|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
interesting
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
19.7.2010 13:49
Zajímavá vecička.. určite lepšie ako guľka do kolena v prípade narušenia nejakého objektu.
|
|
Re: interesting
Od: Meno môže mať dĺžku maximálne
|
Pridané:
19.7.2010 15:00
Uff, no este nekric, "nemalo by ale spôsobiť trvalé poškodenie."
|
|
Re: interesting
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
19.7.2010 16:16
Ale za to strela do nohy / ruky , alebo nebodaj do hrudnika určite trvale nasledky ma :D
Je jasné ža akékoľvek frekvencie ktorým je telo vystavené dlhodobo naň vplývajú. Otázkou je, či negatívne, a ako veľmi.
|
|
Re: interesting
Od: einstein
|
Pridané:
19.7.2010 19:47
francuzi potrebuju par kusov do grenoblu aby urobili poriadok s buriacou sa cvargou v uliciach.
|
|
Re: interesting
Od: zase ja
|
Pridané:
19.7.2010 23:38
A mame novu zbraň na štadióny proti rozvášnenému davu.
K tom to isto použijú naraz zo zbraňou najprv vystrieľajú zásobník a ak to nezaberie tak mu do raní ešte stým to posvietia a to ho isto zloží ako sol do raní a rengenovi snimok mu urobia hneť vo vedľajšej dedine len tým že otvoria okno a budu mat pred sebou pozitív..
|
|
Re: interesting
Od: hmmm
|
Pridané:
20.7.2010 6:49
Naspat do skoly ucit sa pisat!
|
|
Re: interesting
Od: zase ja
|
Pridané:
20.7.2010 17:49
prepač :-( ja viem :-(
Ďalší k...t čo si musí robiť srandu z dysfunkcii
|
|
Re: interesting
Od: rastos
|
Pridané:
24.7.2010 10:54
> Ďalší k...t čo si musí robiť srandu z dysfunkcii
A čo robíš, aby si svoju dysfunkciu prekonal?
|
|
fsfsd
Od: fdsfsd
|
Pridané:
19.7.2010 13:51
no a taka rakovina koze?
|
|
Re: fsfsd
Od: roflmao
|
Pridané:
19.7.2010 14:04
rakovinu koze mozes dostat aj zo slnecneho ziarenia tak neviem preco sa vzrusujes jako keby ta touto vecickou ozarovali kazdy den
|
|
Re: fsfsd
Od: somtojatutok
|
Pridané:
19.7.2010 14:22
argument jak svina
netvrdim, ze tato zbran nejaku rakovinu sposobuje; ale to akoby si povedal, ze je OK strielat do ludi, ved ich moze nahodne zastrelit aj psychopat na ulici
|
|
Re: fsfsd
Od: PCnityIV
|
Pridané:
19.7.2010 16:08
Asi nechapete ze to tam nemaju pre srandu. Cize tvoj argument je cisty fail.
Ked to na niekoho namieria je im to jedno. Ak treba, aj tak ho zabiju.
|
|
Re: fsfsd
Od: inetMark1
|
Pridané:
19.7.2010 16:31
Navyše nie je možné vylúčiť, že to žiarenie nakoniec môže pomáhať liečiť (možno práve pri nejakých kožných chorobách).
Žiarenie nemusí len škodiť a navyše netreba zabúdať, že telo má už prirodzenú imunitu voči obrovskému množstvu rôznych žiarení okolo naj. Aj oproti takým, ktoré ešte ani nepoznáme.
|
|
Re: fsfsd
Od: deks
|
Pridané:
19.7.2010 17:46
Raytheon vlastne vyrobil supervýkonnú biolampu. Odteraz budú Afgánci opäť o niečo zdravší. :P
|
|
Re: fsfsd
Od: ..........
|
Pridané:
19.7.2010 14:08
nastuduj si najprv nieco, potom hovor.........to nieje uv ziarenie, ale elektromagneticke.....
|
|
Re: fsfsd
Od: inkvizitor69
|
Pridané:
19.7.2010 14:22
Ty vieš aký je rozdiel medzi elektromagnetickým žiarením a UV? Neviem čo to tu šemotíš a hlavne čo chceš porovnávať s čím, keď tomu nerozumieš asi dobre...
|
|
Re: fsfsd
Od: ;-)
|
Pridané:
19.7.2010 14:23
a UV ziarenie je podla teba co?
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
19.7.2010 14:25
a UV je potom ake, ked nie elektromagneticke?:) len vlnova dlzka je ina;)
|
|
Re: fsfsd
Od: mxx
|
Pridané:
19.7.2010 16:01
Casticou elektromagneticke ziarenia je elektron,
casticou svetelneho ziarenia (R,G,B,UV,IR...) je foton.
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: M1
|
Pridané:
19.7.2010 16:24
elektron je nositel elektrickeho naboja, so ziarenim to nema nic spolocne
|
|
Re: fsfsd
Od: Marw
|
Pridané:
19.7.2010 19:27
Teda fyziku som uz mal nejaky ten piatok dozadu a casticova fyzika rozhodne nieje moj obor, ale kedysi nam niekto tlacil do hlavy ze aj elektron je len elektomagneticke vlnenie (tusim tomu hovorili vlnovy balicek) Niesom si isty ci podla nejakej milej teorie nieje vlastne vsetko na svete v zasade elektomagneticke vlnenie ;-)
|
|
Re: fsfsd
Od: blazzter
|
Pridané:
19.7.2010 19:49
elektron je castica, foton je tiez castica (i ked v pokoji nehmotna) foton sprostredkuva elektromagneticku interakciu (ziarenie) nabite castice ako elektron pri zrychlovani vyzaruju elektromagneticke ziarenie, napr zeravy kov preto svieti, lebo nabite jadra (protony v nich) kmitaju s frekvenciou zodpovedajucou svetlu (cervenemu, ...). Vlnovy balik je pojem kvantovej mechaniky ale vztahuje sa na vsetky castice, nie len nabite.
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: Marek J.
|
Pridané:
19.7.2010 21:05
Tu sa mudruje o niečom, o čom súčasná veda nemá ani páru. Áno, sú tu uznávané teórie ako fotón, nehmotná častica atď...
Ale to všetko len preto, pretože v podstate tomu ešte poriadne ani nerozumieme, ale jednoducho potrebujeme vedieť vysvetliť a pomenovať veci okolo nás.
Ja osobne si myslím, že ešte nejaký čas potrvá, kým budeme rozumieť poliam, žiareniam a teda aj svetlu troška viacej. Dnes je pre nás limitom rýchlosť svetla v vákuu. Pričom na zničenie tejto teórie postačí, ak nejakým spôsobom dokážeme svetlo úrychliť (napríklad aj prechodom nejakou hmotou).
Koniec koncov foton sa radí medzi bozony a kto pozorne číta správy posledných mesiacov (rokov) LHC ešte existenciu bozonu nepreukázal. Takisto vraj protóny sa skladajú napríklad z kvarkov. To všetko je len zatiaľ teória.
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
20.7.2010 9:32
chlapec predtebou to napisal spravne, podla toho, ake su teraz predstavy o svete a ako sa to uci v skolach, zato ty o tom naozaj nemas ani paru:) a v LHC sa nedokazuje existencia bozonov ako takych, ale konketne Higgsovho bozonu... takze citaj pozornejsie to, co citas, aby si sa potom nestrapnoval v diskusiach;)
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.7.2010 16:33
svetelne ziarenie je len konkretne spektrum elektromagnetickeho ziarenia. tzn, infracervene, svetelne (viditelne okom), ultrafialove, rontgenove a vsetky mozne ine typy ziarenia su stale elektromagneticke ziarenie. Jedine v zom je rozdiel je vo vlnovej dlzke
|
|
Re: fsfsd
Od: mxx
|
Pridané:
19.7.2010 16:50
ale foton nema kladny alebo zaporny naboj, takze nemozeme ho zaradit do elektromagnetickeho ziarenia.
|
|
Re: fsfsd
Od: tictac
|
Pridané:
19.7.2010 17:15
elektromagnetické žiarenie sú fotóny
|
|
Re: fsfsd
Od: 23542345
|
Pridané:
19.7.2010 17:24
pleties si elektromagneticke ziarenie s radioaktivnym beta ziarenim. elmag ziarenie je tiez len prud fotonov urcitej vlnovej dlzky.
elektrony su vyzarovane pri beta rozpade radioaktivnych jadier, konkretne je to beta minus rozpad. toto ale nie je alektromagneticke ziarenie.
dostuduj trochu teoriu.
|
|
Re: fsfsd
Od: lolo21
|
Pridané:
19.7.2010 14:30
UV ziarenie je elektromagneticke ziarenie s vlnovou dlzkou okolo 100-300 nm.
|
|
Re: fsfsd
Od: mxx
|
Pridané:
19.7.2010 15:58
Takze podla teba je aj viditelne svetlo elektromagneticke ziarenie? Myslim, ze foton je castica reprezentujuca svetelne ziarenie, a medzi svetelne ziarenie patri aj UV a IR svetelne ziarenie...
|
|
Re: fsfsd
Od: viva la fico
|
Pridané:
19.7.2010 16:06
Myslim ze nie len podla neho, ale aj podla kazdeho kto tomu aspon trochu rozumie.
|
|
Re: fsfsd
Od: prpr
|
Pridané:
19.7.2010 17:04
nema predstavu:)
|
|
Re: fsfsd
Od: deed
|
Pridané:
19.7.2010 16:08
takto foton je len teoreticka castica ale svetlo je vlastne elektromagneticke vlnenie , je to casticove vlnenie, pretoze raz sa sprava ako vlna a raz ako castica. takze uplne povedat ze svetlo ma castice nie je spravne, pretoze castica ma nejaku hmotnost a svetlo sa pohybuje 300000km/s cize to by boli ine projektily cez nase telo a vsetko zive :)
|
|
Re: fsfsd
Od: 34523
|
Pridané:
19.7.2010 17:28
ono doplnim ze nie ze raz sa sprava ako vlna inak ako castica, ono sa stale sprava rovnako. to my ho z pozorovani popisujeme bud ako vlnenie alebo ako castice, podla toho ake spravanie potrebujeme vysvetlit.
|
|
Re: fsfsd
Od: asfethan
|
Pridané:
19.7.2010 16:29
Prirodzene ze aj viditelne svetlo je elektromagneticke ziarenie v takej vlnovej dlzke (~400–750 nm) v ktorej je oko ako ludsky organ schopny registrovat!
Ano, foton ma co docinenia so svetlom, ale vo vyklade casticovej fyziky ;-)
|
|
Re: fsfsd
Od: takmer
|
Pridané:
19.7.2010 21:53
máš kus pravdy, ale ja si zo získaných vedomostí myslím, že svetlo nieje iba vlnenie, ale aj emitovanie hmotných častíc
|
|
Re: fsfsd
Od: asfethan
|
Pridané:
20.7.2010 15:07
Ano aj Ty mas pravdu a to prave vdaka dualite povahy svetla :) Kazdy material ktory sa zaobera studiou svetla popisuje jeho dualnu povahu. Skus pozriet :)
|
|
Re: fsfsd
Od: lolo21
|
Pridané:
20.7.2010 10:38
mxx> ano, aj viditelne svetlo je elmag. ziarenie. radiove vlny, mikrovlny, IR, viditelne svetlo, UV, roentgenove luce, gamma ziarenie - to vsetko je elektromagneticke ziarenie a ako bonus som ti to zoradil od najdlhsej po najkratsiu vlnovu dlzku (resp. od najmensej po najvacsiu energiu)
|
|
Re: fsfsd
Od: haribo
|
Pridané:
19.7.2010 14:56
tak si strc hlavu do mikrovlnky co to stebou spravi
vsak tam je tiez len elektromag. ziarenie (priblizne 2kW)
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.7.2010 16:37
co by spravilo, zohreje, nic viac... efekt bude relativne podobny tomu ako ked si hlavu strcis do hrnca s vriacou vodou.
|
|
Re: fsfsd
Od: prpr
|
Pridané:
19.7.2010 17:08
az na to, ze pri vareni ide teplo od povrchu dnu, zatialco mikrovlnka ohrieva skrz cely objem. nepali ta koza ale rovno mozog.
|
|
Re: fsfsd
Od: qaz
|
Pridané:
19.7.2010 17:31
Len doplnim, palilo by vsetko, co ma v sebe aspon kusok vody.
|
|
Re: fsfsd
Od: claudius
|
Pridané:
19.7.2010 18:07
nie kusok vody, ale hocico tekute a moze to byt kludne aj poloroztopene ci sklo, ktore ti uplne roztopi. Tuhe samzrejme nie
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2010 1:14
omyl, mikrovlnka nezohrieva vsetky tekutiny, mikrovlnka zohrieva vodu, cukor a tuk. mikrovlny zaroven prenikaju vacsinou materialov (plasty, sklo atd), preto mozes zohriat jedlo aj ked je zabalene, ale od kovu sa odrazaju (co moze obcas pri nerovnomernych kovovych predmetoch vyvolat pekne efekty)
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2010 1:08
preto tam mam to slovko relativne... okrem toho aj mikrovlnka zohrieva iba par cm pod povrchom, v zavyslosti od hustoty a inych vlastnosti toho, co zohrieva. A samozrejme, na povrchu ma vacsi ucinok nez vnutri, takze zatial co je mozog iba priemne teplejsi, koza ta uz pali... ved vyskusaj si to a uvidis :P
|
|
Re: fsfsd
Od: scscscsc
|
Pridané:
19.7.2010 18:00
trhala si chrasty 3.12sty
coze je to coze?
rakovina koze
:)
|
|
Re: fsfsd
Od: anon
|
Pridané:
20.7.2010 9:29
54.5% citatelov (ekvivalent k hodn. -0.9) dsl.sk nepozna Horkyze Slize ?
|
|
Re: fsfsd
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
20.7.2010 9:46
Myslím, že to percento je podstatne vyššie, ale sem sa ten song veľmi nehodil z príčin, ktoré sú tu rozoberané.
|
|
Ha ha
Od:
|
Pridané:
19.7.2010 13:51
Afgánci vytiahnú šťíty, ako za Achilla a mečmi rozšľahajú Americkú mašinu... Alebo spravia vozovú hradbu ako Hus.
|
|
Re: Ha ha
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.7.2010 14:26
Á Hus, to bol ten prvý kozmonaut, čo zhorel pri štarte?
|
|
Re: Ha ha
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
19.7.2010 17:47
A Amíci si potom povedia: "No dobre, dosť bolo zábavy, doneste granáty."
|
|
Re: Ha ha
Od: Nephilim
|
Pridané:
20.7.2010 0:44
alebo HAARP
|
|
Využitie
Od: BeafDoy1v2
|
Pridané:
19.7.2010 13:52
Tam sa vedie skôr partizánsky boj, nevie sa kto ma pod šatami dynamit.
S tym zariadenim budu asi tak opekat klobasy alebo terorizovat obyvatelov
|
|
rakovina reloaded
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
19.7.2010 13:57
nemalo by ale spôsobiť trvalé poškodenie.
100% rakovina kože. Princíp rakoviny kože je ten že tkanivo na povrchu kože je narúšané akýkoľvek žiarením a isté telieska v bunkách dávajú dokopy neustále rozbíjanú DNA. Keď sa im ju nepodarí dať dokopy, vznikne mŕtva bunka, pri "veľkej" náhode rakovinová nesmrteľná bunka, ktorá neplní svojú úlohu. Následne nádor a smrť. Good luck
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: roflmao
|
Pridané:
19.7.2010 14:06
keby si si mohol vybrat medzi gulkou do hlavy a asi 5 sekundovym oziarenim?
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: ...
|
Pridané:
22.7.2010 16:29
Ty si rakovinu este nemal vsak? Myslim, ze radsej zvolim rychlost, nez mat pomalu bolestivu smrt.
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: .........
|
Pridané:
19.7.2010 14:12
akymkolvek ziarenim? ........prebud sa clovece....tomu snad sam neveris...........okrem toho kto povedal ze toto ziarenie narusa kozu....ono zrejme vytvara pocit palenia pod kozou, teda kozu prenika, a mnemusi ju narusat.......ked cez teba idu radiove vlny z toho preco nemas rakovinu?...to prenika tiez cez teba......v dnesnom svete cez teba ide tolko vselijakych ziareni a vlneni ze by podla teba mali mat vsetci ludia rakovinu
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
19.7.2010 14:28
Pocit pálenia nevzniká sám od seba. Vzniká vtedy, ak sa v koži tvoria voľné radikály. A tie sú zároveň zodpovedné za poškodzovanie buniek..
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: lolo21
|
Pridané:
19.7.2010 14:34
bohuzial tomu velmi nerozumies. volne radikaly vznikaju posobenim ionizujuceho ziarenia. toto ziarenie musi mat dostatocne energeticke fotony na to, aby dokazalo z molekul v tvojom tele urcitu cast odtrhnut (a ta sa potom nazyva volny radikal). radiove vlny takuto energiu nemaju. zacina sa prave az od spominanej UV oblasti.
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: deed
|
Pridané:
19.7.2010 16:16
volne radikaly su spjenia kyslika a inych prvkoch , ktore sa nachadzaju v ovzdusi a tvoria sa aj v ludskom tele , preto starneme, v podstate dychame to co nas pomaly zabija. na vine je kyslik a volne radikaly , ktore vznikaju.
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: viva la fico
|
Pridané:
19.7.2010 16:32
Ale kdeze, volne radikaly su vysokoreaktivne castice (prvky, molekuly), kyslik vobec nie je podmienkou.
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: 108+mcbaran
|
Pridané:
20.7.2010 10:54
áno máš pravdu ale všetci si myslíte ževoľné radikály sú zlé nie sú.pomáhaju brániť človeka predmikrobmi tak dalej a volne radikály vznikaju bezne v tele a ziadne ziarenie nie e treba
|
|
Re: rakovina reloaded
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.7.2010 16:50
V tomto pripade pocit palenia vznika z toho, ze ziarenie zohrieva vodu a telesne tekutiny v podkoznych vrstvach, ktore "zovru" a vyvolaju intenzive palenie na zasiahnutych miestach. Niekde na nete su o tejto masine aj clanky s popisom a na Youtube je aj video, ako to skusaju na dvoch majoroch (magoroch)US armady. Akurat tam vidno iba to, ze to na nich zamieria a ti dvaja po par sekundach s vykrikom zdrhnu :)
|
|
Re: rakovina reloaded
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.7.2010 16:52
http://en.wikipedia.org/wiki/Active_Denial_System
Ked uz tu kazdy dava tu wikipediu :)
|
|
Re: rakovina reloaded
Od reg.: Alino
|
Pridané:
19.7.2010 16:31
sak mozno sa to prejavi za niekolko desat-roci, nasi potomci sa evolvuju na raka, alebo budu vyzerat ako doctor zoidberg z futurami
http://goo.gl/JnJp
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: zdravý rozum
|
Pridané:
19.7.2010 21:57
vždy ide o výkon, množstvo, silu... ani náboj zo samopalu ťa nezabije, ak z neho iba voľne vypadne
|
|
Re: rakovina reloaded
Od reg.: 5om
|
Pridané:
19.7.2010 14:29
Toto ziarenie nic nenarusa, len drazdi nervovy system. Je to len pocit, ze to pali, inak to nic nerobi... Absolutne neskodne.
|
|
Re: rakovina reloaded
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.7.2010 16:54
To nie je len pocit, ono to vazne pali ;)
Zohrieva to vodu a tuk v podkoznych vrstvach. Vid vyssie.
|
|
Re: rakovina reloaded
Od: _peter__
|
Pridané:
19.7.2010 22:26
Netvrdil by som, ze 100%. Rychlejsie asi utecies ako by sa ti malo nieco spalit.
|
|
AAAAA
Od: AJJ
|
Pridané:
19.7.2010 14:02
nech si to pustaju amici doma do svojich ludi, ti by uz viac zdegenerovat ani nemohli
|
|
Re: AAAAA
Od: pampalinix
|
Pridané:
19.7.2010 18:02
mozno by zmutovali na genia s americkym sebavedomim.
|
|
rakovina
Od: hura
|
Pridané:
19.7.2010 14:15
Nepolemizujte tu o rakovine ked o nej nic neviete. Maximalne tak to co si precitate utrzkovito na wikipedii a podobne. Nehovoriac otom ze 90% clankou podava skreslene informacie. Rakovinu pozes dostat aj "z gulky do nohy". Pri tejto davke ziarenia pokial dostanes rakovinu tak si mozes byt isty ze ju dostanes aj tak napriklad zo slnka, co svedci o zlej funkcnosti imunytneho systemu. Inak povedane pokial ti imunytny system funguje stohoto rakovinu nemozes dostat.
|
|
palenie mravcov
Od: brano2
|
Pridané:
19.7.2010 14:23
neviem preco ale pripomina mi to palenie mravcov lupou.. zamierit a pal..
akurat s takou velkou lupou za lietadlom by pokryli vacsie uzemie :)))
|
|
Kolotoc
Od: aleluja
|
Pridané:
19.7.2010 14:25
Z toho by mohli spravit zabavny park, kludne by som si to vyskusal :D
A ake to ma dlhodobe nasledky? Ked na par sekund, mozno nic extra, ale ak by ho tma ozarovali hodiny ? A este nevysvetlili a aku bolest sa jedna, co ak si dam Ibalgin?
|
|
Re: Kolotoc
Od: BlueBubble
|
Pridané:
19.7.2010 14:27
Tak si Ibalgin daju aj afganski povstalci
|
|
Re: Kolotoc
Od: pampalinix
|
Pridané:
19.7.2010 18:04
ti sa daju morfium z vlastnej produkcie
|
|
Re: Kolotoc
Od reg.: cinko
|
Pridané:
19.7.2010 16:38
afganistan... najvacsi svetovy "vyrobca" heroinu. a ty by si si dal ibalgin??? :D
|
|
Big Brother
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
19.7.2010 14:30
Najprv to vyskúšajú na Afgáncoch, tých sa nikto nezastane, veď predsa "všetci vedia že sú to teroristi". Potom to začnú nasadzovať proti vlastným nespokojným občanom.
|
|
Re: Big Brother
Od: BlackBubble
|
Pridané:
19.7.2010 14:33
O tom sa už hovorilo že vraj to bude proti štrajkujúcim.
|
|
Re: Big Brother
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.7.2010 16:56
To hej, okrem toho to bolo urcene na tzv. "crowd control" pri nepokojoch. Obdobne vecicky oficialne nakupil aj nemecky Bundeswehr uz pred nejakym casom. Bude este srandy kopec na tomto svete.
|
|
Comu sa divite?
Od: asdfghjkl
|
Pridané:
19.7.2010 14:51
Comu sa divite? Aj zbrane sa vyvijaju, je len otazka casu kedy konvencne zbrane budu nahradene laserovymi.
|
|
Re: Comu sa divite?
Od: anon
|
Pridané:
20.7.2010 12:51
konvencne, laserove, plazmove, warpove, hyper-neviem-ake, nezabudaj na to ze PC hry casto s realitou moc nesuvisia.
|
|
mierenie
Od: haribo
|
Pridané:
19.7.2010 14:52
vylepsia zameriavanie a budu tym odpalovat granaty co maju pri sebe nepriatelsky vojaci, alebo rovno naboje v akackach :D
|
|
Re: mierenie
Od: Nephilim
|
Pridané:
20.7.2010 14:47
no ale najprv musia afganci vymyslet tekute naboje, ale to skôr zautocia kozami
|
|
somavznietenie
Od: dsgbshd
|
Pridané:
19.7.2010 14:53
a jaze co sa v poslednej dobe tolko hovori o samovznieteni :D
|
|
novinka???
Od: bcvsydf
|
Pridané:
19.7.2010 15:17
to vam trvalo. tuto "zbran" som videl na discovery v serialy future weapons asi tak pred rokom a pol a to este nehovorim ze rozdiel medzi tym serial od nakrutenia po pusteni v tv je asi tak rok.
|
|
.....
Od: p!card
|
Pridané:
19.7.2010 15:28
set phasers to stun!
|
|
obchod
Od reg.: 5om@post.sk
|
Pridané:
19.7.2010 15:36
Kedy sa to dostane do obchodov vo forme beznej svietacej baterky??? To bude potom sranda, dobre na osobnu ochranu...
|
|
Alobal
Od: fatal error
|
Pridané:
19.7.2010 15:38
Staci aby sa Afganci obalili alobalom za par centov a je po probleme. Este ked si ho daju pod oblecenie tak ich ani z dialky nebude vidiet ako sa ligocu na slnku. :-)
|
|
Re: Alobal
Od: Rado2
|
Pridané:
19.7.2010 16:07
Ale to im pomôže na pár sekúnd, potom nasleduje guľka a na tú alobal nestačí
|
|
Re: Alobal
Od: fatal error
|
Pridané:
19.7.2010 16:44
Afgancom chyba lepsia vystroj (nepriestrelne vesty, obrnene vozy, satelity atd.) Co uz ked si Amerika vybera len slabsich (slabsie vyzbrojenych) superov. Kdeze by oni sli bojovat s rovnocennym superom na to nemaju, raz sa uz poucili od japoncov nebyt atomovky japonci by USA porazili. Vyberu si takych na ktorym nikomu nezalezi (Irak, Afganistan,Pakistan , Afrika take co nikomu nestoja ani za volicsky hlas) nikto im nepride na pomoc a potom si uz len veselo okupuju :-)
|
|
Re: Alobal
Od: KEBAB
|
Pridané:
19.7.2010 16:51
Teraz si ale predstav, ze by Japonci naozaj vyhrali, aky by bol svet? :-)
(Myslene hypoteticky, nie v zlom)
|
|
Re: Alobal
Od: fatal error
|
Pridané:
19.7.2010 16:57
Tazko povedat ale svet by bol asi totalne iny a vacsina americkych vojen co vyprovokovali by sa zrejme neudjala :-).
USA by bola pod nadvladou Japoncov a nie naopak ako je to teraz. Uvazovat o tom je nerealne lebo znacna cast historie by mala iny vyvoj.
|
|
Re: Alobal
Od: flo:?
|
Pridané:
20.7.2010 1:02
Velkosť Am. armády je momentálne menej ako 1 mil. vojakov v aktívnej službe.
"Amerika vybera len slabsich (slabsie vyzbrojenych) superov. Kdeze by oni sli bojovat s rovnocennym superom na to nemaju, raz sa uz poucili od japoncov nebyt atomovky japonci by USA porazili."
Nebyť Spojených Štátoch tak by zrejme všetky slovanské národy boli podmanené (resp. vyhladené). Mimochodom Japonsko nemalo žiadnu sanču vyhrať vojnu. Za 1. ekonomicky boli výrazne slabšie ako U.S. (navyše im dodávali ropu a bez tej ti moc techniky nepojde), za 2. mali beznádejne zastaranú techniku a za 3. svojimi genocídami si "troška" pohnevali polovicu Ázie.
V Septembri 45 bolo Japonsko absolútne na kolenách, šancu vyhrat 2.sv. vojnu nemali nikdy.
|
|
Re: Alobal
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.7.2010 16:59
Svet by bol zaujimavy. Mozno by som sa do roboty netrepal v zaprdenom autobuse, ale pouzival by som personalny teleport a na chlastacky do mesta iontovy jetpack. Len by som pri navrate z chlastacky musel davat pozor na el. stlpy :D
|
|
Neber deťom ilúzie
Od: Šikmooký Šulín
|
Pridané:
19.7.2010 17:19
Nechcem ti brať ilúzie, a už vôbec nechcem nadržiavať Američanom, ale... Tvrdiť, že by Američania nevyhrali bez použitia atómovej zbrane je blbosť. Použili ju hlavne z dôvodu zlomenia japonskej morálky a ich povestnej strojovej disciplíny. Koľko európskych alebo amerických vojakov pokladalo v čase druhej svetovej svojho najvyšieho veliteľa za boha, koľko z nich by išlo na nepriateľa spôsobom kamikaze? Obdobné účinky ako jadrová puma malo aj bombardovanie japonských papierových miest vysokozápalnými pumami... Američania sa báli najmä privysokých strát pri vylodení na japonských materských ostrovoch...
|
|
Re: Neber deťom ilúzie
Od: _peter__
|
Pridané:
19.7.2010 22:31
No musis brat do uvahy aj to, ze japonci maju zomieranie pre cest v kulture, kdezto nasa je krestansky zalozena a samovrazda je cesta do pekla..
|
|
Re: Neber deťom ilúzie
Od: viva la fico
|
Pridané:
20.7.2010 8:49
Samovrazda ano, sebaobetovnie nie.
|
|
Re: Neber deťom ilúzie
Od: ...
|
Pridané:
22.7.2010 16:36
Ano, preto si Amici povedali: testneme to na civilistoch, nech je vecsia sranda. Zhodenie jadrovej bomby na civilistov povazujem za maximalny vojnovy zlocin.
|
|
Re: Alobal
Od: viva la fico
|
Pridané:
19.7.2010 17:35
A mame tu historika. Vies aj odkial tie lietadla vzlietli? Nebyt atomovky tak vojna by trvala akurat trochu dlhsie.
|
|
Re: Alobal
Od: fatal error
|
Pridané:
19.7.2010 18:39
Lietadlo Enola Gay vzlietlo z vojenskej základne USA na ostrove Tinian 5. augusta o 20.00 hod.
|
|
Re: Alobal
Od: viva la fico
|
Pridané:
19.7.2010 23:55
Tak to potom budes vediet asi aj to, ze na zaciatku patril japoncom, rovnako ako dalsie ostrovy ktore americania dobili. Inak povedane, japonci uz pred zhodenim atomovych bomb pekne dostavali na prdel a ich porazka bola len otazkou casu.
|
|
Re: Alobal
Od: Nephilim
|
Pridané:
20.7.2010 14:55
bomby boli viac menej len WOW efekt a test
|
|
Re: Alobal
Od: flo:?
|
Pridané:
20.7.2010 1:10
Citujem z toho článku čo si toto skopíroval: "Prezident USA Harry Truman vo svojom prejave, krátko po zhodení druhej americkej atómovej bomby pohrozil Japonsku úplným zničením ak nepristúpi na podmienky kapitulácie. Japonská najvyššia vojanská rada vyslovila ešte v ten deň neskoro večer súhlas s bezpodmienečnou kapituláciou."
Mne to nepripadá ako keby Japonsko vyhrávalo...
|
|
Re: Alobal
Od reg.: Milos K.
|
Pridané:
19.7.2010 17:01
Ak na teba ale ide niekto s alobalom tak to nebude civilista.
alebo ak na teba ide matrac alebo stit tak to tiez vies ze nie je civilista a mozes strielat
zastrelis ho a povies ze vystrahou bolo ziarenie pred ktorym sa aktivne branil a neodisiel...
|
|
horucavy
Od reg.: jakub89
|
Pridané:
19.7.2010 15:54
Tak ked mi bude coraz viac horuco, viem ze sa priblizujem k nejakej prisne tajnem americkej zakladni.
|
|
Re: horucavy
Od reg.: Alino
|
Pridané:
19.7.2010 17:11
zima, zima, teplo, teplo, horis!!!
|
|
blablabla
Od: Baranock
|
Pridané:
19.7.2010 15:55
Bolo by lepsie, keby ta zbran sposobila, ze skryta vybusnina proste vybuchne... Uz ziaden samovrazedny atentatnik, podozriveho by proste na chvilu oziarili a bolo by. Nemuseli by strielat do nevinnych ludi...
|
|
Re: blablabla
Od: _peter__
|
Pridané:
19.7.2010 22:33
Vybuchne v dave ludi, to si nedomyslel.
|
|
Citame
Od: Mepho
|
Pridané:
19.7.2010 16:58
Ja neviem, ci neviete citat, ale je tam jasne napisane ze ziarenie prenika kozou do urcitej hlbky.
To jasne naznacuje ze cela skala ziarenia je pohltena kozou (ak je ten emitor dobry a vyzaruje konstantne ziarenie rovnakej vlnovej dlzky resp. frekvencie).
Mna by skor zaujimalo co konkretne sposobuje bolest, ak to len zohrieva kozu (dalej sa to nevie dostat), tak je pravdepodobne, ze sa to dostane do usi, vypecie oci, uprazi muzske pohlavne organy (parok s dvoma vajcami :-))
Kedze aj kratkodobe vystavenie velmi vysokej teplote pomerne ucinne ,,sterilizuje" tak by som sa asi radsej nechal strelit do noh (do ruk nie, som ITckar :-))
|
|
Re: Citame
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.7.2010 17:03
Nezohrieva kozu, ale podkozny tuk a vodu. Obdobny efekt, ako keby si sa obaril vriacou vodou, akurat to nema taky devastacny povrchovy efekt na pokozku.
|
|
Re: Citame
Od reg.: Alino
|
Pridané:
19.7.2010 17:13
ma to devastacny vnutorny efekt na podkozku.
|
|
Proti
Od: Narodniar
|
Pridané:
19.7.2010 17:39
Proti islamskemu teroru sa mozu pouzit vsetky zbrane. Moslimovia uz terorizuju Europu...viac na www.eurabia.cz
|
|
čo to je
Od: majo20
|
Pridané:
19.7.2010 18:29
na čo to je ved tým nikoho nezabijú,(môj názor)blbosť . ale pri výsluchoch sa to môže hodiť. mali by spraviť také prenosné do ruky. ja bez noža z domu nevyleziem.
|
|
ADS test
Od: Patt
|
Pridané:
19.7.2010 20:06
Zaujimave http://www.youtube.com/watch?v=J1w4g2vr7B4
|
|
Titulok
Od: Dano91
|
Pridané:
19.7.2010 20:17
Zrazu kolko expertov na casticovu fyziku tu mame.. :-D
|
|
laser
Od: Cp,
|
Pridané:
19.7.2010 20:18
http://bit.ly/cLrbkZ
|
|
nmjkl
Od: 25252
|
Pridané:
19.7.2010 21:01
je jedno ako to pracuje a ake su skody vojna je vojna ked nezastane po takomto varovani alebo sa proti tomu nejak bude branit je logicke ze im nenesie kozie mlieko,potom uz len Hellfire a bude klud.
|
|
Idealny peacemaker
Od: Remi
|
Pridané:
19.7.2010 21:41
Tato zbran je idealny peacemaker. Staci to namontovať na satelit a može sa pouzivať na darebacke štaty. Iealne na vymenu vlad. Viem si predstaviť že to pouzivaju ako nastroj zahraničnej politiky.
|
|
Technologia
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
19.7.2010 22:08
Tak US army ma s EM dlhorocne skusenosti, pocinajuc Teslom, cez Einsteina a jeho neviditelny teleportujuci sa USS Elbridge az po HAARP a lacnu antigravitaciu na zaklade posobenia EM pola Zeme, inak UFO. :)
|
|
alobal :)
Od: jkljlkjkl
|
Pridané:
19.7.2010 23:18
Asi im tam stúpne predaj alobalu... :)
|
|
tatozabava
Od: tacototo
|
Pridané:
20.7.2010 0:24
a pozeram...odbornici cez fyziku a medicinu dokonca i bunkovu biologiu sa nam tu stretli :) na totalne pomylene nazory typu ze foton nie je elmag ziarenie alebo opacny extrem ze radioktivne ziarenie nie je elmag sa snad asi neoplati reagovat. v podstate cela tato zbran je mikrovlnka alebo radar (jednoducho povedane). to , ze podobne zbrane boli testovane uz koncom 2sv vojny (neuspesne) asi vacsina ani netusi. ved pozrite ako vzikla prva mikrovlnka a potom zistite, ze koncept je uz desatrocia maximalne chybalo prevedenie.
|
|
zeby nerasty
Od: dusan79
|
Pridané:
20.7.2010 0:52
asi tam maju nejake nerastne bohatstvo, o ktore ma amerika zaujem
|
|
Re: zeby nerasty
Od: hamster
|
Pridané:
20.7.2010 9:19
Asi? Podla vsetkeho ma Afganistan obrovske zasoby zeleznej rudy, medi a litia, pricom litia je tam udajne tolko, ze ak sa zacne s jeho tazbou, Afganistan nebude mat konkurenciu na celom svete. Lenze otazkou ostava, kedy sa s tou tazbou zacne. Tam neexistuje skoro ziadna infrastruktura, normalny Afganec si radsej bude obrabat svoje makove policko, ako keby sa mal zodrat v nejakej bani. Nehovoriac o tom, ze Taliban sa asi nebude len tak necinne prizerat a toto nerastne bohatstvo bude chciet pre seba.
|
|
BURNING
Od: jarkov1@azet.sk
|
Pridané:
20.7.2010 13:05
Keď som si prečítal ten nadpis, tak som si predstavil Američana ako mikrovlnkou smaží ´´teroristov´´
|
|
low cost
Od: dobryvtip
|
Pridané:
20.7.2010 17:34
Vytrhnem magnetron z mikrovlnky, zapojím na MOT cez násobič, napichnem žhavenie a improvizovaná elektromagnetická zbraň je na svete... cca 700W čistého výkonu na výstupe, smaženie podľa potreby, ničenie elektroniky na počkanie...akurát opletačky so zákonom sú problémom..
|
|
.........
Od: .........
|
Pridané:
20.7.2010 17:42
Ked ani jedna zbran / v Universe / nebude zabijat a ked sa nebudu riesit dosledky, ale priciny problemov, vtedy nebudu ziadni samovrazedni atentatnici.
|
|
Re: .........
Od: dlb
|
Pridané:
20.7.2010 20:08
Veď zabíjaním moslimov sa predsa riešia príčiny nie dôsledky :D
|
|
.....
Od: Specnazz
|
Pridané:
20.7.2010 19:20
Kazdopadne su vo vyvoji rozne typy zbrani a municie, ja som o tejto zaujimavej zbrani pocul este na skole {vojenskej} a to je tak 14 rokov do zadu, nechcem ani pomysliet na com robia prave eraz.....
|
|
57777
Od: 57777
|
Pridané:
24.7.2010 2:13
Gumovy projektil uz nestaci ci co?
|