|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
re.....
Od: dando111111
|
Pridané:
10.10.2010 10:59
moc spolahlive asi nie su ked zo 140 000 mil najazdili bez posadky iba 1000 mil.
|
|
Re: re.....
Od: ličuhflvrthvblrt
|
Pridané:
10.10.2010 11:24
No, niektorí ľudia nezvládnu ani toľko... A to si hovoria mysliace bytosti.
|
|
Re: re.....
Od: dlb
|
Pridané:
11.10.2010 1:44
Len dúfajme že to nevyvinuli s Volvom :o)
|
|
Re: re.....
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.10.2010 11:31
lenže aj ten vývoj technológie jazdy a správania sa na cestnej vozovke trval tak dlho, preto najprv museli veľmi veľa najazdiť, aby mali vychytané všetky situácie.. až potom to mohli naprogramovať a zautomatizovať a následne jazdiť bez zásahu vodiča :P
inak bez posádky tak ani nie je spomenuté, to keď si niekto mýli pojmy s dojmami..
|
|
Knight Rider prichadza
Od: Knight Rider
|
Pridané:
10.10.2010 18:42
Knight Rider prichadza!
;-)
|
|
evoluce
Od: ipadresa
|
Pridané:
10.10.2010 11:05
Skvele, len tak dalej a z Googlu sa stane Skynet.
|
|
Re: evoluce
Od: biglollolololol
|
Pridané:
10.10.2010 12:19
presne toto iste ma napadlo :D:D:D google nas dovedie do zahuby :D
|
|
Re: evoluce
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.10.2010 13:25
:D:D:D a :D s :DDDDD a este :DD!
|
|
Re: evoluce
Od: bletvaska
|
Pridané:
10.10.2010 14:58
a mozno sa len konecne priblizime ku spolocnosti znamej zo startrek-u. google je evidentne spolocnost, ktorej ide v prvom rade o vyvoj a o to, aby sme sa mali lepsie. keby kazda spolocnost uvazovala takto, tak je ten svet podstatne normalnejsi, bezpecnejsi a ekologickejsi. kedze ale vsetkym ide iba o prachy, tak vyvoj samotny neprinasa to, co by mohol. fandim googlu a som zvedavy, aky vysledok dosiahnu pri objavovani noveho typu energie (co avizovali uz tiez davnejsie).
|
|
Re: evoluce
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
10.10.2010 15:17
Bloom box, uz sa predava, ved ebay severy ho uz vyuzivaju ako zdroj energie. Cena jedneho maleho boxu, ktory vystaci jednej domacnosti bola vtedy za 3 tisic $, u nas zatial nie je. :(
|
|
Re: evoluce
Od: FeroHruska
|
Pridané:
10.10.2010 23:11
Bloombox nie je zdroj energie, je to len fuellcell ktory potrebuje privod plynu.
Jeho vyhody oproti beznej elektrarni na plyn su akurat v tom, ze vlada usa ich dotuje ulavami na dani. navratnost investicie podla toho co uviedol ebay je okolo 27 rokov a to iba vdaka tomu, ze sa im na to poskladaju vsetci danovi poplatnici usa. dakujem pekne za taky "zdroj energie".
|
|
Re: evoluce
Od: hmmm
|
Pridané:
11.10.2010 8:36
"google je evidentne spolocnost, ktorej ide v prvom rade o vyvoj a o to, aby sme sa mali lepsie" ? Ty si čo fajčil?! Ktorá firma na svete robí niečo v PRVOM RADE pre druhých??
V PRVOM RADE sa všetko robí pre zisk...
|
|
Re: evoluce
Od: bletvaska
|
Pridané:
15.10.2010 1:47
tak skus napisat, za ktoru sluzbu od googlu, ktoru (snad denne) pouzivas, aj platis, hmm? ano - ma aj komercne portfolio poskytovanych sluzieb pre komercny sektor. ale ty ako ako DRUHY nieco platis?
|
|
dsl.sk
Od: tralallator
|
Pridané:
10.10.2010 11:10
Taxikari sa potesia....
|
|
Re: dsl.sk
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
10.10.2010 11:19
To je neuveriteľné čo všetko dokáže ľudská chamtivosť a lakomosť vyrobiť, len aby ušetrili pár šupiek [pre nich] na ľudskej sile. Ako keď zoberú [čiste hypoteticky a teoreticky] robotu taxikárom, tak neviem neviem čo budú robiť ľudia na úrade práce.
- Dobrý deň som nezamestnaný
- Dobrý deň, máte auto?
- Áno mám
- Výborne tak budete robiť ta...aha počkať, nie, už to robia GoogleTaxiky, je nám ľúto, chodťe domov a pozrite si Google TV, alebo vyplnte nejaký formulár na GoogleLife, možno Vám nájdu prácu za nás
- ...
|
|
Re: dsl.sk
Od: Mr.Anno
|
Pridané:
10.10.2010 11:28
Jasne vrat sa do jaskyn, vyzen svoj par volov na pole nech ti pooraju. Jasne treba zakazat automaticke linky vo vyrobe lebo to bere robotu ludom, ved istotne je lepsie zaplatit cloveku nech dotlaca nejaky kolik x milion krat do nejakej suciastky ako nejaky automat co to zrobi sam za zlomok casu.
Ludia maju schopnosti ktore vieme vyuzit lepsie ako robit niekomu taxikara, ked to za nas zrobia roboty.
|
|
Re: dsl.sk
Od: posli kveti
|
Pridané:
10.10.2010 13:48
riso sechny, to si ty?
dobrezrobil?
|
|
Re: dsl.sk
Od reg.: Marek J.
|
Pridané:
10.10.2010 18:06
Konečne rozumný názor.
Ľudia majú na viac, než robiť za pásom a podobne.
Nezabúdajte, že každá práca, ktorá doteraz bola zrušená vďaka novým technológiám priniesla nové pracovné miesta, aj keď v iných odvetviach.
|
|
Re: dsl.sk
Od: taramtata
|
Pridané:
10.10.2010 19:45
...a preto je tolko nezamestnanych.
|
|
Re: dsl.sk
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
10.10.2010 23:59
kto chce robit, robotu si najde ...
|
|
Re: dsl.sk
Od: Uhlik
|
Pridané:
11.10.2010 5:09
Mily Uhlik, zrejme z Bratislavy alebo ineho krajskeho mesta na zapadnej strane Slovenska, skus si to v niektorom okrese na Vychode, kde je viac ako TRIDSATPERCENTNA nezamestnanost (ano, kazdy treti).
Ano, za pracou sa da odstahovat, ale: a) taki ako ti najviac <>uju, ze BA je plna vychodniarov a nech sedia doma, b) nie vzdy sa to da (napr. rodina s detmi na ZS/SS). A da sa robit z domu cez Internet, ale to napr. ludom v styridsatpatke moc nepomoze.
Ale mlady naivny trUhlik prehlasi, ze kto chce robit, robotu si najde...
|
|
Re: dsl.sk
Od: Sancho
|
Pridané:
11.10.2010 8:55
Flame ako prasa.
Ked sa ti nechce pracovat, sed na vychode a plac.
V nasom teame je dost ludi z celeho SK, ktori proste pricestovali. A nie vzdy maju pod 30.
Mozno to chce prestat ukazovat prstom na druhych a zamysliet sa, co dokaze spravit clovek sam pre seba.
|
|
Re: dsl.sk
Od: locke
|
Pridané:
11.10.2010 9:18
keď nebudú môcť prejsť na linux vždy môžu prejsť na unix či mac...
|
|
Re: dsl.sk
Od: anon
|
Pridané:
10.10.2010 23:42
No dobre, ale ako potom chce riesit tu spominanu nezamestnanost ?
|
|
Re: dsl.sk
Od: tkcjhvôwlkjhôvkjhôaw
|
Pridané:
10.10.2010 11:28
Trapko, pripomínaš mi ľudí v 19. storočí, ktorí rozbíjali stroje v továrňach, lebo im vraj brali robotu. A chamtivosť a lakomosť v Googli? Menuj mi jeden jediný ich produkt, za ktorý si MUSEL zaplatiť. Ale ty určite radšej platíš mrkvosopľu za ich úúúžasne premakané a hlavne spoľahlivo fungujúce nepodarky.
|
|
Re: dsl.sk
Od: hmmm
|
Pridané:
11.10.2010 8:42
Máš pravdu, ale tie produkty, za ktoré budeš Googlu platiť ešte len prídu, pretože nebudeš mať inú možnosť ako používať len ich produkty, tak ako sa takmer vo všetkých kanceláriach používa Windows. A také reči akože nech prejdu na linux a pod. si nechaj.
|
|
Re: dsl.sk
Od: Wish
|
Pridané:
10.10.2010 11:30
Apurinko - ze si ty nejaky reinkarnovany robotnik z 18 storocia? Minimalne tvoje nazory by zodpovedali tomu obdobiu. Vtedy, v case priemyselnej revolucie sa tiez robotnici strachovali o svoje pozicie. Lenze problem nieje v pokroku, ale v hluposti a neschopnosti ludi!! Je maximalne logicke ze s postupom vyvoja prakticky vsetky manualne prace pre ludi zaniknu. Ale to neznamena ze ti ludia maju ist na urad prace a plakat ako pises ty, ale maju sa dovzdelavat a robit na poziciach ktore prave pokrokom vzniknu. Alebo podla teba sa maju umyselne udrziavat pracovne miesta ako "varic kavy v kancelarii", "zalozna upratovacka" a co ja viem co za chobotiny, len aby ludia mali umelo zamestatnie? To sme tu uz raz mali, volalo sa to budovanie komunizmu a skoncilo to neuspechom ak nahodou nevies...
|
|
Re: dsl.sk
Od: fdhbdrs
|
Pridané:
10.10.2010 11:34
samoriadiace auta su technologia ktore sa dlhodobo vyvyja viacerymi firmami je jasne ze skor ci neskor to musi prist, a naozaj ciel neni usetrit na taxikoch ale zvysit bezpecnost a pohodlnost cestovania
taxikari nebudu prvy ani posledny ktory padnu za obet pokroku ale pokrok sa koli jednej skupine ludi nezastavi co je aj spravne,navyse taxikari budu mat dost casu najst si inu profesiu kedze zmena nepride okamzite ale postupne(ako vzdy pri zavadzani novych technologii)
|
|
Re: dsl.sk
Od: ...
|
Pridané:
10.10.2010 12:27
Pokial ma nik nebude nutit pouzivat taketo auto miesto mojho auta, tak s tym problem nemam. Radsej sa spolahnem na moje schopnosti ako na nieco co nevie mysliet samo. Problem nie je v jazdeckych schopnostiach ludi, ale v arogancii a mentalite.
|
|
Re: dsl.sk
Od: Lord Blade
|
Pridané:
10.10.2010 14:16
Ale tu nejde o to pouzivat to doma,.. je to vyhodne mat aj take auto, predstav si ze ides na party kusok si lognes a zapnes si automat domov. A dalo by sa prepnut na manual ked by si bol napr triezvy, celkom by to bolo uzitocne a bezpecne.
|
|
Re: dsl.sk
Od: max_
|
Pridané:
10.10.2010 16:28
80% dnešných skoro-abstinentov (kvôli šoférovaniu) by sa zmenilo na... "obyčajných ľudí" :)
|
|
Re: dsl.sk
Od: ...
|
Pridané:
10.10.2010 21:29
nemam potrebu si niekde logat, aj keby som bol peso. Asi sa vychylujem z "normalnosti" a zrejme viac ako 95% "normalnych" ludi. To co hovoris je rozumne, ale nechcem auto prespikovane elektronikou. Vela elektroniky = nizka zivnotnost a vysoka kazovost.
|
|
Re: dsl.sk
Od: RIKK
|
Pridané:
10.10.2010 12:30
no kazdopadne ak vas taky taxikar ako v total recall nasere, tak to mozete urobit ako arnold...
|
|
Re: dsl.sk
Od: Frosty69
|
Pridané:
10.10.2010 20:54
si to nedomyslel bratu... taxameter aj sam vybere od ludi peniaze za odvoz co ? :D:D:D:D
|
|
Re: dsl.sk
Od: menoX
|
Pridané:
11.10.2010 5:14
No to je ten najvacsi problem vyinkasovat peniaze. Ako keby neexistovali payboxy, ktore dokazu zrat lubovolne bankovky, mince a este krasne vydavat - akurat sa zaplati predom alebo na cielovom mieste zostane neplatiaca posadka zamknuta (ako to robia aj sucasni taxikari), kym ju policia nepride predviest.
Okrem toho, snahy bankovych systemov co najviac smeruju k neexistujucim peniazom, ktore mozu prehadzovat ako chcu a ovladat nimi ludi (vid znevyhodnovanie vkladu vlastnej hotovosti do banky (!), vyberu hotovosti a naopak zvyhodnovanie kariet, ktore z kazdeho nakupu dotuje percentualnou ciastkou obchodnik prijimajuci platbu (!)), takze prostriedky sa mozu odcitat z tvojho uctu v momente nasadnutia do taxika a vyslovenia ciela cesty (a bez RFID v ruke ti taxik ani neotvori dvere).
|
|
Re: dsl.sk
Od: Frosty69
|
Pridané:
13.10.2010 22:13
este napis aj ze ty zamavas na ulici a ten gugel taxik k tebe aj sam pride a zastavy co...a hlavne ked ich pojde 20 za sebou jak je to v amerike bezne a zastavi ti vsetkych 20 celu premavku
|
|
Re: dsl.sk
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.10.2010 8:26
sadnes, nastavis destinaciu, strcis do otvoru kreditku. Auto sa pohne, pride na zadane miesto. Vytiahnes kreditku, vystupis. Ake jednoduche.
|
|
Re: dsl.sk
Od: siirii
|
Pridané:
11.10.2010 8:05
Ty si na hlavu? Brať prácu taxikárom je to posledné, pre čo to Google robí. A úprimne by som bol veľa krát radšej aby ma viezol počítač.
|
|
Re: dsl.sk
Od: locke
|
Pridané:
11.10.2010 9:30
mmm ďalší neoludita
|
|
Re: dsl.sk
Od: ja alfonz
|
Pridané:
10.10.2010 13:46
taxikari nebudu mat co zrat!
|
|
Re: dsl.sk
Od: Roland-zee
|
Pridané:
10.10.2010 16:50
..lebo neni co zrat, nemame cibulu !
*sol neni v domacnosti :P
|
|
Re: dsl.sk
Od: inzercia
|
Pridané:
10.10.2010 17:06
ked uz citat tak by sa hodilo aj meno autora..
|
|
Re: dsl.sk
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
10.10.2010 19:30
Tak to je už veľmi zle s tebou, keď nepoznáš Majstra. :)))
|
|
Re: dsl.sk
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
11.10.2010 9:22
skôr pozná ale myslel, že patrí sa uvádzať autora ked ho niekto cituje
|
|
GPS+Mobil
Od: Mr.Anno
|
Pridané:
10.10.2010 11:24
Tak to by nebolo odveci kebyze sa to spoji s tou sluzbou prenajimania aut na spolocne pouzivanie.
Staci mala aplikacia ktora z mobilu vytiahne gps polohu, zasle na server, server najde najblizsie volne auto, a potom samo dojde, a potom odvezie kde chcem ist.
Nuz isto by tam bola featurka ktora by ukazovala aj momentalny stav aut za aky cas by bolo mozne najrychlejsie dostavenie auta na objednavku, a kedze by to riadil pocitac, tak by isto nemal problem hodit predpokladany prichod.
Paci sa mi kam tento svet speje.
|
|
A čo kritici?
Od: dizi
|
Pridané:
10.10.2010 11:24
Som zvedavý, čo povedia tí, ktorí sa sťažujú, že v autách väčšinou jazdí len jeden až dvaja ľudia :-)
|
|
Re: A čo kritici?
Od: roflmao
|
Pridané:
10.10.2010 11:30
nechapem,... preco by sa mal niekto stazovat ze sa v aute vozia 2 ludia?
|
|
Re: A čo kritici?
Od: rastos
|
Pridané:
10.10.2010 12:06
Pretože je to nevyužitá kapacita. Viď http://www.google.com/search?q=hov%20lane&btnI
|
|
Re: A čo kritici?
Od: iKEBAB
|
Pridané:
10.10.2010 22:02
WOW, tak tomuto hovorim genialny napad..
Mohli by to zaviest vsade na svete
|
|
Re: A čo kritici?
Od: -123-
|
Pridané:
11.10.2010 14:36
pretoze nagelovany hlupak slnecne bryle (strasne svieti slnko v zime...) v vw passat kombi (naftak -pohrebak)..
sa vozi po meste do kolecka jak idiot..
a potom ze kriza ci zapchy...
|
|
Re: A čo kritici?
Od: ...
|
Pridané:
11.10.2010 15:05
Neuveris ale slnecne okuliare sa maju vaic nsit v zime ako v lete, pretoze mas vsade odrazy od snehu napriklad => mas ostrejsie svetlo vonku v zime ako v lete.
|
|
Re: A čo kritici?
Od: Mr.Anno
|
Pridané:
10.10.2010 11:30
No jasne, ale predstav si kolko sa usetri na taxikaroch, taxikaroch? Preboha taxikar je nic. Kamionisti!
Automaticke kamiony! Efektivne a lacno bez prestavky ti donestu tovar s kadekolvek kdekolvek!
Len ako to bude s tankovanim, zatrubi a pribehne pumpar?
Chce to este nejakych robotickych pumparov :)
|
|
Re: A čo kritici?
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.10.2010 11:36
ále, kým to príde do bežného života, tak nebudú autá jazdiť na benzín/naftu. Si vezmi napr. tie robotické vysávače, keď sú vybité, tak si samé nájdu vlastnú dokovaciu stanicu a nabijú sa.. to už bude to najmenej pre tie autá naprogramovať ;)
|
|
Re: A čo kritici?
Od: tralallator
|
Pridané:
10.10.2010 12:39
V oregone si napriklad sam nenatankujes... je to zakazane... na kazdej pumpe je pumpar a ten ti natankuje....
|
|
Re: A čo kritici?
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
10.10.2010 13:29
No neviem, ci sa mam na to tesit, alebo sa toho obavat....robim to poslednych 5 rokov.(pumpara)Ale za mojho zivota to asi nebude......;-)
|
|
Re: A čo kritici?
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
11.10.2010 0:20
ja sa nestazujem ze sa v aute vozim sam so psom... ani pes sa nestazuje....
|
|
Pozitok z jazdy?
Od: maros733
|
Pridané:
10.10.2010 12:25
Rozumiem aky prinos tato vec moze mat, ale vas by bavilo sediet za volantom len pre pripad problemu a nic nerobit? Myslim ze soferovanie je aj o radosti z toho, a nechcel by som sa dozit casov kedy bude povinne mat autopilota a manualne riadenie bude rovnaky prehresok ako alkohol a pod :)
|
|
Re: Pozitok z jazdy?
Od: ksgdhsjak
|
Pridané:
10.10.2010 12:31
na toto som uz dlho cakal... ale ma to aj vela vyhod... mozes sa nadrbat a auto ta spolahlivo dovezie domov.. mozes si cestou domov citat noviny alebo knihu... alebo si mozes zdriemnut kym prides domov z roboty
taxikari??? ti iba okradaju ludi... cest vynimkam
|
|
Re: Pozitok z jazdy?
Od: Mr.Anno
|
Pridané:
10.10.2010 17:34
To vies to su aj na nete take videa, naky zjavne rus sa nadrbe sadne na kona a potom on ho domov dovlecie, autopilot v rusku! Nic nove pod slnkom :D
|
|
Re: Pozitok z jazdy?
Od: rastos
|
Pridané:
10.10.2010 13:51
> vas by bavilo sediet za volantom len pre pripad problemu a nic nerobit?
Vybavujú sa mi scény z Demolition Man a I, Robot ;-)
|
|
Re: Pozitok z jazdy?
Od: Lord Blade
|
Pridané:
10.10.2010 14:20
Tak isto, ale nikto by si take auto nekupoval keby nemal aj manual :) Aspon ja nie
|
|
Re: Pozitok z jazdy?
Od: .....
|
Pridané:
10.10.2010 19:35
Mne sa vybavuju sceny z auta ktore som soferoval, ktoremu sa zo zahadneho softveroveho dovodu zrazu na dialnici dal motor do nejakeho divneho rezimu, prestal mi ist plyn a vypol sa posilovac riadenia... Pomohlo "vypnut a znovu nastartovat", ale aj tak halo!
Niektore veci mam fakt radsej manualne... Napriklad brzdy...
|
|
Re: Pozitok z jazdy?
Od: iKEBAB
|
Pridané:
10.10.2010 22:06
No ako Flinstonovci, brzdy :)
|
|
Re: Pozitok z jazdy?
Od: MenoX
|
Pridané:
11.10.2010 5:20
Nuz to mas stastie, na dialnici je posilovac riadenia aj tak velmi stiahnuty (inak by stacilo trochu myknut volantom a auta by lietali ako v Kobre 11). Niektorym vsak vypol posilnovac riadenia v krizovatke pri odbocovani (tusim sa to stalo aj znamemu dopravnemu blogerovi Drahovskemu) a ak pohotovo nezaberies rukami alebo neubrzdis, tak skoncis v protistojacich autach.
|
|
Re: Pozitok z jazdy?
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
10.10.2010 19:34
Ale tak som si istý, že motošport ako taký nezanikne a rôzne pretekárske okruhy ostanú v prevádzke a tam sa môžeš vyšantiť na manuále, koľko chceš. :)
|
|
naco...
Od: witness
|
Pridané:
10.10.2010 12:26
naco si ja vlastne robim autoskolu...?
|
|
Re: naco...
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
10.10.2010 12:33
aby si mohol v pripade problemov prevziat kontrolu
|
|
Re: naco...
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.10.2010 13:30
aby mohol v pripade problemov sposobit dopravnu nehodu.. o-]
|
|
Re: naco...
Od: tntcko
|
Pridané:
10.10.2010 16:01
aby si mohol mat v pripade nehody problemy :)
|
|
Re: naco...
Od: Re: naco...
|
Pridané:
11.10.2010 0:42
aby mohol mat v pripade problemov s nejakym inym soferom nehodu :D
|
|
Re: naco...
Od: 20781
|
Pridané:
13.10.2010 19:31
Aby mali koho obvinit v pripade problemov.... :)
|
|
neprijemne?
Od: KenjiCode
|
Pridané:
10.10.2010 12:29
mne sa ten pokrok páči ale... asi by som sa cítil nepríjemne keby som sedel v aute bez vodiča :D
|
|
Re: neprijemne?
Od: sjhdjk
|
Pridané:
10.10.2010 12:31
zvyknes si
|
|
Re: neprijemne?
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.10.2010 13:31
aby si sa necitil neprijemne ked bude soferovat clovek ;) [vid ja robot, kde smith manualne soferoval a v tej 200km/h turboprevadzke to skoro rozflakal..]
|
|
Blbost
Od: p0werUser
|
Pridané:
10.10.2010 12:41
Myslim ze je zaujimave ze taketo sci-fi spravy su nam predkladane v taky zaujimavy den 10-10-2010 :) Takze podla mna je dnesny den brany ako aprilovy zart prave aj tymto clankom a povodnym clankom googlu :) Moc sa mi to verit teda nechce :D
|
|
Re: Blbost
Od: asdf2
|
Pridané:
10.10.2010 12:43
Prečo nie? Nie je to nič, čo by nejak extrémne predbehlo dobu a neboli použité ani nejaké extra nové myšlienky..
|
|
Re: Blbost
Od: lolofonqo
|
Pridané:
10.10.2010 15:34
povodny clanok na blogu google bol vydany v sobotu 9.10.2010 ;)
|
|
Re: Blbost
Od reg.: jakub89
|
Pridané:
11.10.2010 4:02
potom si z nas utahuje dsl.sk :P
|
|
Re: Blbost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.10.2010 8:38
lepsi den bude 20.10.2010 Alebo o rok 20.11.2011 Ked tak nad tym rozmyslam, bude aj 20.12.2012 Potom bude chvilu pokoj az do 21.01.2101
|
|
bezpečnosť
Od: asdf2
|
Pridané:
10.10.2010 12:42
Táto technológia by najlepšie fungovala, ak by aj ostatné autá boli ovládané počítačom.
Ľuďia sa dokážu správať nepredvídatelne..
|
|
Re: bezpečnosť
Od: ...
|
Pridané:
10.10.2010 12:49
Takisto ako OS naprogramovany idiotom.
|
|
Re: bezpečnosť
Od: fdshresg
|
Pridané:
11.10.2010 21:52
Bsod on the road
|
|
tutilulok
Od: dx@
|
Pridané:
10.10.2010 12:55
naco...
Od: witness | Pridané: 10.10.2010 12:26
naco si ja vlastne robim autoskolu...?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
ja ti poviem naco este stale ta bude treba pri tankovani
a vymene prenumatiky :)
Tiez mate pocit MS je uz za horizontom a spoza neho rastu rohy Googlu problem googlu je to ze to robi extremne dobre
a zial v mnohom nema konkurenciu MS to robil sice designovo dober ale ako tak konkurencia bola
|
|
Re: tutilulok
Od: kocka1
|
Pridané:
11.10.2010 7:54
oooha, dalsi premudrely. Takze ludia si robia vodicak, aby vedeli vymenit pneumatiku :))) Nechcelo by to skor nejaky technicky kurz, kez uz?
Apropo... hovoria ti nieco run-flat pneumatiky? http://en.wikipedia.org/wiki/Run-flat_tire
|
|
prinos
Od: prpr
|
Pridané:
10.10.2010 12:58
ja vidim prinos skor ak system vyhodnoti ze sofer stratil vedomie a nedotyka sa riadiacich prvkov ( volantu )softver prevezme kontrolu a bezpecne auto zastavi na kraji cesty a spusti vystrazne znamenia, zavola zachranku a podobne.
|
|
BSORD
Od: BSORD
|
Pridané:
10.10.2010 13:14
"Veríme, že naša technológia má potenciál znížiť toto číslo, možno až o polovicu"
Stale vsak nehovorime o uplnom zaniku dopravnych nehod ale iba MOZNOM znizeni poctu dopravnych nehod o polovicu. Hovorime o technologii ktorej mame zverit zivoty nas a nasich rodinnych prislusnikov. Mozno je to trochu morbidne, ale technologia nam doteraz priniesla sice uz mnoho pozitiv, ale aj negativ. Tak napriklad masovo nasadzany operacny system Windows ktory po desatrociach stale ma chyby ako napriklad neocakavane BSOD - Blue Screen Of Death, na ktorych sa dnes sice usmievame a hovorime si ze je to len technologia a vzdy to bude mat chyby, ale co keby sme podobnej technologii zverili svoje zivoty a zivoty svojich blizkych a
v aute pri 120 km/h rychlosti by vam system zlyhal? To uz by az take smiesne nebolo nie? To uz by nebolo obycajne BSOD, ale BSORD - Blue Screen Of Real Death.
|
|
Re: BSORD
Od: BSORD
|
Pridané:
10.10.2010 13:17
A vtedy by nastavali vycitky pozostalych: Nebyt tej technologie ale starej dobrej ludskej intuicii, keby clovek mal moznost vcas prevziat riadenie, mozno by nas syn este zil, a podobne...
|
|
Re: BSORD
Od: locke
|
Pridané:
11.10.2010 9:16
A preto treba radšej autá zveriť zodpovedným 18 ročným vodičom s trojdňovým vodičákom...
Ak sa počet smrteľných nehôd celkovo zníži, tak to bude pozitívny krok a to aj za cenu nehôd spôsobených chybami v systéme. Aký je rozdiel, v tom, či vás zabije chyba v počítači (prehryzené káble...) alebo vodič kamiónu, ktorý vďaka energeťákom šoféruje nonstop 36 hodín.
|
|
Re: BSORD
Od: dokazovy material
|
Pridané:
11.10.2010 14:45
suhlas
mna drblo ked som isiel ta a spat TN-PD,
kolko nervoznych drbnutych BA-kov co sa furt strasne ponahlali.. (nechodim pomaly)
plna ciara, nevadi....
kde sa ponahla? do hrobu? debil jeden
|
|
Re: BSORD
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.10.2010 13:55
nemozes porovnavat win a sw ovladajuci auto.
je to jednoducho tak na mieru spraveny operacny system, alebo skor len firmware, ze tam chyba nastat nie ze nemoze, ale je radovo nizsia pravdepodobnost.
uz ti niekedy mikrovlnka vyhodila error? bsod?
do winu instalujes a spustas miliony aplikacii, stotisice driverov, ja to vidim skor ako uspech ms, ze mi 3x za den nespadne win..
|
|
Re: BSORD
Od: ...
|
Pridané:
10.10.2010 14:05
Lenze mikrovlnka si ma poradit s prikazmi - zohrievat 10 minut, zohrievat 5 minut zohrievat 10 sekund. atd... lenze auto by muselo reagovat na kazdu situaciu - aj taku s ktorou sa nerata ze by mohla nastat - ze ta prejde cln, albo v protismere lietadlo. Ratat s tym jednoducho musi inak vyznam ten system nema. Ako som spomenul vyssie, pokial ma nebudu nutit pouzivat robota v soferovani miesto mna, tak s tym problem mat nebudem
|
|
Re: BSORD
Od: Lord Blade
|
Pridané:
10.10.2010 14:24
ono to nebude reagovat na to ze: v protismere ide auto, preradi ta na okraj. A ked pojde v protismere lietadlo, nebude ho ignorovat. Ono vsetko bude rozpoznavat ako objekt nie ako cln, lietadlo, aladina na lietajucom koberci. Takze v tom nevidim daky problem.
|
|
Re: BSORD
Od: perf_counter
|
Pridané:
10.10.2010 14:41
Pobezi to na linuxoch (konkretne Ubuntu Curva Car ) takze v pripade problemu len zadas apt-get moo a z pola pribehne krava, ktora prevezme riadenie.
|
|
Re: BSORD
Od: locke
|
Pridané:
11.10.2010 9:22
A čo také lietadlá. tie si tiež majú poradiť s príkazmi zohrievať 10s však. Niektoré lietadlá sú bez podpory riadenia neschopné letu napr B2 by človek samostatne nedokázal v žiadnom prípade udržať vo vzduchu.
|
|
Re: BSORD
Od: ...
|
Pridané:
11.10.2010 15:10
Ked lietadla budu jazdit v preplnenom meste pomedzi ludi , bude mat tvoj komentar aj opodstatnenie.
|
|
Re: BSORD
Od: dokazovy material
|
Pridané:
11.10.2010 14:47
dilino, neporovnavaj RTOS s winblows98....
|
|
Re: BSORD
Od: tntcko
|
Pridané:
10.10.2010 16:08
pocitace mas dnes v kazdom novom aute, a kolko krat sa stalo ze ti vyplo elektroniku? 0x...jasne ze to nebude o rok na predaj ale je to velky krok vpred, su tam este velke medzery ktore musia doriesit
|
|
Re: BSORD
Od: MenoX
|
Pridané:
11.10.2010 5:26
Coze? Tebe este asi nezomrel posilnovac riadenia za jazdy, je to ovela castejsie, nez si myslis...
|
|
Re: BSORD
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
11.10.2010 11:52
to by som skor oznacil za chybu posilnovaca ako SW. predsalen ak sa nejaka suciastka zadrie/spali/odpadne/ukradne/sfusuje, tak s tym ani najdokonalejsi sw nic nespravi..
|
|
Re: BSORD
Od: ....
|
Pridané:
11.10.2010 15:11
A z toho dovodu 20 rocne auta jazdia a 10 rocne koncia na vrakovisku vsakze?
|
|
5 znacikov
Od: Matooo01
|
Pridané:
10.10.2010 14:17
Tusim nastane dalsie velke rozbijanie strojov ako onehda v Anglicku
|
|
Samochod
Od: to je jedno
|
Pridané:
10.10.2010 14:50
Tak ked to bude od googlu tak si to viem zivo predstavit.
Sadnem do auta a poviem: DOMOV a auto zareaguje. Zvolili ste si Supermarket DOMOV. Alebo poviem DO PRACE a auto zvolili ste si DO PIC3 a sup ho dolu z mosta. :-D
|
|
Re: Samochod
Od: Yivosvk
|
Pridané:
10.10.2010 16:16
Do roboty! Ale pohyb už meškám!!
Google: /mali ste na mysli "do nemoty"? Cesta do krcmy, zostávajúci predpokladany čas 4,56 min./
|
|
Re: Samochod
Od: prpr
|
Pridané:
10.10.2010 23:41
no musis mat doma dobre SEO, inak to nejde;)
|
|
Re: Samochod
Od reg.: jakub89
|
Pridané:
11.10.2010 4:05
auta od Mrkvosoftu by pri podobnej fraze zahlasili "NOVÉ! Riešenie neexistuje. "
|
|
Re: Samochod
Od: MenoX
|
Pridané:
11.10.2010 5:23
Presne tak, to co predvadza v poslednej dobre Google search nema obdoby. Akonahle hladam cokolvek, co nie su najpreflaknutejsie vyrazy, tak to kludne odignoruje polovicu keywordov a vyhladava mi to, co evidentne nechcem, aj ked by sa z predchadzajucich dotazov mohol poucit, ze sa to snazim spresnit a to inam, nez ma on neustale smeruje. A ked na piatu kombinaciu klucovych slov dostanem tie iste vysledky so zvyraznenou iba polovicou tych slov, tak by som zajebal plyn!
|
|
Re: Samochod
Od: asdsad
|
Pridané:
12.10.2010 0:51
To je to ich skvalitnovanie sluzieb neustale :D
|
|
Nielen Google
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
10.10.2010 16:12
http://goo.gl/tfFL
Google and TU Braunschweig independently develop self-driving cars (video) -- Engadget
|
|
knight rider
Od: jva
|
Pridané:
10.10.2010 16:58
Už chýba aby som si so svojím autom aj pokecal.
|
|
Re: knight rider
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
10.10.2010 17:24
Ahoj, Michael, spojim ta s Devonom, dobre?
|
|
tookjobs
Od: SouthPark
|
Pridané:
10.10.2010 22:16
They took our jobs !
http://www.youtube.com/watch?v=A-PII2rSLVo
|
|
g-bot
Od: _Ondrej
|
Pridané:
11.10.2010 0:07
To kto ovladal tie auta, google bot ?
|
|
Pekna predstava
Od: XiO
|
Pridané:
11.10.2010 2:26
Podla mna je problem ze na cestach je viacero nastrach ako by mohol PC dokazat predvidat... lad na ceste, zviera ktore vam vybehne z poza lesa zrazke sa nevyhnete ale viete zhodnotit situaciu ci do role alebo prejst zviera... Pripadne ine... Nemyslim si ze takato technologia bude v najblizsich desatrociach aplikovatelna, muselo by sa prisposobyt vsetko, cesty auta a pod... Ale rad by som sa niecoho takeho dozil :D
|
|
Re: Pekna predstava
Od: gfdgsgfd
|
Pridané:
11.10.2010 10:42
auto by neustale skenovalo vzdialenosti medzi objektami pred sebou aj za sebou, keby zrazu prebehla macka pred nim a za nim by nebolo nic, tak by spomalilo / zastavilo. A keby aj bolo za nim dalsie google auto tak cez siet posle prikaz autu za sebou ze ma spomalit tiez.
|
|
Re: Pekna predstava
Od: Roland-zee
|
Pridané:
11.10.2010 11:59
..alebo -po vyhodnoteni situacie, s tým, že vačšiu prioritu ma plynulost a bezpečnost premávky, pred potencialne nebezpečným uhýbným manévrom, na kolíznom kurze :P -tu macku pred sebou jednoducho ignorovat (prejst :( a ist dalej
..ale to asi neprejde cez ochrancov zvierat, a, navyše, síce mohlo by to byť napr.aj malé dieta - ===>> proste ten systém bude museť byť už tak normálne pokročilý,vyspelý, že bude vedieť identifikovať všetky doležité podstané objekty vo svojom okolí, a vlastnosti týchto objektov, ich fyz.parametre(-rychlosť,váhu,hustotu,prioritu,ID,a pod.) v okruhu okolo seba, a najma pred sebou (ale aj za sebou, + na bokoch, tie "mrtve uhly), že či je to len nejaký zajac, ktorého može ignorovať a prejsť, alebo malé dieťa, al. napr.nejaká skala, pred ktorou asi musí zastaviť, al. obíst ju ---
|
|
Re: Pekna predstava
Od: Roland-zee
|
Pridané:
11.10.2010 12:00
- proste, ak to nebude jazdiť z bodu A ---> B po nejakéj kolajnici(rail,monorail) al.necom takom, na plne zabezpečenej trati po celej jej dlžke (napr. už ted niektoré časti -a dosť velké úseky- sústav metra v svetových metropolách sú už dnes takmer plnoautomatizované, len s dohladom na dispečinku velíne) bude tam museť byť implementovaná v podstate dosť pokročilá umelá inteligencia.. čoale určite bude, skor ci neskor..
|
|
konecne
Od: pierik
|
Pridané:
11.10.2010 6:13
konecne je tu auto aj pre ozranov :)
|
|
--------
Od: --------
|
Pridané:
11.10.2010 17:12
Na cestach jazdi 90 % vodivoc, co tam z hladiska stylu jazdy nemaju co robit, zavriet ich na 2 roky do skoly, aby sa naucili jazdit a az po skuskach so 100 %-nou uspesnostou ich pustit na cesty. Potom by nebolo 1.2 melona obeti.
|