|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hm 4?
Od: bulo_
|
Pridané:
18.6.2010 11:03
nikdy som dako iphone nemusel ale tato 4 vyzera byt fakt dobra masina
|
|
Re: hm 4?
Od: jablko
|
Pridané:
18.6.2010 13:44
Presne. Ešte k nemu pripoj vagóniky a nech sa s tým hrajú malé deti.
|
|
Re: hm 4?
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
18.6.2010 13:52
Este napis daco "vtipneho" aby si sam seba presvedcil o tom aky je iPhone onicom.
|
|
Re: hm 4?
Od: blizzboz
|
Pridané:
18.6.2010 16:18
aspoň bude mať na čom spustiť Vuvuzela aplikáciu. Inak som objavil perfetktnú internetovú stanicu http://www.vuvuzela.fm/
|
|
Re: hm 4?
Od: tralaallator
|
Pridané:
18.6.2010 18:11
Hardcore techno..to mam rad ;-]
|
|
Re: hm 4?
Od: rms.
|
Pridané:
18.6.2010 13:48
nemas predstavu
|
|
iPhone 4 512MB ram
Od: lolec
|
Pridané:
18.6.2010 11:06
Nechce sa mi to verit,
Ved este aj iPad ma len 256MB tak naco by davali do mensieho a slabsieho zariadenia viac ram?
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: mr. Proper
|
Pridané:
18.6.2010 11:09
nie vsetko mensie je slabsie..
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: hoax
|
Pridané:
18.6.2010 11:22
vravis ze aj z malim šašom spravis velke divadlo ? :D
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: rms_
|
Pridané:
18.6.2010 11:55
vravis ze aj s malum množstvom diakritiky spravis velky komentar? :D
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od reg.: Alino
|
Pridané:
18.6.2010 14:34
vravis ze si vtipny?
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: Alino.
|
Pridané:
18.6.2010 17:20
osral ta madarsky cigan
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: tralallaator
|
Pridané:
18.6.2010 18:13
hehe...poznam osobu co madarov nazyva... Zidovski Huni
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
18.6.2010 18:34
A prave preto si super.
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: 3D4D5D
|
Pridané:
19.6.2010 21:38
paci sa mi ze tu mate vsetci minus
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: padnuty a slahnuty
|
Pridané:
19.6.2010 23:09
Inak chcel som ti dat + ale za tvoj koment som ti dal - :D
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od: lordK
|
Pridané:
18.6.2010 11:11
Kto povedal ze slabsie? Mensi display to ano ale napokon preco nie ked uz dostal rovnake CPU ako iPad. Vacsi nieje vzdy lepsi :D
|
|
Re: iPhone 4 512MB ram
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
18.6.2010 11:45
čiže súhlasíš s mr.Properom? :D
|
|
aaaaaaa
Od: lobokop
|
Pridané:
18.6.2010 11:21
aspon ked bude mat 512 MB ram tak nebude problem s prehravanim 720P aj ked ani teraz asi nieje ale predsa .. uz aby som zacal setrit :)
|
|
iPhone 4S
Od: roman2
|
Pridané:
18.6.2010 11:52
iPhone s 512 MB RAM ako ma konkurencia uz davno? podla mna vyborny napad na iPhone 4S ktory dojde na trh presne 1rok po vydani iPhone 4.
uz sa tesim na argumenty ako "2x rychlejsi internet vdaka 512MB RAM"..
|
|
Re: iPhone 4S
Od: norooo
|
Pridané:
18.6.2010 12:03
rýchlejší bol už s 256 MB... 512 ho posunie ešte oveľa ďalej
|
|
Re: iPhone 4S
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
18.6.2010 12:44
mali by donho dat 16 TB ram, nech je rychlejsi ako svetlo!
|
|
nieje RAM ako RAM
Od: Tupcek
|
Pridané:
18.6.2010 12:31
zase nieje 512 MB RAM ako 512, toto som zatiaľ nemal možnosť používať, no mal som možnosť používať 128 MB RAM SE P1i a 128 MB iPhone 3G. Jeden z hlavných dôvodov, prečo som predal SE a kúpil iPhone bola rýchlosť :)
uvidíme však porovnania s Android telefónmi (už súčasný iPhone dopadá dobre v testoch oproti týmto telefónom, som zvedavý, ako dopadne nový iPhone)
|
|
Re: nieje RAM ako RAM
Od reg.: cca01
|
Pridané:
18.6.2010 13:05
No ja som spravil podobný prechod. Modely SE s UIQ Symbianom, boli hororové čo sa týka rýchlosti. Bolo to najhoršie čo som s mobilov mal.
|
|
iphone 4
Od: Domco1
|
Pridané:
18.6.2010 12:56
Všetky iPhony jednoznačne vedú. Dôvod je ten, že operačný systém je prispôsobený hardwaru. Na každý model je osobitne upravený software. Čo nezvláda predchádzajúci model, to povolia iba v novom modeli a v starom to nedajú. Preto je každý jeden iPhone, či už 2G, 3G, 3GS rýchlejší ako hocijaký iný smartphone. Smartphone môže mať aj 2GHz procesor s 1GB ramkou, ale čo z toho, keď OS nie je prispôsobený hardwaru? Pravda je, že cena iPhonov je veľmi vysoká, to sa nehádam ale myslím si, že iPhone je fakt najlepší. Nie som žiadny jablčkár, zo začiatku som nemal rád iPhone, tiež som nadával, ale kúpil si ho kamarát a zistil som si čo to všetko dokáže a neviem si predstaviť, že by som mal iný telefón/smartphone.
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: cca01
|
Pridané:
18.6.2010 13:07
Podľa mňa rýchle procesory u WM mobilov sa len snažia zamaskovať to, čo inžinieri v MS pos***.
|
|
Re: iphone 4
Od: rouen
|
Pridané:
18.6.2010 13:22
Podporu sirokeho spektra hardwaru (= mensiu moznost optimalizovat pre nieco konkretne) nazyvas pos**tim ? Podla mna je to skor plus, kedze konkurencia nikdy nie je na skodu, ani pri hw smartphonov. Ci ty by si to radsej tak, ze Apple by malo 1 telefon so svojim OS, MS 1 telefon so svojim OS, Google 1 telefon so svojim OS, a hotovo?
|
|
Re: iphone 4
Od: claudius
|
Pridané:
18.6.2010 14:17
kecas, robim multiplatformove aplikacie a nieje to take zhave.
od nintenda DS az po iphone a ipad, ci mac a windows
na kazdom sa to dalo spravit dobre
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: Alino
|
Pridané:
18.6.2010 14:37
robis tetris maximalne xD
|
|
Re: iphone 4
Od: intact
|
Pridané:
20.6.2010 18:15
Ak naozaj robíš aplikáciu pre NDS, tak si musel naprogramovať kopec knižníc špeciálne pre NDS, alebo je to extrémne neoptimálne.
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: cca01
|
Pridané:
18.6.2010 15:16
Ale ved konkurencia je dobra. Mame Symbian, WM, Android ... Omnoho lepsie ako na desktopoch. Podpora sirokeho spektra HW je plus WM, ale asi nie dovodom, preco je ta platforma pomalsia a tazkopadnejsia ako ostatne. Typycky, ked sa povie Symbian alebo WM. Napadne ma mobil s pomalymi reakciami a aplikaciami, ktore sa po opusteni nezavru ale zostanu bezat na pozadi.
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: cinko
|
Pridané:
18.6.2010 13:47
davas tu specificky priklad windowsu. linux je prisposobeny na mnoho platforiem (viac ako windows, viac ako mac) a predsa vykonovo v mnohych aplikaciach polozi na kolena aj mac aj windows. myslis ze s androidom je to ine? nemam realne nic proti iphonom - kazdemu co mu patri. ale vychvalovat ten telefon do nebies? ma svoje cielove publikum, ma svoje vyhody ale nepovazoval by som ho za najlepsi smartphone. uz len z principu ze najlepsi je iba v istych ohladoch (a ak nesuhlasis tak mi na iphone rozbehaj openvpn...)
|
|
Re: iphone 4
Od: ooooou
|
Pridané:
18.6.2010 14:53
www.google.sk , skús, nájdeš veľmi rýchlo...
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: cinko
|
Pridané:
18.6.2010 14:56
:))) lol
na ajfoune nemas moznost vytvorit tun/tap device - software mozno skompilujes a spustis ale nebude fungovat tak ako ma - teda bude na nic.
keby si svoju radu vyskusal prvy tak by si to zistil...
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: cinko
|
Pridané:
18.6.2010 15:13
oprava dal som si tu pracu a hrabal som sa cez rozne a ine fora... mozne to je kedze existuje "emulator" tun devicu... vidim v tom len 2 problemy:
1. nieje podporovana nativne ale iphone musi byt jailbreaknuty a pouzivat emulator - nie zrovna ciste riesenie a plus ked dam tolko penazi za telefon tak nechcem stravit x hodin sranim sa s jednou vpnkou (alebo je zrazu cool "linuxovy" pristup - ak to nejde obhackuj to?). telefon nemam na hranie ale na pracu.
2. nikto mi nezaruci ze ten emulator tun-u bude fungovat aj v dalsej verzii iphone os. jobs sa rozhodne ze sa mu to nepaci - a mozem zas obhackovavat alebo neupgradovat.
inymi slovami - openvpn funguje na iphone rovnako ako na linuxe funguje photoshop...
|
|
Re: iphone 4
Od: Domco1
|
Pridané:
18.6.2010 14:54
http://www.guizmovpn.com/
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: cca01
|
Pridané:
18.6.2010 15:24
iPhone bol vždy o reálnych a prakticky využiteľných možnostiach pre masy ľudí. Áno na androide možno rozbeham OpenVPN, ale v praxi na čo mi to bude? U iPhone si cením skôr vlastnosti, ktoré u Androida nenájdem.
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: cinko
|
Pridané:
18.6.2010 15:29
dufam ze to jablckari nevezmu ako utok ale ktore vlastnosti mas na mysli? resp. co take specialne dokaze iphone co nedokazu androidove telefony?
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: Jayheff
|
Pridané:
18.6.2010 16:34
CONTENT CONTENT CONTENT to ti musis bohato stacit co nema android a ani nikdy nebude mat.
|
|
Re: iphone 4
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.6.2010 16:45
aky content? tych 220k aplikacii v appstore z ktorych 50% je na nic?
|
|
Re: iphone 4
Od: ja.
|
Pridané:
18.6.2010 17:07
Asi nema dost fart aplikacii.
|
|
Re: iphone 4
Od: Tupcek
|
Pridané:
18.6.2010 22:26
Aký má zmysel spomínať, že 50% aplikácií na iPhone je nanič? Však na Windows 7 je asi 50% aplikácií vírusy a z tých zvyšných 800 000 je aspoň 3/4 absolútne nahovno...to však nič nemení na tom, že pre Windows existuje najviac kvalitných aplikácií....to isté aj s iPhone - má najviac aplikácií s neskutočným náskokom a napriek tomu, že väčšina z nich sú čisté blbosti, tak isto sa aj na Androidovi nájde kopa blbostí. No v konečnom počte použiteľných aplikácií jednoznačne vedie iPhone a keď toto neuznáš, tak si zaslepený fanboy...každý má svoje výhody a svoje nevýhody, avšak medzi najsilnejšie stránky iPhone patrí AppStore
|
|
Re: iphone 4
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.6.2010 9:55
viz otazka nizsie - za kolko z tych aplikacii co pouzivas si aj zaplatil resp. by si bol ochotny zaplatit cenu ktoru za nich pytaju?
|
|
Re: iphone 4
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.6.2010 11:23
práveže tie aplikácie sú tak lacné, že som už zaplatil asi za 50-100 aplikácií. Aj to keby som prešiel komplet všetky aplikácie, ktoré existujú, tak by som ich kúpil oveľa viac, ale kto prechádza celý store? To je už skôr vec marketingu
|
|
Re: iphone 4
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.6.2010 11:38
sorry niesom zvyknuty na ludi co si platia za sw co pouzivaju ;)
|
|
Re: iphone 4
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.6.2010 13:20
nedávno som kvôli účtovnému software kúpil na svoj Mac Windows 7 za 250€ :D to bolo aj na mňa veľa :D
a je pravda, že na Slovensku málokto platí za SW :)
|
|
Re: iphone 4
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.6.2010 14:29
nj zacinam teraz v jednom medialnom startupe - nakup legalneho sw bude riadna palka (tesime sa na adobe produkty)
|
|
Re: iphone 4
Od: sadadas
|
Pridané:
19.6.2010 17:30
ja som napriklad minul cca 200eur na iphone applikacie za 18 mesiacov pouzivania.
|
|
Re: iphone 4
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.6.2010 17:46
cloveku sa az nechce verit ze tolki ludia platia za software ;) well done
|
|
Re: iphone 4
Od: sadadas
|
Pridané:
19.6.2010 18:52
neviem co je na tom zvlastne. Stiahnutie je viac nez pohodlne, neustale vychadzaju updaty s novymi funkciami a za tych 18 mes sa nestalo, ze by co i len jedna z tych platenych bola nestabilna.
|
|
Re: iphone 4
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.6.2010 19:44
ved to s tebou suhlasim. zvlastne je na tom iba to ze na slovensku nieje moc zvykom pouzivat legalny sw ;)
|
|
Re: iphone 4
Od: Tupcek
|
Pridané:
20.6.2010 1:49
zase čo ja tak sledujem, tak na iPhone kupuje aplikácie oveľa viac ľudí, ako napríklad na Windows. Tie ceny (až na navigácie) sú tak nízke a nakupovanie tak jednoduché, zatiaľ čo nelegálne sťahovanie tak komplikované a plné problémov, že sa to až pomaly neoplatí
|
|
Re: iphone 4
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.6.2010 10:01
jo a hovorit o mnozstve kvalitynch aplikacii ma zmysel ak by sme hovorili o stovkach vs tisicoch. v appstore je cca 220k aplikacii, na android markete cca 70k. je to sice velky rozdiel ale 95% "potrebnych" aplikacii maju uz davno aj iphone aj android.
|
|
Re: iphone 4
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.6.2010 11:21
to percento by bolo na dlhú diskusiu, ale súhlasím, že tie najdôležitejšie sú aj aj
|
|
Re: iphone 4
Od reg.: cca01
|
Pridané:
21.6.2010 9:17
A práve tuto to je: stále zostáva 110k aplikácií, ktoré na niečo sú.
|
|
Re: iphone 4
Od: Tupcek
|
Pridané:
18.6.2010 22:35
vlastnosti ako bezstarostné jednoduché, prehľadné, rýchle, prirodzené používanie telefónu. Android z toho nespĺňa minimálne to bezstarostné, pretože pri ich úrovni kontroly aplikácií (aj tých cez ich store, ale najmä tých samostatných) sa ti kľudne môže stať, že aplikácia častejšie padá, možno odosiela nejaké tvoje informácie niekde a ani o tom nevieš a podobne.
drobnosti ako prirodzenejšie scrollovanie po stránkach netreba rozoberať, pretože tam je plno vecí kde vedie Andriod, plno kde iPhone
no keby som mal chuť, určite nájdem na AppStore využiteľné aplikácie, ktoré Android nemá a určite by som ich našiel viac, ako by sa našli opačne
|
|
Re: iphone 4
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.6.2010 9:54
"možno odosiela nejaké tvoje informácie niekde a ani o tom nevieš a podobne." - huh? to na iphone nieje mozne or what? sposob "kontroly" aplikacii pre android je rovnaky ako sposob kontroly pre cely linux ("kontrolovane" repozitare + verejne zdroje) - mas pocit ze by linux (resp jeho aplikacie) padali castejsie ako napr na windowse? ja ten pocit naozaj nemam a myslim ze tento model distribucie software je najlepsi (obycajny uzivatel s trochou rozumu sa bude drzat aplikacii na androidmarkete a power user si moze robit viac-menej co chce)
otazka appstore pre vsetkych - kolko z tych aplikacii co mate nainstalovane ste si kupili? resp za kolko z tych ktore mate nainstalovane by ste boli ochotny zaplatit?
|
|
Re: iphone 4
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.6.2010 11:27
kupujú sa vo veľkom, však Apple na poslednom evente oznámili, že rozdali miliardu dolárov vývojárom za aplikácie.
a na iPhone sú kontrolované aplikácie, každá jedna je prejdetá, či je funkčná podľa popisu, či nepadá atď. Podľa informácií, čo ja viem, tak na markete prejde pomaly každá aplikácia, tam ide skôr o to, aby boli pokope, ako aby boli kontrolované
|
|
re.....
Od: dando111111
|
Pridané:
18.6.2010 22:29
apple nikdy uz len koli tym aplikaciam zadara, budu ich miliony
|
|
aaaaaa
Od: lobokop
|
Pridané:
19.6.2010 23:08
da sa aj 4 jailbrejknut? ci ako sa to pise? :)
|