| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
je to logicke
Od: astro boy
|
Pridané:
20.8.2010 20:27
no ma to logiku, ked pevne teleso (ako je Mesiac) chladne, zmensuje sa jeho objem, co je zakladna fyzika - kedze to uz vieme na 100%, bude sa mi lepsie zaspavat :))
|
| |
Re: je to logicke
Od: Re: je to logicke
|
Pridané:
20.8.2010 20:44
A ked ti poviem ze to iste sa stane postupne aj so Zemou ked Slnko vyhasne, aj potom sa ti bude lepsie zaspavat? no, ale ak by sa ti nemalo kvoli tomu dat zaspat radsej ti to nepoviem ;-)
|
| |
Re: je to logicke
Od: 132456453
|
Pridané:
20.8.2010 21:18
No podla mna, ked slnko vyhasne, tak Zem tu uz davno nebude, lebo Slnko predtym ako vyhasne zvacsi svoj objem natolko, ze Zem pohlti... a keby aj nie, to, ze Slnko vyhasne neznamena, ze Zem vychladne zvnutra... Keby Slnko vyhaslo hoc aj zajtra, tak zemske jadro o tom ani nebude vediet...
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
20.8.2010 21:22
Ale nam to moze bit uz aj tak jedno. Obavam sa toho ze ludstvo sa znici same skorej ako toto dojde. Nie ze by som veril na 21122012 ale nedavam tejto palnete aj tak velku zivotnost
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Shano
|
Pridané:
21.8.2010 8:58
planéta sa dokáže dostať takmer zo všetkého, síce jej to bude trvať par miliónov rokov ale bude nanej znova nejaký druh života. Ale ľudstvo veľkú životnosť nemá. Koniec planéty bude buď pri dopade obrovského vesmírneho telesa čo je nepravdepodobne pretože Jupiter 99.9% telies "pohlti"(aj keď už sa to párkrát stalo) ďalšia možnosť ktorá sa aj stane je to že mesiac opusti obežnú drahú zeme takže potom naša planéta nebude mat takú "dokonalú" rotáciu ako ma teraz. A potom ako čerešnička bude keď v slnku vyhorí všetok vodík, slnko zväčší svoj objem natoľko že buď planétu pohlti alebo iba usmaží...
Ale ako povedal jeden strašne múdri človek ktorého meno si už nepamätám. Aby bola možná ďalšia evolúcia je potrebne zničiť dominantnú rasu a to takým spôsobom aby prežili iba najdokonalejšie organizmy.
|
| |
Re: je to logicke
Od: maxos
|
Pridané:
21.8.2010 22:35
Presne tak jedine kto prezije su Crab People :D:D:D
http://tinyurl.com/2a6ryny
|
| |
Re: je to logicke
Od: aagagsga
|
Pridané:
23.8.2010 14:25
:D
|
| |
Re: je to logicke
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
21.8.2010 8:59
Planete prezije, ta sa zo vsetkeho spameta, ci transformuje, aj ked za miliniony rokov. Ale ludstvo to tu dlho asi neprezije, to je fakt vdaka kobilkam z USA.
|
| |
Re: je to logicke
Od: Cudo
|
Pridané:
21.8.2010 9:17
Kobilkám z USA?
Ty asi moc do sveta nevidíš, že?
Afrika nemá čo jesť a množí sa.
Čína a India sa obrovsky premnožili a stávajú sa čoraz pahltnejšími. Už to nebude len hrsť ryže na celý deň.
Tak trošku uvažuj.
|
| |
Re: je to logicke
Od: kedy?
|
Pridané:
21.8.2010 10:09
a nie je to aj tak setko jedno?
2012 anyone? :D
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
21.8.2010 10:21
no.
|
| |
Re: je to logicke
Od: milanko šikovníček
|
Pridané:
21.8.2010 12:54
chlapci asi ani netušíte ako fajnovo som sa dnes ráno vysral
|
| |
Re: je to logicke
Od: Re: je to logicke
|
Pridané:
21.8.2010 17:27
ano, uz aby ti zacala skola...
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: kane777
|
Pridané:
21.8.2010 17:49
ty asi tiez nie, populacia ameriky predstavuje 5% svetovej populacie a skonzumuju 25% svetovej energie.. V priemere 370x viac energia ako ludia v Etiopii napriklad..
|
| |
Re: je to logicke
Od: tralalaltor
|
Pridané:
21.8.2010 21:53
a vies aka je spotreba energie v Etiopii?
asi taka co to vezme vystrelit gulku z AK-47 a zastrelit daku mys...
zato v USA zoberes auto a ides do obchodu kde si to kupis mrazene :))
tot mas tych 370x...
|
| |
Re: je to logicke
Od: oraJaro
|
Pridané:
22.8.2010 8:22
Akoze v Amerike si kupuju mrazene mysi? Ja som myslel, ze mrazene kurence alebo bravcove... :D (ironia)
Ale vazna stranka tejto veci je, ze oni maju dost neefektivne vyuzivanie energie. Napr. Tie ich obrovske auta, co zeru asi 2x ako nase SUV. Ale hlavne, ze nadavaju na cenu benzinu, ktora je ovela nizsia ako u nas...
A aj tie obrovske auta su kapitola o sebe. Kupuju ich preto, lebo sa poistenie plati u nich na zaklade poctu dveri (wtf??) a nie napr. vykonu ako u nas. Takze je jedno, c i maju male 4dverove auticko (usporne) alebo velku nenazranu kravu...Len neviem, ako je to s tahacmi, tie maju len 2 :D
|
| |
Re: je to logicke
Od: tralllator
|
Pridané:
22.8.2010 12:44
ohno... takto... tie velke nenazrane auta... maju svoje opodstatnenie... pretoze v 80/90% pripadoch su to Pick-upy ktore sa na dedinu(DOM) hodia... ale to je mimo temy...
ale urcite im nemozes vycitat to,ze ked maju na vetsie auto nebehaju na mensom...
taktiez ak by si mal napr. na AUDI Q7 tak nebehas v Smartovi kvoli spotrebe,zejo ?
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
22.8.2010 20:43
a co je v pripade, ked sa mi tie debilne, neprakticke "king of the road" sracky nepacia? som povinny na nich jazdit len preto, lebo na to mam?
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Capt. Katsura
|
Pridané:
23.8.2010 9:17
Zeby... nie?
|
| |
Re: je to logicke
Od: vietor
|
Pridané:
23.8.2010 12:03
to nie je 21122012, ale 20122012 (21.12. uz nema byt) :)
(Aspon som tak niekde cital)
|
| |
Re: je to logicke
Od: jajajajajajajaja
|
Pridané:
20.8.2010 22:07
Ked bude Sunko mrtve, tak ludia budu presidleni na inej planete. Tak kolo roku 6789 n.l. :-)
|
| |
Re: je to logicke
Od: nostradamus
|
Pridané:
21.8.2010 7:00
No ešte ovela skôr bude na Zemi neznesitelné teplo a preto sa ludia vrátia do jaskýň a podzemí a budú sa živiť potkanburgermi :)
|
| |
Re: je to logicke
Od: End
|
Pridané:
21.8.2010 22:30
Pozeras vela scifi serialov...
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
22.8.2010 20:48
hovoris o tom, akoby to bola zla vec...
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
20.8.2010 22:50
Hviezda veľkosti Slnka nemôže zväčšiť svoj objem natoľko, aby pohltila Zem. Predpokladá sa, že sa dostane niekam po Venušu. Samozrejme teplota na Zemi stúpne na obrovské hodnoty. (to len pre upresnenie :-)
|
| |
Re: je to logicke
Od: foobarbar
|
Pridané:
20.8.2010 23:34
predpoklada sa ze pohlti vsetko az po jupiter, neviem ake zastarale studie citavas, ale si mimo chlapce
|
| |
Re: je to logicke
Od: Neamow
|
Pridané:
20.8.2010 23:50
praveze foobar0 ma pravdu, Slnko naisto pohlti len Merkur a Venusu, ma sa sice zvacsit az na 1,2 velkosti obeznej drahy Zeme, ale dovtedy ma stratit tretinu svojej hmoty, co sposobi, ze bude mat slabsiu gravitaciu a planety budu kruzit vo vacsich vzdialenostiach... ale kazdopadne uskvarena bude dobre...
|
| |
Re: je to logicke
Od: Re: je to logicke
|
Pridané:
21.8.2010 0:40
Ked k tomu dojde a Slnko sa zmeni na cerveneho obra, bude to nieco ako mala supernova, pre nas smrtelne. Mala by to byt vcelku rychla smrt. Najskor zomru ludia na jednej pologuli a ked sa Zem otoci a vystrieda sa den s nocou, zomru ludia na druhej pologuli, samozrejme ze toto bude uz len take "dorazanie". teplota bude na celej planete velmi vysoka, vyschnu jazera, rieky, moria, cele oceany, nebude sa dat dychat pretoze kyslik sa v tom teple vypari, ludske telo sa sklada aj z vody a ta sa tiez vypari, to samozrejme zabije vsetko zive. Ved si predstavte ako nam je ked je vonku posranych 30-35 stupnov Celsia, teploty ktore sa bez vody proste nedaju vydrzat... a teraz si zoberte teplotu ktoru by malo Slnko dosiahnut pri svojom "umierani". je to 10^8 K, cize cca 999999727 stupnov Celsia. Myslim, ze to ma od tych nasich 35 stupnov pri ktoryhc dnes skapiname trosku daleko a ceresnicka na torte je - nemame plan na prezitie :-)
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2010 8:45
ziadni ludia nezomru. Podla Hawkinga ludstvo na tejto planete vykape do 200 rokov, ja si myslim ze do konca tohoto storocia. Uz by bolo na case, lebo tuto planetu nadobro znicime. Aj ked, za par tisic rokov bude zas zelena a pocasie sa stabilizuje na dlhodoby priemer. Len aby sa cim skor zbavila najvacsej pliagy, co stvorila. Teda nas.
|
| |
Re: je to logicke
Od: Solaris78
|
Pridané:
21.8.2010 12:18
hej, prde, hawking je kripel, ziadny nostradamus neexistuje.
ked sa zem zbavi pliagy, teda nas, tak co potom? hovno.
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2010 14:08
potom sa este kludne niekolko (vela) krat moze vyvynut forma zivota ako my na podobnej urovni ako my a zas zaniknu kym sa zo Slnka stane cerveny obror. Takze toho sa VOBEC netreba obavat.
|
| |
Re: je to logicke
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 9:40
Ty si nejaky divny. Nechapem zmysel otazky !!!!!!!!!!!!!!!! Akoze co si myslis ze Zem nemoze bez nas existovat? Jesismaria zanikne ludstvo co potom? No co, hovno v zmysle ze si Zem konecne na par milionov rokov oddychne keby sa naaaaaaaaaahodou zase objavil tak drbnuty druh ako my! planeta Zem sa nestara o to ako a ci ludia preziju! Ani vesmir sa nestara o to ako a ci ludstvo prezije! Sme len nahoda a kratka etapa.
|
| |
Re: je to logicke
Od: iKEBAB
|
Pridané:
22.8.2010 11:32
"Sme len nahoda a kratka etapa. "
Co ak je ludstvo virus vo vesmire ?
Proste sme virus co sa nahodne vyvnul na Zemi a teraz sa snazime infikovat aj okolity vesmir (Mesiac, Mars, a ine)..
|
| |
Re: je to logicke
Od: Re: je to logicke
|
Pridané:
22.8.2010 16:34
V tom pripade, poznam jedneho najsexi virusoveho zivocicha zenskeho rodu v celom vesmire! Je to slecna A.B.
|
| |
Re: je to logicke
Od: A.B.
|
Pridané:
26.8.2010 12:07
Máš na mysli slečnu Annu Belousovovú?
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 18:24
Virusom by som nas nenazval. Jednoducho sme tu. Pred chvilou sme neboli a za chvilu zase nebudeme.
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.8.2010 21:23
Vesmir je turbomegahiper velky, vzdialenost Zem-Mars je vo vesmirnom meritku zanedbatelna. Tiez vek vesmiru je asi taky, ze ludi ako my mohol zazit statisice. Nejaky clovek na miniplanetke ho nerozhadze. Ani si nevsimne, ze sme tu boli.
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.8.2010 8:14
Vesmir je sice velky, ale pri serioznej uvahe o vsetkych okolnostiach (astronomickych, fyzikalnych, chemickych, biologikych, spolocenskych...), ktore boli treba na to aby sme si tu teraz mohli pisat, je takmer uplne vylucene ze v nasej galaxii (cca 200 miliard hviezd, vacsina ako nase Slnko) je civilizacia podobna nasej. Dokonca som schopny polemizovat ci je vobec v celom nami viditelnom vesmire (cca 100 miliard galaxii) nejaka inteligentna civilizacia, kt. by sa podobala nasej. Nie som skeptik, ale realista.
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.8.2010 8:16
Struktura vesmiru je v rade stovky milionov sv. rokov velmi nerovnomerna. Existuju kopy a nadkopy a superkopy galaxii v tvare vlakien ci celych lievancov a stien s hrubkou 20-50 milionov vs. rokov a dlzkou 200-500 milionov sv. rokov. Az v tychto utvaroch v podobe akychsi lievancov a stien su kopy galaxii. Medzi tym nie je takmer nic. Rovnomernu (homogennu) strukturu ma vesmir iba z pohladu mierky nad miliardou svetelnych rokov, co uz je signifikantna cast vesmiru.
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.8.2010 8:17
Ak by sme vsak spriemernili vyskyt galaxii vo vesmire (t.j. galaxie by boli rozmiestnene rovnomerne a nie v kopach a nadkopach galaxii a tie v hyper-lievancovych stukturach), tak kazda galaxia by bola od kazdej vzdialena cca 30 nasobok svojho priemeru. Ak si galaxiu predstavime ako klasicky tanier (diskovity tvar dost pripomina galaxiu ze ano) s priemerom 23-25 cm, tak tieto taniere by boli od seba rovnomerne vzdialene asi 5-6 m a volne by poletovali priestorom. Da sa lahko vypocitat, ze cely vesmir by mal v takomto meritku polomer 1100 az 2300 km (t.j. menej ako Mesiac) v zavislosti od poctu galaxii od 10 do 100 miliard.
|
| |
Re: je to logicke
Od: tralalaltor
|
Pridané:
21.8.2010 14:22
nechces ist prikladom? ;)
|
| |
Re: je to logicke
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 9:37
Kto pozna jednoduchy, logicky a ozaj fungujuci princip uvahy delta T tak si vie ihned vypocitat, ze je 50%na pravdepodobnost (ozaj exaktne, nie hausnumero zbrucha), ze dnesna moderna civilizacia v celo-planetarnom zmysle, aku tu mame cca posl. 5 storoci, bude trvat este dalsich cca 500/3 = 160 az 500*3 = 1500 rokov ... t.j. cca do roku 2170 az 3500. Ze by zanikla skor ako za 160 rokov, resp. neskor ako za 1500 rokov je uz menej pravdepodobne, ale samozrejme nie vylucene.
|
| |
Re: je to logicke
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 9:25
no v principe mas pravdu, az na to ze:
To obdobie Slnka, ked bude cervenym obrom, bude trvat trcoha dlhsie ako den (pre Slnko nenormalne kratky cas), DOKONCA zvysovanie aktivity zacne uz za 2-3 miliardy rokov odteraz (!!!) a bude trvat cca cele 2 miliardy rokov. Pocas nich Slnko 2x zvysi svoj ziarivy vykon bez toho, ze by uz bolo cervenym obrom a zvacsilo svoj objem a stratilo cast hmoty - pretoze uz sa bude spalovat cast helia, nielen vodika. Slnko za 2-3 miliardy bude stale take ake je, ale zacne spalovat tazsie prvky (a to ide len pri vyssich teplotach a tlakoch). Zatialco spalovanie vodika na helium vydrzi miliardy rokov, spalovanie helia na uhlik uz len par desiatok milionov rokov, spalovanie a tvorba tazsich prvkov ako vapnik trva uz len par desattisicroci, kremnika par storoci a dokonca finalna smrtelna faza tvorby zeleza trva asi iba jeden den! A potom to krachne.
|
| |
Re: je to logicke
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 9:28
Slnko ale uz za 2 miliardy rokov zacne pomaly miesto vodika na helium spalovat aj cast helia na uhlik (spalovanie vodika na helium bude bezat paralelne vo vrstvach kde to podmienky dovoluju: tepltota, tlak, material). Rozbehle sa iba paralelne spalovanie dalsich prvkov a spalovanie lahsich prvkov bude postupne ustavat. Faktom je, ze ked dnesne spalovanie vodika na helium zacne byt sprevadzane aj dalsimi termojadrovymi procesmi tvorby tazsich prvkov, priemerna teplota na Zemi stupne 2nasobne zo 17C na 35C a to uplne znemozni zivot ako ho pozname uz za 2 miliardy rokov (pamatajme ze Slnko vtedy nebude este cerveny obor, len sa zapocalo spalovanie tazsich prvkov). Prezije len odolne mikroby ci male organizmy prisposebene radikalne zvysenej teplote. Zvysenie priemernej teploty na Zemi o 5-6C by uz malo nedozierne dosledky , ale takmer o 20C by to zrejme znamenalo vyhynutia ludstva.
|
| |
Re: je to logicke
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 9:31
A potom: netreba sa ohanat ziadnymi stovkymi miliov Kelvinov. To je teplota su teploty vo hviezdnych jadrach. Vo chvili ked bude Slnko cervenym obrom, bude podla vypoctov na povrchu Zeme cca 500-600C (asi ako na povrchu venuse), no a to uz dost tazko prezije akykolvek zivot ako ho dnes pozname na baze uhlika. Pri tej teplote je takmer tekuty hlinik, zinok, olovo, samozrejme cin ..... Takze asi tak, netreba ziadne stamiliony K.
|
| |
Re: je to logicke
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2010 0:04
Ked sa bude Slnko zvacsovat, existuje teoria, ze odtlaci Zem dalej na kraj slnecnej sustavy a tak Zem prezije.
|
| |
Re: je to logicke
Od: Re: je to logicke
|
Pridané:
21.8.2010 0:43
To si taky naivny, alebo si chcel byt len vtipny? :-)
|
| |
Re: je to logicke
Od: Mumsito
|
Pridané:
21.8.2010 3:57
Podla vypoctov ti staci asteroid o priemere 10km ktory bude tesne minat Zem kazdych 10 000 rokov a to bude stacit na to aby Slnko nepohltilo nasu planetu. Cisto teoreticky tak mozme predlzit zivot na Zemi.
|
| |
Re: je to logicke
Od: Re: je to logicke
|
Pridané:
21.8.2010 4:40
Tak ti poviem co by sa stalo v pripade takehoto gravitacneho vplyvu, ak narazas nato ze by takyto asteroid nasu Zem niekam potiahol gravitacnou silou, neda sa sice predpokladat akym smerom by prisiel k Zemi a akym smerom by na nu gravitacne posobil, ale su v zasade len dva scenare ako by to dopadlo. Bud by nas to odtiahlo niekam kde by sme nemali dostatocne slnecne ziarenie - to by sposobilo nielen totalnu tmu na Zemi ako v noci, ale aj chlad vdaka comu by sme skor ci neskor zahynuli. Opakujem, teplo zeravej lavy v jadre Zeme NESTACI pre zivot, alebo dalsia moznost - potiahlo by nas to az moc k Slnku kde by nas to zase naopak spalilo. A kedze "kormmidlovat", predvidat alebo naplanovat cestu asteroidu nevieme, mozeme len ticho sediet a cakat na svoj osud ktory nam vesmir s matickou Zemou pripravia...
|
| |
Re: je to logicke
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2010 10:17
Staci ak sa znizi gravitacia Slnka, alebo nie ?
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
21.8.2010 10:25
potocime knoflickom, par packami, a slnko je nastavene ;)
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 14:39
Slnko vo svojich smrtelnych chvilach strati cast hmoty, co bude mat za nasledok znizenie jeho hmotnosti (resp. znizenie koncentracie hmoty v centre slnecnej sustavy), co bude mat za nasledok, ze planety budu trocha slabsie pritahovane k centru slnecnej sustavy, co bude mat za nasledok, ze Zem by obiehala o 20 az 50 milionov kn dalej (najdalej vsak cca kde je teraz Mars). Otazka je kolko hmoty Slnko strati a ako velmi sa zvasci na cerveneho obra. Ak by Zem ostala na sucasnej pozicii, predpoklada sa, ze prave niekde tu by bol "okraj" Slnka.
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 14:40
Inak ziadny okraj ci "povrch" Sknka neexistuje, Slnko je plynna gula, resp. ionozovany extremne horuci a husty plyn alias plazma. To ze my vidime ostry okraj je len klam. Ten ostry okraj je defacto cca 400 km hruba vrstva, kde zacinaju fotony viditelneho svetla byt "slobodne", lebo dovtedy im trva statisice rokov, kym prejdu z jadra na povrch v ovela hustejsom prestredi. No a viditelne svetlo co to asi budu za teploty? No tisice stupnov C (ako ma tzv. "povrch" Slnka - to je ta tenulinka 400 km vrstlicka kde sa taketo fotony uvolnia spod sparov gravitacie a husteho propstredia). Pekne to vysvetlovali daaaaaaaaaaaaaaaavno Pod Lampou.
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.8.2010 14:40
Inak povedane cca v okoli obeznej drahy Zeme by potom bola ta cast Slnka, ktora ma v sucasnosti tisice C (a ktorej ludovo hovorime "povrch").Ak by sa ale Zem posunula o par desiatok milionov km, mohla by vobec ako planeta prezit (samozrejme nic ine len planeta, nakolko by to bolo vsetko roztavene). Otazka je naco by aj Zem prezila, kedze v strede slnecnej sustavy po Slnku ostane len biely trpaslik so svietivostou asi ako Meciac v splne a priemerna teplota na "pretavenej" zemskej kore by klesne na -200 C?
|
| |
Re: je to logicke
Od: iKEBAB
|
Pridané:
22.8.2010 20:04
Radsej -200 ako +600, alebo je to jedno? :-)
|
| |
Re: je to logicke
Od: Re: je to logicke
|
Pridané:
22.8.2010 20:32
To si nemal, teraz z tychto tvojich dvoch cisel rozvinie monolog na 3 strany v diskusii :-)
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
22.8.2010 21:24
a vsetci (a to znamena aj teba) z toho profitujeme ovela viac, ako z tvojho sarkazmu....
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: maximálne 32 znakov.
|
Pridané:
23.8.2010 4:37
Ano, tiez mam ten talent zavalit ludi haldou textu po precitani ktoreho zistia ze sa bud nic nedozvedeli alebo len tolko co uz vlastne vedia a rovnako tak kazdy pretoze je to nad slnko jasne, len som nevedel ze su na svete ludia ktori to naozaj citaju a beru vazne ci ako ty hovoris - ze z toho profituju... neviem si totiz predstavit ako moze niekto profitovat z haldy textu - omacky kde vlastne nic napisane nie je alebo len to co uz kazdy vie, pripadne nejake stupidne uvahy, teorie ktore ani niesu nicim podlozene. Keby som to vedel ze taki ludia su ktori dokazu "profitovat" aj z hovna, asi by som sa stal spisovatelom a napisal knihu... prva kniha by asi mala nazov: O ludoch ktori profituju z hovna a zaver knihy by pojednaval o tom, ze ak ste tuto knihu docitali az do konca, je tato kniha prave o vas :-) vazne by ma zaujimalo kolko by som mal predanych kusov :-)
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.8.2010 8:29
- to ze si sa z celeho textu nic nedozvedel a ze je to podla teba "hovno" svedci asi o tom, ze sa vedecky zaoberas vypoctami a simulaciami zivota hviezd, stavim sa ze si syn toho Inda, ktory takmer pred storocim odvodil polomer hviezdy z ktorej sa stane neutronova hviezda (vtedy to boli teoreticke uvahy ako vysledok spojenia teorie relativity a kvantovej mechaniky na jednu konkretnu vec)
- nepisal som haldy textu, text ma obsah ktory o niecom velmi konkretnom hovori
- "stupidne uvahy, teorie ktore ani niesu nicim podlozene" no ty si dobry trulo
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: ......
|
Pridané:
24.8.2010 21:36
zase nejaky jebko mudrlantsky...
|
| |
Re: je to logicke
Od: prdlajs
|
Pridané:
22.8.2010 5:10
Zmenit drahu asteroidu vieme, dokazal to predsa Bruus Vylis v Armagedone :)))
|
| |
Re: je to logicke
Od: Juraj tu
|
Pridané:
26.8.2010 15:31
Hlavne tvrdenie o zemskom jadre je velmi logicke, kedze nikdy nebol spraveny vrt hlbsi nez 20 km.
Cize so 100 percentnou istotou tvrdit cosi co je len cisty dohad, je velmi, ale naozaj, velmi logicke.
|
| |
Re: je to logicke
Od: Juraj tu
|
Pridané:
26.8.2010 15:36
Hlavne tvrdenie o zemskom jadre je velmi logicke, kedze nikdy nebol spraveny vrt hlbsi nez 20 km.
Cize so 100 percentnou istotou tvrdit cosi co je len cisty dohad, je velmi, ale naozaj, velmi logicke.
|
| |
Re: je to logicke
Od reg.: gunko
|
Pridané:
20.8.2010 20:47
no ty si mi mudrc ...
išlo o to, že nevedeli, že chladne, to zistili tým, že sa zmenšuje, Einstein
|
| |
tektonika
Od: geolog
|
Pridané:
20.8.2010 21:39
ako ze nevedeli o com to vravis to ze su na jeho povrchu tektonické pohyby je davno zname
|
| |
huiohui
Od: fergweo
|
Pridané:
20.8.2010 22:46
Na co sa bude intranetove spojenie so zemou vyuzivyt tych zvysnych 12 a pol hodiny, ked sa tie data poslu? Ci bude to posielat dvojmo preistotu? :D
Inak pekny clanok. Je dobre vediet, ze vesmirne sondy upgradovali i sietove vybavenie a uz su na 100mbit...
|
| |
Re: huiohui
Od: Mitolo
|
Pridané:
21.8.2010 0:37
yo mama!
|
| |
Re: huiohui
Od: Jaro55
|
Pridané:
23.8.2010 21:09
Predsa porno :P
|
| |
dsfsdfsdfsdf
Od: fdgfgdfgdf
|
Pridané:
21.8.2010 6:15
heh kazdy hlada teleso ktore nas trafi a bude konech vsedkemu a cely cas sa na neho divame scvrkne sa to az tak ze ho zem pritiahne a bum :D
|
| |
No naco..
Od: t0Mi
|
Pridané:
21.8.2010 8:18
Tiez som ako prve preratal ten datovy tok a zamyslel sa nad tym co ten zvysny cas :D Zrejme je vtedy v nespravnej polohe na odosielanie. Alebo je ta masinka AI a potrebuje si tweetnut :D
|
| |
dokumentarny od NG
Od: The KikoKK
|
Pridané:
21.8.2010 8:53
... ked uz sa hadate ohladom velkosti Slnka v buducnosti a co bude so Zemou, odporucam pozriet si dokumentarny National Geographic Naked Science Swallowed by the Sun ... je sice robeny pre tupu americku verejnost, ale stale dost popularno vedecky na zamyslenie sa
|
| |
Re: dokumentarny od NG
Od: klac
|
Pridané:
21.8.2010 12:10
Ked citam perly v diskusiach na dsl.sk tak si myslim ze "tupa americka verejnost" je na trocha lepsej urovni ako slovensky obcania...
|
| |
Re: dokumentarny od NG
Od: Ucytel z gimnazya
|
Pridané:
21.8.2010 12:14
Slovenski obcania ty american
|
| |
Re: dokumentarny od NG
Od reg.: Shano
|
Pridané:
21.8.2010 12:19
boye precio sa na thejtio straanke ryesy stale iba gramatyka
|
| |
Re: dokumentarny od NG
Od: klac
|
Pridané:
21.8.2010 13:31
Dakujem za kompliment!
Inac skoda ze neopravujes kazdu chybu v diskusiach ma dsl.sk, hned by to tu vyzeralo lepsie...
|
| |
Re: dokumentarny od NG
Od: klac
|
Pridané:
21.8.2010 13:48
tentoraz preklep, m namiesto n, teraz sa uz bojim vyjst na ulicu aby ma niekto neukamenoval kvoli preklepom :)
|
| |
Re: dokumentarny od NG
Od: Mitolo
|
Pridané:
21.8.2010 15:30
Nie, že by Američan nebolo s veľkým A, ty profesionál...
|
| |
Re: dokumentarny od NG
Od: Re: dokumentarny od NG
|
Pridané:
22.8.2010 16:39
Zjavne mal na mysli aj sam seba :-)
|
| |
to je komedia
Od: bobosfd
|
Pridané:
21.8.2010 14:15
Sa bavim, diskusia plna astrofyzikov :-)
|
| |
Re: to je komedia
Od: lolec
|
Pridané:
21.8.2010 14:55
Skor astrologov :)
Astrofyzikovia sa do toho naozaj rozumeju
|
| |
Re: to je komedia
Od: fenriz
|
Pridané:
21.8.2010 15:16
Astrofyzikovia ?! :D
|
| |
Re: to je komedia
Od: lolec
|
Pridané:
21.8.2010 15:50
lool dakedy fakt zahlodam, sorry :p
ja nem magyarom :)
|
| |
Re: to je komedia
Od: fja
|
Pridané:
21.8.2010 15:44
Každý kto diskutuje na dslku je astrofyzik. Ty nebodaj nie?
|
| |
Dokumenty
Od: bonegrinder
|
Pridané:
21.8.2010 15:09
Zdar, mohli by ste dať do komentov nejaké dokumenty ohladne vesmíru z dielne napr. Discovery Chanel, National Geographic ???
Videl som ich už síce dosť ale stále bažím po ďalších vedomostiach :)
|
| |
Mesiac
Od: Cerveny Furik
|
Pridané:
21.8.2010 19:57
Chuck Norris to zmensovanie aj tak zastavi.
|
| |
Re: Mesiac
Od: Re: Mesiac
|
Pridané:
22.8.2010 20:36
Uz ste trapni s tym Chuckom Norrisom. Ak je pravda, ze clovek ktoreho ludia vela spominaju dostane stikavku, tak Chuck Norris sa uz lieci niekde na pneumologii s chronickym zapalom branice.
|
| |
Chuck
Od: Chuck Norris
|
Pridané:
21.8.2010 22:38
Už by si mal prestať počúvať rádio EURÓPA 2
|
| |
Re: Chuck
Od: Cerveny Furik
|
Pridané:
22.8.2010 0:04
Ja nepocuvam radio. (Oni pocuvaju mna!)
|
| |
Re: Chuck
Od: Cerveny Furik
|
Pridané:
22.8.2010 0:05
Ale vazne, takto mi kazia byznys.. ved to nie je mozne, ja tu mam spamovat Chuck Norris priheby a nie oni..
|
| |
rerererererer
Od: Ivan654
|
Pridané:
23.8.2010 12:11
Ja som počul teoriu že mesiac je dutý a zevraj je to umelo prinesené teleso pretože ako jediná planéta sa netočí okolo svojej osi a je tam plno ufo všade asi majú základne aj v podzemí okrem tých niekoľkokilometrových sklených veží na povrchu. A to preto sa zmenšuje lebo sa to duté teleso scvrkáva a nedrží už po toľkých rokoch ako keď ho vyrobili ufonci proste to odfakli alebo je už po záruke a potrebuje generalku :D
|
| |
Re: rerererererer
Od: Re: rerererererer
|
Pridané:
23.8.2010 17:10
a co si pil? aj ja chcem :D
|
| |
Re: rerererererer
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
23.8.2010 19:40
pil asi vodu s pracky a fetoval okenu. :))
|
| |
rerererererer
Od: Ivan654
|
Pridané:
24.8.2010 8:43
Praveze nic som nepil ani nefetoval to bude asi tým že vela pozerám tie internety :P
|
| |
ddddd
Od: atde
|
Pridané:
24.8.2010 19:04
tak mu treba
|