|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tam mas
Od: Xavier de la Slovak
|
Pridané:
5.11.2010 10:29
tak Vam treba ked kupujete debiliny od debilnych vyrobcov pre debilnych ludi, apple,t-com a pod. uz sa poucte.
a dufam ze tetuska uspeje na sude.
|
|
Re: tam mas
Od: martinc
|
Pridané:
5.11.2010 10:31
Hlavne ze ty mas doma samu vesmirnu technologiu a k tomu vela mudrych reci.
|
|
Re: tam mas
Od: Xavier de la Slovak
|
Pridané:
5.11.2010 10:52
vsetko ine ako Apple je vesmirna technologia aj ta stara mikrovlnka z 93 na povale
|
|
Re: tam mas
Od: wertu
|
Pridané:
5.11.2010 10:55
trapko zamindrakovany?
|
|
Re: tam mas
Od: Xavier de la Slovak
|
Pridané:
5.11.2010 10:56
Dal som + za pobavenie dakujem :)
|
|
Re: tam mas
Od: Xavier de la Slovak
|
Pridané:
5.11.2010 10:59
www.youtube.com/watch?v=7bcryQUuDwM
|
|
Re: tam mas
Od: PCnityIV
|
Pridané:
5.11.2010 12:13
Je zaujimave ze pipinka sa stazuje na nemoznost downgrade-u. Ja nemam problem si nahodit akukolvek verziu OS... Staci ho hodit do boot loader rezimu a pouzit na to vhodny tool. (Takto sa installuje aj jailbreak, cize np)
|
|
Re: tam mas
Od: P-O-W-E-R
|
Pridané:
5.11.2010 21:59
Nemas celkom pravdu ak si nemal SSHS tak downgrade nejde , JB je samozrejmost aby si si ulozil SSHS
|
|
Re: tam mas
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
7.11.2010 10:05
nie je pravda. SHSH zaznamy mozes ulozit aj bez JB. Staci Tiny Umbrella. Potom len nasmerujes vo svojom hosts subore na Macu ci Win presmerovavanie overovania SHSH klucov z Apple serverov na server Cydie. JB vobec nie je potrebny…
http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/
http://tinyurl.com/2bao6nx
|
|
Re: tam mas
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.11.2010 0:27
BFU J-B robit nebude
1. lebo to nevie
2. ma strach z poskodenia telefonu (zaruka)
|
|
Re: tam mas
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
5.11.2010 12:24
Presne tak, ma pravdu, zlata 3.x.x, od 4 je to s tym telefonom do slaku trafu
|
|
Re: tam mas
Od: t-pek
|
Pridané:
5.11.2010 13:16
Malokedy sa mi to stava ale tentokrat normalne pri citani tychto prizemnych prispevkov poznacenych predsudkami chytam nervy. Som vlastnikom jailbreaknuteho 3G s iOS 4.1, a poviem vam, nemam s nim najmensi problem co sa tyka vykonu alebo stability.
|
|
Re: tam mas
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
5.11.2010 13:21
4.1 by udajne mal by ok, prave som ho tam dal a skusam to downgradnut, nejde mi to odblokovat kua
|
|
Re: tam mas
Od: Remor
|
Pridané:
5.11.2010 22:19
No pokial si si dal firmware cez iTunes tak ti updatlo baseband a tym padom si s ultrasnow skoncil. Nectes nevis. Novy unlock pride po vydani iPhone 5 cize mas drahy iPod ;)
|
|
Re: tam mas
Od: HTCFriendly
|
Pridané:
5.11.2010 23:59
ja sa na vas kokotkoch z ifounami ktore si menite na tehlicky musim iba smiat
|
|
Re: tam mas
Od: tomas thominson
|
Pridané:
5.11.2010 20:55
lebo si kkt škoda že ti nemôžem rozmlátiť hlavu baseballkou
|
|
Re: tam mas
Od: Memories
|
Pridané:
5.11.2010 18:21
Ja si nemyslim ze si zamindrakovany trapko. Len trochu nedovzdelany.
|
|
Re: tam mas
Od: tomas thominson
|
Pridané:
5.11.2010 20:54
tá babka by si zaslúžila sekerou po hlave zato že je retardovaná a kúpila si šmejďácke Apple a teraz sa ešte sťažuje...
|
|
Re: tam mas
Od: lloyd christmas
|
Pridané:
5.11.2010 22:35
ale tak to v amerike po vecsine v tychto pripadoch chodi, najde sa nejaky ten idealny tipek, ktory je o svojej pravde naozaj presvdceny (v tomto pripade babka), o to viac ak ide o taku rozsiahlu a rozmahajucu sa verejnu scenu, kde je vyssie riziko pravnej znalosti a zvysene riziko pravneho uvedomovania sa.
Pak je pre istu skupinu ludi vyhodne sa to toho pustit a presvedcit sud, ze toto je ten posleny clovek na ktoreho ma konanie a politika spolocnosti najvecsi dopad a tak je potom pre sud vyhodnejsie tohto cloveka kompenzovat a urobit z neho obetneho baranka, s ktorym oni sucitia, ako si srat na hlavu tym ze podporia rast tohto pravneho uvedomenia, co by malo pre nich do buducna za nasledok jedine viac vydajov ako im zalovana spolocnost dokaze legalne nakumulovat.
ludia ktori taketo zaloby podavaju (babka), zaloby ktore sa dostanu az sem vo forme tem, z toho vescinou nieco vytrieskaju, gl babke, snad jej to vyjde a pouzije pak ich peniaze proti nim, aj ked tomu moc neverim xD
|
|
Re: tam mas
Od: roflmao
|
Pridané:
5.11.2010 11:04
ja v tom problem nevidim,... mam Iphone 3G a som MAXIMALNE spokojny
|
|
Re: tam mas
Od: ...................
|
Pridané:
5.11.2010 15:39
zmysluplny comment .. clovek hned vie ako sa ma zachovat. ty si nejaky expertny analytik s tym slovnikom ze ? ..
|
|
Re: tam mas
Od: szaga2
|
Pridané:
6.11.2010 12:20
tak Vam treba ked kupujete debiliny od debilnych vyrobcov pre debilnych ludi, apple,t-com a pod. uz sa poucte.
a dufam ze tetuska uspeje na sude... Veru mas pravdu. HOVORIS MOJOU RECOU!!!!! Este dodat: DRAHE SMEJDY OD MAC!!!!
|
|
Re: tam mas
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
7.11.2010 6:52
MAC? Myslis MAC adresu? Lebo firmu MAC nepoznam....
Ale to je v poriadku. Az zacnes zarabat a nebudu ta zivit rodicia, budes si moct dovolit aj nieco ine ako suche rozky a 10 rokov staru Nokiu 3100
|
|
Re: tam mas
Od: 123451
|
Pridané:
7.11.2010 11:17
Remen ty fanatik, ty by so obhajoval aj cervika z hniteho jablka, si trapny.
|
|
Re: tam mas
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
8.11.2010 9:53
A co som mal odpovedat na blby komentar niekoho, kto nieco nenavidi len z principu?
Fanatik? Nie je nahodou fanatik ten, ktory nieco popluva a nenavidi len preto, lebo moze, nie preto, ze vobec nieco o tom vie?
Ano, obhajujem Mac OS X aj iPhone. Ano, maju chyby, ako vsetko ine. Ale pisem o tychto veciach vyvazene, bez prikras tak, ako FUNGUJU a co mi na nich VADI.
Nepopluvam veci, o ktorych nic neviem a nepoznam ich. Tito ludia to ale robia. Kto je tu potom fanatik? Niekto co tvrdi opak, lebo to POZNA alebo niekto, kto na nieco pluje (aj na ludi, co to pouzivaju a nadava im) bez toho, aby vobec vedel a skusal to?
|
|
Re: tam mas
Od: ROFL
|
Pridané:
8.11.2010 8:49
ja zarabam a rodicia ma nezivia uz davno a mozem si dovolit viac ako suche rozky a 10 rokov staru nokiu 3100 ale ajfone by som si nekupil - predrazena tehla ktora neprinasa ziadnu technologicku zaujimavost/novinku - sak ta picovina ani len radio /nie web radio/ nema !!!!!!!!!!!!!!
|
|
Re: tam mas
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
8.11.2010 9:51
a radio ma byt technologicka novinka? V dobe satelitov a internetu je radio sirene cez analogove vysielanie mrtva vec
|
|
ajfon
Od: trigger.*
|
Pridané:
5.11.2010 10:30
zaujimave, ma to sancu na uspech
|
|
zlava
Od: tntcko
|
Pridané:
5.11.2010 10:31
aple im da zlavu na nakup novych iphonov, 19.99€, ak vratia stary ifon tak zlava sa zvysi na 29.99€
|
|
Re: zlava
Od: tomas thominson
|
Pridané:
5.11.2010 20:57
to ako keby im dalo apple zlavu na nákup hovna.
|
|
IOS4 na iPhone 3GS
Od: f vf v
|
Pridané:
5.11.2010 10:44
Mám iOS4 na iPhone 3GS a nevidím nijaký problém, ide to celkom pekn, takže pôjde zrejme iba o problém s 3G, ale tetuška zrejme chcela mať viac užívateľov za svojou žalobou, tak do toho zahrnula aj 3GS.
|
|
Re: IOS4 na iPhone 3GS
Od reg.: Patrik Š
|
Pridané:
5.11.2010 10:56
mám 3G a po vydaní 4.0.1 šlo všetko ako má :)
|
|
Re: IOS4 na iPhone 3GS
Od: jablko
|
Pridané:
5.11.2010 11:40
uprimnú sústrasť
|
|
Hmmmmmm
Od: jasom.....
|
Pridané:
5.11.2010 10:47
Mám staré 3G, iOS4.1 a nemám problém s rýchlosťou, stabilitou a podobne. Pani si tam asi dala Cydiu a teraz sa sťažuje....
|
|
Re: Hmmmmmm
Od: wertu
|
Pridané:
5.11.2010 10:54
ale no tak
3G ma problem s rychlostou, viem z vlastnej skusenosti
a ked to porovnam iOS na 3G a iP4, tak 3G s iOS je tamker nepouzitelny
problemy s ryhlostou systemu su aj bez Cydie, mimochodom myslim so zmysluplnym pouzitim prg z Cydie, nie stylom vsetko a najlepsie zadarmo,
ak neveris pozri si youtube porovnania rychlosti
|
|
Re: Hmmmmmm
Od: edenV
|
Pridané:
5.11.2010 11:22
moja priatelka ma iPhone 3G a ja mam 3GS a je rozdiel v rychlosti, to je bez debaty, ale treba si uvedomit, ze ten 3G je slabsi HW ako 3GS a 4, ale inak ten iOS4 ide krasne na oboch, samozrejme, opat musim zdoraznit, ze na 3G to je pomalsie...
a tetu nechapem, ten 3G je stary cca 4 roky, to uz mala mat davno od AT&T novy zadarmo pri tych cenach v USA
|
|
Re: Hmmmmmm
Od: wertu
|
Pridané:
5.11.2010 11:38
myslis sa
3G ma nieco vyse 2 rokov (leto 2008)
3GS ma nieco vyse roka (leto 2009)
produkcny cyklus je u iPhone 1 rok, nie 2 roky
3 roky si ho mal na zmluvu s operatorom, ael medzitym prisiel iP3GS
|
|
Re: Hmmmmmm
Od: wertu
|
Pridané:
5.11.2010 11:39
OPRAVA:
2 roky si ho mal na zmluvu s operatorom, alw medzitym prisiel v roku 209 iP3GS
|
|
Re: Hmmmmmm
Od: edenV
|
Pridané:
5.11.2010 12:36
tak dva roky je na mobil dost...
|
|
Re: Hmmmmmm
Od: sssssss
|
Pridané:
5.11.2010 18:49
skor 1801 rokov ... to je dreveny mobil ?
|
|
hmm...
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
5.11.2010 10:49
Aj keď je Emerika *ebnutá krajina s ešte *ebnutejšími obyvateľmi, tetuška má pre tento krát úplnú pravdu. Držím jej prsty...
|
|
Re: hmm...
Od: Matooo01
|
Pridané:
5.11.2010 11:06
Predpokladam, ze si tam stravil niekolko rokov, ked to takto hodnotis :)
|
|
Re: hmm...
Od: len tak
|
Pridané:
5.11.2010 11:49
podla tvojho prispevku si american
|
|
Re: hmm...
Od reg.: cca01
|
Pridané:
5.11.2010 12:43
Dobrý komentár.
|
|
Re: hmm...
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
5.11.2010 18:24
Ale tvoj nie.
|
|
rýchlosť a stabilita
Od: sklamany používateľ
|
Pridané:
5.11.2010 11:53
aj keď ľúto ale musím priznať že pri mojom 3GS po novom iOS je rýchlosť a stabilita markantne nižšia. žiadniu cydiu tam nemám.
|
|
Downgrade
Od reg.: cca01
|
Pridané:
5.11.2010 12:42
Mali by oficiálne umožniť downgrade. Neoficiálne to ide aj bez Jailbreaku, pomocou utility rectboot.
|
|
Slovensko
Od: randal
|
Pridané:
5.11.2010 12:46
Keby som mal zalovat kazdu spolocnost za kazdy ojeb, tak nic ine nerobim. A keby to na Slovensku malo zmysel, tak by mi to tie za tie lowe a cas stalo, ale slovenske zdeformovane prehnite sudnictvo postkomunisticke skorumpovane s mizernou vymozitelnostou prava mi v tomto ziaden optimizmus nedava:)
|
|
rychlost 3GS
Od: butti
|
Pridané:
5.11.2010 12:49
Mam Iphone 3GS, iOS3 bol naozaj spolahlivy a nikdy neprimrzal. Chodil velmi plynule. Po update na iOS4 to bohuzial nemozem povedat.
Takze s tou pani plne suhlasim a drzim jej palce...
|
|
dfhstrhrttttttttttt
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
5.11.2010 12:59
mat vase problemy.. ja mam 2G a taketo krokotiny neriesim :)
|
|
Re: dfhstrhrttttttttttt
Od: y0ghurt.
|
Pridané:
5.11.2010 18:49
ja mam HTC a neriesim vobec, ale vobec nic...
|
|
Re: dfhstrhrttttttttttt
Od: lekvar
|
Pridané:
5.11.2010 23:36
takze sialene vypadky marketu si nezaznamenal? takisto nedostupnost platenych apps na SVK? mam htc ale iphone beriem, keby nestal celu moju vyplatu. tym nechcem povedat ze je android zly.
|
|
Re: dfhstrhrttttttttttt
Od: .....
|
Pridané:
6.11.2010 2:04
nedostupnost na SVK mfp .
|
|
Re: dfhstrhrttttttttttt
Od: dfha87
|
Pridané:
6.11.2010 11:34
ja som si ziadne take veci nevsimol. Ale asi to bude tym, ze som este nepresiel na super moderne uzavrete systemy.
|
|
Re: dfhstrhrttttttttttt
Od: YivoSVK
|
Pridané:
6.11.2010 0:18
Neriešiš nic, veď čo by si aj mal ze? S tou srackou môžeš akurát smskovat a volať. Tiez som pri nokii 3310 nic neriesil. Áno a nezabudni spomenut antenagate ;)
Mám 3GS 4.0+JB a žiadne spomalenie. U 3G to ale môže byt problém, neviem.
|
|
Re: dfhstrhrttttttttttt
Od: ............
|
Pridané:
6.11.2010 2:03
mam silne podozrenie ze si k0k0t.
|
|
Re: dfhstrhrttttttttttt
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.11.2010 0:36
uz sme dvaja..
|
|
iphone
Od: necromander
|
Pridané:
5.11.2010 13:22
A to si myslite ze apple jej nato odpovie "ved si ho dzelbrejknite"? Tu sa jedna o oficialny prechod a nie neoficialny. Prajem tej pani az to vyhra, si mysli ten tluk Jobs ze vsetko co vymysli je pre kazdeho naj a ostatok je srot. Mam htc desire
|
|
Re: iphone
Od: miro j.
|
Pridané:
5.11.2010 13:42
nie jobs vsetkym odkaze ze upgradovany 3g/gs drzia v zlej ruke zlym sposobom pod zlym uhlom v zlom case a v zlom prostredi a preto je to take nepouzitelne.
|
|
Re: iphone
Od: evil one
|
Pridané:
5.11.2010 15:17
ale mozes ist do kuchyne, zobrat alobal, omotat kolem hlavy a byt chraneny proti negativnym apple vlnam :3
|
|
Re: iphone
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.11.2010 0:39
ja suhlasim tento sudny spor ma zmysel
pahltny zid jobs asi furt nema dost $$$
|
|
Re: iphone
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.11.2010 14:52
by ma zaujímalo, aký má súvis nemožnosť downgrade, respektíve bug spôsobujúci pomalosť iPhone 3G s majetkom Steva Jobsa, ktorý ma aj tak peniaze hlavne z Disney a aj keby Apple mal menšie zisky, plat si nemusí znížiť
|
|
Re: iphone
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.11.2010 17:10
Lebo je tu podozrenie ze nova v. os znizuje kvalitu ifonu
--> a teda ma "donutit" userov aby "stary" tel. vysrotovali
a KUPILI NOVY...
= zisk pre apple
|
|
Re: iphone
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
7.11.2010 15:08
Jobs urcite zid nebude a aj keby, neviem, preco sa navazas do nejakej minority.
Len tak mimochodom, Jobs je spolovice Syrijcan
|
|
Re: iphone
Od: meff
|
Pridané:
7.11.2010 23:12
Zidia ziju vsade. A urcite aj v Syrii.
|
|
Re: iphone
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
8.11.2010 9:57
a co ma viera alebo povod spolocne s niecimi schopnostami a sikovnostou? Popluvat Zidov a dalsich je pre zakomplexovancov typicke. Pre furu slovakov bol vzdy na vine niekto ini, len nie oni sami si za svoju neschopnost.
Nuz a ked je niekto uspesny alebo uvazuje inak, tak je oznaceny za fanatika, prasiveho zida, madara atd. atd. Taky clovek len ukazuje svoju ubohost.
Pozeram na cloveka aky je a co dokazal (a Jobs aj Gates toho dokazali maximum). Pisatel, ktory uspesneho Jobsa (ale aj Gatesa) oznaci povodom a nadava na neho, je fakt len uboziak, ktory sa na ine nez anonymne vypisovanie na nete nezmoze. A rano nastupuje na dalsiu sichtu do fabriky.
|
|
Re: iphone
Od: prdlajs
|
Pridané:
8.11.2010 20:12
Viera a schopnost nieco dosiahnut su priamo umerne medzi sebou. A pritom nezavisi, ci ide o zidovsku vieru alebo vieru v ufoncov, staci ze clovek veri v to co chce dosiahnut alebo v nieco co mu v tom teoreticky pomoze (ak napr. zidia a krestania veria v Boha). Aplikovana psychologia to dokazala uz v minulom storoci.
|
|
Downgrade mozny
Od: skier
|
Pridané:
5.11.2010 16:29
Downgrade je samozrejme mozny, staci trochu pogooglit http://lifehac.kr/ddCRIG
|
|
____________
Od: antharmann
|
Pridané:
5.11.2010 19:04
"Zároveň spoločnosť mala podľa Woffordovej užívateľov vopred informovať, že po inštalácii iOS 4 sa nebudú môcť vrátiť k iPhone OS 3.x. "
Nad touto vetou som sa dobre zasmial.. aj ked je skor na plac..
|
|
nokia maemo
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
5.11.2010 19:25
Mam napad.. podme zazalovat nokiu za maemo5. Tam je pomaly a lagujuci os uz od zaciatku :D
|
|
Re: nokia maemo
Od: wertu
|
Pridané:
5.11.2010 20:14
konecne ma dnes niekto pobavil :-)
|
|
Re: nokia maemo
Od: Lord Blade
|
Pridané:
6.11.2010 10:44
Taku **covinu co si povedal som davno nepocul :D Asi nemas ten mobil vsak? :) Nieje na nom ziadny problem ale ked si instalujem **coviny z testingu resp developer repozitara tak to potom tak dopadne :P Stabilne mi frci aj pri zakladnych taktoch co je 600 aj pri pretaktovany na 1300 a lepsie prostredie z mrte vela aplikaciami som nevidel. Android je tiez super tak ako iOS ale Maemo je pre skusenejsich s linuxom ked si chcete programovat samy nie pre drbnute deti co daju za iTehlu 4 povedzme 800€ a dokaze to 1/5 z toho co n900
|
|
Re: nokia maemo
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
8.11.2010 9:59
niekto si ale zariadenie kupuje na to, aby ho pouzival na to, na co je urcene. A prekvapivo, je to viac ako 99 % ludi. Vies, mas ludi, co maju svoje auto cely cas rozobrate. Ostatni si kupia auto, aby na nom jazdili. V tom prvom pripade je potom otazne, k comu si taky clovek auto kupuje, ked na nom nejazdi
|
|
iphone
Od: necromander
|
Pridané:
5.11.2010 20:04
nokia aspon netrepala
|
|
Re: iphone
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.11.2010 14:54
minule som videl nejaké promo video Nokie, kde predstavovali nový telefón, akurát, že to nakoniec s ním nemalo nič spoločné, čo sa týka rýchlosti
|
|
Re: iphone
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
7.11.2010 15:08
vsak ono by to nebolo po prvy krat :D
|
|
tradicia
Od: sajoman
|
Pridané:
5.11.2010 20:58
ak sa nieco tyka Apple tak sa z toho robi taky hunbuk ze az, ak by sa to tykalo Samsungu, Toshibi a inych sikmookych vyrobcov, tak by sa tu a nikde o tom nepisalo .. kazdy kto dnes moze zabrda do Apple, lebo im tie uspechy a peniaze v skutku kazdy zavidi ...
dalej .. milej pani by stacilo najst na webe ako spravit downgrade z iOS 4 na iPhone OS 3.x a mala by po probleme
kazdopadne iOS 4 je pouzitelny na 3G aj na 3GS, v tomto pripade to skor vidim na problem danej panicky
|
|
Re: tradicia
Od: noa
|
Pridané:
6.11.2010 8:41
ake uspechy prosimta? ved apple v poslednej dobe viac hnije za ziva ako prospieva ludom naokolo. a situacia nie je ako pred rokmi. apple si tak kupuje skutocne len zberatel jabcok. ale v kanaloch nie na poli. to by mnozstvu odpovedalo. taky android ten ide ako zadarmo a s tym kamosko uz ty nic nenarobis.
|
|
Re: tradicia
Od: mylankooo
|
Pridané:
6.11.2010 12:01
Praveze Apple v POSLEDNEJ DOBE dosahuje rekordne hodnoty akcii, vykazuje kvalitne vysledky hospodarenia, pocet pouzivatelov narasta viac ako kedykolvek predtym a nazhromazdene financne rezervy presahuju viac ako 50 miliard USD, co je celkom zaujimave z hladiska moznosti perspektivnych investicii a dalsieho rastu (este raz podotykam, ze ide o rezervy a nie o celkovy financny kapital). Neobhajujem Apple a viem, ze ma svoje muchy ako ktorakolvek ina firma, ale ak toto nepovazujes za uspech, tak asi len potvrdzujes predtym napisane. Ludi pouzivajucich produkty od Apple (ktori si nieco zazili a vyskusali) nazyvate ovcami, ale sami hodnotite tie produkty a firmu ako celok bez stipky skusenosti a len na zaklade nejakeho svojho vnutorneho hnevu, komplexu alebo nejakej inej podobnej pohnutky.. Debatovat o tom na zaklade vlastnej skusenosti je nieco ine.. samozrejme debatovat je o com a nie len o tom dobrom.. ale takto si nie som moc isty, ci nalepka "ovca" je nasadena na ten spravny objekt.
|
|
Re: tradicia
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.11.2010 17:15
TO VSAK NIC NEMENI NA TOM, ZE ICH KVALITA VYROBY IDE Z KOPCA !
citaj aj ine ako zivesk , dsl...
|
|
Re: tradicia
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.11.2010 12:22
Ja nemusim citat, aby som nieco vedel. Vies, ono sa dost casto stava, ze sa kadetade popisu hluposti a hlupi ludia tomu uveria. Neraz som sa stretol s tym, ked ludia po precitani bludov povazovali danu vec za pravdu a tvrdo sa tym ohanali, pritom to nemalo nic spolocne s realitou. Ak sa ma zhodnotit nejaka vec, nie je nic lepsie ako to vyskusat a spravit si obraz sam ako stavat na nazoroch ostatnych.
S tym, ze kvalita ide z kopca by som aj suhlasil. Moj stary 10 rocny Mac doteraz slape ako hodinky bez nutneho zasahu, zatial co o tych novsich sa to povedat neda. No Apple stale ponuka nieco ine ako konkurencia. Koniec koncov, ziadna firma nie je dokonala a vsade najdes preslapy vo vyrobe. Mne vsak OSX vyhovuje najviac spomedzi OS, ktore som dlhodobo skusal. Je do pre mna dokonale spojenie Windowsu a Linuxu a to mi iny OS neponukne, takze sa mi oplati investovat do stroja - usetrim na niecom inom (nervy, cas, SW..)
|
|
Re: tradicia
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.11.2010 17:16
mozno ze som applehater, ale ja nebudem minat €€€€ za nedorobky !
|
|
Re: tradicia
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
7.11.2010 10:10
myslim, ze kazdy by bol rad, vratane firiem ako Nokia, keby tak „hnili“ ako Apple. Apple rastie coraz viac a este tento rok ma hodnotou prekrocit hodnotu Exxon Mobile, najvacsej firmy na svete.
Zobud sa chlapce, Apple je gigant, v hotovosti ma viac ako 50 miliard USD a valcuje co moze. A pravidelne vstupuje na nove trhy, kde sa v momente stava liderom. Microsoft stale zije len vdaka Windows a Office, vsetky ine divizie su hlboko stratove. Ak sa nespamataju, tak neschopnost fungovat na novych trhoch a reagovat na nove trendy (mobilne zariadenia, web), tak zakape. Desktopy a specialne enterprise segment so starym pristupom uz davno nic neznamenaju pre zasadne zisky firiem.
|
|
n900ewwweqweqw
Od: weiorwoeirmnwe
|
Pridané:
5.11.2010 21:03
podme sa bavit o Nokii N900 a jej po roku nedokoncenom software ... bohuzial som jej vlastnikom a nikde sa o tom nepise
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: lloyd christmas
|
Pridané:
5.11.2010 22:50
skus napisat zmysluplne, priamo, otvorene, s uctov a respektom rovno do nokie, mala by to byt jedna zo severanskych krajin, co viem mali v tomto dobru povest, no ci sa ale zmenilo vedenie, managment alebo akcionari nwm, tak nic neslubujem :) snad budes mat stastie a strenete sa
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: Lord Blade
|
Pridané:
6.11.2010 10:46
po roku nedokoncenom sw? O com to pises vidim ze ju vlastnis ale nevies o nej uplne nic. Naco si si ho kupoval ked sa nevyznas na internete prosimta... Ma ho uplne dokonceny a neviem co ti tam chyba. Tak isto ako na iOS niektore veci od zakladu niesu dostupte ale daju sa doinstalovat v pohode takze neviem co ti na nom chyba.
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: rwerwerwrwer
|
Pridané:
6.11.2010 21:44
daj email na seba velmi rad sa o tom s tebou porozpravam, mam poslednu verziu 1.3 a software ma v sebe stale vela chyb a chybajuci flash 10, je toho cela rada. aplikacii je vela ale chyba poriadny market a podpora. takze vacina aplikacii je tragickych a amaterskych.
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: Lord Blade
|
Pridané:
6.11.2010 23:33
neviem kde presne ti chyba ten flash, kedze v microB(zakladny prehliadac) mi funguje vsade vsetko co je na flashi. Ak mas dake otazky alebo tak mi pisni cutiklm@gmail.com PS: Mne funguje vsetko ako ma a mam tam uplne vsetko co chcem FM radio, FM vysielac, SMS/MMS, internet, TV-out 32gb internu+micro sd slot, fotak, qwerty no neviem co viac este mozem chciet :) Minule som mastil Quake 3 riadna supa (ale nemozem od nikoho zohnat ps3 ovladac chcem skusit pretoze sa to da prepojit :) )
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: Lord Blade
|
Pridané:
6.11.2010 23:34
PS: Ako aplikacie z ovi resp nokia su fakt nahovno ale z maemo.org tak to je o niecom inom :) (repozitar je zakladne pridany)
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
7.11.2010 6:49
Takze Maemo po verzii 1 je definitivne dokonceny a odladeny system a Nokia ho ide nasadit do svojich produktov, hej? Oh moment, oni este ani neuviedli nic s MeeGo a vypada to tak, ze ani neuvedu...
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: Lord Blade
|
Pridané:
7.11.2010 23:05
Za to ze ho nemaju vo vsetkych mobiloch atp tak co teraz. Ten telefon si nikdy nemal tak ako mozes o jeho dokoncenosti pisat. Mne to uplne vyhovuje ze je pouzity iba na n900 to mas to iste ako iOS tiez je iba na iPhone co mas tiez iba jeden telefon. Tak nevidim problem preco nemoze byt nieco take aj u nokie co si niecim iny?
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: n900 majitel
|
Pridané:
8.11.2010 9:56
som majitel N900 od decembra minuleho roka. poopravim ta ze iOS bezi aj na iPod touch a aj na iPade. Porovnavat iOS s Maemo je velmi tazke. S iOS sa rata do buducnosti a neustale sa vyvija, zatial co maemo ktory bezi na zlomku zariadeni v porovnani s iOS, je mrtvy projekt bez buducnosti. N900 je perfektny telefon, skoda ze sa to neda povedat o jeho software. Boli to vsetko len velke sluby od Nokie (napr ze vsetky dalsie smartphony od nich uz budu mat len maemo) a nakoniec tento projekt zrusili, nahradili ho meego-m a popreli jeho oficialnu podporu na n900. Inak ako podvod na zakaznikoch sa to neda nazvat. iOS 4.1 na iPhone 3G (telefon z roku 2008) riesi problemy s pomalostou a 4.2 by mala byt uz uplne ok.
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
8.11.2010 10:03
no len Nokia tvrdila, ze to ma byt ich dalsi vlajkovy system do promo modelov a akosi ukoncili jeho vyvoj a dalej s nim nic nerobia. S MeeGo to takisto nevyzera ruzovo tak neviem neviem…
Porovnavat to s iOS, ktory je permanentne vyvijany a pre Apple predstavuje klucovy prvok ich strategie je „kapanek“ nieco ine – Apple iOS tlaci co moze, vyvija ho. Nokia skoncila s Maemo bez toho, aby ho okrem pokusu v N900 inde pouzili, s MeeGo preslapuju na mieste. Takto si vyvoj noveho OS nepredstavujem. iOS a Android su konstatne upgradovane, je na nich vidiet progres. A hlavne, nove verzie su predstavene, ked su hotove. Od Nokie dostanes prislub a o par mesiacov oznamia posun verzie na neurcito…
|
|
Re: n900ewwweqweqw
Od: n900 majitel
|
Pridané:
8.11.2010 10:44
musim so vsetkym len suhlasit
|
|
:D......
Od: laco.bike
|
Pridané:
5.11.2010 21:25
kupte si telefon a androidom alebo WM 6.5 tam slape vsetko ako ma :D neriesa sa niake somariny
|
|
hmmmm
Od: soniczek
|
Pridané:
5.11.2010 23:35
toto isté sa mi stalo.. a už válím s androidom :)
|
|
vsetko
Od: marak
|
Pridané:
6.11.2010 4:01
vsetky jablka patria proste do kvasu niet viac co dodat. Ine pouzitie nema zmysel:P
|
|
to fakt
Od: joeee
|
Pridané:
6.11.2010 9:10
Vy si kupujete ajfony?
|
|
Re: to fakt
Od: roflmao
|
Pridané:
6.11.2010 11:23
ano
|
|
apple
Od reg.: roman2600
|
Pridané:
7.11.2010 18:56
cely i phone je odrb kde sa hrabe na htc desire
|
|
Re: apple
Od: krumpla
|
Pridané:
7.11.2010 22:42
desire je shit, prisiel ip4 tak najebali na desire vacsi display a vznikol desire hd, shit s vacsim displayom.
android je mozno dobry system, ale nie na htc. mal som htc hero a som rad ze som sa ho zbavil za polovicu kupnej sumy. teraz mam iphone a aj ked ma vysiel draho, tak nelutujem. a signal mi zatial nevypadol a to chodim na biku vselikam.
|
|
Re: apple
Od: Johan Opasok
|
Pridané:
8.11.2010 10:16
Aj von z paneláku?
|