|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mafri
Od: mafri
|
Pridané:
31.10.2005 17:53
ako to je myslene ten DEVICE MANAGER? co to je? kde ho najdem? je to sucast winXP?
|
|
bimbas
Od: bimbas
|
Pridané:
31.10.2005 18:51
stlac win tlacitko + pauza -> hardware -> spravce zarizeni (alebo teda device manager) tam mas potom take finty, ze "aktualizovat ovladac"....
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
31.10.2005 19:14
tak tak, dostat sa tam da aj cez vlastnosti pocitaca, zalozka hardware, potom device manager alebo spravca zarizeni.
tam je zoznam vsetkeho instalovaneho hardwaru, mozes si dat na konkretny hw vlastnosti a tam je update driver a on zisti, ci su novsie. ale casto byvaju novsie len priamo od vyrobcu a tu nie.
|
|
tave
Od: tave
|
Pridané:
2.11.2005 14:31
ja si ani pocitac bez sp2 neviem predstavit,preto lebo mam 200gb hdd a klasicke xp ho nepoznalo,pozna iba 140gb hdd .teda podla mojho nazoru system nespomaluje.kazdemu odporucujem ja ho mam us vyse roka a ziadni problem
|
|
oski
Od: oski
|
Pridané:
2.11.2005 16:32
Tak len kvoli tomu disku nebolo treba instalovat sp2...
|
|
vlcko
Od: vlcko
|
Pridané:
2.11.2005 23:49
na 200Gb hdd som instaloval XP pro a to bez SP1 tak a to uz vobec neni treba SP2 na to aby si rozpoznal 200 disk
|
|
boeing
Od: boeing
|
Pridané:
7.11.2005 15:52
na to,aby ti chodil 200 gb disk s plnou kapacitou nepotrebujes sp2.to je vec biosu kamo.....
|
|
eraser
Od: eraser
|
Pridané:
9.11.2005 15:24
neni to vec biosu. za predpokladu ze bios mas spravne upgradnuty je naozaj pravda, ze aj ked ti disk pri boote vypisuje so spravnou kapacitou, ak mas instalacku na win, ktora nie je s integrovanym sp2, tak ted disk nevidis cely. takze si trosku mimo.
|
|
sn:)
Od: sn:)
|
Pridané:
8.11.2005 12:44
taku xujovinu som este nepocul he he he ale aspon som
sa pobavil :)
|
|
TheElite
Od: TheElite
|
Pridané:
3.11.2005 13:27
http://download.microsoft.com/download/8/1/5/815d2d60-49b5-44dc-ae35-fca2f2c6f0cc/MicrosoftAntiSpywareInstall.exe
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
31.10.2005 19:38
Heh, veľmi kvalitný Microsoft Windows AntiSpyware odmieta dat do databazy spyware ako napr. GAIN a pod.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
31.10.2005 23:05
Nemám ešte inštalovaný SP2 / Teda to je odvaha, drzim palce, aby to stastie vydrzalo. ;)
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
1.11.2005 1:35
to su tu pekne vyhovorky.
1. SP2 ma standardne vela novych procesov co zaberaju dalsiu pamat
2. Microsoft Antispyware je to najlepsie co mozete urobit pre dalsie spomalenie vaseho PC
3. s tymi drivermi je to inac. su stranky plne postov od ludi ktory po instalacii SP2 maju problemy s hardwareom. je to nieco priam bezne. Napriklad dialup modemy s dost rozsirenym chipsetom (myslim Connexant) po instalacii SP2 nejdu uz napr. 50kbps ale vzdy okolo 30kbps.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
1.11.2005 9:36
Mas pravdu, ludia z Microsoftu nechodia moc von. Ked som bol na IE vyvojarskej stranke, tak si tam vyvojari pisali, ze IE je najoblubenejsi prehliadac, lebo ho pouziva 80% ludi, predpokladam ze vyrazy ako Firefox alebo Opera v zivote nepoculi. :)
|
|
Michal P.
Od: Michal P.
|
Pridané:
1.11.2005 12:31
no jasne, ze priciny su tymi internymi zmenami ako je zvysenie poctu systemovych procesov a podobne, ale v konecnom dosledku su problemom tie veci, co spominaju
no sak a prave preto treba nove drivery, ktore pod SP2 slapu dobre, nie? tak co Ti na tom nesedi?
a o nejakom vyraznom spomalovani MS antispyware by som si dovolil pochybovat, pouzivam, nezda sa mi, ze spomaluje a mozes si navolit, co kontroluje online, mne usetri dost prace, hocijaky soft sa Ti snazi cokolvek narvat do startu, MS antispyware mu to nedovoli a nemusim to potom cistit
|
|
Miguel
Od: Miguel
|
Pridané:
1.11.2005 15:50
Suhlasim, Microsoft Antispyware je naozaj velmi sikovna vec, zatial najlepsie co som mal nainstalovane a urcite nespomaluje viditelne pc.
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
1.11.2005 23:55
Totiz napriklad ten Cnnexant modem, v SP2 je pouzity iny driver ktory je nespravny a tak je rychlost okolo 30kbps, kdezto povodny driver ide i 52. Service pack by mal veci vylepsovat, nie kazit a spomalovat a v tomto pripade ti nepomoze ani novy driver, musis zmenit jeden subor v systeme.
|
|
X
Od: X
|
Pridané:
1.11.2005 8:49
mne SP2 nechyba, nemam ziadny problem, vsetko ide ok. Mam iba SP1. Co nove vlastne prinasa SP2 oproti SP1?
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
1.11.2005 9:18
Zvysuje bezpecnost (ochrana proti DOS, atd) a pridava aj plno novych servisov, ktore potom staci len vypnut, napr. s: http://www.theorica.net/gamexp.htm
|
|
oski
Od: oski
|
Pridané:
2.11.2005 1:22
Ak myslis denial of service attack tak na ten mam router. Co dalsie zaujimave prinasa sp2?
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
2.11.2005 12:03
http://www.microsoft.com/cze/windows/xp/sp2/default.mspx
|
|
Y
Od: Y
|
Pridané:
1.11.2005 11:01
Prinasa moznost nainstalovat napr. Visual Studio .NET 2005, ktore si kontroluje pritomnost SP2....
|
|
Cospel
Od: Cospel
|
Pridané:
1.11.2005 19:05
Windows Firewall neumí blokovat odchozí provoz - ten se pouze monitoruje a archivuje do LOG souborů. Druhým problémem je až přílišná otevřenost jeho API rozhraní, které umožňuje programovou deaktivaci firewallu. Ta je připravena pro firewally třetích stran, které při instalaci Windows Firewall vypnou a při odinstalaci naopak zase zapnou (zdroj: zive.cz).
WF slouzi jen jako docasna ochrana, kym si uzivatel stahne opravdovy firewall.
Okrem toho sp2 spomaluje pc.Pridava dalsie porty cim ste viditelnejsi na nete.doporucujem Tiny Firewall
|
|
pokus
Od: pokus
|
Pridané:
2.11.2005 7:42
v tej ankete chyba kolonka ze nemam nainstalovany winxp ;)
|
|
babagun
Od: babagun
|
Pridané:
6.11.2005 21:49
tak toto je najlepsi komentar k veci :-) si *
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
2.11.2005 9:36
No ja uz som mal 5 krat nainstalovanu SP2. 2 krat s CD a 3 krat priamo od microsoft! No co povedad,5 krat som musel znovu instalovat window,takze viete moju odpoved... :-D Teraz mi SP1 pracuje uz asi 3 mesiace beschybne!! Vela stastia s SP2!! :DDDDD ps. Ak niekto potrebuje nainstalovat window xp treba povedat,ja rad spravym!! :-))) Ale ez SP2!!!!!! Lebo inac nedam garanciu!! he he
|
|
jjay
Od: jjay
|
Pridané:
2.11.2005 12:33
davas garanciu na Win XP ? odvaha,, inak ja mam SP2 uz mesiace a pohodka.. treba vediet
|
|
imjik
Od: imjik
|
Pridané:
2.11.2005 17:32
bavite sa tu o blbostiach dookola, sp2 treba,raz to kazdy zisti
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
2.11.2005 18:51
ale ludia zobudte sa!!!!!!!!! nainstalujte si vsetci linux a cely drbnuty windows si necajte lwn ako druhy OS na inej particii len preto aby ste mohli pracovat s tymi programami ktore nejdu v linuxe tak//.. a v linuxe netreba ani taky smiesny spyware alebo antivirus... teda je lepsie ho tam mat ale ako nie ale nie je tak otrasne potrebny ako wo windowse.. dopocutia
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
2.11.2005 21:10
Linux je dobry OS, ale len pre skusenych uzivatelov, mimochodom vacsina hier na Linux nejde. :)
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
2.11.2005 18:55
a este nieco.... ked si dam ten jebnuty sp2 tak mi dobre nenainstaluje modry zub lebo podla sp2ojky su jej vlastne drivery lepsie (kedze su novsie) ako tie ktore su na cdcku od vyrobcu, ale inak normalne, ze?! potom to zakazdym musim manualne naondievat v.. a alee to je jedno je to cele proste na kok*t
|
|
Freeman
Od: Freeman
|
Pridané:
2.11.2005 23:58
Presne mas pravdu mne po nainstalovany sp2 zmaze cele zaznamy z registrov a musim vsetko instalovat odznova, dalej nejde mi nainstalovat ovladac na USB2 lebo si instalacia pita SP1 (co nieje sice chyba sp2 ale aj tak).
Kdo chce sp2 jedine nainstalovat od novoty firewall vypnut a pacnut tam pandu + nehorazne vela RAM a frci to v pohode.
|
|
Bobopp
Od: Bobopp
|
Pridané:
4.11.2005 21:22
SP2 odporucam.Ja si aktualizujem aj "moje WC".Nie vsetko nove je dobre ale .... Ja mam doma starucky 1.3MHz Celeron v sockete 370 a 512MB RAM a original WinXPSP2 ide OK + original Kerio Personal Firewall + original NOD32.Vsetko aktualizovane.Ide to na 99.9%.Radsej nenapisem na 100% keby nahodou ... Nespomaluje a ani nezrychluje :-) A preco vsetko original? Pokojnejsie sa mi sedi na mojom aktualizovanom WC :-)
|
|
Bobopp
Od: Bobopp
|
Pridané:
5.11.2005 19:58
SP2 odporucam.Reagujem sam na seba.... Ty si ale hlupy !!!!! A preco? Vysvetlim .... za 9 hodin mi ten moj preferovany a uzasny Windows XP "povedal" ze sa mi zmenil hardware a musim si Win znova AKTIVOVAT!!!! NIC SOM NEROBIL! IBA HO RESTARTOVAL !!!!!!!!!!!!!! Je k.kot !!!!!!???????? Kupil som si nie OEM ale KRABICOVU verziu WIN a teraz robi kok.tiny ???? Doteraz som mal Win na cierno a bolo vsetko ok! Ale chcel som sa polepsit a preto som si kupil tuto blbost. Do prdele co mu je ????????? Mam to oznamit Microsoftu ????? NIE!!!! PRECO.... Uz som tam volal /samozrejme SK Miscrosoft/. TO NIE JE MOZNE - povedali..... Tak je mozne ze sa asi vratim k CIERNEJ verzii WIN. Svoje original odlozim na moje bohovsky aktualizovane WC. SMRADI z Microsoftu. ....... Inac z PC-ckami robim asi 12 rokov takze nie som ziadny hlupak.Och som to ja ale hlupak :-((((((((((((((((
|
|
Jefrey
Od: Jefrey
|
Pridané:
5.11.2005 18:33
Ja som nainstaloval SP2 a ziadny z tychto problemov, ktore tu pisete som zatial nemal. Vsetko mi fici nie na 100 ale na 200%
|
|
evan
Od: evan
|
Pridané:
6.11.2005 15:08
ja mam s xp same problemy...
na zaciatku to bolo ok ale potom prislo sp2 tak som ho nainstaloval a ide to pomaly jako neviem co.mi stale nieco zamrza a aj ked zrusim setky programy tak sa to vlece.a predtym ako som sp2 instaloval islo vsetko ok.
|
|
Mmarek
Od: Mmarek
|
Pridané:
6.11.2005 17:29
Ha doteraz som fical na uplne prvej verzii XP - a bolo vsetko OK,po nainsatalovani XP+SP2 je vsetko v pi...
Windows hadze modre obrazovky - uplne nahodne ani nestihnem precitat,co mu je - samozrejme,ze sa hned restartuje a v protokole nic neni!Explorer takisto-tak som presiel na Operu - Cool!!!Takisto padaju aj hry.Hardware je ten isty-nic som nenmenil.Takze asi tak Win XP+SP2!
|
|
toms
Od: toms
|
Pridané:
6.11.2005 17:32
preco v ankete nie je moznost: Nemam windows? :))
|
|
Propediotika
Od: Propediotika
|
Pridané:
10.11.2005 0:39
Mna by skor zaujimalo preco nie je v ankete moznost : Nemam pocitac ??
|
|
Cospel
Od: Cospel
|
Pridané:
14.11.2005 14:09
aj mne islo vsetko ok.Ale akonahle som presiel na SP2 vsetko sa spomalilo.
|
|
Myno
Od: Myno
|
Pridané:
15.11.2005 13:44
Som nevedel, ze Win Xp su tak perfektne nadcasove, ze treba nejake specialne verzie systemu aby videl vacsi disk ako 140gb... ty vole.... fuj, fuj widly... nikdy ani za svet.. ani zadarmo.... :-)
|