Paranoik
|
Pridané:
16.5.2010 9:21
No možno by prestal existovať tvoj svet.
Sa stavím, že aj tvoji rodičia googlili, keď Ti meno vyberali.
|
|
bajite sa?
Od reg.: radoko
|
Pridané:
15.5.2010 10:52
preco by mi malo vadit ze mi niekto skenuje wifi? nech to robi, robia to vsetky mobily, alebo ine mobilne zariadenia v DEFAULTE, mate mat zabezpecene siete, ak nie, pokuta, ako v nemecku 100E
|
|
Re: bajite sa?
Od reg.: saruman
|
Pridané:
15.5.2010 10:59
A ty si myslíš, že zabezpečená Wi-fi sieť je nejaký problém? Ak sa tam budem chcieť dostať je to otázka času. (maximálne pár hodín, to závisí od úrovne zabezpečenia.)
|
|
Re: bajite sa?
Od: cinko@home
|
Pridané:
15.5.2010 11:30
ano ale cracknut ich behom prejazdu autom - asi skor nie. a utok na wpa2-psk s nahodnym (neslovnikovym) heslom by bola zabava na viac ako len par hodin. teda pokial nemas fakt vykonny hardware - taka farma ps3 by to mozno stiahla na tych vysnivanych par hodin.
|
|
Re: bajite sa?
Od: claudius
|
Pridané:
15.5.2010 15:10
ano? skus tu moju ;)
1.477400326e+285 realnych kombinacii
|
|
Re: bajite sa?
Od reg.: saruman
|
Pridané:
15.5.2010 15:41
Stačí priložiť pištoľ k tvojej hlave :-)
|
|
Re: bajite sa?
Od: cinko@home
|
Pridané:
16.5.2010 3:14
ked ma zastrelis tak sa to heslo nedozvies...
|
|
Re: bajite sa?
Od: xraxen
|
Pridané:
16.5.2010 8:13
neviem neviem ci niekto ma gule na to aby sa nehal strelit pre blbe heslo do wifi routra, ktore potom si salam zmenis a nemas co riesit... toz ramena si robte doma v obyvacke, tam to aspon nebude trapne
|
|
Re: bajite sa?
Od: arius
|
Pridané:
16.5.2010 9:08
malokto ma tiez gule niekoho strelit koli heslu na wifi ze?
|
|
Re: bajite sa?
Od reg.: Ozchar
|
Pridané:
16.5.2010 13:07
konverzacia na urovni :D
|
|
Re: bajite sa?
Od: misogsk
|
Pridané:
17.5.2010 11:37
Tak typicka pre tento server.
|
|
Re: bajite sa?
Od: J.Baker still alive
|
Pridané:
15.5.2010 11:27
Ten právny predpis, že za nezabezpečenú WiFi sieť hrozí 100 euro pokuta, je podľa mňa vrcholná imbecilita. Už 6 rokov mám nezabezpečenú nekódovanú WLAN-ku, pretože mám podľa zmluvy neobmedzený internet. A nie som sebecký, ak sa chce niekto pripájať, tak nech sa pripojí. V budovách okolo, v obchodoch podo mnou, na ulici, na námestí... Keď chytí signál nech surfuje každý jak je libo. A teraz mi niekto naparí pokutu za to, že nie som egoistický paranoidný blbec? To ďakujem pekne.
|
|
Re: bajite sa?
Od: asdfff
|
Pridané:
15.5.2010 11:29
Daj si do SSID kluc ;)
|
|
Re: bajite sa?
Od: ...
|
Pridané:
15.5.2010 11:31
Ten zakon vysiel az potom co google zacal skenovat wifi, respektive po tom, co zistili ze google skenuje wifi. A chceli tomu zabranit - chranit ludi inymi slovami. A ako chces inak ludi donutit ako velkou pokutou?
|
|
Re: bajite sa?
Od: hoax
|
Pridané:
19.5.2010 8:31
je trapne riesis 1/5 skenovanie wifi siete jednym prejazdom ked tu je milion inych problemov ktore by riesit mali ...
|
|
Re: bajite sa?
Od: Denwerko
|
Pridané:
15.5.2010 11:39
To je od teba pekné... horšie je že niekto môže zneužiť tvoju sieť na získavanie informácii o ľudoch ktorí sa cez ňu pripájajú bez tvojho vedomia. Prípadne, ak by sa posnažil, zoženie si silnejší vysielač, zaruší kanál s tvojím AP a môže si veselo presmerovávať hocičo hocikam... https to trošku komplikuje, ale povedzme si narovinu - icq, facebook, prípadne hocijaký slovenský majl - čo tam je default ? http alebo https ?
zdieľať sieť môžeš aj tak, len ten kto bude chcieť tú sieť si bude o teba musieť požiadať heslo... ochrana lepšia ako nič, ale paranoik by povedal - a čo ak budú mať viacerí rovnaké heslo...
prípadne nech sa zodpovednosť presunie na toho kto sa pripája...
|
|
Re: bajite sa?
Od: ropman
|
Pridané:
15.5.2010 17:10
to je sice pravda ale ked sa pripajam na nezabezpecenu siet tak s tym musim pocitat, zodpovednost za to nesiem sam
|
|
Re: bajite sa?
Od: samoz
|
Pridané:
16.5.2010 11:18
máš pravdu, za nezabezpečenú sieť si nesiem zodpovednosť sám, tak prečo by mi mal niekto za to dávať pokutu? čo sme nesvojprávny?
|
|
Re: bajite sa?
Od: cinko@home
|
Pridané:
16.5.2010 3:22
" zaruší kanál s tvojím AP a môže si veselo presmerovávať hocičo hocikam... " mozes to, prosim, nejak vysvetlit?
|
|
Re: bajite sa?
Od: asdfff
|
Pridané:
16.5.2010 9:13
mno mozno to myslel tak, ze ked zarusis povodny AP, tak klienti sa nemozu nan pripojit a hladaju nejaky iny pristupovy bod, na ktory by to slo. Utocnik moze podvrhnut svoje AP .... toto je jeden z utokov na WiFi ...
|
|
Re: bajite sa?
Od: cinko@home
|
Pridané:
16.5.2010 23:45
ano man in the middle sa takto da spravit. ale je to ucinne iba proti nezabezpecenym wifi. a na nezabezpecenych wifi sa da mitm utok previes aj omnoho nenapadnejsie.
|
|
Re: bajite sa?
Od: rouen
|
Pridané:
17.5.2010 10:30
koledujes si o problemy.. ked ti niekto bude cez to pachat akukolvek trestnu cinnost (od vyhraznych mailov po detske pecko), tak pridu tebe klopat na dvere neprijemni pani... naozaj neviem ci by mi to za ten altruizmus stalo
|
|
Preco???
Od: kariciakkk
|
Pridané:
15.5.2010 10:58
podla mna to nebol az taky zly napad.... komu by sa nepacilo keby mu napr jeho telefon ukazal kde je najblizsi free vysielac wifi na ktory sa mozme napojit? alebo ze ci daka kaviaren ma wifi? podla mna to nieje az taky zly napad ale no zase je to pravda ze tym obmedzuju slobodu
|
|
Re: Preco???
Od: hm?
|
Pridané:
15.5.2010 11:22
ale na to im stacilo zbierat udaje len o tom ci je dana wifi zabezpecena alebo nie a polohu nie setko co sa pocas prejazdu okolo dalo a stihli...
|
|
Re: Preco???
Od: Denwerko
|
Pridané:
15.5.2010 11:29
a ako by si to chcel zrealizovať ? tie údaje by sa zachytili tak či tak - stále tá istá wi-fi sieť... alebo majú 1000x za sekundu zapínať a vypínať anténu ? Keď zistí že prichádza packet ktorý nieje "beacon" - tj oznámenie siete o samej sebe tak sa má vypnúť ?
imho... mohol som už do predchádzajúceho postu dať: mohli pridať filter - tj na disk by sa ukladali len dáta o sieťi, nie obsah komunikácie, zvyšok len v ram
|
|
Re: Preco???
Od reg.: loginlogin4
|
Pridané:
15.5.2010 17:21
Lebo je rozdiel nezabezpeceny vysielac a free vysielac.
Mohli by ludia prejst hromadne na tunelovanie - tzn. wifi je nesifrovana a pripoji sa ktokolvek, ale dostat sa dalej do siete pojde len cez sifrovany tunel. Takze tebe bude ukazovat mobil stovky podla teba "free" sieti, ale na kazdej mozes trt.
Mna by len zaujimalo, ci ked vidis nastartovane auto, tak tiez nasadnes a zdrhnes majitelovi pred nosom... Lebo ludia typu "je to nezabezpecene = je to free" to asi musia robit denne...
|
|
Fiasko
Od: hla_clovek
|
Pridané:
15.5.2010 11:07
Ja si myslim, ze odchytavali aj data zabezpecenych sieti a teraz to chcu vsetko zmazat. Esteze su tu paranoidni Nemci, ktorych to napadlo.
|
|
google - velky brat ..
Od: Koumak
|
Pridané:
15.5.2010 11:12
Ked si tak clovek s chladnou hlavou trosku pozrie zopar veci ohladne posobenia google, tak postupne pride na to, ze je to pomalinky a tichucko prichadzajuci velky brat.
Odchyt komunikacie je mozne i pre ucel pripadneho desifrovania hesiel pri lahkom zabezpeceni, ktovie, ale skor je velmi nebezpecne kde vsade sa uz google "votrel" a co o nas vie.
|
|
Re: google - velky brat ..
Od: psychoooo
|
Pridané:
15.5.2010 13:47
jj. Taste meče, niečo sa tu na nás pečie... :-) "Jdou" po nás.. :)
|
|
kto nic nerobi nic nepokazi
Od: einstein
|
Pridané:
15.5.2010 11:13
a aj majster tesar sa utne. ja s googlom nemam problem. kto je sam dokonaly nech do mna prvy hodi kamenom.
|
|
Re: kto nic nerobi nic nepokazi
Od: Yivo
|
Pridané:
15.5.2010 11:22
Tu máš! *phiuuuu*
|
|
Re: kto nic nerobi nic nepokazi
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
15.5.2010 11:25
tesne vedľa
|
|
Re: kto nic nerobi nic nepokazi
Od: Gizmunda Leporítna
|
Pridané:
15.5.2010 12:31
ale čo nevidíš že ho bachol lopatou po čele?
|
|
Re: kto nic nerobi nic nepokazi
Od: psychoooo
|
Pridané:
15.5.2010 14:19
...veď to, ešte že mu ostala na čele otlačená Mac adresa lopaty, a IP adresa zákerného útočníka :) Neboj nič. Pripojíš sa na "google home view" a útočníkovy pošleš v obálke kilo múky cez "Google post service"... :D
|
|
Re: kto nic nerobi nic nepokazi
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.5.2010 16:22
Ale ta lopata mu nic nespravila, mal predsa zabalenu hlavu v alobale :D
|
|
wardriving
Od: Denwerko
|
Pridané:
15.5.2010 11:14
Veď ako inak mali zisťovať polohu, mac adresu, kanál a pod tej wifi ? Aj ja som si minule v buse otvoril notebook, zapol wifi do monitor mode a nechal bežať... ľudia, uvedomte si že čo posielate cez nezabezpečenú wifi môže vidieť každý ! Už ste zabudli ako fungujú vysielačky ?!
týmto neobhajujem google, aj keď by bolo fajn mať mapu free wifi hot-spotov... len asi sme na to ešte primladý :)
|
|
Re: wardriving
Od: zzxx
|
Pridané:
15.5.2010 12:38
mapa free wifi hot-spotov je nieco ine ako o co islo googlu a na to niesme primlady. Existuje niekolko stranok, kde mas mapu free wifi hot-spotov. Myslis si, ze to, co google robil bolo preto, zeby to potom zverejnil a ak by to aj zverejnil, ci by to bolo k niecomu, kedze uz zajtra by tam ta wifi nemusela byt.
|
|
Re: wardriving
Od: xraxen
|
Pridané:
16.5.2010 8:21
si CEO googlu ze vies o co im ide? :D pekny vtip. A tie stranky co spominas su onicem... predpokladana pointa toho naco to robili je jasna-lokalizacia pomocou vsetkeho mozneho. A to co je blbo vysvetlitelne je ten zapis taktiez zachytenych dat, aj ked, ako bolo spomenute, su to tak nepodstatne fragmenty, ze pokial tolko prepina kanaly, tak mozno akurat tak chyti cookie niekoho, kto este nedospel na normalne zabezpecenie (aj facebook sem patri)... To ze si niekto neha free wifi, je jeho vec. Pointa je v tom, ze mnohi netusia ze ich wifi je zneuzitelna druhym. Az vam doma zaklopu chlapci v ciernom, ze je toto vasa MAC adresa, sa nepotesite...
|
|
Re: wardriving
Od: xraxen
|
Pridané:
16.5.2010 8:23
kludne mohli aj tieto data "zbierat" nato, aby dane strany zodpovedne za tieto nezabezpecene stranky upozornili na to. Ak ste si este stale nevsimli, google je jeden z tych ktori pretlacaju napr sifrovanie mailov, ktore lietaju internetom celu cestu nesifrovane, lebo tak je stanoveny protokol... preco asi napr zaviedli povinne https aspon pri prihlasovani?... kusok sa zamysliet, a menej nadavat je asi prilis narocne.
|
|
Blbost
Od: Ignac23
|
Pridané:
15.5.2010 12:13
ludia na to niesu pripraveny, nie ze sme my primlady. Kazdy vidi za vsetkym iba sprisahanie, zakryte manevre na mapovanie. Nakoniec ked si niekto odfoti kde byvam uz to je isto daky ciel pre vyskum NASA a v noci ma unesu ufony koli tomu ze mam nezabezpecenu wifi a prekoduju mi vsetko v byte. Kokos toto je horsie ako vo filme citat niektore blbosti co sa to tu pise. Naozaj mam niekedy dost z tych komentarov co vyzeraju ako od 12 rocnych deti ktore nevedia o nicom. (teraz mi napisete ze ja mam 12 a tak ale uz som si zvykol ze sa to tu tak robi, takze si s tym nerobte pracu).
|
|
Re: Blbost
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.5.2010 16:26
No sak uvidis, ked niekto po tebe v buducnosti bude chciet, aby si spolupracoval... Ak sa ti nebude chciet, vytiahnu na teba fotku, kde klatis manzelkinho kocura, alebo kde to do teba naklada kamarat zatial co si balis hlavu do alobalu. To ti uz nebude jedno.
|
|
Re: Blbost
Od: sizej
|
Pridané:
15.5.2010 17:41
divil by si sa ake veci sa deju aj tu na slovensku...
|
|
Re: Blbost
Od: burlak
|
Pridané:
16.5.2010 13:28
Na 12 ročné decko nehovoríš sprosto.
Prepáč nemôhol som si to odpustit. Ale zdielam tvoj názor, veď z tých informacii sa nedá vičítať nič osobné ani nič také, sám som dosť paranoidný ale toto mi nepríde vôbec hrozné.
|
|
Blbost 2.cast
Od: Ignac23
|
Pridané:
15.5.2010 12:13
Inak ak otom neviete tak uz je cala BA aj ZA a este KE sa mi zda a niektore casti SvK davno zmapovane v 3D a nieje to od googlu, bolo to tu niekde na dsl dost davno. Takze nie za vsetkym stoji google. To co robi google robi vicero firim povedzme 100 ale google to ma zjednotene a je vo vsetkom takze to je jediny problem google. Keby mal viacej firiem s inymi nazvami a nikto by nevedel ze je to google, tak by nemal problem lebo vela ludi je zakomplexovanych ze google zhromazduje data a zacne 3. sv vojnu resp daky velky kyberneticky utok :D To sa budem zase smiat na komentoch
|
|
Google je
Od reg.: common
|
Pridané:
15.5.2010 12:19
väčší klamár ako Fico! Neverím ani jednému ani druhému!
|
|
Re: Google je
Od: lopata
|
Pridané:
15.5.2010 12:22
pod postelov mas fica bububu
|
|
Re: Google je
Od reg.: common
|
Pridané:
15.5.2010 12:35
ma nestaš
|
|
facebook
Od reg.: opera
|
Pridané:
15.5.2010 12:24
hlavne ze na facebooku si kazdy zverejni aj sukromnejsie data ako pozbieral googlee s wifin ,,,, o com sa tu teda bavite ?
|
|
Re: facebook
Od: fitfirit
|
Pridané:
15.5.2010 12:32
to znamena ze si somar ak si na FB zavesis svoje sukromie a to druhe je krades sukromia...uz rozpoznavas ten rozdiel??
|
|
Re: facebook
Od: Rozmyslaj s.r.o
|
Pridané:
15.5.2010 12:45
krades sukromia pri nezabezpecenej wifi? to mas kurwa sukromie. To ako keby si sa nahy z okna pozeral niekde a keby sa ti google pozeral do okna tak ho zazalujes ze ta videl naheho? To iste to to ako s tou wifi. Nezabezpecena=pozerajte si co robim.
|
|
Re: facebook
Od: fitfirit
|
Pridané:
15.5.2010 12:52
to ze domace nie su zamknute je jasna blbost majitelou,, no ale free hotspoty v restikach atd. ktore sa verejne viuzivaju ti nic nehovory? ..alebo po ulici chodis z holou ritou:D:D
|
|
Ach ta nasa slovencina
Od: lolec
|
Pridané:
15.5.2010 12:46
Ludia nic proti, nie som ziaden grammar nazi, ale. Ked vidim tie vase komentare tak.. mi je z toho zle
|
|
google lol
Od: j4nk0
|
Pridané:
15.5.2010 13:30
No podla dokumentu o google ktory som videl na Discovery je toto fakt nic oproti tomu co o Vas vie... uklada vsetko co ste hladali/ipecky/casy atd. a myslim ze to je len vrcholcek ladovca ktory my usery mozeme vidiet... som zvedavy aky bude ten ich ChromeOS a co vsetko o Vas bude posielat do googlu... je to firma ktora si uz v tekto dobe moze dovolit takmer vsetko...
|
|
Re: google lol
Od: ciko@home
|
Pridané:
15.5.2010 14:45
napisem to naposledy...
to iste si uklada aj tvoj ISP. len s tym rozdielom ze tomu nemozes zabranit. robi to vlastne kazdy, vola sa to data mining. jediny rozdiel (napr. oproti bingu) ze o tom hovoria. teraz sice spravili dost velke faux pas ale nemyslim ze to je az taka tragedia...
|
|
Re: google lol
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.5.2010 16:29
Alebo mozme aj po slovensky - "faux pas" = "pruser" :)
|
|
Re: google lol
Od: asdf2
|
Pridané:
15.5.2010 17:32
po slovensky je to "prieser"
|
|
Re: google lol
Od: ciny@home
|
Pridané:
15.5.2010 17:42
proste si to doyebali
|
|
Re: google lol
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
15.5.2010 19:21
Priekak.
|
|
Re: google lol
Od: Lou
|
Pridané:
15.5.2010 18:32
Ale no, tvoj ISP si ukladá, čo si kde, kedy vyhľadával v prehliadači... Netrep...
|
|
Re: google lol
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
15.5.2010 18:57
To mozno nie, co si vyhladaval vo vyhladavaci, ale vie o kazdom tvojom kliknuti, o kazdej stranke kde ides a pod. O stahovanych pornacoch :-) , o filmoch ktore stahujes (hlavne ked ti experti co to uploaduju na servery daju nazov filmu ako nazov suboru), torrenty, vidia aky torrent z akej stranky si stiahol a pod. A v konecnom dosledku mozu spehovat ci chodis na zakazane stranky (napr. T-Com mam podozrenie ze blokuje blackhole.sk, pri kazdom pokuse sa tam pripojit okamzite prehliadac vypise ze neocakavane stratil spojenie zo serverom). Takze ruzovo by som to v pripade ISP nevidel. Napr. taky T-Com, ked si predstavim aka banda ho vlastni. A pri nezabezpecenych mailoch, icq, facebook, cez neho nezasifrovane tecu hesla, texty sprav atd.
|
|
Re: google lol
Od: xraxen
|
Pridané:
16.5.2010 8:27
tebe asi SiS a NBUSR123 vela nehovoria, a ze ISP je kvoli tymto babrakom povinny o tebe ukladat pomaly aj viac ako google, ktory to v mnohom a mnohe z toho aspon verejne priznava??? smiesne fakt
|
|
Tri clanky
Od: Tri clanky
|
Pridané:
15.5.2010 13:39
"Ako dôkaz odkazovala na tri články", nebolo by krajsie nejak takto: "Ako dôkaz odkazovala na tri clanky tu, tu a tu" ? :D
|
|
odpočúval komunikáciu po WiFi
Od: asdf2
|
Pridané:
15.5.2010 14:27
Akým spôsobom sa dá odpočúvať komunikácia po WiFi?
|
|
Re: odpočúval komunikáciu po WiFi
Od: WiiFi
|
Pridané:
15.5.2010 14:55
Tak ako komunikacia ludi v elektricke ;)
|
|
Re: odpočúval komunikáciu po WiFi
Od: hhhhhhhhhhh
|
Pridané:
15.5.2010 15:15
sniffery
|
|
ja jsem to rikal
Od: acetomil
|
Pridané:
15.5.2010 16:04
Velky brat nas sleduje :P
|
|
offtopic
Od reg.: Ironman
|
Pridané:
15.5.2010 16:31
offtopic: som prekvapeny, ze google nema na svojich blogoch adsense :D
|
|
MFMFMFMF
Od: Shano
|
Pridané:
15.5.2010 17:08
premna zamna nech si google pred barakom aj porno stahuje cez moju wifi....
|
|
keby...
Od: p1l5n3r
|
Pridané:
15.5.2010 17:21
povedzme si to na rovinu chlapi... keby podobny projekt robil microsoft a zachytaval bezdrotovu komunikaciu, vsetci by ste ukazovali na diabla... hej uz som ticho...
|
|
NÁVŠTEVNOSŤ | INZERCIA
Od reg.: marha
|
Pridané:
15.5.2010 18:09
mozno len chceli vediet ci je ten mytus o wifi kancloch pravdivy
|
|
nech si robia čo chcú
Od: bfu
|
Pridané:
15.5.2010 18:48
ľudia... Veď žijeme v slobodnom svete. Tak nech si Google robí čo chce. Prečo Vás to serie?
Takisto to môže robiť každý z nás. Zobrať notebook a hľadať wifiny. A odchytavat čo sa dá.
Ja keby som to vedel, tak to robím tiež.
|
|
Re: nech si robia čo chcú
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.5.2010 21:35
Uplna sloboda = anarchia.
|
|
mmmmm
Od: mhm
|
Pridané:
15.5.2010 20:39
Don't be Evil my a$$...
|
|
sadfasdfas
Od: Kveri_
|
Pridané:
15.5.2010 20:53
nelegalne zbiehrat data z nezabezpecenych wifin?
to je ako keby ste niekoho chceli zavriet za to, ze nemal zapchate usi ked sa cez neho rozpravali dvaja ludia, kravina.
|
|
smutne
Od: anti google.
|
Pridané:
15.5.2010 21:13
Najhorise na tom je, ze clovek si ani neuvedomi, ze co vsetko napise do vyhladavaca, ake citlive informacie (hesla,osobne udaje)- mame v emailoch Gmailu. Chrome OS bude este aj sledovat co si vytlacime na nasej tlaciarni, kedze to pojde cez ich servery. A ludia maju Google radi pre to, ze je najlepsi a je free. Smutne, ze bez neho vacsina z nas nedokaze pomaly ani zit. Zacinam si uvedomovat aky je to monopol. Zatial tie udaje len zbieraju ale co ak to vsetko raz pouziju proti nam?
|
|
Re: smutne
Od: lulko
|
Pridané:
15.5.2010 22:32
a ako to pouziju proti mne ze som nieco vyhladaval v daky den? Monopol to je ale nie ako Slovnaft na slovensku. Ten je fakt jediny a ak je daky kto mu chce konkurovat hned je odkupeny. Google sa sam vypracoval uplne z nuly, co podla mna nieje monopol, kedze existovalo aj vtedy vela vyhladavacov (vsak dufam ze viete historiu ako to vzniklo v jednej izbe ci garazy uz nwm).
|
|
Re: smutne
Od: lobo
|
Pridané:
16.5.2010 0:50
"Google sa sam vypracoval uplne z nuly, co podla mna nieje monopol"
- hmm tak podla mna radsej nepis ked nevies ci vznikol v garazY
myslis ze microsoft sa narodil ako monopol, alebo co?
|
|
Komunikácia-WiFi
Od: wla
|
Pridané:
15.5.2010 22:33
Zachytenie ssid,kanál,polohy nezabezpeč. wifi čo je na tom.
Kto chce tak si sieť zabezpečí.Nič zložité na tom nieje. Isto sa to akurát nepáčilo providerom, ktorý by prichádzali o zisky a spravili z toho takúto aféru.
|
|
Re: Komunikácia-WiFi
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2010 0:18
IDe o princip nie o wifi ako taku. Zamlcali to, keby to chceli robit seriozne, daju o tom vediet. Takto sa na to prislo nahodou a ospravedlnuju sa. Co este zabudli spomenut, ze skenuju ? O to ide, nie o nejaku nezabezpecenu siet.
|
|
xxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
15.5.2010 22:33
No stho strach nemam a co pouziju? kto dnes pouzije google na nejake warez veci? kazdy vie kam ma ist a co hladat a nehovoriac o p2p sietach, tam je google zbytocny mozno este torrent najde magnety, a co sa tyka dat? akych? ty co su podla niekoho co vyssie pisal sprosty, no tak ver ze ty nemaju kody na jadrove hlavice v uvodzovkach, a ty co nieco maju tak nepouziju wifi predpokladam ze maju disky externe a pouziju ich ked niesu pripojeny na prenos dat, bo jak zistujem ziadna ochrana na citlive data nieje dostatocna ani wpa a wpa2, wep neratam to je jak free wifi, kedze sa daju prenasat data cez zasuvky elektricke tak by ma neprekvapilo keby aj cez ne sa dostavaju niektory do pc.
|
|
odpočúval komunikáciu
Od: fiasko
|
Pridané:
16.5.2010 11:23
kto mi zaručí, že aj do wifi neexistuje univerzálne heslo, ako napr do niektorých elektr zariadení. Nakoniec šperák existuje od vzniku prvého zámku
|
|
Fandim Google
Od reg.: Majer Ivo
|
Pridané:
16.5.2010 12:08
ja ium famdim nech si zbieraju datra na nezabezpecenych sietach, ved aj bicykel ked necham v strede namestia nezabezpeceny tak mi zmizne a stym musim ratat tak ako stym musia ratat ty co si siet nezabezpecia.
Robia to preto aby pozbierali informacie bez toho aby sa na niekoho naburavali, oni len presli cez otvorenu branu do parku, a robia to preto aby ked si ja platim reklamu na google som ju mal optimalizovanejsiu a co najucinejsiu. FANDIM IM !!! len tak dalej ;-)
|
|
hrthrh
Od: thwrht
|
Pridané:
16.5.2010 13:01
Akekolvek podobne veci by mali byt prave vitane pokial to nikomu neuskodi na zdravy alebo nedojde k zverejneniu sukromnych informacii. Stale sa strasne zlahcuju vsetky nedostatky ohladom zabezpecenia na sietach a casto bohuzial jedina cesta je ze niekto zisti na vlastnej kozi ze to nie je sranda. Samozrejme malo by to byt vzdy len take bububu v podobe zmeny stranky alebo suboru alebo dat ktore sa daju zemnit naspet bez problemu pripadne nechanie odkazu. Mali by sme sa z chyb poucit a vyuzit okrem nadavania na niekoho kto nedostatok zabezpecenia zneuzil v tom ze sa nieco nove naucime uz ked je vyvolany takyto podnet.
|
|
svine
Od reg.: Jonny1111
|
Pridané:
16.5.2010 15:28
to neni normalne co oni vyvadzaju..najprv len fotia, potom ze zbieraju wifi a teraz uz aj data zrazu....a oni o tom nevedeli cchudatka...EU by im mala za toto naparit poriadnu pokutu nech sa konecne uvedomia...debilny google sa pcha vsade kde ho treba aj netreba...hlavna vec ze microsoft dostava miliardove pokuty od EU za somariny..proti tomu ja nic nemam ked maju peniaze nech platia...google ich ma este viac a nic..keby dostali pokutu v desiatkach miliard € tak by si 2x rozmysleli co u nich bude dochadzat k "omylom"
|
|
Re: svine
Od: aleluja
|
Pridané:
16.5.2010 18:33
G pokutu nedostane, lebo E sa boju ze G sa premenuje na S.
Skynet is comming...
|
|
o Google vieme svoje..
Od: Maceno
|
Pridané:
16.5.2010 21:03
zisky Google má niekde svoj pôvod, rovnako i preberanie samotného zisku svojho majiteľa..
google už nieje malá spoločnosť, bacha na všetky veľké spoločnosti :)) najme AMERICKEHO vplyvu!
|
|
pokuta
Od: 100€
|
Pridané:
17.5.2010 8:59
pekne. A ja sa pytam ako odhalia nezabezpecenu siet. Zeby dalsim skenovanim ? velky a este vecsi brat parody :o)
|
|
google
Od: vcx
|
Pridané:
17.5.2010 16:08
Google sux!
|
|
iniciativa
Od: užaž
|
Pridané:
18.5.2010 2:21
Veľké fiasko Google, odpočúval už až komunikáciu po WiFi, nehovoril pravdu
|